Kolejne szkolenie za nami

certyfikat michała

Tym razem tematyka szkolenia, w którym uczestniczyliśmy odbiegała od wydarzeń w których zazwyczaj bierzemy udział. W związku z tym, że chcemy mieć świadomość o wszystkich działaniach podejmowanych w ramach pozycjonowania stron, postanowiliśmy posłuchać o kontrowersyjnym Black Hat SEO.

W naszej pracy stawiamy przede wszystkim na jakość i stosowanie bezpiecznych oraz akceptowanych przez Google metod (White Hat SEO). Nie są to jednak jedyne działania związane z pozycjonowaniem, gdyż istnieje jeszcze tzw. Black Hat – działania niezgodne z wytycznymi wyszukiwarek, które mogą skutkować otrzymaniem kary od Google, a nawet całkowitym usunięciem z wyników wyszukiwania. Znajomość wszystkich metod to klucz do poznania przyczyn problemów stron, z którymi czasem zmagają się nasi klienci przykładowo po współpracy z niewłaściwą agencją.

Świadomość zarówno dobrych, jak i negatywnych praktyk sprawia, że wiemy i widzimy więcej, a także mamy pełną wiedzę dotyczącą pozycjonowania. #wiemyjak

03/11/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to