Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Koniec Google Authorship?

28 sierpnia John Mueller poinformował na Google + o tym, że Google nie będzie dłużej wpierać funkcjonalności Authorship.

John Mueller napisał na swoim profilu, że po trzech latach zaangażowania w testowanie funkcjonalności Google podjęło decyzję o jej usunięciu.

Decyzja została podjęta na podstawie informacji zwrotnych od webmasterów oraz użytkowników, według których funkcjonalności nie jest tak przydatna jak początkowo zakładano.

Google Autorship to funkcjonalność Google, której celem było umożliwienie webmasterom oznaczania autorstwa treści. Jednak jak poinformował Mueller wielu webmasterów nie korzystało z tej funkcjonalności, a niektórym nawet jej zastosowanie sprawiało problem. Co w konsekwencji spowodowało, że Google postanowiło kilka dni temu zrezygnować z Google Autorship.

Zwolennicy funkcji przypisywania autorstwa mogą nie być zadowolenie z decyzji Google. Mueller natomiast podkreśla, że wszelkie decyzje są podejmowane w celu poprawy działania i ułatwienia użytkownikom optymalizacji stron.

Komentarze

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak