Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

Czy algorytmy Google Panda i Pingwin są zmora seowców?

Dla wielu przeciętnych użytkowników internetu takie słowa jak: Panda, Pingwin, Koliber czy Gołąb kojarzą się jedynie z sympatycznymi zwierzętami. Co bardziej obeznane ze światem technologii osoby rozpoznają w nich symbole związane z Google. Jednak w pozycjonerach słowa te mogą wzbudzać strach i zgrozę. Ale czy słusznie? Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb to najbardziej znane algorytmy wprowadzone przez Google. W tym artykule skupimy […]

Skuteczne działania SEO – mierzymy efekty pozycjonowania

Każde działanie, które jest podejmowane w przedsiębiorstwie, powinno być analizowane. Można oceniać efektywność, skuteczność czy wydajność danego przedsięwzięcia. Należy także rozważyć, jakie popełniono błędy, a co zrealizowano prawidłowo w trakcie wykonywania następujących po sobie czynności. Działania SEO także nie mogą być podejmowane bezrefleksyjnie. Należy zastanowić się, jakie korzyści z nich uzyskujemy i jak wpływają one na zwiększenie naszych przychodów. Efekty […]

Domeny internetowe – czy wiesz jakie krążą o nich mity?

Domeny internetowe, czyli adresy stron internetowych przyczyniają się do tworzenia wartości dla danego serwisu, sklepu internetowego czy portalu. Prosta, chwytliwa i łatwa do zapamiętania nazwa ma wpływ na ruch klientów na danej stronie. Użyteczność adresu www będzie wynikała przeważnie z jego mocy przyciągania nowych klientów oraz utrzymywania stałych użytkowników serwisu. Ze względu na to, że domeny internetowe […]

Czy hasła optymalizacja i pozycjonowanie są nierozłączne?

Każdy specjalista SEO wie, że pozycjonowanie i optymalizacja nie są synonimicznymi wyrażeniami. W poprzednich artykułach pisaliśmy o tym, czym dokładnie różnią się hasła optymalizacja i pozycjonowanie. Wspomnieć należy, że optymalizacja polega na dostosowaniu witryny pod kątem wymagań wyszukiwarki, by wyświetlała się ona poprawnie na ekranie użytkownika. Przeprowadzane są więc zmiany w kodzie strony oraz dostosowywane są publikowane treści (zwraca się […]

Czy agencja content marketingu jest skuteczna?

Content marketing zyskuje na popularności. Coraz więcej przedsiębiorstw zamierza wykorzystywać działania związane z marketingiem treści, by zwiększyć sprzedaż swoich produktów czy usług, wypozycjonować swoją stronę internetową, bądź zdobyć uznanie klientów i poprawić swój wizerunek. Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy wybrana przez nich agencja content marketingu podejmuje efektywne działania, które faktycznie przynoszą firmie wymierną korzyść. Oczywiście każde […]

Majestic SEO – przyjaciel każdego pozycjonera

Pozycjonowanie stron to jedno z najpopularniejszych haseł związanych z marketingiem internetowym – dobry pozycjoner wie jak sprawiać, żeby strona zdobyła widoczność w wyszukiwarce i utrzymała ją na dłużej. Jednak, aby osiągnąć tak dobre wyniki niezbędna jest odpowiednia wiedza, ale również narzędzia ułatwiające pracę zarówno amatorom jak i zawodowym pozycjonerom. Jednym z takich narzędzi jest Majestic SEO. Czym jest SEO Majestic i jak może […]

Wybór agencji SEO jest jak wybór miejsca na wakacje

Nadszedł długo wyczekiwany czas urlopowy, w związku z tym spędzamy coraz więcej czasu przeglądając oferty wymarzonych wakacji. Otwieramy kolejną stronę, ale wciąż nie wiemy na co się zdecydować. Jak spośród tysięcy ofert wybrać tę najlepszą? Wybór wakacyjnej oferty można porównać z wyborem agencji SEO. Dlaczego? Określ swoje wymagania Właśnie zmarnowałeś cały dzień przeglądając oferty i nadal nie wiesz gdzie […]

Firma pozycjonująca i specjalista SEO nadal potrzebni?

Wielu przedsiębiorców nawiązuje współpracę ze specjalistą SEO bądź firmą pozycjonującą tylko po to, aby osiągnąć określony rezultat w krótkim horyzoncie czasowym. Działania realizowane przez firmę pozycjonującą zwykle mają charakter procesu, który zostaje zakończony sukcesem wraz z osiągnięciem wysokiej i stabilnej pozycji w wynikach wyszukiwania pod słowa kluczowe. Pozycja ta przekłada się bezpośrednio na liczbę wejść na stronę, co z kolei […]

Dlaczego nikt nie chce zamieścić linku do Twojej strony?

Linkowanie, inaczej zwane link buildingiem, jest powszechnie wykorzystywane przez specjalistów SEO do podnoszenia pozycji danej witryny internetowej pod konkretne słowa kluczowe. Kreatywne linkowanie, nastawione na zdobywanie wartościowych linków jest jedną ze skuteczniejszych metod pozycjonowania stron internetowych. Oczywiście tworzenie sztucznych linków do strony jest mniej wartościowe, niż gdyby linki umieszczali na stronach sami internauci. Nie każda […]

Content marketing w Polsce i na świecie od początku

Marketing treści jeszcze do niedawna był niedocenianą dziedziną e-marketingu. Przedsiębiorstwa nie zwracały na niego uwagi, gdyż powszechnym trendem było inwestowanie w działania, które mają przynieść miarodajny zysk. Content marketing kojarzył się wyłącznie z ponoszeniem inwestycji, które nie przynoszą korzyści ekonomicznych. Jednak w miarę jego rozwoju, zaobserwowano, że podejmowane działania z zakresu content marketingu mogą przynieść wartość dla studiującej je […]

Czym się różni on page seo od off page seo?

Każda osoba posiadająca swoją stronę internetową pragnie, aby była ona jak najlepiej dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to takie ważne i co zrobić, aby osiągnąć sukces? Niezwykle istotna jest dobrze ustalona strategia na pozycjonowanie stron. Można to zrobić samemu, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalisty od SEO (z angielskiego search engine optimization, […]

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki nie należy do łatwych zadań. Są jednak metody, dzięki którym można osiągnąć cel i zapewnić swojej marce rozpoznawalność oraz siłę. Jedną z nich jest wybór pozycjonowania, które podniesie jakość strony firmowej, a przede wszystkim sprawi, że pojawi się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to pierwszy krok do procesu jakim jest pozycjonowanie marki. Sprawdźmy jak […]

Skuteczne pozycjonowanie stron a błędy pozycjonowania

Działanie w internecie pozwala prowadzić swoją działalność w skali całego rynku krajowego, europejskiego czy nawet światowego. Prowadząc sklep internetowy nie trzeba się bowiem ograniczać co do jego lokalizacji. Można obsługiwać klientów nie tylko na lokalnym rynku. Jednak pozyskanie użytkowników w internecie stanowi nie lada wyzwanie. W tym celu warto wykorzystać pozycjonowanie organiczne. Aby klient miał szansę znaleźć dany sklep […]

Co to jest hosting SEO i jakie ma znaczenie?

Posiadając stronę internetową należy wykupić do niej hosting. W uproszczeniu hosting jest usługą, dzięki której nasza strona działa w sposób nieprzerwany i ciągły. Usługodawca zapewniający usługę hostingu zapewnia przestrzeń dyskową, na której będą przechowywane nasze dane, tworzące naszą stronę internetową. Im mamy większe wymagania – strona posiada bogatą grafikę, formularze, zakładki czy filmiki, tym musimy się postarać o lepszą […]

Parkowanie i podpinanie domeny

O domenach pisaliśmy na naszym blogu już niejednokrotnie, dzisiaj postaramy się przedstawić dwa nowe pojęcia domena zaparkowana i domena podpięta. Przeważnie jest tak, że jednocześnie kupujemy stronę www i domenę. W takim przypadku wszystkie sprawy są załatwiane jednocześnie i nie musimy martwić się o serwer czy hosting dla domeny. Jednak może zdarzyć się tak, że będziemy chcieli zarejestrować domenę bez […]

Strategia pozycjonowania (SEO) a strategia marketingowa firmy

Żadna większa organizacja nie prowadzi swojej działalności bez posiadania długookresowego planu, czyli strategii firmy. W przedsiębiorstwie zwykle formułuje się nadrzędny plan strategiczny, który następnie jest dezagregowany na strategie funkcjonalne, odnoszące się do danego obszaru biznesowego, realizowanego w danej organizacji. W firmie tworzona jest np. strategia produkcyjna, strategia finansowa czy strategia marketingowa firmy. Ta ostatnia, czyli strategia marketingowa jest […]

Ocena strony www z algorytmem Trust Rank?

Do niedawna jakość strony internetowej większość sprawdzała głównie dzięki Page Rank. Jednak od czasu gdy Google ogłosiło, że Page Rank nie będzie już aktualizowany nie jest to wyznaczający element, jeżeli chcemy przekonać się o tym czy strona niesie za sobą wysoką jakość. W ostatnim czasie o wiele więcej mówi się o algorytmie Trust Rank, który pozwala na wyodrębnianie atrybutu […]

Dlaczego oni sprzedają, a ja nie mogę?

Zastanawialiście się kiedykolwiek co warunkuje sprzedaż w sklepie internetowym? Co sprawia, że niektórzy generują zyski, a inni stoją w miejscu? Zachęcamy do zapoznania się z przygotowaną przez nas infografiką, na której w postaci kilku punktów zawarliśmy aspekty wpływające na sprzedaż. Prezentujemy działania w internecie, które należy podjąć, aby rozwijać swój biznes. Zapraszamy zatem po dawkę inspiracji!  

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Wiele osób zakłada strony internetowe z zamiarem dotarcia do szerokiego grona internautów. Jednym zależy na szerzeniu opinii i przekazywanie innym swojej wiedzy, jak i doświadczenia. Drudzy z kolei marzą o zarabianiu na zawartych porozumieniach z reklamodawcami. Jeszcze inni chcieliby odnosić skuteczną działalność internetową za pomocą efektywnej platformy sprzedażowej. Wszystkim tym twórcą witryn internetowych zależy na ruchu na stronie. Jak więc można […]

Jak dodać stronę do Google?

Stworzenie witryny internetowej rozpoczyna się od pomysłu, o czym taka witryna będzie i jak będzie wyglądała. Następnie należy zaprogramować stronę internetową bądź można skorzystać z darmowych platform oferujących gotowe szablony. Publikacja treści to kolejny etap, jaki będziemy realizować, podejmując się tworzenia własnej strony internetowej. Kiedy strona działa już w sieci, konieczne staje się pozyskanie użytkowników, którzy będą czytali zamieszczone […]

Czeker sprawdzi czy byłeś w TOP 10

W 2013 roku postanowiliśmy zwrócić większą uwagę na to jakie strony pojawiają się w TOP 10 pod najpopularniejszymi frazami w naszej branży, takimi jak pozycjonowanie oraz pozycjonowanie stron. W związku z czym napisaliśmy skrypt „Czeker”, który monitoruje internet pod względem tych dwóch fraz, zbiera dane i stale je aktualizuje. Z narzędzia przestaliśmy korzystać na jakiś czas. Niedawno przypomnieliśmy sobie o nim […]

Prowadzenie bloga firmowego wpływa na pozycjonowanie (SEO)

Prowadzenie blogów większości z nas kojarzy się z tak zwanymi „szafiarkami”, czyli dziewczynami, które w mniej lub bardziej profesjonalny sposób przygotowują swoje codzienne stylizacje i pokazują je szerokiemu światu. Moda, to oczywiście nie jedyna tematyka blogów prywatnych. W sieci znajdziemy blogi o przeróżnej tematyce – od wcześniej wspomnianej mody, poprzez prywatne blogi parentingowe, aż po blogi recenzenckie. Jednak jak się okazuje […]

Darmowe systemy zarządzania treścią (CMS)  

Proste strony internetowe oraz blogi zanurzone są w technologii CMS, czyli opierają się na systemach zarządzania treścią. Systemy CMS umożliwiają redaktorom, publicystom oraz blogerom publikowanie treści w internecie bez konieczności znajomości języków programowania. Każdy system zarządzania treścią działa mniej więcej jak edytor tekstu – publicysta wpisuje tekst, który następnie za pomocą udostępnionych narzędzi może odpowiednio sformatować – […]

Przekierowanie strony 301 to sposób na duplikowaną treść

Treść dostępna na stronach internetowych ma coraz większe znaczenia dla pozycjonowania. Twórcy witryn przykładają ogromną wagę, by teksty znajdujące się na ich internetowej wizytówce były unikalne, wysoko wartościowe, jedyne w swoim rodzaju. W ten sposób budują pozytywny wizerunek marki, czynią kroki by być postrzeganym jako ekspert w swojej dziedzinie. Jest to również podyktowane wymaganiami firmy Google, która jasno […]

Profesjonalne pozycjonowanie (SEO) stron w wyszukiwarkach

Niektórzy uważają, że przewidywania pewników w branży SEO wskazujące jak profesjonalnie pozycjonować w danym roku są jak wróżenie z fusów. Niemal niemożliwym jest określenie zachowań, które gwarantować będą najwyższe pozycje w SERP-ach. Branża rok rocznie próbuje ustalać czynniki, które w ciągu najbliższych 365 dni będą na topie, które dla Google okażą się sygnałem, by daną stronę wznieść na wyższą pozycję. […]

Infografiki, jak nadać słowom formę graficzną?

  W erze content marketingu każde działanie zamykające się w tym haśle jest niezwykle cenne dla osób zajmujących się marketingiem internetowym. Eksperckie artykuły, poradniki, audiobooki, prezentacje, infografiki, filmy video czy e-booki są tym, czym jeszcze kilka lat temu bilbordy na ulicach czy miejsca reklamowe w najbardziej poczytnych czasopismach i gazetach. Mają ogromną siłę nie tylko w budowaniu wizerunku marki, […]

Audyt SEO strony internetowej z bezpłatnymi narzędziami

Zacznijmy od tego co to jest audyt seo lub audyt strony www wykonany pod kątem seo? Audyt SEO – to podstawowy element procesu optymalizacji strony, jego celem jest wnikliwe sprawdzenie strony, wskazanie jej najsłabszych elementów i znalezienie rozwiązań, które pozwolą na poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania. W oparciu o wnioski wynikające z audytu strony internetowej wykonuje się optymalizację […]

Pozycja strony w Google i jej stały monitoring

Monopol jest dobry jedynie dla firmy, której działania do niego doprowadziły. Brak konkurencji to niemal wymarzona sytuacja – możliwość windowania cen bez ograniczeń, brak oddechu na plecach mobilizującego do polepszenia działań, pewność wysokich zysków. Na szczęście, dla nas jako odbiorców, branże w których mamy do czynienia z monopolem należą do rzadkości, dlatego niemal w każdym obszarze warto poszukiwać […]

Jak dobrać słowa kluczowe?

Słowa kluczowe – to w oparciu o niej pozycjonujemy swój biznes, markę, produkt czy usługę w wyszukiwarce internetowej. Dzięki nim potencjalni klienci mogą nas odszukać, trafić na konkretną podstronę naszego serwisu. Proces ich doboru jest jednym z najważniejszych etapów pozycjonowania. To od trafności podjętej decyzji zależeć będą dalsze kroki, poszczególne prace wykonywane na stronie internetowej i poza nią. Dlatego warto […]

Szukaj a znajdziesz, czyli przez świat razem z Google

Zrozumienie działania wyszukiwarki to pierwszy krok nie tylko do szybkiego szukania informacji, ale i efektywnego prezentowania treści w internecie. Z jednej strony, wyszukiwarka to skarbnica wiedzy, której potrzebujemy i która nas interesuje. Z drugiej strony, wyszukiwarka to nośnik informacji, którymi dzielimy się z innymi internautami. Jeśli prowadzisz firmę, wykorzystanie wyszukiwarki to sposób na dotarcie do klientów, dlatego tak ważne jest poznanie […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Czym charakteryzuje się dobra agencja SEO

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Co to jest optymalizacja strony www?  

Przedsiębiorcy oraz osoby rozpoczynające swoją działalność w internecie są świadomi, iż powinny posiadać funkcjonalną i intuicyjną stronę internetową, aby klient czy użytkownik serwisu mógł się na niej odnaleźć, znaleźć potrzebne informacje, dokonać zamówienia danej usługi czy przeprowadzić transakcję kupna – sprzedaży. Jednak już nie wszyscy przedsiębiorcy orientują się, że posiadanie strony internetowej wiąże się także z jej optymalizacją, […]

Katalogi stron SEO w służbie wysokim pozycjom

W tym wpisie postaramy się odpowiedzieć na pytanie co to właściwie jest katalog seo? Czym są katalogi stron internetowych już wiemy. W skrócie – to miejsca, które, jak nazwa wskazuje, katalogują witryny WWW dzieląc je w podobne tematycznie kategorie. W ten sposób „porządkują” zasoby Internetu, skupiają w grupy adresy traktujące np. o firmach budowlanych, sklepach komputerowych, kursach grafiki komputerowej i inne. […]

Katalogi stron www czyli porządkujemy zasoby internetu

Każdy z nas zapewne kojarzy Panoramę Firm. Wyszukiwarka teleadresowa, której aktualna baza liczy ponad 2,5 miliona wpisów, jest liderem w swojej branży. Właśnie adres pf.pl wpisujemy w oknie przeglądarki, gdy musimy znaleźć dane teleadresowe lub inne ważne informacje o interesującym przedsiębiorstwie – potrzebujemy godzin otwarcia, telefonu kontaktowego itp. Takie miejsca w sieci to są właśnie katalogi stron www – skupiają […]

Czym są Narzędzia Google dla webmasterów?

Niejednokrotnie wspominaliśmy na naszym blogu o tym, że istnieje taka opcja jak Narzędzia Google dla webmasterów. Tym razem chcemy przedstawić szerzej możliwości tych narzędzi. Jednak na początku wyjaśnimy czym są narzędzia webmasterów Google i jak zacząć pracę z tymi aplikacjami. Google Narzędzia dla webmasterów – ukłon w stronę właścicieli stron i pozycjonerów Ostatnio sporo pisaliśmy o tym, że Google „tępi” nieuczciwe […]

Wycena stron internetowych, czyli jak ocenić wartość strony?

Obecnie uważa się, że strona jest takim samym aktywem jak nieruchomość. Przedsiębiorstwa w bilansie powinny wykazywać strony internetowe jako aktywa niematerialne i prawne, wpływające na ogólną wartość organizacji. Jak się okazuje wycena strony internetowej nie jest łatwym zadaniem. Osoby zajmujące się sprzedażą, mają swoje ulubione powiedzenie odnoszące się do wartości stron internetowych: strona warta jest tyle, ile […]

Wycena domeny, czyli jak oceniamy wartość domeny

O tym, że nazwa domeny jest istotna, wie każdy specjalista zajmujący się pozycjonowaniem stron i ich optymalizacją. Nazwa domeny wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa w internecie, umożliwia zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym wypływa na możliwość zrealizowania celów organizacji, jakim może być maksymalizacja przychodów, zwiększenie świadomości marki czy budowanie reputacji przedsiębiorstwa. Wartość domeny może być miarodajnie określona. Sprawdźmy […]

Jak z PageSpeed Insights skrócić czas ładowania strony?

Wpisując w pasku przeglądarki nazwę wybranej strony internetowej zawsze musimy odczekać chwilę zanim interesująca nas witryna ukaże się naszym oczom. To, jak szybko załaduje się dana strona zależy od dwóch czynników: szybkości naszego łącza internetowego oraz Page Speed, czyli szybkości ładowania strony. Okazuje się, że czas ładowania strony internetowej ma znaczenie – wielu użytkowników rezygnuje z przejścia […]

Pozycjonowanie (SEO) stron w Google w 2015

W sieci możemy znaleźć wiele informacji na temat przewidywania trendów modowych, w sztuce, technologicznych czy nawet politycznych. Nas jednak bardziej interesuje to, jakie zmiany nastąpią w pozycjonowaniu stron – czy będzie ono łatwiejsze, czy też zdobycie dobrej pozycji dla strony stanie się jeszcze trudniejsze i będzie wymagało większego nakładu pracy, a przez to stanie się droższe? Jeśli i Ty jesteś […]

Czy nazwa domeny www ma wpływ na pozycje?

Obecnie nazwy domen zaczynają mieć tak duże znaczenie, jak znak towarowy czy marka produktu. Jeśli nazwa domeny jest chwytliwa, prosta oraz kojarząca się z produktem czy usługą danej firmy, zostanie zapamiętana przez klientów. Jeśli zostanie zapamiętana, to klient wróci na stronę danej organizacji bez większych problemów, dzięki czemu powtórnie skorzysta z oferty danego przedsiębiorstwa. Dobre nazwy domen […]

Wyszukiwanie w Google, czyli jak formułować zapytania?

Szukanie informacji często zajmuje bardzo dużo czasu. Nawet w dzisiejszych czasach, gdy mamy do dyspozycji nieograniczony dostęp do Internetu, aby znaleźć wartościowe dane musimy poświęcić na to dłuższą chwilę. Tym bardziej, że liczba stron, na których mogą znajdować się informacje rośnie każdego dnia w ogromnym tempie. Jak zatem wyszukać szybko, to czego naprawdę szukamy? W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy […]

Google Analytics to jedyne narzędzie do analityki internetowej?

Google Analytics to najpopularniejszy system do śledzenia ruchu na stronie, jednak warto wiedzieć, że nie jedyny. Istnieje wiele innych programów, z których warto skorzystać. Google Analytics jest narzędziem bezpłatnym, dlatego nie monitoruje witryny 24 godziny na dobę i zapisuje dane z kilkugodzinnym opóźnieniem. Trzeba jednak pamiętać, że Analytics jest przyjaznym narzędziem do śledzenia ruchu na stronie. Szeroka funkcjonalność […]

Systemy Wymiany Linków (SWL) a pozycjonowanie (SEO)

Systemy wymiany linków czyli SWL są bardzo często wykorzystywane przy pozycjonowaniu stron. Jednak nie każdy użytkownik Internetu wie czym one są i jak ich wykorzystanie może wpłynąć faktycznie na pozycję strony. Oto kilka podstawowych informacji na temat wymiany linków i tego czy warto ją stosować w pozycjonowaniu własnej strony. Czym jest system wymiany linków? System wymiany linków zamiennie […]

Co to jest wyszukiwarka internetowa, czyli jak działa Google?

W dzisiejszych czasach najczęściej informacji poszukuje się w Internecie za pomocą wyszukiwarki. Wyszukiwarka w sekundę potrafi wyrzucić wiele wyników wyszukiwania powiązanych z hasłem, jakie interesuje internautę. Jedne z wyszukiwań odpowiadają w większym stopniu potrzebom informacyjnym internauty i w związku z tym znajdują się na samej górze listy wyników wyszukiwarki. Jak działa wyszukiwarka Google i jak za jej pomocą możemy w kilka sekund znaleźć odpowiedzi […]

Duplicate content, cloaking i spółka

Coraz więcej osób ma świadomość tego, że tzw. czarne seo, czyli pozycjonowanie stron z wykorzystaniem nieetycznych metod takich jak cloaking czy duplicate content może przynieść więcej szkody niż pożytku. Jednak mimo tego zdarzają się osoby, które w mniej lub bardziej świadomy sposób korzystają z takich metod. Czy warto? Raczej nie, zważywszy na to, że Google może zbanować stronę […]

Pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego – porady

Często na wielu stronach czy blogach poruszany jest temat pozycjonowania pojedynczych stron internetowych. Podkreśla się znacznie tego zabiegu dla popularności strony. Jednak pozycjonować można nie tylko strony internetowe (portale miejskie, blogi osobiste czy firmowe itp.). Sprawdźmy zatem jak pozycjonować sklep internetowy! Dlaczego pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego jest tak ważne? Dlatego, że coraz częściej robimy zakupy […]

SEO PR, zadbaj o wizerunek firmy w Internecie!

Praktycznie każda większa organizacja posiada swój dział PR, który dba o wizerunek firmy. Jednak wraz ze wzrostem znaczenia Internetu, przedsiębiorstwa musiały przenieść część realizowanej działalności do globalnej sieci. Oprócz realizacji podstawowych funkcji biznesowych, Internet umożliwia przedsiębiorstwom także kreowanie wizerunku w sieci. Do tego właśnie służy SEO PR, czyli połączenie działań PR z działaniami serach engine optimization. Czym dokładnie […]

Responsywna strona internetowa czyli jaka?

W dobie, gdy jeden klient korzysta z wielu urządzeń do przeglądania Internetu – robi to zarówno na komputerze stacjonarnym, przenośnym oraz telefonie i tablecie, warto aby nasza strona internetowa dostosowywała się automatycznie do wymogów każdego z tych urządzeń. Takie właściwości ma strona responsywna. Najprościej można opisać ją właśnie jako stronę, która automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości konkretnego urządzenia. […]

Strony mobilne czyli jakie?

W dobie zmniejszających się urządzeń służących do surfowania po Internecie coraz większą rolę odgrywają strony mobilne. Każdy z nas posiada w domu przynajmniej jeden komputer oraz kilka telefonów komórkowych nowszej generacji tzw. smartfonów. Coraz częściej sięgamy również po tablety i inne urządzenia mobilne. Są one dużym udogodnieniem dla osób często podróżujących, które chcą mieć swoje dane zawsze przy […]

Disavow tool – dlaczego warto go używać?

Disavow links tool czyli narzędzie służące do zrzekania się niechcianych linków. Zastanówmy się kiedy warto stosować to narzędzie. Nikt z nas nie lubi spamu – w mailach, na portalach społecznościowych czy w wiadomościach przychodzących na telefony komórkowe. Spamu nie lubi także Google. Algorytmy Google są co jakiś czas zmieniane, a co za tym idzie bardziej czułe na działania pozycjonerów […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to