News

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Google Instant Search zostanie wyłączone

Kilka lat po wprowadzeniu usługi Google Instant zostaje ona wycofana. Wszystko po to, aby przyspieszyć wyszukiwanie na urządzeniach mobilnych. #wiemyjak Google Instant, czyli funkcja dynamicznego wyświetlania wyników podczas pisania to funkcja wprowadzona w 2010 roku, która polegała na zmianie sposobu prezentacji wyników wyszukiwania. Na podstawie dotychczas wpisywanych haseł, prognozowała najbardziej prawdopodobne uzupełnienie i w czasie rzeczywistym aktualizowała […]

Google testuje nowy wygląd Google Search Console

Google rozpoczęło testy nowego designu i interfejsu użytkownika w Google Search Console. Jeżeli jeszcze nie widzieliście zmian, poniżej przedstawiamy print screeny. #wiemyjak Nowy design nawiązuje wyglądem do zaktualizowanego w ostatnim czasie narzędzia do testów optymalizacji mobilnej. Prowadzone testy powoli są wdrażane na konta użytkowników. Jeden z użytkowników będący częścią tych beta testów podzielił się zdjęciami nowego wyglądu narzędzia, które […]

Video oraz przepisy dostępne w grafice Google

Na forum Google+ pojawiła się informacja od jednego z użytkowników o zaktualizowanych przez Google dokumentach dotyczących danych strukturalnych dla filmów i przepisów kulinarnych. Według nowo dodanych informacji, video i przepis mają być dostępne w wyszukiwarce grafiki Google. #wiemyjak Aktualizacja przewodnika o danych strukturalnych dla video zawiera dokładnie jedno nowe zdanie: „Your video rich results can also display in image search on […]

Aktualizacja Test My Site w Google

Google poinformowało o aktualizacji narzędzia Test My Site służącego do sprawdzenia czasu ładowania się strony mobilnej. Pojawiło się kilka nowych funkcji, z których warto skorzystać. Przetestuj koniecznie swoją stronę! #wiemyjak Z przytoczonych w oryginalnym artykule danych wynika, że 46% użytkowników uważa, że najbardziej frustrujące w przeglądaniu stron na telefonie jest czekanie na załadowanie się strony a 50% osób oczekuje, że […]

Google Posts teraz dostępne dla lokalnych firm

Około rok temu Google ogłosiło wprowadzenie nowego produktu – Google Posts. Usługa ta miała być alternatywą dla mało popularnego Google+ i pełnić rolę sieci społecznościowej dla osób publicznych czy firm. Google Posts to krótkie newsy pojawiające się w wynikach organicznych. Dotychczas owe wpisy umieszczać w Google mogli jedynie określonego rodzaju użytkownicy tacy jak: celebryci, sportowcy, drużyny sportowe, studia […]

Google przebudowuje algorytm Page Speed dla mobile

Wraz z ogłoszeniem powstania mobile first index pojawiło się wiele wątpliwości odnośnie czynników rankingowych. Jedną z nich było to czy prędkość strony będzie miała wpływ na ranking w indeksie mobile first. Ostatecznie Google potwierdziło, że będzie to czynnik rankingowy. #wiemyjak Obecnie szybkość strony mierzona jest na podstawie jej wersji desktopowej. Jeśli jednak ma być to czynnik rankingowy w nowym […]

Czas na konkurs kulinarny! Bądź FIT w pracy i wygraj nagrody

Przygotowaliśmy dla Was konkurs „IT Fit”, który może zainspirować Was do urozmaicenia swojej diety! Zapraszamy wszystkich do udziału w konkursie na zdrowy posiłek do pracy Poznajcie szczegóły. Zależy Ci na zdrowym odżywianiu i masz pomysł na potrawę, która idealnie sprawdzi się w pracy? Dobrze się składa, bo organizujemy konkurs w którym możesz wykorzystać swoje pomysły i wygrać atrakcyjne nagrody! Pracując […]

Nowy raport widoczności reklam wskaże obraźliwe reklamy w witrynie

Google poinformowało o wprowadzeniu w nowego raportu widoczności reklam, który ma za zadanie wskazywać reklamy naruszające standardy dobrych reklam lub wprowadzające w błąd użytkowników. Stworzenie wspomnianego raportu jest częścią większej inicjatywy chcącej poprawić jakość reklam w internecie. #wiemyjak Źródło: https://www.blog.google/topics/journalism-news/building-better-web-everyone/ Jak informuje Google na swoim blogu, dołączyli oni do Koalicji Na Rzecz Lepszych Reklam. Grupa ta zajmująca się ulepszaniem […]

Google ponownie ostrzega przed zdobywaniem linków poprzez guest blogging

Na blogu Google dla webmasterów pojawiła się aktualizacja ostrzeżenia dotycząca wykorzystania spamowych artykułów jako technik link buildingu. W treści wymienione są konkretne typy niedozwolonych działań wykorzystujących różne taktyki zdobywania linków poprzez publikację artykułów, na przykład artykuły gościnne. #wiemyjak Google postanowiło przypomnieć swoje stanowisko w tej kwestii ze względu na odnotowany wzrost spamowych linków zawartych w artykułach nazwanych na […]

Strony z featured snippets nie będą ponownie wyświetlane w wynikach organicznych ?

Strony, dla których wyświetlają się featured snippets (polecane fragmenty z odpowiedzią) otrzymywały do tej pory od wyszukiwarki bonus – wyświetlały się w rankingu stron po raz drugi jako wynik organiczny. Jednak jak pisze Jennifer Slegg z TheSemPost, wkrótce ma się to zmienić. Dotychczasowy widok w wynikach wyszukiwania Google zaczyna usuwać z wyników organicznych strony, które już wyświetliły się jako […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Wygraj atrakcyjne nagrody!
Weź udział