Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

Co to jest konwersja?

co-to-jest-konwersja

KONWERSJA  – jest to określone, oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę, potencjalnego klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową w internecie czy działania SEO. Inaczej konwersja zachodzi, gdy ktoś wykona ważną dla Twojej firmy czynność (np. dokona zakupu, wypełni formularz rejestracyjny) #wiemyjak zwiększyć Twoją konwersję NAPISZ DO NAS Konwersja to dla sporej części użytkowników internetu źródło […]

Tanie pozycjonowanie (SEO) z agencją SEO? Czyli jak opłacać, żeby się opłacało

tanie-pozycjonowanie

Zlecić pozycjonowanie firmie, czy freelancerowi? Czy pozycjonowanie może być tanie? Dlaczego jedni chcą 50, a drudzy 500 zł za to samo? Płacić więcej kiedy pojawią się efekty, czy decydować się na stałą opłatę? A tak właściwie to za co mam płacić? Podobne pytania zadaje sobie wiele osób, które zdecydowały się zlecić pozycjonowanie strony agencji. Sprawdź od czego […]

Co to są meta tagi i czy znaczniki meta mają znaczenie?

jak-stworzyc-meta-tag-description

Jeszcze do niedawna opis strony, czyli popularny meta tag Description odgrywał znaczącą rolę jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron. Miał istotny wpływ na wyniki wyszukiwania, dlatego do granic możliwości nasycony był frazami kluczowymi adekwatnymi dla danej podstrony. Kilka lat temu sytuacja uległa drastycznej zmianie – dziś, według informacji wprost od Google, jego waga z punktu SEO jest zerowa. […]

Jak szukać w Google? 15 zaawansowanych trików.

jak-szukac-w-google

W języku potocznym przyjęło się już żartobliwe określenie, że „wujek Google, wszystko wie i znajdzie”. Nie wszyscy jednak stosują pozycjonowanie stron i niekiedy się zdarza, że hasła, jakie wpisujemy w wyszukiwarkę nie są wystarczające, by odnaleźć interesujące nas informacje. W wynikach wyszukiwania pojawiają się informacje mało precyzyjne lub zupełnie nie związane z tym, co chcemy odnaleźć. Jak zatem szukać w Google? […]

Co to jest domena internetowa – nasz adres w sieci

co-to-jest-domena-internetowa

Domena internetowa to jeden z elementów adresu internetowego naszej strony www. Jest najbardziej rozpoznawalną częścią naszego adresu, albowiem to jej nazwę wpisujemy w wyszukiwarce i to ją jesteśmy w stanie zapamiętać. Domena internetowa, którą wybierzemy jako adres naszej strony, jest niepowtarzalna na całym świecie. Kiedy spytamy informatyka, co to jest domena internetowa, odpowie nam, że to ciąg nazw systemu […]

Przekierowanie 301 strony WWW

przekierowanie-301-strony

Wpisując w polu adresu przeglądarki internetowej adres pożądanej witryny internetowej bardzo często pomijamy przedrostek „www”. Mimo to zazwyczaj trafiamy w to samo miejsce, jakbyśmy użyli tych trzech liter. Odpowiada za to właśnie przekierowanie 301. Inna sytuacja – „wklepujemy” adres znanej nam strony internetowej i po naciśnięciu przycisku „przejdź” faktycznie lądujemy w miejscu do którego zmierzaliśmy, jednak widzimy, że jej […]

Strona w Google – jak widzi ją robot?

jak-google-widzi-strone-grafika

Większość użytkowników ocenia stronę pod kątem jej wyglądu i użyteczności, ale to tylko część elementów, o które musi zadbać właściciel witryny. Oprócz przystosowania dla użytkowników, strona w Google powinna być prawidłowo widoczna dla robotów wyszukiwarki, dzięki którym pojawia się w wynikach wyszukiwania. Tajemniczy robot Google – każdy właściciel strony internetowej słyszał o nim, ale nigdy nie widział. Jednak nie chodzi […]

Pozycjonowanie (SEO) w Google, czyli jak wypozycjonować bloga

jak-wypozycjonowac-bloga-porady

Odkąd prowadzenie bloga stało się modną i popularną aktywnością, blogerzy prześcigają się w tworzeniu angażujących treści i zdobyciu jak największej liczby odbiorców. Duża część z nich poszła także o krok dalej – aby zwiększyć widoczność swojego bloga w sieci i przyciągnąć więcej czytelników, wykorzystują bardziej techniczne metody, między innymi pozycjonowanie bloga. Internetowe dzienniki pozwalają dzielić się swoimi przeżyciami, rodzinnymi przepisami na domowe […]

