Pozycjonowanie / SEOEACTIVE BLOG

3 działania marketingowe, które warto łączyć!

eactive_działania-marketingowe-firmy

Marketing internetowy daje możliwość korzystania z wielu rozwiązań. Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię. Wcześniej pisaliśmy o tym, że warto łączyć takie działania marketingowe jak SEO i PPC (reklamy Google). Dzisiaj przedstawimy połączenie SEO, content marketingu oraz social mediów. Sprawdzimy jakie korzyści daje nam połączenie tych trzech […]

Narzędzie propozycji słów kluczowych – jak wybrać słowa kluczowe?

slowa-kluczowe-jak-je-wybrac-miniatura

Słowa kluczowe są kwestią wyjściową dla działań SEO. Kiedy mamy już stronę internetową i zastanawiamy się nad jej pozycjonowaniem, dobór fraz, pod które chcemy się wyświetlać jest jednym z priorytetów. Dobieranie słów kluczowych jest istotne również przy pisaniu wszelkich tekstów na bloga firmowego czy artykułów sponsorowanych, jednym słowem ma znaczenie dla copywritingu SEO. Jak wybrać słowa kluczowe? […]

Crawling, indeksowanie strony, ranking stron – podstawy pozycjonowania w wyszukiwarce

crawling-indeksowanie-ranking-miniatura

O czynnikach wpływających na pozycję w rankingu wyszukiwania słyszy się sporo. Warto śledzić najnowsze doniesienia Google o wprowadzanych zmianach, co pozwoli na bardziej świadome ulepszanie naszej strony. Oczywiście kwestie takie jak: dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, poprawienie szybkości ładowania się strony czy optymalizacja dla osób dbających o pozycjonowanie są oczywiste. W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy wrócić do podstaw SEO i przyjrzeć […]

Praca w SEO – ścieżka kariery od stażysty do eksperta

pracownik-dzialu-seo-kariera-zajawka

Interesujesz się SEO i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową w tym kierunku? A może posiadasz już doświadczenie w optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek? W takim razie, praca w SEO to idealny pomysł na rozwój Twojej kariery! Dowiedz się, jak wygląda ścieżka awansu pracownika działu SEO, obowiązki na poszczególnych stanowiskach oraz wynagrodzenie. #wiemyjak Dołącz do zespołu SEO w EACTIVE Pracownik działu SEO […]

Słownik SEO

slownik-seo-podstawowe-pojecia-miniatura

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest pierwszym krokiem do zrozumienia jak funkcjonuje pozycjonowanie stron www. Zapoznaj się z naszym słownikiem SEO i uzupełnij swoją wiedzę! #wiemyjak Algorytm Google Algorytm Google – proces matematyczny lub formuła do wykonywania zestawu funkcji, w przypadku Google […]

UX co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie? Sprawdzenie strony www zapewni wartościowe user experience

ux-co-to-jest-i-do-czego-sie-odnosi-miniatura

Konieczność funkcjonowania biznesu również w świecie wirtualnym nikogo już nie dziwi. W końcu posiadanie strony internetowej może przyczynić się do pozyskania nowych klientów. Jednak samo stworzenie witryny i umieszczenie na niej podstawowych informacji nie wystarczy. Kiedy użytkownik trafi na naszą stronę warto zadbać o to, żeby pozostał na niej jak najdłużej. Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Zadbanie […]

Co to jest CMS? 4 możliwości jakie daje nam system zarządzania treścią

zalety-systemu-zarzadzania-trescia-cms-miniatura

Tworząc stronę internetową dla swojego biznesu rozważa się jej wygląd, jakie treści zostaną umieszczone i wiele innych elementów. Jeżeli decydujemy się na stworzenie witryny przez profesjonalistów należy uwzględnić podstawową kwestię: w jaki sposób będziemy mogli modyfikować treści na stronie w późniejszym czasie. Dlatego zainwestowanie w system zarządzania treścią może okazać się dobrym pomysłem. Co to jest CMS i jakie daje […]

Seo copywriting na wagę złota

co-oznacza-seo-copywriting-dla-twojej-strony-miniatura

Zanim przeanalizujemy co to jest seo copywriting zacznijmy od samego pojęcia SEO. Pod tym pojęciem kryje się wiele czynności, które związane są z optymalizacją strony w taki sposób, aby była ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Większość osób działania SEO kojarzy jedynie z pozycjonowaniem – wymianą linków, czy umieszczeniem wpisów w katalogach tematycznych. Jednak jeśli chcemy zaistnieć w wyszukiwarce musimy […]

Dobra strona internetowa, czyli jaka? Jak stworzyć stronę www wartą pozycjonowania

checklista-dobrej-strony-internetowej-miniatura

Posiadanie strony internetowej stało się nieodłączną częścią prowadzenia firmy. Zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i osoby prowadzące własny biznes, wiedzą, że zaistnienie w sieci może pomóc w zwiększeniu zysków, zdobyciu klientów i ukształtowaniu wizerunku firmy. Przychodzi jednak taki czas, kiedy zaczyna się myśleć o sposobach promowania swojej strony www, a w dalszej kolejności wszystkim marzy się pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Jednak należy […]

5 Porad SEO dla content marketerów

porady-dla-content-marketerow-miniatura

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

korzysci-z-pozycjonowania-lokalnego-miniatura

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Chcąc dobrze promować swoją firmę w wyszukiwarce warto dostosować się do zachowań internautów. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Mówią „Be mobile friendly”, ale co to oznacza?

korzysci-posiadania-strony-mobile-firendly-miniatura

Coraz więcej stron internetowych ma swoje wersje mobilne. Wszystko sprowadza się do tego, aby ułatwić użytkownikom przeglądanie treści znajdujących się w witrynie. Serwis dopasowany do wymogów urządzeń mobilnych staje się już standardem. Czy wygoda internautów jest jedynym wyznacznikiem wdrażania witryn na urządzenia mobilne? Google także ma w tym swój udział, gdyż w mobilnych wynikach wyszukiwania wyższe pozycje uzyskują […]

Dlaczego online sklep potrzebuje bloga? 4 porady jak dotrzeć do klienta i wpłynąć na pozycjonowanie

korzysci-prowadzenia-bloga-dla-sklepu-online-miniatura

W dzisiejszym artykule przedstawiamy garść porad skierowanych do właścicieli sklepów internetowych, które odpowiedzą na pytanie, jak dotrzeć do klienta online i zwiększyć widoczność serwisu w internecie. W branży e-commerce istnieje obecnie ogromna konkurencja, dlatego warto zainwestować w skuteczne działania marketingowe, aby zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. Jednym z dostępnych narzędzi marketingowych z pewnością jest blog firmowy. Dowiedz się, w jaki sposób […]

10 błędów popełnianych przy pozycjonowaniu stron e-commerce

bledy-pozycjonowania-stron-ecommerce-miniatura

Pozycjonowanie stron www z zakresu e-commerce wymaga dużej uwagi i nakładów pracy. Jest to bardzo ważne, gdyż strony sprzedażowe mają na celu zaprezentowanie oferty firmy z jak najlepszej strony. Niestety cały czas pojawiają się błędy w pozycjonowaniu stron sprzedażowych, które znacznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Jakie to błędy i czy można im zaradzić? Oto nasze odpowiedzi na kwestie związane […]

Interaktywny content co to znaczy i kiedy tworzenie contentu wspiera SEO?

korzysci-tworzenia-interaktywnego-contentu-miniatura

Wśród ilości treści, jaka jest codziennie publikowana w internecie, taka która zaangażuje jest niezwykle cenna zarówno dla odbiorców, jak i dla marketerów. Pierwsi z nich dostają ciekawe, niecodzienne, spersonalizowane treści. Drudzy mają możliwość udoskonalenia swoich strategii marketingowych. Interaktywny content może być również czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron www, wsparciem działań seo, co w konsekwencji przekłada się na funkcjonowanie biznesu. […]

Breadcrumbs SEO. Dlaczego nawigacja okruszkowa ma znaczenie?

zalety-wprowadzenia-breadcrumbs-miniatura

Narzędzi związanych z nawigacją na stronie internetowej jest sporo. Ich celem jest ułatwienie użytkownikowi poruszania się po witrynie i łatwe znajdowanie konkretnych podstron, zakładek, treści. Nawigacja okruszkowa to forma nawigacji, dzięki której użytkownik może śledzić swoją aktualną lokalizację w obrębie witryny. Breadcrumbs SEO przekłada się również na pozycjonowanie stron www, ponieważ pomaga w określeniu struktury witryny. Jak zatem wykorzystać […]

Komentarze internautów – jak wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

wskazowki-dla-moderatorow-komentarzy-miniatura

Moderacja dyskusji internautów jest powszechnie stosowane. Administratorzy serwisów starają się usuwać wulgarne treści, wątki niezwiązane z tematem danej strony, a czasami nieprawdziwe bądź niepochlebne opinie użytkowników. Komentarze internautów wskazują na zainteresowanie danym produktem, artykułem czy zamieszczoną grafiką bądź filmikiem. Pozwalają uzyskać informacje na temat publikowanych treści, a także stanowią źródło wiedzy na temat tego jak odbierana jest marka. […]

Czym się różni on page seo od off page seo?

dzialania-seo-on-page-i-off-page-miniatura

Każda osoba posiadająca swoją stronę internetową pragnie, aby była ona jak najlepiej dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to takie ważne i co zrobić, aby osiągnąć sukces? Niezwykle istotna jest dobrze ustalona strategia na pozycjonowanie stron. Można to zrobić samemu, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalisty od SEO (z angielskiego search engine optimization, […]

Mapa strony www podstawą nawigacji na witrynie internetowej

czym-jest-mapa-strony-www-miniatura

Na proces pozwalający witrynie zaistnieć w sieci, poprzez zyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, składa się kilka kroków. Działania mają doprowadzić do tego, by pozycjonowanie przyniosło pożądany efekt. Podstawą działań, po dobraniu odpowiednich słów kluczowych, jest optymalizacja witryny. Przeprowadza się ją pod kątem użytkownika oraz wyszukiwarki. Udoskonalając witrynę musimy pamiętać, że internauta, gdy trafi na żądane […]

Czy strona firmowa typu one page to dobre rozwiązanie?

wskazowki-pozycjonowania-strony-typu-one-page-miniatura

Aktualizowanie firmowych stron internetowych, aby były bardziej przejrzyste, intuicyjne oraz czytelne jest konieczne. Takie działania mają na celu przyciągnięcie klientów i użytkowników portali, którzy zmęczeni już są witrynami przepełnionymi niedostosowanymi do ich urządzeń i błędnie się ładującymi multimediami i treścią. Internauci oczekują stron www, które będą przyjazne oraz łatwe w obsłudze. I takie zdają się być one page website, które […]

Co wpływa na pozycjonowanie? Najważniejsze czynniki rankingowe Google

co-wplywa-na-pozycjonowanie-czynniki-miniatura

Od czego zależy pozycja w Google? Oto odwieczne pytanie osób zajmujących się pozycjonowaniem stron. Czynników jest wiele, a dodatkowo co jakiś czas można usłyszeć o zmianach, aktualizacjach, które wpłyną na ranking. Wśród powszechnych faktów i mitów trzeba postawić przede wszystkim na zdrowy rozsądek. Postanowiliśmy zebrać kilka czynników, które wpływają na pozycjonowanie stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. […]

7 wskazówek jak pisać teksty SEO na stronę mobilną

czynniki-do-ktorych-nalezy-dostosowac-tekst-na-strone-mobilna500x260

Z ostatnich trendów, jakie pojawiły się w branży SEO w 2017 roku i przepowiedni specjalistów na nadchodzące miesiące wiadomo, że coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoim urządzeniu przenośnym. Dlatego wyszukiwarka Google nagradza wysoką pozycją te serwisy, które przygotowały zoptymalizowaną wersję mobile swojej witryny. Przewaga mobile nad desktopem ma bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron www, a także na […]

Przeniesienie domeny – jak zrobić to sprawnie i bez utraty ruchu na stronie?

jak_przeniesc_domene_gafika

Przenosić czy nie przenosić? Oto jest pytanie! Tak można by sparafrazować słynne słowa wypowiedziane ustami szekspirowskiego Hamleta. Kwestia dotyczy oczywiście zmiany domeny. Wiele osób obawia się przenoszenia zawartości strony na nową domenę, szczególnie gdy strona ma wielu obserwujących, przyzwyczajonych do starego adresu. Obawa dotyczy zarówno zmniejszenia ruchu (w przypadku blogów, portali), jak i utraty klientów, zmniejszenia […]

Jak chat na stronie poprawi komunikację z klientem oraz… pozycje w Google

cechy-skutecznego-czatu-na-stronie 500x260

Odpowiadanie na potrzeby klientów to podstawa każdego biznesu. Podczas gdy dostęp do informacji jest nieograniczony, a ich ilość jest ogromna, czat na stronie może okazać się idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Wprowadzając chat online na swoją stronę pozwolisz osobom zainteresowanym ofertą firmy dostać szybką i profesjonalną odpowiedź, rozwiewającą ich wszelkie możliwe wątpliwości. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

10 faktów technicznych SEO dla początkujących

informacje-o-technicznych-aspektach-seo 500x260

Szukasz czegoś o SEO dla początkujących? Bardzo dobrze trafiłeś! Techniczne SEO to bardzo rozległy i wymagający temat, a specjaliści oprócz eksperckiej wiedzy, umiejętności rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, muszą także znać wszelkie newsy z pozycjonowania prosto od samego Google. W naszym artykule połączymy techniczne fakty SEO dla początkujących z ciekawostkami od giganta! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Strona powinna ładować […]

Certyfikaty SSL, czy warto inwestować w zabezpieczenia?

sposoby-zabezpieczenia-strony-internetowej 500x260

Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych rzeczy związanych z jej postawieniem. Czasami po raz pierwszy trafiamy wtedy na pojęcie certyfikaty SSL. Firmy hostingowe często oferują także wykupienie specjalnego certyfikatu SSL. Jednak nie każdy wie, czym właściwie są te certyfikaty SSL oraz czy […]

Ban czy filtr – czyli jakie kary Google może nałożyć na stronę

zdejmowanie-bana-lub-filtra-od-google 500x260

Ze względu na coraz większą liczbę stron internetowych, Google systematycznie aktualizuje algorytmy, które mają na celu niwelowanie spamu w Internecie i przede wszystkim walkę z nieuczciwą konkurencją. Jako, że Google Inc. posiada ponad 90% udziałów na rynku wyszukiwarek internetowych praktycznie na całym świecie, wszystkie osoby zarządzające stronami www i pozycjonerzy muszą dostosować się do tych zmian. W innym wypadku na […]

Jak sprawdzać statystyki strony internetowej?

informacje-dostepne-dzieki-statystykom-google-analytics500x260

Statystyki strony internetowej dają wgląd do jej skuteczności, zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają rozwikłać różne problemy związane z użytecznością i funkcjonalnością strony. Dzięki danym statystycznym łatwiej będzie Ci dopasować swoją stronę do oczekiwań odbiorców. W przypadku sklepów internetowych będziesz mógł śledzić ich ścieżkę zakupową i zapobiec porzucaniu przez nich koszyka. Jeżeli prowadzisz bloga to zobaczysz, które posty są […]

Branża ecommerce – jak przygotować się na Święta Bożego Narodzenia 2017?

porady-jak-przygotowac-na-boze-narodzenie-sklep-w-branzy-ecommerce 500x260

Święta Bożego Narodzenia już za pasem, a branża ecommerce sezon sprzedażowy rozpoczęła już wraz z początkiem listopada. Wyprzedażowe wydarzenia takie jak Black Friday, Cyber Monday, czy Mikołajki zwiastują okres wielkich zakupów online. Aby przygotować się na wszystkie okoliczności i sprawić, że Twój sklep będzie bardziej widoczny w sieci zapoznaj się z naszym przedświątecznym poradnikiem. Pomożemy Ci zwiększyć ruch i zyskać wartościową […]

Reklama pop up przyjazna SEO i użytkownikom

reklama-popup-zajawka

Pop up to reklama na stronach internetowych w formie wyskakującego okna, pojawiająca się przed witryną i zakrywająca częściowo lub nawet w całości jej treść. W ten sposób ma odciągnąć na chwilę uwagę użytkownika od docelowego contentu na stronie i zainteresować przekazem reklamowym. Największą popularnością reklamy pop up cieszyły się pod koniec lat 90. i na początku 2000 roku, jednak tylko ze […]

Kto to jest copywriter i co go łączy z SEO?

copywriter-seo-zajawka

Każdego dnia w sieci pojawiają się setki nowych stron, a na nich miliony znaków tekstu. Niektóre strony zachwycają i przyciągają uwagę na dłużej, inne angażują w niewielkim stopniu. Istotny wpływ na to ma to, kto przygotowywał treść umieszczoną na stronie. Jeżeli za tekstami stoi profesjonalny copywriter, to treści będą przyciągać i intrygować. W wielu innych przypadkach może być to zlepek słów […]

Pozycjonowanie i optymalizacja plików pdf – co zrobić aby były widoczne w wyszukiwarce?

pozycjonowanie-pdf-zajawka

Temat optymalizacji strony i zwiększania jej widoczności w wyszukiwarce porusza się zazwyczaj w odniesieniu do strony głównej i podstron danego serwisu. Istnieje jednak wiele branż, które do przekazywania informacji swoim odbiorcom wykorzystują pliki pdf. Czy pozycjonowanie plików pdf jest możliwe? Choć mogłoby się wydawać, że sposób ten nie przynosi profitów stronie internetowej, to dotychczasowe doświadczenia mówią zupełnie coś innego. […]

Error 404: file not found – skąd ten komunikat?

error-404-zajawka

Z pewnością nie raz i nie dwa na Twoim monitorze w oknie przeglądarki pojawił się napis error 404 lub błąd 404. Jak się wtedy zachowałeś? Kliknąłeś odśwież? Sprawdziłeś poprawność wpisanego adresu internetowego? A może zacząłeś sprawdzać swoje połączenie z internetem? Aby poradzić sobie z komunikatem 404 not found i odpowiednio na niego zareagować, trzeba wiedzieć, co kryje się pod  tym sformułowaniem […]

Strona 404 – jak powinna wyglądać by zatrzymywać klientów na stronie?

strona-404-zajawka

Gdy po intensywnych poszukiwaniach interesującej nas strony wydaje się nam, że właśnie odnaleźliśmy potrzebne informacje, a po wejściu w witrynę pojawia się komunikat – błąd 404 strona nie została odnaleziona – poziom naszej złości i rozczarowania jest tak duży, że jedyne co mamy ochotę w danej chwili zrobić, to opuścić stronę. Z pewnością spotkałeś się niejednokrotnie z taką sytuacją jako użytkownik. […]

3 cechy charakteryzujące dobry link

dobry-link-zajawka

Pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów wspierających działanie mające na celu wypozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej. Jednak w ostatnich latach w tej kwestii zmieniło się wiele. Przede wszystkim trzeba zapomnieć o pozyskiwaniu linków dla strony z tak zwanych farm linków, gdyż może to skutkować zupełnie innym rezultatem niż zamierzony. Podobnie jak przy optymalizacji strony, tak […]

Czym jest ecommerce seo, czyli optymalizacja sklepu internetowego?

ecommerce-seo-zajawka

Prowadzenie sklepu internetowego, szczególnie z bardzo popularnych branż to nie lada wyzwanie. W końcu konkurencja nie śpi i cały czas działa. Jedną z najważniejszych kwestii, od której zależy sukces Twojego sklepu online jest odpowiednia optymalizacja karty produktowej. Dobra optymalizacja sklepu internetowego, czyli ecommerce seo pozwala na zdobycie widoczności w wyszukiwarce, a co za tym idzie – na zwiększenie ruchu w witrynie i co […]

11 sprawdzonych porad na zwiększenie ruchu na stronie!

zwiekszanie-ruchu-na-stronie-zajawka

Chcąc pozyskać ruch na naszą stronę mamy kilka możliwości wyboru jego źródła: ruch z witryn odsyłających, z social media, bezpośredni, płatny i ruch organiczny. Najbardziej efektywną metodą jest oczywiście pozyskiwanie ruchu z kilku źródeł, a 11 porad na zwiększenie ruchu na stronie przedstawimy Ci w dzisiejszym artykule! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Audyt SEO Chociaż możesz mieć wrażenie, że hasło […]

Szkolenie SEO online z podstaw pozycjonowania

pozycjonowanie stron - szkolenie online

Kup szkolenie SEO online i naucz się podstaw pozycjonowania! *Oglądaj z dźwiękiem! Prowadzący: Jakub Lisiecki, Koordynator Zespołu SEO W EACTIVE Jakub od 4 lat zasila szeregi zespołu SEO, a od prawie 2 lat pełni funkcję koordynatora zespołu SEO. Posiada ogromną wiedzę dotyczącą pozycjonowania, którą skutecznie wykorzystuje podczas pracy nad serwisami naszych klientów. Potwierdzeniem umiejętności Jakuba są również wyniki […]

Google post – nowa funkcja do promocji firm lokalnych

google-post

Posiadasz małą lub średnią firmę i chcesz dotrzeć do Twoich lokalnych odbiorców? Google właśnie wprowadziło bezpłatną usługę Google post, dzięki której bezpośrednio w wyszukiwarce poinformujesz swoich klientów o promocjach, produktach i wydarzeniach związanych z Twoją firmą. Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega usługa Google posts, jak z niej skorzystać oraz co możesz dzięki temu zyskać, przeczytaj artykuł i wykorzystaj posty w swojej […]

Jak tworzyć skuteczne teksty SEO?

teksty-seo

Wartościowa treść to obecnie niezbędny element jeśli zależy nam na dobrze wypozycjonowanej stronie, dzięki której klienci będą mogli zapoznać się z ofertą świadczonych przez nas usług. Aby pozyskać tego typu treści, które pozytywnie wpłyną na pozycję strony w wyszukiwarkach, powinniśmy zainwestować w teksty SEO. #wiemyjak Artykuły SEO są tworzone pod indywidualne wymagania klientów. Ich przygotowaniem zajmują się najczęściej […]

Niebezpieczne vs bezpieczne techniki seo – które wybrać?

techniki-seo

O „czarnym” SEO i wykorzystywanych w tym zakresie technikach pozycjonowania pisaliśmy na blogu już niejednokrotnie. Tym razem przypomnimy je pokrótce oraz przedstawimy dobre techniki SEO, które doskonale zastąpią nieetyczne pozycjonowanie. Jaka technika SEO jest najlepsza dla Twojej strony? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Dlaczego warto wykorzystywać dobre techniki SEO? Pozycjowanie stron i związane z nim techniki „czarnego” SEO mogą dać szybkie […]

Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne

optymalizacja-strony-pod-google

Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją również niezbędne dla widoczności witryny czynności o charakterze kreatywnym. Obydwa warianty, choć różnią się strategią są potrzebne, a zachowanie […]

Web usability, czyli jak ważna jest użyteczność stron www

uzytecznosc-strony-www

Siadasz przed klawiaturą, włączasz komputer i szukasz interesujących stron w sieci. Jeszcze nie masz pojęcia, że za chwilę poddasz próbie web usability, czyli użyteczność przeglądanych witryn www. Z marszu pomijasz te, które odpychają szatą graficzną, są nieczytelne i wymagają instalacji dodatkowych wtyczek do przeglądarki. Nie chcesz tracić czasu na witryny, które nie chcą z Tobą współpracować. Wolisz czytać te, które […]

Poznaj 18 kreatywnych sposobów na darmowe linkowanie

linkowanie-infografika

Linkowanie to dziedzina, którą musi zajmować się każda osoba pozycjonująca serwis internetowy. Linki prowadzące do witryny są niezwykle ważne, jeżeli chodzi o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele konwencjonalnych sposobów na zdobycie linków, ale bardzo często są one płatne. Czy można zatem pozyskać linki do strony całkowicie za darmo i zrobić to kreatywnie?  Oczywiście, że tak! W tym […]

Co to jest landing page i jak ją pozycjonować ?

eactive_ilustracja-112_v3

Landing page, czyli strona docelowa albo strona lądowania jest witryną, na którą kierujemy użytkownika w związku z prowadzoną kampanią i oczekujemy, że podejmie on na niej oczekiwane przez nas działanie, na przykład: dokona zakupu, zapisze się do newslettera, dołączy do wydarzenia czy założy konto. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Landing page może służyć jako narzędzie promocyjne w konkretnej […]

Wyszukiwanie głosowe a SEO

wyszukiwanie-glosowe

Do niedawna wydawanie poleceń głosowych komputerowi było zarezerwowane tylko dla filmów science-fiction, w których bohaterowie przemierzali kosmos, a jednostka centralna była ich jedynym towarzyszem. Firma Google postanowiła wcielić pomysły z sal kinowych w życie i udostępnia swoim użytkownikom wyszukiwanie głosowe. Wraz z jego rozwojem rozwojem, usługa ta staje się coraz bardziej istotna ze względu na SEO i może być znakiem nadchodzącej rewolucji. […]

Jak wykorzystać Narzędzia dla webmasterów Google?

narzedzia-dla-webmasterow-google

Narzędzia dla webmasterów Google, czyli Google Search Console, dawniej Google Webmasters Tools. Umożliwia monitorowanie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania oraz udostępnia szereg wartościowych zasobów dla webmasterów. W dzisiejszym artykule opiszemy, na co możemy liczyć korzystając z tych narzędzi i w jaki sposób wspomagają one konkretne działania związane z pozycjonowaniem stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Panel Google Search Console […]

Pozycjonowanie wizerunkowe – dlaczego opinie są ważne dla SEO?

opinie-google

Mówi się, że każdy PR to dobry PR, jednak jeśli chodzi o opinie konsumentów na temat produktów i usług w internecie, zdanie to się nie sprawdza. Doświadczony sprzedawca wie, że o klienta trzeba dbać, a negatywne komentarze mogą nieść za sobą serię niepowodzeń. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, dlaczego opinie wystawiane przez klientów są ważne dla Twojej firmy oraz co zrobić, […]

Jak sprawdzić linki do strony, czyli dlaczego warto robić analizę linków przychodzących

jak-sprawdzic-linki-do-strony

Analiza linków to czynność, którą powinien niemal codzienne wykonywać dobry pozycjoner. Jak jednak sprawdzić linki prowadzące do strony i dlaczego to takie ważne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat analizy linków i danych, które możesz podczas tego procesu uzyskać. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Linki przychodzące, czyli jakie? Linki przychodzące (backlinki) do strony – to […]

Jak promować stronę internetową?

Gdzie-promowac-strone-internetowa

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy Jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że równie ważna jest odpowiednia promocja przygotowywanych treści, bo […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
zobacz