Nowa strategia ustalania stawek w AdWords

W AdWords pojawiła nowa strategia ustalania stawek: maksymalizacja liczby konwersji. Dowiedz się jak działa maksymalizacja konwersji i dlaczego jest korzystna dla reklamodawców.

Maksymalizacja liczby konwersji – czym jest?

Strategia ta wykorzystuje dane dotyczące kampanii i określa stawki w sposób automatyczny, co pozwala uzyskać jak najwięcej konwersji dla kampanii w ramach danego budżetu. Jest to jedna ze strategii inteligentnego ustalania stawek i korzysta z zaawansowanych systemów uczących, wykorzystuje również historyczne informacje o kampanii i ocenia sygnały kontekstowe pojawiające się w czasie aukcji, dzięki czemu jest w stanie odnaleźć optymalną stawkę CPC dla danej reklamy. Dla reklamodawców to dobra informacja – tak jak wspomnieliśmy mogą uzyskać jak największą liczbę konwersji w ramach określonego budżetu.

Jak przygotować się do wdrożenia tej strategii?

Przed włączeniem maksymalizacji konwersji należy zadbać o kilka czynników:

  • sprawdź, czy dana kampania na pewno ma oddzielny budżet – aby korzystać z maksymalizacji liczby konwersji, kampania nie może wykorzystywać wspólnego budżetu,
  • sprawdź jaka jest kwota budżetu dziennego. Maksymalizacja konwersji zakłada pełne wykorzystanie budżetu, dlatego jeśli wydajesz mniej niż wynosi Twój budżet, wydatki mogą wzrosnąć.
  • sprawdź jakie masz cele kampanii, czy na pewno jest to wzrost liczby konwersji. Możesz zdecydować się na inną strategię, jeśli obawiasz się wzrostu kosztów.

Więcej informacji dostępnych jest w tym miejscu.

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
zobacz