WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

SEO poradnik dla ecommerce

poradnik-seo-znajdz-klientow-dla-swojego-sklepu-zajawka

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy na pewno zastanawiałeś się wielokrotnie kto kupuje online i jak pozyskać więcej użytkowników na swoją stronę. Określenie i zrozumienie zachowań swojej grupy docelowej ma ogromne znaczenie dla działań marketingowych. Optymalizacja witryny e-commerce to pierwszy krok do zwiększenia liczby klientów. Poniżej przedstawiamy SEO poradnik, jak wykorzystać potencjał sklepu internetowego, żeby był widoczny w wyszukiwarce i przynosił […]

Geotargetowanie jako strategia reklamy – znajdź klientów dzięki ich lokalizacji!

geotargetowanie-czyli-strategia-reklamy-zajawka

W ilu miejscach udostępniamy dane o naszej lokalizacji? Zapewne mało kto się nad tym zastanawia codziennie korzystając ze swojego smartfona. I o ile jako użytkownicy pogodziliśmy się z sytuacją albo wręcz nie zwracamy na to uwagi – to jako reklamodawcy nie możemy ignorować tych danych! Wykorzystując informacje zdobyte dzięki geolokalizacji mamy wiele możliwości, jak dotrzeć do naszego klienta! […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Agencja-seo-po-czym-poznac-wlasciwa-zajawka

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Jak promować sklep internetowy?

jak-promowac-sklep-internetowy-zajawka

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Podpowiadamy, w jakie kanały promocji warto zainwestować oraz, które działania sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojego sklepu online! #wiemyjak wypromować Twój sklep internetowy ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ […]

Co to jest marketing internetowy?

co-to-jest-marketing-internetowy-art-zajawka

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi firmie online marketing. W końcu możliwości dotarcia do naszej grupy docelowej jest wiele i nie warto chować się przed potencjalnymi klientami #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

SEO storytelling jako przykład skutecznej komunikacji z klientem

seo-storytelling-zajawka

Jaki komunikat skierować do odbiorców naszej marki? Jaką historię przekazać? Które wartości marki powinny być podkreślone w komunikatach marketingowych? Takich pytań można mnożyć, a ustalenie odpowiedzi jest częścią strategii marketingowych. Pozycjonowanie strony to jedno z działań, które wspierają komunikację naszej marki. SEO storytelling to przykład jak wzmocnić równocześnie stronę w rankingu wyszukiwarki i relację z klientem. #wiemyjak SEO Storytelling – od […]

Projekt kampanii reklamowej. 6 wskazówek tworzenia kampanii internetowej

projekt-kampanii-reklamowej-jak-reklamowac-online-zajawka

Podejście do projektu kampanii reklamowej może być różne, a sposobów dotarcia do potencjalnych klientów niezliczenie wiele. Możliwości, jakie zapewniają narzędzia reklamowe od Facebooka czy Google, są kuszącą opcją do tworzenia kampanii internetowej. W końcu skoro można ustawić kampanie reklamowe w oparciu o zainteresowania, wiek czy ostatnie ważne zmiany w życiu użytkownika – projekt kampanii reklamowej nabiera nowego znaczenia. 1. Ustal, […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

eactive-audyt-adwords-czyli-dobry-krok-zajawka

Audyt AdWords pozwoli Ci dokładnie przeanalizować prowadzoną kampanię Google Ads i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu potrafi ocenić czy obecna kampania spełnia swoje założenia, jaki potencjał ma założony budżet oraz  jaki może przynieść efekt sprzedażowy. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Prowadzenie firmy bez działań z zakresu marketingu […]

Psychologia reklamy – jak komunikować do pokoleń klientów?

eactive-psychologia-reklamy-zajawka(3)

Jak komunikować reklamy do Milenialsów? W jaki sposób wzbudzić zaangażowanie wśród grupy seniorów? Jak zainteresować daną ofertą pokolenie Z? Według IAB Polska w 2018 roku wydatki na reklamę wzrosły o 12% i wyniosły prawie 4,5 mld złotych! Codziennie do konsumentów docierają setki reklam, konkurencja jest ogromna. O tym jak tworzyć skuteczny przekaz marketingowy mówi psychologia reklamy. Naprawdę warto przyjrzeć się […]

Relacja z Festiwalu SEO 2019 z bonusem od #wiemyjak

festiwal-seo-relacja-zajawka

Choć pogoda w Katowicach nie rozpieszczała, a na horyzoncie nieśmiało uśmiechał się zbliżający weekend, piątkowe popołudnie EACTIVE spędziło bardzo aktywnie. Przez 6 intensywnych godzin kilkunastu naszych specjalistów zgłębiało tajniki wiedzy SEO w trakcie siódmej już edycji – jak sami o sobie piszą jej organizatorzy – najważniejszej i największej konferencji w polskiej branży SEO, czyli Festiwalu SEO 2019. Wydarzenie odbywało się 10 […]

Audyt strony internetowej – wszystko co musisz o nim wiedzieć

po-co-firmie-audyt-grafika-eactive-2-zajawka

Myślałeś o analizie strony swojej firmy? Zastanawiasz się czy audyt witryny jest dla Ciebie? Poznaj rodzaje audytów. Dowiedz się, który audyt strony warto przeprowadzić i dlaczego. Przeczytaj nasz artykuł. Czym jest audyt strony internetowej? Audyt strony internetowej ma jeden cel – dokładne przeanalizowanie strony. Taka analiza powinna uwzględniać elementy mające bezpośredni i pośredni wpływ np. na pozycjonowanie witryny. […]

Jak zwiększyliśmy liczbę fanów o 175,46% dla fanpage’a SIEGENIA-Group Polska dzięki Facebook Ads?

wzrost-liczby-fanow-siegenia-case-study-eactive-zajawka

W funkcjonowaniu firmy ważne jest skuteczne łączenie różnych obszarów jej obecności w internecie. Strona internetowa to podstawa, ale ważne jest też wsparcie mediów społecznościowych. Dla naszego klienta Siegenia prowadziliśmy działania z zakresu Facebook Ads. Celem naszych działań było wzmocnienie fanpage’a firmy: SIEGENIA – Group Polska, co miało przełożyć się również na zwiększenie ruchu na stronie, a także zwiększenie […]

5 sposobów na… branding przez link building

zajawka_5-sposobow-na-linkbranding

Chcesz pracować nad brandingiem, a jednocześnie wiesz, że pozycjonowanie jest niezwykle ważne? A może już jesteś w TOP-ach, ale sprzedaż nadal nie jest Twoją mocną stroną? Sprawdź, jak można połączyć branding z link buildingiem i jakie korzyści może to przynieść Twojemu biznesowi. Podsłuchaj, co o Tobie mówią Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju powiedział przed laty […]

Tworzenie landing page pod konwersję czy SEO – która strona lądowania będzie lepsza?

tworzenie-landing-page-konwersja-czy-seo-zajawka

Kiedy przychodzi czas na tworzenie landing page zazwyczaj jest to związane z prowadzonymi aktualnie kampaniami marketingowymi. Reklamy, czy to w mediach społecznościowych, czy w ramach kampanii Google Ads, odsyłają użytkownika do strony lądowania, która ma doprowadzić do zrealizowania określonego celu – konwersji. Jednak wykorzystanie landing page’a nie musi się kończyć na kampaniach reklamowych. Dzięki SEO możemy utrzymać naszą […]

Reklama LinkedIn i rekrutacja? O tym jak marketing może pomóc HR-owi.

eactive-reklama-LinkedIn-i-rekrutacja-zajawka

Wyścig o pracownika trwa. Obecna stopa bezrobocia w Polsce jest bardzo niska, według GUS w styczniu 2019 roku wynosiła 6,1%. Wciąż mówi się o rynku pracownika i o tym jak trudno pracodawcy znaleźć dobrego specjalistę. W jaki sposób wspomóc działania HR i sprawić by rekrutacja była skuteczniejsza?  Jak zdobyć więcej CV? W tym może okazać się pomocny marketing. Konkretnie – reklama LinkedIn, […]

EACTIVE najbardziej widoczną witryną wg Senuto

zajawka-ranking-senuto

Wielki sukces naszej agencji! Znaleźliśmy się na 1. miejscu najbardziej widocznych witryn Google w kategorii Marketing wg Senuto #wiemyjak   Źródło: Raport Senuto Raport powstał na podstawie danych z narzędzia Senuto. Sklasyfikowanych zostało w nim 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing działających w polskim Google. Z najwyższym wynikiem widoczności i największą liczbą fraz w TOP10 związanych z marketingiem, triumfowaliśmy w wielkim zestawieniu. To bardzo […]

Jesteśmy w Raporcie ,,Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”

zajawka-raport-odpowiedzialny-biznes-eactive

Troska o lokalne środowisko jest dla nas bardzo istotna, co zostało również dostrzeżone przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Nasza akcja ,,Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew’’ znalazła się wśród wyróżnionych w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”. Naszymi działaniami przyczyniliśmy się do realizacji aż trzech Celów Zrównoważonego Rozwoju: Cel nr 11 – Zrównoważone miasta i społeczności, Cel nr 13 – Działania […]

Skuteczne pozycjonowanie lekiem na całe zło – jak rozwinąć firmę, żeby biznes w internecie się kręcił. CZĘŚĆ II

rozwoj-firmy-skuteczne-pozycjonowanie-zajawka

Zdecydowałeś: chcę pozycjonować firmową stronę! Na co zwrócić uwagę podczas współpracy z agencją SEO? Jakich efektów można oczekiwać? Droga do sukcesu, jakim niewątpliwie będzie wzrost sprzedaży Twojej firmy może wymagać czasu i poświęceń. Jeżeli jednak wiesz, że pozycjonowanie to rozwiązanie dla Ciebie, nie ma sensu odkładać tego w czasie. Konkurencja nigdy nie śpi, a w Internecie sytuacja zmienia się […]

Jak zwiększyliśmy zwrot z nakładów na reklamę ROAS o 132% dla galante.pl dzięki optymalizacji kampanii Google Ads?

eactive-galante-case-study-3-zajawka

Dla naszego klienta, sklepu internetowego galante.pl, prowadzimy kampanie Google Ads. Głównym działaniem, opisanym w poniższym case study, była optymalizacja kampanii, co w efekcie miało doprowadzić do zwiększenia zysków sklepu internetowego. Jakie wskaźniki decydują o rentowności kampanii? Przeczytaj i dowiedz się więcej. #wiemyjak O naszym kliencie Sklep internetowy Galante działa od 2007 roku, oferuje szeroki asortyment galanterii skórzanej i eleganckich prezentów. […]

Lejek marketingowy – dlaczego Twój e-commerce go potrzebuje?

lejek-marketingowy-droga-klienta-do-twojego-sklepu-zajawka

Obecność i sprzedaż w internecie jest dla większości firm czymś naturalnym. Jednak samo uruchomienie sklepu, ba, nawet rozpoczęcie kampanii reklamowej w wyszukiwarce czy social mediach, nie wystarcza do osiągnięcia sukcesu. Nie ważne w jakiej branży pracujesz, możesz być pewien jednego – konkurencja już tam jest. Miarą sukcesu nie zawsze będzie najlepszy asortyment czy atrakcyjne ceny. W e-commerce, gdzie sprzedaż (szczególnie […]

Reklama na LinkedIn – dowiedz się jak skutecznie promować swoją firmę

zajawka-linkedin

Reklama na LinkedIn ma ogromny potencjał. Na portalu jest zarejestrowanych ponad 600 milionów użytkowników z całego świata. Dla porównania Polska ma prawie 38 milionów mieszkańców. Społeczność LinkedIn to aż 13 razy więcej, ta liczba robi wrażenie! Warto wykorzystać tak wielką bazę kontaktów i komunikować do nich. #wiemyjak Dowiedz się jak reklamować swoją markę na LinkedIn. Przekonaj się […]

Pozycjonowanie firmy lekiem na całe zło. Nie zastanawiaj się jak pozycjonować swoją stronę – zacznij działać! CZĘŚĆ I

zajawka-seo-rozwiazaniem-problemow-twojej-firmy

Co jest największym problemem Twojej firmy? brak wyników sprzedaży mała rozpoznawalność marki porzucony koszyk zakupowy mało transakcji brak nowych klientów Czy te problemy brzmią znajomo? Inwestujesz w nowe rozwiązania, a one nie przynoszą pożądanych efektów? Pozycjonowanie firmy może być lekiem na całe zło. Dlaczego wysokie pozycje w wyszukiwarce mają znaczenie i jak to wpływa na rozwój Twojego biznesu? NAPISZ […]

Ostatnie szkolenia 2018 roku – SEO i social media bez tajemnic

grudzien-szkolenia-zajawka

Pod koniec 2018 roku, nasi pracownicy uczestniczyli w wielu branżowych szkoleniach i spotkaniach networkingowych. Tym razem górowały wydarzenia z zakresu SEO oraz social media – dowiedz się, gdzie zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe kontakty #wiemyjak SEO MeetUp To połączenie dużej dawki wiedzy branżowej i spotkania networkingowego, które w tym roku zawitało do Wrocławia. W wydarzeniu brał udział niemal cały Dział Sprzedaży. Podczas […]

Sprawdź jak reklamować aplikacje mobilne – POZNAJ 6 sposobów

jak-reklamowac-aplikacje-mobilne_zajawka

Niestety niewielki odsetek aplikacji ma szansę na sukces. Według badań Spicy Mobile 60% użytkowników w Polsce instaluje maksymalnie 2 aplikacje miesięcznie. Poza tym większość tego typu programów jest otwierana tylko raz – zaraz po instalacji, następnie użytkownicy o nich zapominają. W jaki sposób przekonać klientów do regularnego korzystania z aplikacji? Co zrobić by konsumenci je chętnie pobierali? Jak […]

EACTIVE członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji

zajawka-certyfikat-przyjazna-rekrutacja

Jednym z wielu zeszłorocznych sukcesów EACTIVE było dołączenie do Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Tym samym potwierdziliśmy, że wysoka jakość procesów rekrutacyjnych i zadowolenie kandydatów są dla nas priorytetem #wiemyjak Rekrutacja na najwyższym poziomie Celem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest dbałość o jakość procesów rekrutacyjnych. W EACTIVE staramy się aby każdy kandydat czuł się pewnie i komfortowo podczas rekrutacji, […]

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

zajawka-swieta-2018-eactive

Życzymy wesołych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnym gronie oraz szczęśliwego Nowego Roku!  Zespół EACTIVE #wiemyjak

Jak zwiększyliśmy widoczność o 231% dla klienta z branży szkoleniowej dzięki pozycjonowaniu?

eactive-branza-szkoleniowa-case-study-2-zajawka

Firma: serwis internetowy z branży szkoleniowo-doradczej Cel: praca nad pozycjonowaniem serwisu w wyszukiwarce Efekt: wzrost widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania  Porównując okres z początków współpracy od stycznia do października 2016 do tego samego okresu roku bieżącego, dzięki wprowadzonym zmianom: liczba UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 66,58% liczba NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 58,08% liczba SESJI wzrosła o 60,09% WIDOCZNOŚĆ TOP3 wzrosła o […]

12 niezbędnych aplikacji potrzebnych do przetrwania świąt

infografika-swiateczna-2018-zajawka.jpg

Zależy Ci na skutecznej promocji aplikacji mobilnej? Już w styczniu na naszym blogu pojawi się artykuł dotyczący sposobów reklamowania aplikacji. Chcesz porozmawiać z nami wcześniej? NAPISZ DO NAS  

Dlaczego warto być SMART? Cele marketingu pod kontrolą

koncepcja-smart-w-marketingu-miniatura

Planowanie działań marketingowych to wyzwanie dla każdego, kto kiedykolwiek musiał się z tym zmierzyć. W końcu nieograniczone możliwości, jakie zdaje się nam zapewniać współczesny świat zarówno w rzeczywistości wirtualnej, jak i rzeczywistej, trzeba jeszcze pogodzić z ograniczonymi budżetami i wizjami właścicieli firm czy zarządu. W ten sposób marketingowcy stają ze swoimi chęciami przenoszenia gór przed torem przeszkód do pokonania. Warto jednak wrócić […]

Świętujemy i pomagamy – mikołajki w EACTIVE

mikolajki-eactive-2018-zajawka

Świąteczna atmosfera zawitała wczoraj do EACTIVE! W tym roku nie tylko dzieliliśmy się prezentami we wspólnym gronie, ale również postanowiliśmy wesprzeć potrzebujące zwierzaki z TOZ Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. #wiemyjak Od wczoraj w EACTIVE można poczuć świąteczny klimat. W tym roku zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie mikołajkowego losowania pośród naszych pracowników. Każdy przygotował świąteczny prezent dla wylosowanej osoby. […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

przebudowa-strony-zalecenia-miniatura

Piękna, dopracowana w każdym szczególe strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

Reklamy spersonalizowane? Tylko ostrożnie…

zajawka-reklamy spersonalizowane - niedozwolone kategorie

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne inwestujesz w internetową reklamę swoich produktów. Raczej na próżno byłoby czekać, aż Twój potencjalny klient sam Cię znajdzie. Możesz wybrać m.in. pozycjonowanie, a także reklamy Google. Dzięki reklamom Twój reklamowy komunikat jest jednak nie tylko widoczny, ale i może wyświetlać się dokładnie tym, którzy są nim potencjalnie zainteresowani. #wiemyjak Tak, Twoja reklama może być […]

Jak wypromować sklep internetowy z Google Ads?

zajawka-promocja-sklepu-online-z-Google-Ads

Google Ads to narzędzie marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące przychody. Zastanawiasz się jak wypromować sklep internetowy? Czy Google Ads jest dobrym rozwiązaniem dla branży e-commerce? Jakie funkcje Google Ads można wykorzystać promując sklep online? Na jakich działaniach się skupić? Które z nich przyniosą pożądane efekty? O tym w artykule. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads […]

eCommerce – 11 pomysłów na Black Friday 2018

Black Friday Eactive

Eksperci z EACTIVE – Agencji 360 marketingu online radzą: Black Friday to prawdziwe święto zakupów, na którym zyskują nie tylko konsumenci, ale także (jeśli nie przede wszystkim!) sprzedawcy. Nie ma przecież lepszego sposobu na wzrost sprzedaży, niż dostarczenie atrakcyjnej promocji osobom, które w tym czasie oddają się szaleństwu zakupów. Wystarczy wprowadzić kilka rozwiązań, które nie wymagają wielkich […]

Zapomniany off-line istotą świata on-line. Współpraca z influencerami krok po kroku

wspolpraca-z-influencerami-wskazowki-miniatura

Ostatnio coraz częściej w kuluarach słyszy się o budowaniu świadomości marki, kreowaniu wizerunku, a co za tym idzie – o współpracy z influencerami, liderami opinii, przewodnikami i ekspertami w określonych dziedzinach życia. Pojawiają się na ten temat szkolenia, warsztaty, artykuły. Jakby wszyscy postawili sobie jeden cel: znaleźć kogoś, kto powie światu, że nasza marka jest jedyna w swoim rodzaju, że jest najlepsza. Moda […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday? (e-book)

QuarticOn_Black-Friday-2018_PL_Thumbnail

Z okazji zbliżającego się Black Friday chcielibyśmy podzielić się e-bookiem, który odpowiada na pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday?”. Materiał został przygotowany przez naszego partnera i mamy nadzieję, że pomoże Ci przygotować się na 23-ciego listopada! Rynek zakupów internetowych przeżywa prawdziwy boom w okresie Black Friday. Trend ten widoczny jest już od kilku lat. […]

Październikowa moc szkoleń w EACTIVE

marketing-progress-zajawka

W zeszłym miesiącu postawiliśmy na solidną dawkę ogólnopolskich szkoleń i konferencji. Zobacz, podczas jakich wydarzeń zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe umiejętności z zakresu marketingu internetowego i nie tylko. #wiemyjak Kongres Best of Online Marketing Na jednej z najważniejszych branżowych konferencji naszą firmę reprezentowała Ania Bielat z Działu Link Buildingu. Podczas dwudniowego wydarzenia, Ania uczestniczyła w licznych prelekcjach dotyczących m.in. budowania strategii marketingowych, […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji na mobile o 176% dla plantica.pl dzięki analityce internetowej?

casestudy-eactive-plantica-2-zajawka

Firma: plantica.pl – sklep internetowy z branży akwarystycznej Cel: poprawienie skuteczności strony mobilnej Efekt: wzrost ilości transakcji na mobile o 176% dzięki analityce internetowej Pan Andrzej Gorzawski, właściciel sklepu plantica.pl: „Cieszymy się z osiągniętych wyników, wzrost sprzedaży jest ważny w naszej działalności, a współpraca z EACTIVE pomaga nam w rozwoju firmy. Ważne jest dla mnie również wspólne ustalanie, które zmiany zostaną wprowadzane […]

Wyszukiwarka głosowa google a rzeczywistość. Zoptymalizuj swoją stronę pod głosowe wyszukiwanie

strona-pod-wyszukiwanie-glosowe-miniatura

Głosowe wyszukiwanie jest wymieniane przez specjalistów jako jeden z ważniejszych trendów przyszłych lat. Istnienie asystentów głosowych i ich funkcjonowanie powoli staje się codziennością wielu użytkowników, zwłaszcza tych, dla których wirtualna rzeczywistość jest czymś naturalnym. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii przygotowania stron internetowych tak, aby wyszukiwarka głosowa google nie miała z nimi problemu. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

Ustawienia reklam Google – inteligentne kampanie w sieci reklamowej

zajawka-Inteligentne-kampanie-Google

Google Ads i pełna automatyzacja? To możliwe! Poznaj inteligentne kampanie, które automatyzują pracę przy tworzeniu i optymalizacji reklam. Dowiedz się dla kogo są przeznaczone i w jakim zakresie działają. Przekonaj się w jaki sposób automatyczne ustawienia reklam Google wpływają na pracę agencji takiej jak nasza! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Inteligentna kampania w sieci reklamowej od Google […]

Jak reklamować aplikacje mobilne za pomocą Google AdWords (Ads)?

zajawka-zalety-reklamy-aplikacji-mobilnych

Ponad półtora miliona aplikacji mobilnych w sklepie Google Play i miliardy pobrań robią wrażenie. Nic więc dziwnego, że rynek aplikacji mobilnych rośnie w siłę. Coraz więcej twórców, coraz więcej aplikacji i coraz większa trudność, by przebić się z wartościową aplikacją do klienta. Na szczęście istnieje sposób, by wyróżnić się pośród miliona konkurencyjnych rozwiązań. Z pomocą przychodzi system Google Ads (AdWords). Dlatego […]

Kolejna edycja Social Club za nami!

social-club-zajawka

Niedawno zakończyliśmy cykl integracji w EACTIVE! To już druga edycja programu Social Club mającego na celu organizację wspólnych spotkań naszych pracowników. Zobacz, co tym razem robiliśmy w ramach EACTIVE Social Club. #wiemyjak Pyszne jedzenie i mnóstwo pomysłów Spotkania integracyjne odbywały się w lipcu, sierpniu i wrześniu we wrocławskiej restauracji Drevny Kocur. W trakcie integracji, oprócz wielu okazji do rozmowy i lepszego poznania […]

Pozyskiwanie klientów przy pomocy content marketingu

pozyskiwanie-klientow-a-content-marketing-miniatura

Wszelkie akcje marketingowe zmierzają w kierunku content marketingu. Dzieje się tak z kilku powodów. Przede wszystkim content marketing jest nakierowany na klienta i jego potrzeby i oczekiwania względem przekazywanych mu informacji. Również algorytmy wyszukiwarek zmieniane są pod tym kątem. Treść umieszczana na stronie powinna być zatem ciekawa, ale i przydatna dla użytkownika. Czy ciekawe treści to też sposób na pozyskiwanie […]

Ciąg dalszy szkolenia ,,Sales Acceleration’’ w Google

zajawka-szkolenie-sales-acceleration

Pod koniec września Michał Kliszczak – założyciel EACTIVE oraz Tymoteusz Krawczyk – Specjalista ds. reklam PPC mieli przyjemność uczestniczyć w kolejnej części szkolenia ,,Sales Acceleration’’ organizowanego przez Google. Dowiedz się, nad czym pracowali przedstawiciele naszej firmy podczas wydarzenia. #wiemyjak Relacja z poprzedniego szkolenia ,,Sales Acceleration” Google Ads i nie tylko… Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej. […]

Reklama na Google – panel Ads i skróty klawiszowe, które musisz znać

zajawka-reklama-na-google

Rewolucja w Google AdWords zwanym teraz Google Ads trwa. Przygotowaliśmy zestawienie nowości, które warto znać. Nowy panel Ads prawdopodobnie od października zostanie z użytkownikami na stałe i nie będzie już możliwości przełączania się na poprzedni widok. Poznaj skróty klawiszowe i ustawienia, które ułatwią Ci codzienną pracę z reklamami na Google. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Skróty klawiszowe […]

Badanie użyteczności stron. Dlaczego ocena strony internetowej ma znaczenie?

badanie-uzytecznosci-miniatura

Kiedy można stwierdzić czy strona jest użyteczna i user friendly? Jeśli użytkownik trafi na naszą witrynę bardzo szybko jest w stanie zweryfikować czy prezentowane na niej treści odpowiadają jego zapytaniu. To, jak wygląda strona, jak ułożone są poszczególne elementy, jak dobrano kolorystykę witryny, a także parametry techniczne np. szybkość wczytywania się treści – to wszystko decyduje o użyteczności strony. […]

Jak zwiększyliśmy o 500% ilość transakcji dla kronos-shop.pl dzięki influencer marketingowi?

eactive-kronosshop-case-study-2-zajawka

Firma: kronos-shop.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost transakcji o 500% dzięki akcji wizerunkowej Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania, przeprowadzili dla naszego klienta kronos-shop.pl akcję wizerunkową z zakresu influencer marketing. Jej efektem było zwiększenie liczby transakcji o 500% i wzrostu przychodów o 369,14%. Akcja była prowadzona na fanpage’u trenerki Anki Dziedzic, a polegała na publikacji materiałów video z obozu treningowego i innych […]

Web design i SEO mają wspólną misję

web-design-i-seo-wspolne-cele-miniatura

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treść czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a na samo pozycjonowanie wpływ […]

Wyjazd integracyjny z okazji 18-nastych urodzin EACTIVE!

impreza-firmowa-zajawka

Na początku września nasza firma obchodziła swoje 18-naste urodziny. Z tej okazji w dniach 6-7 września zorganizowaliśmy niezapomniany wyjazd integracyjny do Skorzęcina – małej miejscowości w Wielkopolsce. Gościliśmy w Hotelu Biały nad malowniczym jeziorem. Dowiedz się, jakie atrakcje czekały na nas na miejscu. #wiemyjak Igrzyska EACTIVE Po kilkugodzinnej drodze i zakwaterowaniu, nadszedł czas na pierwszą atrakcję. Michał i Przemek z Działu Sprzedaży […]

Konwersje AdWords (Ads)

zajawka-konwersja-google-adwords

Konwersja zachodzi, gdy użytkownik kliknie w reklamę, a następnie zachowa się w oczekiwany przez nas sposób np. dokona zakupu, wyśle zapytanie czy pozostawi dane kontaktowe. Konwersje AdWords (Ads) są bardzo ważne. Inwestując w kampanię na Google Ads właśnie na te konwersje liczymy. Możemy traktować je jako wskaźnik, który poinformuje nas o efekcie danej kampanii reklamowej bądź działań, które celowo prowadziliśmy. […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to