Strona mobilna czy responsywna – porównanie

strona-responsywna-i-mobilna-porownanie1

W poprzednich artykułach zaprezentowaliśmy szczegółowo czym jest strona mobilna i strona responsywna. W tym artykule porównamy oba rodzaje stron i postaramy się podpowiedzieć, która z nich będzie lepsza dla Ciebie.Wiele osób używa zamiennie tych dwóch określeń, jednak jest to błędne. Mimo wielu podobieństw oba rodzaje stron znacznie różnią się od siebie i posiadają zarówno wady jak i zalety. Która zatem będzie […]

E-mail marketing – narzędzie doskonałe?

zalety-email-marketing-grafika

Do skrzynki mailowej przeciętnego użytkownika internetu każdego dnia trafia kilkanaście – kilkadziesiąt maili. Oprócz wiadomości od znajomych, dużą część poczty przychodzącej stanowią mailingi. Dzieje się tak za sprawą e-mail marketingu, który jest jednym z najczęściej wybieranych sposobów promocji marki i sprzedaży. Na czym polega skuteczny e-mail marketing i jakie korzyści niesie wysyłanie maili ofertowych i newsletterów? Odpowiedź na te […]

Anchor tekst i jego znaczenie dla pozycjonowania strony

przyjazny_anchor_tekst_grafika

Na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce wpływ ma wiele czynników. Jednym z nich jest profil linków prowadzących do witryny. Przed aktualizacją algorytmu, która miała miejsce w 2013 roku, jednym z najsilniejszych narzędzi używanych przez pozycjonerów w celu zbudowania profilu linków był właśnie anchor tekst. Aktualizacja algorytmu Pingwin wprowadziła wiele zmian, wiązała się ona bowiem z obowiązkiem ograniczenia używania anchor tekstów pod groźbą […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

Piękna, dopracowana w każdym szczególne strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

Web design i SEO mają wspólną misję

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treści czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a samo pozycjonowanie nie zapewni […]

Guest blogging  – co możesz dzięki niemu zyskać?

guest_blogging_korzysci

Dzisiaj skupimy się na zagadnieniu, jakim jest guest blogging. Blogowanie staje się coraz bardziej popularne. Blog może założyć każdy bez względu na wykształcenie, wiek, wiedzę czy zainteresowania. Również coraz więcej przedsiębiorców dostrzega narzędzie promocji swojej firmy, jakim może być blog firmowy prowadzony w profesjonalny sposób. Na temat prowadzenia blogów firmowych pisaliśmy już w jednym z poprzednich wpisów, a dzisiaj […]

Transfer domeny – jak zrobić to sprawnie i bez utraty ruchu na stronie?

jak_przeniesc_domene_gafika

Przenosić czy nie przenosić? Oto jest pytanie! Tak można by sparafrazować słynne słowa wypowiedziane ustami szekspirowskiego Hamleta. Kwestia dotyczy oczywiście transferu domeny. Wiele osób obawia się przenoszenia zawartości strony na nową domenę, szczególnie gdy strona ma wielu obserwujących, przyzwyczajonych do starego adresu. Obawa dotyczy zarówno zmniejszenia ruchu (w przypadku blogów, portali), jak i utraty klientów, zmniejszenia […]

Word of Mouth marketing – połącz go z pozycjonowaniem i zmaksymalizuj efekty!

Na naszym blogu już niejednokrotnie pokazywaliśmy, że w celu pozycjonowania stron warto łączyć ze sobą kilka technik marketingu internetowego, co znacznie zwiększy zasięg naszych działań, pozwoli zbudować renomę marki oraz zachęci potencjalnych klientów do wykonania określonego działania na stronie. Tym razem skupimy się na tym, jak połączenie word of mouth marketingu z pozycjonowaniem może zmaksymalizować efekt naszych […]

YouTube SEO: jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube?

youtube-SEO

Kanały na YouTube stają się coraz bardziej popularnym narzędziem w rękach specjalistów od marketingu. Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie własnych kanałów w celu promocji produktów i usług. Często umieszczają na nich również filmiki poradnikowe czy pokazujące życie firmy „od środka”. Również wielu blogerów decyduje się na założenie kanału, jako dodatkowego miejsca pozyskiwania odbiorców przygotowywanych przez siebie […]

5 Porad SEO dla content marketerów

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

SEO Analiza, czyli co mogło spowodować spadek pozycji w Google?

