Pozycjonowanie (SEO) czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co wybrać: Google AdWords czy pozycjonowanie stron w większości przypadków nie ma sensu. Obie usługi mają odmienne zalety, które się uzupełniają i razem działają skuteczniej. Jeśli interesują Cię jedynie profesjonalne oraz kompleksowe rozwiązania, należy zastanowić się, czy nie lepiej skorzystać z Google AdWords oraz pozycjonowania stron w tym samym czasie.

Najważniejsze plusy kampanii Google AdWords

Elastyczność – możesz od ręki zmieniać słowa kluczowe, teksty reklam, wyświetlać reklamy na dowolnym obszarze dla dowolnych języków oraz używać reklam graficznych i wideo.

Szybkość – wprowadzone zmiany możesz testować od razu – bez czekania aż frazy wejdą do top 10. Jesteś na szczycie wyszukiwarki natychmiast.

Najważniejsze plusy Kompleksowej Obsługi Pozycjonowania

Content – Google promuje wartościowe treści, zatem tworząc takie – gromadzisz bogate zasoby własnych tekstów, grafik i plików wideo, które potencjalni klienci będą również konsumować w przyszłości (np. trafią na Twój artykuł 2 lata po publikacji i nadal będą się do Ciebie zgłaszać).

Budowanie wizerunku marki – tworzenie treści dla Twoich konsumentów wiąże się z lepszym postrzeganiem marki. Publikując w sieci swoje porady, opinie, recenzje itp. pokazujesz, że warto zaufać właśnie Tobie.

Wymienione zalety uzupełniają się i pozwalają na wykorzystanie wyszukiwarki Google w pełni do promocji swojej firmy.

Dodatkowo, korzystanie z pozycjonownia stron oraz AdWords jednocześnie, powoduje większy ruch na stronie niż suma obu działań osobno – najprawdopodobniej jest to wynik większego zaufania do firmy, którą widzimy częściej. Efekt ten dobrze obrazuje poniższy screen.

Statystyki z AdWords i pozycjonowania

Po uruchomieniu kampanii linków sponsorowanych, ilość konwersji na stronie wzrosła ponad dwukrotnie. Jednocześnie po rozpoczęciu działań w Google AdWords, wzrosła również ilość konwersji pochodzących z bezpłatnych wyników wyszukiwania, co potwierdza iż Google AdWords + pozycjonowanie (SEO) daje dużo lepsze efekty niż korzystanie tylko z jednego rozwiązania. Dlatego nie należy zastanawiać się, co wybrać: pozycjonowanie (SEO) czy AdWords, gdy zależy nam by w pełni wykorzystać możliwości wyszukiwarki Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, napisz do nas .

 

15/07/2014
Filip Kaźmierczak

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to