Zmiany w dostępach użytkowników do Merchant Center

Google poinformowało o zmianach związanych z dostępem do konta Merchant Center – aby ułatwić reklamodawcom zarządzanie kontami, mogą oni teraz uzyskać dostęp do wielu kont Merchant Center i zarządzać nimi z poziomu jednego konta Google. #wiemyjak

Dzięki narzędziu Google Merchant Center można przesyłać informacje o sklepie internetowym i dane produktów do Google, aby później móc udostępnić je w Zakupach Google. Zmiany ogłosiła Cassie (Google Community Manager). W celu uzyskania dostępu do konta Merchant Center administrator musi dodać daną osobę jako użytkownika, a do jednego konta może mieć dostęp wielu użytkowników. Każdy z użytkowników może mieć przypisane różne role, poniżej przedstawiamy dwie dostępne opcje:

  • Standardowa. która pozwala na logowanie się do Google Merchant Center i daje dostęp do wszelkiej zawartości konta, oprócz karty „Użytkownicy”,
  • Administrator. Pozwala na dostęp do konta i umożliwia dodawanie, usuwanie i edytowanie ról użytkowników na karcie „ Użytkownicy”.

Więcej informacji znajduje się w tym miejscu.

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to