Reklama w YouTube

BĄDŹ WIDOCZNY
na najbardziej popularnym portalu z filmami wideo,
który miesięcznie odwiedza 16 mln Polaków.

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Reklama w serwisie YouTube to jedna z płatnych form promocji dla firm oferowanych przez Google. Posiadamy status Premium Google Partner

status google partner premium

#wiemyjak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe

korzyści reklamy na Youtube

Reklamy w YouTube są dla Ciebie, jeśli:

  • widoczność w wyszukiwarce to za mało dla Twojej firmy,
  • chcesz, aby Twoja firma, jej produkty i usługi docierały do NOWYCH grup odbiorców,
  • masz ciekawą ofertę, która zainteresuje odbiorców,
  • chcesz być PRZED konkurencją,
  • chcesz promować wydarzenie,
  • chcesz, aby potencjalni klienci poznalizapamiętali Twoją markę.

Czym jest REKLAMA w YouTube i jak działa?

Reklama YouTube to forma reklamy internetowej na najbardziej popularnym portalu z filmami wideo. Jest niezwykle SKUTECZNA w budowaniu marki oraz dotarciu do nowych klientów, którzy nie znają jeszcze Twojej firmy, jej produktów lub usług.

Powody, dla których reklamy YouTube są skuteczne:

  • wideo jest najchętniej oglądaną (najbardziej angażującą) treścią w całym internecie,
  • YouTube umożliwia dostęp do ogromnej liczby użytkowników,
  • można precyzyjnie dopasowywać reklamy w YouTube do tematyki oglądanych filmów (zainteresowań potencjalnych klientów),
  • dostępne są zróżnicowane formy reklamy.

Formy REKLAMY WIDEO na YouTube:

reklamy wideo na youtube

  • Reklama TrueView IN-STREAM

Reklama wideo, która wyświetla się przed, w trakcie lub po filmie na portalu YouTube lub na innych stronach lub aplikacjach, na których zostały osadzone filmy YouTube. Oprócz filmu reklamowego opcjonalnie może się pojawić: baner towarzyszący po prawej stronie lub na filmie nakładka graficzna z wezwaniem do działania. Mimo, że oglądający może pominąć film po 5 sekundach, płacisz dopiero po obejrzeniu 30 sekund lub całej Twojej reklamy.

reklama wideo trueview instream

  • Reklama True View DISCOVERY

To reklama w formie zajawki do Twojego filmu reklamowego. Składa się z tekstu i miniaturki (konkretnego obrazu z filmu) i pojawia się w wynikach wyszukiwania, obok powiązanych filmów, na stronie głównej i jako nakładka na filmach. Mimo, że reklama się wyświetla, zapłacisz tylko wtedy kiedy użytkownik kliknie w miniaturkę i przejdzie do Twojego filmu.

Przykład zajawki reklamowej do Twojego filmu w wynikach wyszukiwania.

reklama true view discovery

Po kliknięciu w zajawkę użytkownik przechodzi do strony z Twoim filmem. Opcjonalnie może się pojawić również baner.

film reklamowy i baner reklamy

  • Reklama w przerywniku

To krótkie wideo reklamowe trwające do 6 sekund. Emitowane jest przed wyświetleniem filmu. Płacisz za każde 1000 wyświetleń. To doskonała forma promocji dla Twojej marki.

Formy REKLAMY GRAFICZNEJ w YouTube:

 reklama graficzna na YouTube

  • Reklama DISPLAY

Reklama banerowa, która wyświetla się obok listy wyników wyszukiwania lub podczas oglądanego filmu na portalu YouTube.

reklama display

  • Nakładka reklamowa IN-VIDEO

Reklama graficzna na YouTube wyświetlana jako nakładka na oglądanym filmie. Dodatkowo może jej towarzyszyć po prawej stronie baner reklamowy.

nakładka reklamowa in-video

  • Karty sponsorowane

Elementy graficzne wyświetlane przez kilka sekund po prawej stronie na oknie z Twoim filmem reklamowym. Dają możliwość prezentacji produktów występujących w wideo.

KORZYŚCI z reklamy w YouTube

  • bardzo duże szanse na zapamiętanie Twojej MARKI nawet po jednym obejrzeniu wideo,
  • możliwość budowania i rozbudowy swojego RYNKU,
  • generowanie POTRZEB ZAKUPOWYCH wśród potencjalnych klientów,
  • wzmocnienie MARKI,
  • silne wsparcie dla pozostałych form promocji.

ZAKRES OBSŁUGI

Jesteśmy agencją posiadającą status Premium Google Partner i nad Twoją kampanią reklamową czuwać będzie Certyfikowany Specjalista Reklam Google z wieloletnim doświadczeniem.

stale się rozwijamy WIEMY JAK

Stale się rozwijamy – ZOBACZ nasze CERTYFIKATY

Nasza obsługa obejmuje:

  • koncentrację na Twoich celach i pomoc w ich osiągnięciu,
  • wyznaczenie grup docelowych dla kampanii,
  • monitorowanie i optymalizację opcji kierowania reklamy na YouTube,
  • optymalizacje wydatków,
  • monitoring skuteczności i wskazówki do optymalizacji kreacji reklamowych,
  • prowadzenie kampanii na Twoim koncie, dzięki czemu możesz na bieżąco monitorować skuteczność reklam oraz wydawane środki,
  • badanie rentowności i monitorowanie konwersji reklamy w YouTube,
  • raporty i analizy kampanii z wykorzystaniem Google Analytics,
  • stały kontakt mailowy i telefoniczny z Twoim indywidualnym opiekunem,
  • spójność działań z innymi formami promocji (poznaj inne rodzaje płatnych kampanii Google AdWords).

reklama na youtube z EACTIVE

Sprawdź nas. #wiemyjak

WYŚLIJ zapytanie

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Natalia Michalska pisze:

    Witam Państwa
    Proponuję poprawić na Waszej stronie – słowo „oglądnięcie”. Jest to forma od przestarzałego czasownika „oglądnąć”. Obecnie używana powszechnie i prawidłowa forma to „obejrzenie” i „obejrzeć”. W gwarze tzw. wiejskiej słowo „oglądnąć” i jego różne formy są często używane, ale raczej na stronach takiej agencji reklamowej nie wygląda to profesjonalnie.
    Pozdrawiam
    Natalia – klientka zainteresowana reklamą na YouTube.

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Pani Natalio,
    dziękujemy za czujność. Już poprawiliśmy :-)

  3. Gość pisze:

    Reklama na youtubie może przynosić oczekiwane efekty. Klient czasami „musi” obejrzeć ją wbrew własnej woli, a wówczas, ku własnemu zdziwieniu, sam się nią zainteresuje. :) Ważne, żeby film był przygotowany w sposób najbardziej profesjonalny.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to