News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Dezaktywacja nieużywanych kont w Google AdWords

Niedawno Google ogłosiło, że w drugiej połowie maja rozpocznie się proces dezaktywacji kont, na których w przeciągu ostatnich 15 miesięcy nie odnotowano żadnych wydatków. Likwidacja nieaktywnych kont użytkowników ma na celu przyśpieszenie działania AdWords. #wiemyjak Moje konto zostało dezaktywowane – co dalej? Jeżeli Twoje konto zostało dezaktywowane, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy pamiętać, że konto nie jest […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.3 jest dostępna

Czas na kolejną aktualizację Edytora AdWords – dostępna jest już wersja 12.3, co oznacza nowe funkcjonalności i możliwości. To najwyższy czas na aktualizację, gdyż poprzednia miała miejsce w październiku 2017 r. Nowe aktualizacje wspomagają zarządzanie kontem Aktualizacje Edytora to szereg nowych funkcjonalności i usprawnień, które pozwalają na oszczędność czasu i lepsze zarządzanie kampanią. Obecnie można już przykładowo ściągnąć i korzystać […]

Zmiany w Planerze Słów Kluczowych

Google oficjalnie informuje o zmianach w Planerze Słów Kluczowych – nie chodzi tylko o wygląd, ale również funkcjonalności narzędzia. Wszystko po to, aby poprawić jego jakość i wyjść naprzeciw reklamodawcom. Poznaj szczegóły #wiemyjak Planer to popularne i bardzo przydatne narzędzie, pozwalające na wyszukiwanie oraz sprawdzanie słów kluczowych, a także ich stawek co jest bardzo istotne w przygotowywaniu skutecznej kampanii AdWords. Jego […]

Kolumny niestandardowe na poziomie słów kluczowych i reklam

W Google AdWords często pojawiają się nowości i udoskonalenia – przyszedł czas na kolejne . Google dodaje niestandardowe kolumny na poziomie słów kluczowych i reklam. Dowiedz się więcej. #wiemyjak Pierwsze niestandardowe kolumny pojawiły się w 2014 roku, a następnie były regularnie ulepszane. Dzięki nim możliwe jest dodawanie nowych metryk, których nie ma w ustawieniach domyślnych. Takie dodatkowe dane ułatwiają prowadzenie […]

Nowe zasady dla sprzedawców biletów w AdWords

Google wprowadza pewne zmiany w zasadach AdWords dla sprzedawców biletów. Bardzo duże znaczenie zyskuje specjalny certyfikat, bez którego sprzedawcy nie będą mogli reklamować się w AdWords. Czego Google wymaga od sprzedawców? Sprawdź! #wiemyjak Firmy zajmujące się sprzedażą biletów na różne wydarzenia mają możliwość reklamowania się w AdWords, jednak konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google, który wymagany jest dla wszystkich […]

Aplikacja Google AdWords z nowymi możliwościami

W aplikacji Google AdWords pojawiły się nowe funkcje dotyczące słów kluczowych. Zobacz, jakie usprawnienia Google proponuje tym razem! #wiemyjak Aplikacja AdWords pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi AdWords i daje pełny wgląd w prowadzoną kampanię. Funkcjonuje od 2015 roku, ułatwiając działania wielu reklamodawcom. Aby w pełni odpowiadała ich potrzebom, jest na bieżąco aktualizowana, a także czasem dodawane są do niej […]

Nowa funkcjonalność w narzędziu Historia Zmian

W Google AdWords celem wprowadzania zmian najczęściej jest ułatwienie reklamodawcom prowadzenia kampanii i poruszania się po dostępnych narzędziach. Podobnie było tym razem – drobna zmiana w narzędziu Historia Zmian pozwoli na dużą oszczędność czasu. #wiemyjak Wspomniane narzędzie umożliwia sprawdzenie historii swojego konta w ciągu ostatnich dwóch lat, a co szczególnie ważne – wyświetla również zmiany wprowadzone na koncie. To […]

Nowy Edytor AdWords 12.2 już w użyciu!

Przyszedł czas na najnowszy Edytor AdWords – można już korzystać z wersji 12.2, a wraz z nią pojawia się kilka nowych funkcjonalności. Tym razem szczególną uwagę zwraca aktualizacja związana z reklamami na Gmailu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aktualizacje: 1. Nowy Edytor obsługuje reklamy oparte na zasobach w Gmailu. 2. Reguły niestandardowe. Pojawią się ulepszone reguły niestandardowe, których można używać w rozszerzeniach […]

Nowy raport dotyczący konwersji w AdWords

W AdWords pojawiła się nowość – Google dodaje funkcjonalność dotyczącą konwersji, która pomaga w ustaleniu, kiedy dokładnie dana konwersja miała miejsce po kliknięciu w reklamę. #wiemyjak Google pozwala reklamodawcom na większy wgląd w proces konwersji po kliknięciu przez użytkownika w reklamę. Klienci często potrzebują czasu, aby dokonać zakupów i zdarza się, że wracają na stronę po upływie pewnego czasu. Marketerzy […]

Zmiany na lepsze w rotacji reklam AdWords

Pojawiły się zmiany w rotacji reklam – Google zapowiada spore uproszczenie tego procesu. Rotacja reklam polega na ich naprzemiennym wyświetlaniu i jest stosowana w sieci reklamowej oraz w sieci wyszukiwania. W grupie reklam nie mogą być wyświetlane wszystkie reklamy naraz – w danym momencie możliwe jest wyświetlenie tylko jednej reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie reklam najbardziej odpowiadającym potrzebom odbiorców i aby usprawnić […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział