5 sposobów na promocję firmy, które musisz poznać!

Pozycjonowanie / SEO

Widoczność Twojej firmy w internecie jest bardzo ważna – to w końcu od niej zależy sukces przedsięwzięcia – sam fakt, że masz stronę, wcale nie oznacza tego, że odniesie ona sukces i zdobędzie klientów. Aby osiągnąć satysfakcjonujący poziom konieczna jest odpowiednia promocja firmy w internecie. Część z działań można wykonać samodzielnie, jednak jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości wynikach i stabilnych pozycjach w internecie to warto to zadanie zlecić specjalistom. Podstawowymi działaniami ułatwiającymi promocję firmy w internecie są czynności związane z seo. W tym artykule przedstawimy podstawowe sposoby, które ułatwiają promowanie strony w sieci.

promocja firmy w internecie

Przeprowadzenie analizy strony jako podstawowy element promocji firmy w internecie

Bardzo istotne jest to, żeby strona działała prawidłowo, była zoptymalizowana i zawierała ciekawe dla potencjalnego klienta treści. Właśnie dlatego, przed podjęciem jakichkolwiek działań związanych z promocją firmy należy przeprowadzić audyt strony. Takie działanie ma na celu nie tylko samą promocję, ale przede wszystkim pozwala na wdrożenie kompleksowej kampanii seo. Audyt pozwala również na sprawdzenie jakości i optymalizacji tekstów oraz przydatności strony z punktu widzenia użytkownika. W czasie optymalizacji strony szczególną uwagę należy zwrócić na takie elementy jak:

  • struktura adresów url – wszelkie adresy związane ze stroną powinny mieć taki sam schemat i przede wszystkim być przyjazne w odbiorze dla robotów Google;
  • zduplikowane treści – treści, jakie pojawiają się na stronie powinny być oryginalne, nie mogą się powtarzać, gdyż Google wyżej premiuje unikalne treści;
  • podwójne meta opisy – takie opisy mogą bardzo szybko obniżyć pozycję strony w sieci, a co za tym idzie zmniejszyć skuteczność jej promocji;
  • znaczniki description, alt, title – to elementy strony, które są przeznaczone typowo dla robotów, które dzięki temu widzą co zawiera strona.

Pozycjonowanie strony (SEO) jednym z ważniejszych elementów promocji w sieci

Promocja w internecie zaczyna się od optymalizacji strony. O pozycjonowaniu na blogu pisaliśmy już niejednokrotnie. Wspominaliśmy o tym, jakie techniki są najbardziej skuteczne, a których lepiej unikać. Ale co wspólnego ma pozycjonowanie stron i promocja firmy w internecie? Działania pozycjonerów pozwalają na zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce, a co za tym idzie informacja o niej dociera do większej ilości potencjalnych klientów, a tym samym zwiększa się ruch na witrynie.

W pozycjonowaniu strony dużą rolę odgrywają linki i ich jakość. Oczywiście znaczenie mają jakościowe linki, czyli linki przychodzące do witryny z innych stron o wysokiej jakości, dobrej reputacji. Linki do pozycjonowania strony można zdobywać udzielając się na: tematycznych forach internetowych, tematycznych blogach; stronach społecznościowych. A także współpracując z partnerami biznesowymi, czy publikując artykuły na portalach branżowych.

Promocja w internecie – wysokiej jakości treść na pewno Ci pomoże

O tym jak ważna jest wysokiej jakości treść na stronie internetowej nie trzeba nikogo przekonywać. Nawet jeśli będziemy mieć super towar w dobrej cenie, a treść na stronie będzie niskiej jakości – pełna błędów i niespójna to większość klientów zrezygnuje z usług naszej firmy. Przestanie traktować nas jak profesjonalistów. Najważniejsze jest to, aby treść była unikalna oraz przedstawiała wysoką wartość pod względem merytorycznym – zaciekawiła potencjalnego nabywcę.  Warto też pamiętać o oprawie graficznej strony – artykuły z grafikami będą bardziej atrakcyjne dla odbiorcy.

Co daje nam publikowanie wartościowych treści na stronie? Przede wszystkim możliwość zaciekawienia naszą ofertą klientów. Wartościowe teksty (artykuły, opisy produktów) budują zaufanie do marki, co przekłada się na faktyczną promocję firmy.

Promocja firmy w internecie a wykorzystanie Google Adwords

Kampanie Google Adwords docierają do milionów odbiorców na całym świecie. Dzięki możliwości wybrania konkretnej grupy docelowej i konkretnego rodzaju kampanii można dotrzeć do potencjalnych klientów faktycznie zainteresowanych oferowanymi przez firmę produktami. Ciekawą opcją są kampanie remarketingowe, które mają na celu skłonienie klienta do powrotu na stronę i wykonania konkretnej czynności – zakupu lub np. zapisania się do newslettera.

Jak media społecznościowe wspierają promocję firmy w Internecie?

Obecnie mało kto nie ma konta na portalach społecznościowych. Większość młodych ludzi ma co najmniej jedno lub dwa. Dlatego tak wiele firm zabiega o ich uwagę poprzez interakcję właśnie na portalach społecznościowych. Najczęściej interakcję z klientem wywołują takie działania jak sondy, quizy, konkursy, pytania. Pozwalają one również zdobyć nowych potencjalnych klientów wśród osób obserwujących profil społecznościowy firmy.

Dobieramy działania promocje do potrzeb firmy i specyfiki branży. Jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w internecie – zapoznaj się z naszą ofertą współpracy w formule KOP>>

09/12/2015
Dawid Wójcik

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

Dodaj komentarz

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Może tp nie dotyczy wszystkich branż ale nie lekceważyłbym też wykorzystania serwisów ogłoszeniowych. Zauważyłem, że np: OLX czy Gratka potrafią pojawiać się wysoko na mniej konkurencyjne frazy, zwłaszcza w połączeniu z nzwą miejscowości. Dla firm działających lokalnie to dobra opcja.

  2. Najlepszym rozwiązaniem jest zdecydowanie połączenie Adwords oraz Pozycjonowania sklepu, jeśli myślimy o poważnej reklamie i w przypadku pozycjonowania długofalowej. Częstym niezrozumieniem jest oczekiwanie przez Klientów efektów już po pierwszych dwóch, trzech miesiącach, nie zdających sobie sprawę np z działań konkurencji. Warto również uświadomić sobie, koszty wspomnianych form reklam w artykule, ponieważ koszt reklamy w Internecie nie należy do najtańszych (jak rozdawanie ulotek, które w większości lądują w śmietnikach), ale zasięg reklamy internetowej jest ogromny. Podsumowując: warto korzystać z adwords i pozycjonowania, ale trzeba mieć realny budżet na promocję w Sieci.

  3. nina pisze:

    To bardzo ważne aby dobrze wypromować firmę w sieci w dzisiejszych czasach :)

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to