EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Co to jest SEM i czym różni się od SEO

eactive_SEM, SEO, PPC

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia w realizowaniu działań promocyjnych współcześnie działających przedsiębiorstw. Obecnie praktycznie każda organizacja posiada swoją stronę internetową, za pośrednictwem której chce oddziaływać na swoich klientów oraz uświadamiać ich o produkowanych wyrobach, świadczonych usługach oraz podejmowanych przedsięwzięciach czy inicjatywach. Aby strona  internetowa stała się widoczna w internecie, konieczne jest odpowiednie jej zoptymalizowanie. Specjaliści zajmujący się […]

Co to jest konwersja?

co-to-jest-konwersja

KONWERSJA  – jest to określone, oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę, potencjalnego klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową w internecie czy działania SEO. Inaczej konwersja zachodzi, gdy ktoś wykona ważną dla Twojej firmy czynność (np. dokona zakupu, wypełni formularz rejestracyjny) Konwersja to dla sporej części użytkowników internetu źródło zarobóków. Są oni właścicielami sklepów internetowych lub […]

Tanie pozycjonowanie (SEO) z agencją SEO? Czyli jak opłacać, żeby się opłacało

tanie-pozycjonowanie

Zlecić pozycjonowanie firmie, czy freelancerowi? Czy pozycjonowanie może być tanie? Dlaczego jedni chcą 50, a drudzy 500 zł za to samo? Płacić więcej kiedy pojawią się efekty, czy decydować się na stałą opłatę? A tak właściwie to za co mam płacić? Podobne pytania zadaje sobie wiele osób, które zdecydowały się zlecić pozycjonowanie strony agencji. Sprawdź od czego […]

Co to są meta tagi i czy znaczniki meta mają znaczenie?

jak-stworzyc-meta-tag-description

Jeszcze do niedawna opis strony, czyli popularny meta tag Description odgrywał znaczącą rolę jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron. Miał istotny wpływ na wyniki wyszukiwania, dlatego do granic możliwości nasycony był frazami kluczowymi adekwatnymi dla danej podstrony. Kilka lat temu sytuacja uległa drastycznej zmianie – dziś, według informacji wprost od Google, jego waga z punktu SEO jest zerowa. […]

Jak szukać w Google? 15 zaawansowanych trików.

jak-szukac-w-google

W języku potocznym przyjęło się już żartobliwe określenie, że „wujek Google, wszystko wie i znajdzie”. Nie wszyscy jednak stosują pozycjonowanie stron www i niekiedy się zdarza, że hasła, jakie wpisujemy w wyszukiwarkę nie są wystarczające, by odnaleźć interesujące nas informacje. W wynikach wyszukiwania pojawiają się informacje mało precyzyjne lub zupełnie nie związane z tym, co chcemy odnaleźć. Jak zatem szukać […]

Co to jest domena internetowa – nasz adres w sieci

co-to-jest-domena-internetowa

Domena internetowa to jeden z elementów adresu internetowego naszej strony www. Jest najbardziej rozpoznawalną częścią naszego adresu, albowiem to jej nazwę wpisujemy w wyszukiwarce i to ją jesteśmy w stanie zapamiętać. Domena internetowa, którą wybierzemy jako adres naszej strony, jest niepowtarzalna na całym świecie. Kiedy spytamy informatyka, co to jest domena internetowa, odpowie nam, że to ciąg nazw systemu […]

Przekierowanie 301 strony WWW

przekierowanie-301-strony

Wpisując w polu adresu przeglądarki internetowej adres pożądanej witryny internetowej bardzo często pomijamy przedrostek „www”. Mimo to zazwyczaj trafiamy w to samo miejsce, jakbyśmy użyli tych trzech liter. Odpowiada za to właśnie przekierowanie 301. Inna sytuacja – „wklepujemy” adres znanej nam strony internetowej i po naciśnięciu przycisku „przejdź” faktycznie lądujemy w miejscu do którego zmierzaliśmy, jednak widzimy, że jej […]

Strona w Google – jak widzi ją robot?

jak-google-widzi-strone-grafika

Większość użytkowników ocenia stronę pod kątem jej wyglądu i użyteczności, ale to tylko część elementów, o które musi zadbać właściciel witryny. Oprócz przystosowania dla użytkowników, strona w Google powinna być prawidłowo widoczna dla robotów wyszukiwarki, dzięki którym pojawia się w wynikach wyszukiwania. Tajemniczy robot Google – każdy właściciel strony internetowej słyszał o nim, ale nigdy nie widział. Jednak nie chodzi […]

Pozycjonowanie (SEO) w Google, czyli jak wypozycjonować bloga

jak-wypozycjonowac-bloga-porady

Odkąd prowadzenie bloga stało się modną i popularną aktywnością, blogerzy prześcigają się w tworzeniu angażujących treści i zdobyciu jak największej liczby odbiorców. Duża część z nich poszła także o krok dalej – aby zwiększyć widoczność swojego bloga w sieci i przyciągnąć więcej czytelników, wykorzystują bardziej techniczne metody, między innymi pozycjonowanie bloga. Internetowe dzienniki pozwalają dzielić się swoimi przeżyciami, rodzinnymi przepisami na domowe […]

Strona mobilna czy responsywna – porównanie

strona-responsywna-i-mobilna-porownanie1

W poprzednich artykułach zaprezentowaliśmy szczegółowo czym jest strona mobilna i strona responsywna. W tym artykule porównamy oba rodzaje stron i postaramy się podpowiedzieć, która z nich będzie lepsza dla Ciebie.Wiele osób używa zamiennie tych dwóch określeń, jednak jest to błędne. Mimo wielu podobieństw oba rodzaje stron znacznie różnią się od siebie i posiadają zarówno wady jak i zalety. Która zatem będzie […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to