EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Dlaczego online sklep potrzebuje bloga? 4 porady jak dotrzeć do klienta i wpłynąć na pozycjonowanie

korzysci-prowadzenia-bloga-dla-sklepu-online-miniatura

W dzisiejszym artykule przedstawiamy garść porad skierowanych do właścicieli sklepów internetowych, które odpowiedzą na pytanie, jak dotrzeć do klienta online i zwiększyć widoczność serwisu w internecie. W branży e-commerce istnieje obecnie ogromna konkurencja, dlatego warto zainwestować w skuteczne działania marketingowe, aby zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. Jednym z dostępnych narzędzi marketingowych z pewnością jest blog firmowy. Dowiedz się, w jaki sposób […]

10 błędów popełnianych przy pozycjonowaniu stron e-commerce

bledy-pozycjonowania-stron-ecommerce-miniatura

Pozycjonowanie stron www z zakresu e-commerce wymaga dużej uwagi i nakładów pracy. Jest to bardzo ważne, gdyż strony sprzedażowe mają na celu zaprezentowanie oferty firmy z jak najlepszej strony. Niestety cały czas pojawiają się błędy w pozycjonowaniu stron sprzedażowych, które znacznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Jakie to błędy i czy można im zaradzić? Oto nasze odpowiedzi na kwestie związane […]

Zapobiegaj zamiast leczyć czyli o odrzuceniach reklam Google

zasady-rekamowe-google-zajawka

Nikt z nas nie chce oglądać reklam nieoryginalnych produktów, niebezpiecznych usług czy zawierających obraźliwe treści. Google, troszcząc się o swoich użytkowników, zanim dopuści reklamy do publikacji, sprawdza je pod kątem bezpieczeństwa. Kiedy Google może odrzucić reklamę? Dowiedz się więcej  #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Jak to w życiu bywa, lepiej zapobiegać niż leczyć. Identycznie jest […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji o 128,5% dla SEGER dzięki kampanii Google Shopping?

screen-seger-pl-strona-internetowa-miniatura

Dla sklepu Seger.pl nasi specjaliści przygotowali i przeprowadzili kampanię Google Shopping. Dzięki ich działaniom, serwis klienta odnotował wzrost liczby transakcji o 128,5%. Wzrosły również przychody i liczba kupowanych produktów. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej o pracy wykonanej przez naszych specjalisów. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę GOOGLE SHOPPING Seger.pl to sklep internetowy oferujący markowe elektronarzędzia – zarówno profesjonalne, jak […]

EACTIVE na M@il My Day – relacja z wydarzenia

eactive-na-mail-my-day-zajawka

Na efektywność kampanii email marketingowych składa się wiele elementów. Jak ją przygotować i ustrzec się błędów? Czym charakteryzuje się skuteczna kampania? I jak połączyć email marketing z innymi działaniami z obszaru online marketingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci VI edycji Konferencji M@il May Day zorganizowanej przez firmę FreshMail, której tematem przewodnim jest email […]

Życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych!

swieta-wielkanocne-zajawka

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych składamy wszystkim najserdeczniejsze życzenia

Interaktywny content co to znaczy i kiedy tworzenie contentu wspiera SEO?

korzysci-tworzenia-interaktywnego-contentu-miniatura

Wśród ilości treści, jaka jest codziennie publikowana w internecie, taka która zaangażuje jest niezwykle cenna zarówno dla odbiorców, jak i dla marketerów. Pierwsi z nich dostają ciekawe, niecodzienne, spersonalizowane treści. Drudzy mają możliwość udoskonalenia swoich strategii marketingowych. Interaktywny content może być również czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron www, wsparciem działań seo, co w konsekwencji przekłada się na funkcjonowanie biznesu. […]

Żelazne zasady reklam AdWords – 5 wymagań, które musi spełnić Twoja reklama

wymagania-redakcyjne-reklam

Przestrzeganie zasad reklamowych Google to krok do rozpoczęcia udanej i skutecznej kampanii. W tym artykule przedstawiamy najważniejsze zasady dotyczące treści reklam, które Gingat z Mountain View stosuje względem reklam AdWords. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Przygotowałeś treść dla swojej reklamy i już wyobrażasz sobie, jak dzięki niej Twoją stronę odwiedzają rzesze zainteresowanych? Taka perspektywa wygląda niezwykle […]

Kontekst ma znaczenie, czyli jak działa kierowanie kontekstowe w AdWords

eactive_ilustracja-32_v2_300dpi

Jak reklamy Google AdWords trafiają do odbiorców, którzy mogą być nimi zainteresowani? Jest na to sposób! Wszystko za sprawą odpowiednich funkcji, które posiada system AdWords – skuteczne metody kierowania reklam pozwalają na ich celne dopasowanie do grupy docelowej. Jak działa kierowanie kontekstowe i dlaczego się sprawdza? Jakie możliwości dostępne są w Google AdWords? Poznaj szczegóły. #wiemyjak POZNAJ […]

Breadcrumbs SEO. Dlaczego nawigacja okruszkowa ma znaczenie?

zalety-wprowadzenia-breadcrumbs-miniatura

Narzędzi związanych z nawigacją na stronie internetowej jest sporo. Ich celem jest ułatwienie użytkownikowi poruszania się po witrynie i łatwe znajdowanie konkretnych podstron, zakładek, treści. Nawigacja okruszkowa to forma nawigacji, dzięki której użytkownik może śledzić swoją aktualną lokalizację w obrębie witryny. Breadcrumbs SEO przekłada się również na pozycjonowanie stron www, ponieważ pomaga w określeniu struktury witryny. Jak zatem wykorzystać […]

Komentarze internautów – jak wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

wskazowki-dla-moderatorow-komentarzy-miniatura

Moderacja dyskusji internautów jest powszechnie stosowane. Administratorzy serwisów starają się usuwać wulgarne treści, wątki niezwiązane z tematem danej strony, a czasami nieprawdziwe bądź niepochlebne opinie użytkowników. Komentarze internautów wskazują na zainteresowanie danym produktem, artykułem czy zamieszczoną grafiką bądź filmikiem. Pozwalają uzyskać informacje na temat publikowanych treści, a także stanowią źródło wiedzy na temat tego jak odbierana jest marka. […]

Poznaj AdWords Premium czyli DoubleClick Search

double-click-zajawka

Przydaje się w realizacji wysokobudżetowych kampanii. Idealnie sprawdza się w obszernych, wymagających projektach. Co to takiego? Czas przedstawić zaawansowaną platformę wspomagającą zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, czyli narzędzie DoubleClick Search. To takie Google AdWords, ale dużo bardziej zaawansowane. W wersji premium. Dowiedz się więcej! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Google AdWords to wyjątkowo skuteczne narzędzie, które niemal […]

Czym się różni on page seo od off page seo?

dzialania-seo-on-page-i-off-page-miniatura

Każda osoba posiadająca swoją stronę internetową pragnie, aby była ona jak najlepiej dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to takie ważne i co zrobić, aby osiągnąć sukces? Niezwykle istotna jest dobrze ustalona strategia na pozycjonowanie stron. Można to zrobić samemu, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalisty od SEO (z angielskiego search engine optimization, […]

Kolejne szkolenie z zakresu SEO za nami

asia-spotkanie-seo-zajawka

Pozycjonowanie stron to niezwykle szeroki temat, a także bardzo dynamiczny – aby nie przegapić najnowszych trendów nie rezygnujemy ze zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia naszych kwalifikacji. W związku z tym szkolenie SEO, które odbyło się we Wrocławiu nie mogło umknąć naszej uwadze. Poznaj szczegóły tego wydarzenia! #wiemyjak Szkolenie pod okiem specjalistów Szkolenie prowadzone było przez specjalistów z branży SEO – […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 108% dla kronos-shop.pl dzięki pozycjonowaniu?

screenshot-kronos-shop.pl-miniatura

Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania wprowadzili na stronie naszego klienta kronos-shop.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 108% oraz wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jakie działania wprowadziliśmy na stronie klienta, żeby osiągnąć taki wynik! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Kronos-shop.pl to sportowy sklep […]

KOMUNIKACJA is the King w EACTIVE

konkurs-komunikacja-is-the-king-miniatura

Konkurs KOMUNIKACJA is the King już za nami! Jak możecie zobaczyć w dalszej części wpisu, nadesłane prace były bardzo różnorodne W drodze głosowania wyłoniliśmy zwycięzcę. Serdecznie gratulujemy Ani Bielat, autorce pracy 02. Ania zdobywa nagrodę główną i czeka ją sprawdzenie swoich umiejętności latania w tunelu aerodynamicznym! Gratulujemy również Jakubowi i Sławkowi kreatywnego podejścia do komunikacji Na zdjęciu laureaci naszego konkursu: […]

Mapa strony www podstawą nawigacji na witrynie internetowej

czym-jest-mapa-strony-www-miniatura

Na proces pozwalający witrynie zaistnieć w sieci, poprzez zyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, składa się kilka kroków. Działania mają doprowadzić do tego, by pozycjonowanie przyniosło pożądany efekt. Podstawą działań, po dobraniu odpowiednich słów kluczowych, jest optymalizacja witryny. Przeprowadza się ją pod kątem użytkownika oraz wyszukiwarki. Udoskonalając witrynę musimy pamiętać, że internauta, gdy trafi na żądane […]

Czy strona firmowa typu one page to dobre rozwiązanie?

wskazowki-pozycjonowania-strony-typu-one-page-miniatura

Aktualizowanie firmowych stron internetowych, aby były bardziej przejrzyste, intuicyjne oraz czytelne jest konieczne. Takie działania mają na celu przyciągnięcie klientów i użytkowników portali, którzy zmęczeni już są witrynami przepełnionymi niedostosowanymi do ich urządzeń i błędnie się ładującymi multimediami i treścią. Internauci oczekują stron www, które będą przyjazne oraz łatwe w obsłudze. I takie zdają się być one page website, które […]

CPC, CPM, CPV – poznaj popularne modele rozliczeń reklamy internetowej

modele-rozliczeniowe-reklamy-zajawka

CPC, CPM, a może CPV? Skróty oznaczające poszczególne modele rozliczeń reklamy internetowej mogą przyprawić niejednego przedsiębiorcę o zawrót głowy. Jeśli jednak jesteś zainteresowany wdrożeniem reklamy internetowej, nie pozostaje nic innego jak poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą zarówno samej reklamy jak i kwestii płatności, co może być szczególnie przydatne przy rozplanowywaniu budżetu na kampanię – w końcu każdy chce wiedzieć za […]

Co wpływa na pozycjonowanie? Najważniejsze czynniki rankingowe Google

co-wplywa-na-pozycjonowanie-czynniki-miniatura

Od czego zależy pozycja w Google? Oto odwieczne pytanie osób zajmujących się pozycjonowaniem stron. Czynników jest wiele, a dodatkowo co jakiś czas można usłyszeć o zmianach, aktualizacjach, które wpłyną na ranking. Wśród powszechnych faktów i mitów trzeba postawić przede wszystkim na zdrowy rozsądek. Postanowiliśmy zebrać kilka czynników, które wpływają na pozycjonowanie stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. […]

Skrypty AdWords – dzięki nim Twoje życie stanie się prostsze

Skrypty-reklam-Google-zajawka

Korzystanie z narzędzi usprawniających pracę pomaga zwiększyć efektywność i zaoszczędzić czas – właśnie dlatego doceniamy skrypty AdWords. Zobacz czym są i dlaczego są pomocne w prowadzeniu kampanii AdWords i podnoszą jej skuteczność. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Filtry, etykiety czy reguły stosowane w trakcie prowadzenia kampanii AdWords pozwalają na automatyzację działań. Używając ich oszczędzamy czas i usprawniamy mozolną, powtarzalną pracę. Podobne korzyści […]

Czy wierzysz w skuteczność mailingu? Poznaj dobre praktyki stosowania e-mail marketingu :)

mmd-2018-miniatura

Jak stworzyć skutecznego maila? To pytanie na co dzień towarzyszy osobom zajmującym się e-mail marketingiem. W końcu to, jak wygląda mail, który dotrze do naszego odbiorcy, wpływa na skuteczność całej kampanii i przekłada się na realizację wyznaczonych celów. Z drugiej strony należy spojrzeć na sprawę z perspektywy użytkownika, który każdego dnia otrzymuje maile zarówno od swojej rodziny czy znajomych, […]

Jak pozyskaliśmy 142 potencjalnych klientów dla importmania.pl wykorzystując link building?

importmania.pl-strona-internetowa-miniatura

Dzięki pracy naszych specjalistów pozyskaliśmy na stronę naszego klienta – importmania.pl 142 potencjalnych klientów. W ramach usługi pozycjonowania, specjaliści zaplanowali i przeprowadzili akcję zdobycia wartościowego linka. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Importmania to sklep internetowy, zajmujący się dystrybucją produktów z wielu dziedzin. Są to między innymi urządzenia kosmetyczne do stosowania zarówno w profesjonalnych […]

6 błędów, przez które sięgniesz dna – analiza specjalistów AdWords

błedy-google-adwords-zajawka

Prowadzenie kampanii AdWords bywa wymagające i łatwo można popełnić błąd szczególnie będąc początkującym reklamodawcą. Czas przyjrzeć się popularnym błędom – nasi specjaliści z Działu Reklam PPC doskonale wiedzą jakich błędów unikać i przedstawią niektóre z nich w poniższym artykule. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę i czego się wystrzegać przy prowadzeniu kampanii AdWords. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

7 wskazówek jak pisać teksty SEO na stronę mobilną

czynniki-do-ktorych-nalezy-dostosowac-tekst-na-strone-mobilna500x260

Z ostatnich trendów, jakie pojawiły się w branży SEO w 2017 roku i przepowiedni specjalistów na nadchodzące miesiące wiadomo, że coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoim urządzeniu przenośnym. Dlatego wyszukiwarka Google nagradza wysoką pozycją te serwisy, które przygotowały zoptymalizowaną wersję mobile swojej witryny. Przewaga mobile nad desktopem ma bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron www, a także na […]

DoubleClick w EACTIVE, czyli czas na lepsze zarządzanie kampaniami AdWords

double-click-zajawka

Nasz Dział Reklam PPC bardzo chętnie korzysta z nowych możliwości i udoskonala swoją pracę – aby usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi rozpoczęliśmy korzystanie z platformy DoubleClick. Czym jest i dlaczego zdecydowaliśmy się na jej użycie? Sprawdź #wiemyjak DoubleClick, czyli podwójna moc Przy zarządzaniu rozbudowanymi kampaniami AdWords, zdecydowanie przydają się narzędzia, które pomagają w takiej pracy, a także poprawiają jej wyniki. Z pomocą przychodzi […]

Poznaj trendy marketingowe na czwartej Auli Polskiej w Krakowie

marketingowe-trendy-zajawka

Interesujesz się marketingiem? Weź udział w czwartej edycji Auli Polskiej w Krakowie, która odbędzie się już 27 lutego i otwórz się na marketingową wiedzę – tym razem prelegenci przedstawiają najważniejsze trendy marketingowe w 2018 roku. Dowiedz się więcej. Aula Polska zyskuje popularność Aula Polska odbywa się cyklicznie w największych miastach w kraju i jest darmowa. Z roku na rok wzrasta jej popularność – […]

Wojtek zdobył już wszystkie certyfikaty AdWords!

certyfikaty-adwords-wojtka-zajawka2

W ostatnim czasie zwiększa się liczba certyfikatów zdobytych przez naszych specjalistów Wojtek Janik, nasz Młodszy Specjalista ds Reklam PPC bardzo szybko zdobył cały komplet certyfikatów potwierdzających jego wiedzę z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych AdWords i znajomości platformy Google Analytics. #wiemyjak Wojtek Janik pracuje w EACTIVE zaledwie cztery miesiące, jednak szybko wdrożył się w pracę i bardzo dobrze odnalazł się w naszym […]

Reklama w Google: Ile kosztuje AdWords?

koszt-kampanii-adwords-zajawka

Ile kosztuje AdWords? To pytanie zadawane jest bardzo często, dlatego przybliżenie tematyki kosztów związanych z inwestycją w reklamy może być cenną informacją. Koszt reklamy AdWords uzależniony jest od kilku czynników, dlatego warto je poznać i oszacować wydatki. Wątpliwości rozwiewamy w poniższym artykule! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Odpowiedź na powyższe pytanie okazuje się być prosta: reklama […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla babydeco.eu o 267,5% dzięki analityce internetowej?

strona-babydeco.eu500x260

Dla naszego klienta babydeco.eu nasi specjaliści z analityki internetowej przeprowadzili w ramach usług z pozycjonowania testy strony produktowej. Dzięki szczegółowej analizie zaproponowali zmiany, których celem było zwiększenie ilości dodanych do koszyka produktów. Działania doprowadziły do wzrostu współczynnika konwersji o 267,5%. Przeczytaj nasz case i dowiedz się, jakie dokładnie zmiany zostały wprowadzone. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Prace nad zwiększeniem […]

Dobra strategia SEM – 8 najważniejszych elementów

strategia-sem-ważne-elementy-zajawka

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem działań reklamowych w wyszukiwarce? Ich efekt zależy od wielu czynników, jednak niewątpliwie ważne jest przygotowanie właściwej strategii reklamowej, która przełoży się na satysfakcjonujące wyniki działań. Strategia SEM to krok ku lepszym reklamom, które trafią do właściwych odbiorców, a co najważniejsze – zainteresują ich. Poznaj 8 elementów, którym warto się przyjrzeć przy tworzeniu strategii […]

Porzucony koszyk zakupowy? Oto 6 powodów, dla których mogło tak się stać

Porzucony-koszyk-zakupowy-zajawka

Koszyk zakupowy to niezwykle ważny element w sklepie internetowym. W końcu zakupy w Internecie są coraz częstszą praktyką – uchodzą za znacznie wygodniejsze, pozwalają zaoszczędzić czas, na ogół oferują też więcej możliwości oraz niższą cenę. To jednak w świecie offline łatwiej nakłonić klienta do podjęcia decyzji zakupowej. W świecie online musisz zadbać m.in. o proces zakupowy – uprościć go i zoptymalizować koszyk […]

Nowy News feed na Facebooku

mark-zuckerberg-zajawka

Na Facebooku szykują się spore zmiany, jak wynika z najnowszych zapowiedzi Marka Zuckerberga. Dotyczą one treści umieszczanych w News feedzie – jakie treści uzyskają pierwszeństwo? Skąd wziął się pomysł na zmiany? Sprawdź! Zmienia się algorytm News feedu Nowa wypowiedź Marka Zuckerberga odbiła się szerokim echem w internecie i wciąż jest komentowana. Chodzi o zmiany, które wkrótce mają pojawić się w News […]

Przeniesienie domeny – jak zrobić to sprawnie i bez utraty ruchu na stronie?

jak_przeniesc_domene_gafika

Przenosić czy nie przenosić? Oto jest pytanie! Tak można by sparafrazować słynne słowa wypowiedziane ustami szekspirowskiego Hamleta. Kwestia dotyczy oczywiście zmiany domeny. Wiele osób obawia się przenoszenia zawartości strony na nową domenę, szczególnie gdy strona ma wielu obserwujących, przyzwyczajonych do starego adresu. Obawa dotyczy zarówno zmniejszenia ruchu (w przypadku blogów, portali), jak i utraty klientów, zmniejszenia […]

Otrzymaliśmy prezent od firmy Gerda

nasi-specjalisci-zajawka

Prezenty od zadowolonych Klientów cieszą najbardziej Dlatego bardzo nam miło, że firma Gerda przesłała upominki dla specjalistów w EACTIVE. Nasze działania przynoszą oczekiwane rezultaty, i co najważniejsze – sprawiają, że nasi Klienci są zadowoleni. Gerda jest jednym z liderów w swojej branży i już od 30 lat specjalizuje się w dziedzinie produkcji drzwi, zamków i okuć, stosując najlepsze technologie z zakresu bezpieczeństwa. Z Gerdą […]

Nasi stażyści zostają z nami na dłużej!

zajawka-zdjecie

W EACTIVE już wiele osób odbyło swoje staże – to świetna okazja do zgromadzenia wiedzy, nabycia nowych umiejętności, a także… zdobycia stałego zatrudnienia. Tak właśnie było w przypadku Bartka Wojciechowskiego i Dawida Brewińskiego, którzy sprawdzili się na stażu i rozpoczęli stałą pracę w EACTIVE #wiemyjak Z chęcią przyjmujemy nowe osoby do naszego zespołu oraz dzielimy się z nimi wiedzą. Staż w EACTIVE […]

Jak chat na stronie poprawi komunikację z klientem oraz… pozycje w Google

cechy-skutecznego-czatu-na-stronie 500x260

Odpowiadanie na potrzeby klientów to podstawa każdego biznesu. Podczas gdy dostęp do informacji jest nieograniczony, a ich ilość jest ogromna, czat na stronie może okazać się idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Wprowadzając chat online na swoją stronę pozwolisz osobom zainteresowanym ofertą firmy dostać szybką i profesjonalną odpowiedź, rozwiewającą ich wszelkie możliwe wątpliwości. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Kalkulator wynagrodzeń – czym jest i jak działa?

kalkulator-wynagrodzen-zajawka

Kalkulator wynagrodzeń to użyteczne narzędzie nie tylko dla pracodawców, ale również pracowników i wszystkich tych, którzy szukają pracy. Korzystając z niego dowiesz się, ile wynosi wynagrodzenie netto i brutto, a także całkowity koszt zatrudnienia pracownika przez pracodawcę. Zgodnie z aktualnymi przepisami kalkulator wynagrodzeń może obliczyć, ile wynosi podatek oraz składka ZUS za jednego pracownika. Czym jest kwota wynagrodzenia brutto? Kwota […]

Nowe certyfikaty w naszym Dziale Sprzedaży

certyfity-dzialu-sprzedazy-zajawka

Dział Sprzedaży EACTIVE błyskawicznie powiększa swoją pulę certyfikatów! Nasi doradcy stawiają na rozwój i pogłębianie wiedzy z zakresu marketingu internetowego, co potwierdzają otrzymanymi certyfikatami. Zobacz, czym obecnie mogą się pochwalić! #wiemyjak W naszym zespole wiele osób dąży do poszerzenia swojej wiedzy poprzez udział w różnych szkoleniach i konferencjach. W ostatnim czasie wspominaliśmy np. o nowych certyfikatach zdobytych przez Tymoteusza z działu reklam […]

10 faktów technicznych SEO dla początkujących

informacje-o-technicznych-aspektach-seo 500x260

Szukasz czegoś o SEO dla początkujących? Bardzo dobrze trafiłeś! Techniczne SEO to bardzo rozległy i wymagający temat, a specjaliści oprócz eksperckiej wiedzy, umiejętności rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, muszą także znać wszelkie newsy z pozycjonowania prosto od samego Google. W naszym artykule połączymy techniczne fakty SEO dla początkujących z ciekawostkami od giganta! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Strona powinna ładować […]

Targetowanie behawioralne krok po kroku, czyli jak celnie kierować reklamę AdWords

targetowanie-behawioralne-adwords-zajawka

Precyzyjne dotarcie do odbiorców za pomocą reklamy to marzenie każdego reklamodawcy. Sęk w tym, aby celnie dotrzeć ze swoim przekazem do odpowiedniej osoby we właściwym czasie. Google ma na to rozwiązanie – wprowadzenie różnorodnych metod kierowania reklam pozwala na spełnienie takich celów. Targetowanie behawioralne to jedna z możliwości, obok której nie warto przejść obojętnie. #wiemyjak POZNAJ naszą […]

Zysk przez wykluczenie czyli o wykluczających słowach kluczowych

Wykluczające słowa kluczowe

Wykluczające słowa kluczowe pozwalają uniknąć wyświetlania reklamy na niepożądane słowa, co pozwala zwiększyć skuteczność reklamy. Dowiedz się więcej i poznaj rodzaje wykluczających słów kluczowych. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Załóżmy, że sprzedajesz buty sportowe firmy Nike. Z pewnością nie chcesz tracić pieniędzy na reklamy dotyczące butów sportowych Adidas, czy – o zgrozo – butów ortopedycznych. […]

Certyfikaty SSL, czy warto inwestować w zabezpieczenia?

sposoby-zabezpieczenia-strony-internetowej 500x260

Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych rzeczy związanych z jej postawieniem. Czasami po raz pierwszy trafiamy wtedy na pojęcie certyfikaty SSL. Firmy hostingowe często oferują także wykupienie specjalnego certyfikatu SSL. Jednak nie każdy wie, czym właściwie są te certyfikaty SSL oraz czy […]

Życzymy wszystkim Wesołych Świąt!

kartka-swiateczna-zajawka

Życzymy wszystkim wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku! Zespół EACTIVE

Wzięliśmy udział w Wyzwaniu Google

zespół-reklam-ppc-zajawka

Śledząc naszego bloga zapewne zauważyliście, że w EACTIVE bardzo lubimy angażować się w różne inicjatywy, a także chętnie podejmujemy wyzwania! Tym razem z przyjemnością wzięliśmy udział w Wyzwaniu Google „Game On” i otrzymaliśmy atrakcyjne nagrody W Wyzwaniu Google otrzymaliśmy określone cele do realizacji. Dotyczyły one przede wszystkim reklam AdWords, remarketingu RLSA i remarketingu w sieci reklamowej, zatem mogliśmy wykazać się w każdym z tych obszarów. […]

Kolejny certyfikat w EACTIVE!

certyfikat-analytics-zajawka

Cieszymy się z powiększającej się puli certyfikatów w naszej firmie! Kolejny dokument pozwala nam pochwalić się nabytą wiedzą – Magda Kaczor zdała egzamin i otrzymała certyfikat Google Analytics. #wiemyjak Magda Kaczor jest Młodszym Analitykiem Internetowym i zaledwie po dwóch tygodniach pracy na tyle opanowała najważniejsze zagadnienia dotyczące platformy Google Analytics, aby swobodnie zdać egzamin i otrzymać certyfikat! Warto dodać, że […]

Reklama na YouTube to sposób by dotrzeć do dużej grupy polskich internautów

reklama-na-youtube-zajawka

Reklama na YouTube to bardzo dobry sposób, aby dotrzeć do pokaźnej grupy użytkowników – szacuje się, że zasięg YouTube’a w Polsce oscyluje w granicach 70%. To zatem dobra wiadomość dla reklamodawców, którzy mogą promować swoje usługi za pomocą kampanii wideo. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Chcesz posłuchać muzyki w sieci? Wchodzisz na YouTube. Słyszałeś, że […]

Ban czy filtr – czyli jakie kary Google może nałożyć na stronę

zdejmowanie-bana-lub-filtra-od-google 500x260

Ze względu na coraz większą liczbę stron internetowych, Google systematycznie aktualizuje algorytmy, które mają na celu niwelowanie spamu w Internecie i przede wszystkim walkę z nieuczciwą konkurencją. Jako, że Google Inc. posiada ponad 90% udziałów na rynku wyszukiwarek internetowych praktycznie na całym świecie, wszystkie osoby zarządzające stronami www i pozycjonerzy muszą dostosować się do tych zmian. W innym wypadku na […]

Jak sprawdzać statystyki strony internetowej?

informacje-dostepne-dzieki-statystykom-google-analytics500x260

Statystyki strony internetowej dają wgląd do jej skuteczności, zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają rozwikłać różne problemy związane z użytecznością i funkcjonalnością strony. Dzięki danym statystycznym łatwiej będzie Ci dopasować swoją stronę do oczekiwań odbiorców. W przypadku sklepów internetowych będziesz mógł śledzić ich ścieżkę zakupową i zapobiec porzucaniu przez nich koszyka. Jeżeli prowadzisz bloga to zobaczysz, które posty są […]

Miła niespodzianka od naszego Klienta

klient-eactive-zajawka

Jeden z naszych klientów zrobił nam przemiłą niespodziankę! Pan Janusz z firmy Saga jest bardzo zadowolony z naszych działań i w tym tygodniu odwiedził EACTIVE, aby osobiście wręczyć nam prezenty i podziękować za owocną współpracę. Z firmą Saga współpracujemy już od ponad roku i dokładamy wszelkich starań, aby realizować skuteczne działania. Firma specjalizuje się w doborze i sprzedaży pomp oraz specjalistycznej armatury przemysłowej. […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to