News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze: reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe, maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji […]

Nowa strategia ustalania stawek w AdWords

W AdWords pojawiła nowa strategia ustalania stawek: maksymalizacja liczby konwersji. Dowiedz się jak działa maksymalizacja konwersji i dlaczego jest korzystna dla reklamodawców. Maksymalizacja liczby konwersji – czym jest? Strategia ta wykorzystuje dane dotyczące kampanii i określa stawki w sposób automatyczny, co pozwala uzyskać jak najwięcej konwersji dla kampanii w ramach danego budżetu. Jest to jedna ze strategii inteligentnego ustalania […]

Historyczne kolumny Wyniku Jakości w AdWords

Google AdWords udostępnia reklamodawcom pewną nowość – obecnie mogą oni korzystać z historycznych danych Wyniku Jakości. Analiza tego wskaźnika pozwala na ulepszenie swoich reklam pod kątem skuteczności, dlatego dostarczenie nowych danych w tym zakresie może przydać się wszystkim reklamodawcom. Czym jest Wynik Jakości? Wynik Jakości świadczy o skuteczności reklamy i pozwala na oszacowanie jej jakości. O jego wartości decydują trzy […]

Zmiany w dostępach użytkowników do Merchant Center

Google poinformowało o zmianach związanych z dostępem do konta Merchant Center – aby ułatwić reklamodawcom zarządzanie kontami, mogą oni teraz uzyskać dostęp do wielu kont Merchant Center i zarządzać nimi z poziomu jednego konta Google. #wiemyjak Dzięki narzędziu Google Merchant Center można przesyłać informacje o sklepie internetowym i dane produktów do Google, aby później móc udostępnić je w Zakupach Google. Zmiany ogłosiła […]

Nowe rozszerzenia lokalizacji w reklamach displayowych

Google dostarcza nowych możliwości i rozwija reklamy displayowe – właśnie wprowadzono nowy format rozszerzeń lokalizacji, który może wpłynąć na większą skuteczność i atrakcyjność reklamy. Wykorzystywanie rozszerzeń w reklamach to skuteczne rozwiązanie – dostarczają one użytkownikom dodatkowej, cennej wiedzy o firmie i mogą zachęcić ich do skorzystania z jej usług. Istnieje wiele rozszerzeń, przykładowo rozszerzenia połączeń, opinii, czy właśnie wspomniane rozszerzenie lokalizacji, […]

Trwają testy związane z Ads Added by AdWords

Google testuje kolejne nowości! Wprowadza tzw. Ads Added by AdWords, które mogą pomóc reklamodawcom osiągać lepsze rezultaty. Sprawdźcie, co się zmieni. #wiemyjak Okazuje się, że Google będzie podsuwać reklamodawcom propozycje nowych reklam utworzonych na podstawie tych, które już są aktywne. Pod uwagę brane będą np. nagłówki wcześniejszych reklam, użyte słowa kluczowe i teksty reklamowe, co pozwoli […]

Pożegnanie ze standardowymi reklamami AdWords

Przyszedł czas na rozszerzone reklamy AdWords! Dokładnie od 31 stycznia nie będzie możliwe tworzenie standardowych reklam, na rzecz rozszerzonych. Google postawiło na dłuższe reklamy tekstowe – to ukłon w stronę reklamodawców, którzy otrzymają więcej miejsca na tekst, mogą zatem przekazać więcej informacji i zadbać o swój przekaz marketingowy. Nowość powstała również pod kątem urządzeń mobilnych – reklamy są […]

Nowy Edytor AdWords 11.7 jest już dostępny

Czas na kolejną aktualizację Edytora AdWords! W ręce reklamodawców trafia nowy Edytor w wersji 11.7, co oznacza szereg nowych możliwości. #wiemyjak Co tym razem pojawi się w Edytorze? Przede wszystkim wdrożona zostanie funkcja „eksportuj jako” umożliwiająca konwertowanie wcześniej przygotowanych rozszerzonych reklam tekstowych na reklamy elastyczne, które łatwo dopasowują się do danej strony internetowej pod kątem wymiaru i wyglądu. To […]

Google planuje wrócić do żółtych oznaczeń reklam?

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Google wprowadziło zielone oznaczenia reklam AdWords w wyszukiwarce rezygnując z żółtych. Gigant przez dłuższy czas testował oznaczenia reklam, aby w efekcie przyjąć zielony wariant. Podkreślano, że rozwiązanie ma być przyjazne dla użytkowników i wielu z nich wyraziło pozytywne opinie dotyczące wspomnianej kolorystyki. Czy jednak Google zmieniło zdanie? Okazuje się, że użytkownicy zauważyli pewne zmiany […]

Dłuższe reklamy AdWords zajmą wyższą pozycję niż standardowe?

Przypomnijmy – Google jakiś czas temu rozszerzyło reklamy AdWords i umożliwiło tworzenie reklam z większą ilością znaków niż to miało miejsce dotychczas. Pracownicy Google odpowiadają na pytanie, czy rozszerzenie reklam wpływa na ich pozycję w wyszukiwarce. Google dało reklamodawcom nowe możliwości – wprowadzenie dłuższego tekstu reklamowego pozwoli im zawrzeć w reklamie więcej informacji, które mogą przekonać użytkowników do kliknięcia. […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział