Lepszy sposób wyświetlania rozszerzeń w AdWords

Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń linków do podstron, rozszerzeń informacji i objaśnień – wszystko to w celu ułatwienia użytkownikom mobilnym wyszukiwania w Google.

Mobile to trend dzisiejszych czasów, a użytkownicy smartfonów stają się coraz bardziej wymagający. W korzystaniu z wyszukiwarki liczy się szybki dostęp do informacji, ich przejrzystość, a także wygodny interfejs. Google nieustannie śledzi panujące trendy i dostosowuje do nich swoje decyzje starając się sprostać potrzebom odbiorców. Tym razem wprowadza zmiany w wyświetlaniu reklam AdWords, a dokładniej w obszarze rozszerzeń. #wiemyjak

Praktyczne linki do podstron

Zmienia się wygląd wyświetlanych linków do podstron, które będą prezentowane w formie poziomych przycisków, a także większych pionowych linków. Dzięki temu użytkownicy mobilni mogą łatwo przejść z reklamy w wyszukiwarce do konkretnej podstrony na reklamowanej witrynie. Jak wskazują badania Google, nowy format linków jest zdecydowanie bardziej atrakcyjny dla użytkowników, gdyż reagują oni na nie dwa razy częściej niż miało to miejsce w przypadku wcześniejszego formatu.

nowy wygląd reklam

A co z rozszerzeniami informacji?

Google zapowiada również zmiany w rozszerzeniach informacji i objaśnień – wyświetlą się one jako akapit w tekście reklamy (do tej pory pojawiały się w osobnej linii pod treścią reklamy). Rozszerzenia te pozwalają na dodanie dodatkowych informacji o firmie, co zwiększa atrakcyjność reklamy – za ich pomocą można promować np. wyjątkowe oferty, czy cechy Twoich produktów bądź usług. To daje reklamodawcom możliwość pełnego zaprezentowania oferty i zainteresowania użytkowników, dlatego Google ulepsza te elementy. Z badań Google wynika, że użytkownicy uważają ten format za bardziej atrakcyjny, podkreślają jego czytelność i angażujący charakter.

Więcej informacji dostępnych jest na blogu AdWords.

Data dodania: 28/08/2017   Autor: Michał Kliszczak

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to