ANALITYKA INTERNETOWA i UX

Optymalizacja konwersji w Aktywnym Modelu Rozliczeń

Zarabiamy, gdy Ty zarabiasz

Optymalizacja konwersji

Jakie działania oferujemy?

Jak zwiększyć skuteczność kampanii marketingowych? Co zrobić, aby klienci chcieli korzystać z usług marki? W jaki sposób zaprezentować swoją ofertę? Należy pracować nad optymalizacją współczynnika konwersji na swojej stronie internetowej. To kluczowy element e-biznesu, który odpowiada za powodzenie prowadzonej działalności i zapewnienie EFEKTYWNEGO DZIAŁANIA strony.

SPRAWDZENIE CELÓW KONWERSJI

Przeprowadzimy optymalizację poszczególnych celów konwersji (zwiększenie średniej wartości zamówień, ilości wypełnianych formularzy, transakcji i zapisów na newsletter).

ZADBANIE O FUNKCJONALNOŚĆ

Popracujemy nad ścieżką zakupową Twojego klienta. Dzięki optymalizacji usprawnimy działanie systemów rezerwacji i płatności, a także działanie obecnych na stronie formularzy. Zmniejszymy ilość i wartość koszyków porzuconych przez klientów.

WERYFIKACJA STRONY

Przeprowadzimy ocenę zawartości strony oraz przydatności strony w procesie posprzedażowej obsługi klienta. Zadbamy o analizę i dostosowanie strony do użytkownika, a także o poprawę wyglądu serwisu internetowego.

Nad optymalizacją współczynnika konwersji pracują specjaliści z dwóch obszarów – analityk internetowy oraz ekspert UX. Głównym celem analityka internetowego jest analiza zebranych danych oraz wskazanie elementów strony wymagających poprawy. Z kolei ekspert UX analizuje stronę pod kątem jej użyteczności dla klienta oraz projektuje rozwiązania na podstawie otrzymanych wyników badań. Dzięki tym działaniom wspólnie dążą do wzrostu współczynnika konwersji.

#wiemyjak

Używamy narzędzi najlepiej dopasowanych do potrzeb wymagających marek

Narzędzia do analityki internetowej i UX

#wiemyjak

ODPOWIADAMY NA POTRZEBY

Co zyskuje marka dzięki optymalizacji konwersji?

Optymalizacja konwersji - efekty
  • Wzrost sprzedaży na serwisie dzięki wprowadzeniu kompleksowych działań optymalizacyjnych.
  • Wskazanie obszarów do poprawy, by nie inwestować w pozyskiwanie klientów na nieodpowiednio zaprojektowanym serwisie, z którego i tak nie zechcą skorzystać.
  • Zwiększenie ruchu na stronie, za które nie będziesz płacić co miesiąc. W ramach optymalizacji konwersji opłaty dokonujesz raz za projekt, a rezultaty widzisz już zawsze.

Zacznij działać w Aktywnym Modelu Rozliczeń!

Poznaj ofertę

#wiemyjak

Dlaczego warto wybrać optymalizację konwersji w Aktywnym Modelu Rozliczeń z EACTIVE?

Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem.
Twoje efekty są również miarą naszego sukcesu.

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Jesteśmy Partnerem Google.
  • Dedykowany zespół analityków internetowych i ekspertów UX zajmie się Twoją stroną.
  • Jesteśmy certyfikowanymi specjalistami Google Analytics, więc nie ma on przed nami tajemnic.
  • Naszym partnerem jest platforma VWO, oferująca narzędzie do optymalizacji serwisów internetowych.
  • Mamy wszechstronne doświadczenie, ponieważ przeprowadziliśmy dużo optymalizacji konwersji w serwisach naszych klientów.
  • Zapewnimy EFEKTYWNE DZIAŁANIE Twojej strony internetowej.

Abonament to brak motywacji. Poznaj Aktywny Model Rozliczeń

Zostaw dane, my oddzwonimy. W 15-minutowej rozmowie dowiesz się o bezkonkurencyjnych zaletach Aktywnego Modelu Rozliczeń.

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.