POZYCJONOWANIE STRON

Pozycjonowanie e-commerce
Aktywnym Modelu Rozliczeń

Osiągamy wyznaczone cele.

Pozycjonowanie e-commerce - strategie SEO

Jakie działania oferujemy?

Specjalnie przygotowana i dostosowana strategia dla sklepów internetowych to odpowiedź na potrzebę zdobywania nowych klientów, umocnienia pozycji marki na internetowym rynku i zwiększenia wyników sprzedażowych sklepu online. Obsługujemy najpopularniejsze CMS dla branży e-commerce: Drupal, Magento, Shoper, PrestaShop i IdoSell Shop, a także CMS dedykowane oraz zagraniczne. Nasze doświadczenie w pracy dla branży e-commerce wykorzystujemy, planując, realizując i udoskonalając działania pozycjonowania

SKUTECZNA strategia SEO to przede wszystkim zrozumienie branży i potrzeb biznesowych marki. Nad sklepem internetowym pracuje zespół specjalistów SEO on-site i off-site, wykorzystując również zaplecze z zakresu content marketingu, analityki internetowej i web development. Pozycjonowanie SEO e-commerce prowadzi do umocnienia marki na internetowym rynku, pozwalając na zdobywanie nowych klientów i zwiększanie zysków.

WIDOCZNOŚĆ ONLINE

Zapewnimy wzrost widoczności sklepu w wyszukiwarce, dzięki czemu zwiększy się wartościowy ruch na stronie. Nasza strategia to odpowiedź na kluczowe zapytania użytkowników, zwiększenie rozpoznawalności marki i budowanie jej zaufania.

WIĘCEJ KLIENTÓW

Wartościowy ruch na stronie to pierwszy krok do przekształcenia użytkowników w zadowolonych klientów. Będziemy pracować nad stronami i kategoriami produktów, zadbamy o skuteczność sklepu internetowego.

WZROST SPRZEDAŻY

Nasze założenie to zapewnienie większej sprzedaży, do czego powinny prowadzić również działania SEO. Zadbamy o zrealizowanie konwersji w sklepie online, dzięki połączeniu działań SEO, contentu, analityki i web development

Dlaczego pozycjonowanie sklepu internetowego jest tak ważne?

Jako użytkownicy, coraz częściej robimy zakupy w sieci, a dodatkowo na przestrzeni ostatnich lat zmienił się znacznie profil kupujących przez internet. Poprzez sieć nie kupujemy już jedynie drogiego sprzętu czy ubrań. Coraz chętniej sięgamy po kosmetyki, leki wydawane bez recepty, a nawet żywność z krótkim terminem przydatności, czyli rzeczy, z których korzystamy na co dzień.

Wiele biznesów przenosi swoją działalność do internetu lub chociaż rozpoczyna działania mające na celu promocję w sieci, gdyż zwyczajnie – jest to opłacalne. W związku z tym konkurencja będzie coraz większa i to właśnie pozycjonowanie sklepu internetowego ma pomóc w przebiciu się przez nią i dotarciu do klienta, a co za tym idzie – uzyskaniu większych zysków.

Co więcej, strona sklepu internetowego to często rozbudowana i złożona struktura, której każdy element powinien działać bez zarzutu, by realizować najważniejszy cel e-commerce – sprzedawać!

#wiemyjak

Używamy narzędzi najlepiej dopasowanych do potrzeb wymagających marek

narzędzia SEO

#wiemyjak

ODPOWIADAMY NA POTRZEBY E-COMMERCE

Co zyskuje marka dzięki pozycjonowaniu e-commerce?

Wiele osób utożsamia pozycjonowanie, jedynie z wysoką pozycją w wyszukiwarce internetowej. Prawdą jest, że dobre pozycjonowanie sklepu internetowego sprawi, że sklep będzie wysoko na liście wyników. Jednak korzyści jest znacznie więcej! Warto też podkreślić, że pozycjonowanie sklepów internetowych odniesie oczekiwany skutek, jeśli będzie przeprowadzone zgodnie ze specyfiką branży, w której działa pozycjonowany sklep.

Pozycjonowanie e-commerce - strategie SEO - efekty
  • Budowanie świadomości i zaufania do marki.
  • Zwiększenie wartościowego ruchu na stronie. Strona sklepu internetowego wyświetla się wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające potrzebom użytkowników i celom marki.
  • Większą szansę na sprzedaż produktów poprzez zwiększenie wartościowego ruchu na stronie.
  • Pozyskanie nowych klientów i umocnienie wizerunku marki.
  • Odpowiednie zoptymalizowanie stron i kart produktowych, by zapewniały zrealizowanie konwersji.
  • Rozwój sklepu internetowego, zyskanie przewagi nad konkurencją i ciągłe ulepszanie strony dla zwiększenia jej skuteczności.
  • Zwiększenie sprzedaży produktów, dzięki widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania i pozyskiwania wartościowego ruchu.
  • SKUTECZNE strategie SEO wzmocnią Twoją markę na rynku e-commerce!

OFERTY SPERSONALIZOWANE

Twoja firma potrzebuje ukierunkowania na konkretne cele biznesowe. W zależności od nich dobieramy rozwiązania.

AKTYWNY MODEL Pozycjonowania:

E-COMMERCE

LOKALNEGO

ZAGRANICZNEGO

WIDEO

APLIKACJI MOBILNYCH

#wiemyjak

Jak zacząć pozycjonowanie sklepów internetowych?

Jeżeli zależy nam na wartościowym pozycjonowaniu sklepu internetowego, które pozwoli zaistnieć sklepowi na pierwszych stronach wyników wyszukiwania i jednocześnie utrzymać się tam, najlepiej zdać się na specjalistów z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron. Posiadają oni odpowiednią wiedzę i narzędzia pozwalające na konkretne i niezwykle skuteczne działania.

Zadbaj o widoczność sklepu w internecie

Zadbaj o optymalizację strony

Optymalizacja – tak jak to już zostało wspomniane, rozpoczynając pozycjonowanie sklepu internetowego, należy zadbać o optymalizację. Co to oznacza w praktyce? Już na początku wdrażania sklepu należy dobrze przemyśleć wybór platformy oraz zaplanować jego strukturę – podział na kategorie i podkategorie i podstrony. Im struktura bardziej przejrzysta, tym lepiej. Bardzo ważne jest także stworzenie opisu produktu.

Częstym błędem popełnianym przez właścicieli sklepów jest powielanie opisów producenta. Jest to rozwiązanie szybsze i tańsze, jednak ma bardzo negatywny wpływ na pozycję strony. Przy samodzielnym tworzeniu opisów produktów warto uwzględnić też nagłówki ze znacznikiem h1 – h6, które są dobrze odbierane przez roboty Google. Oryginalny opis produktu nie tylko ułatwia optymalizację strony, ale też pozwala stworzyć profesjonalny wizerunek sklepu, co klienci zawsze doceniają.

Kolejną kwestią związaną z optymalizacją strony jest stworzenie systemu linkowania wewnętrznego. Przykładowo w opisie produktu można odsyłać do innego, podobnego przedmiotu lub kategorii produktów uzupełniających. Innym sposobem jest umieszczenie linków do najpopularniejszych produktów lub kupowanych przez osoby, które oglądały wybrany przedmiot. Dobrym rozwiązaniem jest również wydzielenie systemu komentarzy pod produktem.

Dobierz odpowiednie słowa kluczowe

Odpowiednie słowa kluczowe – dobór słów kluczowych ma ogromne znaczenie dla pozycjonowania sklepów internetowych. Najczęściej za słowa kluczowe wybiera się kategorie produktów lub nazwy konkretnych, najbardziej charakterystycznego dla sklepu produktów. Co ważne, słowa kluczowe powinny być cały czas zmieniane, tak by były wciąż aktualne w porównaniu ze zmieniającą się ofertą sklepu. Przykładowo dla sklepów odzieżowych będzie sezonowość słów kluczowych (buty na zimę, sukienka na lato itp.).

Duża ilość fraz, na które jest pozycjonowany sklep, pozwala również uniknąć częściowo konsekwencji zmian wprowadzanych w algorytmach Google. Przy dużej ilości fraz warto też postawić na bardziej zawężone kategorie, które ułatwią klientowi dotrzeć do konkretnego produktu.

Przygotuj meta opisy

Prawidłowe przygotowanie meta opisów dla podstron i produktów – często nie zwracamy na nie uwagi, jednak meta opisy mają duże znaczenie. To właśnie ciekawy meta opis dla produktu czy podstrony może przyciągnąć uwagę klienta. Najlepiej, aby każda z podstron sklepu posiadała inny opis.

O meta danych warto pamiętać również przy wprowadzaniu do sklepu produktów i ich zdjęć. Fotografia produktu z podpisem, w którym będą umieszczone słowa kluczowe, znajdzie się w wynikach wyszukiwania grafiki i będzie bezpośrednim odnośnikiem do sklepu.

Sprawdź szybkość strony

Dbanie o prędkość wczytywania strony – Jeżeli nasza strona internetowa ładuje się dłużej niż 5 sekund, możemy mieć pewność, że klienci zaczną ją omijać szerokim łukiem. Często nawet najlepiej przygotowane strony, idealnie zoptymalizowane pod SEO mogą przestać generować ruch ze względu na długi czas wczytywania. Jak uniknąć takiej sytuacji?

Z rzeczy, które można wykonać samodzielnie, na pewno warto testować i analizować witrynę np.: dzięki narzędziu Page Speed Insights oraz Google Analytics. Pierwsze z nich pozwoli na szybką weryfikację szybkości strony. Narzędzie podpowiada również, jakie działania mogą pozytywnie wpłynąć optymalizację. Drugie natomiast przyda się do dokładniejszego określenia, w którym momencie klienci opuszczają stronę oraz ile czasu spędzają na przeglądaniu. Dzięki nim możemy sami naprawić podstawowe błędy, a jeżeli zdecydujemy się na pomoc specjalistów, na pewno ułatwią współpracę i skonkretyzują jej cel.

Dlaczego warto wybrać Aktywny Model Pozycjonowania E-commerce z EACTIVE?

Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem.
Twoje efekty są również miarą naszego sukcesu.

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Jesteśmy Partnerem Google Premier.
  • Wiemy jak pozycjonować – jesteśmy nieprzerwanie od 7 lat w Top 10 pod najtrudniejszą frazą w naszej branży: “pozycjonowanie stron”.
  • Zdobyliśmy 1. miejsce dla najlepiej widocznej witryny wg Senuto w 2019 roku w kategorii marketing.
  • Dedykowany zespół specjalistów SEO on-site i off-site profesjonalnie zajmie się Twoją stroną.
  • Wspólnie ustalamy cele marketingowe dla Twojej marki i przygotowujemy indywidualne rozwiązania dla wymagających marek.
  • Łączymy wiedzę i rozwiązania z zakresu SEO, web-development i programowania.
  • Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz konsultować z nami wszystkie wątpliwości.
  • Zapewnimy dla sklepu internetowego SKUTECZNĄ STRATEGIĘ POZYCJONOWANIA.

Działania wspierające pozycjonowanie sklepu internetowego

Social media

Pozycjonowanie sklepów internetowych warto wspierać, podejmując działania w mediach społecznościowych. Głównym zadaniem firmowych profili na portalach społecznościowych jest zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Jednak dzięki umieszczeniu w postach linków do konkretnych produktów czy podstron możliwe jest zwiększenie zakresu działań związanych z pozycjonowaniem.

Kampanie Google Ads

Działaniem, które może zdecydowanie polepszyć pozycjonowanie sklepu, jest inwestycja w kampanie Google Ads. Ich połączenie bezpośrednio wpływa na jeszcze większą widoczność w internecie – zarówno dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce jak i zajęciu w niej przestrzeni reklamowej.

Blog firmowy

Prowadzenie bloga o tematyce związanej z naszym sklepem, również może wpłynąć na zwiększenie widoczności witryny w internecie. Przykładowo możemy opublikować artykuł, który pomoże dobrać klientom odpowiednie produkty do potrzeb, tworzyć zestawienia bestsellerów czy podpowiadać co najlepiej nadaje się na prezent. Możliwości jest nieskończenie wiele. W ten sposób, dodając do tego wyżej wymienione słowa kluczowe czy optymalizację, zwiększamy szansę na efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego.

Chcę Aktywny Model Rozliczeń pozycjonowania e-commerce.

Zostaw dane, my oddzwonimy. W 15-minutowej rozmowie dowiesz się o bezkonkurencyjnych zaletach Aktywnego Modelu Rozliczania

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.