Przyszedł czas na rozszerzone reklamy AdWords! Dokładnie od 31 stycznia nie będzie możliwe tworzenie standardowych reklam, na rzecz rozszerzonych.
Google postawiło na dłuższe reklamy tekstowe – to ukłon w stronę reklamodawców, którzy otrzymają więcej miejsca na tekst, mogą zatem przekazać więcej informacji i zadbać o swój przekaz marketingowy. Nowość powstała również pod kątem urządzeń mobilnych – reklamy są teraz odpowiednio zoptymalizowane, co pozwoli na skuteczne dotarcie do użytkowników mobilnych.
Nowe reklamy mają zwiększony limit znaków – posiadają dodatkowe pole nagłówka (dostępne są dwa pola zamiast jednego), a dwie linie tekstu zostały połączone w jedno pole (łącznie 80 znaków).
Reklamy zostały wdrożone wcześniej, jednak teraz następuje całkowite przejście na format rozszerzony i Google informuje, że od 31 stycznia 2017 roku nie będzie można tworzyć ani edytować standardowych reklam. Istniejące reklamy w wersji standardowej będą nadal wyświetlać się po 31 stycznia. Więcej informacji dostępnych jest w Centrum Pomocy Google.
Komentarze