x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Boldowanie słów kluczowych w title

Rand Fiskin opublikował post na Google + zauważa, że Google zaprzestało boldowania słów kluczowych w title.

Dodatkowo, Fiskin prezentuje screen porównujący wyświetlanie wyników w wyszukiwarce z wyboldowanymi słowami kluczowymi i bez.

boldowanie słów kluczowych

Wydaje się, że Google jest w trakcie jakiś testów. Nie ma oficjalnych informacji czy Google rzeczywiście zrezygnuje z wyróżniania słów kluczowych w tytułach.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz