EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Model finansowy niezbędny do rozwoju biznesu

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes musisz dobrze znać kondycję finansową swojej firmy. Wiedza czy Twoja inwestycja jest opłacalna będzie niezbędna byś mógł skutecznie dążyć do celu. Podstawowym narzędziem, które pomoże Ci zarządzać finansami może być model finansowy. Do wykonania modelu finansowego w zupełności wystarczy excel. Najczęściej model finansowy stanowi bazę dla prognozy finansowej, oceny opłacalności przedsięwzięć […]

Trendy w biznesie i marketingu – czy zawsze warto podążać za trendem?

trendy-w-marketingu-i-biznesie

Trendy – są obecne w każdej dziedzinie życia, kierujemy się nimi w strefie prywatnej jak i zawodowej. Zazwyczaj decydujemy się podążać za trendem, choć nie zawsze. Dlaczego? Czasami chcemy się wyróżnić, lub po prostu objąć inny kierunek działania. Czy trend ważny jest w biznesie i marketingu, kiedy opłaca się podążać za panującym nurtem, a kiedy nie? Warto znać odpowiedzi na te […]

Agencja marketingowa z którą osiągniesz sukces!

agencja-marketingowa

Prowadzisz biznes, a liczba klientów, którą obecnie posiadasz Cię nie zadowala? Chcesz więcej, bo Twoim celem jest rozwój biznesu? Chcesz stać się rozpoznawalny w internecie, miejscu gdzie czekają setki a może tysiące potencjalnych klientów? Potrzebujesz agencji marketingowej, ale nie pierwszej lepszej, a takiej która zrozumie Twoje potrzeby i pomoże Ci osiągnąć sukces. Poszukaj agencji, która tak jak Ty wciąż chce […]

Employer branding, czyli kilka słów o budowaniu wizerunku pracodawcy

działania-employer-brandingowe

Dbanie o wizerunek firmy powinno być jednym z podstawowych działań przedsiębiorców, którym zależy na pozytywnym odbiorze swojej marki przez swoich potencjalnych klientów. Wizerunek jest istotny zarówno w sytuacji, gdy chcesz dotrzeć do klientów jak i podczas przeprowadzania rekrutacji pracowników – w końcu aby faktycznie zainteresować ich pracą w Twojej firmie, muszą przecież poczuć, że naprawdę warto u Ciebie pracować. Budowanie pozytywnego wizerunku […]

Konkurencja źródłem motywacji? 3 powody dla których warto mieć konkurencję

dlaczego-konkurencja-moze-byc-potrzebna

Każdy przedsiębiorca zapewne przypomni sobie moment, kiedy głośno narzekał na konkurencję, bo była ona powodem wielu zmartwień. „Czy konkurencja mnie wyprzedzi? A co jeśli sprawi, że zniknę z rynku? Jak przekonać do siebie klientów?” Czy przypominasz sobie, jak myślałeś w ten sposób? Oczywiście ciężko zaprzeczyć, że konkurencja na rynku może zagrozić Twojej firmie i zaprzątać głowę – nie ma w tym […]

Jak zwiększać widoczność postów na Facebooku? Poznaj 4 dobre rady

Social Media Marketing

Promowanie firmy w sieci i dbanie o jej pozytywny wizerunek powinno być podstawowym zadaniem każdego przedsiębiorcy, któremu zależy na rozwijaniu swojego biznesu. Do wyboru jest wiele metod – przykładowo pozycjonowanie stron, reklamy Google’a, czy też social media. Tym razem przyjrzyjmy się bliżej promocji w social media, bo obecnie przecież samo posiadanie fanpage’a na Facebooku nie wystarczy! Skupmy się zatem na […]

DIY online marketing – dlaczego to zły pomysł?

samodzielne-prowadzenie-marketingu

Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i dbasz o swój biznes w każdym możliwym szczególe. Wychodzisz z założenia, że jeśli coś ma zostać dobrze zrobione, musisz zrobić to sam. Wiesz, że to może być najkrótsza droga do porażki? Szczególnie w online marketingu.. Wydaje Ci się, że oszczędzisz sporo pieniędzy. Uważasz, że nikt tak jak Ty, nie zna branży. Chcesz „na […]

Storytelling w biznesie, czyli jak opowiadać historie i napędzić marketing

storytelling-w-biznesie

Marketing to dziedzina w której oryginalne pomysły są motorem do działania i ważnym aspektem w budowaniu strategii marketingowej. Tradycyjna reklama powoli traci na znaczeniu, ustępując coraz to bardziej kreatywnym i ciekawszym rozwiązaniom. A storytelling w biznesie może się sprawdzić, gdyż oferuje wszystko to, czego marka potrzebuje – zaciekawienie odbiorców, polepszenie wizerunku marki i możliwość zyskania rozgłosu. To content, który pobudza emocje i zachęca […]

5 głównych błędów usability e-sklepu przez które możesz stracić klientów

bledy-usability

Wszystkim właścicielom e-sklepów zależy na zwiększeniu dochodu. Ich chęci często nie przekładają się jednak na odpowiednie przygotowanie strony i zachęcenie klienta do zakupu – a istnieje wiele elementów, które mogą zniechęcić klienta i odwieźć go od dokonania transakcji. Zapewne niejednokrotnie sam znalazłeś się w sytuacji, gdy odwiedzając daną stronę www po prostu poddałeś się i wyszedłeś, bo w końcu po co […]

Jak odzyskać klienta, który opuścił stronę? Poznaj 4 możliwości

odzyskanie-klienta-ktory-opuscil-strone

Którego klienta wybierzesz: tego, który zna Twój sklep, niejednokrotnie robił w nim zakupy, czy zupełnie nowego? Choćby ze względów ekonomicznych, ten pierwszy może być sporo cenniejszy. A gdyby tak nie musieć wybierać? Ideał, prawda? Mieć ciastko i zjeść ciastko. Okazuje się, że można. Nie będzie łatwo i szybko, ale skutecznie. Pokażę Ci, jak dotrzeć do klienta, który opuścił Twój sklep. […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to