News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Google planuje wrócić do żółtych oznaczeń reklam?

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Google wprowadziło zielone oznaczenia reklam AdWords w wyszukiwarce rezygnując z żółtych. Gigant przez dłuższy czas testował oznaczenia reklam, aby w efekcie przyjąć zielony wariant. Podkreślano, że rozwiązanie ma być przyjazne dla użytkowników i wielu z nich wyraziło pozytywne opinie dotyczące wspomnianej kolorystyki. Czy jednak Google zmieniło zdanie? Okazuje się, że użytkownicy zauważyli pewne zmiany […]

Dłuższe reklamy AdWords zajmą wyższą pozycję niż standardowe?

Przypomnijmy – Google jakiś czas temu rozszerzyło reklamy AdWords i umożliwiło tworzenie reklam z większą ilością znaków niż to miało miejsce dotychczas. Pracownicy Google odpowiadają na pytanie, czy rozszerzenie reklam wpływa na ich pozycję w wyszukiwarce. Google dało reklamodawcom nowe możliwości – wprowadzenie dłuższego tekstu reklamowego pozwoli im zawrzeć w reklamie więcej informacji, które mogą przekonać użytkowników do kliknięcia. […]

Nowość dotycząca list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce

Google wprowadziło pewną nowość dotyczącą list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce (RLSA) – od teraz reklamy będą mogły być wyświetlane również w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. #wiemyjak Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce pozwalają na dostosowywanie kampanii i stawek w sieci wyszukiwania do osób, które wcześniej już odwiedziły daną stronę. Obecnie możliwe będzie wyświetlanie reklam zarówno w wynikach wyszukiwania jak i witrynach […]

Jak działają nowe raporty atrybucji w AdWords?

Kolejna porcja nowości w AdWords – tym razem reklamodawcy otrzymają nowe dane pozwalające na śledzenie ścieżek użytkowników, które prowadzą do konwersji. Wszystko dzięki wprowadzeniu raportów atrybucji na różnych urządzeniach w AdWords. #wiemyjak 3 nowe raporty atrybucji Informacje o ścieżce konwersji użytkownika są bardzo cenne – pozwalają one dowiedzieć się, które reklamy są najbardziej efektywne, a także z jakich urządzeń korzystał […]

Jakie są zalety importowania konwersji telefonicznych w AdWords?

W Google AdWords pojawiła się nowa funkcja – importowanie konwersji telefonicznych. To oznacza nowe możliwości dla reklamodawców, którzy teraz będą mogli dokładnie sprawdzić, które połączenie prowadzi do sprzedaży lub innej konwersji. #wiemyjak Użytkownicy bardzo cenią sobie możliwość nawiązania połączenia z interesującą ich firmą (np. bezpośrednio z reklam typu „tylko połączenie”) i Google przewiduje, że w najbliższych latach ilość nawiązywanych […]

Jakie możliwości oferuje zaktualizowany AdWords Editor 11.5?

Google co jakiś czas uaktualnia tzw. Edytor AdWords. Pisaliśmy już o zmianach, które wprowadzono w związku z wersją 11.4, a teraz czas poznać nowości w ramach wspomnianej aktualizacji. Edytor pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi w internecie i obecnie zostanie m.in. dostosowany do dłuższych reklam tekstowych. Poniżej przedstawiamy ważniejsze zmiany: 1. Tworzenie i zarządzanie kampaniami budującymi zaangażowanie w aplikację mobilną. Zaktualizowany edytor pozwoli na takie […]

„Kliknięcia z konwersją” zostaną usunięte?

Ta wiadomość powinna zainteresować wszystkich reklamodawców – tzw. „Kliknięcia z konwersją” zostaną trwale usunięte z panelu AdWords. Od września podstawową metodą pomiaru konwersji będą „Konwersje”. #wiemyjak Zmiana ta ma na celu uproszczenie śledzenia konwersji oraz raportowanie, bo przecież analiza danych dotyczących konwersji jest bardzo istotna przy śledzeniu skuteczności reklam. Kolumna „Konwersje” jest o wiele bardziej wartościowa, gdyż zawiera […]

Czym są rozszerzenia cen?

To już kolejna niespodzianka od Google! Tym razem wprowadzony zostaje nowy rodzaj rozszerzenia do kampanii AdWords – rozszerzenie cen, które będzie się wyświetlać w mobilnych wynikach wyszukiwania. Nowe rozszerzenie pozwoli na lepsze zaprezentowanie swojego asortymentu i stworzenie bardziej szczegółowej i wyczerpującej reklamy. Funkcjonalność nie jest jeszcze dostępna w Polsce, ale można ją podejrzeć w kokpicie AdWords, jednak wyłącznie w języku angielskim […]

Szereg nowości w Google Shopping

To nie koniec zmian w usługach Google! Gigant nie próżnuje i cały czas zaskakuje nas nowymi testami, bądź udoskonaleniami. Obecnie wprowadza kilka ważnych nowości w zakresie kampanii zakupowych. #wiemyjak Zmiany początkowo obejmą niewiele państw (m.in. USA i Wielką Brytanię), ale zapewne w przeciągu kilku miesięcy pojawią się też w Polsce. Czas poznać najważniejsze z nich: Reklamy Showcase Ten nowy typ reklamy ma […]

Procenty zamiast gwiazdek w reklamach AdWords?

Czas na kolejne testy! Google ciągle poddaje testom różne elementy reklam – tym razem przyszedł czas na oceny sprzedawców. Wcześniej pisaliśmy m.in. o zmianach w kolorystyce AdWords, gdzie po testach zdecydowano się na stałe wprowadzić zielone oznaczenia reklam.  #wiemyjak Żółte gwiazdki od dawna były rozpoznawalnym elementem przy reklamach AdWords. To inaczej rozszerzenia automatyczne, pokazujące średnią ocenę danej witryny i odzwierciedlające ogólne […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział