Remarketing Google AdWords

Odzyskaj klientów
Oni już u Ciebie byli, ale nic nie kupili. Zmień to!
Szeroka widoczność Twojej reklamy w internecie

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Posiadamy status Premium Google Partner

google partner premium

#wiemyjak tworzyć skuteczne KAMPANIE REMARKETINGOWE

remarketing z eactive

REMARKETING Google AdWords jest dla Ciebie, jeśli:

  • prowadzisz sklep internetowy,
  • pozyskujesz zapytania przez swoją stronę www,
  • Twój serwis internetowy już teraz odnotowuje duży ruch ,
  • chcesz zwiększyć sprzedaż/ilość zapytań,
  • chcesz wzmocnić skuteczność innych form promocji,
  • chcesz zwiększyć widoczność swojej marki w świecie online.
stale się rozwijamy WIEMY JAK

ZAPOZNAJ się z naszym CENNIKIEM

Co to jest REMARKETING Google AdWords i jak działa?

Remarketing AdWords jest świetnym sposobem, aby dotrzeć do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę, jednak nie podjęli pożądanych działań – przykładowo nie dokonali zakupu. W Google AdWords remarketing pełni znaczącą rolę – reklama może skutecznie nakłonić potencjalnych klientów do sfinalizowania transakcji i dzięki niej

można odzyskać nawet do 73% porzuconych koszyków i zaniechanych kontaktów.

Reklama remarketingowa (w formie graficznej lub tekstowej) pełni rolę przypomnienia i nakłonienia potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę www. Reklamy mogą być wyświetlane na stronach należących do sieci reklamowej Google (remarketing w Google Display Network) lub jako reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania Google. Często klient wchodzi na stronę, jednak nie podejmuje ostatecznej decyzji i postanawia ją opuścić. Remarketing Google AdWords sprawia, że

reklamy Twoich produktów/usług będą podążać za klientem,
wyświetlając się na różnych stronach internetowych przez niego odwiedzanych.

Oznacza to, że kierowane są bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów.

Przykładowo remarketing w Google AdWords polega na tym, że osobie która przeglądała ubrania na stronie internetowej sklepu, na innych przeglądanych stronach będą pojawiały się reklamy powiązane z tą kategorią, którą była ona zainteresowana. Remarketing AdWords to ciekawa propozycja Google, charakteryzująca się dużą skutecznością.

Remarketing AdWords – przykładowe UMIEJSCOWIENIE reklam

remarketing - przykład

KAMPANIA REMARKETINGOWA opiera się na:

  • wytypowaniu grupy użytkowników odwiedzających Twoją stronę www,
  • stworzeniu spersonalizowanych reklam, które będą zachęcały do skorzystania z Twojej oferty,
  • tworzeniu specjalnych ofert dla powracających użytkowników.

na czym polega remarketing

RODZAJE REMARKETINGU ADWORDS:

  • REMARKETING standardowy (klasyczny) – opisany wyżej.
  • REMARKETING dynamiczny – to automatycznie generowane reklamy o dużo bardziej spersonalizowanym charakterze niż w przypadku remarketingu klasycznego.
  • REMARKETING Customer Match – jest oparty o listy adresów e-mail, które są w posiadaniu Twojej firmy. Google porównuje te listy ze swoimi bazami danych, na tej podstawie rozpoznaje konkretnych użytkowników i następnie wyświetla odpowiednie reklamy.

W AdWords dostępny jest też remarketing wideo, który polega na wyświetlaniu odpowiednich reklam użytkownikom, którzy weszli w interakcję z Twoimi filmami, bądź kanałem na YouTube, a także kampania remarketingowa w aplikacjach mobilnych. Realizujemy również remarketing w wyszukiwarce (RLSA – Remarketing List for Search Ads, remarketing Google Search), w ramach którego można wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania Google użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę.

KORZYŚCI z remarketingu Google AdWords

  • MOŻLIWOŚĆ ODZYSKIWANIA NIEZREALIZOWANYCH TRANSAKCJI
    – dotarcie do osób zainteresowanych, którzy już byli na Twojej stronie,
    – przypominanie użytkownikom o ofercie, która ich zainteresowała,
    – remarketing w AdWords to możliwość odzyskania do 73% utraconych transakcji,
  • ZACHĘCENIE DO KOLEJNYCH ZAKUPÓW
    – zapewnienie widoczności reklam w miejscach, które w internecie odwiedzają użytkownicy Twojej witryny,
  • BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI
    – reklama wyświetlana jest w wielu miejscach jednocześnie, dzięki czemu więcej klientów zapamiętuje Twoją markę,
    – zapewnienie widoczności na portalach, blogach, forach,
  • ADWORDS REMARKETING ZWIĘKSZA SKUTECZNOŚCI INNYCH FORM PROMOCJI ON-LINE
    – pozwala na zwiększenie rentowności innych form promocji takich jak pozycjonowanie, kampanie AdWords, reklamy banerowe itp.
  • NATYCHMIASTOWY EFEKT
    – reklamy są widoczne natychmiast po uruchomieniu kampanii, remarketing AdWords działa bardzo szybko
  • ELASTYCZNOŚĆ KAMPANII
    – dopasowujemy reklamy do Twojej aktualnej oferty i obowiązujących akcji promocyjnych itp.,
  • PEŁNA MIERZALNOŚĆ EFEKTYWNOŚCI KAMPANII
    – wiemy jakie efekty przyniosła kampania oraz w jaki sposób należy ją optymalizować, by przynosiła coraz wyższe zyski,
  • BEZPIECZNY I OPŁACALNY SYSTEM ROZLICZEŃ
    – płacisz tylko wtedy, gdy potencjalny klient wejdzie na Twoją stronę poprzez kliknięcie w reklamę (CPC),
    – możliwość pozyskania reklam w atrakcyjnych cenach na bardzo popularnych stronach www,
    – budżet na kliknięcia jest zawsze dopasowany do Twoich celów i możliwości,
    – masz pełna kontrolę nad wydatkami,
    – opłata za prowadzenie kampanii jest dostosowana do wielkości kampanii i zakresu pracy.

Remarketing Google AdWords to źródło:

  • WIĘKSZEGO RUCHU I WARTOŚCIOWSZEGO RUCHU na Twojej stronie
    (masz pewność, że na Twoją stronę wchodzą tylko zainteresowani klienci),
  • WIĘKSZEJ MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻY Twoich produktów/usług
    oraz odzyskiwanie niezrealizowanych wcześniej zamówień,
  • BUDOWANIA STAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM poprzez ważną funkcję, na której opiera się remarketing Google AdWords – przypominanie o sobie i reklamowanie produktów/usług, które są w obszarze zainteresowań danej osoby.

ZAKRES OBSŁUGI

Jesteśmy agencją posiadającą status Google Partner Premium i nad Twoją kampanią remarketingową czuwać będzie Certyfikowany Specjalista Reklam Google z wieloletnim doświadczeniem.

Nasza obsługa obejmuje:

  • koncentrację na Twoich celach i pomoc w ich osiągnięciu,
  • wyznaczenie grup docelowych dla kampanii,
  • tworzenie reklam,
  • monitorowanie skuteczności, jaką charakteryzuje się remarketing i optymalizację reklam oraz miejsc docelowych kampanii,
  • optymalizację wydatków,
  • prowadzenie kampanii na Twoim koncie, dzięki czemu możesz na bieżąco monitorować skuteczność remarketingu AdWords oraz wydawane środki,
  • badanie rentowności i monitorowanie konwersji,
  • stały rozwój kampanii remarketingowej,
  • raportowanie efektów naszej pracy,
  • stały kontakt z Twoim indywidualnym opiekunem.

Sprawdź nas. #wiemyjak

WYŚLIJ zapytanie

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Kama pisze:

    Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o poszczególnych rodzajach remarketingu, o których piszecie w ofercie?

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Pani Kamilo,

    dobrym źródłem jest centrum pomocy Google, gdzie opisane są wszystkie rodzaje reklam. Zachęcamy również do zapoznania się z artykułami na naszym blogu – w kategorii Google AdWords znajdzie Pani teksty dotyczące remarketingu. Jeżeli zastanawia się Pani, która forma reklamy będzie dla Pani najlepsza, prosimy o wysłanie zapytania – nasz doradca skontaktuje się z Panią i odpowie na wszystkie pytania.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział