Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne

optymalizacja-strony-pod-google

Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją również niezbędne dla widoczności witryny czynności o charakterze kreatywnym. Obydwa warianty, choć różnią się strategią są potrzebne, a zachowanie […]

Web usability, czyli jak ważna jest użyteczność stron www

uzytecznosc-strony-www

Siadasz przed klawiaturą, włączasz komputer i szukasz interesujących stron w sieci. Jeszcze nie masz pojęcia, że za chwilę poddasz próbie web usability, czyli użyteczność przeglądanych witryn www. Z marszu pomijasz te, które odpychają szatą graficzną, są nieczytelne i wymagają instalacji dodatkowych wtyczek do przeglądarki. Nie chcesz tracić czasu na witryny, które nie chcą z Tobą współpracować. Wolisz czytać te, które […]

Poznaj 18 kreatywnych sposobów na darmowe linkowanie

linkowanie-infografika

Linkowanie to dziedzina, którą musi zajmować się każda osoba pozycjonująca serwis internetowy. Linki prowadzące do witryny są niezwykle ważne, jeżeli chodzi o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele konwencjonalnych sposobów na zdobycie linków, ale bardzo często są one płatne. Czy można zatem pozyskać linki do strony całkowicie za darmo i zrobić to kreatywnie?  Oczywiście, że tak! W tym […]

Co to jest landing page i jak ją pozycjonować ?

eactive_ilustracja-112_v3

Landing page, czyli strona docelowa albo strona lądowania jest witryną, na którą kierujemy użytkownika w związku z prowadzoną kampanią i oczekujemy, że podejmie on na niej oczekiwane przez nas działanie, na przykład: dokona zakupu, zapisze się do newslettera, dołączy do wydarzenia czy założy konto. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Landing page może służyć jako narzędzie promocyjne w konkretnej […]

Wyszukiwanie głosowe a SEO

wyszukiwanie-glosowe

Do niedawna wydawanie poleceń głosowych komputerowi było zarezerwowane tylko dla filmów science-fiction, w których bohaterowie przemierzali kosmos, a jednostka centralna była ich jedynym towarzyszem. Firma Google postanowiła wcielić pomysły z sal kinowych w życie i udostępnia swoim użytkownikom wyszukiwanie głosowe. Wraz z jego rozwojem rozwojem, usługa ta staje się coraz bardziej istotna ze względu na SEO i może być znakiem nadchodzącej rewolucji. […]

Jak wykorzystać Narzędzia dla webmasterów Google?

narzedzia-dla-webmasterow-google

Narzędzia dla webmasterów Google, czyli Google Search Console, dawniej Google Webmasters Tools. Umożliwia monitorowanie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania oraz udostępnia szereg wartościowych zasobów dla webmasterów. W dzisiejszym artykule opiszemy, na co możemy liczyć korzystając z tych narzędzi i w jaki sposób wspomagają one konkretne działania związane z pozycjonowaniem stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Panel Google Search Console […]

Pozycjonowanie wizerunkowe – dlaczego opinie są ważne dla SEO?

opinie-google

Mówi się, że każdy PR to dobry PR, jednak jeśli chodzi o opinie konsumentów na temat produktów i usług w internecie, zdanie to się nie sprawdza. Doświadczony sprzedawca wie, że o klienta trzeba dbać, a negatywne komentarze mogą nieść za sobą serię niepowodzeń. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, dlaczego opinie wystawiane przez klientów są ważne dla Twojej firmy oraz co zrobić, […]

Jak sprawdzić linki do strony, czyli dlaczego warto robić analizę linków przychodzących

jak-sprawdzic-linki-do-strony

Analiza linków to czynność, którą powinien niemal codzienne wykonywać dobry pozycjoner. Jak jednak sprawdzić linki prowadzące do strony i dlaczego to takie ważne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat analizy linków i danych, które możesz podczas tego procesu uzyskać. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Linki przychodzące, czyli jakie? Linki przychodzące (backlinki) do strony – to […]

Jak promować stronę internetową?

Gdzie-promowac-strone-internetowa

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy Jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że równie ważna jest odpowiednia promocja przygotowywanych treści, bo […]

Zasady SEO – poznaj 7 podstawowych przykazań pozycjonera

zasady-seo

Pozycjonowanie stron WWW to temat niezwykle obszerny, który spędza sen z powiek nie jednemu specjaliście SEO oraz właścicielowi strony internetowej. Na dodatek, Google nie ułatwia sprawy, strzegąc sekretu zasad działania swojego algorytmu. Zmieniły się czasy, gdy wyszukiwarka brała pod uwagę tylko kilka najważniejszych aspektów. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Dzisiaj, by dobrze wypozycjonować stronę trzeba działać […]

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na świecie?

wyszukiwarki-internetowe

Wyszukiwarki internetowe napędzają ruch w sieci. Dane pokazują, że dzięki nim generowane jest nawet osiemdziesiąt pięć procent ruchu na stronach internetowych. Nic zatem dziwnego, że każdy, kto zamierza osiągnąć sukces w sieci, inwestuje w pozycjonowanie swojej strony. Ono z kolei sprawia, że strona zajmuje wysoką pozycję w rankingach wyszukiwania. Zanim rozpocznie się inwestowanie w pozycjonowanie stron, trzeba wybrać odpowiednią wyszukiwarkę, taką, […]

Reklama internetowa na blogu – jak zarobić na współpracy z blogerami?

reklama-internetowa

Blogerzy to obecnie najbardziej wpływowa grupa twórców w internecie, aby się o tym przekonać, wystarczy spojrzeć na liczbę obserwatorów, followersów, czy fanów na najbardziej popularnych profilach w social mediach. Skuteczna reklama internetowa na blogu powoli zaczyna dorównywać popularnością i efektami reklamie telewizyjnej. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Pisaliśmy już o tym, dlaczego współpraca z blogerami się opłaca. Oprócz wiarygodnego źródła, docierającego do […]

Co to jest marketing internetowy?

marketing-internetowy

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Co to jest marketing? Zanim zaczniemy odpowiadać na pytanie co to jest marketing internetowy, pokrótce przedstawimy ogólnie co to jest marketing. MARKETING […]

Sztuczna inteligencja Google – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

sztuczna-inteligencja-google

Wraz z innymi użytkownikami internetu wpisujemy codziennie w wyszukiwarkę Google około trzy miliardy zapytań. Jesteśmy przy tym bardzo kreatywni, bo jak się okazuje aż 450 milinów z nich to frazy, których nikt wcześniej nie wpisywał. Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest, że Google znajduje natychmiastowo odpowiedzi na tyle pytań? Jednym z tropów jest sztuczna inteligencja Google. Czym dokładnie jest […]

Zwiększenie widoczności lokalnej, czyli parę słów o usłudze Google Moja Firma

google-moja-firma

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i jeszcze nie słyszałeś o usłudze Google Moja Firma – koniecznie przeczytaj ten artykuł. Dowiesz się, jak zyskać zaufanie klientów w internecie i zwiększyć widoczność Twojej firmy. Klienci dowiedzą się, jak najłatwiej dojechać do Twojego lokalu, w jakich godzinach jest otwarty, a także jakie ma opinie. #wiemyjak Czym jest Google Moja Firma? Na początek warto wspomnieć, że […]

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny internetowej?

domena-internetowa

Sytuacji, gdy przypadkiem wpadamy na pomysł powołania do życia nowej strony internetowej, otwarcia bloga czy stworzenia nowego start-upu jest zazwyczaj mnóstwo. Jeśli faktycznie dojdzie do realizacji naszych planów, pierwszymi niezbędnymi elementami będą: nazwa i domena internetowa, zazwyczaj mocno związane z tworzoną marką. Co w przypadku, gdy okaże się, że wszystkie sensowne nazwy domeny internetowej są zajęte? Warto je […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-infografika

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. Poprzez treści skierowane […]

Firmowa strona internetowa – co powinna zawierać?

firmowa strona internetowa

Masz firmę i szukasz sposobu na to, jak dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Firmowa strona internetowa jest więc tym, czego potrzebujesz. Nie może to być jednak byle jaka strona. Aby witryna firmy była atrakcyjna dla potencjalnego klienta i mogła być pozycjonowana, koniecznie musisz zadbać o  kilka elementów. Z tego artykuł dowiesz się, co powinno zawierać profesjonalna strona www. Sprawdź, […]

Pozycjonowanie i SEO to dwa różne pojęcia

optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO – (z angielskiego search engine optimization), to inaczej optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki. SEO to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych. Do optymalizacji stron zalicza się czynności związane ze zmianami wyglądu serwisu, na przykład treści na stronie oraz te związane ze zmianami […]

Jak zoptymalizować bloga pod kątem SEO?

jak-zoptymalizowac-bloga

Gdy przygotowujesz wpis na blogu, w pierwszej kolejności dbasz o to, by treść była ciekawa i interesująca, prawda? A czy pamiętasz o tym, by zoptymalizować bloga pod kątem SEO? Być może wydaje Ci się, że wymaga to specjalistycznej wiedzy i jest dla Ciebie zwyczajnie za trudne. A może uważasz, że nie przyniesie to wymiernych rezultatów? Pozwól mi rozwiać Twoje wątpliwości i powiedzieć… #wiemyjak […]

Optymalizacja grafiki – jak zwiększyć ruch na stronie przez zdjęcia

optymalizacja-grafiki

Efektywne pozycjonowanie stron nie kończy się na samym tekście. Dowiedz się, na czym polega prawidłowa optymalizacja grafiki i jakie może przynieść korzyści. Jeśli zdjęcia są ważną częścią Twojej strony lub jesteś właścicielem sklepu internetowego – nasz przewodnik został stworzony specjalnie dla Ciebie. Dlaczego optymalizacja grafiki na stronie jest ważna? Masz wątpliwości, czy optymalizacja zdjęć jest Ci […]

Czym jest Direct Answers i jak może Ci pomóc?

jak-znalezc-sie-w-direct-answers

Jeśli jesteś czynnym użytkownikiem wyszukiwarki Google to z pewnością zauważyłeś, że od pewnego czasu zaszły zmiany w prezentowaniu wyników zapytania niektórych fraz. Zadając proste pytanie wyszukiwarce Google możemy otrzymać bezpośrednią odpowiedź – Direct Answers, umiejscowioną w wyróżnionym boksie (answer box), tuż nad wyszukanymi pozycjami www. Ta nowa funkcja Google z angielskiego oznacza bezpośrednie odpowiedzi i to właśnie oferuje swoim użytkownikom […]

Rich snippets, czyli jak dogadać się z wyszukiwarką Google?

rich-snippets-zalety

Rich snippets. Dużo się o nich słyszy, ale mało kto zdaje sobie sprawę, czym są. Żeby to zrozumieć, musisz wiedzieć, że wyszukiwarka Google każdego roku przetwarza ponad dwa tryliony zapytań. Jest to spowodowane, wzrostem znaczenia Internetu dla społeczeństw. Dla wielu ludzi wyszukiwarka Google stała się głównym źródłem informacji. W jaki jednak sposób sprawić, by osoba szukająca […]

Wyszukiwarka grafiki Google – czyli wyszukiwanie po obrazie

wyszukiwanie-po-obrazie

Czy Tobie również zdarzyło się w sieci znaleźć ciekawe zdjęcie – ilustrację do artykułu, o którym chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? A może chcesz sprawdzić czy ktoś nie wykorzystuje Twoich fotografii umieszczonych na blogu lub profilu społecznościowym? Możesz dowiedzieć się tego, dzięki jednej z funkcji wyszukiwarki Google, jaką jest wyszukiwanie po obrazie. Ta funkcja przyda Ci się nawet wtedy, […]

Co to jest adres url strony i jak powinien wyglądać?

adres-url-infografika

URL to skrót z angielskiego Uniform Resource Locator, oznaczający format adresowania zasobów w Internecie. Najczęściej kojarzy nam się z adresem url strony i słusznie. Adres strony www, który wpisujemy w przeglądarce jest oparty na tym formacie i wskazuje położenie strony w sieci. Posiadając adres url strony, posiadamy dostęp do dokumentu w sieci jakim jest owa witryna. Niezwykle istotna jest jego forma. Adres url […]

Gdzie założyć bloga? Platformy blogowe – którą wybrać?

gdzie-zalozyc-bloga-porownanie

Gdzie założyć bloga? Takie pytanie zadają sobie osoby, które pragną wybić się w tak zwanej blogosferze. Jak się okazuje, platforma blogowa może mieć znaczenie dla naszego bloga – dla jego wyglądu, pozycji w wyszukiwarce czy popularności. Osoby chcące prowadzić blogi mogą korzystać ze specjalnych rozwiązań, które znacznie ułatwiają prowadzenie własnej strony. Wielokrotnie wspominaliśmy, że prowadzenie bloga firmowego […]

Historia wyszukiwania – usuwanie historii wyszukań Google

jak-usunac-historie-wyszukiwania-google

Z wyszukiwarki Google korzystamy codziennie – każdego dnia wyszukujemy potrzebne do pracy informacje, ale i szukamy ciekawych miejsc na wakacje czy też polecanych restauracji w okolicy. Jednak niewiele osób zgłębia się w to, jakie dane są tam zapisywane i co się z nimi dzieje. A jak się okazuje historia wyszukiwania Google kryje przed przeciętnym użytkownikiem internetu wiele tajemnic. Sprawdźmy zatem jakie dane […]

Mobile SEO – jak optymalizować strony mobilne?

optymalizacja-strony-mobilnej-grafika

Świadomość tego, jak ważne jest tworzenie stron mobilnych i responsywnych w ostatnim czasie zdecydowanie rośnie zarówno wśród przedsiębiorców, jak i pasjonatów tworzących własne blogi dla przyjemności. Jednak często zapominamy przy tym o kluczowym pojęciu mobile seo, czyli o optymalizacji stron w wersji mobilnej. Stworzenie strony mobilnej to tylko część niezbędnych działań. Druga kwestia to przystosowanie jej do wymagań wyszukiwarki, która od […]

Protokół http i protokół https – czym się różnią?

protokol-http-protokol-https

Adres strony internetowej pojawiający się w oknie przeglądarki poprzedzony jest literami http lub https. Nawet gdy je pominiemy wpisując adres, pojawią się one automatycznie. Większość użytkowników podczas wykorzystywania zasobów internetu nie zwraca jednak na to uwagi i wiele z nich nie wie czego skróty te dotyczą. Http lub https oznaczają protokół komunikacji klienta z serwerem i mogą istotnie wpływać na […]

Influencer marketing – w czym tkwi jego siła?

influencer-marketing-korzysci

Przypomnij sobie sytuację, w której musiałeś dokonać wyboru, na przykład jaki model telefonu kupić, jaką wybrać dietę czy gdzie pojechać na wakacje. Większość z nas poszukuje takich informacji w internecie. Informacji zarówno o dostępnych możliwościach jak i wskazówek jaką decyzję powinniśmy ostatecznie podjąć. Prawdopodobnie zdarzyło Ci się w takiej sytuacji przeczytać rekomendacje o planowanym zakupie na blogu czy też obejrzeć recenzję na […]

Linki dofollow i linki nofollow, a ich rola w pozycjonowaniu

linki-dofollow-i-nofollow

Pozycjonowanie stron obejmuje nie tylko pisanie postów zawierających kluczowe słowa. Istotnym działaniem staje się również pozyskanie linków, które będą prowadziły do naszej strony internetowej. Pozyskiwanie linków to nic innego, jak umieszczenie linka z adresem naszej domeny na obcej stronie internetowej. Dzięki temu internauci odwiedzający tą stronę, mają możliwość przejścia na naszą stronę i zapoznania się z jej treścią. […]

Co to jest SEM i czym różni się od SEO

eactive_SEM, SEO, PPC

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia w realizowaniu działań promocyjnych współcześnie działających przedsiębiorstw. Obecnie praktycznie każda organizacja posiada swoją stronę internetową, za pośrednictwem której chce oddziaływać na swoich klientów oraz uświadamiać ich o produkowanych wyrobach, świadczonych usługach oraz podejmowanych przedsięwzięciach czy inicjatywach. Aby strona  internetowa stała się widoczna w internecie, konieczne jest odpowiednie jej zoptymalizowanie. Specjaliści zajmujący się […]

Co to jest konwersja?

co-to-jest-konwersja

KONWERSJA  – jest to określone, oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę, potencjalnego klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową w internecie czy działania SEO. Inaczej konwersja zachodzi, gdy ktoś wykona ważną dla Twojej firmy czynność (np. dokona zakupu, wypełni formularz rejestracyjny) #wiemyjak zwiększyć Twoją konwersję NAPISZ DO NAS Konwersja to dla sporej części użytkowników internetu źródło […]

Tanie pozycjonowanie (SEO) z agencją SEO? Czyli jak opłacać, żeby się opłacało

tanie-pozycjonowanie

Zlecić pozycjonowanie firmie, czy freelancerowi? Czy pozycjonowanie może być tanie? Dlaczego jedni chcą 50, a drudzy 500 zł za to samo? Płacić więcej kiedy pojawią się efekty, czy decydować się na stałą opłatę? A tak właściwie to za co mam płacić? Podobne pytania zadaje sobie wiele osób, które zdecydowały się zlecić pozycjonowanie strony agencji. Sprawdź od czego […]

Co to są meta tagi i czy znaczniki meta mają znaczenie?

jak-stworzyc-meta-tag-description

Jeszcze do niedawna opis strony, czyli popularny meta tag Description odgrywał znaczącą rolę jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron. Miał istotny wpływ na wyniki wyszukiwania, dlatego do granic możliwości nasycony był frazami kluczowymi adekwatnymi dla danej podstrony. Kilka lat temu sytuacja uległa drastycznej zmianie – dziś, według informacji wprost od Google, jego waga z punktu SEO jest zerowa. […]

Jak szukać w Google? 15 zaawansowanych trików.

jak-szukac-w-google

W języku potocznym przyjęło się już żartobliwe określenie, że „wujek Google, wszystko wie i znajdzie”. Nie wszyscy jednak stosują pozycjonowanie stron i niekiedy się zdarza, że hasła, jakie wpisujemy w wyszukiwarkę nie są wystarczające, by odnaleźć interesujące nas informacje. W wynikach wyszukiwania pojawiają się informacje mało precyzyjne lub zupełnie nie związane z tym, co chcemy odnaleźć. Jak zatem szukać w Google? […]

Co to jest domena internetowa – nasz adres w sieci

co-to-jest-domena-internetowa

Domena internetowa to jeden z elementów adresu internetowego naszej strony www. Jest najbardziej rozpoznawalną częścią naszego adresu, albowiem to jej nazwę wpisujemy w wyszukiwarce i to ją jesteśmy w stanie zapamiętać. Domena internetowa, którą wybierzemy jako adres naszej strony, jest niepowtarzalna na całym świecie. Kiedy spytamy informatyka, co to jest domena internetowa, odpowie nam, że to ciąg nazw systemu […]

Przekierowanie 301 strony WWW

przekierowanie-301-strony

Wpisując w polu adresu przeglądarki internetowej adres pożądanej witryny internetowej bardzo często pomijamy przedrostek „www”. Mimo to zazwyczaj trafiamy w to samo miejsce, jakbyśmy użyli tych trzech liter. Odpowiada za to właśnie przekierowanie 301. Inna sytuacja – „wklepujemy” adres znanej nam strony internetowej i po naciśnięciu przycisku „przejdź” faktycznie lądujemy w miejscu do którego zmierzaliśmy, jednak widzimy, że jej […]

Strona w Google – jak widzi ją robot?

jak-google-widzi-strone-grafika

Większość użytkowników ocenia stronę pod kątem jej wyglądu i użyteczności, ale to tylko część elementów, o które musi zadbać właściciel witryny. Oprócz przystosowania dla użytkowników, strona w Google powinna być prawidłowo widoczna dla robotów wyszukiwarki, dzięki którym pojawia się w wynikach wyszukiwania. Tajemniczy robot Google – każdy właściciel strony internetowej słyszał o nim, ale nigdy nie widział. Jednak nie chodzi […]

Pozycjonowanie (SEO) w Google, czyli jak wypozycjonować bloga

jak-wypozycjonowac-bloga-porady

Odkąd prowadzenie bloga stało się modną i popularną aktywnością, blogerzy prześcigają się w tworzeniu angażujących treści i zdobyciu jak największej liczby odbiorców. Duża część z nich poszła także o krok dalej – aby zwiększyć widoczność swojego bloga w sieci i przyciągnąć więcej czytelników, wykorzystują bardziej techniczne metody, między innymi pozycjonowanie bloga. Internetowe dzienniki pozwalają dzielić się swoimi przeżyciami, rodzinnymi przepisami na domowe […]

