Nowy Edytor AdWords 11.7 jest już dostępny

Czas na kolejną aktualizację Edytora AdWords! W ręce reklamodawców trafia nowy Edytor w wersji 11.7, co oznacza szereg nowych możliwości. #wiemyjak

Co tym razem pojawi się w Edytorze? Przede wszystkim wdrożona zostanie funkcja „eksportuj jako” umożliwiająca konwertowanie wcześniej przygotowanych rozszerzonych reklam tekstowych na reklamy elastyczne, które łatwo dopasowują się do danej strony internetowej pod kątem wymiaru i wyglądu.

To jednak nie koniec nowości – użytkownik będzie też miał pełną kontrolę nad rozszerzeniami lokalizacji, w tym możliwość ich tworzenia, edycji, a także usuwania, a także możliwość obsługi reklam w przerywniku. W Gmailu natomiast dostępny będzie szablon promocji różnych produktów i reklamodawca będzie mógł go wykorzystać przy tworzeniu i edytowaniu reklam w Gmailu. Wszystkie funkcjonalności ułatwiają pracę oraz pozwalają reklamodawcom na większą kontrolę i możliwości w działaniu. Dokładniejsze informacje dostępne są w Centrum Pomocy Google.

15/12/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział