News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Aktualizacja Google Trends

Czy korzystacie z Google Trends? Jest to darmowe narzędzie, które pozwala na odkrycie, czego szukają użytkownicy. Dostarcza informacji na temat ilości, pochodzenia, zależności czasowych i geograficznych zapytań w wyszukiwarce Google. Dzięki różnym funkcjom tego narzędzia, można porównywać, sortować zapytania w zależności od tego, czego chcemy się dowiedzieć. Google Trends jest ciekawym narzędziem i może okazać się pomocne w zaplanowaniu słów kluczowych, […]

III edycja konkursu na bajkę dla dzieci „Zostań bajkowym bohaterem III” – rozpoczęta!

Rusza kolejna edycja naszego konkursu „Zostań bajkowym bohaterem III”. Jeśli lubisz pisać i masz kreatywne pomysły, weź udział w zabawie – napisz wierszowaną bajkę dla dzieci! Fundacje czekają na zaczarowany e-book, którego współtwórcą możesz zostać Ty! Pomóż nam rozweselić najmłodszych, weź udział w rywalizacji o atrakcyjne nagrody. WEŹ UDZIAŁ Konkurs na bajkę z nagrodami! W związku z bardzo dużym zainteresowaniem przy […]

Google: zmniejszenie długości opisu strony w wynikach wyszukiwania

W grudniu informowaliśmy o zwiększeniu ilości maksymalnej liczby znaków, wyświetlanych w polu opisu strony w wynikach wyszukiwania. Najnowsze oświadczenia Google potwierdzają skrócenie fragmentów wyników wyszukiwania. Dodatkowo Danny Sullivan na Twitterze powiedział, że nie ma określonej długości dla tych fragmentów, ponieważ będzie ona ustalana w zależności od tego, co algorytmy Google uznają za najbardziej przydatne. #wiemyjak W związku z tym, że […]

Nieakceptowane typy podpowiedzi autouzupełniania w wyszukiwarce

Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google kojarzy opcję autouzupełniania, kiedy po rozpoczęciu wpisywania hasła, które chcemy wyszukać, pojawiają się propozycje jego dokończenia. Dla użytkowników prawdopodobnie jest to tak oczywista funkcja, że nie zastanawiają się nad jej używaniem. Jednak zrozumienie zasad funkcjonowania wyszukiwarki może być pomocne przy prowadzeniu wszelkich działań marketingowych z nią związanych. Funkcja autouzupełniania jest dostępna […]

Informacja o indeksowaniu mobilnym w Google Search Console

Jednym z większych ostatnich wydarzeń w świecie SEO i SEM było, odbywające się w Monachium, Search Marketing Expo. Podczas tego wydarzenia poruszono wiele tematów związanych z pozycjonowaniem stron. Wśród wystąpień, nie mogło zabraknąć tego, przygotowanego przez Johna Muellera, który przedstawił nowe informacje związane z indeksowaniem mobilnym. O Mobile First Index wiadomo już od dłuższego czasu, a w środowisku śledzi się informacje i wszystkie czynniki […]

Google: zerowe wyniki wyszukiwania

Kolejna zmiana w wyświetlaniu wyników wyszukiwania. Czy we wszystkich wypadkach wyświetlanie wyników ma w ogóle sens? Odpowiadając na to pytanie, Google postanowił ukryć organiczne listy z niektórych wyników wyszukiwania, tworząc zerowe wyniki wyszukiwania. Jak podaje Danny Sullivan, osoby korzystające z takich narzędzi jak kalkulator, przelicznik jednostek czy czas lokalny rzadko potrzebowały pełnych wyników wyszukiwania, gdyż od razu otrzymywały potrzebne […]

Google wprowadza wieloznaczne wyniki wyszukiwania

Każdy użytkownik wpisując zapytanie w wyszukiwarce ma jeden cel: uzyskać interesujące go informacje. Jednak to jak wyglądają wyniki wyszukiwania jest stale udoskonalane oraz aktualizowane. Z jednej strony zmiany związane z nowymi funkcjami wyszukiwania, wyniki w formie karuzeli czy rozszerzone opisy we fragmentach wyszukiwania mają być przydatne dla internautów i dostarczać jak najlepiej dopasowane wyniki do wpisanego zapytania. Z drugiej strony, wszystkie […]

Technologia AMP dostępna w poczcie elektronicznej

Wraz ze zmianami zachowań użytkowników, nikogo nie dziwi nacisk na dobre funkcjonowanie stron na urządzeniach mobilnych.  Przekłada się to również na pozycjonowanie w rankingu Google. Za pośrednictwem Accelerated Mobile Pages (AMP) skupiano się przede wszystkim na doprowadzeniu do szybszego ładowania się stron mobilnych. Początkowo była to po prostu pomoc wydawcom, a w późniejszym czasie okazało się doskonałym […]

Nowa wersja beta Google Search Console dostępna dla wszystkich

Od jakiegoś czasu Google tworzył i testował wersję beta Google Search Console. Teraz na Google Webmaster Central Blog ogłosił, że jest już ona dostępna dla wszystkich witryn. Dodatkową informacją jest pozostawienie starego interfejsu niezmienionym, co umożliwi korzystanie z obu wersji Google Search Console. Jak zapowiedziano, nowa Google Search Console oferuje znacznie więcej możliwości, a sugestie użytkowników dalej będą […]

Rozstrzygnięcie konkursu „Wiesz jak? Wygraj płatny staż”!

23 listopada 2017 roku rozpoczął się konkurs „Wiesz jak? Wygraj płatny staż”. Główną nagrodą w konkursie jest 3 miesięczny płatny staż w naszej firmie. Jeszcze w niedzielę 21 stycznia 2018 roku można było dosyłać swoje prace. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za kreatywne podejście do tematu i czas poświęcony na przygotowanie prac konkursowych. Natomiast dziś chcielibyśmy z przyjemnością ogłosić wyniki! Decyzja nie […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział