Reklama w YouTube

BĄDŹ WIDOCZNY
na najbardziej popularnym portalu z filmami wideo,
który miesięcznie odwiedza 16 mln Polaków.

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Reklama w serwisie YouTube to jedna z płatnych form promocji dla firm oferowanych przez Google. Posiadamy status Premium Google Partner

status google partner premium

#wiemyjak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe

korzyści reklamy na Youtube

Reklamy w YouTube są dla Ciebie, jeśli:

  • widoczność w wyszukiwarce to za mało dla Twojej firmy,
  • chcesz, aby Twoja firma, jej produkty i usługi docierały do NOWYCH grup odbiorców,
  • masz ciekawą ofertę, która zainteresuje odbiorców,
  • chcesz być PRZED konkurencją,
  • chcesz promować wydarzenie,
  • chcesz, aby potencjalni klienci poznalizapamiętali Twoją markę.

Czym jest REKLAMA w YouTube i jak działa?

Reklama YouTube to forma reklamy internetowej na najbardziej popularnym portalu z filmami wideo. Jest niezwykle SKUTECZNA w budowaniu marki oraz dotarciu do nowych klientów, którzy nie znają jeszcze Twojej firmy, jej produktów lub usług.

Powody, dla których reklamy YouTube są skuteczne:

  • wideo jest najchętniej oglądaną (najbardziej angażującą) treścią w całym internecie,
  • YouTube umożliwia dostęp do ogromnej liczby użytkowników,
  • można precyzyjnie dopasowywać reklamy w YouTube do tematyki oglądanych filmów (zainteresowań potencjalnych klientów),
  • dostępne są zróżnicowane formy reklamy.

Formy REKLAMY WIDEO na YouTube:

reklamy wideo na youtube

  • Reklama TrueView IN-STREAM

Reklama wideo, która wyświetla się przed, w trakcie lub po filmie na portalu YouTube lub na innych stronach lub aplikacjach, na których zostały osadzone filmy YouTube. Oprócz filmu reklamowego opcjonalnie może się pojawić: baner towarzyszący po prawej stronie lub na filmie nakładka graficzna z wezwaniem do działania. Mimo, że oglądający może pominąć film po 5 sekundach, płacisz dopiero po obejrzeniu 30 sekund lub całej Twojej reklamy.

reklama wideo trueview instream

  • Reklama True View DISCOVERY

To reklama w formie zajawki do Twojego filmu reklamowego. Składa się z tekstu i miniaturki (konkretnego obrazu z filmu) i pojawia się w wynikach wyszukiwania, obok powiązanych filmów, na stronie głównej i jako nakładka na filmach. Mimo, że reklama się wyświetla, zapłacisz tylko wtedy kiedy użytkownik kliknie w miniaturkę i przejdzie do Twojego filmu.

Przykład zajawki reklamowej do Twojego filmu w wynikach wyszukiwania.

reklama true view discovery

Po kliknięciu w zajawkę użytkownik przechodzi do strony z Twoim filmem. Opcjonalnie może się pojawić również baner.

film reklamowy i baner reklamy

  • Reklama w przerywniku

To krótkie wideo reklamowe trwające do 6 sekund. Emitowane jest przed wyświetleniem filmu. Płacisz za każde 1000 wyświetleń. To doskonała forma promocji dla Twojej marki.

Formy REKLAMY GRAFICZNEJ w YouTube:

 reklama graficzna na YouTube

  • Reklama DISPLAY

Reklama banerowa, która wyświetla się obok listy wyników wyszukiwania lub podczas oglądanego filmu na portalu YouTube.

reklama display

  • Nakładka reklamowa IN-VIDEO

Reklama graficzna na YouTube wyświetlana jako nakładka na oglądanym filmie. Dodatkowo może jej towarzyszyć po prawej stronie baner reklamowy.

nakładka reklamowa in-video

  • Karty sponsorowane

Elementy graficzne wyświetlane przez kilka sekund po prawej stronie na oknie z Twoim filmem reklamowym. Dają możliwość prezentacji produktów występujących w wideo.

KORZYŚCI z reklamy w YouTube

  • bardzo duże szanse na zapamiętanie Twojej MARKI nawet po jednym obejrzeniu wideo,
  • możliwość budowania i rozbudowy swojego RYNKU,
  • generowanie POTRZEB ZAKUPOWYCH wśród potencjalnych klientów,
  • wzmocnienie MARKI,
  • silne wsparcie dla pozostałych form promocji.

ZAKRES OBSŁUGI

Jesteśmy agencją posiadającą status Premium Google Partner i nad Twoją kampanią reklamową czuwać będzie Certyfikowany Specjalista Reklam Google z wieloletnim doświadczeniem.

stale się rozwijamy WIEMY JAK

Stale się rozwijamy – ZOBACZ nasze CERTYFIKATY

Nasza obsługa obejmuje:

  • koncentrację na Twoich celach i pomoc w ich osiągnięciu,
  • wyznaczenie grup docelowych dla kampanii,
  • monitorowanie i optymalizację opcji kierowania reklamy na YouTube,
  • optymalizacje wydatków,
  • monitoring skuteczności i wskazówki do optymalizacji kreacji reklamowych,
  • prowadzenie kampanii na Twoim koncie, dzięki czemu możesz na bieżąco monitorować skuteczność reklam oraz wydawane środki,
  • badanie rentowności i monitorowanie konwersji reklamy w YouTube,
  • raporty i analizy kampanii z wykorzystaniem Google Analytics,
  • stały kontakt mailowy i telefoniczny z Twoim indywidualnym opiekunem,
  • spójność działań z innymi formami promocji (poznaj inne rodzaje płatnych kampanii Google AdWords (Ads)).

reklama na youtube z EACTIVE

Sprawdź nas. #wiemyjak

WYŚLIJ zapytanie

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Natalia Michalska pisze:

    Witam Państwa
    Proponuję poprawić na Waszej stronie – słowo „oglądnięcie”. Jest to forma od przestarzałego czasownika „oglądnąć”. Obecnie używana powszechnie i prawidłowa forma to „obejrzenie” i „obejrzeć”. W gwarze tzw. wiejskiej słowo „oglądnąć” i jego różne formy są często używane, ale raczej na stronach takiej agencji reklamowej nie wygląda to profesjonalnie.
    Pozdrawiam
    Natalia – klientka zainteresowana reklamą na YouTube.

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Pani Natalio,
    dziękujemy za czujność. Już poprawiliśmy :-)

  3. Gość pisze:

    Reklama na youtubie może przynosić oczekiwane efekty. Klient czasami „musi” obejrzeć ją wbrew własnej woli, a wówczas, ku własnemu zdziwieniu, sam się nią zainteresuje. :) Ważne, żeby film był przygotowany w sposób najbardziej profesjonalny.

  4. Jola Kowalewska pisze:

    Słowo „oglądnąć” nie wywodzi się z gwary wiejskiej ani do niej nie przynależy i jest nadal używane przez wiele osób np. rodowitych mieszczan krakowskich. Nie wiem ile pani w poniższym komentarzu ma lat, ale zgaduję, że jest osobą młodą, bez doświadczenia i być może w regionie skąd pochodzi po prostu nie używa się takich określeń. Reasumując słowo „oglądnąć” nie jest błędem. Zależy tylko w jaki sposób się je używa np. w zdaniu „Pozwól, że oglądnę ten program telewizyjny…” jest jak najbardziej poprawne i nadal używane nawet przez osoby, które ze wsią nie miały nigdy do czynienia. Pozdrawiam.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz