Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze:

  • reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe,
  • maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji liczby konwersji,
  • szybkość nowego Edytora – Edytor AdWords przyspiesza! Ściągnięcie nowego Edytora odbędzie się zdecydowanie szybciej, niż przebiegało to w poprzedniej wersji,
  • nowy design – wersja 12.0 staje się bardziej użyteczna. Poprawiono nawigację i odświeżono jej wygląd,
  • więcej zdjęć i filmów dla uniwersalnych kampanii promujących aplikacje. We wspomnianych kampaniach można dodać teraz do 20 filmów oraz zdjęć.

Więcej informacji znajduje się na blogu AdWords.

Data dodania: 17/07/2017   Autor: Jagoda Dynowska

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to