WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Kolumny niestandardowe na poziomie słów kluczowych i reklam

News

W Google AdWords często pojawiają się nowości i udoskonalenia – przyszedł czas na kolejne :) . Google dodaje niestandardowe kolumny na poziomie słów kluczowych i reklam. Dowiedz się więcej. #wiemyjak

kolumny niestandardowe

Pierwsze niestandardowe kolumny pojawiły się w 2014 roku, a następnie były regularnie ulepszane. Dzięki nim możliwe jest dodawanie nowych metryk, których nie ma w ustawieniach domyślnych. Takie dodatkowe dane ułatwiają prowadzenie kampanii i jej analizę, czyli reklamodawca otrzymuje wgląd w najistotniejsze informacje i może na bieżąco optymalizować kampanię.

Obecnie możliwe jest bardziej zaawansowane użycie kolumn niestandardowych, gdyż dodane zostały na poziomie słów kluczowych i reklam. Google podkreśla, że dzięki tej zmianie reklamodawca uzyska lepszy wgląd w dane biznesowe. Przykładowo dzięki utworzeniu kolumny dla współczynnika konwersji z urządzeń mobilnych, można sprawdzić które słowa kluczowe konwertują najlepiej na urządzeniach mobilnych, a to spora ilość danych i krok do głębszej analizy kampanii.

23/03/2018
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to