News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Czy potrafisz pomóc osobie tonącej? Zapoznaj się z infografiką!

Planujesz rodzinny wyjazd nad morze? A może spływ kajakowy ze znajomymi? Jednak, czy wiesz jak zachować się w sytuacji, gdy ktoś w Twoim pobliżu tonie? Pewnie wielu z nas nie jest świadomych, że utonięcie jest trzecią, najczęstszą przyczyną nieumyślnej śmierci na świecie. Tylko w samym czerwcu tego roku w Polsce, na skutek utonięcia zginęły aż 64 osoby, a to dopiero początek […]

Nowe narzędzie do sprawdzania URL w Google Search Console

Kilka miesięcy temu została wprowadzona nowa wersja Google Search Console. Na blogu Google można znaleźć informację o nowym narzędziu: URL inspection tool. Wprowadzenie nowego narzędzia było odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy sprawdzali w jaki sposób wyszukiwarka widzi określony adres URL. O nowych możliwościach w Google Search Console informował na Twitterze również Gary Illyes: Podstawą rozpoczęcia działań mających na celu […]

Aktualizacja Google Trends

Czy korzystacie z Google Trends? Jest to darmowe narzędzie, które pozwala na odkrycie, czego szukają użytkownicy. Dostarcza informacji na temat ilości, pochodzenia, zależności czasowych i geograficznych zapytań w wyszukiwarce Google. Dzięki różnym funkcjom tego narzędzia, można porównywać, sortować zapytania w zależności od tego, czego chcemy się dowiedzieć. Google Trends jest ciekawym narzędziem i może okazać się pomocne w zaplanowaniu słów kluczowych, […]

III edycja konkursu na bajkę dla dzieci „Zostań bajkowym bohaterem III”

Z przyjemnością informujemy, że konkurs na napisanie bajki dla dzieci „Zostań Bajkowym Bohaterem III” został rozstrzygnięty i możemy ogłosić wyniki! Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za przesłanie niezwykle ciekawych prac konkursowych. Otrzymaliśmy aż 124 zgłoszenia! Poziom bajek był niezwykle wysoki, nie lada wyzwaniem było wyłonienie zwycięzców. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim oryginalnością bajki, jej przekazem […]

Google: zmniejszenie długości opisu strony w wynikach wyszukiwania

W grudniu informowaliśmy o zwiększeniu ilości maksymalnej liczby znaków, wyświetlanych w polu opisu strony w wynikach wyszukiwania. Najnowsze oświadczenia Google potwierdzają skrócenie fragmentów wyników wyszukiwania. Dodatkowo Danny Sullivan na Twitterze powiedział, że nie ma określonej długości dla tych fragmentów, ponieważ będzie ona ustalana w zależności od tego, co algorytmy Google uznają za najbardziej przydatne. #wiemyjak W związku z tym, że […]

Nieakceptowane typy podpowiedzi autouzupełniania w wyszukiwarce

Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google kojarzy opcję autouzupełniania, kiedy po rozpoczęciu wpisywania hasła, które chcemy wyszukać, pojawiają się propozycje jego dokończenia. Dla użytkowników prawdopodobnie jest to tak oczywista funkcja, że nie zastanawiają się nad jej używaniem. Jednak zrozumienie zasad funkcjonowania wyszukiwarki może być pomocne przy prowadzeniu wszelkich działań marketingowych z nią związanych. Funkcja autouzupełniania jest dostępna […]

Informacja o indeksowaniu mobilnym w Google Search Console

Jednym z większych ostatnich wydarzeń w świecie SEO i SEM było, odbywające się w Monachium, Search Marketing Expo. Podczas tego wydarzenia poruszono wiele tematów związanych z pozycjonowaniem stron. Wśród wystąpień, nie mogło zabraknąć tego, przygotowanego przez Johna Muellera, który przedstawił nowe informacje związane z indeksowaniem mobilnym. O Mobile First Index wiadomo już od dłuższego czasu, a w środowisku śledzi się informacje i wszystkie czynniki […]

Google: zerowe wyniki wyszukiwania

Kolejna zmiana w wyświetlaniu wyników wyszukiwania. Czy we wszystkich wypadkach wyświetlanie wyników ma w ogóle sens? Odpowiadając na to pytanie, Google postanowił ukryć organiczne listy z niektórych wyników wyszukiwania, tworząc zerowe wyniki wyszukiwania. Jak podaje Danny Sullivan, osoby korzystające z takich narzędzi jak kalkulator, przelicznik jednostek czy czas lokalny rzadko potrzebowały pełnych wyników wyszukiwania, gdyż od razu otrzymywały potrzebne […]

Google wprowadza wieloznaczne wyniki wyszukiwania

Każdy użytkownik wpisując zapytanie w wyszukiwarce ma jeden cel: uzyskać interesujące go informacje. Jednak to jak wyglądają wyniki wyszukiwania jest stale udoskonalane oraz aktualizowane. Z jednej strony zmiany związane z nowymi funkcjami wyszukiwania, wyniki w formie karuzeli czy rozszerzone opisy we fragmentach wyszukiwania mają być przydatne dla internautów i dostarczać jak najlepiej dopasowane wyniki do wpisanego zapytania. Z drugiej strony, wszystkie […]

Technologia AMP dostępna w poczcie elektronicznej

Wraz ze zmianami zachowań użytkowników, nikogo nie dziwi nacisk na dobre funkcjonowanie stron na urządzeniach mobilnych.  Przekłada się to również na pozycjonowanie w rankingu Google. Za pośrednictwem Accelerated Mobile Pages (AMP) skupiano się przede wszystkim na doprowadzeniu do szybszego ładowania się stron mobilnych. Początkowo była to po prostu pomoc wydawcom, a w późniejszym czasie okazało się doskonałym […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz