Google ogłosiło wprowadzenie nowości w Google AdWords, które mogą okazać się bardzo przydatne dla bardziej wymagających reklamodawców. Ulepszenia dotyczą tzw. konta menedżera AdWords.
Konto menedżera jest narzędziem do monitorowania i zarządzania wieloma kontami. Stworzone zostało z myślą o profesjonalnych reklamodawcach, którzy od tej pory będą mogli skorzystać z trzech nowych funkcji obejmujących: 1) zarządzanie kampaniami na dużą skalę, 2) lepsze i bardziej szczegółowe raporty, 3) sprawniejszą nawigację po koncie. Zmian jest sporo i wszystkie służą ułatwieniu pracy. Przedstawiamy te najważniejsze:
1) Zarządzanie kampaniami na większą skalę. W ramach tej funkcji powstał m.in. nowy widok „Kampanie”w panelu konta, który ma na celu ułatwienie zarządzania dużymi kampaniami oraz tworzenie raportów. Z poziomu konta menedżera możliwe będzie również dodawanie kolumn, segmentów, czy filtrów nawet na 20 wybranych kontach, a także utworzenie nowej kampanii na koncie indywidualnym.
2) Szczegółowe raporty. Teraz w raportach dodano nowe kolumny (m.in. z danymi o konwersji), a także utworzono funkcję ustawienia zakresu dat, który obejmuje więcej niż ostatnich 90 dni – możliwe będzie porównanie go z innym, wybranym okresem. W ramach zmian pojawiły się zaawansowane narzędzia segmentacji i filtrowania.
3) Sprawniejsza nawigacja po koncie – szybkie przełączanie między kontami. Ułatwione zostało wyszukiwanie kont do wyświetlenia, łatwo więc wyszukać konto menedżera bądź indywidualne (wybrać je można także z górnego menu).
Więcej informacji znajduje się na oficjalnym blogu o AdWords, a także w Centrum Pomocy AdWords.
Komentarze