GOOGLE ADWORDS

NATYCHMIASTOWA WIDOCZNOŚĆ
Twojej firmy w internecie

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami szczegółowymi kampanii AdWords. Sprawdź, która forma reklamy Google AdWords jest dla Ciebie najodpowiedniejsza.

Linki sponosrowaneLinki sponsorowaneRemarketingRemarketingGoogle ShoppingGoogle ShoppingReklama DisplayReklama DisplayReklama w GmailReklama w GmailReklama w YouTubeReklama w YouTube

Jeśli chcesz, aby nasz doradca skontaktował się z Tobą i dobrał dla Ciebie NAJSKUTECZNIEJSZĄ formę promocji oraz przedstawił bezpłatną wycenę
WYŚLIJ ZAPYTANIE

REKLAMY Google AdWords są dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz NATYCHMIAST dotrzeć do określonej grupy potencjalnych klientów – reklama AdWords wyświetla się zaraz po uruchomieniu kampanii,
  • chcesz, aby reklamy dopasowywały się ELASTYCZNIE do Twojej zmieniającej się oferty lub nowych promocji – reklamy AdWords dają duże możliwości wprowadzania częstych i szybkich zmian,
  • prowadzisz sklep internetowy – możesz promować najlepsze swoje produkty, aby wyraźnie zwiększyć sprzedaż,
  • pozyskujesz klientów przez internet – reklama Google AdWords sprawi, że zwiększy się liczba odwiedzających Twoją stronę, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami,
  • działasz w biznesie, który jest sezonowy – możesz dzięki temu płacić za swoje reklamy tylko wtedy, gdy jest na to popyt,
  • wprowadzasz na rynek nowe produkty lub usługi – reklama Google AdWords pozwala skupić się na dowolnym elemencie Twojej oferty,
  • chcesz promować swoją markę – dzięki różnym produktom reklamowym możesz być widoczny w wielu miejscach w internecie.

Czym są REKLAMY Google AdWords?

To zestaw narzędzi reklamowych Google dzięki, którym Twoja firma będzie natychmiast widoczna w internecie. Do każdego typu biznesu można dobrać SKUTECZNE kampanie. Poszczególne reklamy są widoczne w różnych miejscach w internecie i docierają do potencjalnych klientów podczas ich różnych aktywności w sieci. Każda reklama w Google AdWords może przynieść Ci konkretne korzyści.

Kampanie w wyszukiwarce Google (linki sponsorowane, Google Shopping) zapewniają widoczność Twojej firmie w momencie, kiedy użytkownik poszukuje danego typu produktu lub usługi w wyszukiwarce.

Kampanie w sieci reklamowej Google (na portalach internetowych, blogach, YouTube i w poczcie Gmail) wyświetlają się po to, aby wzbudzić zainteresowanie Twoimi produktami/usługami oraz wzmacniać Twoją markę.

Kampanie remarketingowe przypominają użytkownikom, którzy byli wcześniej na Twojej stronie o produktach i usługach, którymi byli wstępnie zainteresowani.

RODZAJE kampanii

  • LINKI SPONSOROWANE – Twoja reklama tekstowa na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google
  • REMARKETING – wyświetlanie Twojej reklamy Google AdWords użytkownikom, którzy byli już na Twojej stronie
  • GOOGLE SHOPPING – widoczność Twoich produktów i ich cen na najlepszych miejscach wyników wyszukiwania
  • REKLAMA DISPLAY – wyświetlanie Twoich reklam na stronach sieci reklamowej Google

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat reklam w Poczcie Gmail oraz reklam w YouTube prosimy o kontakt bezpośrednio z naszymi doradcami.

REKLAMA w Google AdWords przynosi konkretne korzyści

  • NATYCHMIASTOWA WIDOCZNOŚĆ Twoich reklam Google AdWords w miejscach, w których są Twoi potencjalni klienci,
  • WIĘKSZY i WARTOŚCIOWSZY RUCH na Twojej stronie; reklama w Google AdWords sprawia, że na Twoją stronę wchodzą tylko zainteresowani użytkownicy,
  • WIĘKSZA SZANSA na SPRZEDAŻ produktów/usług poprzez większy i wartościowszy ruch na Twojej stronie,
  • ODZYSKIWANIE KLIENTÓW, którzy zaniechali transakcji, zapomnieli adresu strony, porzucili koszyk,
  • ZWIĘKSZANIE SKUTECZNOŚCI innych działań promocyjnych (np. pozycjonowania, content marketingu, marketingu szeptanego i innych),
  • PRZYPOMINANIE POTENCJALNYM KLIENTOM o Twoich produktach i usługach na różnych etapach ich procesów zakupowych (zainteresowania, zdobywania informacji, oceny informacji, decyzji zakupowych, zachowań po zakupach),
  • ZWIĘKSZANIE ROZPOZNAWALNOŚCI Twoich produktów i usług poprzez widoczność ich w różnych momentach aktywności w sieci potencjalnych klientów,
  • Reklama w GOOGLE ADWORDS to wzmacnianie marki Twojej firmy.

ZAKRES OBSŁUGI

DORADZAMY

  • jaka forma promocji Google AdWords będzie najskuteczniejsza dla Twojego biznesu,
  • w zakresie zmian na stronie, aby zwiększać skuteczność reklam,
  • na każdym etapie współpracy,

OPRACOWUJEMY

  • kampanie Google AdWords prowadzimy na Twoim koncie, dzięki czemu możesz na bieżąco monitorować skuteczność i wydawane środki,
  • kompleksowo prowadzimy Twoje wszystkie kampanie,
  • opracowujemy treści reklam AdWords,

MONITORUJEMY

  • Twoją konkurencję i reagujemy na zmiany,

RAPORTUJEMY

  • przedstawiamy Ci kompleksowe raporty skuteczności,

OPTYMALIZUJEMY

  • koncentrujemy się na Twoich celach i pomagamy je osiągać,
  • na bieżąco optymalizujemy reklamy AdWords,
  • identyfikujemy i likwidujemy wąskie gardła kampanii,
  • dbamy, aby reklama w Google AdWords współgrała z innymi formami promocji,
  • dbamy, aby kampanie zawsze dawały Ci maksimum korzyści.

realizacja kampanii google adwords

Posiadamy status Premium Google Partner

google partner premium

#wiemyjak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe Google AdWords

Nad efektywnością Twoich reklam będą czuwali nasi certyfikowani SPECJALIŚCI, którzy dysponują szeroką wiedzą i wieloletnim doświadczeniem.

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak


x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. ROMEK pisze:

    W Google Adwords podoba mi się szczególnie to, że elastycznie można dopasować budżet kampanii i reklama w szybkim czasie pojawia się na górze wyszukiwarki. W sumie ta reklama ma sporo plusów, zastanawiam się, czy w praktyce jest faktycznie tak opłacalna jak dowiadujemy się z teorii 😉

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Panie Romku,

    na skuteczność i opłacalność kampanii Google AdWords wpływa wiele elementów. Reklama AdWords jest uznawana na jedną ze skuteczniejszych reklam, jednak należy odpowiednio ją przygotować.

    Bardzo istotna jest bieżąca optymalizacja kampanii, stworzenie odpowiednich tekstów reklamowych i monitorowanie działań – aby osiągać najlepsze rezultaty wymagana jest specjalistyczna wiedza i doświadczenie. Pisaliśmy nawet o tym artykuł – zachęcam do zapoznania się z nim https://www.eactive.pl/google-adwords/kampanie-google-adwords-czy-to-sie-oplaca/. Oczywiście duże znaczenie ma też jakość strony docelowej i rodzaj usługi/produktu, który chcemy reklamować.

  3. Karol pisze:

    Zastanawiam się, dlaczego niektore reklamy są wyżej a inne niżej… Innymi slowy od czego zależy ich kolejność?

  4. Sławek Węgliński EACTIVE pisze:

    Panie Karolu, w uproszczeniu pozycja reklamy zależy od tzw. rankingu reklamy. Jest on obliczany na podstawie maksymalnej stawki za kliknięcie oraz wyniku jakości. Na wynik jakości składa się kilka elementów – między innymi trafność tekstów reklamowych i jakość strony docelowej. W przypadku, gdy stawki konkurencji są wyższe od Pana stawki, wysoką pozycję i tak można uzyskać jeżeli przygotujemy kampanię bardzo dobrej jakości.

  5. Karina M. pisze:

    Od czego zależy koszt takiej kampanii? Ile zapłacę za jej prowadzenie?

  6. Sławek Węgliński EACTIVE pisze:

    Pani Karino, koszt kampanii będzie uzależniony m.in. od wielkości kampanii, ilości słów kluczowych, zakresu pracy, ale także od branży, w jakiej Pani działa. Co ważne, budżet dopasowujemy do Pani potrzeb i możliwości – kampanie AdWords to naprawdę korzystny sposób rozliczeń. Więcej informacji na ten temat znajduje się w tym miejscu: https://www.eactive.pl/linki-sponsorowane-google-adwords/cennik/

    Aby dowiedzieć się jaki byłby miesięczny koszt prowadzenia kampanii AdWords w Pani przypadku, prosimy o przesłanie zapytania. Wtedy nasz doradca skontaktuje się z Panią, określi indywidualny koszt całej kampanii i wyjaśni wszelkie wątpliwości.

  7. Wojtek pisze:

    Mnie zachęca najbardziej fakt, że adwords pojawia się nad wynikami naturalnymi i reklama pozwala być widocznym pod hasłami, na których mi zależy. Prowadziłem kampanie jakiś czas temu i w sumie byłem zadowolony, to dobra promocja.

  8. Kamila K. pisze:

    Czy takie reklamy może mi „wyklikać” jakaś konkurencja?

  9. Sławek Węgliński EACTIVE pisze:

    Pani Kamilo,
    W tej kwestii nie ma się czym martwić, ponieważ obecnie wyklikanie reklam AdWords przez konkurencję jest praktycznie niemożliwe. Google monitoruje kliknięcia dzięki specjalnemu systemowi filtrującemu i eliminuje te nieprawidłowe (przykładowo blokuje wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy kilkukrotnie klikają w reklamę w krótkim czasie). System też zwraca koszty nieprawidłowych kliknięć. W tym artykule znajdzie Pani więcej informacji na ten temat: https://www.eactive.pl/google-adwords/o-tym-jak-google-odsiewa-ziarno-od-plew-kilka-slow-o-nieprawidlowych-kliknieciach/

  10. Marcel pisze:

    Fajne jest to, że Google adwords daje spore możliwości i różnorodne reklamy. Mam wrażenie, że łatwo znaleźć tu dobre rozwiązanie dla promocji swojego biznesu.

  11. Natalia pisze:

    Dobrze się czyta waszą ofertę adwords. Wszystko wydaje się klarowne, no i graficznie również na plus.

  12. Marta Gawryniuk pisze:

    Cały czas zastanawiam się czy wybrać reklamy adwords, czy pozycjonowanie… co byście radzili?

  13. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Pani Marto,

    zarówno reklamy AdWords, jak i pozycjonowanie mogą przynieść wiele korzyści dla Pani biznesu, jednak abyśmy mogli doradzić, która usługa jest najlepsza i będzie spełniała Pani potrzeby musimy poznać Pani działalność. Często sprawdza się również wybór dwóch usług jednocześnie, gdyż uzupełniają się one wzajemnie. Aby jednak nasz doradca mógł odpowiedzieć na wszystkie Pani pytania i dobrać odpowiednie formy promocji, prosimy o przesłanie do nas zapytania.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to