Ulepszenia na kontach menedżera w AdWords

Google ogłosiło wprowadzenie nowości w Google AdWords, które mogą okazać się bardzo przydatne dla bardziej wymagających reklamodawców. Ulepszenia dotyczą tzw. konta menedżera AdWords.

Konto menedżera jest narzędziem do monitorowania i zarządzania wieloma kontami. Stworzone zostało z myślą o profesjonalnych reklamodawcach, którzy od tej pory będą mogli skorzystać z trzech nowych funkcji obejmujących: 1) zarządzanie kampaniami na dużą skalę, 2) lepsze i bardziej szczegółowe raporty, 3) sprawniejszą nawigację po koncie. Zmian jest sporo i wszystkie służą ułatwieniu pracy. Przedstawiamy te najważniejsze:

1) Zarządzanie kampaniami na większą skalę. W ramach tej funkcji powstał m.in. nowy widok „Kampanie”w panelu konta, który ma na celu ułatwienie zarządzania dużymi kampaniami oraz tworzenie raportów. Z poziomu konta menedżera możliwe będzie również dodawanie kolumn, segmentów, czy filtrów nawet na 20 wybranych kontach, a także utworzenie nowej kampanii na koncie indywidualnym.

AdWords_news
2) Szczegółowe raporty. Teraz w raportach dodano nowe kolumny (m.in. z danymi o konwersji), a także utworzono funkcję ustawienia zakresu dat, który obejmuje więcej niż ostatnich 90 dni – możliwe będzie porównanie go z innym, wybranym okresem. W ramach zmian pojawiły się zaawansowane narzędzia segmentacji i filtrowania.

news2
3) Sprawniejsza nawigacja po koncie – szybkie przełączanie między kontami. Ułatwione zostało wyszukiwanie kont do wyświetlenia, łatwo więc wyszukać konto menedżera bądź indywidualne (wybrać je można także z górnego menu).

news3

Więcej informacji znajduje się na oficjalnym blogu o AdWords, a także w Centrum Pomocy AdWords.

17/06/2015
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to