x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Czy hiszpańscy wydawcy idą w ślady niemieckich?

Dopiero głośno było o tym, że Niemieccy wydawcy przegrali walkę z Google, a już pojawili się kolejni śmiałkowie.

Hiszpańscy wydawcy podobnie jak wcześniej niemiecka grupa VG Media jest niezadowolona z faktu, że Google zarabia na ich treści. Hiszpańscy wydawcy liczą, że wprowadzenie w życie nowych przepisów, które mają chronić prawa autorskie wydawców odetną Google od przychodów spowodowanych ich treściami.

Nowe przepisy ustanowione przez hiszpańską grupę AEDE ustalają w jaki sposób mają być wyświetlane treści w wyszukiwarce i ustalają wysokie kary za niestosowanie się do tych wytycznych.

Google poinformowało, ze jest rozczarowane nowym prawem, ponieważ Google News ma przynosić wydawcom ruch na ich strony. Google informuje również, że będą kontynuować współpracę z hiszpańskimi wydawcami i ocenią swoje możliwości w związku z nowym prawem.

Czy Hiszpańscy wydawcy będą tak samo zadowoleni jak Niemieccy?

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz