Strategia marketingowaEACTIVE BLOG

Model finansowy niezbędny do rozwoju biznesu

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes musisz dobrze znać kondycję finansową swojej firmy. Wiedza czy Twoja inwestycja jest opłacalna będzie niezbędna byś mógł skutecznie dążyć do celu. Podstawowym narzędziem, które pomoże Ci zarządzać finansami może być model finansowy. Do wykonania modelu finansowego w zupełności wystarczy excel. Najczęściej model finansowy stanowi bazę dla prognozy finansowej, oceny opłacalności przedsięwzięć […]

Trendy w biznesie i marketingu – czy zawsze warto podążać za trendem?

trendy-w-marketingu-i-biznesie

Trendy – są obecne w każdej dziedzinie życia, kierujemy się nimi w strefie prywatnej jak i zawodowej. Zazwyczaj decydujemy się podążać za trendem, choć nie zawsze. Dlaczego? Czasami chcemy się wyróżnić, lub po prostu objąć inny kierunek działania. Czy trend ważny jest w biznesie i marketingu, kiedy opłaca się podążać za panującym nurtem, a kiedy nie? Warto znać odpowiedzi na te […]

Agencja marketingowa z którą osiągniesz sukces!

agencja-marketingowa

Prowadzisz biznes, a liczba klientów, którą obecnie posiadasz Cię nie zadowala? Chcesz więcej, bo Twoim celem jest rozwój biznesu? Chcesz stać się rozpoznawalny w internecie, miejscu gdzie czekają setki a może tysiące potencjalnych klientów? Potrzebujesz agencji marketingowej, ale nie pierwszej lepszej, a takiej która zrozumie Twoje potrzeby i pomoże Ci osiągnąć sukces. Poszukaj agencji, która tak jak Ty wciąż chce […]

Employer branding, czyli kilka słów o budowaniu wizerunku pracodawcy

działania-employer-brandingowe

Dbanie o wizerunek firmy powinno być jednym z podstawowych działań przedsiębiorców, którym zależy na pozytywnym odbiorze swojej marki przez swoich potencjalnych klientów. Wizerunek jest istotny zarówno w sytuacji, gdy chcesz dotrzeć do klientów jak i podczas przeprowadzania rekrutacji pracowników – w końcu aby faktycznie zainteresować ich pracą w Twojej firmie, muszą przecież poczuć, że naprawdę warto u Ciebie pracować. Budowanie pozytywnego wizerunku […]

Konkurencja źródłem motywacji? 3 powody dla których warto mieć konkurencję

dlaczego-konkurencja-moze-byc-potrzebna

Każdy przedsiębiorca zapewne przypomni sobie moment, kiedy głośno narzekał na konkurencję, bo była ona powodem wielu zmartwień. „Czy konkurencja mnie wyprzedzi? A co jeśli sprawi, że zniknę z rynku? Jak przekonać do siebie klientów?” Czy przypominasz sobie, jak myślałeś w ten sposób? Oczywiście ciężko zaprzeczyć, że konkurencja na rynku może zagrozić Twojej firmie i zaprzątać głowę – nie ma w tym […]

Jak zwiększać widoczność postów na Facebooku? Poznaj 4 dobre rady

Social Media Marketing

Promowanie firmy w sieci i dbanie o jej pozytywny wizerunek powinno być podstawowym zadaniem każdego przedsiębiorcy, któremu zależy na rozwijaniu swojego biznesu. Do wyboru jest wiele metod – przykładowo pozycjonowanie stron, reklamy Google’a, czy też social media. Tym razem przyjrzyjmy się bliżej promocji w social media, bo obecnie przecież samo posiadanie fanpage’a na Facebooku nie wystarczy! Skupmy się zatem na […]

DIY online marketing – dlaczego to zły pomysł?

samodzielne-prowadzenie-marketingu

Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i dbasz o swój biznes w każdym możliwym szczególe. Wychodzisz z założenia, że jeśli coś ma zostać dobrze zrobione, musisz zrobić to sam. Wiesz, że to może być najkrótsza droga do porażki? Szczególnie w online marketingu.. Wydaje Ci się, że oszczędzisz sporo pieniędzy. Uważasz, że nikt tak jak Ty, nie zna branży. Chcesz „na […]

Storytelling w biznesie, czyli jak opowiadać historie i napędzić marketing

storytelling-w-biznesie

Marketing to dziedzina w której oryginalne pomysły są motorem do działania i ważnym aspektem w budowaniu strategii marketingowej. Tradycyjna reklama powoli traci na znaczeniu, ustępując coraz to bardziej kreatywnym i ciekawszym rozwiązaniom. A storytelling w biznesie może się sprawdzić, gdyż oferuje wszystko to, czego marka potrzebuje – zaciekawienie odbiorców, polepszenie wizerunku marki i możliwość zyskania rozgłosu. To content, który pobudza emocje i zachęca […]

5 głównych błędów usability e-sklepu przez które możesz stracić klientów

bledy-usability

Wszystkim właścicielom e-sklepów zależy na zwiększeniu dochodu. Ich chęci często nie przekładają się jednak na odpowiednie przygotowanie strony i zachęcenie klienta do zakupu – a istnieje wiele elementów, które mogą zniechęcić klienta i odwieźć go od dokonania transakcji. Zapewne niejednokrotnie sam znalazłeś się w sytuacji, gdy odwiedzając daną stronę www po prostu poddałeś się i wyszedłeś, bo w końcu po co […]

Jak odzyskać klienta, który opuścił stronę? Poznaj 4 możliwości

odzyskanie-klienta-ktory-opuscil-strone

Którego klienta wybierzesz: tego, który zna Twój sklep, niejednokrotnie robił w nim zakupy, czy zupełnie nowego? Choćby ze względów ekonomicznych, ten pierwszy może być sporo cenniejszy. A gdyby tak nie musieć wybierać? Ideał, prawda? Mieć ciastko i zjeść ciastko. Okazuje się, że można. Nie będzie łatwo i szybko, ale skutecznie. Pokażę Ci, jak dotrzeć do klienta, który opuścił Twój sklep. […]

Doradca klienta w EACTIVE – czy ta praca jest dla Ciebie?

ogloszenie-doradca-klienta

Mamy świetną wiadomość dla wszystkich entuzjastów pracy z klientem! Obecnie w EACTIVE odbywa się rekrutacja i chcielibyśmy powiększyć nasz zespół o nowego doradcę klienta! Zastanawiasz się, czy to praca dla Ciebie? Może chciałbyś spróbować, jednak nie jesteś pewien co czeka Cię w EACTIVE? Rozwiejemy Twoje wątpliwości, ale zacznijmy od początku – zobacz jak ogólnie wygląda praca doradcy, jakie są obowiązki handlowców […]

Jaką moc mogą mieć opisy produktów? 5 rad, jak tworzyć skuteczne opisy

przygotowywanie-opisow-produktow

Użytkownik wchodząc na stronę sklepu internetowego zwraca uwagę na wiele elementów – między innymi jej wygląd, łatwość znalezienia interesujących go produktów, czy nawet szybkość ładowania strony. Pierwsze sekundy mogą zadecydować o tym, czy zostanie na niej dłużej, czy szybko ucieknie. W dalszym etapie zakupowym dochodzą kolejne kwestie – przykładowo sposób prezentacji produktu, w tym w dużej mierze jego opis i cena, […]

Real-time marketing – co zrobić, żeby zadziałał?

wazne-elementy-real-time-marketingu

Pomysłowość w marketingu jest na wagę złota, jednak w dzisiejszym świecie coraz trudniej zostać zauważonym i faktycznie wyróżnić się na tle konkurencji. Marketerzy prześcigają się więc w wymyślaniu coraz to ciekawszych rozwiązań, aby zwrócić uwagę i przyciągnąć odbiorców. W tym celu korzystają często z niestandardowych metod, które mogą przybliżyć ich do sukcesu. Nie bez znaczenia pozostaje tu tzw. real-time marketing. Czym są […]

Nie trać 53% kupujących! Jak zamienić użytkownika smartfona w klienta?

eactive_smartfon 1.1

Zakupy mobilne zyskują coraz większą popularność. Brak czasu, wygoda, większy wybór – lista korzyści wydaje się nie mieć końca. Z roku na rok rośnie liczba Polaków przekonujących się do zakupów w sieci. A równoległe rozwija się kolejny trend, czyli smartfonizacja (tak chodzi o to zjawisko, gdy jadąc tramwajem rozglądasz się i widzisz, że co druga osoba wpatruje się w telefon). Twoim […]

Automatyzacja marketingu to strzał w dziesiątkę?

Marketing Automation

W kontekście marketingu coraz częściej używa się sformułowania „Marketing Automation” lub „automatyzacja marketingu.” To pojęcie nabiera znaczenia, jednak czy już na stałe zagościło w języku marketingowców? Jeśli tak, z czego wynika jego popularność? Okazuje się, że automatyzacja marketingu może przynieść pewne korzyści dla firmy – wbrew pozorom dobrze skonstruowane, powtarzalne zadania realizowane w ramach Marketing Automation mogą zapewnić wzrost […]

Strategia social media, która pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż

Zwiększenie sprzedaży na Facebooku

Obecnie promocja w social media stała się nieodłącznym elementem funkcjonowania większości firm w internecie – nie oznacza to jednak, że przygotowanie odpowiedniej strategii social media jest łatwym zadaniem. Wręcz przeciwnie! Osiągniecie zamierzonych celów możliwe jest dzięki dokładnemu poznaniu mechanizmów rządzących światem mediów społecznościowych. Można wymienić wiele czynników, od których zależy, czy prowadzona kampania social media zakończy się […]

Persona klienta – Święty Graal marketingowców?

Persona klienta

Przygotowując strategię marketingową dla swojej firmy, musisz się zastanowić, do kogo chcesz kierować swój przekaz. Inaczej bowiem przebiegać będzie komunikacja z nastolatkami zakochanymi w Ryanie Goslingu, inaczej z właścicielami ogromnych korporacji. Pomocne w tym procesie będą persony. Jeśli coś jest dla wszystkich, jest dla nikogo. Co do tego nie można mieć wątpliwości. Analizując sukcesy wielkich marek, doskonale widać, że […]

Jak efektywnie wykorzystać content marketing w sklepie internetowym?

Strategia content marketingu

Siła contentu i jego znaczenie w marketingu internetowym zdaje się być nieocenione. Stąd też pojawia się coraz więcej pomysłów, jak usprawnić własne marketingowe działania i wzbogacić je o wartościowy content, a także jaki ten content powinien być, aby faktycznie przyciągnął użytkowników. Odpowiednie treści mogą odgrywać szczególną rolę w przypadku sklepów internetowych, kiedy to warto zadbać o uwagę i zaufanie potencjalnych klientów – w końcu […]

Dlaczego potrzebujesz hashtagów?

Hashtagi

Era hashtagów w internecie rozpoczęła się na Twitterze, następnie hashtagi pojawiły się na Instagramie oraz coraz częściej znajdziemy je na Facebooku. Hashtagi używane w różnym celu i w różnej formie przez osoby indywidualne czy firmy na portalach społecznościowych, stały się sposobem komunikacji w społeczeństwie internetowym. Czy ma znaczenie jak ich używamy, kiedy i gdzie? Czy hashtagi są tak naprawdę nam […]

Błędy na stronie, które mogą odstraszyć klientów Twojego sklepu internetowego

Błędy na stronie sklepu internetowego

Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś powiększyć swoje zyski? Udaje Ci się wygenerować ruch na stronie, jednak nie do końca wiesz czemu rozpływa on się w powietrzu, a po konwersji nie ma ani śladu? Bardzo możliwe, że na Twojej stronie znajdują się błędy, których możesz być nieświadomy. Zapewne wiesz, jak wiele czynników może wpłynąć na zainteresowanie klienta Twoją ofertą […]

5 topowych aplikacji biznesowych

aplikacje biznesowe

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, z jakimi wyzwaniami wiąże się prowadzenie biznesu. Uproszczenie różnorodnych zadań zdaje się być w tym przypadku na wagę złota – dlatego tak cenne mogą okazać rozwiązania oraz narzędzia ułatwiające prowadzenie firmy i usprawniające procesy z tym związane. A mając telefon w ręce, można wykorzystać jeszcze go do innych celów, niż rozmów telefonicznych, czy korzystania z internetu. Właśnie tu […]

Kryzysy w sieci czyli to co tygryski lubią najbardziej. Jak sobie z nimi radzić?

Zasada 5P

Rozmawiając z naszymi klientami, coraz częściej słyszę zdanie „nie możemy sobie pozwolić na kryzys w internecie”. Słowa te cieszą – pokazują bowiem, że rośnie świadomość nawet małych firm odnośnie funkcjonowania w sieci. Niestety, aktualnie tylko garstka wie, jak się zachować, gdy dojdzie do „zgrzytu”. Reakcje marek na różnego rodzaju zaczepki, czy to hejterów, trolli czy krytyków, pozostawiają wiele […]

Wykreuj pozytywny wizerunek firmy dzięki 6 złotym zasadom

budowanie świadomości marki

Budowanie świadomości marki w sieci, czyli tak zwany e-branding to nie lada wyzwanie, wymagające dobrego planowania i wytrwałości – w końcu działania często należy realizować wielokanałowo i długofalowo. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych! Aby dopiąć swego należy poznać jednak kilka uniwersalnych zasad skutecznego budowania świadomości marki w internecie, których wdrożenie to już prosta ścieżka do sukcesu. Gdy chcemy zadbać o promocję […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to