Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

Link building – jak tego nie robić?

Zbieranie linków, czyli link building to jedna z najpopularniejszych form pozycjonowania strony. Wspominaliśmy już kilka razy o nim na blogu,a także opisywaliśmy w naszym kursie pozycjonowanie. Wydawać by się mogło, że kwestia pozyskiwania linków na innych stronach internetowych jest sprawą bardzo prostą. Jednak jak się okazuje wiele osób, szczególnie tych, które samodzielnie próbują podjąć się takiego zadania popełnia […]

Video content marketing – czy warto kręcić filmy?

eactive_ilustracja-116_v1

Content marketing polega na przekazywaniu wartościowych treści użytkownikom. Strategia marketingowa nie może więc być zbyt nachalna – klient musi samodzielnie chcieć skorzystać z materiałów, porad czy przepisów, które przygotowuje dana firma. Należy też pamiętać, że wybór odpowiedniej formy przekazu przygotowanego contentu musi odpowiadać do specyfiki sprzedawanych produktów, jak i grupy odbiorców, do której zamierza się dotrzeć. Wiele […]

E-branding, czyli budowanie świadomości marki w internecie

Czym jest e-branding? Dlaczego budowanie świadomości marki jest tak ważne? Nie od dziś wiadomo, że klient chętniej sięgnie po produkt marki, którą zna i ceni. Takiej, która jest silnie zapisana w jego świadomości. Aby wywołać u niego takie poczucie, trzeba podjąć szereg działań, które pozwolą na stworzenie odpowiedniego wizerunku marki, bądź konkretnej serii produktów. E-branding jest zatem niczym […]

Narzędzia content marketingu, z których warto skorzystać

Content marketing jest coraz częściej stosowany przez firmy, posiadające swoje strony internetowe. Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy poszukują i doceniają te serwisy, na których mogą pozyskać wartościową wiedzę. Z drugiej strony także Google przyjaźniej patrzy na witryny, na których znajdują się ciekawe i unikalne treści. Aby ułatwić sobie codzienną pracę, warto skorzystać z narzędzi content marketingu. Przyczyniają się one […]

Pozycjonowanie long tail – czy warto z niego korzystać?

O pozycjonowaniu stron przy pomocy tzw. long tail seo pisaliśmy już na naszym blogu. Dzisiaj przypomnimy najważniejsze kwestie, ale i pokażemy, dlaczego warto skupić się na wykorzystaniu dłuższych fraz przy pozycjonowaniu strony firmowej. Dlaczego daje to wymierne korzyści i strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, a to z kolei przyczynia się do większej ilości odwiedzin na stronie przez potencjalnych […]

Marketing szeptany w internecie, czyli bądź na ustach wszystkich jak Radwańska

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w internecie może przynieść firmie i jej produktom bądź usługom wymierne korzyści. Właśnie dlatego warto zlecić go specjalistom z zakresu seo, którzy wiedzą w jaki sposób przygotować posty i konta na forach internetowych, tak […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

metody-zwiekszania-sprzedazy-w-sklepie-internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – takie pytanie zadaje sobie każda osoba prowadząca taki rodzaj działalności. Nie zawsze jest to łatwe do osiągnięcia. Ogromna konkurencja w najbardziej popularnych branżach sprawia, że nawet przystępne ceny, częste promocje i przyjazny interfejs sklepu nie pomagają. Wiadomo, że ludzie szukają okazji cenowych – jednak przy niskiej pozycji w wyszukiwarce ciężko dotrzeć do […]

Jakie są portale społecznościowe i czy mają wpływ na seo?

Ludzie bardzo chętnie korzystają z możliwości social media. Większość z nas jest związanych z przynajmniej jednym portalem społecznościowym, posiadając na nim konto. Lubimy się komunikować ze znajomymi przez internet, dzielić przeżyciami, doświadczeniami i osiągnięciami. Chętnie podglądamy tych, z którymi w realnym świecie się nie spotykamy, by dowiedzieć się, co u nich się zmieniło. Sami także lubimy być obserwowani. Cieszą nas tzw. lajki […]

6 sygnałów wskazujących, że potrzebujesz SEO

6-sygnalow-by-wspolpracowac-z-agencja-seo

Działanie w branży e-commerce nie należy do najłatwiejszych. Co prawda, można nieco obniżyć koszty prowadzenia działalności, oszczędzając na wynajmie lokali sklepowych czy pomieszczeń magazynowych. Firmę można prowadzić w domu. Jednak należy inwestować w marketing internetowy, kampanie promocyjne oraz aktywnie dbać o pozycję w wynikach wyszukiwania. Chcesz by klient trafił na twoją stronę? Musisz stać się dla niego widoczny.  Aby to […]

Jak pozycjonować strony mobilne?

Mobilne strony internetowe stają się coraz bardziej popularne z uwagi na to, że Google, coraz częściej w swoich algorytmach „docenia” właśnie takie rozwiązania. Witryny, które dobrze wyświetlają się na telefonach czy tabletach mają wyższą pozycję w wynikach mobilnych. Dla przypomnienia stronę można nazwać „przyjazną komórkom”, wtedy gdy dobrze prezentuje się na urządzeniu – jej treść nie wymaga powiększania […]

Marketing internetowy, czyli jak zaistnieć w sieci?

Coraz więcej przedsiębiorców odkrywa korzyści, które płyną z zastosowania marketingu w internecie. Tradycyjne formy reklamy i promocji są powoli wypierane przez marketing internetowy, czyli nowoczesne narzędzia, oferujące zdecydowanie większą skuteczność przekazu oraz oszczędność w kosztach. Wyświetlając reklamy w serwisach, jesteśmy w stanie dowiedzieć się, ile osób miało styczność z naszym banerem. Statystyki wskażą nam także, czy treść promocji była na tyle interesująca, […]

Dlaczego ranking stron internetowych Google się zmienia?

Rankingi stron są bardzo popularne wśród przeciętnych użytkowników internetu – to właśnie tam szukają informacji dotyczących popularnych i wartościowych stron internetowych. Coraz częściej są też zakładane portale, gdzie znajdują się różnorodne rankingi stron www. Można w nich wyszukać top 100 stron zakładów mechanicznych, szkół policealnych czy też klinik weterynaryjnych. Każdy ranking stron www przedstawia konkretną listę portali. Internauci […]

Dzisiejsza strona firmowa i jej pozycjonowanie

Z czasem wszystkie internetowe standardy ulegają zmianie. Konieczne jest śledzenie bieżących trendów i podążanie za nimi. Nie tyczy się to tylko specjalistów od pozycjonowania, którzy wciąż muszą dostosowywać techniki pozycjonowania i optymalizacji, aby ich działania były skuteczne. Zmiany powinni wprowadzać także przedsiębiorcy, którzy posiadają strony firmowe. Okazuje się, że strona internetowa firmy może zepsuć wizerunek nawet najbardziej […]

Jak zabezpieczyć stronę internetową?

Do niedawna mało kto w Polsce przejmował się atakami hakerów na strony www. Ofiarą internetowych przestępców najczęściej padały duże organizacje finansowe, banki, instytucje administracji publicznej. Hakerzy najczęściej chcieli wykraść wrażliwe dane klientów czy obywateli, aby móc upublicznić je w sieci bądź szantażować okradzionych właścicieli danych. Aktywność przestępców zaczęła jednak obejmować także działalność zwykłych przedsiębiorców i tworzone przez nich […]

Program do pozycjonowania i inne nieefektywne metody

Zasady dobrego pozycjonowania cały czas się zmieniają. Obecnie chyba każdy już wie, nawet laik, że wartościowa treść jest bardzo ważna (content is the king). Na blogu pojawiały się już artykuły dotyczące efektywnych metod pozycjonowania oraz tych, z których lepiej nie korzystać, gdyż Google źle na nie patrzy i nakłada ban na stronę. Dzisiaj cofniemy się nieco w czasie […]

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Wypracowanie marki sklepu internetowego czy portalu informacyjnego jest procesem, który zabiera sporo czasu. Chcąc podnieść pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, trzeba nie tylko posiadać ciekawą ofertę asortymentową, która przemawiać będzie do konkretnego klienta. Konieczne jest także podjęcie działań takich, jak optymalizacja i pozycjonowanie. Przedsiębiorcy nie powinni mieć jednak złudzeń, że w krótkim czasie można osiągnąć wysoką pozycję w rankingu. […]

Błąd 404 i jego negatywny wpływ na ranking Twojej strony

Zmiana strony internetowej jest co jakiś czas konieczna. Informacje dezaktualizują się, konieczne staje się także odnowienie szaty graficznej, a czasami niezbędna jest przebudowa struktury całej witryny. Modernizacje stron internetowych są dokonywane pod kątem klienta – witryna musi go zaciekawić, być intuicyjna, trafiać w jego gust oraz realizować funkcje, do jakich została stworzona. Przy dokonywaniu zmian na stronie […]

Czy algorytmy Google Panda i Pingwin są zmora seowców?

Dla wielu przeciętnych użytkowników internetu takie słowa jak: Panda, Pingwin, Koliber czy Gołąb kojarzą się jedynie z sympatycznymi zwierzętami. Co bardziej obeznane ze światem technologii osoby rozpoznają w nich symbole związane z Google. Jednak w pozycjonerach słowa te mogą wzbudzać strach i zgrozę. Ale czy słusznie? Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb to najbardziej znane algorytmy wprowadzone przez Google. W tym artykule skupimy […]

Skuteczne działania SEO – mierzymy efekty pozycjonowania

Każde działanie, które jest podejmowane w przedsiębiorstwie, powinno być analizowane. Można oceniać efektywność, skuteczność czy wydajność danego przedsięwzięcia. Należy także rozważyć, jakie popełniono błędy, a co zrealizowano prawidłowo w trakcie wykonywania następujących po sobie czynności. Działania SEO także nie mogą być podejmowane bezrefleksyjnie. Należy zastanowić się, jakie korzyści z nich uzyskujemy i jak wpływają one na zwiększenie naszych przychodów. Efekty […]

Domeny internetowe – czy wiesz jakie krążą o nich mity?

Domeny internetowe, czyli adresy stron internetowych przyczyniają się do tworzenia wartości dla danego serwisu, sklepu internetowego czy portalu. Prosta, chwytliwa i łatwa do zapamiętania nazwa ma wpływ na ruch klientów na danej stronie. Użyteczność adresu www będzie wynikała przeważnie z jego mocy przyciągania nowych klientów oraz utrzymywania stałych użytkowników serwisu. Ze względu na to, że domeny internetowe […]

Czy hasła optymalizacja i pozycjonowanie są nierozłączne?

Każdy specjalista SEO wie, że pozycjonowanie i optymalizacja nie są synonimicznymi wyrażeniami. W poprzednich artykułach pisaliśmy o tym, czym dokładnie różnią się hasła optymalizacja i pozycjonowanie. Wspomnieć należy, że optymalizacja polega na dostosowaniu witryny pod kątem wymagań wyszukiwarki, by wyświetlała się ona poprawnie na ekranie użytkownika. Przeprowadzane są więc zmiany w kodzie strony oraz dostosowywane są publikowane treści (zwraca się […]

Czy agencja content marketingu jest skuteczna?

Content marketing zyskuje na popularności. Coraz więcej przedsiębiorstw zamierza wykorzystywać działania związane z marketingiem treści, by zwiększyć sprzedaż swoich produktów czy usług, wypozycjonować swoją stronę internetową, bądź zdobyć uznanie klientów i poprawić swój wizerunek. Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy wybrana przez nich agencja content marketingu podejmuje efektywne działania, które faktycznie przynoszą firmie wymierną korzyść. Oczywiście każde […]

Majestic SEO – przyjaciel każdego pozycjonera

Pozycjonowanie stron to jedno z najpopularniejszych haseł związanych z marketingiem internetowym – dobry pozycjoner wie jak sprawiać, żeby strona zdobyła widoczność w wyszukiwarce i utrzymała ją na dłużej. Jednak, aby osiągnąć tak dobre wyniki niezbędna jest odpowiednia wiedza, ale również narzędzia ułatwiające pracę zarówno amatorom jak i zawodowym pozycjonerom. Jednym z takich narzędzi jest Majestic SEO. Czym jest SEO Majestic i jak może […]

Wybór agencji SEO jest jak wybór miejsca na wakacje

Nadszedł długo wyczekiwany czas urlopowy, w związku z tym spędzamy coraz więcej czasu przeglądając oferty wymarzonych wakacji. Otwieramy kolejną stronę, ale wciąż nie wiemy na co się zdecydować. Jak spośród tysięcy ofert wybrać tę najlepszą? Wybór wakacyjnej oferty można porównać z wyborem agencji SEO. Dlaczego? Określ swoje wymagania Właśnie zmarnowałeś cały dzień przeglądając oferty i nadal nie wiesz gdzie […]

Firma pozycjonująca i specjalista SEO nadal potrzebni?

Wielu przedsiębiorców nawiązuje współpracę ze specjalistą SEO bądź firmą pozycjonującą tylko po to, aby osiągnąć określony rezultat w krótkim horyzoncie czasowym. Działania realizowane przez firmę pozycjonującą zwykle mają charakter procesu, który zostaje zakończony sukcesem wraz z osiągnięciem wysokiej i stabilnej pozycji w wynikach wyszukiwania pod słowa kluczowe. Pozycja ta przekłada się bezpośrednio na liczbę wejść na stronę, co z kolei […]

Dlaczego nikt nie chce zamieścić linku do Twojej strony?

Linkowanie, inaczej zwane link buildingiem, jest powszechnie wykorzystywane przez specjalistów SEO do podnoszenia pozycji danej witryny internetowej pod konkretne słowa kluczowe. Kreatywne linkowanie, nastawione na zdobywanie wartościowych linków jest jedną ze skuteczniejszych metod pozycjonowania stron internetowych. Oczywiście tworzenie sztucznych linków do strony jest mniej wartościowe, niż gdyby linki umieszczali na stronach sami internauci. Nie każda […]

Content marketing w Polsce i na świecie od początku

Marketing treści jeszcze do niedawna był niedocenianą dziedziną e-marketingu. Przedsiębiorstwa nie zwracały na niego uwagi, gdyż powszechnym trendem było inwestowanie w działania, które mają przynieść miarodajny zysk. Content marketing kojarzył się wyłącznie z ponoszeniem inwestycji, które nie przynoszą korzyści ekonomicznych. Jednak w miarę jego rozwoju, zaobserwowano, że podejmowane działania z zakresu content marketingu mogą przynieść wartość dla studiującej je […]

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki nie należy do łatwych zadań. Są jednak metody, dzięki którym można osiągnąć cel i zapewnić swojej marce rozpoznawalność oraz siłę. Jedną z nich jest wybór pozycjonowania, które podniesie jakość strony firmowej, a przede wszystkim sprawi, że pojawi się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to pierwszy krok do procesu jakim jest pozycjonowanie marki. Sprawdźmy jak […]

Skuteczne pozycjonowanie stron a błędy pozycjonowania

Działanie w internecie pozwala prowadzić swoją działalność w skali całego rynku krajowego, europejskiego czy nawet światowego. Prowadząc sklep internetowy nie trzeba się bowiem ograniczać co do jego lokalizacji. Można obsługiwać klientów nie tylko na lokalnym rynku. Jednak pozyskanie użytkowników w internecie stanowi nie lada wyzwanie. W tym celu warto wykorzystać pozycjonowanie organiczne. Aby klient miał szansę znaleźć dany sklep […]

Co to jest hosting SEO i jakie ma znaczenie?

Posiadając stronę internetową należy wykupić do niej hosting. W uproszczeniu hosting jest usługą, dzięki której nasza strona działa w sposób nieprzerwany i ciągły. Usługodawca zapewniający usługę hostingu zapewnia przestrzeń dyskową, na której będą przechowywane nasze dane, tworzące naszą stronę internetową. Im mamy większe wymagania – strona posiada bogatą grafikę, formularze, zakładki czy filmiki, tym musimy się postarać o lepszą […]

Parkowanie i podpinanie domeny

O domenach pisaliśmy na naszym blogu już niejednokrotnie, dzisiaj postaramy się przedstawić dwa nowe pojęcia domena zaparkowana i domena podpięta. Przeważnie jest tak, że jednocześnie kupujemy stronę www i domenę. W takim przypadku wszystkie sprawy są załatwiane jednocześnie i nie musimy martwić się o serwer czy hosting dla domeny. Jednak może zdarzyć się tak, że będziemy chcieli zarejestrować domenę bez […]

Strategia pozycjonowania (SEO) a strategia marketingowa firmy

Żadna większa organizacja nie prowadzi swojej działalności bez posiadania długookresowego planu, czyli strategii firmy. W przedsiębiorstwie zwykle formułuje się nadrzędny plan strategiczny, który następnie jest dezagregowany na strategie funkcjonalne, odnoszące się do danego obszaru biznesowego, realizowanego w danej organizacji. W firmie tworzona jest np. strategia produkcyjna, strategia finansowa czy strategia marketingowa firmy. Ta ostatnia, czyli strategia marketingowa jest […]

Ocena strony www z algorytmem Trust Rank?

Do niedawna jakość strony internetowej większość sprawdzała głównie dzięki Page Rank. Jednak od czasu gdy Google ogłosiło, że Page Rank nie będzie już aktualizowany nie jest to wyznaczający element, jeżeli chcemy przekonać się o tym czy strona niesie za sobą wysoką jakość. W ostatnim czasie o wiele więcej mówi się o algorytmie Trust Rank, który pozwala na wyodrębnianie atrybutu […]

Dlaczego oni sprzedają, a ja nie mogę?

Zastanawialiście się kiedykolwiek co warunkuje sprzedaż w sklepie internetowym? Co sprawia, że niektórzy generują zyski, a inni stoją w miejscu? Zachęcamy do zapoznania się z przygotowaną przez nas infografiką, na której w postaci kilku punktów zawarliśmy aspekty wpływające na sprzedaż. Prezentujemy działania w internecie, które należy podjąć, aby rozwijać swój biznes. Zapraszamy zatem po dawkę inspiracji!  

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Wiele osób zakłada strony internetowe z zamiarem dotarcia do szerokiego grona internautów. Jednym zależy na szerzeniu opinii i przekazywanie innym swojej wiedzy, jak i doświadczenia. Drudzy z kolei marzą o zarabianiu na zawartych porozumieniach z reklamodawcami. Jeszcze inni chcieliby odnosić skuteczną działalność internetową za pomocą efektywnej platformy sprzedażowej. Wszystkim tym twórcą witryn internetowych zależy na ruchu na stronie. Jak więc można […]

Jak dodać stronę do Google?

Stworzenie witryny internetowej rozpoczyna się od pomysłu, o czym taka witryna będzie i jak będzie wyglądała. Następnie należy zaprogramować stronę internetową bądź można skorzystać z darmowych platform oferujących gotowe szablony. Publikacja treści to kolejny etap, jaki będziemy realizować, podejmując się tworzenia własnej strony internetowej. Kiedy strona działa już w sieci, konieczne staje się pozyskanie użytkowników, którzy będą czytali zamieszczone […]

Czeker sprawdzi czy byłeś w TOP 10

W 2013 roku postanowiliśmy zwrócić większą uwagę na to jakie strony pojawiają się w TOP 10 pod najpopularniejszymi frazami w naszej branży, takimi jak pozycjonowanie oraz pozycjonowanie stron. W związku z czym napisaliśmy skrypt „Czeker”, który monitoruje internet pod względem tych dwóch fraz, zbiera dane i stale je aktualizuje. Z narzędzia przestaliśmy korzystać na jakiś czas. Niedawno przypomnieliśmy sobie o nim […]

Prowadzenie bloga firmowego wpływa na pozycjonowanie (SEO)

Prowadzenie blogów większości z nas kojarzy się z tak zwanymi „szafiarkami”, czyli dziewczynami, które w mniej lub bardziej profesjonalny sposób przygotowują swoje codzienne stylizacje i pokazują je szerokiemu światu. Moda, to oczywiście nie jedyna tematyka blogów prywatnych. W sieci znajdziemy blogi o przeróżnej tematyce – od wcześniej wspomnianej mody, poprzez prywatne blogi parentingowe, aż po blogi recenzenckie. Jednak jak się okazuje […]

Darmowe systemy zarządzania treścią (CMS)  

Proste strony internetowe oraz blogi zanurzone są w technologii CMS, czyli opierają się na systemach zarządzania treścią. Systemy CMS umożliwiają redaktorom, publicystom oraz blogerom publikowanie treści w internecie bez konieczności znajomości języków programowania. Każdy system zarządzania treścią działa mniej więcej jak edytor tekstu – publicysta wpisuje tekst, który następnie za pomocą udostępnionych narzędzi może odpowiednio sformatować – […]

Przekierowanie strony 301 to sposób na duplikowaną treść

Treść dostępna na stronach internetowych ma coraz większe znaczenia dla pozycjonowania. Twórcy witryn przykładają ogromną wagę, by teksty znajdujące się na ich internetowej wizytówce były unikalne, wysoko wartościowe, jedyne w swoim rodzaju. W ten sposób budują pozytywny wizerunek marki, czynią kroki by być postrzeganym jako ekspert w swojej dziedzinie. Jest to również podyktowane wymaganiami firmy Google, która jasno […]

Profesjonalne pozycjonowanie (SEO) stron w wyszukiwarkach

Niektórzy uważają, że przewidywania pewników w branży SEO wskazujące jak profesjonalnie pozycjonować w danym roku są jak wróżenie z fusów. Niemal niemożliwym jest określenie zachowań, które gwarantować będą najwyższe pozycje w SERP-ach. Branża rok rocznie próbuje ustalać czynniki, które w ciągu najbliższych 365 dni będą na topie, które dla Google okażą się sygnałem, by daną stronę wznieść na wyższą pozycję. […]

Infografiki, jak nadać słowom formę graficzną?

  W erze content marketingu każde działanie zamykające się w tym haśle jest niezwykle cenne dla osób zajmujących się marketingiem internetowym. Eksperckie artykuły, poradniki, audiobooki, prezentacje, infografiki, filmy video czy e-booki są tym, czym jeszcze kilka lat temu bilbordy na ulicach czy miejsca reklamowe w najbardziej poczytnych czasopismach i gazetach. Mają ogromną siłę nie tylko w budowaniu wizerunku marki, […]

Audyt SEO strony internetowej z bezpłatnymi narzędziami

Zacznijmy od tego co to jest audyt seo lub audyt strony www wykonany pod kątem seo? Audyt SEO – to podstawowy element procesu optymalizacji strony, jego celem jest wnikliwe sprawdzenie strony, wskazanie jej najsłabszych elementów i znalezienie rozwiązań, które pozwolą na poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania. W oparciu o wnioski wynikające z audytu strony internetowej wykonuje się optymalizację […]

Pozycja strony w Google i jej stały monitoring

Monopol jest dobry jedynie dla firmy, której działania do niego doprowadziły. Brak konkurencji to niemal wymarzona sytuacja – możliwość windowania cen bez ograniczeń, brak oddechu na plecach mobilizującego do polepszenia działań, pewność wysokich zysków. Na szczęście, dla nas jako odbiorców, branże w których mamy do czynienia z monopolem należą do rzadkości, dlatego niemal w każdym obszarze warto poszukiwać […]

Jak dobrać słowa kluczowe?

Słowa kluczowe – to w oparciu o niej pozycjonujemy swój biznes, markę, produkt czy usługę w wyszukiwarce internetowej. Dzięki nim potencjalni klienci mogą nas odszukać, trafić na konkretną podstronę naszego serwisu. Proces ich doboru jest jednym z najważniejszych etapów pozycjonowania. To od trafności podjętej decyzji zależeć będą dalsze kroki, poszczególne prace wykonywane na stronie internetowej i poza nią. Dlatego warto […]

Szukaj a znajdziesz, czyli przez świat razem z Google

Zrozumienie działania wyszukiwarki to pierwszy krok nie tylko do szybkiego szukania informacji, ale i efektywnego prezentowania treści w internecie. Z jednej strony, wyszukiwarka to skarbnica wiedzy, której potrzebujemy i która nas interesuje. Z drugiej strony, wyszukiwarka to nośnik informacji, którymi dzielimy się z innymi internautami. Jeśli prowadzisz firmę, wykorzystanie wyszukiwarki to sposób na dotarcie do klientów, dlatego tak ważne jest poznanie […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Czym charakteryzuje się dobra agencja SEO

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Co to jest optymalizacja strony www?  

Przedsiębiorcy oraz osoby rozpoczynające swoją działalność w internecie są świadomi, iż powinny posiadać funkcjonalną i intuicyjną stronę internetową, aby klient czy użytkownik serwisu mógł się na niej odnaleźć, znaleźć potrzebne informacje, dokonać zamówienia danej usługi czy przeprowadzić transakcję kupna – sprzedaży. Jednak już nie wszyscy przedsiębiorcy orientują się, że posiadanie strony internetowej wiąże się także z jej optymalizacją, […]

Katalogi stron SEO w służbie wysokim pozycjom

W tym wpisie postaramy się odpowiedzieć na pytanie co to właściwie jest katalog seo? Czym są katalogi stron internetowych już wiemy. W skrócie – to miejsca, które, jak nazwa wskazuje, katalogują witryny WWW dzieląc je w podobne tematycznie kategorie. W ten sposób „porządkują” zasoby Internetu, skupiają w grupy adresy traktujące np. o firmach budowlanych, sklepach komputerowych, kursach grafiki komputerowej i inne. […]

Katalogi stron www czyli porządkujemy zasoby internetu

Każdy z nas zapewne kojarzy Panoramę Firm. Wyszukiwarka teleadresowa, której aktualna baza liczy ponad 2,5 miliona wpisów, jest liderem w swojej branży. Właśnie adres pf.pl wpisujemy w oknie przeglądarki, gdy musimy znaleźć dane teleadresowe lub inne ważne informacje o interesującym przedsiębiorstwie – potrzebujemy godzin otwarcia, telefonu kontaktowego itp. Takie miejsca w sieci to są właśnie katalogi stron www – skupiają […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz