Reklama w Gmailu

BĄDŹ WIDOCZNY
w najbardziej popularnej na świecie bezpłatnej poczcie e-mail
z której korzysta ponad 4,5 mln polskich użytkowników.

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Reklama w Gmailu to skuteczna forma reklamy oferowana przez Google.
Posiadamy status Premium Google Partner

status google partner premium

#wiemyjak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w GMAILU

reklamy gmail z eactive

Reklama GSP (Gmail Sponsored Promotion) – reklama w systemie pocztowym Gmail.

REKLAMA w GMAILU jest dla Ciebie, jeśli:

  • masz coś ciekawego do zaoferowania, co zwróci uwagę konkretnej grupy odbiorców,
  • posiadasz produkty/usługi w promocyjnej ofercie,
  • Twoja marka jest znana i chcesz informować swoich klientów o aktualnych promocjach

i

korzyści z reklamy w gmailu

Czym jest reklama w Gmailu i jak działa?

Reklama GSP (Gmail Sponsored Promotion) to reklama w skrzynce pocztowej Gmail Twojego potencjalnego klienta. Reklamy mogą mieć różną postać i pojawiać się w różnych miejscach. Nie są niechcianym mailingiem reklamowym a oznaczoną reklamą, dopasowaną do odbiorców.

Reklama w Gmailu to niezwykle skuteczna forma dotarcia do potencjalnych klientów, szczególnie ze względu na swoją nienachalna formę, niejednokrotnie bardziej efektywną niż reklama banerowa (display) oraz możliwość precyzyjnego kierowania reklam do potencjalnej grupy klientów, jak również, jako jedna z reklam Google AdWords, dająca możliwość elastycznego kształtowania budżetu, wprowadzania zmian, mierzenia efektywności i możliwości bieżącej optymalizacji.

Reklama w formacie GSP rozliczana jest w systemie Cost – Per – Clik. Klient płaci za kliknięcie potencjalnego klienta w „zajawkę” (reklamę w formie zwiniętej).

Reklamę GSP dodatkowo można zapisać, przenieść do innego folderu lub przesłać do znajomych – dokładnie tak jak inne wiadomości e-mail. Reklamy w poczcie Gmail dostosowują się do wielkości ekranu i są doskonale widoczne na urządzeniach desktopowych oraz mobilnych.

Reklama w Gmailu składa się z dwóch elementów:

reklama gmail schemat

Reklama w Gmailu – Reklama zwinięta

REKLAMA ZWINIĘTA – to „zajawka” (teaser reklamowy) pojawiająca się w skrzynkach odbiorczych użytkowników. Jej celem jest zainteresowanie odbiorcy Twoją treścią i kliknięcie w nią oraz obejrzenia e-maila reklamowego z Twoim przekazem.

  • pojawia się od góry w zakładkach Społeczności, Oferty, Powiadomienia, Fora,
  • przypomina wizualnie naturalnie otrzymane wiadomości mailowe,
  • składa się z nazwy firmy oraz krótkiego tekstu reklamowego,
  • posiada pomarańczowe oznaczenie, że jest to reklama.

przykład reklamy w gmailu

Reklama zwinięta pojawia się również w formie bloku po prawej stronie podczas czytania e-maila reklamowego. Składa się ona z logo reklamodawcy, tematu, krótkiego tekstu reklamowego orz adresu URL.

Reklama w Gmailu – E-mail reklamowy

E-MAIL REKLAMOWY to reklama docelowa jaką użytkownik poczty zobaczy po kliknięciu w opisaną wyżej reklamę zwiniętą (zajawkę). Dzięki różnym formom przekazu: treść, grafika, film możemy dobrać najodpowiedniejszą opcję dla Twojego biznesu. Dodatkowo mail reklamowy może mieć wiele wariantów, może zawierać formularz, przycisk „wezwania do działania” , zdjęcia i informacje o konkretnych produktach, a także bezpośrednie przekierowanie na stronę (lub strony) z możliwością zakupu. E-mail reklamowy można przekazać dalej, oznaczyć gwiazdką, przenieść do innej zakładki lub zapisać w odebranych.

e-mail reklamowy w gmailu

Szablony reklam w e-mailu reklamowym

Forma reklamy jest bardzo istotna, ponieważ to od niej zależy, czy użytkownik przejdzie na stronę reklamodawcy. Wyróżniamy 5 głównych szablonów reklamowych pojawiających się w e-mailu reklamowym:

szablon reklam w emailu reklamowym w Gmailu
NAPISZ do NAS

#wiemyjak dobrać dla Ciebie najskuteczniejszy format reklamowy

Komu wyświetla się reklama w Gmailu?

Reklamy GSP są kierowane do ściśle określonej grupy odbiorców, która jest określana na podstawie szczegółowych kryteriów:

  • język, wiek i płeć,
  • rodzaj urządzenia,
  • lokalizacja,
  • zawód (na podstawie informacji zawartych w ustawieniach konta użytkownika),
  • słowa kluczowe (analizowane są słowa zawarte w wiadomościach w skrzynce użytkownika),
  • domeny (brane są pod uwagę adresy stron zawarte w poczcie użytkownika),
  • zainteresowania, interesujące branże (na podstawie treści maili użytkownik jest przydzielany do konkretnych kategorii),
  • dokonywane zakupy (analizowane są wiadomości pod kątem dokonywanych ostatnio zakupów).
 

KORZYŚCI z reklamy w Gmailu

  • DUŻO ODBIORCÓW – duża liczba potencjalnych odbiorców reklamy,
  • NOWI UŻYTKOWNICY – dotarcie do zupełnie nowych użytkowników,
  • WYSELEKCJONOWANI ODBIORCY – reklama wyświetla się tylko do osobom potencjalnie zainteresowanym Twoimi produktami/usługami,
  • WIĘKSZA KLIKALNOŚĆ – wyższy wskaźnik CTR (klikalności w reklamę) niż w przypadku innych podobnych form reklamowych (np. reklamy banerowej),
  • PŁACISZ ZA KLIKNIĘCIE – korzystny sposób rozliczeń budżetu reklamowego – płacisz tylko za kliknięcie w Twoją reklamę,
  • NOWA OPCJA PROMOCJI – nowa forma reklamy a przez to ciekawa dla odbiorców.

Etapy tworzenia kampanii reklamowej na Gmailu

tworzenie reklamy Gmail

ZAKRES OBSŁUGI

Jesteśmy agencją posiadającą status Premium Google Partner i nad Twoimi reklamami w Gmailu będzie czuwać Certyfikowany Specjalista Reklam Google z dużym doświadczeniem.

Nasza obsługa obejmuje:

  • koncentrację na Twoich celach i pomoc w ich osiągnięciu,
  • wyznaczenie grup docelowych dla kampanii,
  • pomoc w doborze i tworzeniu reklam GSP,
  • monitorowanie i optymalizację opcji kierowania reklamy w Gmailu ,
  • optymalizacje wydatków,
  • prowadzenie kampanii na Twoim koncie, dzięki czemu możesz na bieżąco monitorować skuteczność reklam oraz wydawane środki,
  • raporty i analizy kampanii z wykorzystaniem Google Analytics,
  • stały rozwój kampanii,
  • kontakt mailowy i telefoniczny z Twoim indywidualnym opiekunem,
  • spójność działań z innymi formami promocji (poznaj inne rodzaje reklam Google AdWords).

gmail z eactive

Skuteczność reklamy w Gmailu z EACTIVE to:

  • WŁAŚCIWE ZDEFINIOWANIE ODBIORCÓW reklam,
  • WIĘKSZA KLIKALNOŚĆ w reklamy „zajawkowe”,
  • ODPOWIEDNI PRZEKAZ REKLAMOWY, który powoduje wysłanie formularza, przejścia na stronę reklamodawcy itp.
  • CIĄGŁE monitorowanie i OPTYMALIZOWANIE kampanii.

Sprawdź nas. #wiemyjak

WYŚLIJ zapytanie

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to