Customer Care Specialist

W dziale Customer Care firmy EACTIVE

Jeśli lubisz dbać o ludzi, o ich komfort i poczucie bezpieczeństwa i jeśli masz dar do przewidywania “fuck up’ów” ;) oraz zmysł organizacyjny, a hasło “trudny klient” dla Ciebie nie istnieje, to nie ma lepszego miejsca dla Ciebie niż dział Customer Care w EACTIVE.

Miejsce pracy: dowolnie – siedzibę mamy we Wrocławiu, ale możesz pracować całkowicie zdalnie skąd tylko chcesz

Customer Care Specialist

Opis stanowiska

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę klientów,
  • wsparcie zespołu w prowadzeniu projektów,
  • dbanie o zadowolenie klientów,
  • zawieranie aneksów w imieniu firmy,
  • negocjacje z klientami.

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze klienta B2B – min. 2 lata,
  • umiejętność budowania relacji z klientem,
  • samodzielność i zaangażowanie,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • chęć uczenia się i doskonalenia własnych umiejętności,
  • wiedza z zakresu marketingu internetowego,
  • minimum podstawowa wiedza z zakresu SEO/SEM.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze SEO,
  • certyfikaty z zakresu obsługi narzędzi marketingu internetowego,
  • szkolenia z zakresu obsługi klienta.

Narzędzia, na których będziesz pracować:

  • na co dzień pracujemy na aplikacji Asana, dodatkowo będziesz korzystać z: Senuto, Ahrefs’a, Google Analytics i Google Search Console.

Wynagrodzenie:

4000 – 7000 zł Fv netto B2B

Proces rekrutacyjny


Weryfikacja nadesłanych CV
Kontakt działu HR z wybranymi kandydatami
1. etap rozmowy kwalifikacyjnej w naszej siedzibie lub online

Zadanie rekrutacyjne
2. etap rozmowy kwalifikacyjnej
Wyniki rekrutacji
Po każdym etapie rekrutacji możesz dostać informację o przejściu do kolejnego etapu. Po etapach rozmowy kwalifikacyjnej wysyłamy informację zwrotną o negatywnym lub pozytywnym wyniku rekrutacji.

Praca w Eactive bo:

#wiemyjak WAŻNE JEST WSPARCIE PRZY ROZPOCZĘCIU WSPÓŁPRACY, dlatego:

  • na początek wdrażamy Cię i nie rzucamy od razu na głęboką wodę,
  • przez pierwsze tygodnie pracy masz swojego opiekuna-buddy’ego, który pomaga Ci we wdrożeniu.

#wiemyjak WAŻNY JEST CZAS, dlatego:

  • pracujemy zdalnie,
  • mamy elastyczne godziny pracy,
  • po 6 miesiącach pracy, w piątki pracujemy 2 godziny krócej.

#wiemyjak WAŻNY JEST ROZWÓJ, dlatego:

  • stawiamy na praktyczne poszerzanie umiejętności, a nie na zdobywanie tylko certyfikatów,
  • organizujemy szkolenia wewnętrzne (uczymy się i rozwijamy poprzez szkolenia wewnętrzne i współpracę z managerami),
  • realizujemy indywidualnie dobrane projekty warsztatowe z profesjonalnymi coachami biznesowymi,
  • uczestniczymy w różnych konferencjach branżowych,
  • dzielimy się wiedzą i pomagamy sobie nawzajem,
  • oferujemy dużą samodzielność w działaniu, abyś mógł pracować, tak jak lubisz, ale nie zostawiamy Cię samego.

#wiemyjak WAŻNA JEST KOMUNIKACJA, dlatego:

  • kładziemy nacisk na sprawną komunikację,
  • zależy nam na wzajemnym przekazywaniu sobie regularnego feedbacku,
  • oferujemy przestrzenie do swobodnego wyrażania swoich opinii (również anonimowo).

Dołącz do naszego zespołu!

Wypełnij poniższy formularz. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

    TAK
    Imię i Nazwisko
    Numer telefonu*
    E-mail*
    Link do strony / portfolio
    Zamieść pliki*
    pliki do 5 MB w formatach: pdf, doc, docx, png, jpg
    Dodatkowe uwagi

    Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, pod adresem ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, NIP 896-15-47-353, REGON 363683262.

    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kariera@eactive.pl

    Otrzymaliśmy Twoją aplikację!

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego aplikację.
    2. Nasz Zespół HR po rozpatrzeniu aplikacji skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
    3. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących rekrutacji, napisz na: kariera@eactive.pl