News

Google: minimum 4 miesiące od zmian SEO do poprawy pozycji

Kilka dni temu Google na swoim kanale Google Webmaster na YouTube opublikowało film How to hire an SEO. Występująca w nim Maile Oyhe poruszyła również temat czasu jaki musi upłynąć od wprowadzenia zmian SEO na stronie do zobaczenia ich efektów i poprawy pozycji w rankingu. #wiemyjak W filmie możemy usłyszeć, że w większości przypadków potrzeba od czterech miesięcy do […]

Dwie aktualizacje algorytmu w ciągu tygodnia?

W ciągu ostatniego tygodnia zaszły znaczące zmiany w rankingu wyszukiwarki, o czym licznie informowali użytkownicy na forach branżowych. Całkiem prawdopodobne jest, że mamy do czynienia z aktualizacją już istniejącego algorytmu lub wprowadzeniem zupełnie nowego algorytmu. #wiemyjak Pierwsze doniesienia o możliwej aktualizacji pojawiły sie 1 lutego. Wielu użytkowników zarówno na zagranicznych jak i polskich grupach SEO zgłaszało zmiany w pozycjach witryn. Również […]

Google wprowadza test optymalizacji mobilnej API

Google robi kolejny krok w promocji stron przyjaznych mobilnie. Na swoim blogu dla webmasterów poinformowali, że od teraz test optymalizacji mobilnej dostępny jest przez API (interfejs programowania aplikacji) #wiemyjak Google wprowadziło narzędzie do testowania optymalizacji mobilnej jako szybki i prosty sposób dla właścicieli stron na sprawdzenie, czy witryna spełnia kryteria określone przez Google jako przyjazne mobilnie. Aby […]

Googe Pingwin: koniec numerowanych aktualizacji?

Od kiedy Google wprowadziło aktualizację Pingwina działającego w czasie rzeczywistym, skończyło się już pełne ekscytacji czekanie na kolejną aktualizację algorytmu, bowiem jest on teraz aktualizowany na bieżąco. Zastanawiające jest jednak jak to będzie wyglądać w przypadku większych, najbardziej istotnych uaktualnień. #wiemyjak Garry Illyes potwierdził na Twitterze, że nie planują więcej numerowanych aktualizacji Pingwina, co oczywiście nie znaczy, […]

Co crawl budget oznacza dla Googlebotów? Definicja Google

Na blogu Google dla webmasterów pojawił się ciekawy i obowiązkowy dla wszystkich osób, którym pozycjonowanie stron i SEO nie są obce, wpis dotyczący crawl budget, czyli budżetu indeksowania. #wiemyjak Kilka tygodni temu podczas hangoutu John Mueller odniósł się do błędnego definiowania budżetu indeksowania szczególnie wśród SEOwców i webmasterów. Obiecał na ten temat oddzielny artykuł i obietnica została spełniona. Google […]

Nowy czynnik rankingowy Google już aktywny!

W sierpniu ubiegłego roku Google poinformowało o wprowadzeniu nowego czynnika rankingowego, o czym szczegółowo pisaliśmy również na naszym blogu. Wówczas była to jedynie zapowiedź umożliwiająca przygotowanie się na planowane uruchomienie nowego sygnału rankingowego, które nastąpiło 10 stycznia 2017 roku. #wiemyjak Przypomnijmy, że wspomniany czynnik rankingowy działa w mobilnych wynikach wyszukiwania i może znacząco wpływać na pozycjonowanie stron, bowiem ma […]

Google Search Console: różnice w raporcie linków dla małych i dużych stron

Google często podkreśla, że linki do witryny pokazywane w Google Serach Console mogą nie stanowić pełnej listy i zawierać tylko te najbardziej istotne linki do witryny i najpopularniejsze źródła linków. Ostatnio jednak John Mueller zdradził ciekawostkę odnośnie różnicy pomiędzy małymi a dużymi stronami i prezentowanymi dla nich linkami w raporcie Google Search Console. John powiedział, że nie mają ścisłych wytycznych dotyczących […]

Wolno ładujące się strony oznaczone jako nieprzyjazne mobilnie

W ostatnim hangoucie dla webmasterów John Mueller powiedział, że wolno ładujące się strony mogą zostać uznane i oznaczone jako nieprzyjazne mobilnie. Barry Schwarz z SE Roundtable w jednym z ostatnich wpisów poinformował o pojawiającej się przy jego stronie w wynikach wyszukiwania etykiecie, mówiącej o tym, że strona ta nie jest przyjazna mobilnie. Próbował dociec dlaczego owa informacja się pojawia, bowiem jak twierdzi […]

Rozstrzygnięcie konkursu „Napisz #cowieszjak i wygraj płatny staż w EACTIVE!”

plakat-konkursowy

Wyniki drugiego etapu konkursu W grudniu przeprowadziliśmy drugi etap konkursu, polegający na rozmowach kwalifikacyjnych z trzema wybranymi osobami. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od stycznia staż w naszej firmie rozpoczną: Michał Buchwald oraz Maciej Wojciechowski. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim uczestnikom a zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Wyniki pierwszego etapu konkursu 13 listopada zakończył się konkurs, w którym nagrodą jest 3-miesięczny […]

Google: struktura nagłówków nie ma wpływu na ranking

W ostatnim hangoucie dla webmasterów John Mueller powiedział, że struktura nagłówków nie wpływa na pozycjonowanie stron i miejsce w rankingu. #wiemyjak Optymalizacja strony pod SEO obejmuje między innymi pracę nad strukturą witryny, w tym nad nagłówkami. Powszechnie przyjęta zasada mówi, że nagłówki powinno stosować się zgodne z ich hierarchią, w kolejności od najważniejszego: <h1>, <h2>, <h3>. Tag <h1> opisuje […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to