News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Jak działają nowe raporty atrybucji w AdWords?

Kolejna porcja nowości w AdWords – tym razem reklamodawcy otrzymają nowe dane pozwalające na śledzenie ścieżek użytkowników, które prowadzą do konwersji. Wszystko dzięki wprowadzeniu raportów atrybucji na różnych urządzeniach w AdWords. #wiemyjak 3 nowe raporty atrybucji Informacje o ścieżce konwersji użytkownika są bardzo cenne – pozwalają one dowiedzieć się, które reklamy są najbardziej efektywne, a także z jakich urządzeń korzystał […]

Jakie są zalety importowania konwersji telefonicznych w AdWords?

W Google AdWords pojawiła się nowa funkcja – importowanie konwersji telefonicznych. To oznacza nowe możliwości dla reklamodawców, którzy teraz będą mogli dokładnie sprawdzić, które połączenie prowadzi do sprzedaży lub innej konwersji. #wiemyjak Użytkownicy bardzo cenią sobie możliwość nawiązania połączenia z interesującą ich firmą (np. bezpośrednio z reklam typu „tylko połączenie”) i Google przewiduje, że w najbliższych latach ilość nawiązywanych […]

Jakie możliwości oferuje zaktualizowany AdWords Editor 11.5?

Google co jakiś czas uaktualnia tzw. Edytor AdWords. Pisaliśmy już o zmianach, które wprowadzono w związku z wersją 11.4, a teraz czas poznać nowości w ramach wspomnianej aktualizacji. Edytor pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi w internecie i obecnie zostanie m.in. dostosowany do dłuższych reklam tekstowych. Poniżej przedstawiamy ważniejsze zmiany: 1. Tworzenie i zarządzanie kampaniami budującymi zaangażowanie w aplikację mobilną. Zaktualizowany edytor pozwoli na takie […]

„Kliknięcia z konwersją” zostaną usunięte?

Ta wiadomość powinna zainteresować wszystkich reklamodawców – tzw. „Kliknięcia z konwersją” zostaną trwale usunięte z panelu AdWords. Od września podstawową metodą pomiaru konwersji będą „Konwersje”. #wiemyjak Zmiana ta ma na celu uproszczenie śledzenia konwersji oraz raportowanie, bo przecież analiza danych dotyczących konwersji jest bardzo istotna przy śledzeniu skuteczności reklam. Kolumna „Konwersje” jest o wiele bardziej wartościowa, gdyż zawiera […]

Czym są rozszerzenia cen?

To już kolejna niespodzianka od Google! Tym razem wprowadzony zostaje nowy rodzaj rozszerzenia do kampanii AdWords – rozszerzenie cen, które będzie się wyświetlać w mobilnych wynikach wyszukiwania. Nowe rozszerzenie pozwoli na lepsze zaprezentowanie swojego asortymentu i stworzenie bardziej szczegółowej i wyczerpującej reklamy. Funkcjonalność nie jest jeszcze dostępna w Polsce, ale można ją podejrzeć w kokpicie AdWords, jednak wyłącznie w języku angielskim […]

Szereg nowości w Google Shopping

To nie koniec zmian w usługach Google! Gigant nie próżnuje i cały czas zaskakuje nas nowymi testami, bądź udoskonaleniami. Obecnie wprowadza kilka ważnych nowości w zakresie kampanii zakupowych. #wiemyjak Zmiany początkowo obejmą niewiele państw (m.in. USA i Wielką Brytanię), ale zapewne w przeciągu kilku miesięcy pojawią się też w Polsce. Czas poznać najważniejsze z nich: Reklamy Showcase Ten nowy typ reklamy ma […]

Procenty zamiast gwiazdek w reklamach AdWords?

Czas na kolejne testy! Google ciągle poddaje testom różne elementy reklam – tym razem przyszedł czas na oceny sprzedawców. Wcześniej pisaliśmy m.in. o zmianach w kolorystyce AdWords, gdzie po testach zdecydowano się na stałe wprowadzić zielone oznaczenia reklam.  #wiemyjak Żółte gwiazdki od dawna były rozpoznawalnym elementem przy reklamach AdWords. To inaczej rozszerzenia automatyczne, pokazujące średnią ocenę danej witryny i odzwierciedlające ogólne […]

Nowości i zmiany w Programie Google Partners

Google postanowiło odświeżyć program Google Partners i w efekcie pojawiło się kilka znaczących zmian – szczególnie w zakresie certyfikacji Partnerów, wprowadzono również tzw. specjalizacje. Wspomniany program Google Partners jest skierowany do agencji e-marketingowych – uzyskanie statusu jest dowodem na to, że dana agencja spełnia szereg wymagań dotyczących m.in. jakości pracy, czy uzyskania certyfikatów. Dzięki temu klienci mogli […]

Co nowego pojawi się w Edytorze raportów?

Na Google+ pojawiła się informacja o dodaniu nowej funkcji w Edytorze raportów AdWords. O zmianie poinformował Jon Dioro, Product Manager w Google AdWords. #wiemyjak Edytor pozwala na sprawdzanie wydajności prowadzonej kampanii i analizę danych. Teraz wprowadzono nowe dane dotyczące wideo, które pojawią się w Edytorze. Są to: – obejrzenia – współczynnik obejrzeń – uzyskane wyświetlenia – procent odtworzenia: 25% – procent […]

Reklamy we Flash odchodzą w zapomnienie

Jak wspominaliśmy w jednym ze wcześniejszych newsów, Google chce aby reklamodawcy całkowicie odeszli od wyświetlania reklam displayowych we Flashu. Koniec takich reklam nadchodzi nieubłaganie – od jutra ich wyświetlanie nie będzie możliwe. Flash ma zostać zastąpiony formatem HTML5. Zmiana odnosi się do reklam AdWords i warto o tym pamiętać, gdyż decyzja Google jest już ostateczna. Poniżej przedstawiamy treść przypomnienia: […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to