Google planuje wrócić do żółtych oznaczeń reklam?

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Google wprowadziło zielone oznaczenia reklam AdWords w wyszukiwarce rezygnując z żółtych.

Gigant przez dłuższy czas testował oznaczenia reklam, aby w efekcie przyjąć zielony wariant. Podkreślano, że rozwiązanie ma być przyjazne dla użytkowników i wielu z nich wyraziło pozytywne opinie dotyczące wspomnianej kolorystyki. Czy jednak Google zmieniło zdanie? Okazuje się, że użytkownicy zauważyli pewne zmiany w wynikach wyszukiwania – ponownie pojawiły się żółte oznaczenia! Poniżej przedstawiamy screena:

oznaczenia-reklam

Czy to chwilowy błąd, czy faktycznie ponownie rozpoczęły się testy? #wiemyjak

31/08/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to