Blog o analityce internetowej i UX

Jak zadbać o redesign strony internetowej?

redesign-strony-internetowej-zajawka

W ostatnim czasie można zaobserwować, że agencje marketingowe rozszerzają zakres swoich działań. Od kiedy użyteczność strony ma widoczny wpływ na wyniki w pozycjonowaniu, usługi związane z User Experience stają się coraz bardziej popularne. W tym wpisie chcemy przybliżyć kolejną z naszych usług – redesign strony internetowej. Jeżeli jesteście ciekawi, czym jest redesign strony oraz jak w praktyce przeprowadziliśmy ten proces […]

Jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu – 6 sposobów

jak-zwiekszyc-wspolczynnik-konwersji-na-blogu-mini

Każdy, kto kiedykolwiek zajmował się pozycjonowaniem stron, wie, że mierzenie i badanie danych z blogów jest skomplikowane i wymaga specyficznych i elastycznych metod. Blogi, nawet te z wartościową dla użytkowników treścią, odznaczają się dużym współczynnikiem odrzuceń. W tym wpisie podpowiemy, jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu oraz jak interpretować dane, analizując wyniki treści blogowych. #wiemyjak Najczęstszym powodem problemów z analizowaniem współczynnika odrzuceń […]

Makieta strony internetowej – jak projektować według zasad UX?

makieta-strony-internetowej-wg-zasad-ux-mini

W naszych usługach związanych z UX dla stron webowych działamy kompleksowo. Zaczynając od audytu UX, przez badania z użytkownikami, po projektowanie makiet gotowych do wdrożenia na stronę. I właśnie na tym, czyli ostatnim etapie w całym UX-owym procesie skupimy się w niniejszym wpisie. #wiemyjak Makieta strony internetowej według zasad UX Projektowanie makiet stron internetowych w UX Na samym początku warto wyjaśnić, czym […]

5 wskazówek tworzenia bloga wg trendów UX/UI na 2020 rok

tworzenie-bloga-tylko-zgodnie-z-ux-ui-zajawka

Mogłoby się wydawać, że blogi nie są już tak popularnym medium jak w 2015 roku, jednak okazuje się, że wielu twórców nadal gromadzi wokół swoich stron rzeszę fanów. Na rynku polskojęzycznym powstaje coraz więcej blogów z wartościowymi technicznymi poradami – na przykład o tematyce marketingowej, SEO, czy User Experience. I chociaż trendy w projektowaniu blogów, zarówno pod względem UX […]

Wytyczne UX – czyli 7 zasad tworzenia skutecznych stron internetowych

projektowanie-witryn-internetowych-zgodnie-z-ux-mini

Dbanie o doświadczenia użytkownika na stronie internetowej jest obecnie niemalże obowiązkiem właściciela każdej domeny, któremu zależy na wzroście konwersji. Bez odpowiednio dostosowanej strony internetowej nie dorównamy konkurencji, a co za tym idzie, stracimy potencjalnych klientów. UX a konwersja na stronie www – grafika Co zrobić, aby strona internetowa była bardziej przejrzysta i intuicyjna? Powinna przede wszystkim być komfortowa dla […]

Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy na stronę? Optymalizacja formularza w praktyce

formularz-na-strone-2-miniatura

Z pewnością możemy przyznać, że najczęściej spotykanym miejscem konwersji na stronach internetowych są formularze. W zależności od typu serwisu, branży, czy miejsca na stronie, możemy wyróżnić wśród nich wiele rodzajów – zaczynając od kontaktowych, czy rezerwacyjnych, kończąc na formularzach zamówienia w sklepie internetowym. W zasadzie korzystając z wszelkich usług w internecie każdy z nas wypełnia je na co dzień. Jednak […]

Optymalizacja konwersji – co to takiego?

optymalizacja-konwersji

Optymalizacji konwersji może przynieść Ci wiele korzyści – sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na Twojej stronie, które mogą zwiększyć konwersję. Poznaj pojęcie stopy konwersji i zobacz, co możesz zrobić aby uzyskać oczekiwane efekty! #wiemyjak Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę. Mimo […]

Konwersja w sklepie internetowym – jak ją zwiększyć?

konwersja-sklep-internetowy-zajawka

Wysoka konwersja w sklepie internetowym to cel wielu przedsiębiorców. Konwersję określa się jako pożądane działanie, które wykonuje użytkownik – przykładowo może to być zapis do newslettera, dokonanie zakupu, czy dodanie produktu do koszyka. Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym? Dlaczego konwersja bywa niezadowalająca? Dowiedz się więcej z poniższego artykułu. #wiemyjak W dzisiejszych czasach marketingowcy posiadają dostęp do sporej […]

Porzucony koszyk zakupowy? Oto 6 powodów, dla których mogło tak się stać

Porzucony-koszyk-zakupowy-zajawka

Koszyk zakupowy to niezwykle ważny element w sklepie internetowym. W końcu zakupy w Internecie są coraz częstszą praktyką – uchodzą za znacznie wygodniejsze, pozwalają zaoszczędzić czas, na ogół oferują też więcej możliwości oraz niższą cenę. To jednak w świecie offline łatwiej nakłonić klienta do podjęcia decyzji zakupowej. W świecie online musisz zadbać m.in. o proces zakupowy – uprościć go i zoptymalizować koszyk […]

Czym jest współczynnik konwersji i dlaczego warto go zwiększać?

zwiększenie-współczynnika-konwersji

Współczynnik konwersji to bardzo ważny wskaźnik dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy – znajomość jego definicji i wiedza o optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie. Dowiedz się, jak poprawić konwersję w sklepie i przeczytaj poniższy artykuł. Współczynnik konwersji to pojęcie, które powinien znać każdy przedsiębiorca prowadzący biznes w internecie. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dokładnie jest współczynnik […]

Test strony www – 6 przydatnych testów A/B

test_strony_internetowej

Otwierasz swój wymarzony sklep internetowy i tworzysz witrynę. Nie myślisz na razie o takich rzeczach jak test strony. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik i według Twoich preferencji strona wygląda perfekcyjnie. Czekasz na klientów i ich pierwsze zakupy. Ktoś co jakiś czas zagląda na stronę, ale szybko z niej wychodzi i nie przechodzi na inne podstrony, więc czekasz dalej aż strona […]

Analiza danych Twojej strony www – 6 często popełnianych błędów

analiza_danych_podstawowe_bledy

Coraz więcej właścicieli firm jest świadomych, że w prowadzeniu biznesu niezmiernie cenne są dane – im więcej wiesz o funkcjonowaniu swojego biznesu i o zachowaniu klientów, tym lepiej. Jednakże świadomość, że analiza danych jest istotna i może pomóc w rozwoju firmy, a wiedza jak ją wykorzystać, to dwie zupełnie różne kwestie. W tym artykule przedstawimy kilka pułapek, na które musisz uważać podczas […]

Jak działają testy A/B?

jak-przeprowadzic-testy-ab

Testy A/B to najprościej pisząc, metoda polegająca na porównywaniu ze sobą dwóch wersji czegoś, aby dowiedzieć się która jest bardziej skuteczna. W analityce internetowej stosuje się ją, aby określić czy wprowadzona zmiana pozytywnie wpływa na konwersję. Poprzez tę metodę testować można praktycznie wszystko, na przykład która wersja strony internetowej zachęca użytkowników częściej do dokonania zakupu, która […]

Dobierz właściwe wskaźniki KPI i zrealizuj swoje cele biznesowe!

eactive_kpi

W poprzednim artykule o ważnych krokach wdrażania analityki internetowej w firmie, jako jeden z pierwszych etapów wymieniłam opracowanie Key Performance Indicators, czyli kluczowych wskaźników wydajności. Jest to nie tylko jeden z pierwszych, ale również jeden z ważniejszych etapów we wprowadzaniu analityki w firmie, dlatego chciałabym szerzej omówić to zagadnienie. Jeśli chcesz efektywnie realizować strategię marketingową w swojej firmie, powinieneś śledzić nie tylko […]

Analityka internetowa – 5 kroków jak ją wdrożyć w firmie

eactive_ilustracja-174_v1

Niezależnie jaki prowadzimy biznes w internecie i w jakiej działamy branży, jednym z najważniejszych czynników wpływających na powodzenie firmy jest jak najlepsze poznanie odbiorców naszych usług. O ile w komunikacji offline możemy obserwować swoich klientów i ich zachowania na bieżąco, o tyle online jest to zdecydowanie trudniejsze. Rozwiązaniem jest analityka internetowa, która w połączeniu z odpowiednimi narzędziami i umiejętnościami umożliwi efektywną obserwację naszej firmy, klientów […]

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to