Spadek pozycji w Google – te słowa spędzają sen z powiek każdemu właścicielowi sklepu internetowego, bloga czy początkującego portalu internetowego. Jest to o tyle zła informacja, że zapowiada kolejne, bardziej intensywne działania, w celu wypromowania witryny na nowo. Oczywiście, najlepiej by tego rodzaju działania poprzedziła odpowiednia seo analiza, dzięki której będzie można sprawdzić, co dokładnie spowodowało spadek pozycji w Google, a także […]

Czy inwestycja w inbound marketing się opłaca?

ibound-marketing

Świat wokół nas cały czas się zmienia. Konsumenci są bardziej świadomi swoich potrzeb i szukają ciekawych ofert w zupełnie inny sposób niż jeszcze kilka lat temu. Właśnie dlatego wszelkie działania marketingowe należy dopasować do ich oczekiwań. Agresywna reklama odchodzi w zapomnienie. Obecnie o wiele lepszym rozwiązaniem jest budowanie stałej relacji z klientami i potencjalnymi odbiorcami naszych treści. Jednym z najnowszych trendów w działaniach promocyjnych jest […]

7 typów fraz kluczowych – znasz wszystkie?

frazy-kluczowe

Frazy kluczowe – to one spędzają sen z powiek pozycjonerom i seo copywriterom. Dobrze dobrane bardzo pomagają odnieść sukces w internecie. W dzisiejszym wpisie nie będziemy pisać o tym, w jaki sposób dobierać frazy kluczowe, tym razem skupimy się na tym, jakie rodzaje słów kluczowych występują najczęściej. A które z nich Ty wykorzystujesz w procesie pozycjonowania swojej strony? #wiemyjak Czym jest fraza kluczowa? […]

8 wartościowych porad jak prowadzić serwis społecznościowy

Serwisy społecznościowe stają się doskonałym narzędziem do promowania marki. Jednak jak się okazuje ich prowadzenie nie jest tak proste jak przysłowiowa bułka z masłem. Chcąc uzyskać dzięki kanałom społecznościowym jak najlepsze wyniki w promowaniu swoich produktów, musimy pamiętać o podstawowych zasadach pomagających budować lepsze relacje z klientami. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wskazówki, które pomogą skutecznie prowadzić kanał Twojej firmy na […]

Czy znasz 5 korzyści pozycjonowania stron?

korzysci-zalety-pozycjonowania

Pozycjonowanie stron cały czas jest jednym z głównych elementów promowania firmy w sieci. Jeśli jest dobrze wykonane, pozwala osiągnąć wymierne korzyści dla marki. O tym, czym jest pozycjonowanie stron i jak je prawidłowo wykonywać pisaliśmy na blogu już niejednokrotnie. Dzisiaj skupimy się na tym, jakie są zalety pozycjonowania stron, które jest wykonane w prawidłowy sposób, zgodnie z wytycznymi Google. #wiemyjak Zalety […]

App Store Optimization – pozycjonowanie aplikacji mobilnych

ASO-App-Store-Optimization

Pozycjonowanie i optymalizacja zwykle kojarzą się nam ze stronami internetowymi. Jednak jak się okazuje coraz częściej tego rodzaju czynności wykonywane są również wobec aplikacji mobilnych. Dzieje się tak, gdyż konkurencja wśród producentów programów na urządzenia mobilne rośnie z każdym dniem. Sklepy takie jak Google Play, czy Apple AppStore każdego roku odnotowują miliardy ściągnięć. Jak zatem sprawić, by […]

Jak założyć sklep internetowy?

jak założyć sklep internetowy?

Jak założyć sklep internetowy? Czy rozpoczęcie pierwszego wirtualnego biznesu to zadanie trudne, czy wręcz przeciwnie, to przysłowiowa bułka z masłem? Okazuje się, że przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii założenie sklepu internetowego jest całkiem proste. Wystarczy wiedzieć, które z narzędzi będą nam potrzebne i jak je wykorzystać. Jednak taka wiedza to dopiero połowa sukcesu, gdyż liczy się jeszcze pomysł, dobry […]

9 narzędzi ułatwiających prowadzenie social media

narzedzia-do-zarzadzania-social-media

Nie ma Cię w social mediach – to nie istniejesz! Czy słyszałeś już takie stwierdzenie? Podobno w Stanach Zjednoczonych już niejednokrotnie brak aktywności osób prywatnych na portalach społecznościowych takich jak Facebook przez kilka dni, wzbudza obawy ich znajomych 😉 A jak to ma się do Twojej firmy? Obecnie social media to jedno z zyskujących na sile źródeł ruchu na stronach […]

Kiedy outsourcing marketingu się opłaca?

outsourcing marketingu

Coraz więcej firm decyduję się na korzystanie z usług związanych z outsourcingiem marketingu internetowego. Pozwala to na szybszy rozwój firmy i poszczególnym pracownikom daje możliwość skupienia się wyłącznie na zadaniach, które zostały im polecone, oraz w których się specjalizują. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić sporo środków finansowych na zatrudnienie całego działu mającego promować firmę w internecie. Oszczędzone w ten sposób pieniądze można […]

Jak zmienił się link building w przeciągu ostatnich lat?

Ostatnie lata to wielkie zmiany w zakresie pozycjonowania. W wielu przypadkach sprawdza się zasada – nie liczy się ilość tylko jakość. Z reguły stosujemy ją do tekstów zapleczowych, wpisów na forach czy treści umieszczanych bezpośrednio na stronie internetowej firmy. W ostatnim czasie ta zasada zaczęła być stosowana również do link buildingu, czyli pozyskiwania linków. Odchodzi się już od wielkich ilości linków pochodzących ze stron […]

9 sposobów by zdobyć lojalność klientów w sieci

jak-zdobyc-lojalnosc-klientow

Budowanie lojalności klientów jest bardzo ważne dla zdobycia stałych zleceń. Jednak jest to utrudnione, kiedy działalność jest prowadzona on-line i nie ma bezpośredniego kontaktu twarzą w twarz z klientem. Budowanie lojalności klientów wygląda wtedy zupełnie inaczej i wymaga większych starań. Jak zbudować lojalność klientów i sprawić by zostali oni na dłużej z Twoją marką i polecali ją swoim znajomym? Oto kilka sprawdzonych […]

3 typy zapytań – jak szuka informacji Twój potencjalny klient?

3 rodzaje wyszukań wpisywanych w Google

Z wyszukiwarki internetowej Google korzystają każdego dnia setki, jeśli nie tysiące Twoich potencjalnych klientów. Tak, tak dobrze przeczytałeś. Jednak, aby informacja o Twoim sklepie trafiła do nich, trzeba ją odpowiednio przygotować. Jak zatem szukamy w Google? Jakie są typy zapytań wyszukiwarki i jak to może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Dzisiaj skupimy się na tym temacie. Jak szukamy w Google? […]

Dlaczego warto wdrożyć linkowanie wewnętrzne – 3 korzyści

linkowanie-wewnetrzne-korzysci

Decydując się na linkowanie skupiamy się najczęściej na linkach zewnętrznych, czyli takich, które umieszczane są na innych stronach i mają kierować do naszej witryny. Równie istotne jest także linkowanie wewnętrzne, czyli umieszczania linków prowadzących do podstron naszego serwisu w obrębie naszej strony. Czy takie działanie ma sens, czy powinno być częścią strategii pozycjonowania i optymalizacji? Czy linkowanie wewnętrzne daje wymierne […]

10 błędów popełnianych przy pozycjonowaniu stron e-commerce

Pozycjonowanie stron www z zakresu e-commerce wymaga dużej uwagi i nakładów pracy. Jest to bardzo ważne, gdyż strony sprzedażowe mają na celu zaprezentowanie oferty firmy z jak najlepszej strony. Niestety cały czas pojawiają się błędy w pozycjonowaniu stron sprzedażowych, które znacznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Jakie to błędy i czy można im zaradzić? Oto nasze odpowiedzi na kwestie związane […]

Czy duplicate content i thin content to wrogowie Twojej strony?

duplicate-content-i-thin-content

Jak wiadomo lenistwo nie popłaca i to w żadnej dziedzinie, w tym również w zakresie marketingu internetowego. Kopiując treść z innych stron internetowych czy też nasycając ją słowami kluczowymi wcale nie wykazujemy się sprytem. Dlaczego? Tak przygotowana treść nie jest atrakcyjna dla odbiorców i co ciekawe także dla robotów Google. Algorytmy wyszukiwarki są cały czas modyfikowane i potrafią rozróżnić kopiowaną treść, a także […]

Pozycjonowanie na siłę – czym jest przeoptymalizowanie strony?

Coraz większa liczba właścicieli stron internetowych zdają sobie sprawę jak ważne jest optymalizacja witryny www. Odpowiednia optymalizacja strony pozwala bowiem zaistnieć w wyszukiwarce Google. A widoczność w tym miejscu pozwala docierać do potencjalnych klientów. Jednak przy optymalizacji strony należy uważać, gdyż można ją przeoptymalizować. Co to znaczy i jak tego uniknąć? O tym będzie niniejszy artykuł. #wiemyjak Czym jest przeoptymalizowanie […]

Pechowa 13stka, czyli co irytuje odwiedzających Twoją stronę?

elementy-ktore-irytuja-odwiedzajacych-strony

Masz już swoją stronę internetową – witrynę sklepu, bloga lub portal ogólnotematyczny. Jednak po początkowej euforii przychodzi frustracja. Zastanawiasz się, dlaczego ruch na stronie jest tak niski i większość odwiedzin to nowi użytkownicy strony, którzy już nie powracają, aby przeczytać nowe treści. Czemu tak się dzieje? Być może na stronie znajdują się elementy, które mogą irytować? […]

Jak pozycjonować stronę ? 5 etapów pozycjonowania

jak pozycjonować stronę, etapy pozycjonowania

Pozycjonowanie strony jest procesem długotrwałym – pierwsze wyniki dobrze przeprowadzonej kampanii mogą być widoczne nawet po kilku czy kilkunastu miesiącach. Warto przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań przygotować odpowiednią strategię. Zaplanować kolejne etapy pozycjonowania, które będą najbardziej skuteczne dla naszej strony internetowej. Jak zatem pozycjonować stronę, by działania były skuteczne, a efekty trwałe? O tym w dalszej części artykułu. #wiemyjak […]

Pozycjonowanie stron – dlaczego nie warto odkładać go na później?

W Polsce bardzo popularne jest powiedzenie „Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj” dotyczy ono wielu dziedzin naszego życia. Doskonale odnosi się również do konieczności pozycjonowania strony. Wszelkiego rodzaju działań związanych z pozycjonowaniem stron lepiej nie odkładać na potem, gdyż każda chwila zwłoki działa na niekorzyść strony i firmy, a ściślej rzecz biorąc na jej widoczność w wyszukiwarce oraz liczbę […]

3 działania marketingowe, które warto łączyć!

eactive_działania-marketingowe-firmy

Marketing internetowy daje możliwość korzystania z wielu rozwiązań. Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię. Wcześniej pisaliśmy o tym, że warto łączyć takie działania marketingowe jak SEO i PPC (reklamy Google). Dzisiaj przedstawimy połączenie SEO, content marketingu oraz social mediów. Sprawdzimy jakie korzyści daje nam połączenie tych trzech […]

Czym jest negative SEO? Jak sobie z nim radzić?

eactive_negative-SEO

Pojęcie czarnego PR-u znane jest każdemu z nas. Są to działania mające na celu oczernienie danej osoby lub firmy w oczach innych. Jest to szczególnie znane z kampanii politycznych, w czasie zbliżających się wyborów. Niektóre działania z tego zakresu są prowadzone bardzo nieudolnie, dlatego od razu można je rozpoznać. Jednak dobrze przeprowadzona „czarna” kampania może bardzo zaszkodzić. Od jakiegoś czasu […]

Content is King – jak przygotować interesujące treści?

Nie od dziś wiemy, że Content is King, czyli to, że w przekazach umieszczanych na stronach internetowych (niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, portal tematyczny, czy blog) liczy się przede wszystkim jakość treści. Ciekawa i wartościowa treść przyciąga użytkowników i sprawia, że strona i to, co za nią stoi staje się bardziej wiarygodne dla odbiorców. Jednak, w jaki […]

Co to jest social media marketing i jakie oferuje możliwości?

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w social mediach, to nie istniejesz. Do niedawna dotyczyło to jedynie osób prywatnych. Jednak coraz częściej do tej teorii można odnieść również przedsiębiorców. Jeżeli firma nie ma swoich profili na portalach społecznościowych, to wiele osób, dla których społecznościówki są cennym źródłem informacji nigdy się o niej nie […]

6 kłamstw firmy SEO, na które musisz uważać

eactive_kłamstaw firma, branża seo

Na efekty związane z pozycjonowaniem w niektórych przypadkach trzeba czekać bardzo długo. Walka o pozycje, które zmieniają się jak w kalejdoskopie oraz nieuchwytność działań składających się na SEO powoduje, że przedsiębiorcy tak naprawdę nie wiedzą, na czym polega optymalizacja serwisu oraz osiągnięcie widoczności w wynikach wyszukiwania pod określone słowa kluczowe. Wyobrażenia i domysły skutkują powstawaniem wielu mitów dotyczących firm seo. A część […]

