Reklama display

NATYCHMIASTOWA WIDOCZNOŚĆ
na stronach, na których bywają Twoi potencjalni klienci
ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Posiadamy status Premium Google Partner

google partner premium

#wiemyjak tworzyć skuteczne reklamy banerowe

reklama display z EACTIVE

Reklama display

(nazywana również Google Display Network, reklama graficzna Google AdWords, kampania banerowa) to reklama graficzna, tekstowa, multimedialna lub video, która może być wyświetlana na ponad 2 mln witryn internetowych i aplikacji należących do sieci reklamowej Google.

Reklama display jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz budować/zwiększać rynek na swoje produkty i usługi,
  • chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów przed konkurencją,
  • oferujesz produkty, których ludzie nie znają i zależy Ci na zbudowaniu potrzeby zakupowej,
  • chcesz budować markę swojej firmy i wzmacniać jej wizerunek (wykorzystując potencjał jaki dają reklamy graficzne Google AdWords).
stale się rozwijamy WIEMY JAK

Ile kosztuje reklama display?

Jak działa reklama display?

Display to reklama w sieci reklamowej Google. Pozwala na dotarcie do ponad 90% użytkowników internetu.

reklama display w sieci reklamowej Google

Zaletą reklamy display są duże możliwości określania komu wyświetli się reklama oraz wybierania miejsc emitowania reklam (możliwy jest wybór konkretnych stron, na których pojawią się reklamy). Przykładowo, jeżeli Twój biznes to sklep z artykułami dla dzieci, możesz za pomocą reklamy dotrzeć do użytkowników, którzy np. czytają portale, fora, czy blogi dotyczące dzieci.

działanie reklamy display

Reklamy graficzne AdWords w sieci reklamowej Google to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto chce dotrzeć do potencjalnych klientów oraz budować i utrwalać wizerunek marki w internecie.

Reklama display – najważniejsze cechy

  • DUŻY ZASIĘG – reklamy mogą być wyświetlane w ponad 2 mln miejsc w internecie, w tym na najbardziej znanych i popularnych portalach w Polsce,
  • WYŚWIETLANIE W WIELU MIEJSCACH JEDNOCZEŚNIE – reklamy typu display można wyświetlać na wielu portalach jednocześnie, a także wybierać miejsca wyświetlania reklam, czyli rodzaje stron i konkretne witryny,
  • PRECYZYJNE DOTARCIE DO GRUPY DOCELOWEJ – dzięki szerokim możliwościom targetowania reklama display może dotrzeć bezpośrednio do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami/ usługami, czyli do Twoich potencjalnych klientów,
  • RÓŻNE FORMATY REKLAM – sieć reklamowa daje możliwość zaangażowania i zainteresowania użytkowników dzięki różnym dostępnym formatom reklam, można wyświetlać reklamy graficzne AdWords, tekstowe, multimedialne i wideo.

Przykładowe UMIEJSCOWIENIE reklam

umiejscowienie reklamy display

KAMPANIA DISPLAY z EACTIVE opiera się na:

  • OKREŚLENIU KRYTERIÓW KIEROWANIA i WYŚWIETLANIA, czyli komu i gdzie mają być wyświetlane Twoje reklamy,
  • STWORZENIU ODPOWIEDNICH REKLAM (ważne, aby przygotowane reklamy były skuteczne – przykładowo reklamy tekstowe przyciągały uwagę odpowiednim tekstem, a reklamy graficzne AdWords były atrakcyjne wizualnie),
  • OPTYMALIZACJI KAMPANII, bieżącym monitorowaniu i usprawnianiu skuteczności Twojej kampanii.

Reklama typu display – KORZYŚCI

WYWOŁYWANIE POTRZEBY ZAKUPOWEJ

  • dzięki precyzyjnemu dopasowaniu daje możliwość dotarcia do klientów na bardzo wczesnym etapie zakupowym,
  • reklama wzbudza potrzebę zakupu Twoich produktów/usług poprzez to, że wyświetla się osobom, które interesują się danym obszarem,

SZEROKA PROMOCJA TWOJEGO BIZNESU W INTERNECIE

  • możliwość wyświetlania reklamy display na najbardziej znanych portalach w Polsce (np: onet.pl, wp.pl, tvn24.pl) w korzystnej cenie,
  • możliwość pozyskania nowych klientów i relacji biznesowych,

NATYCHMIASTOWY EFEKT

  • reklamy stają się widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii,

BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI

  • Twoja marka staje się rozpoznawalna dzięki temu, że reklama banerowa Google wyświetla się w wielu miejscach jednocześnie,

PEŁNA MIERZALNOŚĆ EFEKTYWNOŚCI KAMPANII

  • pełna kontrola nad wyświetlaniem się reklam i opłatami,
  • możliwość mierzenia skuteczności prowadzonych działań oraz optymalizowania kampanii tak, aby Twoja reklama display była jak najbardziej skuteczna,

BARDZO KORZYSTNY SPOSÓB ROZLICZEŃ

  • budżet reklamowy
    – budżet na kliknięcia jest zawsze dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości,
    – możesz wybrać możliwości płatności, dostępny jest model CPC (płacisz tylko wtedy, gdy potencjalny klient kliknie w reklamę), lub CPM (opłata zostaje naliczona za tysiąc wyświetleń reklamy),
  • opłata za prowadzenie kampanii jest dostosowana do wielkości kampanii i zakresu pracy,

Reklama display to źródło:

  • WIĘKSZEGO I WARTOŚCIOWSZEGO RUCHU na Twojej stronie (masz pewność, że reklama sprowadza na Twoją stronę tylko zainteresowanych klientów),
  • WIĘKSZEJ ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI, budowania i utrwalania jej wizerunku,
  • WIĘKSZEJ MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻY Twoich produktów/usług,
  • BUDOWANIA STAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM dzięki reklamowaniu produktów/usług, które są w obszarze zainteresowań Twojej grupy docelowej.

ZAKRES OBSŁUGI

Jesteśmy agencją posiadającą status Partnera Google i nad Twoją kampanią czuwać będą certyfikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem.

Nasza obsługa obejmuje:

– koncentrację na Twoich celach i pomoc w ich osiągnięciu,
– wytyczenie strategii działań,
– wyznaczenie grup docelowych dla kampanii,
– w zależności od indywidualnych ustaleń tworzenie przez nas kreacji reklamy display lub przekazanie odpowiednich wytycznych,
– monitorowanie, optymalizację miejsc i rodzajów reklam,
– monitoring skuteczności i optymalizacja kreacji reklamowych,
– analizy Google Analytics,
– optymalizację wydatków,
– raportowanie efektów naszej pracy,
– stały rozwój kampanii,
– stały kontakt z indywidualnym opiekunem.

Sprawdź nas. #wiemyjak

WYŚLIJ zapytanie

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Kornel pisze:

    reklama display zawsze wydawała mi się skomplikowana i w sumie dalej mam pewne wątpliwości, ale przedstawiliście ten temat w jasny i klarowny sposób. Aż chce się w nią zainwestować :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to