Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze:

  • reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe,
  • maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji liczby konwersji,
  • szybkość nowego Edytora – Edytor AdWords przyspiesza! Ściągnięcie nowego Edytora odbędzie się zdecydowanie szybciej, niż przebiegało to w poprzedniej wersji,
  • nowy design – wersja 12.0 staje się bardziej użyteczna. Poprawiono nawigację i odświeżono jej wygląd,
  • więcej zdjęć i filmów dla uniwersalnych kampanii promujących aplikacje. We wspomnianych kampaniach można dodać teraz do 20 filmów oraz zdjęć.

Więcej informacji znajduje się na blogu AdWords.

17/07/2017
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział