Remarketing Google AdWords (Ads)

Odzyskaj klientów
Oni już u Ciebie byli, ale nic nie kupili. Zmień to!
Szeroka widoczność Twojej reklamy w internecie

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Posiadamy status Premium Google Partner

google partner premium

#wiemyjak tworzyć skuteczne KAMPANIE REMARKETINGOWE

remarketing z eactive

REMARKETING Google AdWords (Ads) jest dla Ciebie, jeśli:

  • prowadzisz sklep internetowy,
  • pozyskujesz zapytania przez swoją stronę www,
  • Twój serwis internetowy już teraz odnotowuje duży ruch ,
  • chcesz zwiększyć sprzedaż/ilość zapytań,
  • chcesz wzmocnić skuteczność innych form promocji,
  • chcesz zwiększyć widoczność swojej marki w świecie online.

Co to jest REMARKETING Google AdWords (Ads) i jak działa?

Remarketing AdWords (Ads) jest świetnym sposobem, aby dotrzeć do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę, jednak nie podjęli pożądanych działań – przykładowo nie dokonali zakupu. W Google Ads remarketing pełni znaczącą rolę – reklama może skutecznie nakłonić potencjalnych klientów do sfinalizowania transakcji i dzięki niej

można odzyskać nawet do 73% porzuconych koszyków i zaniechanych kontaktów.

Reklama remarketingowa (w formie graficznej lub tekstowej) pełni rolę przypomnienia i nakłonienia potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę www. Reklamy mogą być wyświetlane na stronach należących do sieci reklamowej Google (remarketing w Google Display Network) lub jako reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania Google. Często klient wchodzi na stronę, jednak nie podejmuje ostatecznej decyzji i postanawia ją opuścić. Remarketing Google AdWords sprawia, że

reklamy Twoich produktów/usług będą podążać za klientem,
wyświetlając się na różnych stronach internetowych przez niego odwiedzanych.

Oznacza to, że kierowane są bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów.

Przykładowo remarketing w Google Ads polega na tym, że osobie która przeglądała ubrania na stronie internetowej sklepu, na innych przeglądanych stronach będą pojawiały się reklamy powiązane z tą kategorią, którą była ona zainteresowana. Remarketing AdWords to ciekawa propozycja Google, charakteryzująca się dużą skutecznością.

Remarketing AdWords (Ads) – przykładowe UMIEJSCOWIENIE reklam

remarketing - przykład

KAMPANIA REMARKETINGOWA opiera się na:

  • wytypowaniu grupy użytkowników odwiedzających Twoją stronę www,
  • stworzeniu spersonalizowanych reklam, które będą zachęcały do skorzystania z Twojej oferty,
  • tworzeniu specjalnych ofert dla powracających użytkowników.

na czym polega remarketing

RODZAJE REMARKETINGU ADWORDS (ADS):

  • REMARKETING standardowy (klasyczny) – opisany wyżej.
  • REMARKETING dynamiczny – to automatycznie generowane reklamy o dużo bardziej spersonalizowanym charakterze niż w przypadku remarketingu klasycznego.
  • REMARKETING Customer Match – jest oparty o listy adresów e-mail, które są w posiadaniu Twojej firmy. Google porównuje te listy ze swoimi bazami danych, na tej podstawie rozpoznaje konkretnych użytkowników i następnie wyświetla odpowiednie reklamy.

W Ads dostępny jest też remarketing wideo, który polega na wyświetlaniu odpowiednich reklam użytkownikom, którzy weszli w interakcję z Twoimi filmami, bądź kanałem na YouTube, a także kampania remarketingowa w aplikacjach mobilnych. Realizujemy również remarketing w wyszukiwarce (RLSA – Remarketing List for Search Ads, remarketing Google Search), w ramach którego można wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania Google użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę.

KORZYŚCI z remarketingu Google AdWords (Ads)

  • MOŻLIWOŚĆ ODZYSKIWANIA NIEZREALIZOWANYCH TRANSAKCJI
    – dotarcie do osób zainteresowanych, którzy już byli na Twojej stronie,
    – przypominanie użytkownikom o ofercie, która ich zainteresowała,
    – remarketing w Ads to możliwość odzyskania do 73% utraconych transakcji,
  • ZACHĘCENIE DO KOLEJNYCH ZAKUPÓW
    – zapewnienie widoczności reklam w miejscach, które w internecie odwiedzają użytkownicy Twojej witryny,
  • BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI
    – reklama wyświetlana jest w wielu miejscach jednocześnie, dzięki czemu więcej klientów zapamiętuje Twoją markę,
    – zapewnienie widoczności na portalach, blogach, forach,
  • ADWORDS REMARKETING ZWIĘKSZA SKUTECZNOŚCI INNYCH FORM PROMOCJI ON-LINE
    – pozwala na zwiększenie rentowności innych form promocji takich jak pozycjonowanie, kampanie Ads, reklamy banerowe itp.
  • NATYCHMIASTOWY EFEKT
    – reklamy są widoczne natychmiast po uruchomieniu kampanii, remarketing AdWords działa bardzo szybko
  • ELASTYCZNOŚĆ KAMPANII
    – dopasowujemy reklamy do Twojej aktualnej oferty i obowiązujących akcji promocyjnych itp.,
  • PEŁNA MIERZALNOŚĆ EFEKTYWNOŚCI KAMPANII
    – wiemy jakie efekty przyniosła kampania oraz w jaki sposób należy ją optymalizować, by przynosiła coraz wyższe zyski,
  • BEZPIECZNY I OPŁACALNY SYSTEM ROZLICZEŃ
    – płacisz tylko wtedy, gdy potencjalny klient wejdzie na Twoją stronę poprzez kliknięcie w reklamę (CPC),
    – możliwość pozyskania reklam w atrakcyjnych cenach na bardzo popularnych stronach www,
    – budżet na kliknięcia jest zawsze dopasowany do Twoich celów i możliwości,
    – masz pełna kontrolę nad wydatkami,
    – opłata za prowadzenie kampanii jest dostosowana do wielkości kampanii i zakresu pracy.

Remarketing Google AdWords (Ads) to źródło:

  • WIĘKSZEGO RUCHU I WARTOŚCIOWSZEGO RUCHU na Twojej stronie
    (masz pewność, że na Twoją stronę wchodzą tylko zainteresowani klienci),
  • WIĘKSZEJ MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻY Twoich produktów/usług
    oraz odzyskiwanie niezrealizowanych wcześniej zamówień,
  • BUDOWANIA STAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM poprzez ważną funkcję, na której opiera się remarketing Google AdWords – przypominanie o sobie i reklamowanie produktów/usług, które są w obszarze zainteresowań danej osoby.

ZAKRES OBSŁUGI

Jesteśmy agencją posiadającą status Google Partner Premium i nad Twoją kampanią remarketingową czuwać będzie Certyfikowany Specjalista Reklam Google z wieloletnim doświadczeniem.

Nasza obsługa obejmuje:

  • koncentrację na Twoich celach i pomoc w ich osiągnięciu,
  • wyznaczenie grup docelowych dla kampanii,
  • tworzenie reklam,
  • monitorowanie skuteczności, jaką charakteryzuje się remarketing i optymalizację reklam oraz miejsc docelowych kampanii,
  • optymalizację wydatków,
  • prowadzenie kampanii na Twoim koncie, dzięki czemu możesz na bieżąco monitorować skuteczność remarketingu AdWords (Ads) oraz wydawane środki,
  • badanie rentowności i monitorowanie konwersji,
  • stały rozwój kampanii remarketingowej,
  • raportowanie efektów naszej pracy,
  • stały kontakt z Twoim indywidualnym opiekunem.

Sprawdź nas. #wiemyjak

WYŚLIJ zapytanie

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Kama pisze:

    Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o poszczególnych rodzajach remarketingu, o których piszecie w ofercie?

  2. Jagoda Dynowska EACTIVE pisze:

    Pani Kamilo,

    dobrym źródłem jest centrum pomocy Google, gdzie opisane są wszystkie rodzaje reklam. Zachęcamy również do zapoznania się z artykułami na naszym blogu – w kategorii Google AdWords znajdzie Pani teksty dotyczące remarketingu. Jeżeli zastanawia się Pani, która forma reklamy będzie dla Pani najlepsza, prosimy o wysłanie zapytania – nasz doradca skontaktuje się z Panią i odpowie na wszystkie pytania.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
zobacz