News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Zmiany w Planerze Słów Kluczowych

Google oficjalnie informuje o zmianach w Planerze Słów Kluczowych – nie chodzi tylko o wygląd, ale również funkcjonalności narzędzia. Wszystko po to, aby poprawić jego jakość i wyjść naprzeciw reklamodawcom. Poznaj szczegóły #wiemyjak Planer to popularne i bardzo przydatne narzędzie, pozwalające na wyszukiwanie oraz sprawdzanie słów kluczowych, a także ich stawek co jest bardzo istotne w przygotowywaniu skutecznej kampanii AdWords. Jego […]

Kolumny niestandardowe na poziomie słów kluczowych i reklam

W Google AdWords często pojawiają się nowości i udoskonalenia – przyszedł czas na kolejne . Google dodaje niestandardowe kolumny na poziomie słów kluczowych i reklam. Dowiedz się więcej. #wiemyjak Pierwsze niestandardowe kolumny pojawiły się w 2014 roku, a następnie były regularnie ulepszane. Dzięki nim możliwe jest dodawanie nowych metryk, których nie ma w ustawieniach domyślnych. Takie dodatkowe dane ułatwiają prowadzenie […]

Nowe zasady dla sprzedawców biletów w AdWords

Google wprowadza pewne zmiany w zasadach AdWords dla sprzedawców biletów. Bardzo duże znaczenie zyskuje specjalny certyfikat, bez którego sprzedawcy nie będą mogli reklamować się w AdWords. Czego Google wymaga od sprzedawców? Sprawdź! #wiemyjak Firmy zajmujące się sprzedażą biletów na różne wydarzenia mają możliwość reklamowania się w AdWords, jednak konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google, który wymagany jest dla wszystkich […]

Aplikacja Google AdWords z nowymi możliwościami

W aplikacji Google AdWords pojawiły się nowe funkcje dotyczące słów kluczowych. Zobacz, jakie usprawnienia Google proponuje tym razem! #wiemyjak Aplikacja AdWords pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi AdWords i daje pełny wgląd w prowadzoną kampanię. Funkcjonuje od 2015 roku, ułatwiając działania wielu reklamodawcom. Aby w pełni odpowiadała ich potrzebom, jest na bieżąco aktualizowana, a także czasem dodawane są do niej […]

Nowa funkcjonalność w narzędziu Historia Zmian

W Google AdWords celem wprowadzania zmian najczęściej jest ułatwienie reklamodawcom prowadzenia kampanii i poruszania się po dostępnych narzędziach. Podobnie było tym razem – drobna zmiana w narzędziu Historia Zmian pozwoli na dużą oszczędność czasu. #wiemyjak Wspomniane narzędzie umożliwia sprawdzenie historii swojego konta w ciągu ostatnich dwóch lat, a co szczególnie ważne – wyświetla również zmiany wprowadzone na koncie. To […]

Nowy Edytor AdWords 12.2 już w użyciu!

Przyszedł czas na najnowszy Edytor AdWords – można już korzystać z wersji 12.2, a wraz z nią pojawia się kilka nowych funkcjonalności. Tym razem szczególną uwagę zwraca aktualizacja związana z reklamami na Gmailu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aktualizacje: 1. Nowy Edytor obsługuje reklamy oparte na zasobach w Gmailu. 2. Reguły niestandardowe. Pojawią się ulepszone reguły niestandardowe, których można używać w rozszerzeniach […]

Nowy raport dotyczący konwersji w AdWords

W AdWords pojawiła się nowość – Google dodaje funkcjonalność dotyczącą konwersji, która pomaga w ustaleniu, kiedy dokładnie dana konwersja miała miejsce po kliknięciu w reklamę. #wiemyjak Google pozwala reklamodawcom na większy wgląd w proces konwersji po kliknięciu przez użytkownika w reklamę. Klienci często potrzebują czasu, aby dokonać zakupów i zdarza się, że wracają na stronę po upływie pewnego czasu. Marketerzy […]

Zmiany na lepsze w rotacji reklam AdWords

Pojawiły się zmiany w rotacji reklam – Google zapowiada spore uproszczenie tego procesu. Rotacja reklam polega na ich naprzemiennym wyświetlaniu i jest stosowana w sieci reklamowej oraz w sieci wyszukiwania. W grupie reklam nie mogą być wyświetlane wszystkie reklamy naraz – w danym momencie możliwe jest wyświetlenie tylko jednej reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie reklam najbardziej odpowiadającym potrzebom odbiorców i aby usprawnić […]

Lepszy sposób wyświetlania rozszerzeń w AdWords

Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń linków do podstron, rozszerzeń informacji i objaśnień – wszystko to w celu ułatwienia użytkownikom mobilnym wyszukiwania w Google. Mobile to trend dzisiejszych czasów, a użytkownicy smartfonów stają się coraz bardziej wymagający. W korzystaniu z wyszukiwarki liczy się szybki dostęp do informacji, ich przejrzystość, a także wygodny interfejs. Google nieustannie śledzi panujące trendy i dostosowuje do nich swoje […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze: reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe, maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to