Strona mobilna czy responsywna – porównanie

strona-responsywna-i-mobilna-porownanie1

W poprzednich artykułach zaprezentowaliśmy szczegółowo czym jest strona mobilna i strona responsywna. W tym artykule porównamy oba rodzaje stron i postaramy się podpowiedzieć, która z nich będzie lepsza dla Ciebie.Wiele osób używa zamiennie tych dwóch określeń, jednak jest to błędne. Mimo wielu podobieństw oba rodzaje stron znacznie różnią się od siebie i posiadają zarówno wady jak i zalety. Która zatem będzie […]

E-mail marketing – narzędzie doskonałe?

zalety-email-marketing-grafika

Do skrzynki mailowej przeciętnego użytkownika internetu każdego dnia trafia kilkanaście – kilkadziesiąt maili. Oprócz wiadomości od znajomych, dużą część poczty przychodzącej stanowią mailingi. Dzieje się tak za sprawą e-mail marketingu, który jest jednym z najczęściej wybieranych sposobów promocji marki i sprzedaży. Na czym polega skuteczny e-mail marketing i jakie korzyści niesie wysyłanie maili ofertowych i newsletterów? Odpowiedź na te […]

Anchor tekst i jego znaczenie dla pozycjonowania strony

przyjazny_anchor_tekst_grafika

Na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce wpływ ma wiele czynników. Jednym z nich jest profil linków prowadzących do witryny. Przed aktualizacją algorytmu, która miała miejsce w 2013 roku, jednym z najsilniejszych narzędzi używanych przez pozycjonerów w celu zbudowania profilu linków był właśnie anchor tekst. Aktualizacja algorytmu Pingwin wprowadziła wiele zmian, wiązała się ona bowiem z obowiązkiem ograniczenia używania anchor tekstów pod groźbą […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

Piękna, dopracowana w każdym szczególne strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

Web design i SEO mają wspólną misję

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treści czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a samo pozycjonowanie nie zapewni […]

Guest blogging  – co możesz dzięki niemu zyskać?

guest_blogging_korzysci

Dzisiaj skupimy się na zagadnieniu, jakim jest guest blogging. Blogowanie staje się coraz bardziej popularne. Blog może założyć każdy bez względu na wykształcenie, wiek, wiedzę czy zainteresowania. Również coraz więcej przedsiębiorców dostrzega narzędzie promocji swojej firmy, jakim może być blog firmowy prowadzony w profesjonalny sposób. Na temat prowadzenia blogów firmowych pisaliśmy już w jednym z poprzednich wpisów, a dzisiaj […]

Transfer domeny – jak zrobić to sprawnie i bez utraty ruchu na stronie?

jak_przeniesc_domene_gafika

Przenosić czy nie przenosić? Oto jest pytanie! Tak można by sparafrazować słynne słowa wypowiedziane ustami szekspirowskiego Hamleta. Kwestia dotyczy oczywiście transferu domeny. Wiele osób obawia się przenoszenia zawartości strony na nową domenę, szczególnie gdy strona ma wielu obserwujących, przyzwyczajonych do starego adresu. Obawa dotyczy zarówno zmniejszenia ruchu (w przypadku blogów, portali), jak i utraty klientów, zmniejszenia […]

Word of Mouth marketing – połącz go z pozycjonowaniem i zmaksymalizuj efekty!

Na naszym blogu już niejednokrotnie pokazywaliśmy, że w celu pozycjonowania stron warto łączyć ze sobą kilka technik marketingu internetowego, co znacznie zwiększy zasięg naszych działań, pozwoli zbudować renomę marki oraz zachęci potencjalnych klientów do wykonania określonego działania na stronie. Tym razem skupimy się na tym, jak połączenie word of mouth marketingu z pozycjonowaniem może zmaksymalizować efekt naszych […]

YouTube SEO: jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube?

youtube-SEO

Kanały na YouTube stają się coraz bardziej popularnym narzędziem w rękach specjalistów od marketingu. Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie własnych kanałów w celu promocji produktów i usług. Często umieszczają na nich również filmiki poradnikowe czy pokazujące życie firmy „od środka”. Również wielu blogerów decyduje się na założenie kanału, jako dodatkowego miejsca pozyskiwania odbiorców przygotowywanych przez siebie […]

5 Porad SEO dla content marketerów

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to