EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Kolejna edycja Social Club za nami!

social-club-zajawka

Niedawno zakończyliśmy cykl integracji w EACTIVE! To już druga edycja programu Social Club mającego na celu organizację wspólnych spotkań naszych pracowników. Zobacz, co tym razem robiliśmy w ramach EACTIVE Social Club. #wiemyjak Pyszne jedzenie i mnóstwo pomysłów Spotkania integracyjne odbywały się w lipcu, sierpniu i wrześniu we wrocławskiej restauracji Drevny Kocur. W trakcie integracji, oprócz wielu okazji do rozmowy i lepszego poznania […]

Pozyskiwanie klientów przy pomocy content marketingu

pozyskiwanie-klientow-a-content-marketing-miniatura

Wszelkie akcje marketingowe zmierzają w kierunku content marketingu. Dzieje się tak z kilku powodów. Przede wszystkim content marketing jest nakierowany na klienta i jego potrzeby i oczekiwania względem przekazywanych mu informacji. Również algorytmy wyszukiwarek zmieniane są pod tym kątem. Treść umieszczana na stronie powinna być zatem ciekawa, ale i przydatna dla użytkownika. Czy ciekawe treści to też sposób na pozyskiwanie […]

Ciąg dalszy szkolenia ,,Sales Acceleration’’ w Google

zajawka-szkolenie-sales-acceleration

Pod koniec września Michał Kliszczak – założyciel EACTIVE oraz Tymoteusz Krawczyk – Specjalista ds. reklam PPC mieli przyjemność uczestniczyć w kolejnej części szkolenia ,,Sales Acceleration’’ organizowanego przez Google. Dowiedz się, nad czym pracowali przedstawiciele naszej firmy podczas wydarzenia. #wiemyjak Relacja z poprzedniego szkolenia ,,Sales Acceleration” Google Ads i nie tylko… Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej. […]

Reklama na Google – panel Ads i skróty klawiszowe, które musisz znać

zajawka-reklama-na-google

Rewolucja w Google AdWords zwanym teraz Google Ads trwa. Przygotowaliśmy zestawienie nowości, które warto znać. Nowy panel Ads prawdopodobnie od października zostanie z użytkownikami na stałe i nie będzie już możliwości przełączania się na poprzedni widok. Poznaj skróty klawiszowe i ustawienia, które ułatwią Ci codzienną pracę z reklamami na Google. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Skróty klawiszowe […]

Badanie użyteczności stron. Dlaczego ocena strony internetowej ma znaczenie?

badanie-uzytecznosci-miniatura

Kiedy można stwierdzić czy strona jest użyteczna i user friendly? Jeśli użytkownik trafi na naszą witrynę bardzo szybko jest w stanie zweryfikować czy prezentowane na niej treści odpowiadają jego zapytaniu. To, jak wygląda strona, jak ułożone są poszczególne elementy, jak dobrano kolorystykę witryny, a także parametry techniczne np. szybkość wczytywania się treści – to wszystko decyduje o użyteczności strony. […]

Jak zwiększyliśmy o 500% ilość transakcji dla kronos-shop.pl dzięki influencer marketingowi?

kronos-shop-strona-internetowa-miniatura

Firma: kronos-shop.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost transakcji o 500% dzięki akcji wizerunkowej Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania, przeprowadzili dla naszego klienta kronos-shop.pl akcję wizerunkową z zakresu influencer marketing. Jej efektem było zwiększenie liczby transakcji o 500% i wzrostu przychodów o 369,14%. Akcja była prowadzona na fanpage’u trenerki Anki Dziedzic, a polegała na publikacji materiałów video z obozu treningowego i innych […]

Web design i SEO mają wspólną misję

web-design-i-seo-wspolne-cele-miniatura

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treść czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a na samo pozycjonowanie wpływ […]

Wyjazd integracyjny z okazji 18-nastych urodzin EACTIVE!

impreza-firmowa-zajawka

Na początku września nasza firma obchodziła swoje 18-naste urodziny. Z tej okazji w dniach 6-7 września zorganizowaliśmy niezapomniany wyjazd integracyjny do Skorzęcina – małej miejscowości w Wielkopolsce. Gościliśmy w Hotelu Biały nad malowniczym jeziorem. Dowiedz się, jakie atrakcje czekały na nas na miejscu. #wiemyjak Igrzyska EACTIVE Po kilkugodzinnej drodze i zakwaterowaniu, nadszedł czas na pierwszą atrakcję. Michał i Przemek z Działu Sprzedaży […]

Konwersje AdWords (Ads)

zajawka-konwersja-google-adwords

Konwersja zachodzi, gdy użytkownik kliknie w reklamę, a następnie zachowa się w oczekiwany przez nas sposób np. dokona zakupu, wyśle zapytanie czy pozostawi dane kontaktowe. Konwersje AdWords (Ads) są bardzo ważne. Inwestując w kampanię na Google Ads właśnie na te konwersje liczymy. Możemy traktować je jako wskaźnik, który poinformuje nas o efekcie danej kampanii reklamowej bądź działań, które celowo prowadziliśmy. […]

Słowa kluczowe w Google AdWords (Ads)

zajawka-typy-dopasowan-slow-kluczowych

Ważnym etapem przygotowywania kampanii Google Ads jest dobór słów kluczowych. Dzięki frazom umieszczonym w reklamie dotrzesz do użytkowników zainteresowanych konkretnymi zagadnieniami. Poznaj szczegóły dotyczące słów kluczowych w Google AdWords, dowiedz się jak skutecznie promować swoją firmę w internecie. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Co to jest słowo kluczowe? Słowa kluczowe są zapytaniami wpisywanymi w Google, w […]

Reklamy Google Ads sposobem na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie

zajawka-jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-firmie

Zastanawiasz się w jaki sposób generować większą sprzedaż w Twojej firmie? Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz nowych klientów? Zainwestuj w marketing i wykorzystaj potencjał reklamy Google Ads! Kampanie skoncentrowane na reakcji bezpośredniej użytkowników są często wybierane przez reklamodawców. Zachęcają do działania, generują ruch na www i zwiększają sprzedaż. Dowiedz się jak pracować z Google Ads, by osiągać wysokie wskaźniki sprzedaży! […]

Kupony AdWords: dowiedz się co i jak!

zajawka-kupon-google

Z kuponami AdWords (Ads) można spotkać się już od dawna, ale nadal dużo osób nie do końca zdaje sobie sprawę, jak one działają i czy faktycznie zawsze warto z nich korzystać. Dowiedz się w jaki sposób pozyskać dodatkowe środki na promocję swojej firmy w internecie. Stwórz kampanię promocyjną w Google Ads korzystając z dostępnych kuponów. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Jaki powinien być idealny specjalista SEO?

specjalista-seo-cechy-zajawka

W obecnych czasach podstawą niemalże każdego biznesu jest odpowiednia widoczność w internecie. W celu osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów nierzadko korzystamy z usług profesjonalnych agencji SEO. To właśnie ich wykwalifikowani pracownicy są kluczem do sukcesu Twojej firmy w internecie. Dobry specjalista SEO to nie tylko osoba z bogatą wiedzą i doświadczeniem. Dowiedz się, jaki powinien być idealny pracownik na tym stanowisku, dzięki któremu […]

3 działania marketingowe, które warto łączyć!

eactive_działania-marketingowe-firmy

Marketing internetowy daje możliwość korzystania z wielu rozwiązań. Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię. Wcześniej pisaliśmy o tym, że warto łączyć takie działania marketingowe jak SEO i PPC (reklamy Google). Dzisiaj przedstawimy połączenie SEO, content marketingu oraz social mediów. Sprawdzimy jakie korzyści daje nam połączenie tych trzech […]

Kolejne szkolenie w Google za nami!

szkolenie-w-google-zajawka

W EACTIVE ciąg dalszy wartościowych szkoleń! 31 lipca 2018 Działy Reklam PPC oraz Obsługi Klienta uczestniczyły w warsztatach we wrocławskiej siedzibie Google prowadzonych przez Oskara Braszczyńskiego – Head Strategist @ Agency Acceleration. Sprawdź, czego dowiedzieli się podczas wydarzenia! #wiemyjak Obsługa klienta i nie tylko… Tematem przewodnim warsztatów była wartość życiowa klienta. Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej, […]

Narzędzie propozycji słów kluczowych – jak wybrać słowa kluczowe?

slowa-kluczowe-jak-je-wybrac-miniatura

Słowa kluczowe są kwestią wyjściową dla działań SEO. Kiedy mamy już stronę internetową i zastanawiamy się nad jej pozycjonowaniem, dobór fraz, pod które chcemy się wyświetlać jest jednym z priorytetów. Dobieranie słów kluczowych jest istotne również przy pisaniu wszelkich tekstów na bloga firmowego czy artykułów sponsorowanych, jednym słowem ma znaczenie dla copywritingu SEO. Jak wybrać słowa kluczowe? […]

Crawling, indeksowanie strony, ranking stron – podstawy pozycjonowania w wyszukiwarce

crawling-indeksowanie-ranking-miniatura

O czynnikach wpływających na pozycję w rankingu wyszukiwania słyszy się sporo. Warto śledzić najnowsze doniesienia Google o wprowadzanych zmianach, co pozwoli na bardziej świadome ulepszanie naszej strony. Oczywiście kwestie takie jak: dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, poprawienie szybkości ładowania się strony czy optymalizacja dla osób dbających o pozycjonowanie są oczywiste. W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy wrócić do podstaw SEO i przyjrzeć […]

Szkolenie „Sales Acceleration” w siedzibie Google

cof

Trwają wakacje, a my cały czas się szkolimy! Tym razem byliśmy w Warszawie w siedzibie Google. Nasza trzyosobowa ekipa: Agata Borek z Działu Obsługi Klienta, Dominik Zuber i Paweł Salamonik z Działu Sprzedaży wzięli udział w szkoleniu „Sales Acceleration”. #wiemyjak Warsztat kreatywnego myślenia Szkolenie odbyło się 23 lipca w Biurze Google. Składało się z dwóch części. Pierwsza warsztatowa, druga – teoretyczna. Uczestników szkolenia czekały […]

Jak zwiększyliśmy liczbę użytkowników o 1040% dla NaprawimyTwojEkspres.pl dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-.naprawimytwojekspres.pl-screen-miniatura

Firma: NaprawimyTwojEkspres.pl – firma oferująca naprawę ekspresów do kawy Efekt: wzrost średniej miesięcznej liczby użytkowników o  1040% dzięki kampanii linków sponsorowanych POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Stworzenie nowej marki może być nie lada wyzwaniem. Poniższe case study obrazuje jak doświadczona firma, z długoletnią tradycją skutecznie wypromowała swoją nową usługę dzięki kampanii linków sponsorowanych. Takie działania pozwoliły […]

Dlaczego promowanie strony w Google jest takie popularne?

zajawka-promowanie-strony-google

Miliony osób z całego świata korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia, a nawet kilkanaście razy dziennie wpisują w pasek zapytania związane z tematami, które ich dotyczą. Użytkownicy pytają o najlepsze hotele w Grecji, ceny paliw na okolicznych stacjach benzynowych, szukają restauracji, nowych butów czy prezentu dla babci. Pytają jaki samochód kupić, jaką szkołę wybrać i co ugotować na kolację. Wyszukiwarka Google stała się […]

Praca w SEO – ścieżka kariery od stażysty do eksperta

pracownik-dzialu-seo-kariera-zajawka

Interesujesz się SEO i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową w tym kierunku? A może posiadasz już doświadczenie w optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek? W takim razie, praca w SEO to idealny pomysł na rozwój Twojej kariery! Dowiedz się, jak wygląda ścieżka awansu pracownika działu SEO, obowiązki na poszczególnych stanowiskach oraz wynagrodzenie. #wiemyjak Dołącz do zespołu SEO w EACTIVE Pracownik działu SEO […]

Co należy zrobić, aby rozpocząć zarabianie na AdSense?

zajawka-google-adsense

Z AdSense korzysta niemal 2 miliony internautów. Program jest jednym z popularnych sposobów na zarabianie online. Jest to bezpłatne narzędzie od Google, które umożliwia właścicielom witryn internetowych umieszczanie płatnych reklam na ich stronach. Czy warto założyć konto AdSense? Jak zarabiać na AdSense? Czego potrzeba, aby zacząć zarabiać z AdSense? Bazując na przykładzie wybranych stron internetowych wyjaśniamy działanie […]

Szkolimy się u najlepszych – relacja z LRT Certified Professional Workshop

certyfikat-linkresearchtools-zajawka

W EACTIVE przede wszystkim stawiamy na rozwój naszych pracowników. Z tego powodu Dawid Wójcik – Koordynator Zespołu Link Building – wziął udział w dwudniowych, międzynarodowych warsztatach LRT Certified Professional Workshop w Berlinie prowadzonych przez Cristopha C. Cemper’a. Sprawdź, czego nauczył się podczas wydarzenia. #wiemyjak O warsztatach Głównym celem szkolenia było poznanie zarówno podstawowych jak i zaawansowanych funkcji LinkResearchTools. Dzięki […]

Słownik SEO

slownik-seo-podstawowe-pojecia-miniatura

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest pierwszym krokiem do zrozumienia jak funkcjonuje pozycjonowanie stron www. Zapoznaj się z naszym słownikiem SEO i uzupełnij swoją wiedzę! #wiemyjak Algorytm Google Algorytm Google – proces matematyczny lub formuła do wykonywania zestawu funkcji, w przypadku Google […]

Kampania reklamowa YouTube

Zajawka-zalety-reklamy-na-yt

YouTube stworzony w 2005 roku trafia obecnie do 95% internautów. Daje to ogromny zasięg oraz możliwości branży reklamowej, z której Google uzyskuje największe dochody. Sposobów dotarcia do danej grupy docelowej jest wiele – kampania na YouTube może trafić do wybranych osób, określonych według np. płci, wieku, czy zainteresowań. Reklamy takie dają wiele możliwości promocji. Platforma reklamowa na […]

Nauka to podstawa – ciąg dalszy współpracy z Uniwersytetem w Lublinie!

warszaty-umcs-zajawka

Od prawie dwóch lat mamy przyjemność współpracować z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dzięki wspólnie prowadzonym działaniom, prowadzimy szkolenia i warsztaty dotyczące zagadnień związanych z marketingiem internetowym dla studentów lubelskiej uczelni. Z tego powodu, Jakub Lisiecki – Koordynator Zespołu SEO – poprowadził webinarium, a następnie szkolenie dla studentów Wydziału Politologii UMCS na kierunku ,,Marketing internetowy i brokering informacji’’. Sprawdź, czego dowiedzieli się […]

Słownik AdWords

slownik-adwords-miniatura

Zrozumienie jak działają linki sponsorowane wymaga przede wszystkim poznania podstawowej terminologii. Chcąc uprościć wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z tematyką Google AdWords, zebraliśmy najważniejsze znaczenia w jedno miejsce i stworzyliśmy słownik AdWords. Poniżej przedstawiamy pojęcia, które mamy nadzieję, pomogą wdrożyć się do tematu reklam Google. #wiemyjak Budżet dzienny Budżet dzienny – kwota, która określa ile średnio użytkownik planuje wydać […]

UX co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie? Sprawdzenie strony www zapewni wartościowe user experience

ux-co-to-jest-i-do-czego-sie-odnosi-miniatura

Konieczność funkcjonowania biznesu również w świecie wirtualnym nikogo już nie dziwi. W końcu posiadanie strony internetowej może przyczynić się do pozyskania nowych klientów. Jednak samo stworzenie witryny i umieszczenie na niej podstawowych informacji nie wystarczy. Kiedy użytkownik trafi na naszą stronę warto zadbać o to, żeby pozostał na niej jak najdłużej. Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Zadbanie […]

Zdobyliśmy pierwszy certyfikat DoubleClick Search

certyfikat_Sławek_doubleclik_search

Na początku roku informowaliśmy, że nasza firma rozpoczęła korzystanie z platformy DoubleClick by Google. Aby doskonalić umiejętności związane z obsługą tego narzędzia, w tym miesiącu Sławomir Węgliński – Kierownik Działu Reklam PPC – wziął udział w profesjonalnym szkoleniu z zakresu DoubleClick Search – platformy do zarządzania i optymalizowania kampanii w wyszukiwarkach. Szkolenie zostało zorganizowane przez firmę Group One zrzeszającą takie marki jak […]

Co to jest CMS? 4 możliwości jakie daje nam system zarządzania treścią

zalety-systemu-zarzadzania-trescia-cms-miniatura

Tworząc stronę internetową dla swojego biznesu rozważa się jej wygląd, jakie treści zostaną umieszczone i wiele innych elementów. Jeżeli decydujemy się na stworzenie witryny przez profesjonalistów należy uwzględnić podstawową kwestię: w jaki sposób będziemy mogli modyfikować treści na stronie w późniejszym czasie. Dlatego zainwestowanie w system zarządzania treścią może okazać się dobrym pomysłem. Co to jest CMS i jakie daje […]

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1266% dla specialfitness.pl dzięki pozycjonowaniu?

screen-specialfitness-pl-miniatura

Firma: specialfitness.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost widoczności o 1266% dzięki pozycjonowaniu Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jeżeli wśród Was są osoby mające do czynienia z tego rodzaju działalnością, na pewno zdajecie sobie sprawę z możliwości, ale i zagrożeń jakie niesie za sobą ten biznes. Zapewne wielu z nas potwierdzi, że podstawowym celem istnienia sklepu internetowego […]

Kolejne konferencje i szkolenia naszych pracowników

zajawka-szkolenie-sprzedaz

Nasz Dział Sprzedaży ma za sobą prestiżową konferencję i dwa ważne szkolenia. 6 czerwca odbyło się spotkanie na Politechnice Wrocławskiej, na którym wystąpił sam Brian Tracy, 21 maja szkolenie w siedzibie Google w Warszawie, a 17 maja szkolenie prowadzone przez Brand24. Zdobywanie wiedzy dla naszych pracowników to wartość sama w sobie, przekłada się też na jakość pracy i wysoki poziom całej […]

Certyfikowany Partner Google – wyznacznik dobrej agencji marketingowej

zajawka-nadawanie-certyfikatu-google

Najlepsze agencje e-marketingowe, specjaliści związani z marketingiem internetowym oraz osoby zarządzające kontami Google AdWords mogą brać udział w organizowanym przez Google programie Google Partners, który umożliwia uzyskanie statusu jakim jest Certyfikowany Partner Google. Tylko eksperci zostają Partnerami Google. Sprawdź jak to zrobić! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Czym jest Certyfikowany Partner Google i Google Partner […]

Seo copywriting na wagę złota

co-oznacza-seo-copywriting-dla-twojej-strony-miniatura

Zanim przeanalizujemy co to jest seo copywriting zacznijmy od samego pojęcia SEO. Pod tym pojęciem kryje się wiele czynności, które związane są z optymalizacją strony w taki sposób, aby była ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Większość osób działania SEO kojarzy jedynie z pozycjonowaniem – wymianą linków, czy umieszczeniem wpisów w katalogach tematycznych. Jednak jeśli chcemy zaistnieć w wyszukiwarce musimy […]

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź, jakie dane śledzić, by realizować wyznaczone cele

zajawka-cele-kampanii-adwords

Kampanie reklamowe Google AdWords są od lat stałym elementem strategii marketingowych wielu firm. Ta efektywna metoda promocji przynosi zyski wielu reklamodawcom – pod warunkiem, że znają oni metody skutecznego jej prowadzenia. W obrębie kampanii reklamowych Google’a dostępnych jest wiele opcji i narzędzi, pozwalających umiejętnie zarządzać reklamami. Zanim jednak z nich skorzystamy, będziemy musieli określić cel naszej kampanii – […]

Dobra strona internetowa, czyli jaka? Jak stworzyć stronę www wartą pozycjonowania

checklista-dobrej-strony-internetowej-miniatura

Posiadanie strony internetowej stało się nieodłączną częścią prowadzenia firmy. Zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i osoby prowadzące własny biznes, wiedzą, że zaistnienie w sieci może pomóc w zwiększeniu zysków, zdobyciu klientów i ukształtowaniu wizerunku firmy. Przychodzi jednak taki czas, kiedy zaczyna się myśleć o sposobach promowania swojej strony www, a w dalszej kolejności wszystkim marzy się pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Jednak należy […]

Jak porządkować elementy w obrębie konta AdWords? Sprawdź, jak działają etykiety!

etykiety-adwords-korzysci-zajawka

Etykiety AdWords to krok do dobrego uporządkowania konta AdWords. Dzięki nim można łatwo i szybko pogrupować konkretne elementy na koncie, co usprawnia prowadzenie kampanii. Jak działają etykiety? Dowiedz się więcej o ich funkcjach i korzyściach płynących z ich stosowania. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Kampanie AdWords są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Świetnie spopularyzowany produkt Google rokrocznie […]

5 Porad SEO dla content marketerów

porady-dla-content-marketerow-miniatura

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

Reklama Google AdWords w praktyce – 7 sztuczek, dzięki którym wykorzystasz jej potencjał

zajawka-7sztuczek-adwords

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o magikach oraz sztuczkach, dzięki którym wyczyniają naprawdę niezwykłe rzeczy! A może miałeś okazję zobaczyć je na żywo? Niewykluczone, że do dziś zastanawiasz się nad ich sekretną metodą. Cóż, nie chcemy Cię martwić, ale pewnie nigdy nie dowiesz się, jak wyciągnąć królika z kapelusza. Tymczasem są inne rzeczy, których możesz łatwo się nauczyć, a sposoby, dzięki […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

korzysci-z-pozycjonowania-lokalnego-miniatura

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Chcąc dobrze promować swoją firmę w wyszukiwarce warto dostosować się do zachowań internautów. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Jak pozyskaliśmy 844 nowych użytkowników dla pasjans.pl dzięki stworzeniu dobrego contentu?

pasjans-pl-strona-miniatura

Zespół naszych specjalistów, w ramach usługi pozycjonowania pracował nad pasjans.pl – stroną naszego klienta. Na naszym blogu często pisaliśmy, że dbanie o treść umieszczaną na stronie to podstawa do uzyskania zadowalających wyników w wyszukiwarce. Dzięki pracy naszych specjalistów i umieszczeniu na stronie klienta wartościowej, dobrze zoptymalizowanej treści pozyskano 844 nowych użytkowników. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej. #wiemyjak […]

Narzędzie podglądu reklam AdWords – dlaczego warto z niego korzystać i jak działa?

narzedzie-podgladu-reklam-zajawka

Poprawne wyświetlanie reklamy to podstawa w prowadzeniu kampanii AdWords. Jak jednak sprawdzić jak wyświetla się dana reklama i czy na pewno jest widoczna dla użytkowników? Z pomocą przychodzi Narzędzie poglądu reklam. Jak działa i dlaczego bywa bardzo pomocne dla reklamodawców? Sprawdź i poznaj je od podstaw. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Narzędzie podglądu reklam – jakie spełnia […]

EACTIVE Social Club, czyli nowy wymiar integracji

obiad-pingwiny-social-zajawka

W EACTIVE przyszedł czas na integrację! Aby jednak odejść od standardowych form integracji, w naszej firmie pojawił się nieco inny pomysł na wspólne spotkania – projekt nosi nazwę Eactive Social Club. Zobacz co się pod nim kryje! #wiemyjak Idea EACTIVE  Social Club EACTIVE liczy już prawie 60 pracowników i nieustannie się rozwija. W zespole pojawiają się nowe osoby, […]

EACTIVE na Festiwalu SEO w Katowicach – relacja z wydarzenia

eactive-i-artur-strzelecki-miniatura

W piątek 11 maja 2018 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach miał miejsce Festiwal SEO, jedno z najważniejszych wydarzeń dla ludzi z branży i dla wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem stron. To już szósta edycja Festiwalu, gdzie prezentowane są studia przypadków, nowości związane z SEO, a także jest to dobra okazja do wymiany doświadczeń. Oczywiście nas też nie mogło tam zabraknąć Zapraszamy na […]

Kolejny certyfikat w EACTIVE

zajawka-certyfikat-szkolenie-analytics

W EACTIVE chętnie nabywamy nową wiedzę i poszerzamy swoje horyzonty. Zdajemy sobie sprawę, jak jest to ważne w branży marketingu internetowego. Tym razem Wojciech Bednarski wziął udział w szkoleniu, dotyczącym skutecznego wykorzystania Google Analytics. Dzięki Wojtkowi nasz Dział Sprzedaży może pochwalić się kolejnym certyfikatem! #wiemyjak Praktyczny trening z analityki internetowej Szkolenie prowadził Maciej Lewiński, który jest specjalistą SEM, certyfikowanym […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

zajawka-reklama-sklepu-internetowego

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny zysk. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupia się większość działań internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby […]

Elastyczność na zawołanie, czyli jak działa reklama elastyczna AdWords

reklama-elastyczna-adwords-zajawka

Jedną z często podkreślanych zalet usługi Google AdWords jest elastyczność, co szczególnie wpływa na jej atrakcyjność i popularność wśród reklamodawców. W kampanii można dowolnie kształtować budżet w zależności od swoich możliwości i celów, a także na bieżąco optymalizować kampanię i wyświetlać ją w określonej lokalizacji bądź czasie. System AdWords to różne rodzaje reklam, wiele możliwości ich emisji, a także rozbudowane metody targetowania. Dziś przyjrzymy […]

Konwersja w sklepie internetowym – jak ją zwiększyć?

konwersja-sklep-internetowy-zajawka

Wysoka konwersja w sklepie internetowym to cel wielu przedsiębiorców. Konwersję określa się jako pożądane działanie, które wykonuje użytkownik – przykładowo może to być zapis do newslettera, dokonanie zakupu, czy dodanie produktu do koszyka. Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym? Dlaczego konwersja bywa niezadowalająca? Dowiedz się więcej z poniższego artykułu. #wiemyjak W dzisiejszych czasach marketingowcy posiadają dostęp do sporej […]

Mówią „Be mobile friendly”, ale co to oznacza?

korzysci-posiadania-strony-mobile-firendly-miniatura

Coraz więcej stron internetowych ma swoje wersje mobilne. Wszystko sprowadza się do tego, aby ułatwić użytkownikom przeglądanie treści znajdujących się w witrynie. Serwis dopasowany do wymogów urządzeń mobilnych staje się już standardem. Czy wygoda internautów jest jedynym wyznacznikiem wdrażania witryn na urządzenia mobilne? Google także ma w tym swój udział, gdyż w mobilnych wynikach wyszukiwania wyższe pozycje uzyskują […]

Dlaczego online sklep potrzebuje bloga? 4 porady jak dotrzeć do klienta i wpłynąć na pozycjonowanie

korzysci-prowadzenia-bloga-dla-sklepu-online-miniatura

W dzisiejszym artykule przedstawiamy garść porad skierowanych do właścicieli sklepów internetowych, które odpowiedzą na pytanie, jak dotrzeć do klienta online i zwiększyć widoczność serwisu w internecie. W branży e-commerce istnieje obecnie ogromna konkurencja, dlatego warto zainwestować w skuteczne działania marketingowe, aby zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. Jednym z dostępnych narzędzi marketingowych z pewnością jest blog firmowy. Dowiedz się, w jaki sposób […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew
zobacz