News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Udoskonalenie adresu URL w AMP

AMP to stosunkowo nowa technologia, a jej twórcy ciągle pracują nad jej udoskonaleniem. Ostatnio pisaliśmy na naszej stronie o nowych możliwościach, jakie zostały wprowadzone w technologii AMP. Teraz mamy informacje o kolejnych ulepszeniach Przy wprowadzaniu technologii AMP uwzględniono dwa czynniki. Po pierwsze, potrzebę użytkowników, którzy chcieli natychmiastowego ładowania się strony. Z tego względu proces ładowania musiał się zacząć zanim użytkownik […]

POZNAJ najważniejsze zasady bezpieczeństwa w górach!

Jak bezpiecznie udać się w góry? Jak zareagować w sytuacji zagrożenia? Czym jest tzw. Dekalog Narciarza? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w naszej najnowszej infografice przedstawiającej najważniejsze zasady bezpieczeństwa w górach. Wspólnie z Bieszczadzką Grupą GOPR postanowiliśmy poruszyć bardzo istotny temat dotyczący bezpieczeństwa, który powinien zainteresować wszystkich entuzjastów górskich wycieczek. Bezpieczeństwo w górach to bardzo ważny temat, szczególnie w zimie, gdy […]

Nowe wskazówki dot. oceny jakości wyszukiwania dla Google Assistant

Głosowe interakcje z technologią nie dziwią już w dzisiejszych czasach, a w zależności od części świata, stają się również stałym elementem ludzkiego życia. Możliwość zapytania o natężenie ruchu w drodze do pracy czy wykorzystywanie inteligentnych urządzeń w domu do włączenia światła czy odtwarzania muzyki to właśnie przykłady głosowego wykorzystania technologii. Pamiętajmy, że wyszukiwanie głosowe ma znaczenie dla branży SEO i wpływa na […]

Nowa aktualizacja algorytmów Google – „aktualizacja machabejska”?

W środowisku SEO w zeszłym tygodniu pojawiły się dyskusje i doniesienia o znacznej aktualizacji algorytmów Google. Dziennikarz SEO, Barry Schwartz, nazwał ją nawet aktualizacją machabejską, dlatego że data aktualizacji wypadła w żydowskie święto Chanuka. Oczywiście na nazwę należy patrzeć z przymrużeniem oka tym bardziej, że w oficjalnym potwierdzeniu zmian przez Google nie ma o tym mowy. Niemniej jednak pozostaje kwestia samej aktualizacji […]

Google testuje funkcję „karuzeli” w wynikach wyszukiwania

Firma Google rozpoczęła testowanie i potencjalnie wprowadziła nową funkcję wyszukiwania, która wyświetla „karuzelę” z listą odpowiedzi. W wyniku zastosowania nowej funkcji, po wprowadzeniu zapytania w wyszukiwarkę, najpierw pokazuje się główny fragment wyniku wyszukiwania, a poniżej „karuzela” odpowiedzi wybranych z treści strony, do której prowadzi link. #wiemyjak Wyświetlana „karuzela” odpowiedzi polega na pokazaniu „najlepszej odpowiedzi”, którą oznacza się jako pierwszą. Dodatkowo internauta […]

Google zwiększa objętość opisów stron w wynikach wyszukiwania do maksymalnie 320 znaków

Google oficjalnie rozszerzyło fragmenty wyników wyszukiwania do maksymalnej długości 320 znaków. Wprowadzona zmiana ma przede wszystkim pomóc użytkownikom. Bardziej opisowe i przydatne fragmenty pozwolą na lepsze zrozumienie, które z wyszukanych stron dokładniej odpowiadają wpisanej frazie i spełniają oczekiwania internautów. #wiemyjak Które fragmenty uległy rozszerzeniu? Chodzi o większą objętość opisów stron pod klikalnym tytułem i adresem URL na stronie wyników wyszukiwania: […]

Google: Mierz prędkość strony, gdy jest gotowa do interakcji z użytkownikami

Od czasu kiedy prędkość ładowania się strony stała się czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie, a było to w 2010 roku, powstało wiele narzędzi służących do jej mierzenia – zarówno te od Google jak i wiele od zewnętrznych wydawców. Różnią się one jednak tym, co dokładnie mierzą. #wiemyjak Niektóre mierzą prędkość, gdy strona zaczyna się ładować, inne gdy pierwsze dane […]

Wiesz jak? Wygraj płatny staż!

Wygraj płatny staż w firmie EACTIVE i zdobądź profesjonalne doświadczenie w branży marketingu internetowego! Jesteśmy wrocławską firmą zajmującą się reklamą w internecie. Od 2000 roku działamy i odnosimy sukcesy w branży marketingu internetowego. Doskonałym dowodem na to, że jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie jest fakt, że od czterech lat znajdujemy się w TOP3 pod względem kluczowych fraz dotyczących pozycjonowania! Dzięki zaangażowaniu i skutecznemu […]

Google: Plik Disavow tylko przy karach ręcznych

John Mueller podczas ostatniego hangoutu dla Webmasterów poruszył szerzej temat, o którym ostatnio wspomniał Gary Illyes. Chodzi o zdanie, w którym Gary powiedział, że „Jeśli na naszą stronę nie została nałożona kara ręczna, nie musimy stosować pliku disavow”. #wiemyjak John potwierdził wypowiedź Gary’ego, ale dodał także kilka istotnych szczegółów, o których warto napisać. Z wypowiedzi Johna wynika, że używanie disavow […]

Zmiany w ustawieniach geolokalizacji wyników Google

Na swoim blogu Google poinformowało 27 października o wprowadzeniu nowych ustawień geolokalizacji wyników wyszukiwania. Do tej pory wyświetlane wyniki zależne były od domeny krajowej wyszukiwarki. Po wprowadzonych zmianach lista wyników będzie wyświetlana w oparciu o lokalne adresy IP. #wiemyjak Geolokalizacja na podstawie domeny krajowej wyszukiwarki Od momentu wprowadzenia geolokalizacji w wyszukiwarce Google, wyniki wyszukiwania układane były na podstawie oznaczenia […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to