News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Zmiana w nazewnictwie narzędzia Google AdWords

Na Google+ pojawiła się najnowsza informacja bezpośrednio od Google – chodzi o zmianę nazwy jednej z funkcji Google AdWords. Zakomunikowano, że teraz nowa nazwa tzw. Ścieżek wyszukiwania w AdWords to Atrybucja. Funkcja ta pozwala na analizę ścieżek prowadzących klientów do konwersji. Przykładowo, z raportów Ścieżek wyszukiwań można dowiedzieć się, czy konwersje które miały miejsce dzięki danym słowom kluczowym były […]

Czy nowy algorytm może wpłynąć na Wynik Jakości w AdWords?

Zgodnie z zapowiedzią, 21 kwietnia Google wypuściło algorytm oceniający mobilność stron. Głośno było o tym, że może to spowodować wielkie przetasowanie wyników w wyszukiwarce mobilnej. Czy jednak algorytm może mieć wpływ na Wynik Jakości w AdWords? Nieco wcześniej zauważono, że w mobilnych wynikach wyszukiwania przy reklamach Google AdWords pojawiły się etykiety „Mobile-friendly”. Wywołało to dyskusje i wiele osób zastanawiało się, czy […]

Zarządzanie raportami wielu typów kampanii ma stać się łatwiejsze

Google niedawno ogłosiło na Google+, że pracuje nad nowymi narzędziami związanym z raportowaniem, które umożliwią sprawniejsze zarządzanie raportami wielu typów kampanii Google AdWords. Najnowsze narzędzia wspomogą: filtrowanie danych według typu kampanii zobaczenie większej ilości kolumn dla wybranego typu kampanii zastosowania zestawów kolumn Google podkreśla, że zmiany ułatwią pracę reklamodawcom, którzy będą mogli sprawniej zarządzać raportami i znajdować […]

Czy w narzędziu podglądu i diagnostyki reklam występuje błąd?

Na forum Google AdWords jeden z reklamodawców zgłosił błąd w narzędziu podglądu i diagnostyki reklam. Błąd został zauważony 2 tygodnie temu i powtarzając się, utrudniał korzystanie z podstawowych funkcji narzędzia. Narzędzie podglądu i diagnostyki pozwala na swobodne wyszukiwanie reklamy i sprawdzenie, czy reklama pojawia się np. na określonych obszarach, nie nalicza jednak dodatkowych wyświetleń. Wyszukiwanie jest możliwe wyłącznie w sieci wyszukiwania Google. Błąd […]

Weryfikacja numerów telefonów w reklamach Google AdWords

Google planuje wprowadzić weryfikację numerów telefonów, które wyświetlają się w reklamach Google AdWords. Numery telefonów wyświetlane są w tzw. rozszerzeniach reklam – to rodzaj formatu reklam, w którym mogą pojawiać się dodatkowe informacje dotyczące danej firmy. Jednym z typów takiego rozszerzenia są właśnie rozszerzenia połączeń umożliwiające wykonanie telefonu. Do tej pory wpisać można było dowolny numer telefonu i nie było […]

Google AdWords przyspiesza!

Jon Dioro z Google zapowiedział na Google+, że aktualizacje danych w kampaniach Google AdWords mają być od teraz jeszcze częstsze. Niektóre dane odświeżane są jedynie raz dziennie, dlatego usprawnienie tego mechanizmu byłoby przydatną zmianą. Teraz Google AdWords ma przyspieszyć i będzie jeszcze sprawniej niż dotychczas aktualizował potrzebne dane. Szybkość ta będzie widoczna w szczególności przy funkcji wyszukiwania haseł, danych […]

Mobilna aplikacja Google AdWords jest już dostępna!

Aplikacja, która umożliwi mobilne zarządzanie kampaniami Google AdWords jest już gotowa. To udogodnienie, na które długo czekali użytkownicy urządzeń mobilnych. Google powiadomiło, że można już korzystać z najnowszej aplikacji – jest ona dostępna na systemie Android i można ją pobrać za darmo z Google Play. Jakie daje możliwości? Przede wszystkim reklamodawcom udostępnione będą statystyki kampanii, będą mogli zmieniać […]

Google AdWords rezygnuje z Flasha na rzecz HTML5

Ten proces już się rozpoczął – platforma Google AdWords rezygnuje z Flasha. Rozpoczęło się konwertowanie flashowych reklam do HTML5. Okazuje się, że Google AdWords nie jest pierwszą platformą, która celowo odchodzi od Flasha i ostatnio ta tendencja jest wyraźnie widoczna – od obiektów stworzonych we Flashu rezygnuje się już coraz częściej. Proces odstępowania od Flasha w przypadku Google […]

Kampanie Call-Only w AdWords

Google AdWords oferuje nowy rodzaj kampanii – tzw. Call-Only. Jak sama nazwa wskazuje, nowy pomysł związany jest z dzwonieniem i pozwoli on na szybki kontakt telefoniczny z daną firmą, bezpośrednio z wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych. Jest to nowe udogodnienie, który ma służyć użytkownikom mobilnym. System działa w sposób następujący: po kliknięciu w daną reklamę, wyświetlony numer pojawia się w miejscu, gdzie zwykle […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to