x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Niemieccy wydawcy przegrali z Google

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Niemieccy wydawcy walczą z Google. Grupa VG Media twierdziła, że skoro Google czerpie zyski z zamieszczania w swojej wyszukiwarce treści niemieckich portali, powinni podzielić się zyskami.

Google postanowiło, że niczym dzielić się nie będzie, a w wyszukiwarce zaczną pojawiać się jedynie nagłówki z linkami do artykułów bez dodatkowych opisów. Jak można się było spodziewać niemieccy wydawcy już chcą, aby opisy wróciły do wyszukiwarki.

Nie trudno było odgadnąć, że działania Google spowodują zmniejszenie ruchu z wyszukiwarki na stronach niemieckich portali należących do grupy VG Media. Niemieccy wydawcy przez rok starali się wywalczyć pieniądze od Google za publikowanie w wyszukiwarce ich treści. Nie przewidzieli jednak, że nie wszystko pójdzie zgodnie z ich planem.

Ciekawe czy komuś jeszcze przyjdzie do głowy walczyć z Google o zyski z treści publikowanych w wyszukiwarce.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz