EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

3 działania marketingowe, które warto łączyć!

eactive_działania-marketingowe-firmy

Marketing internetowy daje możliwość korzystania z wielu rozwiązań. Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię. Wcześniej pisaliśmy o tym, że warto łączyć takie działania marketingowe jak SEO i PPC (reklamy Google). Dzisiaj przedstawimy połączenie SEO, content marketingu oraz social mediów. Sprawdzimy jakie korzyści daje nam połączenie tych trzech […]

Kolejne szkolenie w Google za nami!

szkolenie-w-google-zajawka

W EACTIVE ciąg dalszy wartościowych szkoleń! 31 lipca 2018 Działy Reklam PPC oraz Obsługi Klienta uczestniczyły w warsztatach we wrocławskiej siedzibie Google prowadzonych przez Oskara Braszczyńskiego – Head Strategist @ Agency Acceleration. Sprawdź, czego dowiedzieli się podczas wydarzenia! #wiemyjak Obsługa klienta i nie tylko… Tematem przewodnim warsztatów była wartość życiowa klienta. Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej, […]

Narzędzie propozycji słów kluczowych – jak wybrać słowa kluczowe?

slowa-kluczowe-jak-je-wybrac-miniatura

Słowa kluczowe są kwestią wyjściową dla działań SEO. Kiedy mamy już stronę internetową i zastanawiamy się nad jej pozycjonowaniem, dobór fraz, pod które chcemy się wyświetlać jest jednym z priorytetów. Dobieranie słów kluczowych jest istotne również przy pisaniu wszelkich tekstów na bloga firmowego czy artykułów sponsorowanych, jednym słowem ma znaczenie dla copywritingu SEO. Jak wybrać słowa kluczowe? […]

Crawling, indeksowanie strony, ranking stron – podstawy pozycjonowania w wyszukiwarce

crawling-indeksowanie-ranking-miniatura

O czynnikach wpływających na pozycję w rankingu wyszukiwania słyszy się sporo. Warto śledzić najnowsze doniesienia Google o wprowadzanych zmianach, co pozwoli na bardziej świadome ulepszanie naszej strony. Oczywiście kwestie takie jak: dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, poprawienie szybkości ładowania się strony czy optymalizacja dla osób dbających o pozycjonowanie są oczywiste. W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy wrócić do podstaw SEO i przyjrzeć […]

Szkolenie „Sales Acceleration” w siedzibie Google

cof

Trwają wakacje, a my cały czas się szkolimy! Tym razem byliśmy w Warszawie w siedzibie Google. Nasza trzyosobowa ekipa: Agata Borek z Działu Obsługi Klienta, Dominik Zuber i Paweł Salamonik z Działu Sprzedaży wzięli udział w szkoleniu „Sales Acceleration”. #wiemyjak Warsztat kreatywnego myślenia Szkolenie odbyło się 23 lipca w Biurze Google. Składało się z dwóch części. Pierwsza warsztatowa, druga – teoretyczna. Uczestników szkolenia czekały […]

Jak zwiększyliśmy liczbę użytkowników o 1040% dla NaprawimyTwojEkspres.pl dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-.naprawimytwojekspres.pl-screen-miniatura

Firma: NaprawimyTwojEkspres.pl – firma oferująca naprawę ekspresów do kawy Efekt: wzrost średniej miesięcznej liczby użytkowników o  1040% dzięki kampanii linków sponsorowanych POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Stworzenie nowej marki może być nie lada wyzwaniem. Poniższe case study obrazuje jak doświadczona firma, z długoletnią tradycją skutecznie wypromowała swoją nową usługę dzięki kampanii linków sponsorowanych. Takie działania pozwoliły […]

Dlaczego promowanie strony w Google jest takie popularne?

zajawka-promowanie-strony-google

Miliony osób z całego świata korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia, a nawet kilkanaście razy dziennie wpisują w pasek zapytania związane z tematami, które ich dotyczą. Użytkownicy pytają o najlepsze hotele w Grecji, ceny paliw na okolicznych stacjach benzynowych, szukają restauracji, nowych butów czy prezentu dla babci. Pytają jaki samochód kupić, jaką szkołę wybrać i co ugotować na kolację. Wyszukiwarka Google stała się […]

Praca w SEO – ścieżka kariery od stażysty do eksperta

pracownik-dzialu-seo-kariera-zajawka

Interesujesz się SEO i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową w tym kierunku? A może posiadasz już doświadczenie w optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek? W takim razie, praca w SEO to idealny pomysł na rozwój Twojej kariery! Dowiedz się, jak wygląda ścieżka awansu pracownika działu SEO, obowiązki na poszczególnych stanowiskach oraz wynagrodzenie. #wiemyjak Dołącz do zespołu SEO w EACTIVE Pracownik działu SEO […]

Co należy zrobić, aby rozpocząć zarabianie na AdSense?

zajawka-google-adsense

Z AdSense korzysta niemal 2 miliony internautów. Program jest jednym z popularnych sposobów na zarabianie online. Jest to bezpłatne narzędzie od Google, które umożliwia właścicielom witryn internetowych umieszczanie płatnych reklam na ich stronach. Czy warto założyć konto AdSense? Jak zarabiać na AdSense? Czego potrzeba, aby zacząć zarabiać z AdSense? Bazując na przykładzie wybranych stron internetowych wyjaśniamy działanie […]

Szkolimy się u najlepszych – relacja z LRT Certified Professional Workshop

certyfikat-linkresearchtools-zajawka

W EACTIVE przede wszystkim stawiamy na rozwój naszych pracowników. Z tego powodu Dawid Wójcik – Koordynator Zespołu Link Building – wziął udział w dwudniowych, międzynarodowych warsztatach LRT Certified Professional Workshop w Berlinie prowadzonych przez Cristopha C. Cemper’a. Sprawdź, czego nauczył się podczas wydarzenia. #wiemyjak O warsztatach Głównym celem szkolenia było poznanie zarówno podstawowych jak i zaawansowanych funkcji LinkResearchTools. Dzięki […]

Słownik SEO

slownik-seo-podstawowe-pojecia-miniatura

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest pierwszym krokiem do zrozumienia jak funkcjonuje pozycjonowanie stron www. Zapoznaj się z naszym słownikiem SEO i uzupełnij swoją wiedzę! #wiemyjak Algorytm Google Algorytm Google – proces matematyczny lub formuła do wykonywania zestawu funkcji, w przypadku Google […]

Kampania reklamowa YouTube

Zajawka-zalety-reklamy-na-yt

YouTube stworzony w 2005 roku trafia obecnie do 95% internautów. Daje to ogromny zasięg oraz możliwości branży reklamowej, z której Google uzyskuje największe dochody. Sposobów dotarcia do danej grupy docelowej jest wiele – kampania na YouTube może trafić do wybranych osób, określonych według np. płci, wieku, czy zainteresowań. Reklamy takie dają wiele możliwości promocji. Platforma reklamowa na […]

Nauka to podstawa – ciąg dalszy współpracy z Uniwersytetem w Lublinie!

warszaty-umcs-zajawka

Od prawie dwóch lat mamy przyjemność współpracować z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dzięki wspólnie prowadzonym działaniom, prowadzimy szkolenia i warsztaty dotyczące zagadnień związanych z marketingiem internetowym dla studentów lubelskiej uczelni. Z tego powodu, Jakub Lisiecki – Koordynator Zespołu SEO – poprowadził webinarium, a następnie szkolenie dla studentów Wydziału Politologii UMCS na kierunku ,,Marketing internetowy i brokering informacji’’. Sprawdź, czego dowiedzieli się […]

Słownik AdWords

slownik-adwords-miniatura

Zrozumienie jak działają linki sponsorowane wymaga przede wszystkim poznania podstawowej terminologii. Chcąc uprościć wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z tematyką Google AdWords, zebraliśmy najważniejsze znaczenia w jedno miejsce i stworzyliśmy słownik AdWords. Poniżej przedstawiamy pojęcia, które mamy nadzieję, pomogą wdrożyć się do tematu reklam Google. #wiemyjak Budżet dzienny Budżet dzienny – kwota, która określa ile średnio użytkownik planuje wydać […]

UX co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie? Sprawdzenie strony www zapewni wartościowe user experience

ux-co-to-jest-i-do-czego-sie-odnosi-miniatura

Konieczność funkcjonowania biznesu również w świecie wirtualnym nikogo już nie dziwi. W końcu posiadanie strony internetowej może przyczynić się do pozyskania nowych klientów. Jednak samo stworzenie witryny i umieszczenie na niej podstawowych informacji nie wystarczy. Kiedy użytkownik trafi na naszą stronę warto zadbać o to, żeby pozostał na niej jak najdłużej. Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Zadbanie […]

Zdobyliśmy pierwszy certyfikat DoubleClick Search

certyfikat_Sławek_doubleclik_search

Na początku roku informowaliśmy, że nasza firma rozpoczęła korzystanie z platformy DoubleClick by Google. Aby doskonalić umiejętności związane z obsługą tego narzędzia, w tym miesiącu Sławomir Węgliński – Kierownik Działu Reklam PPC – wziął udział w profesjonalnym szkoleniu z zakresu DoubleClick Search – platformy do zarządzania i optymalizowania kampanii w wyszukiwarkach. Szkolenie zostało zorganizowane przez firmę Group One zrzeszającą takie marki jak […]

Co to jest CMS? 4 możliwości jakie daje nam system zarządzania treścią

zalety-systemu-zarzadzania-trescia-cms-miniatura

Tworząc stronę internetową dla swojego biznesu rozważa się jej wygląd, jakie treści zostaną umieszczone i wiele innych elementów. Jeżeli decydujemy się na stworzenie witryny przez profesjonalistów należy uwzględnić podstawową kwestię: w jaki sposób będziemy mogli modyfikować treści na stronie w późniejszym czasie. Dlatego zainwestowanie w system zarządzania treścią może okazać się dobrym pomysłem. Co to jest CMS i jakie daje […]

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1266% dla specialfitness.pl dzięki pozycjonowaniu?

screen-specialfitness-pl-miniatura

Firma: specialfitness.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost widoczności o 1266% dzięki pozycjonowaniu Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jeżeli wśród Was są osoby mające do czynienia z tego rodzaju działalnością, na pewno zdajecie sobie sprawę z możliwości, ale i zagrożeń jakie niesie za sobą ten biznes. Zapewne wielu z nas potwierdzi, że podstawowym celem istnienia sklepu internetowego […]

Kolejne konferencje i szkolenia naszych pracowników

zajawka-szkolenie-sprzedaz

Nasz Dział Sprzedaży ma za sobą prestiżową konferencję i dwa ważne szkolenia. 6 czerwca odbyło się spotkanie na Politechnice Wrocławskiej, na którym wystąpił sam Brian Tracy, 21 maja szkolenie w siedzibie Google w Warszawie, a 17 maja szkolenie prowadzone przez Brand24. Zdobywanie wiedzy dla naszych pracowników to wartość sama w sobie, przekłada się też na jakość pracy i wysoki poziom całej […]

Certyfikowany Partner Google – wyznacznik dobrej agencji marketingowej

zajawka-nadawanie-certyfikatu-google

Najlepsze agencje e-marketingowe, specjaliści związani z marketingiem internetowym oraz osoby zarządzające kontami Google AdWords mogą brać udział w organizowanym przez Google programie Google Partners, który umożliwia uzyskanie statusu jakim jest Certyfikowany Partner Google. Tylko eksperci zostają Partnerami Google. Sprawdź jak to zrobić! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Czym jest Certyfikowany Partner Google i Google Partner […]

Seo copywriting na wagę złota

co-oznacza-seo-copywriting-dla-twojej-strony-miniatura

Zanim przeanalizujemy co to jest seo copywriting zacznijmy od samego pojęcia SEO. Pod tym pojęciem kryje się wiele czynności, które związane są z optymalizacją strony w taki sposób, aby była ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Większość osób działania SEO kojarzy jedynie z pozycjonowaniem – wymianą linków, czy umieszczeniem wpisów w katalogach tematycznych. Jednak jeśli chcemy zaistnieć w wyszukiwarce musimy […]

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź, jakie dane śledzić, by realizować wyznaczone cele

zajawka-cele-kampanii-adwords

Kampanie reklamowe Google AdWords są od lat stałym elementem strategii marketingowych wielu firm. Ta efektywna metoda promocji przynosi zyski wielu reklamodawcom – pod warunkiem, że znają oni metody skutecznego jej prowadzenia. W obrębie kampanii reklamowych Google’a dostępnych jest wiele opcji i narzędzi, pozwalających umiejętnie zarządzać reklamami. Zanim jednak z nich skorzystamy, będziemy musieli określić cel naszej kampanii – […]

Dobra strona internetowa, czyli jaka? Jak stworzyć stronę www wartą pozycjonowania

checklista-dobrej-strony-internetowej-miniatura

Posiadanie strony internetowej stało się nieodłączną częścią prowadzenia firmy. Zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i osoby prowadzące własny biznes, wiedzą, że zaistnienie w sieci może pomóc w zwiększeniu zysków, zdobyciu klientów i ukształtowaniu wizerunku firmy. Przychodzi jednak taki czas, kiedy zaczyna się myśleć o sposobach promowania swojej strony www, a w dalszej kolejności wszystkim marzy się pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Jednak należy […]

Jak porządkować elementy w obrębie konta AdWords? Sprawdź, jak działają etykiety!

etykiety-adwords-korzysci-zajawka

Etykiety AdWords to krok do dobrego uporządkowania konta AdWords. Dzięki nim można łatwo i szybko pogrupować konkretne elementy na koncie, co usprawnia prowadzenie kampanii. Jak działają etykiety? Dowiedz się więcej o ich funkcjach i korzyściach płynących z ich stosowania. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Kampanie AdWords są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowych. Świetnie spopularyzowany produkt Google rokrocznie […]

5 Porad SEO dla content marketerów

porady-dla-content-marketerow-miniatura

Content marketing jest coraz częściej wykorzystywany w tworzeniu długofalowych kampanii promocyjnych dla firm. Pojawia się coraz więcej specjalistów z tej dziedziny, jednak cały czas w przygotowywanych treściach można znaleźć kilka podstawowych błędów związanych z SEO. Tak, właśnie z SEO, gdyż mimo że treści content marketingowe muszą zachowywać wysoką jakość, nie można zapominać również o tym, że powinny być zgodne z podstawowymi zasadami […]

Reklama Google AdWords w praktyce – 7 sztuczek, dzięki którym wykorzystasz jej potencjał

zajawka-7sztuczek-adwords

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o magikach oraz sztuczkach, dzięki którym wyczyniają naprawdę niezwykłe rzeczy! A może miałeś okazję zobaczyć je na żywo? Niewykluczone, że do dziś zastanawiasz się nad ich sekretną metodą. Cóż, nie chcemy Cię martwić, ale pewnie nigdy nie dowiesz się, jak wyciągnąć królika z kapelusza. Tymczasem są inne rzeczy, których możesz łatwo się nauczyć, a sposoby, dzięki […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

korzysci-z-pozycjonowania-lokalnego-miniatura

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Chcąc dobrze promować swoją firmę w wyszukiwarce warto dostosować się do zachowań internautów. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Jak pozyskaliśmy 844 nowych użytkowników dla pasjans.pl dzięki stworzeniu dobrego contentu?

pasjans-pl-strona-miniatura

Zespół naszych specjalistów, w ramach usługi pozycjonowania pracował nad pasjans.pl – stroną naszego klienta. Na naszym blogu często pisaliśmy, że dbanie o treść umieszczaną na stronie to podstawa do uzyskania zadowalających wyników w wyszukiwarce. Dzięki pracy naszych specjalistów i umieszczeniu na stronie klienta wartościowej, dobrze zoptymalizowanej treści pozyskano 844 nowych użytkowników. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej. #wiemyjak […]

Narzędzie podglądu reklam AdWords – dlaczego warto z niego korzystać i jak działa?

narzedzie-podgladu-reklam-zajawka

Poprawne wyświetlanie reklamy to podstawa w prowadzeniu kampanii AdWords. Jak jednak sprawdzić jak wyświetla się dana reklama i czy na pewno jest widoczna dla użytkowników? Z pomocą przychodzi Narzędzie poglądu reklam. Jak działa i dlaczego bywa bardzo pomocne dla reklamodawców? Sprawdź i poznaj je od podstaw. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Narzędzie podglądu reklam – jakie spełnia […]

EACTIVE Social Club, czyli nowy wymiar integracji

obiad-pingwiny-social-zajawka

W EACTIVE przyszedł czas na integrację! Aby jednak odejść od standardowych form integracji, w naszej firmie pojawił się nieco inny pomysł na wspólne spotkania – projekt nosi nazwę Eactive Social Club. Zobacz co się pod nim kryje! #wiemyjak Idea EACTIVE  Social Club EACTIVE liczy już prawie 60 pracowników i nieustannie się rozwija. W zespole pojawiają się nowe osoby, […]

EACTIVE na Festiwalu SEO w Katowicach – relacja z wydarzenia

eactive-i-artur-strzelecki-miniatura

W piątek 11 maja 2018 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach miał miejsce Festiwal SEO, jedno z najważniejszych wydarzeń dla ludzi z branży i dla wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem stron. To już szósta edycja Festiwalu, gdzie prezentowane są studia przypadków, nowości związane z SEO, a także jest to dobra okazja do wymiany doświadczeń. Oczywiście nas też nie mogło tam zabraknąć Zapraszamy na […]

Kolejny certyfikat w EACTIVE

zajawka-certyfikat-szkolenie-analytics

W EACTIVE chętnie nabywamy nową wiedzę i poszerzamy swoje horyzonty. Zdajemy sobie sprawę, jak jest to ważne w branży marketingu internetowego. Tym razem Wojciech Bednarski wziął udział w szkoleniu, dotyczącym skutecznego wykorzystania Google Analytics. Dzięki Wojtkowi nasz Dział Sprzedaży może pochwalić się kolejnym certyfikatem! #wiemyjak Praktyczny trening z analityki internetowej Szkolenie prowadził Maciej Lewiński, który jest specjalistą SEM, certyfikowanym […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

zajawka-reklama-sklepu-internetowego

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny zysk. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupia się większość działań internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby […]

Elastyczność na zawołanie, czyli jak działa reklama elastyczna AdWords

reklama-elastyczna-adwords-zajawka

Jedną z często podkreślanych zalet usługi Google AdWords jest elastyczność, co szczególnie wpływa na jej atrakcyjność i popularność wśród reklamodawców. W kampanii można dowolnie kształtować budżet w zależności od swoich możliwości i celów, a także na bieżąco optymalizować kampanię i wyświetlać ją w określonej lokalizacji bądź czasie. System AdWords to różne rodzaje reklam, wiele możliwości ich emisji, a także rozbudowane metody targetowania. Dziś przyjrzymy […]

Konwersja w sklepie internetowym – jak ją zwiększyć?

konwersja-sklep-internetowy-zajawka

Wysoka konwersja w sklepie internetowym to cel wielu przedsiębiorców. Konwersję określa się jako pożądane działanie, które wykonuje użytkownik – przykładowo może to być zapis do newslettera, dokonanie zakupu, czy dodanie produktu do koszyka. Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym? Dlaczego konwersja bywa niezadowalająca? Dowiedz się więcej z poniższego artykułu. #wiemyjak W dzisiejszych czasach marketingowcy posiadają dostęp do sporej […]

Mówią „Be mobile friendly”, ale co to oznacza?

korzysci-posiadania-strony-mobile-firendly-miniatura

Coraz więcej stron internetowych ma swoje wersje mobilne. Wszystko sprowadza się do tego, aby ułatwić użytkownikom przeglądanie treści znajdujących się w witrynie. Serwis dopasowany do wymogów urządzeń mobilnych staje się już standardem. Czy wygoda internautów jest jedynym wyznacznikiem wdrażania witryn na urządzenia mobilne? Google także ma w tym swój udział, gdyż w mobilnych wynikach wyszukiwania wyższe pozycje uzyskują […]

Dlaczego online sklep potrzebuje bloga? 4 porady jak dotrzeć do klienta i wpłynąć na pozycjonowanie

korzysci-prowadzenia-bloga-dla-sklepu-online-miniatura

W dzisiejszym artykule przedstawiamy garść porad skierowanych do właścicieli sklepów internetowych, które odpowiedzą na pytanie, jak dotrzeć do klienta online i zwiększyć widoczność serwisu w internecie. W branży e-commerce istnieje obecnie ogromna konkurencja, dlatego warto zainwestować w skuteczne działania marketingowe, aby zwrócić uwagę użytkowników na Twoją markę. Jednym z dostępnych narzędzi marketingowych z pewnością jest blog firmowy. Dowiedz się, w jaki sposób […]

10 błędów popełnianych przy pozycjonowaniu stron e-commerce

bledy-pozycjonowania-stron-ecommerce-miniatura

Pozycjonowanie stron www z zakresu e-commerce wymaga dużej uwagi i nakładów pracy. Jest to bardzo ważne, gdyż strony sprzedażowe mają na celu zaprezentowanie oferty firmy z jak najlepszej strony. Niestety cały czas pojawiają się błędy w pozycjonowaniu stron sprzedażowych, które znacznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Jakie to błędy i czy można im zaradzić? Oto nasze odpowiedzi na kwestie związane […]

Zapobiegaj zamiast leczyć czyli o odrzuceniach reklam Google

zasady-rekamowe-google-zajawka

Nikt z nas nie chce oglądać reklam nieoryginalnych produktów, niebezpiecznych usług czy zawierających obraźliwe treści. Google, troszcząc się o swoich użytkowników, zanim dopuści reklamy do publikacji, sprawdza je pod kątem bezpieczeństwa. Kiedy Google może odrzucić reklamę? Dowiedz się więcej  #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Jak to w życiu bywa, lepiej zapobiegać niż leczyć. Identycznie jest […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji o 128,5% dla SEGER dzięki kampanii Google Shopping?

screen-seger-pl-strona-internetowa-miniatura

Dla sklepu Seger.pl nasi specjaliści przygotowali i przeprowadzili kampanię Google Shopping. Dzięki ich działaniom, serwis klienta odnotował wzrost liczby transakcji o 128,5%. Wzrosły również przychody i liczba kupowanych produktów. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej o pracy wykonanej przez naszych specjalisów. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę GOOGLE SHOPPING Seger.pl to sklep internetowy oferujący markowe elektronarzędzia – zarówno profesjonalne, jak […]

EACTIVE na M@il My Day – relacja z wydarzenia

eactive-na-mail-my-day-zajawka

Na efektywność kampanii email marketingowych składa się wiele elementów. Jak ją przygotować i ustrzec się błędów? Czym charakteryzuje się skuteczna kampania? I jak połączyć email marketing z innymi działaniami z obszaru online marketingu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań odpowiadali prelegenci VI edycji Konferencji M@il May Day zorganizowanej przez firmę FreshMail, której tematem przewodnim jest email […]

Życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych!

swieta-wielkanocne-zajawka

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych składamy wszystkim najserdeczniejsze życzenia

Interaktywny content co to znaczy i kiedy tworzenie contentu wspiera SEO?

korzysci-tworzenia-interaktywnego-contentu-miniatura

Wśród ilości treści, jaka jest codziennie publikowana w internecie, taka która zaangażuje jest niezwykle cenna zarówno dla odbiorców, jak i dla marketerów. Pierwsi z nich dostają ciekawe, niecodzienne, spersonalizowane treści. Drudzy mają możliwość udoskonalenia swoich strategii marketingowych. Interaktywny content może być również czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron www, wsparciem działań seo, co w konsekwencji przekłada się na funkcjonowanie biznesu. […]

Żelazne zasady reklam AdWords – 5 wymagań, które musi spełnić Twoja reklama

wymagania-redakcyjne-reklam-zajawka

Przestrzeganie zasad reklamowych Google to krok do rozpoczęcia udanej i skutecznej kampanii. W tym artykule przedstawiamy najważniejsze zasady dotyczące treści reklam, które Gingat z Mountain View stosuje względem reklam AdWords. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Przygotowałeś treść dla swojej reklamy i już wyobrażasz sobie, jak dzięki niej Twoją stronę odwiedzają rzesze zainteresowanych? Taka perspektywa wygląda niezwykle […]

Kontekst ma znaczenie, czyli jak działa kierowanie kontekstowe w AdWords

eactive_ilustracja-32_v2_300dpi

Jak reklamy Google AdWords trafiają do odbiorców, którzy mogą być nimi zainteresowani? Jest na to sposób! Wszystko za sprawą odpowiednich funkcji, które posiada system AdWords – skuteczne metody kierowania reklam pozwalają na ich celne dopasowanie do grupy docelowej. Jak działa kierowanie kontekstowe i dlaczego się sprawdza? Jakie możliwości dostępne są w Google AdWords? Poznaj szczegóły. #wiemyjak POZNAJ […]

Breadcrumbs SEO. Dlaczego nawigacja okruszkowa ma znaczenie?

zalety-wprowadzenia-breadcrumbs-miniatura

Narzędzi związanych z nawigacją na stronie internetowej jest sporo. Ich celem jest ułatwienie użytkownikowi poruszania się po witrynie i łatwe znajdowanie konkretnych podstron, zakładek, treści. Nawigacja okruszkowa to forma nawigacji, dzięki której użytkownik może śledzić swoją aktualną lokalizację w obrębie witryny. Breadcrumbs SEO przekłada się również na pozycjonowanie stron www, ponieważ pomaga w określeniu struktury witryny. Jak zatem wykorzystać […]

Komentarze internautów – jak wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

wskazowki-dla-moderatorow-komentarzy-miniatura

Moderacja dyskusji internautów jest powszechnie stosowane. Administratorzy serwisów starają się usuwać wulgarne treści, wątki niezwiązane z tematem danej strony, a czasami nieprawdziwe bądź niepochlebne opinie użytkowników. Komentarze internautów wskazują na zainteresowanie danym produktem, artykułem czy zamieszczoną grafiką bądź filmikiem. Pozwalają uzyskać informacje na temat publikowanych treści, a także stanowią źródło wiedzy na temat tego jak odbierana jest marka. […]

Poznaj AdWords Premium czyli DoubleClick Search

double-click-zajawka

Przydaje się w realizacji wysokobudżetowych kampanii. Idealnie sprawdza się w obszernych, wymagających projektach. Co to takiego? Czas przedstawić zaawansowaną platformę wspomagającą zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, czyli narzędzie DoubleClick Search. To takie Google AdWords, ale dużo bardziej zaawansowane. W wersji premium. Dowiedz się więcej! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Google AdWords to wyjątkowo skuteczne narzędzie, które niemal […]

Czym się różni on page seo od off page seo?

dzialania-seo-on-page-i-off-page-miniatura

Każda osoba posiadająca swoją stronę internetową pragnie, aby była ona jak najlepiej dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Dlaczego jest to takie ważne i co zrobić, aby osiągnąć sukces? Niezwykle istotna jest dobrze ustalona strategia na pozycjonowanie stron. Można to zrobić samemu, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy specjalisty od SEO (z angielskiego search engine optimization, […]

Kolejne szkolenie z zakresu SEO za nami

asia-spotkanie-seo-zajawka

Pozycjonowanie stron to niezwykle szeroki temat, a także bardzo dynamiczny – aby nie przegapić najnowszych trendów nie rezygnujemy ze zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia naszych kwalifikacji. W związku z tym szkolenie SEO, które odbyło się we Wrocławiu nie mogło umknąć naszej uwadze. Poznaj szczegóły tego wydarzenia! #wiemyjak Szkolenie pod okiem specjalistów Szkolenie prowadzone było przez specjalistów z branży SEO – […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
zobacz