WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Dezaktywacja nieużywanych kont w Google AdWords

News

Niedawno Google ogłosiło, że w drugiej połowie maja rozpocznie się proces dezaktywacji kont, na których w przeciągu ostatnich 15 miesięcy nie odnotowano żadnych wydatków. Likwidacja nieaktywnych kont użytkowników ma na celu przyśpieszenie działania AdWords. #wiemyjak

dezaktywacja-kont-adwords

Moje konto zostało dezaktywowane – co dalej?

Jeżeli Twoje konto zostało dezaktywowane, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Należy pamiętać, że konto nie jest likwidowane dożywotnio – można je ponownie aktywować w dowolnym momencie. Jeśli na powtórnie aktywowanym koncie w ciągu 3 miesięcy nie zostaną odnotowane żadne wydatki, nastąpi jego automatyczna dezaktywacja.

Odzyskanie danych z nieaktywnego konta

Ogłoszenie przez Google decyzji o likwidacji nieużywanych kont wywołało lawinę pytań dotyczących m.in. dostępności danych znajdujących się na kontach. Użytkownicy mogą odetchnąć z ulgą – istnieje możliwość zalogowania się na nieaktywne konta, gdzie można uzyskać dostęp do danych, a także korzystać z planera słów kluczowych.

Możliwość przyśpieszenia pracy AdWords w zamian za dezaktywację nieużywanych kont wydaje się być dobrą inicjatywą Google. Tym bardziej, iż zawsze można powrócić do swojego konta i prowadzić nowe kampanie w przyszłości.

06/06/2018
Aleksandra Stala

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to