WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

News

Reklamy elastyczne w wyszukiwarce już dostępne

W ostatnim czasie Google udostępnił polskim użytkownikom możliwość tworzenia nie tylko reklam elastycznych w sieci reklamowej, ale również w wyszukiwarce. Nowy typ reklamy ma umożliwić wyświetlanie trafniejszych oraz bardziej rozbudowanych komunikatów potencjalnym klientom. #wiemyjak Działanie i zalety Celem reklam elastycznych w wyszukiwarce jest dopasowanie komunikatów reklamowych do haseł wyszukiwanych przez użytkowników. Z tego powodu niezwykle ważne jest podanie jak największej […]

Koniec Google AdWords – nadchodzi era Google Ads!

Wielkie zmiany w Google – po niemalże 18 latach Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads. Rebranding nastąpi 24 lipca 2018 roku, ale nie jest on jedyną nowością wprowadzoną przez Google. Dowiedz się więcej! #wiemyjak Zmiany, zmiany, zmiany… Ci, którzy drżą o swoje obecne konta Google AdWords, mogą odetchnąć z ulgą. W Google Ads będą dostępne wszystkie dotychczasowe rodzaje […]

Czy potrafisz pomóc osobie tonącej? Zapoznaj się z infografiką!

Planujesz rodzinny wyjazd nad morze? A może spływ kajakowy ze znajomymi? Jednak, czy wiesz jak zachować się w sytuacji, gdy ktoś w Twoim pobliżu tonie? Pewnie wielu z nas nie jest świadomych, że utonięcie jest trzecią, najczęstszą przyczyną nieumyślnej śmierci na świecie. Tylko w samym czerwcu tego roku w Polsce, na skutek utonięcia zginęły aż 64 osoby, a to dopiero początek […]

Nowe narzędzie do sprawdzania URL w Google Search Console

Kilka miesięcy temu została wprowadzona nowa wersja Google Search Console. Na blogu Google można znaleźć informację o nowym narzędziu: URL inspection tool. Wprowadzenie nowego narzędzia było odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy sprawdzali w jaki sposób wyszukiwarka widzi określony adres URL. O nowych możliwościach w Google Search Console informował na Twitterze również Gary Illyes: Podstawą rozpoczęcia działań mających na celu […]

Dezaktywacja nieużywanych kont w Google AdWords

Niedawno Google ogłosiło, że w drugiej połowie maja rozpocznie się proces dezaktywacji kont, na których w przeciągu ostatnich 15 miesięcy nie odnotowano żadnych wydatków. Likwidacja nieaktywnych kont użytkowników ma na celu przyśpieszenie działania AdWords. #wiemyjak Moje konto zostało dezaktywowane – co dalej? Jeżeli Twoje konto zostało dezaktywowane, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy pamiętać, że konto nie jest […]

Aktualizacja Google Trends

Czy korzystacie z Google Trends? Jest to darmowe narzędzie, które pozwala na odkrycie, czego szukają użytkownicy. Dostarcza informacji na temat ilości, pochodzenia, zależności czasowych i geograficznych zapytań w wyszukiwarce Google. Dzięki różnym funkcjom tego narzędzia, można porównywać, sortować zapytania w zależności od tego, czego chcemy się dowiedzieć. Google Trends jest ciekawym narzędziem i może okazać się pomocne w zaplanowaniu słów kluczowych, […]

III edycja konkursu na bajkę dla dzieci „Zostań bajkowym bohaterem III”

Z przyjemnością informujemy, że konkurs na napisanie bajki dla dzieci „Zostań Bajkowym Bohaterem III” został rozstrzygnięty i możemy ogłosić wyniki! Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za przesłanie niezwykle ciekawych prac konkursowych. Otrzymaliśmy aż 124 zgłoszenia! Poziom bajek był niezwykle wysoki, nie lada wyzwaniem było wyłonienie zwycięzców. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim oryginalnością bajki, jej przekazem […]

Google: zmniejszenie długości opisu strony w wynikach wyszukiwania

W grudniu informowaliśmy o zwiększeniu ilości maksymalnej liczby znaków, wyświetlanych w polu opisu strony w wynikach wyszukiwania. Najnowsze oświadczenia Google potwierdzają skrócenie fragmentów wyników wyszukiwania. Dodatkowo Danny Sullivan na Twitterze powiedział, że nie ma określonej długości dla tych fragmentów, ponieważ będzie ona ustalana w zależności od tego, co algorytmy Google uznają za najbardziej przydatne. #wiemyjak W związku z tym, że […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.3 jest dostępna

Czas na kolejną aktualizację Edytora AdWords – dostępna jest już wersja 12.3, co oznacza nowe funkcjonalności i możliwości. To najwyższy czas na aktualizację, gdyż poprzednia miała miejsce w październiku 2017 r. Nowe aktualizacje wspomagają zarządzanie kontem Aktualizacje Edytora to szereg nowych funkcjonalności i usprawnień, które pozwalają na oszczędność czasu i lepsze zarządzanie kampanią. Obecnie można już przykładowo ściągnąć i korzystać […]

Nieakceptowane typy podpowiedzi autouzupełniania w wyszukiwarce

Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google kojarzy opcję autouzupełniania, kiedy po rozpoczęciu wpisywania hasła, które chcemy wyszukać, pojawiają się propozycje jego dokończenia. Dla użytkowników prawdopodobnie jest to tak oczywista funkcja, że nie zastanawiają się nad jej używaniem. Jednak zrozumienie zasad funkcjonowania wyszukiwarki może być pomocne przy prowadzeniu wszelkich działań marketingowych z nią związanych. Funkcja autouzupełniania jest dostępna […]

Zmiany w Planerze Słów Kluczowych

Google oficjalnie informuje o zmianach w Planerze Słów Kluczowych – nie chodzi tylko o wygląd, ale również funkcjonalności narzędzia. Wszystko po to, aby poprawić jego jakość i wyjść naprzeciw reklamodawcom. Poznaj szczegóły #wiemyjak Planer to popularne i bardzo przydatne narzędzie, pozwalające na wyszukiwanie oraz sprawdzanie słów kluczowych, a także ich stawek co jest bardzo istotne w przygotowywaniu skutecznej kampanii AdWords. Jego […]

Kolumny niestandardowe na poziomie słów kluczowych i reklam

W Google AdWords często pojawiają się nowości i udoskonalenia – przyszedł czas na kolejne . Google dodaje niestandardowe kolumny na poziomie słów kluczowych i reklam. Dowiedz się więcej. #wiemyjak Pierwsze niestandardowe kolumny pojawiły się w 2014 roku, a następnie były regularnie ulepszane. Dzięki nim możliwe jest dodawanie nowych metryk, których nie ma w ustawieniach domyślnych. Takie dodatkowe dane ułatwiają prowadzenie […]

Informacja o indeksowaniu mobilnym w Google Search Console

Jednym z większych ostatnich wydarzeń w świecie SEO i SEM było, odbywające się w Monachium, Search Marketing Expo. Podczas tego wydarzenia poruszono wiele tematów związanych z pozycjonowaniem stron. Wśród wystąpień, nie mogło zabraknąć tego, przygotowanego przez Johna Muellera, który przedstawił nowe informacje związane z indeksowaniem mobilnym. O Mobile First Index wiadomo już od dłuższego czasu, a w środowisku śledzi się informacje i wszystkie czynniki […]

Google: zerowe wyniki wyszukiwania

Kolejna zmiana w wyświetlaniu wyników wyszukiwania. Czy we wszystkich wypadkach wyświetlanie wyników ma w ogóle sens? Odpowiadając na to pytanie, Google postanowił ukryć organiczne listy z niektórych wyników wyszukiwania, tworząc zerowe wyniki wyszukiwania. Jak podaje Danny Sullivan, osoby korzystające z takich narzędzi jak kalkulator, przelicznik jednostek czy czas lokalny rzadko potrzebowały pełnych wyników wyszukiwania, gdyż od razu otrzymywały potrzebne […]

Google wprowadza wieloznaczne wyniki wyszukiwania

Każdy użytkownik wpisując zapytanie w wyszukiwarce ma jeden cel: uzyskać interesujące go informacje. Jednak to jak wyglądają wyniki wyszukiwania jest stale udoskonalane oraz aktualizowane. Z jednej strony zmiany związane z nowymi funkcjami wyszukiwania, wyniki w formie karuzeli czy rozszerzone opisy we fragmentach wyszukiwania mają być przydatne dla internautów i dostarczać jak najlepiej dopasowane wyniki do wpisanego zapytania. Z drugiej strony, wszystkie […]

Nowe zasady dla sprzedawców biletów w AdWords

Google wprowadza pewne zmiany w zasadach AdWords dla sprzedawców biletów. Bardzo duże znaczenie zyskuje specjalny certyfikat, bez którego sprzedawcy nie będą mogli reklamować się w AdWords. Czego Google wymaga od sprzedawców? Sprawdź! #wiemyjak Firmy zajmujące się sprzedażą biletów na różne wydarzenia mają możliwość reklamowania się w AdWords, jednak konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google, który wymagany jest dla wszystkich […]

Technologia AMP dostępna w poczcie elektronicznej

Wraz ze zmianami zachowań użytkowników, nikogo nie dziwi nacisk na dobre funkcjonowanie stron na urządzeniach mobilnych.  Przekłada się to również na pozycjonowanie w rankingu Google. Za pośrednictwem Accelerated Mobile Pages (AMP) skupiano się przede wszystkim na doprowadzeniu do szybszego ładowania się stron mobilnych. Początkowo była to po prostu pomoc wydawcom, a w późniejszym czasie okazało się doskonałym […]

Nowa wersja beta Google Search Console dostępna dla wszystkich

Od jakiegoś czasu Google tworzył i testował wersję beta Google Search Console. Teraz na Google Webmaster Central Blog ogłosił, że jest już ona dostępna dla wszystkich witryn. Dodatkową informacją jest pozostawienie starego interfejsu niezmienionym, co umożliwi korzystanie z obu wersji Google Search Console. Jak zapowiedziano, nowa Google Search Console oferuje znacznie więcej możliwości, a sugestie użytkowników dalej będą […]

Rozstrzygnięcie konkursu „Wiesz jak? Wygraj płatny staż”!

23 listopada 2017 roku rozpoczął się konkurs „Wiesz jak? Wygraj płatny staż”. Główną nagrodą w konkursie jest 3 miesięczny płatny staż w naszej firmie. Jeszcze w niedzielę 21 stycznia 2018 roku można było dosyłać swoje prace. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za kreatywne podejście do tematu i czas poświęcony na przygotowanie prac konkursowych. Natomiast dziś chcielibyśmy z przyjemnością ogłosić wyniki! Decyzja nie […]

Aplikacja Google AdWords z nowymi możliwościami

W aplikacji Google AdWords pojawiły się nowe funkcje dotyczące słów kluczowych. Zobacz, jakie usprawnienia Google proponuje tym razem! #wiemyjak Aplikacja AdWords pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi AdWords i daje pełny wgląd w prowadzoną kampanię. Funkcjonuje od 2015 roku, ułatwiając działania wielu reklamodawcom. Aby w pełni odpowiadała ich potrzebom, jest na bieżąco aktualizowana, a także czasem dodawane są do niej […]

Udoskonalenie adresu URL w AMP

AMP to stosunkowo nowa technologia, a jej twórcy ciągle pracują nad jej udoskonaleniem. Ostatnio pisaliśmy na naszej stronie o nowych możliwościach, jakie zostały wprowadzone w technologii AMP. Teraz mamy informacje o kolejnych ulepszeniach Przy wprowadzaniu technologii AMP uwzględniono dwa czynniki. Po pierwsze, potrzebę użytkowników, którzy chcieli natychmiastowego ładowania się strony. Z tego względu proces ładowania musiał się zacząć zanim użytkownik […]

POZNAJ najważniejsze zasady bezpieczeństwa w górach!

Jak bezpiecznie udać się w góry? Jak zareagować w sytuacji zagrożenia? Czym jest tzw. Dekalog Narciarza? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w naszej najnowszej infografice przedstawiającej najważniejsze zasady bezpieczeństwa w górach. Wspólnie z Bieszczadzką Grupą GOPR postanowiliśmy poruszyć bardzo istotny temat dotyczący bezpieczeństwa, który powinien zainteresować wszystkich entuzjastów górskich wycieczek. Bezpieczeństwo w górach to bardzo ważny temat, szczególnie w zimie, gdy […]

Nowe wskazówki dot. oceny jakości wyszukiwania dla Google Assistant

Głosowe interakcje z technologią nie dziwią już w dzisiejszych czasach, a w zależności od części świata, stają się również stałym elementem ludzkiego życia. Możliwość zapytania o natężenie ruchu w drodze do pracy czy wykorzystywanie inteligentnych urządzeń w domu do włączenia światła czy odtwarzania muzyki to właśnie przykłady głosowego wykorzystania technologii. Pamiętajmy, że wyszukiwanie głosowe ma znaczenie dla branży SEO i wpływa na […]

Nowa funkcjonalność w narzędziu Historia Zmian

W Google AdWords celem wprowadzania zmian najczęściej jest ułatwienie reklamodawcom prowadzenia kampanii i poruszania się po dostępnych narzędziach. Podobnie było tym razem – drobna zmiana w narzędziu Historia Zmian pozwoli na dużą oszczędność czasu. #wiemyjak Wspomniane narzędzie umożliwia sprawdzenie historii swojego konta w ciągu ostatnich dwóch lat, a co szczególnie ważne – wyświetla również zmiany wprowadzone na koncie. To […]

Nowa aktualizacja algorytmów Google – „aktualizacja machabejska”?

W środowisku SEO w zeszłym tygodniu pojawiły się dyskusje i doniesienia o znacznej aktualizacji algorytmów Google. Dziennikarz SEO, Barry Schwartz, nazwał ją nawet aktualizacją machabejską, dlatego że data aktualizacji wypadła w żydowskie święto Chanuka. Oczywiście na nazwę należy patrzeć z przymrużeniem oka tym bardziej, że w oficjalnym potwierdzeniu zmian przez Google nie ma o tym mowy. Niemniej jednak pozostaje kwestia samej aktualizacji […]

Google testuje funkcję „karuzeli” w wynikach wyszukiwania

Firma Google rozpoczęła testowanie i potencjalnie wprowadziła nową funkcję wyszukiwania, która wyświetla „karuzelę” z listą odpowiedzi. W wyniku zastosowania nowej funkcji, po wprowadzeniu zapytania w wyszukiwarkę, najpierw pokazuje się główny fragment wyniku wyszukiwania, a poniżej „karuzela” odpowiedzi wybranych z treści strony, do której prowadzi link. #wiemyjak Wyświetlana „karuzela” odpowiedzi polega na pokazaniu „najlepszej odpowiedzi”, którą oznacza się jako pierwszą. Dodatkowo internauta […]

Google zwiększa objętość opisów stron w wynikach wyszukiwania do maksymalnie 320 znaków

Google oficjalnie rozszerzyło fragmenty wyników wyszukiwania do maksymalnej długości 320 znaków. Wprowadzona zmiana ma przede wszystkim pomóc użytkownikom. Bardziej opisowe i przydatne fragmenty pozwolą na lepsze zrozumienie, które z wyszukanych stron dokładniej odpowiadają wpisanej frazie i spełniają oczekiwania internautów. #wiemyjak Które fragmenty uległy rozszerzeniu? Chodzi o większą objętość opisów stron pod klikalnym tytułem i adresem URL na stronie wyników wyszukiwania: […]

Google: Mierz prędkość strony, gdy jest gotowa do interakcji z użytkownikami

Od czasu kiedy prędkość ładowania się strony stała się czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie, a było to w 2010 roku, powstało wiele narzędzi służących do jej mierzenia – zarówno te od Google jak i wiele od zewnętrznych wydawców. Różnią się one jednak tym, co dokładnie mierzą. #wiemyjak Niektóre mierzą prędkość, gdy strona zaczyna się ładować, inne gdy pierwsze dane […]

Nowy Edytor AdWords 12.2 już w użyciu!

Przyszedł czas na najnowszy Edytor AdWords – można już korzystać z wersji 12.2, a wraz z nią pojawia się kilka nowych funkcjonalności. Tym razem szczególną uwagę zwraca aktualizacja związana z reklamami na Gmailu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aktualizacje: 1. Nowy Edytor obsługuje reklamy oparte na zasobach w Gmailu. 2. Reguły niestandardowe. Pojawią się ulepszone reguły niestandardowe, których można używać w rozszerzeniach […]

Wiesz jak? Wygraj płatny staż!

Wygraj płatny staż w firmie EACTIVE i zdobądź profesjonalne doświadczenie w branży marketingu internetowego! Jesteśmy wrocławską firmą zajmującą się reklamą w internecie. Od 2000 roku działamy i odnosimy sukcesy w branży marketingu internetowego. Doskonałym dowodem na to, że jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie jest fakt, że od czterech lat znajdujemy się w TOP3 pod względem kluczowych fraz dotyczących pozycjonowania! Dzięki zaangażowaniu i skutecznemu […]

Google: Plik Disavow tylko przy karach ręcznych

John Mueller podczas ostatniego hangoutu dla Webmasterów poruszył szerzej temat, o którym ostatnio wspomniał Gary Illyes. Chodzi o zdanie, w którym Gary powiedział, że „Jeśli na naszą stronę nie została nałożona kara ręczna, nie musimy stosować pliku disavow”. #wiemyjak John potwierdził wypowiedź Gary’ego, ale dodał także kilka istotnych szczegółów, o których warto napisać. Z wypowiedzi Johna wynika, że używanie disavow […]

Zmiany w ustawieniach geolokalizacji wyników Google

Na swoim blogu Google poinformowało 27 października o wprowadzeniu nowych ustawień geolokalizacji wyników wyszukiwania. Do tej pory wyświetlane wyniki zależne były od domeny krajowej wyszukiwarki. Po wprowadzonych zmianach lista wyników będzie wyświetlana w oparciu o lokalne adresy IP. #wiemyjak Geolokalizacja na podstawie domeny krajowej wyszukiwarki Od momentu wprowadzenia geolokalizacji w wyszukiwarce Google, wyniki wyszukiwania układane były na podstawie oznaczenia […]

Nowy raport dotyczący konwersji w AdWords

W AdWords pojawiła się nowość – Google dodaje funkcjonalność dotyczącą konwersji, która pomaga w ustaleniu, kiedy dokładnie dana konwersja miała miejsce po kliknięciu w reklamę. #wiemyjak Google pozwala reklamodawcom na większy wgląd w proces konwersji po kliknięciu przez użytkownika w reklamę. Klienci często potrzebują czasu, aby dokonać zakupów i zdarza się, że wracają na stronę po upływie pewnego czasu. Marketerzy […]

Indeks mobilny i treści ukryte na stronie – wskazówki od Google

Pewien czas temu Google potwierdziło, że ukrywanie treści na stronie mobilnej, które widoczne są po kliknięciu przez użytkownika w element graficzny, nie obniża jej wartości. John Mueller przekazał w tej kwestii nowe wskazówki! #wiemyjak Należy pamiętać, że powyższa nformacja dotyczy jedynie stron mobilnych, gdzie ukrywanie treści jest uzasadnione ze względu na użyteczność strony. Zbyt duża ilość tekstu […]

Dlaczego Google zmienia title tag w wynikach wyszukiwania?

Zdarzyło Ci się kiedyś, że Twoja strona w wynikach wyszukiwania miała inny tytuł niż ten nadany przez Ciebie? Z pewnością byłeś zdziwiony, zirytowany i zastanawiałeś się dlaczego tak się stało. Za stosowaniem tych często denerwujących użytkowników praktyk w postaci zmiany title tagów stoi Google. #wiemyjak Wcześniej Google tłumaczyło, że zmieniają tytuły ze względu na wyniki przeprowadzonego eksperymentu, które wskazywały, […]

Jak sprawdzić czy Google testuje Mobile First Index?

Już jakiś czas temu Google potwierdziło, że rozpoczęło testy indeksu Mobile First. Niestety informacje o wszelkich szczegółach dotyczących czasu, częstotliwości testów oraz tego jak sprawdzić czy nasza strona podlega testom nie zostały przekazane. Dwa dni temu, podczas konferencji State od Search, Gary Illyes wyjaśnił jak sprawdzić, czy nasza strona jest poddana testom Mobile First Index. Jeżeli […]

Udoskonalenia w AMP: animacje podczas przewijania, analiza video, obsługa elastycznych reklam i inne nowości

Google ogłosiło ostatnio kilka aktualizacji technicznych dotyczących przyspieszonych stron mobilnych AMP. Przypomnijmy, że AMP to wprowadzona w 2015 roku ogólnodostępna technologia pozwalająca na szybkie renderowanie stron zawierających statyczne treści. Dzięki AMP zawartość strony zostaje dopasowana do możliwości technicznych urządzenia, z którego użytkownik przegląda w danym momencie witrynę. Przyspieszone mobilne strony AMP mają ułatwić użytkownikom przeglądanie treści na urządzeniach […]

Google usuwa Sitelinks Search Box?

Prawdopodobnie Google rezygnuje z wprowadzonego w 2014 roku Sitelinks Search Box. Funkcja ta zniknęła z wyników wyszukiwania na desktopie i na mobile, we wszystkich krajach, w których była dotychczas dostępna. Sitelinks Search Box to dodatkowe okno, które wyświetlało się dla pierwszego wyniku organicznego i umożliwiało użytkownikom przeszukanie danej witryny bezpośrednio z poziomu Google. Opisywaliśmy tą funkcję w pozycjonowanie news: Sitelinks Search Box […]

Zmiany na lepsze w rotacji reklam AdWords

Pojawiły się zmiany w rotacji reklam – Google zapowiada spore uproszczenie tego procesu. Rotacja reklam polega na ich naprzemiennym wyświetlaniu i jest stosowana w sieci reklamowej oraz w sieci wyszukiwania. W grupie reklam nie mogą być wyświetlane wszystkie reklamy naraz – w danym momencie możliwe jest wyświetlenie tylko jednej reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie reklam najbardziej odpowiadającym potrzebom odbiorców i aby usprawnić […]

Funkcja pobierania jako Google dla aplikacji mobilnych zostanie wyłączona

Na Google+ pojawiła się informacja o planowanym wyłączeniu funkcji pobierania jako Google dla aplikacji mobilnych w Google Search Console. #wiemyjak Funkcję pobierania jako Google dla aplikacji mobilnych, która wspierała ich indeksowanie i pozycjonowanie, dodano w maju 2015 roku. Rok później narzędzie Google App Indexing dedykowane dla aplikacji mobilnych w GSC zastąpiono narzędziem Firebase App Indexing, które również zawiera funkcję testowania […]

Google wprowadza możliwość edycji narzędzia Google Moja firma z poziomu wyszukiwarki

Po prowadzonych w ostatnim czasie testach, Google powiadomiło o wprowadzeniu możliwości szybkiego edytowania panelu Google Moja Firma bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki. #wiemyjak Źródło: https://www.blog.google Google Moja Firma to usługa umożliwiająca dodanie wizytówki zawierającej najważniejsze informacje o firmie, która wyświetlana jest użytkownikom w wyszukiwarce, w aplikacji Google Maps i Google+. Skutecznie wspiera pozycjonowanie stron małych i dużych firm, zwiększając ich widoczność w sieci.  Od teraz […]

Google radzi: aktualizacja strony dla wydarzeń cyklicznych

John Mueller udostępnił na Google+ kilka SEO porad dotyczących tego, w jaki sposób prawidłowo aktualizować strony dotyczące cyklicznych wydarzeń, tak aby użytkownicy bez problemu mogli wyszukać ich aktualną wersję. #wiemyjak Porady zostały zamieszczone w odpowiedzi na pojawiające się pytania,jak poradzić sobie z sytuacją, kiedy użytkownikom wyszukującym organizowane cyklicznie wydarzenia pojawia się w wynikach wyszukiwania zamiast aktualnej, zeszłoroczna strona. Według […]

Lepszy sposób wyświetlania rozszerzeń w AdWords

Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzeń linków do podstron, rozszerzeń informacji i objaśnień – wszystko to w celu ułatwienia użytkownikom mobilnym wyszukiwania w Google. Mobile to trend dzisiejszych czasów, a użytkownicy smartfonów stają się coraz bardziej wymagający. W korzystaniu z wyszukiwarki liczy się szybki dostęp do informacji, ich przejrzystość, a także wygodny interfejs. Google nieustannie śledzi panujące trendy i dostosowuje do nich swoje […]

Rozstrzygnięcie konkursu IT Fit

Przyszedł czas na oficjalne rozstrzygnięcie naszego konkursu kulinarnego IT Fit na najlepszą potrawę do pracy! Sprawdźmy, kto został laureatem konkursu i otrzyma atrakcyjne nagrody. Pierwszy etap konkursu w którym można było przesyłać swoje prace zakończył się 30 lipca. O ostatecznym wyniku konkursu zadecydował jednak kolejny, zdecydowanie bardziej emocjonujący etap – mowa o głosowaniu na najlepszą pracę, które trwało do […]

Google wyświetla automatycznie odtwarzane video w odpowiedzi na zapytanie

Od teraz, gdy wyniki wyszukiwania odpowiadające szukanej frazie zwierają video, zostanie ono wyświetlone automatycznie dla użytkowników korzystających z aplikacji Google oraz aplikacji Chrome na Androidzie. Video będzie pokazane w formie podglądu, zawierającego 6-sekundowy, automatycznie odtwarzany materiał, co ważne: bez dźwięku. Jak donoszą głosy, w karuzeli video pojawiają się nie tylko filmy z YouTube, ale również z innych platform jak i te […]

Aktualizacja Google Quality Rater Guidelines: Teorie spiskowe i międzynarodowe wyniki wyszukiwania

Google po raz kolejny zaktualizowało wytyczne do oceny jakości stron. To już trzecia aktualizacja w tym roku. Wcześniej miały one miejsce w marcu i maju. #wiemyjak W aktualnej wersji znajdziemy istotne zmiany, szczególnie dla tych specjalistów SEO, którzy pracują i realizują pozycjonowanie na rynkach międzynarodowych, ponieważ zmiany koncentrują się przede wszystkim na międzynarodowych, nieanglojęzycznych wynikach wyszukiwania i lokalizacjach jak również […]

Głosowanie na najlepszą potrawę z konkursu IT Fit

Zapraszamy wszystkich do udziału w głosowaniu na najlepszą potrawę w konkursie kulinarnym „IT Fit” ! Zbliżamy się do finału naszej akcji Jak głosować? Aby zapoznać się z pracami uczestników należy kliknąć w imię i nazwisko autora, a głosować można klikając przycisk „Głosuję”. Każda osoba może raz zagłosować na jedną pracę. Kolejność prac jest przypadkowa. Masz już swoją ulubioną pracę? Zagłosuj! […]

Google Instant Search zostanie wyłączone

Kilka lat po wprowadzeniu usługi Google Instant zostaje ona wycofana. Wszystko po to, aby przyspieszyć wyszukiwanie na urządzeniach mobilnych. #wiemyjak Google Instant, czyli funkcja dynamicznego wyświetlania wyników podczas pisania to funkcja wprowadzona w 2010 roku, która polegała na zmianie sposobu prezentacji wyników wyszukiwania. Na podstawie dotychczas wpisywanych haseł, prognozowała najbardziej prawdopodobne uzupełnienie i w czasie rzeczywistym aktualizowała […]

Google testuje nowy wygląd Google Search Console

Google rozpoczęło testy nowego designu i interfejsu użytkownika w Google Search Console. Jeżeli jeszcze nie widzieliście zmian, poniżej przedstawiamy print screeny. #wiemyjak Nowy design nawiązuje wyglądem do zaktualizowanego w ostatnim czasie narzędzia do testów optymalizacji mobilnej. Prowadzone testy powoli są wdrażane na konta użytkowników. Jeden z użytkowników będący częścią tych beta testów podzielił się zdjęciami nowego wyglądu narzędzia, które […]

Nowa wersja Edytora AdWords 12.0 weszła już w życie

Pojawiła się najnowsza wersja Edytora AdWords – tym razem odświeżony został zarówno jego design jak i funkcjonalności. W wersji 12.0 reklamodawca będzie mógł skorzystać z kilku nowych ciekawych funkcji. Przedstawiamy te najważniejsze: reguły niestandardowe – w tej wersji możesz tworzyć i edytować reguły niestandardowe, maksymalizacja liczby konwersji. W tej wersji bez problemu będzie można korzystać z nowej strategii ustalania stawek, czyli maksymalizacji […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to