Nowość dotycząca list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce

Google wprowadziło pewną nowość dotyczącą list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) – od teraz reklamy będą mogły być wyświetlane również w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. #wiemyjak

Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce pozwalają na dostosowywanie kampanii i stawek w sieci wyszukiwania do osób, które wcześniej już odwiedziły daną stronę. Obecnie możliwe będzie wyświetlanie reklam zarówno w wynikach wyszukiwania jak i witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. Nowość można zobaczyć po kliknięciu ustawień kampanii, a następnie sieci, gdzie pojawi się możliwość włączenia „partnerów w sieci wyszukiwania”.

To pozwoli na zwiększenie zasięgu reklam, które będą mogły pojawiać się na setkach stron internetowych – dzięki temu można dotrzeć do większej ilości osób, które wykazały zainteresowanie Twoim produktem/usługą. Poniżej przedstawiamy screena z nowym ustawieniem:

listy-remarketingowe-nowe-ustawienie

22/08/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to