Zmiany na lepsze w rotacji reklam AdWords

Pojawiły się zmiany w rotacji reklam – Google zapowiada spore uproszczenie tego procesu.

Rotacja reklam polega na ich naprzemiennym wyświetlaniu i jest stosowana w sieci reklamowej oraz w sieci wyszukiwania. W grupie reklam nie mogą być wyświetlane wszystkie reklamy naraz – w danym momencie możliwe jest wyświetlenie tylko jednej reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie reklam najbardziej odpowiadającym potrzebom odbiorców i aby usprawnić ten proces rotacja zostanie uproszczona i zawężona do dwóch ustawień: „zawsze wyświetlaj naprzemienne” i „optymalizuj”. Poniżej przedstawiamy krótki opis poszczególnych opcji:

  • opcja „optymalizuj”. Pozwoli na wyświetlanie reklam z potencjalnie największą skutecznością w porównaniu do innych reklam w danej grupie. Pod uwagę będą brane takie czynniki jak użyte słowa kluczowe, czy np. lokalizacja. Gdy system będzie miał do wyboru więcej reklam, ich skuteczność wzrośnie – Google zaleca korzystanie z co najmniej trzech reklam w jednej grupie. Gdy reklamodawcy będzie priorytetowo zależało na konwersji, może skorzystać z inteligentnego określania stawek.
  • opcja „zawsze wyświetlaj naprzemiennie”. Pozwala ona na nadanie reklamom takiego samego priorytetu i niedługo będzie jedyną opcją zapewniającą równomierną rotację reklam. Dodatkowo ustawienia rotacji reklam mają być dostępne na poziomie grupy reklam. Dzięki temu w jednej kampanii możliwe będzie wykorzystanie różnych ustawień rotacji.

Więcej informacji znajduje się na blogu AdWords.

Data dodania: 14/09/2017   Autor: Jagoda Dynowska

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to