Jeśli wyróżnia Cię profesjonalizm i posiadasz wiedzę z zakresu marketingu internetowego – to stanowisko czeka właśnie na Ciebie. Dołącz do naszego zespołu i samodzielnie stwórz nowy obszar działania!
Zespół Obsługi Klienta firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko:
Digital Marketing Project Manager
Miejsce pracy: dowolnie – siedzibę mamy we Wrocławiu, ale możesz pracować zdalnie skąd tylko chcesz
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- kompleksową obsługę Klientów zgodną z najwyższymi standardami EACTIVE,
- zarządzanie projektami marketingu efektywnościowego,
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych dla Klientów,
- budowanie i utrzymywanie doskonałych relacji biznesowych z Klientami,
- przygotowywanie i omawianie z Klientami raportów z prowadzonych działań.
Wymagania:
- minimum dobra znajomość Google Ads, Google Analytics – warunek konieczny,
- doświadczenie w zakresie obsługi Klienta B2B,
- umiejętność sprzedaży i prowadzenia negocjacji biznesowych,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność budowania relacji z klientem.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość zagadnień SEO,
- znajomość Ceneo Ads, FB Ads, Allegro Ads,
- znajomość branży e-commerce,
- znajomość różnych form marketingu internetowego.
Narzędzia, na których będziesz pracował::
- Google Ads, Google Analitycs, Google Tag Manager,
- Asana,
- Google Search Console,
- Senuto, Ahrefs, Majestic,
- i inne.
Wynagrodzenie:
2500 – 4000 zł netto
Praca w EACTIVE, bo:
#wiemyjak ważna jest DOBRA ATMOSFERA W PRACY, dlatego:
- kładziemy nacisk w naszym zespole na dobrą komunikację i przyjazne relacje,
- mamy elastyczne godziny pracy, abyś mógł decydować kiedy spędzasz czas w firmie,
- organizujemy imprezy i wyjazdy integracyjne,
- po 6 miesiącach pracy w piątki pracujemy 2 godziny krócej
(w końcu to początek weekendu, czas na więcej czasu dla siebie).
#wiemyjak WAŻNY JEST ROZWÓJ, dlatego:
- szkolimy się i rozwijamy, uczestniczymy w różnych konferencjach,
- finansujemy lub dofinansowujemy nasz udział w szkoleniach zewnętrznych,
- w naszym zespole Obsługi Klienta pracują zaangażowani i ambitni ludzie z pasją, którzy chętnie dzielą się wiedzą i pomagają sobie nawzajem,
- oferujemy dużą samodzielność w działaniu, abyś mógł pracować tak jak lubisz.
#wiemyjak DOCENIAĆ SWOICH PRACOWNIKÓW
#pracatoniewszystko
- przyjaźnimy się, czyli nie tylko razem pracujemy, ale także spotykamy się po pracy,
I to chyba oczywiste #wiemyjak WAŻNE JEST WYNAGRODZENIE.
Etapy rekrutacji:



KŁADZIEMY NACISK NA ROZWÓJ
Dołącz do naszego grona
EKSPERTÓW #wiemyjak
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacji firmy EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.