Jakie są zalety importowania konwersji telefonicznych w AdWords?

W Google AdWords pojawiła się nowa funkcja – importowanie konwersji telefonicznych. To oznacza nowe możliwości dla reklamodawców, którzy teraz będą mogli dokładnie sprawdzić, które połączenie prowadzi do sprzedaży lub innej konwersji. #wiemyjak

Użytkownicy bardzo cenią sobie możliwość nawiązania połączenia z interesującą ich firmą (np. bezpośrednio z reklam typu „tylko połączenie”) i Google przewiduje, że w najbliższych latach ilość nawiązywanych połączeń ma jedynie rosnąć (do 2019 może być zanotowany 73% wzrost). Rozmowy w wielu firmach są znaczącym źródłem konwersji, dlatego Google wprowadza nowe funkcje pozwalające na lepsze analizy konwersji z połączeń telefonicznych.

Importowanie konwersji telefonicznych pozwoli na zestawienie danych konwersji w jednym miejscu. Obecnie oczywiście dostępne są metody umożliwiające sprawdzanie konwersji, jednak ze względu na czas ich trwania, a teraz dostępne będą bardziej szczegółowe dane. Przede wszystkim można śledzić połączenia prowadzące do sprzedaży, lub innej wartościowej aktywności klienta. Nowa funkcja pozwoli na grupowanie połączeń i oddzielanie np. tych sprzedażowych od połączeń z zespołem pomocy, a następnie stwierdzić które mogą prowadzić do sprzedaży. Dodatkowo umożliwia ona określenie, które reklamy i słowa kluczowe są najbardziej wartościowe i pozwalają osiągać satysfakcjonujące wyniki.

Jak to zrobić? Wszystkiego dowiesz się z supportu Google’a.

08/08/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to