Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Zmiany w Planerze Słów Kluczowych

Google oficjalnie informuje o zmianach w Planerze Słów Kluczowych – nie chodzi tylko o wygląd, ale również funkcjonalności narzędzia. Wszystko po to, aby poprawić jego jakość i wyjść naprzeciw reklamodawcom. Poznaj szczegóły #wiemyjak

Planer to popularne i bardzo przydatne narzędzie, pozwalające na wyszukiwanie oraz sprawdzanie słów kluczowych, a także ich stawek co jest bardzo istotne w przygotowywaniu skutecznej kampanii AdWords. Jego łatwość użycia i wygląd ma duże znaczenie, bo codziennie korzystają z niego rzesze reklamodawców. Poniżej screen obrazujący jak obecnie wygląda Planer:

nowy planer słów kluczowych

Przyszedł zatem czas na małe zmiany :) Informacje o zmianach pojawiały się już wcześniej, jednak dopiero ostatnio zostały ogłoszone oficjalnie – Planer Słów Kluczowych został przebudowany, a jego wygląd odświeżony. Narzędzie posiada teraz więcej funkcji, dodatkowo jest bardziej intuicyjne – dostępny jest m.in. łatwiejszy wgląd w prognozy (będą one w jednym miejscu). To pozwala reklamodawcom na większą swobodę w działaniu i sprawniejsze korzystanie z narzędzia, co przekłada się na jakość realizowanych projektów.

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak