WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Jak działają nowe raporty atrybucji w AdWords?

raporty atrybucji

Kolejna porcja nowości w AdWords – tym razem reklamodawcy otrzymają nowe dane pozwalające na śledzenie ścieżek użytkowników, które prowadzą do konwersji. Wszystko dzięki wprowadzeniu raportów atrybucji na różnych urządzeniach w AdWords. #wiemyjak

3 nowe raporty atrybucji

Informacje o ścieżce konwersji użytkownika są bardzo cenne – pozwalają one dowiedzieć się, które reklamy są najbardziej efektywne, a także z jakich urządzeń korzystał użytkownik i gdzie konwersja została zrealizowana. Nowe raporty dają możliwość monitorowania tych ścieżek i dają dobry wgląd w interakcje użytkownika z reklamami. Poniżej przedstawiamy nowości:

raport Urządzenia – pokazuje liczbę konwersji, które miały miejsce na danych urządzeniach z podziałem na urządzenia, gdzie użytkownik wchodził w interakcje z reklamą,

raport Urządzenia wspomagające – pokazuje liczbę konwersji pochodzących z ostatniego kliknięcia i konwersji, które są wspomagane kliknięciami dla poszczególnych rodzajów urządzeń,

raport Ścieżki urządzeń – w tym raporcie dostępny jest podział liczby urządzeń pod kątem ścieżek między nimi, co pozwala na sprawdzenie w jakiej kolejności użytkownicy korzystają z poszczególnych urządzeń (np. komputer-tablet).

Więcej informacji dostępnych jest w tym miejscu.

10/08/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to