x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Rozszerzenia lokalizacji w Mobile Search Ads

Google poinformowało na swoim blogu o dodaniu funkcji rozszerzenia lokalizacji do Mobile Search Ads. Dzięki nowej funkcji klienci łatwiej mają znaleźć lokalizację firmy.

Google napisało na swoim blogu, że nowa funkcjonalność jest odpowiedzią na potrzeby klientów. Google chwali się nową funkcjonalnością i jednocześnie podkreśla, że przy jej tworzeniu kierowała się sugestiami użytkowników Google Mobile Search Ads.

Jeśli twoja firma ulokowana jest w wielu lokalizacjach, teraz mogą zobaczyć to także Twoi potencjalni klienci. Google umożliwia dodanie trzech różnych lokalizacji, w których znajduje się twoja firm.

rozszerzenie lokalizacji Google Mobile Search Ads

Google przedstawia przykład korzyści płynących z nowej funkcjonalności:

„Zdzisław jest właścicielem cukierni w Kołobrzegu, do której chce przyciągnąć więcej klientów. Dodaje do swojej reklamy rozszerzenie lokalizacji. Teraz ludzie, którzy spacerują w pobliżu jego cukierni i wpiszą w wyszukiwarce jedno z jego słów kluczowych (np. „najlepsze pączki”, „cukiernia”), zobaczą jej adres, klikalny przycisk „Zadzwoń” i wskazówki, jak do niej trafić. Teraz potencjalni klienci Zdzisława z łatwością znajdą jego cukiernię.”

Więcej informacji o rozszerzonej lokalizacji można znaleźć w Centrum Pomocy Google.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz