Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

Duplicate content, cloaking i spółka

Coraz więcej osób ma świadomość tego, że tzw. czarne seo, czyli pozycjonowanie stron z wykorzystaniem nieetycznych metod takich jak cloaking czy duplicate content może przynieść więcej szkody niż pożytku. Jednak mimo tego zdarzają się osoby, które w mniej lub bardziej świadomy sposób korzystają z takich metod. Czy warto? Raczej nie, zważywszy na to, że Google może zbanować stronę […]

Pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego – porady

Często na wielu stronach czy blogach poruszany jest temat pozycjonowania pojedynczych stron internetowych. Podkreśla się znacznie tego zabiegu dla popularności strony. Jednak pozycjonować można nie tylko strony internetowe (portale miejskie, blogi osobiste czy firmowe itp.). Sprawdźmy zatem jak pozycjonować sklep internetowy! Dlaczego pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego jest tak ważne? Dlatego, że coraz częściej robimy zakupy […]

SEO PR, zadbaj o wizerunek firmy w Internecie!

Praktycznie każda większa organizacja posiada swój dział PR, który dba o wizerunek firmy. Jednak wraz ze wzrostem znaczenia Internetu, przedsiębiorstwa musiały przenieść część realizowanej działalności do globalnej sieci. Oprócz realizacji podstawowych funkcji biznesowych, Internet umożliwia przedsiębiorstwom także kreowanie wizerunku w sieci. Do tego właśnie służy SEO PR, czyli połączenie działań PR z działaniami serach engine optimization. Czym dokładnie […]

Responsywna strona internetowa czyli jaka?

W dobie, gdy jeden klient korzysta z wielu urządzeń do przeglądania Internetu – robi to zarówno na komputerze stacjonarnym, przenośnym oraz telefonie i tablecie, warto aby nasza strona internetowa dostosowywała się automatycznie do wymogów każdego z tych urządzeń. Takie właściwości ma strona responsywna. Najprościej można opisać ją właśnie jako stronę, która automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości konkretnego urządzenia. […]

Strony mobilne czyli jakie?

W dobie zmniejszających się urządzeń służących do surfowania po Internecie coraz większą rolę odgrywają strony mobilne. Każdy z nas posiada w domu przynajmniej jeden komputer oraz kilka telefonów komórkowych nowszej generacji tzw. smartfonów. Coraz częściej sięgamy również po tablety i inne urządzenia mobilne. Są one dużym udogodnieniem dla osób często podróżujących, które chcą mieć swoje dane zawsze przy […]

Disavow tool – dlaczego warto go używać?

Disavow links tool czyli narzędzie służące do zrzekania się niechcianych linków. Zastanówmy się kiedy warto stosować to narzędzie. Nikt z nas nie lubi spamu – w mailach, na portalach społecznościowych czy w wiadomościach przychodzących na telefony komórkowe. Spamu nie lubi także Google. Algorytmy Google są co jakiś czas zmieniane, a co za tym idzie bardziej czułe na działania pozycjonerów […]

Wyszukiwanie zaawansowane i operatory wyszukiwania Google

Potocznie mówi się, że „wujek Google wszystko wie” i to do niego możemy zwrócić się z każdym pytaniem. Jednak niejednokrotnie na twarzy osoby szukającej informacji można zobaczyć zdziwienie, gdy wyniki wyszukiwania są bardzo obszerne, albo nawet nie można znaleźć w nich szukanych informacji. Co należy wtedy zrobić, aby znaleźć to, czego się szuka? W takiej sytuacji wystarczy włączyć opcję, […]

Seo copywriting na wagę złota

Zanim przeanalizujemy co to jest seo copywriting zacznijmy od samego pojęcia seo. Pod pojęciem SEO (Seach Engine Optimalization) kryje się wiele czynności, które związane są z optymalizacją strony w taki sposób, aby była ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Większość osób działania SEO kojarzy jedynie z pozycjonowaniem – wymianą linków, czy umieszczeniem wpisów w katalogach tematycznych. Jednak jeśli chcemy […]

Darmowe narzędzia SEO wspomagające proces pozycjonowania

Zaistnienie strony internetowej w sieci zabiera dużo czasu. Potrzebna jest do tego treść wysokiej jakości oraz oferta, która przyciągnie klientów. Jednak w gąszczu konkurencji ciężko się wybić. Tutaj z pomocą przychodzą działanie mające na celu wypozycjonowanie (SEO) strony. Jest to stosunkowo długotrwały proces, ale niezwykle skuteczny. Dlatego warto zainwestować w profesjonalne działania, gdyż dzięki temu strona internetowa pojawi się […]

3 wtyczki SEO do WordPressa, które koniecznie musisz zainstalować!

