WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ

Pozycjonowanie stron

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google Premiumkontakt@eactive.pl
71 340 94 00

Pozycjonowanie stron
to wysokie pozycje w wyszukiwarce

  • Pozycjonowanie stron www na nielimitowaną ilość fraz kluczowych
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu budowane od 2005 roku
  • Jesteśmy na 1. miejscu najlepiej widocznych witryn w kategorii marketing
#wiemyjak
ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

#wiemyjak
ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych – często utożsamiane z SEO (ang. search engine optimization) to działania marketingowe mające na celu zdobycie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla fraz kluczowych w naturalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej (np. Google).

Pozycjonowanie obejmuje głównie działania związane z tworzeniem i optymalizacją treści na stronie www oraz pozyskiwanie linków przychodzących, a także techniczne usprawnianie witryny.

W procesie pozycjonowania stron najważniejszym celem jest uzyskanie jak najwyższego miejsca pozycjonowanego serwisu w wynikach wyszukiwania, wyświetlanych po wpisaniu przez użytkowników do wyszukiwarki interesujących nas haseł. Najpopularniejsze wyszukiwarki, w tym dominująca na rynku – Google, wyświetlają przy standardowych ustawieniach zazwyczaj 10 odnośników do stron (pomijając reklamy i różnego rodzaju dodatkowe funkcje wyszukiwania). Ze względu na to, że około 90% użytkowników korzysta tylko z pierwszej strony wyników i nie szuka informacji ukrytych dalej, tzw. TOP 10 uważa się powszechnie za podstawowy cel pozycjonowania stron.

Pozycjonowanie stron zawiera SEO

Poszukując informacji o pozycjonowaniu, często można się spotkać z terminem SEO (search engine optimization lub po polsku optymalizacja stron dla wyszukiwarek internetowych). SEO, ze względu na swoją skuteczność, jest obecnie najchętniej stosowaną przez profesjonalistów metodą pozycjonowania. Polega ona na udoskonalaniu strony (zarówno dostępnej na niej treści, jak i zmianach w kodzie) oraz profilu linków przychodzących pod kątem znanych czynników, uwzględnianych w tworzeniu rankingów w wyszukiwarkach. Proces ten niejednokrotnie wymaga testowania różnych rozwiązań w celu wypracowania najbardziej optymalnej strategii zapewniającej wysokie i stabilne pozycje. SEO jest więc bardzo ważną częścią prac pozycjonerskich.

Nie można jednak mówić o optymalizacji w przypadku stosowania zautomatyzowanych rozwiązań np. do generowania dużej ilości linków. Takich, które posługują się tymi samymi schematami niezależnie od tematyki i budowy danej strony czy konkurencji wyświetlającej się wysoko na frazy popularne w danej branży.

Pozycjonowanie stron w Google to najważniejsza technika w Inbound Marketingu

Inbound marketing jest strategią marketingową, która – w przeciwieństwie do klasycznych i często nachalnych form reklamy – wspiera proces samodzielnego odnajdywania przez użytkowników poszukiwanych produktów czy usług. Taka forma marketingu, nawet jeśli teoretycznie ma znacznie mniejszy zasięg niż formaty outboundowe (reklamy telewizyjne czy uliczne billboardy), może generować znakomite wyniki sprzedażowe. W znaczącej większości przypadków (oczywiście, gdy marketing jest dobrze realizowany) komunikat trafi do Twojej grupy docelowej, czyli Twoich potencjalnych klientów.

reklama w telewizji vs pozycjonowanie stron

Można zobrazować to w łatwy sposób na przykładzie procesu wyszukiwania przez użytkownika pożądanych produktów/usług w wyszukiwarce internetowej. Osoba, która w polu wyszukiwania wpisuje frazę „buty sportowe damskie do fitnessu”, zazwyczaj myśli o zakupie takiego produktu i poszukuje w ten sposób odpowiedniej oferty online. W momencie, gdy Twoja strona jest dobrze wypozycjonowana, czyli zajmuje wysokie pozycje w rankingu wyszukiwania, potencjalny klient z łatwością na nią trafi i zapozna się z Twoją ofertą, która zawiera pożądany przez niego produkt. Oczywiście nie zapominaj, że na decyzję zakupową będzie miało wpływ również wiele innych czynników, takich jak cena czy warunki realizacji zamówienia. Jednak w sieci już samą możliwość prezentacji oferty osobie szukającej produktu/usługi, którą możemy jej zaproponować, uznać należy za spory sukces.

Zadaniem inbound marketingu nie jest więc kreowanie nowej potrzeby, a spełnianie już istniejącej w momencie, w którym się pojawia. Jest to bardzo istotne w kontekście biznesu, jaki prowadzisz. Jeśli chcesz sprzedawać produkt innowacyjny, który nie jest jeszcze zbyt popularny, a potrzeba jego zakupu na rynku nie istnieje, to nawet najlepsze efekty w pozycjonowaniu nie dadzą odpowiednich rezultatów. Musisz mieć świadomość, że pozycjonowanie strony internetowej nie jest odpowiednie dla każdego rodzaju biznesu.

Profesjonalne pozycjonowanie to szansa na sukces

Nasze doświadczenie pokazuje jednak, że widoczność w internecie to obecnie podstawa dla wielu przedsiębiorców, którzy chcą docierać do nowych klientów i rozwijać swój biznes. Pojawienie się Twojej strony na wysokich pozycjach w wyszukiwarce daje gwarancję zwiększenia na niej ruchu i ilości użytkowników, a w efekcie – wpływa na wzrost sprzedaży. Nie możesz też zapominać, że pozycjonowanie to jednak proces długotrwały i najlepsze rezultaty będą widoczne dopiero po dłuższym czasie.

Pozycjonowanie daje wiele możliwości rozwoju biznesu – to nie tylko dotarcie do nowych klientów. Widoczność w wyszukiwarce pozwoli Ci wzbudzić zaufanie i zbudować świadomość swojej marki. Pojawianie się Twojej strony w wynikach wyszukiwania pod wieloma frazami kluczowymi sprawi, że Twoi potencjalni klienci zaczną Cię kojarzyć. Wysokie pozycje zapewniają też wiarygodność w oczach użytkowników, bo z reguły ufają oni Google i klikają w linki, które są wyświetlają im się w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie poprzez SEO to nie pozycjonowanie marki

Niektórzy mylą te dwa pojęcia, tymczasem oznaczają one zupełnie coś innego. O pozycjonowaniu poprzez SEO napisaliśmy już sporo, warto więc wyjaśnić drugi termin tak, żebyś nie mylił go z działaniami wpływającymi na wyższą pozycję strony internetowej w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie marki to promowanie jej tam, gdzie istnieje największa szansa na pozytywny odzew. To znalezienie dla oferowanych produktów bądź usług odpowiedniego miejsca na rynku, a jednocześnie zminimalizowanie niebezpieczeństwa, że trafią do niewłaściwej grupy docelowej, niezainteresowanej naszą propozycją. Pozycjonować markę można na przykład za pomocą:

  • ceny,
  • pochodzenia produktu,
  • zupełnie nowej kategorii,
  • eksperta, specjalisty.

Skuteczność pozycjonowania stron internetowych

Ilość wyszukiwań nieustannie rośnie – poniżej przedstawiamy dane dotyczące ilości wyszukiwań na przestrzeni lat.

dane potrzebne w pozycjonowaniu - ilość wyszukań w Google

Jak wygląda pierwsza strona wyników wyszukiwania?

Wpisując w wyszukiwarce dowolne hasło, zobaczysz pierwszą stronę wyników wyszukiwania, która może prezentować się w taki sposób:

pierwsza strona wyników wyszukiwania w wyszukiwarce - po co się pozycjonować

Wygląd pierwszej strony wyników wyszukiwania może nieznacznie zmieniać się w zależności od wyszukiwanego hasła – w tym przypadku na górze widać płatną reklamę produktową, czyli Google Shopping. Następne wyniki to również płatne reklamy tekstowe, czyli linki sponsorowane. Poniżej widoczne są naturalne wyniki wyszukiwania, a po prawej stronie tzw. graf wiedzy (pokazujący dodatkowe informacje o szukanym obiekcie).

Wpływ pozycji na klikalność

W tabeli poniżej znajdziesz informacje, jak duży wpływ ma osiągana przez Twoją stronę pozycja w rankingu wyników wyszukań Google na klikalność, czyli stosunek liczby kliknięć w link do liczby wyświetleń (na komputerach stacjonarnych – desktop i w urządzeniach mobilnych – mobile). Dane zostały udostępnione przez Advanced Web Ranking i pochodzą z maja b.r. – pokazują określony współczynnik klikalności CTR (%) dla danych pozycji. Co to oznacza? Jeśli Twoja strona znajdzie się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwań, 28,93% użytkowników, którzy zobaczą te wyniki, kliknie akurat w Twój link.

klikalność poszczególnych pozycji w wyszukiwarce

Algorytm Google

Znając już dane na temat ilości użytkowników oraz klikalności poszczególnych wyników, wiemy, jak olbrzymi zasięg ma wyszukiwarka i jak ważne jest, by być na pierwszej karcie wyników, a co za tym idzie – dlaczego warto się pozycjonować. Pojawia się jeszcze pytanie – jak to zrobić?

Jak zdobyć pierwsze pozycje dzięki pozycjonowaniu?

Wyścig o pierwsze pozycje dla Twojej strony w wyszukiwarce to złożony proces, uwzględniający działania z zakresu optymalizacji technicznej, rozbudowy strony pod kątem treści i pozyskiwania wartościowych linków – proces ten wymaga czasu oraz sporego wysiłku. Punktem wyjścia dla naszych działań jest to, ile pracy do chwili obecnej wykonała konkurencja przy pozycjonowaniu swoich stron na daną frazę.

Istnieją branże, w których niezwykle trudno będzie się przebić, bo witryny obecne w TOP 10 mają za sobą wiele lat pozycjonowania oraz setki tysięcy złotych wydane na wyprzedzenie konkurencji i utrzymywanie swoich wyników. Wysokie pozycje dla firm bardziej niszowych, gdzie konkurencja nie jest tak silna, będą zdecydowanie łatwiejsze do osiągnięcia, ale też – jak łatwo się domyślić –wiązać się to będzie z mniejszym ruchem oraz niższą konwersją.

Jak Google ustala pozycje stron internetowych w wynikach wyszukiwania?

Kolejność, w jakiej pojawiają się konkretne podstrony, nie jest przypadkowa – ranking w wyszukiwarce jest ustalany na podstawie mierzalnych i jednoznacznych czynników, a za jego ułożenie odpowiada algorytm wyszukiwarki. Oznacza to, że pod uwagę brane są tylko te elementy, które bez cienia wątpliwości można przypisać do danego adresu www w internecie. Ważne jest także, że poszczególne czynniki mogą mieć zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na wyniki.

On-Site i Off-Site

Najważniejsze czynniki, które mają wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania, można podzielić na on-site (ocena jakości samej witryny) i off-site (ocena działań prowadzonych poza witryną).

Pozycja strony w wyszukiwarce zależy od następujących czynników on-site:

  • metatagi, m.in. <title> i <description> podstron,
  • zawartość: nagłówki, treść, obrazy, wideo,
  • linki wewnętrzne: linkowanie pomiędzy podstronami, ogólna nawigacja po stronie,
  • adresy URL – zawartość słów kluczowych,
  • aspekty techniczne: kod, szybkość działania, mobilność i wiele innych,
  • wiek domeny,
  • wygląd strony oraz jakość jej wykonania pod kątem standardów W3C,

Ranking strony w wynikach organicznych zależy od następujących czynników off-site:

  • linki przychodzące – ich ilość, jakość, tematyka,
  • CTR i ilość kliknięć z wyszukiwarki.

Do kwestii dyskusyjnych możemy zaliczyć:

  • sygnały z Social Media (ze względu na łatwość manipulacji),
  • rzeczywisty ruch na stronie (łatwość manipulacji oraz fakt, że nie każda strona ma podpięte narzędzia analityczne, więc byłoby to niesprawiedliwe),
  • wzmianki o nazwie marki (nie w bezpośredni sposób, ponieważ nie jest to jednoznaczne wskazanie na daną stronę www; może mieć jednak wpływ pośredni).

Wyszukiwarka bazuje łącznie na kilkuset czynnikach o różnym znaczeniu, a pozycja strony w rankingu wynika z oceny, jaką algorytm Google wystawi na ich podstawie. Wyżej wymienione czynniki na podstawie naszego doświadczenia mają najbardziej zauważalny wpływ na to, jakie strony znajdują się na wysokich pozycjach.

Wpływ pozycjonowania strony na ruch

Ze względu na ogromną liczbę użytkowników w wyszukiwarkach ruch z wyników organicznych jest zazwyczaj najważniejszym źródłem ruchu na Twojej stronie internetowej. W procesie pozycjonowania ważne jest, aby mierzyć siły na zamiary i przy założonym budżecie na działania uzyskiwać odpowiedni zwrot z inwestycji.

Można przyjąć kilka taktyk pozyskiwania ruchu na stronę. Wydawać się może, że najskuteczniejszą metodą na zdobycie dużego ruchu będzie wypozycjonowanie serwisu na najmocniejsze frazy, definiujące daną branżę. Stosowanie takiego podejścia może jednak skutkować tym, że przez długi czas nie zauważysz efektów – aż do momentu osiągnięcia zamierzonych pozycji. Zaczynając od łatwiejszych słów i stopniowo zwiększając ich liczbę, masz szansę dość szybko odczuć wzrosty ruchu – początkowo niewielkie, stopniowo powiększające ilość użytkowników na Twojej stronie.

Spójrzmy zatem, na przykładzie danych jednego z naszych klientów, jak zwiększająca się widoczność wpłynęła na ruch w kontekście wyników organicznych oraz jakie miało to przełożenie na cały ruch na stronie:

przykładów efektów pozycjonowania stron

5 korzyści pozycjonowania stron

korzysci pozycjonowania

Poniższe zalety pozycjonowania są widoczne przy długotrwałej strategii, która jest efektywnie wprowadzana w życie. Warto pamiętać, że korzyści pozycjonowania widać dopiero po jakimś czasie. Nie możemy oczekiwać szybkich i spektakularnych efektów już po pierwszych poczynionych krokach. Pozycjonowanie wymaga czasu, jednak długofalowe efekty i stopniowe zwiększanie pozycji w wyszukiwarce daje o wiele bardziej wymierne korzyści dla strony i Twojej firmy.

Do najważniejszych korzyści pozycjonowania strony zaliczyć należy przede wszystkim:

  • zwiększenie ruchu na stronie – to jedna z ważniejszych korzyści pozycjonowania. Większy ruch na stronie, który stopniowo wzrasta oznacza, że Twoją ofertą jest zainteresowanych coraz więcej osób, czyli potencjalnych klientów, którzy teraz lub w przyszłości skorzystają z niej i zakupią proponowany przez Ciebie towar lub usługę. To czy ruch na stronie wzrasta można sprawdzić w łatwy sposób dzięki narzędziom analitycznym, o których pisaliśmy w innych wpisach. Dzięki takim analizom możesz również sprawdzić, czy zwiększenie ruchu na stronie przekłada się na zwiększenie konwersji, a co za tym idzie Twoich zysków.
  • zwiększenie zaufania do marki – internauci ufają Google i innym wyszukiwarkom. Powszechnie panuje przekonanie, że strony znajdujące się najwyżej w wynikach wyszukiwania są najbardziej godne zaufania i to też dlatego klienci chętnie w nie klikają korzystając z oferty na nich przedstawionej.
  • rozwój biznesu – to kolejna z istotnych zalet pozycjonowania. Odpowiednio prowadzone pozycjonowanie stron sprawia, że informacje na nich zawarte trafiają do szerokiego grona odbiorców. W internecie nie ma granic, więc teoretycznie Twoimi klientami mogą zostać osoby z całego świata. Daje to praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju. Jeżeli biznes prowadzony jest lokalnie, trafiają do Ciebie klienci jedynie mieszkający w regionie. Dobrze wypozycjonowana strona sprawia, że Twoimi klientami są osoby zamieszkujące w innych miastach naszego kraju, co nie byłoby możliwe bez odpowiedniego pozycjonowania.
  • możliwość poznania preferencji klientów – pozycjonując stronę wykorzystujemy odpowiednie słowa kluczowe. Mogą one pomóc nam również w poznaniu preferencji klientów i tego, co najczęściej jest wyszukiwane w naszej branży, daje to wymierną wiedzę na temat branży i pozwala lepiej przygotować stronę i firmę na cały czas zmieniające się trendy. Dużą wiedzę o zachowaniach klienta daje nam dodatkowo inwestycja w analitykę internetową, która powinna być integralną częścią działań z zakresu pozycjonowania.
  • budowanie świadomości marki – nawet jeśli klient nie kliknie za pierwszym razem w link do Twojej strony, ale będzie go widział wysoko w wynikach wyszukiwania i będzie miał świadomość istnienia marki, tak jak to zostało wyżej wspomniane. Odpowiednio prowadzone pozycjonowanie sprawi, ze zaczniesz pojawiać się pod wieloma słowami kluczowymi, w wielu miejscach, a dzięki temu klient zacznie Cię kojarzyć.

Korzyści pozycjonowania – co jeszcze warto wiedzieć?

Pozycjonowanie stron warto połączyć również z innymi technikami promocji firmy w sieci. Korzyści pozycjonowania mogą być jeszcze większe gdy wzbogacimy je dodatkowymi metodami promocji, jak np. reklamy Google.

Wymierne zalety pozycjonowania to także długotrwałe efekty. Kampania pozycjonowania strony może potrwać długo, ale prowadzona cały czas i w dobry sposób, przez specjalistę pozwoli uzyskać długotrwałe rezultaty, które sprawią, że strona będzie utrzymywała się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Zostawiasz w tyle swoją konkurencję – im wyżej jest Twoja strona, tym niżej w wyszukiwarce będą znajdowały się strony konkurujących z Twoją firm. Coraz większa widoczność w internecie zwiększa szansę, że to właśnie Twoją witrynę odwiedzi internauta i zostanie Twoim klientem

Warto pamiętać również o tym, że oferty proponujące szybkie wyniki i gwarancję określonego miejsce w wyszukiwarce są nieuczciwe i nie warto z nich korzystać, bo może to się skończyć np. zablokowaniem strony w wyszukiwarce.

Aktualnie na polskim rynku funkcjonuje tysiące firm zajmujących się pozycjonowaniem stron www – SEO. Wybór zatem jest naprawdę trudny. Zastanów się, dlaczego warto realizować widoczność w Google akurat z nami a nie z jedną z tysięcy firm dostępnych zaledwie o jedno kliknięcie dalej.

Lista wszystkich korzyści pozycjonowania

Pozycjonowanie stron realizowane dla Twojej firmy przez nasz zespół oznacza:

  • WIĘKSZĄ WIDOCZNOŚĆ Twojej firmy, Twoich produktów i usług w naturalnych wynikach wyszukiwania Google oraz bardzo szeroko w innych miejscach w internecie – ze względu na naszą aktualną specyfikę realizowania usługi pozycjonowania stron www – SEO w ramach oferty KOP,
  • WIĘKSZY, WARTOŚCIOWY RUCH na Twojej stronie internetowej pochodzący od osób zainteresowanych Twoją ofertą,
  • WIĘKSZĄ KONWERSJĘ, czyli rosnącą skuteczność generowania zapytań, sprzedaży, zysków dla Twojej firmy,
  • optymalny koszt dotarcia do Twoich potencjalnych klientów,
  • możliwość precyzyjnego dotarcia do Twojej grupy docelowej (tych, którzy już szukają Twoich produktów/usług),
  • dostęp do ogromnego rynku (ponad 98% wszystkich internautów korzysta z Google),
  • większą wiarygodność Twojej firmy,
  • większą rozpoznawalność Twojej marki,
  • poprawę wizerunku firmy, jej produktów i usług,
  • bycie przed konkurencją i znajdywanie przez użytkowników Twoich produktów/usług w pierwszej kolejności.

Aktualnie na polskim rynku funkcjonuje już tysiące firm zajmujących się pozycjonowaniem stron www – SEO. Wybór zatem jest naprawdę trudny. Zastanów się, dlaczego warto realizować widoczność w Google akurat z nami, a nie z jedną z tysięcy firm dostępnych zaledwie o jedno kliknięcie dalej.

Dobór słów kluczowych

Jednym z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu są słowa kluczowe. Jeśli chcesz dobrze je dobrać, musisz ograniczyć się do słów, które:

  • są wyszukiwane przez użytkowników (możesz to zweryfikować z pomocą Planera Słów Kluczowych Google),
  • są mocno związane z Twoją ofertą i obecną treścią na Twoich podstronach,
  • nie są zbyt ogólne (często zależy to od branży).

Odpowiedź na pytanie: „Dlaczego nie warto skupiać się na frazach, które nie są wyszukiwane?”, jest dość oczywista – w końcu zależy Ci na generowaniu ruchu na stronie. Wybierając frazy, musisz mieć jednak na uwadze, że narzędzie Google nie jest w pełni precyzyjne i może się okazać, że frazy, które według Keyword Plannera nie są wyszukiwane, mimo wszystko będą generować minimalny ruch. Będą to jednak to pojedyncze sytuacje.

Dlaczego należy precyzyjnie dobierać słowa i unikać zbyt ogólnych fraz? Odpowiedź jest prosta: nie marnuj swojego czasu i pieniędzy na pozycjonowanie czegoś, co ma niewielkie szanse na konwersję. Możemy posłużyć się tutaj przykładem: wyobraź sobie, że sprzedajesz komputery stacjonarne, chcesz jednak pozycjonować się na słowo podobne (załóżmy, że będą to laptopy), bo dochodzisz do wniosku, że ta fraza będzie bardziej popularna. Myślisz, że na Twoją stronę przypadkiem trafi użytkownik, który zdecyduje się na zakup komputera stacjonarnego zamiast wybranego wcześniej laptopa. Oczywiście może tak się zdarzyć, jednak ile osób tak postąpi? Z pewnością niewiele.

W czasach, gdy informacje są na wyciągnięcie ręki, potencjalni klienci dokładnie wiedzą, czego chcą. Podobnie jest w przypadku fraz zbyt ogólnych. Są nie tylko bardzo trudne, bo mają ogromną konkurencję, ale też ich potencjał sprzedażowy jest znikomy. Bo kto w dzisiejszych czasach, chcąc w konkretnym celu kupić nowe buty, wpisuje w wyszukiwarkę po prostu frazę „buty”? Dla porównania – fraza “buty sportowe damskie do fitnessu” ma znacznie mniej wyszukań, jednak jeśli ktoś w ten sposób poprzez wyszukiwarkę wejdzie na Twoją stronę i znajdzie produkt odpowiadający jego potrzebie, masz ogromną szansę na konwersję.

Jakie słowa kluczowe możemy wybrać?

Wyjaśniliśmy już, w jaki sposób dobierać słowa kluczowe odpowiednie dla Twojego biznesu. By jednak zrobić to najskuteczniej, powinieneś zapoznać się też z najczęściej występującymi rodzajami fraz kluczowych.

Brandowe frazy kluczowe

To przede wszystkim nazwa Twojej firmy (brand) lub część jej adresu internetowego wpisywane w wyszukiwarkę. Gdy Twój brand jest unikalny, zajmiesz pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania bez dodatkowej pracy. Jeśli jednak z jakiegoś powodu tak nie jest, powinieneś zastanowić się także nad ich pozycjonowaniem.

Ogólne frazy kluczowe

Tak zwane frazy generyczne, które składają się z 1-2 słów. Bardzo ogólne, więc niezbyt dokładnie opisujące tematykę danej branży i trudne do wypozycjonowania (na przykład sukienki, torebki, samochody, domy itd.).

Frazy poradnikowe

Zazwyczaj zawierają już 3 lub więcej wyrazów. Szczególnie wykorzystywane są przez osoby poszukujące konkretnych rozwiązań zaistniałych problemów i wpisujących sprecyzowane zapytania, np. jak zrobić domową nutellę. Frazy poradnikowe najczęściej wykorzystuje się przy tworzeniu artykułów na wewnętrznych blogach firmowych.

Sprzedażowe frazy kluczowe typu długi ogon (long tail)

Bardzo szczegółowe frazy, zawierają w sobie precyzyjne wyrażenie potrzeby użytkownika. Często wybierane przez osoby zainteresowane kupnem danej rzeczy, np. jaki smartfon do 500 zł.

Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe?

W przypadku doboru słów kluczowych pozostaje jeszcze jedna kwestia: na co się zdecydować – pozycjonować metodą long tail (tzw. długi ogon), skupić się na frazach produktowych (konkretnych nazwach modeli produktów), czy próbować pozycjonowania najtrudniejszych fraz? Decyzję należy podjąć w oparciu o kilka podstawowych czynników:

  • W jakim stanie, pod względem linków przychodzących, jest Twoja strona? Czy prowadzi do niej dużo naturalnych, a może wręcz przeciwnie, dużo spamowych odnośników?
  • Jak duża jest konkurencja (ilościowo i jakościowo, także pod kątem profilu linkowego)?
  • Czy Twoja oferta jest szeroka – masz wiele produktów/usług, czy sprzedajesz tylko jeden produkt/usługę?
  • Czy w branży, w której działasz, jest potencjał do tworzenia treści i użytkownicy mogą być nimi zainteresowani?
  • Czy w branży, w której działasz, jest dużo wyszukiwanych fraz z długiego ogona?

Po udzieleniu odpowiedzi na powyższe pytania możesz przystąpić do wyboru słów kluczowych. Jeśli do Twojej strony prowadzi dużo naturalnych odnośników i konkurencja nie wyprzedza Cię na tym polu, możesz spróbować wypozycjonować trudne frazy i jednocześnie pokusić się o pozycjonowanie fraz z długiego ogona. Strategia długiego ogona nie będzie miała sensu w przypadku, gdy prowadzisz biznes oparty o jeden produkt czy usługę, a zainteresowanie eksperckimi treściami jest znikome.

A jak stwierdzić, czy długi ogon ma sens? Wzór jest bardzo prosty:

potencjalny ruch = 1 x fraza 10000 wyszukań miesięcznie = 1000 x fraza 10 wyszukań miesięcznie

Wyjaśniając – 1000 bardzo prostych fraz wygeneruje tyle samo ruchu, co jedna, bardzo trudna fraza (w przypadku, gdy Twoja strona znajdzie się z nimi na wysokich pozycjach). Mogłoby się wydawać, że trudniej będzie wypozycjonować aż 1000 fraz zamiast jednej. Niekoniecznie. W zależności od sytuacji strony internetowej i działań konkurencji założony budżet może nie pozwolić na wypozycjonowanie frazy najtrudniejszej, a liczbę łatwych fraz na wysokich pozycjach można z każdym dniem zwiększać.

Kroki pozycjonowania stron www

Wiesz już, jak dobrać odpowiednie dla Twojego biznesu słowa kluczowe. Czas więc, żebyś dowiedział się więcej o innych krokach podejmowanych w procesie pozycjonowania stron internetowych. To ta część pracy, którą w EACTIVE zajmujemy się na co dzień.

Analiza i audyt witryny

Zarówno analizę, jak i audyt witryny przeprowadzamy na początku procesu pozycjonowania (w razie potrzeby możemy te działania powtórzyć w dowolnym momencie naszej pracy z Twoją stroną). Za ich sprawą możemy dostrzec, jakie obszary funkcjonowania Twojej strony internetowej wymagają naszej natychmiastowej interwencji. Poznajemy też te elementy, które działają bez zarzutu. Ta weryfikacja widoczności witryny w wyszukiwarce i jej technicznego stanu pozwala nam zaplanować kolejne miesiące prac, a Tobie zobaczyć, ile wysiłku należy włożyć, aby Twoja strona stała się przyjazna jednocześnie dla użytkowników i Google. W analizie bierzemy pod uwagę np. zawartość pliku robots.txt i indeks strony.

Przygotowanie elementów do optymalizacji

Pozycjonowanie to proces bardzo złożony, a jednym z ważniejszych zadań jest wybranie i przygotowanie elementów do jej optymalizacji. W podjęciu odpowiedniej decyzji pomogą nam wnioski z analizy i audytu witryny, warto też sugerować się wskazówkami jakościowymi Google. W pierwszej kolejności możemy zająć się optymalizacją np. zweryfikowanej struktury i nawigacji witryny, zmierzonego czasu ładowania strony internetowej czy przeanalizowanej treści na serwisie (włącznie z metatagami i strukturą nagłówków).

Wdrożenie

Pozycjonowanie to proces bardzo złożony, a jednym z ważniejszych zadań jest wybranie i przygotowanie elementów do jej optymalizacji. W podjęciu odpowiedniej decyzji pomogą nam wnioski z analizy i audytu witryny, warto też sugerować się wskazówkami jakościowymi Google. W pierwszej kolejności możemy zająć się optymalizacją np. zweryfikowanej struktury i nawigacji witryny, zmierzonego czasu ładowania strony internetowej czy przeanalizowanej treści na serwisie (włącznie z metatagami i strukturą nagłówków).

Analiza wyników

Po wdrożeniu niezbędnych poprawek nie kończy się nasza praca, bo stale musimy obserwować zmiany w widoczności Twojej strony. Dzięki temu możemy na bieżąco analizować, jakie efekty przynoszą prowadzone przez nas działania i szybciej zareagujemy, gdy zmiany – zgodnie z założeniem, że testować należy różne rozwiązania – nie będą skuteczne, a sama strategia na pozycjonowanie serwisu będzie wymagała korekty.

Gdzie pozycjonować stronę?

Pozycjonowanie to nie tylko standardowe działania w wyszukiwarce – obecnie masz zdecydowanie więcej możliwości, by zwiększyć widoczność swojej strony w sieci. Gdzie warto być?

Pozycjonowanie w Google News

Przede wszystkim – jeśli np. posiadasz bloga lub portal informacyjny – możesz skorzystać z publikacji tworzonych w nim artykułów w Google News. To agregator gromadzący opinie, analizy i artykuły dotyczące m.in. aktualnych wydarzeń, który – gdy te odpowiadają na wprowadzone w Google zapytanie – wyświetla je na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Co to oznacza? Wysokie pozycje bez nadmiernego nakładu pracy. Żeby jednak wszystko to było możliwe, Twoja strona powinna spełnić szereg wymagań technicznych oraz formalnych. Po podłączeniu jej do Google News pamiętaj, aby każda prezentowana przez Ciebie treść zawierała ważne i wartościowe – z punktu widzenia użytkownika – informacje. Jednocześnie wiadomości muszą być aktualne, bo tylko takie zostaną przez Google zaakceptowane. „Wiadomości” to nie miejsce dla felietonów, instrukcji czy porad, lecz dla treści przyciągających uwagę i opisujących zdarzenia rzeczywiste.

Jak pozycjonować grafiki w wyszukiwarce Google?

Cała sieć jest obecnie wypełniona fotografiami uzupełniającymi publikowane treści, co oznacza, że i na Twojej profesjonalnej stronie zdjęcia na pewno się pojawią. Jest to świetna okazja, by wykorzystać ich potencjał w skutecznym pozycjonowaniu w Grafikach Google – to kolejne źródło, w którym użytkownicy poszukują kluczowych dla nich informacji. Jeśli chcesz odnieść sukces na tym polu i w ten sposób przyciągnąć ruch na swoją stronę, musisz pamiętać o kilku parametrach, które mogą mieć na to wpływ:

  • Parametr ALT – zawsze uzupełniaj alternatywny tekst, który – w przypadku problemów wyszukiwarki z wczytywaniem zdjęcia – będzie się wyświetlał w jego miejscu. Opis ALT powinien być unikalny i zrozumiały, bo jego główną rolą jest poinformować użytkownika, co znajduje się na zamieszczonym na stronie zdjęciu.
  • Linki prowadzące do obrazka – pojawiają się po to, by zarówno użytkownik, jak i roboty Google mogły z łatwością do niego dotrzeć. Ważne, żeby link do grafiki znajdował się na kilku podstronach serwisu, będzie to czytelna informacja dla robotów, że obrazek jest ważny.
  • Nazwa pliku ze zdjęciem – powinna być związana z tym, co przedstawia grafika, jak i również słowami kluczowymi, które chcemy w ten sposób wypozycjonować.

Warto też zadbać o tytuł grafiki i treść, którą ją otacza, tytuł strony, na której grafika się znajduje i lokalizację obrazka na serwerze, wagę oraz rozmiar zdjęcia, a także jego odpowiedni format.

Pozycjonowanie w YouTube

YouTube to potężny serwis internetowy, na którym bezpłatnie można umieszczać, odtwarzać, oceniać i komentować filmy. To jednocześnie kolejne miejsce, w którym przebywa niezliczone grono potencjalnych klientów, jeszcze nieświadomych, że są zainteresowani Twoimi usługami. I tutaj warto więc się pozycjonować. Jak to robić najlepiej? Musimy pamiętać o kilku zasadach:

  • Zadbaj o odpowiedni tytuł, który nie tylko zachęci użytkowników do obejrzenia Twojego filmu, ale będzie także zawierał właściwe słowa kluczowe.
  • Przygotuj miniaturę, która przykuje uwagę i sprawi, że użytkownicy będą chcieli sprawdzić, co dla nich przygotowałeś.
  • Dobierz użyteczny opis – informujący o tym, co znalazło się w Twoim filmie i zoptymalizowany pod kątem fraz kluczowych, a także pasujący stylem do tytułu i miniatury. Pamiętaj koniecznie, by umieścić w nim link do Twojej strony firmowej. Zastanów się również nad linkami do najciekawszych fragmentów filmu i ewentualnych materiałów dodatkowych.
  • Stwórz tematyczne tagi, które pozwolą z łatwością odnaleźć Twój film wśród konkurencji.
  • Zwróć uwagę na nazwę pliku (bez polskich znaków!) – ona również może zawierać w sobie pomocne frazy kluczowe.
  • Bądź dostępny – odpowiadaj na komentarze użytkowników – przy odrobinie Twojego zaangażowania i pomocy ze strony SEO oni mogą stać się Twoimi klientami!

Pozycjonowanie w Google Maps

Kluczowym miejscem, w którym powinieneś prowadzić działania z zakresu pozycjonowania, są też Mapy Google. Mechanizm wyświetlania wyników dopasowanych do obecnego położenia użytkownika wyszukiwarki Google (wykorzystanie geolokalizacji) najskuteczniej wykorzystywany jest w pozycjonowaniu lokalnym. Na czym to polega? Posłużmy się przykładem. Załóżmy, że mieszkasz na stałe we Wrocławiu, w łazience zepsuł Ci się kran, więc potrzebujesz pomocy fachowcy – hydraulika – który naprawi tę niespodziewaną usterkę, ewentualnie sprawdzi też instalację, a może nawet zakupi nowy kran i od razu go wymieni. Wpisując w wyszukiwarce hasło „hydraulik”, oczekujesz, że w wynikach pojawią się firmy z Twojej okolicy, a nie z drugiego krańca Polski – szukasz pomocy, która będzie „pod ręką”. Google doskonale o tym wie, dlatego – mając możliwość określenia Twojej obecnej lokalizacji za pomocą GPS – w odpowiedzi na Twoje zapytanie wyświetli przede wszystkim mapkę z pobliskimi punktami usług hydraulicznych wraz z podstawowymi informacjami na ich temat.

Co zrobić, by Twoja firma mogła znaleźć się w tych wynikach? Zacznijmy od podstaw. Po utworzeniu konta w Google (jeśli dotychczas go nie zakładałeś), zarejestruj się w Google Moja Firma i stwórz tam profil własnej działalności, pamiętając o opublikowaniu wszystkich istotnych dla użytkowników informacji. Poza tymi oczywistymi, jak nazwa firmy, dane kontaktowe, godziny otwarcia, czy oferta produktowa, zatroszcz się też o unikalny opis swojej firmy (pamiętaj przy tej okazji o frazach kluczowych) oraz atrakcyjne zdjęcia i grafiki (również odpowiednio opisane). Swoją wizytówkę koniecznie połącz z firmową stroną internetową (umieszczając w Mapach Google link do Twojej strony www, to samo zrób na stronie, publikując odnośnik do wizytówki w Google).

Na pozycjonowanie w Mapach Google wpływają też inne działania, takie jak pozytywne opinie użytkowników (warto zadbać o to, aby Twoi Klienci zostawiali sporo takich pozytywnych opinii – Google promuje firmy z najwyższą średnią ocen) oraz regularna publikacja wpisów (to stosunkowo nowa funkcjonalność, o której nie wszyscy jeszcze wiedzą, czyli szansa na wyprzedzenie Twojej konkurencji w wyszukiwarce).

Jak zadbać o pozycjonowanie lokalne?

Metody używane przy pozycjonowaniu lokalnym są dokładnie takie same jak w przypadku pozycjonowania ogólnego. Dzięki odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem fraz lokalnych (np. hydraulik Wrocław), będziesz w stanie bezpośrednio dotrzeć do interesującej Cię grupy potencjalnych klientów. W tym wypadku bardzo ważny też będzie link building prowadzony na portalach lokalnych i w zaufanych katalogach firm, umożliwiających umieszczenie wizytówek z nazwą Twojej firmy oraz jej danymi teleadresowymi.

Z dużymi sukcesami pozycjonowaliśmy lokalne firmy dla wielu miast z Polski. Robiliśmy to w wynikach organicznych mapek Google, jak i normalnym listingu. Między innymi były to: Wrocław, Poznań, Grudziądz, Kraków, Lublin, Bielsko-Biała, Jasło, trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Legnica, Katowice, Legionowo, Lubin, Mysłowice, Gliwice, Koszalin, Jelenia Góra, Radom, Zabrze, Radzymin, Łódź, Toruń, Nowy Sącz, Ostrów Wielkopolski, Skierniewice, Rzeszów, Siedlce, Białystok, Myślenice, Częstochowa, Bochnia, Tarnów, Jaworzno, Biała Podlaska, Bytom, Tarnowskie Góry, Ruda Śląska, Zamość, Bolesławiec, Jędrzejów, Warszawa i wiele innych.

Im interesujący Cię obszar zamieszkuje więcej osób, tym większy potencjał liczby wyszukań. W statystykach GUSu możesz zweryfikować liczbę ludności w największych miastach w Polsce. Przeczytaj więcej o pozycjonowaniu lokalnym.

Czynniki rankingowe

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych jest dla Ciebie już dość jasnym procesem, ale nadal zastanawiasz się, od czego dokładnie zależy pozycja Twojej strony w Google? Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia, wypełnionego analizami zmian i aktualizacji algorytmów, zebraliśmy i w skrócie opisaliśmy kilka podstawowych czynników.

Mobilność

Promowane są witryny responsywne, czyli zaprojektowane dla różnych, także mobilnych urządzeń.

Szybkość

Im szybciej strona się ładuje, tym lepiej. Taka witryna zyskuje wyższe pozycje i jest oceniana z większym zadowoleniem użytkowników, co jednocześnie przekłada się na wyższy współczynnik konwersji.

Certyfikat SSL

HTTPS to szyfrowanie za pomocą protokołu SSL, dzięki czemu przechwycenie przesyłanych w obrębie Twojej strony danych jest o wiele trudniejsze. Do tej pory protokół HTTPS stosowany był głównie przez banki i sklepy, czyli tam, gdzie przetwarzane są np. loginy i hasła użytkowników, ale coraz częściej spotyka się ten zapis również na mniej zaawansowanych technicznie stronach.

Treść

Treść musi być unikalna (by całkowicie wyeliminować duplicate content) oraz wartościowa dla użytkowników. Promowane są więc np. artykuły poradnikowe, w których nacisk kładzie się na wskazanie gotowych rozwiązań wskazanych problemów. Nie warto tego lekceważyć, bo nasze starania docenią nie tylko potencjalni klienci, ale także roboty Google, które nagradzają serwisy z takimi treściami.

UX

UX to skrót od User Experience, czyli projektowania produktów interaktywnych ze szczególnym uwzględnieniem pozytywnych doświadczeń użytkowników. Mówiąc prościej – tworząc produkt, w tym wypadku stronę internetową, powinniśmy się postarać, aby był on dla użytkownika zarówno funkcjonalny, ergonomiczny, jak i użyteczny.

Linki zewnętrzne

Warto zatroszczyć się o pozyskiwanie dla swojej strony wartościowych odnośników zewnętrznych. Im jest ich więcej, tym większy autorytet strony, bo Google interpretuje takie linki jako bezpośrednie rekomendacje.

Elementy techniczne

Warto zatroszczyć się o pozyskiwanie dla swojej strony wartościowych odnośników zewnętrznych. Im jest ich więcej, tym większy autorytet strony, bo Google interpretuje takie linki jako bezpośrednie rekomendacje.

Pozycjonowanie stron tylko w Google

Według danych z sierpnia 2019 roku zgromadzonych przez StatCounter aż 98,83% polskich użytkowników na co dzień korzysta z wyszukiwarki internetowej Google. Bardzo często spotkać możesz się więc z opinią specjalistów, że prace związane z pozycjonowaniem stron powinno się prowadzić wyłącznie pod kątem Google tak, by cały swój wysiłek skupić na obszarze z największym potencjałem. Jest to oczywiście bardzo słuszne podejście, zwłaszcza wtedy, gdy dopiero zaczynasz pozycjonować swoją stronę. Google oferuje Ci bowiem – poza dostępem do największej ilości internautów – szereg wskazówek ułatwiających prawidłowe i skuteczne wykonywanie działań.

Czy można się pozycjonować swoją stronę poza Google?

Faktycznie dla większości z nas Google to centrum internetowego świata, jedyna wyszukiwarka, z jakiej warto korzystać. To oczywiście nic dziwnego, bo faktycznie przy jej pomocy odnajdujemy większość interesujących nas materiałów. Kiedy jednak jesteś właścicielem firmy, powinieneś też wziąć pod uwagę również inne wyszukiwarki, jak Bing, Yahoo oraz DuckDuckGo. Co więcej, nie zaszkodzi, jeśli zainteresujesz się też zupełnie nieznanymi w naszym kraju – czeskim Seznamem czy chińskim Baidu.

Bing

Jak pozycjonować się w Bing? Wyszukiwarka Bing została stworzona przez firmę Microsoft i jak na tak dużego gracza przystało, produkt ten miał stanowić rynkową przeciwwagę dla Google’a. Kiedy jednak okazało się to niemożliwe, twórcy Binga skoncentrowali się na funkcjach wyszukiwania pod kątem określonych grup docelowych. Podobnie jak inne usługi Microsoftu, Bing zaprojektowany został przede wszystkim na amerykański rynek. Nie oznacza to jednak, że nie warto wykorzystać jego potencjału. W przeciwieństwie do konkurencji Bing zapewnia uzyskanie błyskawicznych odpowiedzi na zadane pytania w okienku wyszukiwarki. Pozwala również na wyszukiwanie informacji lokalnych, co jest wartościowym rozwiązaniem szczególnie w przypadku pozycjonowania lokalnego. Różnorodne informacje podzielone są na szereg kategorii, m.in. firmy i sklepy, osoby, aktualny ruch drogowy, lokalizacja restauracji i usług itp. Poza tym duży nacisk kładziony jest na wyszukiwanie materiałów wideo.

Link do wyszukiwarki: https://www.bing.com/?cc=pl

Yahoo

Czy pozycjonowanie w Yahoo ma sens? Yahoo powstało w 1994 roku, co w perspektywie rozwoju technologicznego wydaje się dziś bardzo odległym czasem. Niewiele osób wie, że Yahoo to pierwsza firma, dla której stworzenie własnej wyszukiwarki internetowej było sukcesem. Ale radość z tego powodu nie trwała zbyt długo, bo kolejne decyzje spowodowały, że portal – zamiast się rozwijać – zaczął podupadać. To jeden z powodów, dla których Google stał się monopolistą, a z Yahoo korzysta w Polsce obecnie garstka osób. Planując jednak pozycjonowanie strony internetowej w USA, powinieneś pamiętać o użytkownikach, którzy wybierają Yahoo (oraz Bing). Warto spróbować swoich sił na amerykańskim rynku internetowym, bo ustępuje on tylko dwóm azjatyckim gigantom, w których (z racji ogromnego zaludnienia) dostęp do sieci ma o wiele większa liczba użytkowników.

Link do wyszukiwarki: https://www.yahoo.com/

DuckDuckGo

Przeciętny internauta zna doskonale Google, słyszał być może kiedyś o Bing i Yahoo (choć na co dzień z nich nie korzysta), ale DuckDuckGo jest mu kompletnie obca. Wyszukiwarka powstała dekadę temu i coraz więcej osób – kosztem Google – decyduje się z niej korzystać. Dlaczego? Przede wszystkim z powodu większej świadomości internautów, którzy cenią swoją prywatność. W Google nie zawsze można liczyć na wysokie standardy w tej kwestii, DuckDuckGo natomiast potwierdza swoje twarde zasady w polityce prywatności – nie ma tam mowy o gromadzeniu oraz udostępnianiu informacji o użytkownikach. To szczególnie ważne w czasach, gdy ochrona danych osobowych staje się dla nas priorytetem. Warto więc trzymać rękę na pulsie i pozycjonować się również w DuckDuckGo.

Link do wyszukiwarki: https://duckduckgo.com/

Baidu

Wydawać by się mogło, że na całym świecie Google ma największy udział procentowy w rankingu wybieranych wyszukiwarek, jednak w rzeczywistości są miejsca, gdzie kalifornijski gigant nie zajmuje dominującej pozycji. W Chinach Google zagarnia zaledwie 16% rynku – pozostali użytkownicy preferują używanie rodzimego Baidu. Warto spróbować swoich sił w tak wielkim kraju, zwłaszcza że pozycjonowane słowa kluczowe podlegają podobnym zasadom jak w Google. Baidu została wyposażona w narzędzie wyszukiwania słów kluczowych, dzięki któremu zapoznamy się z zawartością wyszukiwaną przez użytkowników. To pozwoli zdobyć cenne informacje na temat obowiązujących trendów, skąd prosta droga do opracowania strategii pozycjonowania.

Link do wyszukiwarki: https://www.baidu.com/

Seznam

Wiele firm pragnie rozszerzyć swoją ekspansję na rynki sąsiednich krajów – bardzo często wybór pada na Czechy. Jeśli też masz takie plany, musisz wiedzieć, że obok Google, podobnie mocną pozycję na tym rynku ma wyszukiwarka Seznam. Pozycjonując stronę, musisz przede wszystkim zwrócić uwagę na bezpieczeństwo (w Czechach o wiele bardziej restrykcyjnie podchodzi się do tych zagadnień) oraz język (zdecydowanie większą szansę na wysoką pozycję w wyszukiwarce Seznam mają strony z opisami w języku czeskim).

Link do wyszukiwarki: https://www.seznam.cz/

Dlaczego pozycjonować stronę w Google?

By dodatkowo potwierdzić słuszność naszych wniosków, prezentujemy wyniki badań przeprowadzonych przez Gemius, z których wynika, że Grupa Google jest najpopularniejszym wydawcą w Polsce i ma zasięg wśród 94% internautów.

Najwięksi wydawcy w Polsce

Źródło Gemius

Link do badania: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/wyniki-badania-gemiuspbi-za-luty-2019.html

Koszty pozycjonowania stron

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Musisz wiedzieć, że nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie. Jeśli ktoś „od ręki” jest w stanie podać Ci konkretną kwotę, nie możesz mieć gwarancji, że będzie wiedział, co zrobić, by Twoja strona uzyskała lepsze wyniki w wyszukiwarce. W EACTIVE taka usługa w każdym przypadku wyceniana jest indywidualnie, bo na wysokość opłaty stałej za pozycjonowanie wpływa wiele czynników.

Musimy wziąć pod uwagę między innymi obecną kondycję Twojej strony czy jej profil linkowy i porównać te dane z Twoją konkurencją. To pozwoli nam ustalić, jakie prace będą potrzebne, byś osiągnął zadowalające wyniki w jak najkrótszym czasie i dobrze je wycenić. Pamiętaj jednak, że pozycjonowanie to długotrwały proces – choć możemy zapewnić Ci skuteczność działań w oparciu o doświadczenie naszych specjalistów, nie spodziewaj się natychmiastowych i spektakularnych efektów. Te wymagają czasu.

Wskazówki Google

Powyżej przedstawiliśmy różne techniki stosowane podczas pozycjonowania serwisów i porady oparte na naszym własnym doświadczeniu. Czy dostępne są jednak oficjalne materiały dotyczące pozycjonowania stron www? Poniżej znajdziesz linki do dobrych praktyk pozycjonowania stron i wskazówek technicznych odnośnie działań, których nie powinno się stosować:

https://support.google.com/webmasters/answer/7451184

https://support.google.com/webmasters/answer/35769

Dodatkowo informacje o stanowisku Google w stosunku do różnych technik stosowanych w pozycjonowaniu stron internetowych znajdziesz na oficjalnym blogu dla webmasterów: https://webmasters.googleblog.com/

Nie ma niestety dostępu do oficjalnych informacji, co i w jakim stopniu tak na prawdę wpływa na ranking wyszukiwania – nie istnieje więc idealna recepta na to, jak powinno się pozycjonować serwis www. Generalny przekaz to róbcie jak najlepszą witrynę dla użytkowników, a zostaniecie docenieni, co niestety często mija się z prawdą, bo bez wsparcia pozycjonerów trudno osiągnąć dobrą w pozycję w wynikach wyszukiwania.

Oferta

WIDOCZNOŚĆ Twojej firmy

w naturalnych wynikach Google

to największy POTENCJAŁ MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWY.

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Kompleksowe działania

Pozycjonowanie stron www, zawierające działania SEO, to kompleksowe działania techniczne i marketingowe prowadzone w internecie, które skutkują zwiększaniem widoczności Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google, czego bezpośrednim efektem jest WZROST RUCHU na Twojej stronie www.

Pozycjonowanie stron i SEO to szereg działań z zakresu optymalizacji Twojej strony (poprawa kodu i struktury), tworzenia i pracy z treściami (rozbudowa Twojej strony www) oraz link buildingu (pozyskiwanie linków prowadzących do Twojej strony). Przy realizacji strategii pozycjonowania Twojej strony zwracamy szczególną uwagę również na content marketing, czyli tworzenie i dystrybucję użytecznych treści dla Twoich potencjalnych klientów oraz analitykę internetowa, która pozwala zwiększyć skuteczność prowadzonych działań.

Wzrostu ruchu i sprzedaży

Niezależnie od tego, czy po raz pierwszy słyszysz o pozycjonowaniu stron www, czy też Twoja strona była już widoczna na w wynikach wyszukiwania Google, musisz wiedzieć, że widoczność GWARANTUJE wzrost ruchu i daje szansę na wysoką sprzedaż.

Skuteczność

Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich użytkowników. Ilość i jakość dostępnych w Google danych oraz informacji, łatwość ich wyszukiwania, liczba aktywnych użytkowników, a także częstotliwość, z jaką korzystają z wyszukiwarki sprawiają, że znaczenie Google w kreowaniu widoczności firm, produktów i usług w internecie jest bezdyskusyjna.

Jeśli nie realizujesz swojej strategii marketingowej w oparciu o wysokiej jakości usługi pozycjonowania stron, oznacza to, że nie dostrzegasz i być może marnujesz największy, obecnie dostępny potencjał marketingowo-sprzedażowy. Liderzy o to dbają. Liderzy w to inwestują!

POZYCJONOWANIE to:

kluczowy, podstawowy i skuteczny

sposób na ZWIĘKSZANIE WIDOCZNOŚCI firmy w internecie.

Zamów ofertę na pozycjonowanie jeśli:

Twoje produkty/usługi już się sprzedają (np. online, dzięki kampaniom Google Ads lub offline),

  • Twoje produkty/usługi już się sprzedają (np. online, dzięki kampaniom Google Ads lub offline),
  • chcesz rozwijać swój BIZNES,
  • strona internetowa jest już Twoim głównym kanałem marketingu i sprzedaży,
  • dopiero chcesz zbudować internetowy KANAŁ DYSTRYBUCJI,
  • chcesz sukcesywnie zwiększać RUCH na swojej stronie,
  • oferujesz produkty i usługi, których klienci szukają w Google,
  • wiesz, że musisz być widoczny w wyszukiwarce mimo tego, że sprzedajesz tylko offline,
  • chcesz zwiększyć SPRZEDAŻ,
  • myślisz strategicznie i długoterminowo,
  • chcesz budować MARKĘ online i offline.

SEO, a Strategia Marketingowa Twojej Firmy

Strategia naszej komunikacji marketingowej opiera się w dużej mierze na pozycjonowaniu strony. To samo sprawdzone podejście chcemy zaoferować Twojej firmie. Bo nawet najlepiej opracowana oferta nic Ci nie da, jeśli nie usłyszy o niej jak najwięcej właściwych osób. Kanały komunikacji w internecie dla Twojej strategii powinny być więc oparte na pozycjonowaniu strony. Dzięki WIDOCZNOŚCI W GOOGLE dotrzesz do TYSIĘCY potencjalnych klientów, którzy codziennie przeszukują internet.

Co powinieneś zrobić, aby SEO było Piktogram – megafon Twojej strategii i marki?

  • Inwestuj w STRONĘ www, jej wygląd, użyteczność i oczywiście zawartość (content).
  • Inwestuj w najlepszej jakości rozwiązania SEO, które dają długofalowy i trwały efekt (zamiast wydawania pieniędzy na szybkie i niepewne metody, nieprawidłową optymalizację, tanie linki, słaby content).
  • „USTAW POD SEO” wszystkie działania marketingowe firmy, te wewnętrzne i zewnętrzne (myśl o tym, czy wskazane działanie zwiększy Twoją widoczność w Google czy nie i jak na nią wpłynie).
  • Wprowadzaj konieczne ZMIANY (również te trudne i kłopotliwe) na stronie www, w marketingu, w sprzedaży, w obsłudze klienta i dostosowuj firmę do wymogów klienta pozyskiwanego online.

Jeśli chcesz odnieść sukces marketingowy, a w efekcie także biznesowy, zachęcamy do zmiany podejścia to przez nas zaprezentowane. Zrób wszystko, co jest konieczne, aby ukierunkować swoją firmę i marketing na pozycjonowanie stron. To na pewno Ci się opłaci, bo sprawi, że będziesz widoczny w internecie i zwiększysz w ten sposób swoją sprzedaż.

Wielu przedsiębiorców, z którymi się spotykamy, ma trudność z zaakceptowaniem zmieniającej się rzeczywistości i nie chce wprowadzać koniecznych zmian w swoim biznesie. I nie mówimy tu o zmianie o 10% czy 20% pod kątem SEO, ale o obraniu zdecydowanego kierunku na pozycjonowanie.

Pozycjonowanie z Eactive

Testujemy

Każde działanie w pierwszej kolejności testujemy w naszych własnych działaniach, dzięki czemu trafiają do Ciebie tylko sprawdzone i skuteczne metody.

Udoskonalamy

Dzięki temu, że stale poszerzamy swoją wiedzę i obsługujemy wielu klientów, możemy udoskonalać nasze metody bardzo szybko. Nasza wewnętrzna komunikacja zorganizowana jest w taki sposób, aby dział marketingu i dział realizacji usług dla klientów przekazywały sobie na bieżąco wszystkie wnioski.

Rozumiemy Biznes

Rozumiemy biznes, bo sami jesteśmy twórcami biznesu, który z mieszkania rodziców w Oławie rozwinęliśmy do firmy o ogólnopolskim zasięgu. Firmy, która działa od 2000 roku, zatrudnia ponad 70 osób, pracuje na 500m2 powierzchni biurowej w centrum Wrocławia.

mamy Kwalifikacje Techniczne

Posiadamy bardzo wysokie kwalifikacje techniczne, które mają kluczowe znaczenie dla realizacji dobrego pozycjonowania stron – SEO:

  • wiemy, dlaczego jedne strony są lepiej widoczne w Google a inne nie (znamy zasady działania algorytmu wyszukiwarki Google),
  • znamy techniczne zasady budowy najlepszych stron www (wiedza o optymalizacji stron pod kątem wymogów robota Google/Googlebota),
  • wiemy gdzie i w jakiej postaci powinny pojawiać się informacje o Twojej firmie, aby zaowocowało to widocznością w Google (optymalizacja struktury linków),
  • wiemy, jak tworzyć oprogramowanie wspomagające SEO,
  • wiemy, jak funkcjonuje sieć,
  • znamy się na serwerach, hostingach, domenach,
  • wiemy, jak rozwijać i przebudowywać strony www (zatrudniamy najlepszych webmasterów i specjalistów od oprogramowania, z którego zbudowane są witryny internetowe – tzw. systemy CMS),
  • posiadamy i cały czas zgłębiamy wiedzę z zakresu programowania w kluczowych językach programistycznych: HTML, PHP, JavaScript, Python, Ruby, C#, Java itp.,
  • wiemy, jak działają bazy danych i jak je wykorzystać,
  • zgłębiamy wiedzę dotyczącą analizy danych związanych z ruchem na stronie

mamy Kwalifikacje Marketingowe

Posiadamy wysokie kwalifikacje marketingowe związane z:

  • opracowywaniem i wyborem głównego kierunku marketingowego (tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych),
  • docieraniem z informacjami do wybranej grupy docelowej (komunikacją marketingową),
  • prowadzeniem kampanii reklamowych w internecie,
  • estetyką elementów marketingowych (designem, fotografią).

mamy Autorską Ofertę KOP

Pozycjonowanie stron realizujemy w oparciu o naszą autorską ofertę, którą stale modyfikujemy na podstawie zdobywanego codziennie doświadczenia.

stale się ZMIENIAMY

Potrafimy pracować w stanie permanentnej zmiany – by skutecznie realizować SEO, nie wolno zatrzymywać się nawet na chwilę.

To wszystko sprawia, że JESTEŚMY CORAZ BARDZIEJ SKUTECZNI!

Poniżej w telegraficznym skrócie przedstawiamy historię metod naszego pozycjonowania, czyli jak zdobywaliśmy doświadczenie.

Krótka historia pozycjonowania w EACTIVE

* Lata 2005-2007 to pozycjonowanie stron na efekt:

  • bardzo prosta optymalizacja stron,
  • umieszczenie linków przy pomocy systemów wymiany linków,
  • używanie specjalnych programów do automatycznego zdobywania linków.

* Lata 2008-2009 to pozycjonowanie stron na efekt:

  • prosta optymalizacja stron,
  • używanie systemów wymiany linków, czyli programów do wymiany linków na stronach www należących do tysięcy różnych osób i firm,
  • umieszczanie linków w artykułach na bezpłatnych platformach blogowych.

* Lata 2010-2012 to pozycjonowanie stron na efekt:

  • sprawdzanie pozycji dla kilku ustalonych fraz w TOP 10 wyników Google,
  • optymalizacja stron,
  • zdobywanie linków z własnego zaplecza pozycjonerskiego (specjalnie tworzone strony www po to, by umieścić na nich linki do pozycjonowanych serwisów).

* Lata 2013-2015 to pozycjonowanie w formule KOP = stabilne pozycje:

  • rozbudowana optymalizacja stron,
  • elementy content marketingu,
  • link building na wartościowych stronach www,
  • elementy analizy konwersji.

* Od początku 2016 roku realizujemy pozycjonowanie stron www – SEO w ramach zupełnie nowej i szerszej oferty KOP, której celem jest zwiększanie widoczności Twojej firmy w internecie, w miejscach, w których przebywają Twoi potencjalni klienci.

  • analiza sytuacji klienta, na podstawie której wyznaczamy kierunki działań,
  • techniczny audyt i optymalizacja strony,
  • rozbudowana optymalizacja i rozbudowa treści,
  • link building na wartościowych stronach www,
  • content marketing (publikacje na portalach, blogach, forach, marketing w YouTube, marketing szeptany, akcje marketingowe),
  • analityka internetowa wraz z analizą konwersji.

Zakres obsługi pozycjonowania

Aby pozycjonowanie Twojej strony i Twojego biznesu było skuteczne, potrzebujesz wdrożenia całego zestawu istotnych elementów. Dzięki pozycjonowaniu stron wielu naszych klientów, dokładnie wiemy, co powinno złożyć się na Twój sukces. Aby osiągnąć zamierzone cele, realizujemy działania pozycjonerskie w szerokim i szczegółowym zakresie, który wzbogacamy dodatkowymi elementami:

ANALIZA SŁÓW KLUCZOWYCH i SYTUACJI KLIENTA – przeprowadzamy analizę słów kluczowych pod kątem dostępnej oferty, konkurencji i widoczności, dzięki czemu wiemy, w jakim kierunku powinny być realizowane wszystkie pozostałe działania.

AUDYT I OPTYMALIZACJA STRONY – zajmujemy się przebudową strony www tak, by uwzględniała wymogi programistyczne Google, dzięki czemu zwiększamy zakres wyświetlania informacji z danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.

AUDYT I OPTYMALIZACJA LINKÓW – weryfikujemy profil linkowy i poprawiamy występujące w sieci odnośniki do Twojej strony, by Google uznało je za możliwie najlepsze, usuwamy nałożone na stronę www kary (blokady wyświetlania się strony w wynikach wyszukiwania), określamy zapotrzebowanie na nowe linki, które maja zapewnić szeroką widoczność w Google.

OPTYMALIZACJA TREŚCI – analizujemy wszystkie treści dostępne na Twojej stronie, porządkujemy je i formatujemy w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarce Google.

COPYWRITING – tworzymy wymagane nowe treści, które zaowocują dodatkową widocznością w Google.

LINK BUILDING – prowadzimy działania mające na celu pozyskanie nowych wartościowych linków, wzmianek o firmie, jej produktach i usługach online, co zwiększy widoczność strony w Google.

CONTENT MARKETING – tworzymy użyteczne treści dla Twoich potencjalnych klientów i dystrybuujemy je w sieci, w miejscach, w których użytkownicy są obecni (portale branżowe, blogi, fora, Facebook, YouTube, akcje promocyjne i marketingowe).

ANALITYKA INTERNETOWA – badamy statystyki, konfigurujemy cele konwersyjne, wdrażamy narzędzia analityczne w celu wprowadzania zmian pozwalających na zwiększenie skuteczności strony w obszarze generowania zapytań i sprzedaży.

Zapewniamy najwyższą jakość obsługi

  • koncentrujemy się na Twoich celach i pomagamy Ci je osiągnąć,
  • nastawiamy się na budowanie wzajemnych relacji długoterminowych,
  • wszystkie działania SEO prowadzą nasi doświadczeni specjalistów,
  • masz regularny kontakt mailowy i telefoniczny ze swoim opiekunem,
  • gwarantujemy Ci stały monitoring widoczności Twojej strony w wyszukiwarce Google,
  • wszystkie działania planujemy kwartalnie,
  • również kwartalnie raportujemy Ci podjęte działania SEO oraz ich efekty w postaci ruchu i konwersji,
  • zapewniamy spójność działań z innymi formami promocji online i offline,
  • oferujemy doradztwo w celu doboru optymalnych dla Ciebie rozwiązań,
  • kompleksowo zarządzamy całym projektem.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

NAPISZ DO NAS

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Cennik

    • cena pozycjonowania zależy od wybranych fraz kluczowych – im słowa kluczowe będą bardziej konkurencyjne, tym cena będzie wyższa,
    • pozycjonujemy nielimitowaną ilość fraz kluczowych,
    • pozycjonujemy cały serwis, a nie kilka wybranych fraz,
    • koncentrujemy się na zwiększaniu:
      • ilości fraz w TOP 3, TOP 10 (najwyższa widoczność strony internetowej w Google),
      • ruchu na stronie www,
      • sprzedaży/ilości zapytań/konwersji,
    • nasze wyceny zamykają się w widełkach od 1500 zł – 4500 zł netto,
    • w przypadku branż wyjątkowo trudnych proponujemy wyceny indywidualne, poza widełkami cenowymi,
    • rozliczamy się w modelu abonamentowym,
    • oferujemy umowę na czas nieokreślony.

WYŚLIJ ZAPYTANIEOtrzymasz bezpłatną wycenę

Kompleksowe podejście

Pozycjonowanie stron www to kompleksowa usługa, której cena zależna jest od wielu czynników. W naszej branży niemożliwe jest niestety skonstruowanie cennika pozycjonowania, w którym mógłbyś teraz sprawdzić, ile dokładnie musisz zainwestować, aby osiągnąć zamierzone cele.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie stron www, musimy zapoznać się z Twoim biznesem i jego specyfiką. Dopiero po tej analizie możemy przedstawić Ci rzetelną wycenę naszych usług.

Jeśli chcesz, by to EACTIVE zajęło się pozycjonowaniem Twojej strony, zastanów się nad odpowiedziami na poniższe pytania. Im więcej dowiemy się o Twoich potrzebach w trakcie naszych rozmów, tym lepiej zrozumiemy Twój biznes i Twoje cele. Pozwoli nam to opracować dla Ciebie optymalną ofertę.

Wycena pozycjonowania – wstępne pytania

1. Jaki jest Twój cel?

  • Co chcesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu stron internetowych?
  • Chcesz tylko zaistnieć w Google czy chcesz zostać liderem?
  • Chcesz wypromować konkretne produkty?
  • Chcesz wzmocnić swoją markę?
  • Jak chcesz mierzyć swój sukces?

2. Jaka jest konkurencyjność Twojej branży?

  • Jakie słowa kluczowe charakteryzują Twoją branżę?
  • Czy Twoi konkurenci działają już online?
  • Od jak dawna? Jak dużo inwestują?
  • Czy istnieją już wyraźni liderzy, którzy swoimi działaniami wyróżniają się na tle reszty?
  • Kto nim jest?
  • A może branża dopiero zaczyna podbijać internet?
  • Jaka jest świadomość branży w kwestii pozycjonowania stron www?

3. Jaka jest Twoja oferta?

  • Bardzo szeroka czy wąska?
  • Są to usługi czy produkty?
  • Na promocji czego zależy Ci najbardziej?
  • Jakie masz ceny?
  • Czy oferta była już optymalizowana pod kątem SEO/pozycjonowania stron www?

4. Jaka jest Twoja strona www?

  • Nowa czy stara?
  • Dynamiczna czy statyczna?
  • Od jak dawna rozwijasz swoją stronę internetową?
  • Ma już długą historię?
  • Na jakim oprogramowaniu jest zbudowana?
  • Czy ktoś już ją modyfikował pod kątem pozycjonowania?

5. Jaki był/jest Twój marketing?

  • Czy korzystałeś już z usługi pozycjonowania stron internetowych?
  • W jakim zakresie i z jakim skutkiem?
  • Jakie inne działania marketingowe podejmowałeś?
  • Jak wygląda Twój dział marketingu?
  • Jakie ma cele i zadania?
  • Co realizujesz we własnym zakresie a co zlecasz?

6. Jaki budżet chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie stron www?

  • Czy masz ściśle określoną kwotę?
  • Czy zakładasz, że możesz zwiększyć budżet, jeśli dowiesz się o możliwościach, których nie znałeś wcześniej?

7. W jakim czasie chcesz osiągnąć swoje cele w pozycjonowaniu stron internetowych?

  • Czy jesteś nastawiony na długoterminową inwestycję?
  • Czy interesują Cię szybkie efekty pozycjonowania?
  • Czy interesuje Cię długoterminowa współpraca w zakresie pozycjonowania strony www?

Powyższe pytania i inne zagadnienia pojawią się na pewno podczas naszych rozmów przed przygotowaniem oferty i wyceny dla Ciebie. To jedyna droga, by zrobić to właściwie, czyli indywidualnie dostosować nasze pozycjonowanie do Twoich potrzeb.

Rzetelna wycena pozycjonowania

Pozycjonowanie stron wyceniamy zawsze w taki sposób, byśmy mieli realną szansę na spełnienie naszej obietnicy, czyli takie wykonanie usług pozycjonowania stron internetowych, które w znaczący sposób zwiększy Twoją widoczność w Google. Bez dobrze obliczonego budżetu już na starcie jesteśmy skazani na porażkę. Brak odpowiednich środków powoduje, że nie jesteśmy w stanie prowadzić takiej ilości działań marketingowych, które pozwolą nam nadążyć za rynkiem oraz za konkurencją.

Model rozliczeń

Usługę pozycjonowania stron internetowych realizujemy w ramach naszej autorskiej oferty na pozycjonowanie stron www. W ramach oferty stworzyliśmy abonamentowy system rozliczeń, który pozwala na regularne zwiększanie widoczności strony w Google (ilości fraz w TOP 3 oraz TOP 10) oraz ruchu na stronie www, czyli ilości sesji pochodzących z organicznych wyników wyszukiwania. Płatności za pozycjonowanie odbywają się w systemie jednomiesięcznym, natomiast raporty wg schematu poniżej:

  • stale: kontakt z opiekunem Klienta,
  • co tydzień – raport z pozycji fraz,
  • co miesiąc – raport z widoczności (ilość fraz w TOP 3, TOP 10),
  • co miesiąc – raport z ruchu na serwisie www,
  • co miesiąc – raport z konwersji/ilości zapytań/sprzedaży,
  • co 3 miesiące – raport ze zrealizowanych działań,
  • co 3 miesiące – wnioski i perspektywy.

Opłata za pozycjonowanie

Opłata za pozycjonowanie w EACTIVE obejmuje:

  • naszą unikalną wiedzę,
  • kompleksowe doradztwo w zakresie obsługi pozycjonowania,
  • doradztwo związane ze zwiększaniem konwersji na stronie,
  • konsultacje specjalistów,
  • opracowywanie strategii,
  • planowanie, organizowanie, kontrolowanie i raportowanie wszystkich procesów,
  • wykonywanie analiz i audytów,
  • wsparcie przy usuwaniu filtrów i kar od Google,
  • optymalizacje strony www,
  • rozbudowę i przebudowę strony www,
  • pozyskiwanie wartościowych linków (link building),
  • działania związane z content marketingiem,
  • wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania wspomagającego pozycjonowanie,
  • działania związane z analityką internetową,
  • koszty pracy specjalistów.

Oferta pozycjonowania stron na stabilne pozycje

KOP to nasza autorska i najbardziej zaawansowana oferta na pozycjonowanie (SEO) stron. Realizacja pozycjonowania zgodnie z ofertą KOP skutkuje osiągnięciem stabilnych pozycji w wyszukiwarce na jak największą liczbę dobrze dopasowanych słów kluczowych. W ramach formuły KOP otrzymujesz wszystkie narzędzia niezbędne do stabilnego i skutecznego pozycjonowania Twojej strony:

  • całościowe zarządzanie projektami związanymi z pozycjonowaniem (doradztwo, opracowanie indywidualnej strategii, planowanie, organizowanie, szczegółowe raportowanie)
  • szczegółowa analiza fraz kluczowych
  • doradztwo przy wyborze fraz
  • pozycjonowanie (SEO) na dużą ilość słów kluczowych
  • optymalizacja strony www (audyt, przebudowa)
  • audyt linków (analizy linków, usuwanie ewentualnych filtrów przy użyciu Google Disavow Tool
  • rozbudowa serwisu www o nowe treści (content marketing)
  • najwyższej jakości link building (link building kreatywny)
  • monitoring parametrów on-site i off-site specjalistycznymi narzędziami
  • śledzenie zmian w algorytmie Google i bieżące dostosowywanie działań
  • rozbudowany zakres usług związany z pracą nad konwersją (web usability, analityka internetowa, raportowanie)
  • pracę utalentowanego zespołu ekspertów z wielu specjalizacji
  • przejrzysty system opłat z wydzielonym budżetem na realizację działań

Zyskujesz (Co będę z tego miał?)

Z nami zyskujesz:

ZAPYTANIA / SPRZEDAŻ

  • stały dopływ zapytań
  • więcej zapytań, dzięki stałej widoczności marki
  • stabilne zyski

STABILNA FIRMA

  • możliwość rozwoju
  • możliwość planowania
  • możliwość inwestowania
  • możliwość realizacji strategii
  • zmniejszone szanse konkurencji na wyżej wymienione
  • spokój wewnętrzny

TWOJA MARKA

  • stały kontakt z marką
  • postrzeganie marki jako silnej
  • postrzeganie marki jako prestiżowej
  • kreowania marki na lidera
  • zazdrość konkurentów

Dodatkowo oferta KOP to następujące długofalowe korzyści w postaci:

  • wysokich pozycji
  • szerokiej widoczności w wyszukiwarce
  • wysokiej jakości ruchu na stronie www
  • wysokiego zwrotu z inwestycji w pozycjonowanie
  • wysokiego współczynnika konwersji
  • najwyższej jakości usług
  • najwyższej jakości obsługi
  • dostępu do wartościowej wiedzy
  • wzrostu jakości serwisu www
  • minimalizacji ryzyka kary od wyszukiwarki
  • optymalnego wykorzystania budżetu
  • przewagi nad konkurencją

Dlaczego miałbym wam zaufać?

W EACTIVE wiemy jak pozycjonować strony, aby uzyskać stabilne pozycje i jest to nasz największy atut. Dowody skuteczności, referencje oraz fakty istotne z punktu widzenia jakości naszych usług znajdziesz poniżej:

Wiemy jak – lista dowodów, na to, że wiemy jak pozycjonować >>
Efekty naszej pracy dla przykładowych klientów >>
Lista klientów na ofertę pozycjonowania w formule KOP oraz Google AdWords >>
Referencje, maile oraz notki referencyjne od klientów >>
Informacje o EACTIVE wiemy jak >>
Informacje o naszym zespole >>

Jak rozpocząć współpracę? (Jak mam to kupić?)

Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Na podstawie wywiadu przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Po akceptacji oferty przedstawiamy propozycję umowy. Po ustaleniu ostatecznego kształtu umowy podpisujemy dokument i rozpoczynamy współpracę.

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Tylko w ten sposób dowiesz się wszystkiego na temat oferty KOP. Uzyskasz również wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytania. Zadzwoń lub wyślij zapytanie.

Zapraszamy do przesłania zapytania

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Wypracowanie marki sklepu internetowego czy portalu informacyjnego jest procesem, który zabiera sporo czasu. Chcąc podnieść pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, trzeba nie tylko posiadać ciekawą ofertę asortymentową, która przemawiać będzie do konkretnego klienta. Konieczne jest także podjęcie działań takich, jak optymalizacja i pozycjonowanie. Przedsiębiorcy nie powinni mieć jednak złudzeń, że w krótkim czasie można osiągnąć wysoką pozycję w rankingu. Warto znać podstawy pozycjonowania i wiedzieć ile trwa pozycjonowanie i po jakim czasie można spodziewać się pierwszych efektów działań SEO?

Pozycjonowanie powinny prowadzić do długookresowych rezultaty

Jeśli dopiero poznajesz podstawy pozycjonowania, powinieneś poczytać trochę o sposobie oceny witryn stosowanym przez Google. Roboty działające w wyszukiwarce pełzają po stronach internetowych i oceniają ich treść, jakość, ilość wystąpień słów kluczowych czy linki wychodzące. Jeśli Google zauważy, że wciąż modyfikujesz stronę, starasz się ją udoskonalać, poprawiać, stosując przy tym zasady dobrego SEO, wyszukiwarka doceni Twoje działania. Roboty będą częściej odwiedzały witrynę, dzięki czemu będzie ona częściej indeksowana. W konsekwencji będziesz miał możliwość uzyskania lepszej pozycji w rankingu. Przyjęcie podejścia procesowego w pozycjonowaniu, czyli podejmowanie systematycznych działań SEO, przyczyni się do osiągnięcia wysokiej i stabilnej lokaty w wynikach wyszukiwania.

Ile trwa pozycjonowanie?

eactive_ilustracja-96_v1

Choć wiesz już, że Google docenia modyfikacje strony internetowej, zastanawiasz się pewnie, ile trwa pozycjonowanie witryny. Nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, gdyż podjęcie takich samych działań SEO nie będzie tak samo efektywne w przypadku różnych stron internetowych. Długość okresu, po którym wystąpią pierwsze efekty pozycjonowania, zależy m.in. od:

  • branży, w której działasz – w jednej branży łatwiej jest zaistnieć w innej potrzeba dużo więcej czasu, warto tutaj też uwzględnić to czy działasz w całym kraju czy tylko w swoim regionie;
  • profesjonalisty, z którego usług korzystasz – dobry profesjonalista, nie zapewni Ci pozycji w miesiąc, ale będzie podejmował rozsądne działania, tak aby w możliwie najkrótszym czasie Twoja pozycja nie tylko stała się wysoka, ale także stabilna;
  • zastosowanej strategii SEO – nie każdy pozycjoner ma taką samą strategię, dla jednych ważny jest szybki wzrost pozycji, nie patrząc przy tym na konsekwencje, inni zdecydują się na kompleksowe pozycjonowanie stron, które zajmuje więcej czasu, ale przynosi większe korzyści;
  • historii prowadzonej przez ciebie strony – jeśli strona ma nieciekawą historię, czyli została przez Google uznana jako łamiąca zasady, najpierw należny odbudowywać do niej zaufanie, a to wydłuża czas oczekiwania na efekty;
  • znajomości podstaw pozycjonowania – dzięki temu będziesz wiedział, na co przeznaczasz pieniądze i specjalista SEO nie będzie musiał cię przekonywać, że dany wydatek jest uzasadniony, przez co szybciej zostaną wdrożone niezbędna działania;
  • intensywności działań konkurencji – jeśli Twoi konkurenci również poświęcają dużo czasu i energii, aby zbudować widoczność w wyszukiwarce, musisz liczyć się z tym, że aby ich pokonać będziesz potrzebował czasu i wytrwałości w działaniach.

Kiedy pierwsze efekty pozycjonowania strony?

Znając podstawy pozycjonowania, z pewnością orientujesz się, że pół roku nie jest okresem wystarczającym, aby witryna znalazła się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania pod konkurencyjne frazy. Przyjmuje się, że 6 miesięcy to okres po, którym do TOP 10 w wynikach wyszukiwania wchodzą frazy łatwe, czyli frazy cieszące się mniejszą popularnością.

Natomiast po dziewięciu miesiącach intensywnie prowadzonych działań on i off site SEO swojej strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania możesz szukać pod frazy średnio trudne. Natomiast frazy trudne, czyli takie pod które wyświetlać w wynikach wyszukiwania chce się nawet cała twoja branża potrzebują więcej czasu. Przyjmuje się, że, aby trudne frazy pojawiły się nie tylko na wysokich, ale przede wszystkim stabilnych pozycjach potrzeba od 9 do 12 miesięcy. W przypadku fraz najtrudniejszych, tych najbardziej ogólnych i najpopularniejszych nawet rok czasu nie zawsze wystarczy, aby zdobyć wymarzone pozycje.

Jeśli Twoja strona nie osiąga zadowalającej cię pozycji, ale generuje ruch i konwersje to nie porzucaj działań SEO. Być może branża, w której działasz, jest bardziej wymagająca, a konkurenci nie śpią i już od dłuższego czasu inwestują w działania SEO. Oczywiście jeśli przez 6 miesięcy nie zauważyłeś żadnych zmian nie tylko pozycji, ale także ruchu na stronie lub konwersji musisz dokładniej prześledzić działania, które zostały przez ten czas wykonane. I sprawdzić czy, aby na pewno Twój specjalista zajmuje się stroną.

Czas oczekiwania na efekty pozycjonowania wydłuży się również w sytuacji, gdy zgłaszając się do agencji SEO lub rozpoczynając samodzielne próby wcześniej otrzymałeś karę od Google. Pierwszym krokiem będzie praca nad usunięciem nałożonej kary. Dopiero pozbycie się kary umożliwi rozpoczęcie działań, mających na celu odbudowanie zaufania Google.

Jak już kiedyś podkreślaliśmy w artykule (Skuteczne działania SEO – mierzymy efekty pozycjonowania) po upływie roku najlepiej jest przeanalizować i ocenić efekty pozycjonowania. Jednak w przypadku niektórych, bardziej konkurencyjnych branż – jak np. sklepy odzieżowe, kosmetyki, obuwie, satysfakcjonujące rezultaty działań SEO mogą pojawić się po jeszcze dłuższym okresie czasu.

Co jak już mamy wyniki?

Jeśli już uda ci się zdobyć wymarzoną pozycję w wynikach wyszukiwania, nie rezygnuj z dalszych działań SEO. Google wciąż udoskonala swoje algorytmy odpowiadające za ocenę stron internetowych i ich indeksację. Zaprzestając pozycjonowania, być może skarzesz się na powrót do dawnej lokaty w rankingu.

A ona cię przecież nie zadowalała. Trudno jest także jednoznacznie określić, ile trwa pozycjonowanie strony, która już uprzednio została wypozycjonowana, a następnie zrezygnowano z działań SEO. W twoim przypadku może okazać się, że ponowne przeprowadzenie optymalizacji i pozycjonowania pochłonie tyle samo, a nawet więcej czasu, niż poświęciłeś na to za pierwszym razem. Pomyśl także o kosztach, które będą związane ze wznowieniem działań SEO.

Ocena artykułu:
4.4/5, głosów: 268

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. gość pisze:

    Apropos poprawności działań SEO, to link do strony „Skuteczne działania SEO – mierzymy efekty pozycjonowania” nie działa :)

  2. Klaudia Witek EACTIVE pisze:

    Dziękuję za informację, link już został poprawiony 😉

  3. Piotr Zając pisze:

    Ile kosztuje u was samo pozycjonowanie na kilka fraz?

  4. Klaudia Witek EACTIVE pisze:

    Panie Piotrze, nie oferujemy pozycjonowania strony na kilka fraz. Nasza oferta zakłada kompleksowe pozycjonowanie strony w internecie na wiele fraz kluczowych, które dobieramy po zapoznaniu się z branżą i stroną klienta. W ramach pozycjonowania wdrażamy rozwiązania takie jak np. content marketing czy analityka internetowa, które pozwalają osiągać jeszcze lepsze rezultaty. Nie mamy również gotowego cennika. Nasi specjaliści dokonują indywidualnej wyceny po szczegółowym przeanalizowaniu sytuacji konkretnego klienta.

  5. Alicja pisze:

    Prowadzę nieduży sklep internetowy, który nigdy nie był pozycjonowany, oferuje prezenty i akcesoria. Zależy mi bardzo na czasie, więc ile muszę czekać na efekty pozycjonowania?

  6. Klaudia Witek EACTIVE pisze:

    Witam Pani Alicjo, wszystko zależy jaki ma Pani cel, jak bardzo chce Pani zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie, na jaką inwestycję jest Pani gotowa. Pozycjonowanie to proces, który wymaga czasu, ale odpowiednio przeprowadzony pozwala uzyskać długotrwałe rezultaty. Sama branża to za mało byśmy mogli ocenić jakich działań Pani potrzebuje, dlatego zapraszamy do kontaktu. Wówczas odpowiemy bardziej szczegółowo 😉

  7. Tymek pisze:

    Ciekawa oferta. Na ten moment sam sobie robie pozycjonowanie, ale jeśli biznes mi sie rozwinie to być może się do was zgłosze.

  8. Antoni pisze:

    Czy robicie też strony internetowe od podstaw ?

  9. Klaudia Witek pisze:

    Panie Antoni, nie mamy w ofercie tworzenia stron internetowych od podstaw. Jednak pomagamy naszym klientom poprawiać ich strony internetowe, wprowadzać zmiany zarówno techniczne jak i wizualne, tak aby były one przyjazne dla odwiedzających i generowały wyższą sprzedaż.

  10. Robert pisze:

    Dobrze, że odeszliście od efektu. W wielu firmach pozycjonowanie na efekt wciąż wygląda dokładnie tak jak to opisaliście prosta optymalizacja, programy i SWL-e, które grążą karą od Google.

  11. Bogdan K. pisze:

    A jakieś przykłady jakie taka wdrożona oferta przyniosła efekty? Chętnie bym poznał.

  12. Agata Strzębska pisze:

    Panie Bogdanie, zapraszam do zapoznania się z podstroną „Efekty naszej pracy”: https://www.eactive.pl/firma/nasi-klienci/, gdzie przedstawiamy efekty naszej pracy uzyskane dzięki opisywanym w ofercie działaniom.

  13. Mariusz pisze:

    Dla mojej firmy prowadzona była już kampania google adwords, zastanawiam się nad pozycjonowaniem. Zakres obsługi brzmi interesująco, ciekawe jak jest w praktyce.

  14. Krzysiek pisze:

    W wyniku nieumiejętnych działań firmy, z którą współpracowałem do tej pory, została nałożona na moją stronę kara od google. Jak wygląda propozycja współpracy w takiej sytuacji?

  15. Agata Strzębska pisze:

    Panie Krzyśku, nasi specjaliści posiadają doświadczenie w tej kwestii i wiedzą jak poradzić sobie w sytuacji nałożenia kary od Google. Aby jednak określić zakres niezbędnych działań, musimy zapoznać się dokładnie z Pana sytuacją. Trzeba liczyć się z tym, że proces zdejmowania kary może być długotrwały i zależy w głównej mierze od tego jaki rodzaj kary został nałożony na stronę oraz za jakie działania.

  16. Kamil Łużycki pisze:

    Czy poza pozycjonowaniem wspieracie też technicznie strony internetowe? Pytam pod takim kątem – mam sklep internetowy i niestety zdarzyło się włamanie na stronę. Od firmy, z którą współpracowaliśmy w ramach pozycjonowania nie uzyskaliśmy w tym temacie pomocy, przez co straciliśmy sporo czasu i.. pieniędzy.

  17. Agata Strzębska EACTIVE pisze:

    Panie Kamilu, tak jak pisaliśmy już wcześniej, nie zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, natomiast w takim przypadku o którym Pan pisze, wsparcie ze strony naszych specjalistów jest jak najbardziej realne. Mamy już doświadczenie w podobnych sytuacjach, a rekomendacje klientów, którym wówczas pomogliśmy znajdzie Pan wśród opinii o naszej firmie.

  18. Małgorzata K. pisze:

    W jaki sposób dobierane są dodatkowe elementy do działań SEO, o których piszecie? Czy macie jakieś pakiety usług z cennikiem? Dziękuję za odpowiedź.

  19. Agata Strzębska EACTIVE pisze:

    Pani Małgorzato, nie posiadamy pakietów usług ani gotowego cennika. Nasi specjaliści indywidualnie dokonują wyceny, podobnie jak z doborem elementów wspierających działania SEO. Istotne znaczenie mają tutaj między innymi czynniki takie jak: potrzeby klienta, branża i jej konkurencyjność oraz zakres działań, jakie należy wdrożyć. Wycena jak i niezbędne narzędzia takie jak na przykład content mareting czy analityka internetowa ustalane są zawsze po dokładnej analizie sytuacji każdego klienta. Pozdrawiamy:)

  20. Paweł pisze:

    Podkreślacie, że usługi dobieracie indywidualnie. Co muszę więc zrobić, żeby dostać ofertę przygotowaną specjalnie pod moją firmę? Bo to co tutaj czytam wygląda okej, ale wciąż jest bardzo ogólne. Pozdrawiam.

  21. Agata Strzębska EACTIVE pisze:

    Panie Pawle, prosimy o wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy na naszej stronie. Nasz doradca po przeanalizowaniu Pana strony i sytuacji, skontaktuje się telefonicznie i przedstawi wszelkie szczegóły. Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu:)

  22. Mariusz Mielczarek pisze:

    Dobrze przygotowana oferta pozycjonowania trzeba przyznać, że przyciąga uwagę. Wysłałem zapytanie, czekam na kontakt. Pozdrawiam, Mariusz.

  23. Anna pisze:

    Witam serdecznie. Czy zajmują się państwo również pozycjonowaniem blogów?

  24. Agata Strzębska EACTIVE pisze:

    Pani Anno, jeśli jest Pani zainteresowana pozycjonowaniem bloga, prosimy o wysłanie zapytania poprzez formularz w zakładce kontakt:) Pozdrawiamy!

  25. Paweł Żogała pisze:

    Witam, czy sa Panstwo w stanie mi zrobic wstepna wycene pozycjonowania firmy ?

  26. Iga Katulska EACTIVE pisze:

    Panie Pawle,

    oczywiście wstępna wycena pozycjonowania jest u nas możliwa :) Do wykonania wstępnej wyceny potrzebujemy adresu strony i danych kontaktowych. Po przeanalizowaniu strony nasz doradca skontaktuje się z Panem.

    Zachęcam do wypełnienia naszego formularza w zakładce KONTAKT: https://www.eactive.pl/kontakt/

  27. Gość pisze:

    Ciekawy artykuł , informacje przekazane przejrzyście

  28. Konrad pisze:

    Oferta bardzo interesująca. Czy jest szansa na wypozycjonowanie strony o tematyce wiadomości?

  29. Iga Katulska EACTIVE pisze:

    Panie Konradzie,

    zapraszamy do wypełnienia formularza w zakładce kontakt. Nasz doradca przeanalizuje Pana stronę i skontaktuje się z Panem.

  30. Waldi pisze:

    Witam wg moich doświadczeń,mimo ze w tej branży nie jestem,ale nasłucham się dużo od informatyka,i swoje tez poczytam z ciekawości w sieci, to nie do końca tak chyba jest bo w akurat moim przypadku strona aktualizowana,na której coś się dzieje (często dodawana treść ) jest dużo niżej w wynikach wyszukiwarki jak strona mojego starszego projektu,natomiast stara,nie aktualizowana,bez dodawania żadnych treści- w wyszukiwarce widnieje w top 10 :) Zaznaczam tez ze jeśli chodzi o wiek domen to dzieli ich rok różnicy .Tak ze jak widać nie ma reguły jak wuja google zakwalifikuje nasze strony.Pozdrawiam

  31. Mateusz pisze:

    Czy posiadacie może Państwo przykładowy cennik na pisanie wartościowych artykułów / wpisów na bloga z branży IT / Reklamy? Jeśli tak to byłbym wdzięczny o kontakt.

    PS. Zauważyłem, że w komentarzach przewijają się zapytania na tworzenie stron www, więc pozwolę sobie na małą autoreklamę i zaproszę wszystkich na stronę;)

  32. SEOneverDie pisze:

    Pozycjonowanie to bardzo złożony temat, a w tym artykule jest krok po kroku wyjaśnione, co i jak! Super :)

  33. Mariola pisze:

    Piątka z plusem za artykuł :) Aż chce się czytać :)

  34. Krzysiek pisze:

    Temat wyczerpany w 100% :) Pozycjonowanie stron to złożony proces, ale myślę, że warto w niego zainwestować

  35. Marek pisze:

    Pozycjonowanie stron to obecnie usługa, na której efekty trzeba zazwyczaj długo czekać. Tylko duże firmy mogą sobie pozwolić na zainwestowanie większej kwoty.Pojawia się pytanie czy mniejsze nowe firmy mają szansę znaleźć się jeszcze wysoko w wyszukiwarce?

  36. Karol W pisze:

    Zaczynalismy sklep od poczatku z Eactive i to byl strzal w 10 swietny kontakt, wyniki pojawily sie szybciej, niz myslelismy. Polecam

  37. Guma pisze:

    Tekst długi ale mega konkretny, w końcu pozycjonowanie stron nie jest łatwe. Potężna dawka wiedzy – Teraz wiem więcej, chętnie przejrzę też Waszego bloga.

  38. Paulina pisze:

    Świeta firma, pracują w niej sami specjaliści, bardzo pomogli mi przy moim biznesie. Na prawdę wiedzą jak.!

  39. Michał pisze:

    Dopiero tutaj zrozumiałem, że kampanie Ads działają. Świetni eksperci, stałe raportowanie, polecam.

  40. Piotr pisze:

    Świetny tekst. Pozycjonowanie stron to nie lada wyzwanie, zwłaszcza jeśli ma się do czynienia z tak kapryśnymi algorytmami. Czynników wpływających na efekty jest naprawdę wiele, a do tego trzeba na bieżąco śledzić i konkurencję, i samego Google’a, czy przypadkiem nie wprowadził nic nowego. Nie mniej jednak z całą pewnością mogę stwierdzić, że upór i cierpliwość popłacają – sam tego doświadczyłem przy pozycjonowaniu własnego serwisu. I choć na początku nie było łatwo, to teraz, kiedy „załapałem” o co w tym wszystkim chodzi, jest mi o wiele łatwiej. No i pozycje wciąż rosną :)

  41. Jan pisze:

    Ciekawy artykuł. Fajna podstawowa wiedza dla laika pozycjonowania. Myślę, że warto od takich podstaw zacząć.

  42. Paweł pisze:

    Zastanawia mnie, jakim branżom w Polsce opłacaloby się pozycjonowanie strony w innych wyszukiwarkach niż Google i jaka byłaby to różnica w kosztach?

  43. Andrzej pisze:

    Posiadam własny sklep internetowy i doskonale wiem, że pozycjonowanie to bardzo złożony i ciężki proces. Mam wrażenie, że wielu przedsiębiorców jednak nie zdaje sobie z tego sprawy. O tyle dobrze, że takie firmy jak EACTIVE zwiększają świadomość ludzi właśnie poprzez publikowanie tak złożonych i merytorycznych treści. To z pewnością pokaże wszystkim, że pozycjonowanie nie jest proste, a praca nad stroną/ sklepem wymaga bardzo specjalistycznej wiedzy.

  44. Kornelia pisze:

    Ciężko w internecie o znalezienie bardziej merytorycznego artykułu na temat pozycjonowania. Solidna dawna wiedzy przekazana w czytelny sposób, dziękuje, tego szukałam :)

  45. Ania pisze:

    Dziękuję za sporą dawkę wiedzy :) Długo zastanawiałam się czy warto inwestować w pozycjonowanie stron internetowych. Po przeczytaniu tego artykułu i kilku innych na Państwa blogu jestem przekonana, że niepotrzebnie zwlekałam z podjęciem tej decyzji. Wysłałam do Państwa zapytanie ofertowe – czekam na odpowiedź :)

    Pozdrawiam!

Kompedium wiedzy o pozycjonowaniu stron

eactive-centrumtlumaczen-case-study-3-zajawka

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 275% dla centrumtlumaczen.pl dzięki pozycjonowaniu?

Zespół naszych specjalistów w ramach usługi pozycjonowania wprowadził na stronie klienta centrumtlumaczen.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 275% jak i wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się poprzez jakie działania osiągnęliśmy taki wynik! #wiemyjak Stan początkowy i efekty po wprowadzonych zmianach Centrumtlumaczen.pl to internetowe biuro tłumaczeń […]
eactive-ubezpieczeniainwestycyjne-case-study-2-zajawka

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 396,7% dla ubezpiecznia-inwestycyjne.com.pl dzięki analityce internetowej?

Dla naszego klienta ubezpieczenia-inwestycyjne.com.pl w ramach usługi pozycjonowania zostały wprowadzone zmiany z zakresu User Experience przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Terminem User Exeprience (UX) określa się wrażenia użytkownika, których doznaje podczas korzystania z produktu. Zmiany UX mają służyć poprawieniu funkcjonalności i użyteczności produktu, tak aby użytkownik czerpał jak najwięcej satysfakcji podczas jego używania. Poprzez takie zmiany dąży się […]
eactive-turystyczna-case-study-zajawka

Jak zwiększyliśmy ruch dla naszego klienta o 94,91% dzięki pozycjonowaniu?

W ramach usługi zwiększania widoczności w internecie nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta zmiany w zakresie SEO. Dzięki zrealizowanym działaniom ruch na stronie klienta wzrósł o 94,91%. Zapraszamy do przeczytania case study, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej! #wiemyjak Klient specjalizuje się w branży turystycznej. W ramach współpracy dział SEO wprowadził zmiany na stronie klienta polegające na zastosowaniu techniki tworzenia stron […]
jak pozycjonować stronę, etapy pozycjonowania

Jak pozycjonować stronę ? 5 etapów pozycjonowania

Pozycjonowanie strony jest procesem długotrwałym – pierwsze wyniki dobrze przeprowadzonej kampanii mogą być widoczne nawet po kilku czy kilkunastu miesiącach. Warto przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań przygotować odpowiednią strategię. Zaplanować kolejne etapy pozycjonowania, które będą najbardziej skuteczne dla naszej strony internetowej. Jak zatem pozycjonować stronę, by działania były skuteczne, a efekty trwałe? O tym w dalszej części artykułu. #wiemyjak […]
korzysci-zalety-pozycjonowania

Czy znasz 5 korzyści pozycjonowania stron?

Pozycjonowanie stron cały czas jest jednym z głównych elementów promowania firmy w sieci. Jeśli jest dobrze wykonane, pozwala osiągnąć wymierne korzyści dla marki. O tym, czym jest pozycjonowanie stron i jak je prawidłowo wykonywać pisaliśmy na blogu już niejednokrotnie. Dzisiaj skupimy się na tym, jakie są zalety pozycjonowania stron, które jest wykonane w prawidłowy sposób, zgodnie z wytycznymi Google. #wiemyjak Poniższe […]
gwarancja-Top-10

Czy pozycjoner może zagwarantować TOP 10 w Google?

Wiele firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron kusi swoich klientów licznymi promocjami i hasłami typy – wybierz nas a Twoja strona na pewno znajdzie się w top 10 wyszukiwarki, dajemy gwarancję top 10, wydaj tylko tyle i tyle, a gwarantujemy Tobie obecność w top 10. Jednak dobry pozycjoner na takie hasła popuka się tylko w głowę. Dlaczego?Przede wszystkim dlatego, że nie można dać […]
Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to