Kiedy powierzyć prowadzenie bloga firmowego specjalistom?

eactive_blog-firmowy

Moda na blogowanie jest wszechobecna. Blogują prawie wszyscy – nastolatki, matki, podróżnicy, marketingowcy, sportowcy … Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm decyduje się utworzyć bloga firmowego i regularnie go prowadzić. Jednak niestety często blogi firmowe są prowadzone nieumiejętnie. Czy warto samodzielnie prowadzić bloga swojej firmy, czy lepiej zlecić to specjalistom? Dlaczego prowadzenie bloga firmowego […]

Mówią „Be mobile friendly”, ale co to oznacza?

Coraz więcej stron internetowych ma swoje wersje mobilne. Wszystko sprowadza się do tego, aby ułatwić użytkownikom przeglądanie treści znajdujących się w witrynie. Serwis dopasowany do wymogów urządzeń mobilnych staje się już standardem. Czy wygoda internautów jest jedynym wyznacznikiem wdrażania witryn na urządzenia mobilne? Google także ma w tym swój udział, gdyż w mobilnych wynikach wyszukiwania wyższe pozycje uzyskują […]

Co to jest AMP – Accelerated Mobile Pages?

Google zwraca dużą uwagę na potrzeby użytkowników. Ostatnio pod szczególną obserwacją znajdują się oczekiwania osób korzystających z internetu na urządzeniach mobilnych. Korzystanie z przeglądarki w smartfonie lub na tablecie może być przyjemne dla użytkowników, jeśli właściciele stron wdrożą wersje mobilne lub strony tworzone w oparciu o RWD (Responsive Web Design). Alternatywną może w przyszłości być zastosowanie technologii wspieranej przez Google – […]

Czy warto inwestować w marketing wirusowy w internecie?

marketing-wirusowy-w-internecie

Reklamy pojawiają się wszędzie – w telewizji, prasie, radiu i oczywiście w internecie. Wiele firm inwestuje coraz większe pieniądze właśnie w marketing internetowy, gdyż taka reklama dociera praktycznie do nieograniczonej liczny osób. Można też mieć bardzo duży wpływ na grupę docelową, do której trafi konkretny przekaz. Coraz więcej firm chcących wypromować markę czy konkretny produkt decyduje się na działania […]

Na czym polega pozycjonowanie w Google Maps?

eactive_pozycjonowanie-w-Google-Maps

Google Maps to usługa, która ma wiele zastosowań. Przede wszystkim służy jako nawigacja, kiedy chcemy dotrzeć w nowe miejsce. Za jej pomocą możemy wyznaczyć najkrótszą lub najszybszą trasę, sprawdzić natężenie ruchu, a nawet zobaczyć kolor elewacji hotelu, w którym będziemy spędzać wakacje. Zdjęcia satelitarne przybliżają nam ukształtowanie terenu dowolnego miejsca na świecie. Z drugiej strony mapy Google pomagają odnaleźć […]

Pozyskiwanie klientów przy pomocy content marketingu

Wszelkie akcje marketingowe zmierzają w kierunku content marketingu. Dzieje się tak ze względu na kilka powodów. Przede wszystkim content marketing jest nakierowany na klienta i jego potrzeby i oczekiwania względem przekazywanych mu informacji. Również algorytmy wyszukiwarek zmieniane są pod tym kątem. Treść umieszczana na stronie powinna być ciekawa, ale i przydatna dla użytkownika. Czy ciekawe treści to też sposób […]

Jak promować sklep internetowy?

eactive_jak-promować-sklep-internetowy

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Jeśli tak, to poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć na czym polega promocja sklepu internetowego i dlaczego warto korzystać z więcej niż jednej metody. Jak reklamować sklep internetowy? Jednym […]

Jak poprawić pozycję w Google? Sprawdź w Support-cie!

Wiele osób próbuje rozgryźć algorytm Google rankingujący strony w wynikach wyszukiwania. Wysoka pozycja w wyszukiwarce pozwala osiągać cele biznesowe, np. zwiększyć przychody ze sprzedaży. Najskuteczniejsi specjaliści SEO również korzystają ze wskazówek dostępnych na oficjalnych blogach kalifornijskiego giganta. Zdziwisz się, jaka wiedza z zakresu optymalizacji serwisu znajduje się na wyciągniecie ręki. Wysoka pozycja w Google dzięki wartościowym linkom? Google karze […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to