News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Aplikacja Google AdWords z nowymi możliwościami

W aplikacji Google AdWords pojawiły się nowe funkcje dotyczące słów kluczowych. Zobacz, jakie usprawnienia Google proponuje tym razem! #wiemyjak Aplikacja AdWords pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi AdWords i daje pełny wgląd w prowadzoną kampanię. Funkcjonuje od 2015 roku, ułatwiając działania wielu reklamodawcom. Aby w pełni odpowiadała ich potrzebom, jest na bieżąco aktualizowana, a także czasem dodawane są do niej […]

Nowa funkcjonalność w narzędziu Historia Zmian

W Google AdWords celem wprowadzania zmian najczęściej jest ułatwienie reklamodawcom prowadzenia kampanii i poruszania się po dostępnych narzędziach. Podobnie było tym razem – drobna zmiana w narzędziu Historia Zmian pozwoli na dużą oszczędność czasu. #wiemyjak Wspomniane narzędzie umożliwia sprawdzenie historii swojego konta w ciągu ostatnich dwóch lat, a co szczególnie ważne – wyświetla również zmiany wprowadzone na koncie. To […]

Nowy Edytor AdWords 12.2 już w użyciu!

Przyszedł czas na najnowszy Edytor AdWords – można już korzystać z wersji 12.2, a wraz z nią pojawia się kilka nowych funkcjonalności. Tym razem szczególną uwagę zwraca aktualizacja związana z reklamami na Gmailu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aktualizacje: 1. Nowy Edytor obsługuje reklamy oparte na zasobach w Gmailu. 2. Reguły niestandardowe. Pojawią się ulepszone reguły niestandardowe, których można używać w rozszerzeniach […]

Nowy raport dotyczący konwersji w AdWords

W AdWords pojawiła się nowość – Google dodaje funkcjonalność dotyczącą konwersji, która pomaga w ustaleniu, kiedy dokładnie dana konwersja miała miejsce po kliknięciu w reklamę. #wiemyjak Google pozwala reklamodawcom na większy wgląd w proces konwersji po kliknięciu przez użytkownika w reklamę. Klienci często potrzebują czasu, aby dokonać zakupów i zdarza się, że wracają na stronę po upływie pewnego czasu. Marketerzy […]

Zmiany na lepsze w rotacji reklam AdWords

Pojawiły się zmiany w rotacji reklam – Google zapowiada spore uproszczenie tego procesu. Rotacja reklam polega na ich naprzemiennym wyświetlaniu i jest stosowana w sieci reklamowej oraz w sieci wyszukiwania. W grupie reklam nie mogą być wyświetlane wszystkie reklamy naraz – w danym momencie możliwe jest wyświetlenie tylko jednej reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie reklam najbardziej odpowiadającym potrzebom odbiorców i aby usprawnić […]

Lepszy sposób wyświetlania rozszerzeń w AdWords

Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń linków do podstron, rozszerzeń informacji i objaśnień – wszystko to w celu ułatwienia użytkownikom mobilnym wyszukiwania w Google. Mobile to trend dzisiejszych czasów, a użytkownicy smartfonów stają się coraz bardziej wymagający. W korzystaniu z wyszukiwarki liczy się szybki dostęp do informacji, ich przejrzystość, a także wygodny interfejs. Google nieustannie śledzi panujące trendy i dostosowuje do nich swoje […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze: reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe, maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji […]

Nowa strategia ustalania stawek w AdWords

W AdWords pojawiła nowa strategia ustalania stawek: maksymalizacja liczby konwersji. Dowiedz się jak działa maksymalizacja konwersji i dlaczego jest korzystna dla reklamodawców. Maksymalizacja liczby konwersji – czym jest? Strategia ta wykorzystuje dane dotyczące kampanii i określa stawki w sposób automatyczny, co pozwala uzyskać jak najwięcej konwersji dla kampanii w ramach danego budżetu. Jest to jedna ze strategii inteligentnego ustalania […]

Historyczne kolumny Wyniku Jakości w AdWords

Google AdWords udostępnia reklamodawcom pewną nowość – obecnie mogą oni korzystać z historycznych danych Wyniku Jakości. Analiza tego wskaźnika pozwala na ulepszenie swoich reklam pod kątem skuteczności, dlatego dostarczenie nowych danych w tym zakresie może przydać się wszystkim reklamodawcom. Czym jest Wynik Jakości? Wynik Jakości świadczy o skuteczności reklamy i pozwala na oszacowanie jej jakości. O jego wartości decydują trzy […]

Zmiany w dostępach użytkowników do Merchant Center

Google poinformowało o zmianach związanych z dostępem do konta Merchant Center – aby ułatwić reklamodawcom zarządzanie kontami, mogą oni teraz uzyskać dostęp do wielu kont Merchant Center i zarządzać nimi z poziomu jednego konta Google. #wiemyjak Dzięki narzędziu Google Merchant Center można przesyłać informacje o sklepie internetowym i dane produktów do Google, aby później móc udostępnić je w Zakupach Google. Zmiany ogłosiła […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to