WordPress, czyli najbardziej popularny system zarządzania treścią, dzięki możliwości stosowania tzw. wtyczek rozszerzających jego funkcjonalność, jest narzędziem o niemal nieograniczonych polu działania. Obecny na rynku od 2003 roku przez ponad dekadę zyskał spore grono zwolenników, którzy korzystając z wiedzy i umiejętności programistycznych tworzą nowe pluginy. Ich stosowanie pozwala rozbudować CMS zgodnie z oczekiwaniami, dopasować pod siebie. W związku z faktem, że […]

Tworzenie infografiki – jak zrobić dobrą infografikę z programem?

Content is king – to hasło dość regularnie pojawia się we wpisach na naszym blogu. Zapewne jeszcze nie raz zostanie użyte, gdyż właśnie w tym tkwi sekret pozycjonowania. Wartościowa, wyjątkowa, unikatowa treść podana na wiele sposobów jest w stanie przynieść popularność tworzącym, zadba o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełoży się na zysk. Należy pamiętać, że pod […]

SEO monitoring pozycji strony www w wyszukiwarkach

Monitoring pozycji strony internetowej w wyszukiwarce jest bardzo istotny. Pozwala na kontrolę tego, czy pozycjonowanie (SEO) jest wykonywane w prawidłowy sposób. Do sprawdzenia, jaka jest pozycja strony www można wykorzystać wiele narzędzi. Jednym z podstawowych jest sama wyszukiwarka. Jednak pozwala ona na wpisanie jedynie podstawowych informacji, bez możliwości zagłębienia się w statystyki. Tworzone są również specjalne aplikacje, ale i one […]

Jak sprawdzić pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych?

jak-sprawdzic-pozycje-w-google

O tym jak ważna jest pozycja strony w wyszukiwarce internetowej nie trzeba nikogo przekonywać. To przecież od tego, czy nasza strona znajdzie się na pierwszej stronie listy wyszukiwania będzie zależało do jak dużej liczby potencjalnych klientów dotrze przygotowana oferta. Jak można sprawdzić rzeczywistą pozycję strony i czy może to zrobić każdy z nas? Pozycja strony – jak ją […]

Budowa i pozycjonowanie zaplecza SEO

Linki z wartościowych stron i unikalny content to przepis na dobre pozycje w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, pozycjonowanie stron to zdecydowanie bardziej skomplikowany proces łączący wiele istotnych elementów, jednak właśnie te dwa punkty pozwalają w pełni legalnie, zgodnie z zasadami Google zdobywać wysokie miejsce w SERP-ach. Mowa tu oczywiście o naturalnych linkach, którymi wymieniają się internauci oraz treści, która zainteresuje czytelników Internetu, […]

Jak WordPress wspomaga pozycjonowanie (SEO) stron?

Dynamiczny rozwój systemów zarządzania treścią o których można było przeczytać w jednym z poprzednich wpisów na naszym blogu, niejako wyręczył programistów z konieczności zapisywania setek linijek kodem. CMS-y pozwoliły twórcom stron internetowych oraz blogerom na skorzystanie z gotowych rozwiązań, które nie dość, że wyróżniają się łatwością obsługi, to zaskakują wieloma pomocnymi narzędziami. WordPress, czyli napisany w języku PHP, wykorzystujący bazę danych […]

Systemy CMS, czyli systemy zarządzania treścią

W czasach gdy Internet staje się głównym medium, strony internetowe i blogi są podstawową formą dotarcia do klienta. Posiadanie własnego miejsca w sieci, szczególnie dla osób prowadzących biznes, staje się niemal koniecznością. Poza atrakcyjną, przykuwającą uwagę szatą graficzną, niezwykle ważna jest treść. Content is King brzmi popularne hasło, którym kierują się wszyscy, chcący poszerzyć swoje grono odbiorców. […]

Ile kosztuje domena internetowa?

Wiemy już, jak wybrać właściwą domenę dla naszej firmy. Wiemy także, gdzie ją można kupić. Dziś sprawdzimy, ile kosztują domeny internetowe. Koszt domeny zależny jest od wielu czynników. Cena domeny zupełnie nowej może być bardzo niska. Jednak koszt domeny internetowej jest znacznie wyższy, kiedy kupujemy ją od kogoś, na przykład na giełdzie domen. Kiedy domena […]

Gdzie i jak kupić domenę?

Własna domena internetowa to podstawa do inwestowania we własną stronę albo we własny blog. Warto także posiadać własną domenę internetową dla swojej firmy czy nawet określonego produktu. Własna domena internetowa zawsze jest lepiej postrzegana i łatwiejsza do zapamiętania przez klientów, niż taka, która po kropce ma jeszcze dodatkowo nazwę typu prv.pl, onet lub republika.pl. Tym bardziej, […]

Jak adres URL zdjęcia pomoże Ci sprzedać iPhone’a 6?

Osoby na bieżąco śledzące naszego bloga doskonale wiedzą, że tworzenie tzw. „przyjaznych” adresów URL jest niezwykle ważne pod kątem SEO. Proste, jasne wyrażenia tworzące odnośnik do konkretnego miejsca na naszej witrynie informują użytkownika jakich treści może się spodziewać. Jest łatwy do zapamiętania, trudno go pomylić w trakcie wpisywania, a w dodatku jest doceniany przez wyszukiwarkę. Przyjazny adres […]

Narzędzia propozycji słów kluczowych

  Jak znaleźć właściwe słowa do pozycjonowania? Odpowiednio dobrane słowa kluczowe to podstawa w pozycjonowaniu strony internetowej jak również w kampanii reklamowej. Słowa kluczowe to rodzaj elektronicznych drogowskazów, które umożliwiają internautom dotarcie do poszukiwanych przez nich informacji. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe są tak samo ważne, jak optymalizacja strony, wysokiej jakości treści, czy linki przychodzące ze stron o wysokiej […]

Mapa witryny to jeden z czynników skutecznej strategii SEO

W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak pokazują badania, około 90% ruchu w Internecie rozpoczyna się wejściem z wyszukiwarki potentata z Mountain View – Google. […]

Linki zewnętrzne i linki wewnętrzne – jedna z najważniejszych rzeczy w SEO

Dziś napiszemy bliżej o tym, czym są linki. Spotkał się z nimi każdy, kto choć odrobinę czasu spędził w internecie. Linki zewnętrzne, prowadzące z innych serwisów do naszego, są obiektem pożądania każdego, kto posiada jakąkolwiek stronę www w sieci. To dzięki nim bowiem można popularyzować i zapewniać jej znacznie wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania. Czasami jednak sami musimy „linkować”, aby wskazać innym […]

Spór o meta keywords – czy wciąż są potrzebne?

Co to są meta tagi? „Metatagi są doskonałym rozwiązaniem dla webmasterów, którzy chcą przekazywać wyszukiwarkom dodatkowe informacje na temat swoich witryn” możemy przeczytać na stronie Google. Umieszczone w kodzie HTML w sekcji informują o tytule strony, prezentują jej opis oraz wykorzystane słowa kluczowe. Właśnie ostatnia funkcjonalność budzi najwięcej kontrowersji. Od 2009 r., kiedy to Matt Cutts poinformował, że […]

Meta description – wykorzystaj by zachęcić klienta do skorzystania z oferty

Wpisując zadaną frazę w wyszukiwarce, poza zwracanymi adresami stron, tuż pod linkiem otrzymujemy krótki opis, dzięki któremu możemy dowiedzieć się jakie treści zawiera dana strona. Tekst ten nosi nazwę meta desciption i zazwyczaj zawiera się w około 160 znakach. Warto poświęcić kilka minut na sporządzenie dobrego opisu (descprition) – jeśli nie zrobimy tego sami, Google zaczerpnie go z treści […]

Tytuł strony internetowej sposobem na atrakcyjną witrynę

Tytuł strony internetowej jest jak imię i nazwisko witryny – na jego podstawie użytkownik identyfikuje miejsce w sieci. Dlatego tak ważne jest użycie odpowiedniej kombinacji słów, która będzie działać jak magnes zarówno dla internauty, jak i Google. Tytuł strony ma bowiem wpływ na jej pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Tytuł strony widziany jest zarówno przez użytkownika w belce tytułowej przeglądarki, […]

Nienaturalne linki przychodzące to wysokie prawdopodobieństwo kary

Google nie oszukasz Wartość pracy naukowej zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest ilość innych prac naukowych, które się do niej odnoszą. Pozycje powiązane są tematycznie, a wykorzystane źródła pomocne w tworzeniu nowego tekstu. W internecie sytuacja nie zawsze jest identyczna. Google, pracując na zasadach zaczerpniętych właśnie ze świata nauki, podobnie traktuje strony, z których wiele innych stron czerpie […]

Broken link building czyli sposób na pozyskiwanie linków

  Zastąp niedziałające linki adresami do Twojej strony i zdobywaj pozycje w wyszukiwarce Istnieje wiele sposobów, aby zapewnić swojej stronie jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce internetowej. Jednym z nich jest pozyskiwanie linków wysokiej jakości. Proces ten może wydawać się niezwykle trudny. Istnieje jednak sposób pozwalający uzyskać link ze stron istniejących w sieci od dłuższego czasu, tematycznie zbliżonych do naszej, posiadających […]

Zadbaj o landing page i zyskaj nowych klientów

Skuteczna strona docelowa to taka, która zachęci klienta do skorzystania z proponowanego mu rozwiązania. Ma na celu zrealizować cel kampanii – sprzedać produkt, rozbudować listę mailingową itp. Aby zachęcić internautę do skorzystania z oferty tworzy się strony skupiające się wokół niej, ułatwiające mu podjęcie decyzji i przekonujące go o słuszności wyboru. Noszą nazwę landing page. Co to jest landing […]

Dlaczego ze względu na SEO warto prowadzić bloga w katalogu domeny?

Często posiadając stronę firmową chcemy doposażyć ją o bloga, na którym zamieszczalibyśmy treści zgodne z obranym profilem. Gdy zdecydujemy się na ten krok pojawia się pytanie – stworzyć bloga na subdomienie, czy może użyć katalogu domeny? Subdomena czy katalog? Przeglądając strony opisujące pozycjonowanie stron możemy przeczytać wiele zalet wynikających z postanowienia bloga na subdomenie strony. Wymienia się najczęściej […]

Jak podnieść Page Rank?

W poprzednim wpisie wyjaśniliśmy, czym jest Page Rank, kiedy jest uaktualniany i jaki stosunek do niego mają jego twórcy. Page Rank był kiedyś jednym z podstawowych wyznaczników „wartości” strony internetowej. Dziś, jak pokazaliśmy w poprzednim wpisie, stracił naprawdę sporo na wartości. Mimo to dla wielu osób Page Rank jest nadal niezwykle ważny, a stałe oscylowanie wokół wskaźnika O lub 1 […]

Co to jest Page Rank, czyli ranking Google

Obecnie Page Rank i jego znaczenie dla pozycjonowania zostało nieco przytłumione, a to za sprawą działań Google, które jak się okazało dążyły do zaprzestania podawania informacji o jego wartości. Coraz rzadsze aktualizacje aż w końcu usunięcie przez Google wskaźnika Page Rank z Toolbar (dodatku do przeglądarki informującego o wartości Page Rank aktualnie wyświetlanej strony.) rozpoczęły dywagacje o przejściu Page Rank do historii. […]

Pozycjonowanie (SEO) metodą long tail

Internauci coraz częściej wyszukują interesujących materiałów stosując coraz dłuższe, bardziej sprecyzowane frazy. Doskonale wiedzą co ich interesuje, czego konkretnie im potrzeba. Nie chcą tracić czasu na szukanie na podstronach konkretnych informacji, wolą od razu trafić w miejsce odpowiadające ich oczekiwaniom. Dla pozycjonerów oznacza to, że użytkownicy internetu idą w kierunku tzw. long tail czyli długiego ogona i konieczne […]

Depozycjonowanie (SEO) czyli nieetyczne osłabianie konkurencji

Chcąc wypromować żądaną stronę by osiągała jak najlepsze wyniki podczas wyszukiwania tematów przez nią poruszanych podejmujemy wiele działań. Mają one na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek po wpisaniu konkretnych słów i fraz kluczowych. Jak to zwykle bywa, jednym ze sposobów konkurencji jest proces odwrotny, mający na celu osłabić konkurencyjną witrynę, noszący nazwę depozycjonowania. Marketing […]

Poznawaj świat z grafem wiedzy Google

Korzystając z wyszukiwarki internetowej chcemy znaleźć odpowiedzi na interesujące nas pytanie, poszerzyć swoją wiedzę o brakujące elementy, poznać ciekawostki na dany temat. Jednak już samo wyszukiwanie informacji wymaga od nas posiadania wiedzy. Od nieco ponad roku polska wersja wyszukiwarki Google posiada nową, niezwykle interesującą cechę – graf wiedzy Google, który pomoże dotrzeć do żądanej informacji w łatwiejszy i szybszy […]

Black Hat SEO kontra White Hat

Czym jest SEO? Termin ten oznacza skuteczną optymalizację strony www, która ma prowadzić do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Klienci mają często do wyboru dwa rodzaje optymalizacji – black hat  i white hat SEO. Który warto wybrać? W sieci nietrudno znaleźć firmy pozycjonerskie, które obiecują osiąganie wysokich wyników w bardzo krótkim czasie. Jest to oczywiście możliwe, ale […]

Indeksowanie strony w Google

Indeksowanie to nic innego, jak dodanie strony do Google. Do czego można przyrównać to działanie? Przykładowo gdy strona supermarketu nie jest zaindeksowana wówczas wygląda tak jakby otoczono ją wysokim na trzy metry murem, a jedynymi klientami sklepu byłyby osoby, którym osobiście wskazywalibyśmy wejście. Indeksowanie Google to rozbicie tego muru i otwarcie naszego sklepu dla klientów z całego kraju, […]

Pozycjonowanie (SEO) czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co […]

Web usability w pozycjonowaniu

Aby pozycjonowanie (SEO) było skuteczne należy najpierw przeprowadzić dokładną analizę strony internetowej i ocenić jakość poszczególnych elementów. Na pozycjonowanie (SEO) ma wpływ bardzo wiele czynników. Obecnie bardzo ważna jest także tzw. użyteczność strony www – to przetłumaczenie angielskiego terminu web usability. Użyteczność stron wiąże się z ich jakością, a to jest dziś bardzo ważne nie tylko jak do […]

Audyt SEO strony internetowej www – analiza konkurencji

Od czego musi zacząć specjalista, który ma zamiar pozycjonować stronę internetową? Od dokładnej analizy działań konkurencji swojego klienta. To podstawa i sposób na zebranie danych, od których będzie zależało całe dalsze postępowanie przy pozycjonowaniu strony. Przypomnijmy, skuteczne pozycjonowanie (SEO) to cały szereg działań, które muszą trwać długo i są wykonywane cyklicznie. A do tego wszystkiego jeszcze muszą to […]

Czy szybkie pozycjonowanie (SEO) może być profesjonalne?

W sieci bez problemu można znaleźć setki ofert szybkiego pozycjonowania stron internetowych. Autorzy takich reklam twierdzą, że są w stanie w ciągu kilku tygodni, a nawet krócej sprawić, że strona internetowa powędruje w górę w wynikach Google. Czy warto w to wierzyć? Oczywiście, że nie. W dzisiejszych czasach algorytmy Google przede wszystkim doceniają jakość, a nie ilość. Dlatego też, przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania, […]

Historia domeny internetowej a pozycjonowanie (SEO)

Najstarsza domena internetowa, symbolics.com została zarejestrowana 15 marca 1985 roku. Początkowo była używana w tradycyjny sposób, czyli jako adres prowadzący do strony internetowej firmy komputerowej. Obecny właściciel wykorzystuje jej popularność, wiek i wysoki PageRank w celach zarobkowych, a mianowicie oferując odpłatne udostępnianie linków. Historia domeny i jej wpływ na pozycjonowanie stron to kwestia, nad którą zastanawia się wiele osób, ale […]

Co to jest link building i kiedy jest skuteczny?

Pozycjonowanie stron od zawsze kojarzyło się ze zdobywaniem linków z innych witryn do własnej. Do niedawna zadanie to było stosunkowo proste, gdyż liczyła się ilość a nie jakość. Czym więcej linków do danej strony znajdowało się w Internecie, tym dana strona była wyżej w rankingu wyszukiwania. Jednak specjaliści z Google wprowadzili wiele zmian w algorytmach najpopularniejszej wyszukiwarki, które spowodowały, że stosowane […]

Analiza słów kluczowych. Bądź o krok przed konkurencją

Praktycznie każdego dnia przeszukujemy zasoby Internetu w celu znalezienia interesujących nas zagadnień, towarów czy usług. Robimy to zarówno w życiu prywatnym poszukując nowych butów do biegania lub najbliższego klubu fitness, jak i służbowym, aby znaleźć hotel dla pracowników lub firmę transportową. Po wpisaniu słów, które odpowiadają poszukiwanym przez nas informacjom, w 90% przypadków klikamy tylko w te wyniki, które […]

Audyt SEO krok po kroku

„Prowadzenie biznesu bez reklamy to jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemności. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – dr Steuart Henderson Britt Każdy bez wątpienia zgodzi się z powyższym stwierdzeniem. W dzisiejszych czasach jedną z obowiązkowych form reklamy jest posiadanie strony internetowej a także profilu społecznościowego prowadzonej firmy. Jednak w dobie ogromnej i wszechobecnej konkurencji sama obecność w Internecie to za […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. Dzieje się tak chociażby podczas wyjazdu na wakacje, gdy nagle daleko od domu nasz samochód odmawia posłuszeństwa. Oczywiście […]

Content przyjazny pozycjonowaniu

Przeglądając niektóre firmowe strony internetowe można odnieść wrażenie, że ich właściciele powierzyli zadanie optymalizacji i pozycjonowania pierwszej lepszej agencji, która znalazła się pod ręką. Treści, które się tam znajdują nie da się czytać, gdyż są bezsensowne i najeżone słowami kluczowymi, tak jakby jedynymi gośćmi na witrynie były roboty Google, które dzięki temu podniosą pozycję strony w rankingu. Na […]

Era content marketingu

Od dłuższego czasu istnieje teza, że Internet nie jest pewnym źródłem informacji, lecz śmietnikiem pełnym bezwartościowych tekstów i wypowiedzi internautów. Nie raz szukając informacji na temat konkretnego zdarzenia historycznego, kilka portali internetowych zawiera całkowicie odmienne opisy przebiegu wydarzeń. Mimo wszystko w oceanie przepełnionym bezużytecznymi wiadomościami, wiele osób potrafi znaleźć perełki w postaci witryn, które są źródłem cennych i przede […]

Koszty pozycjonowania w Google

Teraz, kiedy wiesz już co w SEO piszczy możesz rozpocząć przeglądanie ofert i wybrać najlepszy dla Twojego biznesu model współpracy. Aby wybrać najbardziej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę, musisz wiedzieć od czego zależą koszty pozycjonowania. Co zawierają koszty pozycjonowania? Pozycjonowanie stron to proces długotrwały, dlatego też jak możesz się domyślić wymaga odpowiednich kosztów. Kwota, którą płacisz firmie […]

Zasady optymalizacji

  Witrynę internetową można porównać do mechanizmu zegarka. Jeżeli jest on dobrze wyregulowany, a wszystkie części są sprawne to będzie on wskazywać właściwy czas i nigdy nie będzie się śpieszyć ani spóźniać. Należy jednak o niego dbać. Podobnie jest ze stroną internetową – jeżeli wszystkie jej elementy są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i czytelne dla osób ją odwiedzających, wówczas […]

Skuteczne pozycjonowanie (SEO) w wyszukiwarkach – jak to rozumieć?

Obecnie reklamy towarzyszą nam wszędzie, zarówno w realnym świecie jak i tym online. Reklamy zachęcają nas do zrobienia czegoś, wypróbowania, skosztowania, czy kupowania produktów i usług, które prezentują. Na każdym kroku można spotkać billboardy, telebimy czy banery, które znajdują się dosłownie wszędzie. Z tego względu ludzie sami starają się bronić przed reklamami, co przejawia się chociażby poprzez automatyczne […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to