News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Aktualizacje w Zakupach Google

Google informuje o kolejnych aktualizacjach – tym razem dotyczą one specyfikacji pliku danych o produktach w Zakupach Google i mapy kategorii Google. Celem zmian jest stworzenie atrakcyjnych warunków dla klientów poszukujących produktów w sieci a także uproszczenie zamieszczania informacji w pliku danych. Informacja została przekazana na blogu o AdWords  i dotyczy zarówno klientów jak i reklamodawców korzystających z Zakupów Google. Aktualizacji jest dosyć dużo i mają jeszcze […]

Ulepszenia na kontach menedżera w AdWords

Google ogłosiło wprowadzenie nowości w Google AdWords, które mogą okazać się bardzo przydatne dla bardziej wymagających reklamodawców. Ulepszenia dotyczą tzw. konta menedżera AdWords. Konto menedżera jest narzędziem do monitorowania i zarządzania wieloma kontami. Stworzone zostało z myślą o profesjonalnych reklamodawcach, którzy od tej pory będą mogli skorzystać z trzech nowych funkcji obejmujących: 1) zarządzanie kampaniami na dużą skalę, 2) lepsze […]

Przyszłość przycisku „Kup” jest już jasna

Niedawno pisaliśmy o doniesieniach dziennika „The Wall Street Journal”, który informował, że w wyszukiwarce mobilnej Google ma pojawić się specjalny przycisk „Kup” ułatwiający zamawianie towaru w sklepach internetowych. Te spekulacje okazały się jednak prawdziwe! Wprowadzenie przycisku „Kup” w wyszukiwarce potwierdził na Konferencji Code Conference Omid Kordestani, Dyrektor ds. biznesowych Google. Kordestani nie przedstawił szczegółów związanych z działaniem przycisku, zaznaczył tylko, […]

Nowy typ raportu w AdWords!

W funkcjonalnościach Google AdWords pojawił się nowy typ raportu – tzw. raport o szczegółach grup reklam. Informacja o nowości została ogłoszona ostatnio na Google+. Google tłumaczy, że raport ułatwi znalezienie szczegółowych informacji dotyczących funkcji i ustawień dostępnych w każdej z grup reklam („Today, we’re rolling out ad group details reports to help you find more granular information about the features […]

Nowy format reklam lokalnych

Google ogłosiło niedawno wprowadzenie nowego formatu reklam lokalnych AdWords, który będzie zawierał zdecydowanie więcej potrzebnych informacji w zależności od tego, czego szuka dana osoba. W momencie, gdy szukane jest najbliższe miejsce X (np. najbliższy sklep spożywczy), w wyszukiwarce mobilnej ukażą się reklamy takich miejsc, z pokazaną odległością, wskazówkami dojazdu oraz możliwości nawiązania szybkiego połączenia telefonicznego („click to call”). […]

Przewodnik po koncie w AdWords

Kathleen z zespołu Google podkreśla znaczenie uaktualnionej funkcji dostępnej w Google AdWords – przewodnika po koncie. Ta nowość jest szczególnie przydatna dla użytkowników, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w AdWords. Przewodnik zawiera podstawowe informacje związane z zarządzaniem kontem, użytkownicy mogą również nauczyć się jak używać różnych interfejsów związanych z AdWords. Funkcja pomaga zrozumieć zarówno te podstawowe, jak i bardziej zaawansowane działania. […]

Nowa wersja Edytora AdWords jest już dostępna!

Na oficjalnym blogu Google AdWords pojawiła się bardzo dobra wiadomość dla wszystkich reklamodawców – okazuje się, że najnowsza wersja Edytora AdWords 11.1, w której wprowadzono m.in. obsługę etykiet, reklam „Call-Only” oraz końcowego adresu URL jest już dostępna! Etykiety są wyjątkowo przydatną metodą organizowania i grupowania kampanii oraz reklam, co ułatwia ich późniejsze filtrowanie. Aktualnie etykiety są obsługiwane […]

Zmiana w nazewnictwie narzędzia Google AdWords

Na Google+ pojawiła się najnowsza informacja bezpośrednio od Google – chodzi o zmianę nazwy jednej z funkcji Google AdWords. Zakomunikowano, że teraz nowa nazwa tzw. Ścieżek wyszukiwania w AdWords to Atrybucja. Funkcja ta pozwala na analizę ścieżek prowadzących klientów do konwersji. Przykładowo, z raportów Ścieżek wyszukiwań można dowiedzieć się, czy konwersje które miały miejsce dzięki danym słowom kluczowym były […]

Czy nowy algorytm może wpłynąć na Wynik Jakości w AdWords?

Zgodnie z zapowiedzią, 21 kwietnia Google wypuściło algorytm oceniający mobilność stron. Głośno było o tym, że może to spowodować wielkie przetasowanie wyników w wyszukiwarce mobilnej. Czy jednak algorytm może mieć wpływ na Wynik Jakości w AdWords? Nieco wcześniej zauważono, że w mobilnych wynikach wyszukiwania przy reklamach Google AdWords pojawiły się etykiety „Mobile-friendly”. Wywołało to dyskusje i wiele osób zastanawiało się, czy […]

Zarządzanie raportami wielu typów kampanii ma stać się łatwiejsze

Google niedawno ogłosiło na Google+, że pracuje nad nowymi narzędziami związanym z raportowaniem, które umożliwią sprawniejsze zarządzanie raportami wielu typów kampanii Google AdWords. Najnowsze narzędzia wspomogą: filtrowanie danych według typu kampanii zobaczenie większej ilości kolumn dla wybranego typu kampanii zastosowania zestawów kolumn Google podkreśla, że zmiany ułatwią pracę reklamodawcom, którzy będą mogli sprawniej zarządzać raportami i znajdować […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz