Nowy raport dotyczący konwersji w AdWords

W AdWords pojawiła się nowość – Google dodaje funkcjonalność dotyczącą konwersji, która pomaga w ustaleniu, kiedy dokładnie dana konwersja miała miejsce po kliknięciu w reklamę. #wiemyjak

nowa funkcjonalność adwords

Google pozwala reklamodawcom na większy wgląd w proces konwersji po kliknięciu przez użytkownika w reklamę. Klienci często potrzebują czasu, aby dokonać zakupów i zdarza się, że wracają na stronę po upływie pewnego czasu. Marketerzy natomiast zachodzą w głowę, czy konwersja faktycznie nastąpi i kiedy to się stanie. Google chętnie ułatwia życie reklamodawcom Google AdWords i ponownie wychodzi im naprzeciw z nowymi ustawieniami – nowy raport pokaże ile czasu upłynęło od kliknięcia w reklamę do dokonania konwersji.

Taka wiedza to również krok do zwiększenia skuteczności kampanii, gdyż reklamodawca otrzymuje cenną wiedzę dotyczącą zachowań klientów, którą może wykorzystać w przyszłości przy planowaniu dalszych działań reklamowych. Obserwacja konwersji dostarcza nowych wniosków, co jest bardzo ważne dla osób prowadzących kampanię.

Data dodania: 25/10/2017   Autor: Jagoda Dynowska

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to