POZYCJONOWANIE STRON

Pozycjonowanie zagraniczne w Aktywnym Modelu Rozliczeń

Znamy Twoje cele

Pozycjonowanie zagraniczne - nowe strategie SEO

 Na czym polega pozycjonowanie międzynarodowe?

Pozycjonowanie międzynarodowe to proces optymalizacji internetowej tak, aby była widoczna i miała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania w konkretnym kraju. W związku z tym proces pozycjonowania zagranicznego wymaga uwzględnienia wielu czynników związanych z lokalizacją, językiem i preferencjami użytkowników w różnych regionach świata. Standardowe etapy pozycjonowania jak optymalizacja techniczna strony, optymalizacja treści, czy zdobywanie linków są wykonywane z uwzględnieniem zagranicznych rynków, a dodatkowo międzynarodowe SEO wymaga także np. używania znaczników hreflang.

Jakie działania oferujemy?

Rozwój marki na zagraniczne rynki oznacza wiele możliwości, ale także nowych konkurentów. Nie można zapomnieć zatem o budowaniu widoczności swojej strony, tak żeby wyświetlała się wysoko w zagranicznych wyszukiwarkach i przyciągała klientów. Pozycjonowanie strony www zagraniczne to fundament działań zwiększających przewagę konkurencyjną. Oferujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb rosnących w siłę biznesów.

ROZWÓJ BIZNESU

Dzięki działaniom SEO umocnisz swoją pozycję na zagranicznym rynku i dotrzesz do większej liczby potencjalnych klientów. Przygotujemy indywidualną strategię pozycjonowania, uwzględniającą specyfikę danego rynku, najlepsze praktyki SEO zagranicznego oraz potrzeby marki.

ANALIZA STRONY

Początek działań pozycjonowania zagranicznego to odpowiednie przygotowanie strony. Sprawdzimy wszystkie parametry SEO, tak, żeby na starcie uzyskać mocne podstawy do dalszego budowania przewagi konkurencyjnej. Uwzględnimy na nowo analizę branży, rynku oraz zoptymalizujemy stronę pod nowe wymagania.

EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA

Przygotowana przez nas strategia jasno określa plan działań i sposób raportowania. Dopasowanie działań do rynku zagranicznego opieramy na naszej wiedzy i doświadczeniu. Nie musisz się więc martwić o nieporozumienia czy różnice czasowe. Zapewniamy najwyższy standard usługi.

Dlaczego pozycjonowanie zagraniczne jest ważne dla marki?

Pozycjonowanie zagraniczne to ważna część w ekspansji marki na nowe rynki. Nie można zapominać, że chcąc postawić na pozyskiwanie klientów zagranicznych, warto być widocznym tam, gdzie szukają oni produktów czy usług. Decydując się na te działania, należy mieć świadomość, że pozycjonowanie może się różnić w zależności od danego kraju. Dobierając najlepsze rozwiązania dla marki, uwzględniamy ilość i popularność wyszukiwarek w danym kraju, konkurencyjność fraz i specyfikę rynku. Naszym celem jest zwiększenie widoczności marki na obcojęzycznych rynkach, co prowadzi do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży.

Dotrzyj do użytkowników wyszukujących usług i produktów na zagranicznych rynkach. Realizujemy działania: pozycjonowanie Niemcy, pozycjonowanie Anglia, pozycjonowanie Austria, pozycjonowanie Włochy, pozycjonowanie Dania, pozycjonowanie Norwegia, pozycjonowanie Szwecja, pozycjonowanie Słowacja, pozycjonowanie Hiszpania, pozycjonowanie Francja

#wiemyjak

Używamy narzędzi najlepiej dopasowanych do potrzeb wymagających marek

narzędzia SEO

#wiemyjak

ODPOWIADAMY NA POTRZEBY

Co zyskuje marka dzięki pozycjonowaniu zagranicznemu?

Pozycjonowanie zagraniczne - nowe strategie SEO - efekty
  • Budowanie świadomości i zaufania do marki na zagranicznym rynku.
  • Zwiększenie wartościowego ruchu na stronie. Strona wyświetla się wysoko na kluczowe frazy, odpowiadające potrzebom użytkowników i celom marki.
  • Dostosowanie i optymalizację serwisu zgodnie z wymaganiami zagranicznego SEO.
  • Pozyskanie nowych klientów i umocnienie wizerunku marki.
  • Analizę zagranicznej konkurencji i dopasowanie strategii do wymogów rynku oraz potrzeb marki.
  • Budowanie wiarygodności marki w oczach zagranicznych klientów.
  • Przygotowanie wartościowego contentu na stronę, w celu wzmacniania wizerunku eksperta oraz wspierania działań SEO.
  • SKUTECZNE strategie SEO wzmocnią Twoją markę na rynku zagranicznym!

 Co możesz zyskać z zagranicznym SEO?

Podjęcie decyzji o pozycjonowaniu zagranicznym powinno być ściśle związane ze strategią rozwoju firmy i jej profilem działalności. Ekspansja na zagraniczne rynki jest niewątpliwie wyzwaniem, jednak przynosi korzyści dla przedsiębiorcy, marketera, a także marki.

Dla przedsiębiorcy, zagraniczne SEO oznacza możliwość ekspansji na nowe rynki i zwiększenie zasięgu działalności firmy. To przekłada się na większe przychody, gdyż dotarcie do klientów zagranicznych pozwala na zwiększenie sprzedaży produktów lub usług. Dywersyfikacja może być również sposobem na zmniejszenie zależności od jednego rynku, a co za tym idzie zabezpieczeniem i możliwością na bardziej stabilny i przewidywalny wzrost firmy.

Z perspektywy marketera, pozycjonowanie zagraniczne otwiera nowe możliwości kampanii marketingowych. Zdobycie zagranicznych klientów wymaga ukierunkowanego targetowania treści i dostosowanych do oczekiwań klientów kampanii reklamowych. Poznanie trendów na zagranicznych rynkach jest kluczowe, ale także dzięki analizie zachowań użytkowników w różnych krajach, marketerzy mogą lepiej dostosować swoje strategie, co prowadzi do wyższych wskaźników konwersji i zaangażowania.

Dla marki, pozycjonowanie stron zagranicznych jest kluczowym narzędziem budowania globalnej rozpoznawalności i prestiżu.

#wiemyjak

OFERTY SPERSONALIZOWANE

Twoja firma potrzebuje ukierunkowania na konkretne cele biznesowe. W zależności od nich dobieramy rozwiązania.

AKTYWNY MODEL Pozycjonowania:

E-COMMERCE

LOKALNEGO

ZAGRANICZNEGO

WIDEO

APLIKACJI MOBILNYCH

#wiemyjak

Pozycjonowanie na rynki zagraniczne – jak to robimy w EACTIVE?

Kluczowe elementy procesu pozycjonowania zagranicznego obejmują kompleksowe podejście do optymalizacji strony internetowej pod kątem różnych rynków i języków. Pierwszym krokiem jest decyzja w którym regionie świata chcesz rozwijać swój biznes. Następna decyzja dotyczy domeny, która powinna mieć country code TLD (adres URL kończy się charakterystycznie dla każdego kraju) oraz przetłumaczenia lub napisania na nowo treści strony. Kolejne kroki agencji to już stricte pozycjonowanie zagraniczne, na które składa się:

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych polega na znalezieniu fraz, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarki w krajach i językach, gdzie chcemy rozpocząć pozycjonowanie zagraniczne. Kluczowe jest dostosowanie strony pod zapytania użytkowników, uwzględniając ich preferencje językowe i kulturowe. Agencja SEO przeprowadza analizę słów kluczowych przy użyciu takich narzędzi jak Google Keyword Planner, SEMrush, Senuto, czy Ahrefs, analizując konkurencyjność i popularność fraz w różnych regionach. Wynikiem tej analizy jest strategia treści oraz optymalizacji strony dla poszczególnych rynków.

Analiza rynku i działań konkurencji

W drugim etapie kluczowa jest ocena konkurencji i zrozumienie rynku docelowego. Analiza konkurencji polega na identyfikacji głównych konkurentów firmy, badaniu ich strategii na pozycjonowanie stron oraz ocenieniu ogólnych trendów i oczekiwań użytkowników w danym kraju. Agencja zwraca uwagę na strony konkurentów, ale też ich profile linków, strategie treści oraz techniczne aspekty SEO.

Techniczna optymalizacja strony

Twoja strona musi być gotowa na pozycjonowanie zagraniczne. Dlatego w początkowej analizie agencja SEO sprawdza stronę internetową pod kątem jej funkcjonalności i wydajności. Na tym etapie sprawdza się szybkość ładowania strony, responsywność na różnych urządzeniach oraz ogólną użyteczność, czyli ocenia się, czy użytkownik jest w stanie łatwo i szybko poruszać się po serwisie, czy strony, na które trafia odpowiadają jego intencji zapytania. Po przeprowadzeniu technicznego audytu SEO agencja wprowadzi rekomendowane zmiany np. kompresję obrazów, poprawę nawigacji i struktury linków wewnętrznych.

Implementacja znaczników hreflang

Znaczniki hreflang są charakterystyczne w pozycjonowaniu zagranicznym, ponieważ informują wyszukiwarki, która wersja strony jest przeznaczona dla konkretnego języka i regionu. Poprawna implementacja znaczników hreflang pomaga uniknąć problemów z duplikacją treści i zapewnia, że odpowiednia wersja strony jest wyświetlana użytkownikom z odpowiedniego kraju.

Budowanie linków międzynarodowych

Linkowanie ma także wpływ na skuteczne pozycjonowanie zagraniczne. Linki zwrotne z lokalnych stron zwiększają autorytet witryny i poprawiają jej pozycje w wynikach wyszukiwania na rynkach zagranicznych. Rolą agencji jest identyfikacja wartościowych stron za granicą, blogów, czy portali internetowych i zdobycie linków zwrotnych.

Wizytówka Google Moja Firma

Jeśli firma posiada zagraniczne oddziały, dobrym posunięciem będzie również właściwe zoptymalizowanie wizytówki Google Moja Firma. Dzięki temu nie tylko użytkownicy w Polsce, ale także za granicą będą mogli znaleźć prawidłową lokalizację i dane kontaktowe twojej firmy.

Tworzenie treści

Dużym obszarem pozycjonowania zagranicznego jest content dostosowany do specyfiki rynku. Tworzenie treści będzie uwzględniało także tłumaczenia i aspekty kulturowe, aby były one atrakcyjne i zrozumiałe dla użytkowników w różnych krajach. Oczywiście treści muszą być odpowiednio zoptymalizowane pod frazy kluczowe, które zostały ustalone na początku procesu pozycjonowania zagranicznego.

Monitoring i analiza wyników

Stałym etapem w każdym projekcie pozycjonowania jest monitorowanie działań SEO i dostosowywanie strategii, by zrealizować założone cele. Agencja korzysta z narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Google Search Console i innych, aby monitorować ruch, pozycje słów kluczowych, konwersje oraz inne kluczowe wskaźniki ustalone z klientem.

Dlaczego warto pozycjonować stronę za granicą z EACTIVE?

Jesteśmy zespołem, który w pełni zaangażuje się w pracę nad Twoim serwisem.
Twoje efekty są również miarą naszego sukcesu.

EACTIVE #wiemyjak - dlaczego my?
  • Jesteśmy Partnerem Google Premier.
  • Wiemy jak pozycjonować – jesteśmy nieprzerwanie od 7 lat w Top 10 pod najtrudniejszą frazą w naszej branży: “pozycjonowanie stron”.
  • Zdobyliśmy 1. miejsce dla najlepiej widocznej witryny wg Senuto w 2019 roku w kategorii marketing.
  • Dedykowany zespół specjalistów SEO on-site i off-site profesjonalnie zajmie się Twoją stroną.
  • Wspólnie ustalamy cele marketingowe dla Twojej marki i przygotowujemy indywidualne rozwiązania.
  • Łączymy wiedzę i rozwiązania z zakresu SEO, web-development i programowania.
  • Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji – możesz konsultować z nami wszystkie wątpliwości.
  • Zapewnimy dopasowaną do zagranicznego rynku SKUTECZNĄ STRATEGIĘ POZYCJONOWANIA

Pozycjonowanie za granicą a w Polsce – czym się różnią?

Pozycjonowanie za granicą różni się od pozycjonowania w Polsce przede wszystkim koniecznością uwzględnienia różnic językowych, kulturowych oraz specyfiki lokalnych rynków. Wymaga to tłumaczenia i lokalizacji treści, używania znaczników hreflang, oraz adaptacji strategii SEO do różnych języków i preferencji użytkowników. Badanie słów kluczowych na rynkach zagranicznych jest bardziej złożone, ponieważ frazy mogą się różnić w zależności od kraju i języka. Ponadto, konkurencyjność na zagranicznych rynkach bywa większa, co wymaga bardziej zaawansowanych i kosztownych działań SEO.

Działania takie jak optymalizacja techniczna, budowanie linków czy monitoring wyników muszą być dostosowane do specyfiki każdego rynku, co oznacza dodatkowy czas i nakłady finansowe. Budowanie linków zwrotnych z lokalnych źródeł oraz ciągła analiza wyników na różnych rynkach są kluczowe dla sukcesu międzynarodowego pozycjonowania. Pozycjonowanie zagraniczne zawiera wiele tych samych działań, co pozycjonowanie stron internetowych w Polsce, ale z uwzględnieniem specyfiki rynku zagranicznego.

SEO międzynarodowe z polską agencją – czy to możliwe?

Decydując się na pozycjonowanie stron za granicą pojawia się dylemat, czy szukać partnera wśród zagranicznych agencji na rynku, który chcemy podbijać, czy podjąć współpracę z polską agencją. Na korzyść zagranicznych partnerów przemawia niewątpliwie znajomość języka i potrzeb konsumentów. Jednak jeżeli rozważamy ekspansję na więcej zagranicznych rynków, szukanie partnera w kilku krajach mogłoby być czasochłonne i problematyczne. W tym przypadku rozszerzenie współpracy z agencją, która prowadzi dla nas działania SEO na rodzimym rynku jest dobrym rozwiązaniem.

Polskie agencje SEO oferują usługi pozycjonowania zagranicznego i mają odpowiednie doświadczenia oraz narzędzia, aby skutecznie wspierać klientów w ekspansji na nowe rynki. Zdarzają się również współprace polskich agencji z zagranicznymi, żeby jak najlepiej zrealizować i dowieźć wyniki dla klienta bez konieczności angażowania go w ten proces.

Ile trwa zagraniczne pozycjonowanie strony?

Na czas trwania procesu zagranicznego pozycjonowania strony wpływają czynniki takie jak konkurencyjność rynku, stan początkowy witryny, zakres działań SEO i wytypowane cele do osiągnięcia. Każda agencja ma swój schemat działania, jednak w pierwszym etapie następuje analiza rynku docelowego, jakie są działania konkurencji oraz identyfikacja odpowiednich słów kluczowych i jest to najkrótszy etap. Kolejny etap to optymalizacja techniczna witryny, tworzenie wartościowych treści oraz pozyskiwanie wartościowych linków. Ta część jest tak naprawdę procesem ciągłym, a pierwszych efektów należy się spodziewać po kilku miesiącach regularnych działań.

Pozycjonowanie zagraniczne stron to proces długofalowy. W przypadku bardzo konkurencyjnych rynków lub wielojęzycznych witryn proces ten może trwać nawet dłużej, wymagając długoterminowego zaangażowania. Pamiętaj, że dużo zależy także od indywidualnej sytuacji serwisu, bo dodatkowe działania SEO mogą wydłużyć oczekiwanie na pierwsze efekty.

Ile kosztuje pozycjonowanie za granicą?

Koszt pozycjonowania za granicą zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność rynku docelowego, zakres działań SEO oraz liczna języków i krajów, w których chce się pozycjonować. Dla małych i średnich przedsiębiorstw, miesięczne koszty SEO mogą wynosić kilka tysięcy złotych, podczas gdy dla większych firm i bardziej złożonych projektów nawet kilkanaście.

Przygotowanie się na inwestycję rzędu kilku tysięcy złotych na początek jest zatem realistycznym założeniem dla pozycjonowania zagranicznego. Kluczowe w szacowaniu kosztów jest dostosowanie budżetu do zakresu działań i oczekiwanych rezultatów. Agencja SEO powinna ustalić cele biznesowe i oczekiwania klienta, poinformować o konkurencyjności rynku zagranicznego (który może różnić się w zależności od danego kraju), a także zweryfikować gotowość strony na podbijanie zagranicznych wyników wyszukiwania. Jeżeli strona będzie wymagała wielu zmian, nie tylko wydłuży to proces pozycjonowania zagranicznego ale także zwiększy jego koszty.

Na to, ile kosztuje pozycjonowanie zagraniczne wpłynie także konieczność tłumaczenia stron lub stron, w zależności od ilości krajów i języków, w których chcesz zacząć pozycjonowanie strony.

Międzynarodowe SEO z EACTIVE – wypromujemy Twój biznes za granicą!

Co to jest i na czym polega pozycjonowanie zagraniczne?

Pozycjonowanie zagraniczne polega na zwiększaniu widoczności twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania na terenie danego kraju i w konkretnym języku. Zagraniczne pozycjonowanie stron to proces, który wymaga uwzględnienia czynników związanych z lokalizacją, językiem a także preferencjami, jakie mają potencjalni klienci w poszczególnych krajach. W pozycjonowaniu strony na rynkach międzynarodowych agencja SEO zaczyna od uzgodnienia z klientem kraju podjęcia działań marketingowych. Następnie stronę internetową dostosowuje się do wersji językowych. Kolejny krok to analiza specyfiki rynku oraz konkurencji względem SEO. Pozycjonowanie zagraniczne to także dobór słów kluczowych, ustalenie struktury adresów url, techniczna optymalizacja strony, pozyskiwanie linków oraz tworzenie wartościowych treści.

Czy warto pozycjonować stronę internetową za granicą?

Pozycjonowanie strony internetowej za granicą musi być ściśle związane ze strategią rozwoju twojego biznesu. Silna pozycja twojej strony w polskim internecie i chęć pozyskiwania nowych klientów może być motywacją do ekspansji na nowe rynki, ale należy pamiętać, że pozycjonowanie zagraniczne to długi proces. Korzystanie z usług polskiej agencji seo zapewni bezpieczeństwo tego procesu, a także jest gwarancją na widoczność strony internetowej na zagranicznym rynku. Jeśli więc szukasz nowych potencjalnych klientów, chcesz rozwijać swoją firmę poza granicami naszego kraju, pozycjonowanie zagraniczne będzie dobrym rozwiązaniem.

Czy polska agencja SEO może pozycjonować stronę poza granicami Polski?

Pozycjonowanie zagraniczne dla polskich firm jest na pewno wyzwaniem. Specyfika działań marketingowym na danym rynku, czy kwestie językowe mogą stanowić barierę dla zaistnienia za granicą w wynikach wyszukiwania Google lub innej wyszukiwarki internetowej, charakterystycznej dla wybranego kraju. Decydując się na współpracę z polską agencją masz gwarancję obsługi w języku polskim, co ułatwia wszelkie formalności i kwestie prawne. W przypadku pozycjonowania nie ma znaczenia dla obecności strony w wynikach wyszukiwania w danym kraju, kto odpowiada za ten proces. Polska agencja SEO może jak najbardziej prowadzić dla Ciebie pozycjonowanie zagraniczne.

Jak przebiega proces pozycjonowania zagranicznego?

Pozycjonowanie zagraniczne zaczyna się od wyboru kraju i przygotowaniu strony internetowej, aby pozycjonowanie zagraniczne efekty przyniosło. Przygotowanie twojej strony odnosi się do wybrania domeny oraz przetłumaczenie treści. Kolejny etap, jaki wykonuje agencja to analiza pod słowa kluczowe, a także analiza konkurencji i rynku. Następnie w pozycjonowaniu strony podejmuje się działania optymalizacji technicznej (poprawa np. prędkości strony, użycie tagów hreflang), pozyskuje się linki oraz tworzy odpowiednio zoptymalizowane treści. Stałym etapem jest monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii.

Jak pozycjonować za granicą?

Jeżeli chcesz, aby pozycjonowanie zagraniczne twojej strony było skuteczne, warto podjąć współpracę z ekspertami. Dzięki temu masz możliwość ustalenia konkretnych celów i rozliczania z nich agencję SEO. Dobrym rozwiązaniem na początek jest także poznanie swoich przyszłych klientów. Jakie hasła wpisują w wyszukiwarce internetowej? Jakie są ich potrzeby? Ten research możesz wykonać sam, ale agencja SEO na pewno zacznie również od takiego audytu. Kolejny krok to sprawdzenie działań konkurencji i analiza rynku. SEO zagraniczne jest długotrwałym procesem, dlatego współpraca z profesjonalistami gwarantuje skuteczność tych działań.

Chcę Aktywny Model Rozliczeń pozycjonowania zagranicznego.

Zostaw dane, my oddzwonimy. W 15-minutowej rozmowie dowiesz się o bezkonkurencyjnych zaletach Aktywnego Modelu Rozliczania

    TAK
    Adres strony internetowej*
    E-mail*
    Telefon*
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.