EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Jak zadbać o redesign strony internetowej?

redesign-strony-internetowej-zajawka

W ostatnim czasie można zaobserwować, że agencje marketingowe rozszerzają zakres swoich działań. Od kiedy użyteczność strony ma widoczny wpływ na wyniki w pozycjonowaniu, usługi związane z User Experience stają się coraz bardziej popularne. W tym wpisie chcemy przybliżyć kolejną z naszych usług – redesign strony internetowej. Jeżeli jesteście ciekawi, czym jest redesign strony oraz jak w praktyce przeprowadziliśmy ten proces […]

Jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu – 6 sposobów

jak-zwiekszyc-wspolczynnik-konwersji-na-blogu-mini

Każdy, kto kiedykolwiek zajmował się pozycjonowaniem stron, wie, że mierzenie i badanie danych z blogów jest skomplikowane i wymaga specyficznych i elastycznych metod. Blogi, nawet te z wartościową dla użytkowników treścią, odznaczają się dużym współczynnikiem odrzuceń. W tym wpisie podpowiemy, jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu oraz jak interpretować dane, analizując wyniki treści blogowych. #wiemyjak Najczęstszym powodem problemów z analizowaniem współczynnika odrzuceń […]

Makieta strony internetowej – jak projektować według zasad UX?

makieta-strony-internetowej-wg-zasad-ux-mini

W naszych usługach związanych z UX dla stron webowych działamy kompleksowo. Zaczynając od audytu UX, przez badania z użytkownikami, po projektowanie makiet gotowych do wdrożenia na stronę. I właśnie na tym, czyli ostatnim etapie w całym UX-owym procesie skupimy się w niniejszym wpisie. #wiemyjak Projektowanie makiet stron internetowych w UX Na samym początku warto wyjaśnić, czym są makiety w projektowaniu UX i jaką pełnią […]

5 wskazówek tworzenia bloga wg trendów UX/UI na 2020 rok

tworzenie-bloga-tylko-zgodnie-z-ux-ui-zajawka

Mogłoby się wydawać, że blogi nie są już tak popularnym medium jak w 2015 roku, jednak okazuje się, że wielu twórców nadal gromadzi wokół swoich stron rzeszę fanów. Na rynku polskojęzycznym powstaje coraz więcej blogów z wartościowymi technicznymi poradami – na przykład o tematyce marketingowej, SEO, czy User Experience. I chociaż trendy w projektowaniu blogów, zarówno pod względem UX […]

Kupuję online! Zachowania konsumentów w czasie pandemii

kupuje-online-miniatura

Kiedy kolejny miesiąc pandemii mija, można powiedzieć, że przyzwyczajenie i zaadoptowanie do panujących warunków stało się nową normą. Wprowadzane obostrzenia wpłynęły na każdy aspekt życia, zarówno ekonomicznie, jak i społecznie. I chociaż koniec pandemii wyczekiwany jest z utęsknieniem, warto przyjrzeć się zachowaniom konsumenckim. Czy nowe nawyki utrzymają się w przyszłości? #wiemyjak Robienie zapasów Konieczność przebywania w domu wpływa na zachowania zakupowe. […]

SEO – Optymalizacja strony internetowej

SEO optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO – (z angielskiego search engine optimization), to inaczej optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. SEO to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych. Optymalizacja polega na poszukiwaniu najskuteczniejszego pod kątem pozycji danej witryny zestawu rozwiązań dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących oraz innych […]

Jak pozyskaliśmy ponad 23 tys. nowych użytkowników dla activeshop.com.pl dzięki content marketingowi?

case-study-activeshop-content-marketing-eactive-miniatura

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu w ramach usługi zwiększania widoczności stworzył dla naszego klienta activeshop.com.pl teksty na bloga firmowego. Jeden z przygotowanych przez nas artykułów przyciągnął na serwis 23 584 nowych użytkowników. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jakie działania doprowadziły do takiego wyniku. #wiemyjak Cel: zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Activeshop.com.pl to, jeden z największych w Europie, producent, […]

Jak robić dobre SEO? Najlepsze praktyki wśród zasad optymalizacji!

dobre-seo-mini

W dzisiejszej rzeczywistości zdaje się być oczywistym, że zakładając przedsiębiorstwo, dla jego rozpoznawalności, musisz także zadbać o zbudowanie solidnej strony internetowej. Zadanie z pozoru proste, biorąc pod uwagę ilość platform oferujących łatwe procedury tworzenia domeny, poczynając od wyglądu, na technikaliach kończąc. Jednak aby strona internetowa osiągnęła rozpoznawalność i znalazła się na górze listy wyszukiwań, niezbędnym będzie zadbanie o funkcjonowanie […]

Zostaliśmy Certyfikowanym Partnerem Allegro Ads!

eactive-partner-allegro-ads-miniatura

Końcówka marca, mimo aktualnej sytuacji światowej, była dla nas bardzo miła. Otrzymaliśmy informację, że dołączyliśmy do elitarnego grona Certyfikowanych Partnerów Allegro Ads! Program Allegro Ads Partner to rozwiązanie dedykowane agencjom, które w swoich zasobach posiadają prawdziwych profesjonalistów zajmujących się kampaniami Allegro Ads. By zyskać to miano, trzeba nie tylko posiadać odpowiednią wiedzę, ale także umiejętności z zakresu […]

Marketing internetowy w czasie kryzysu – doradzamy!

marketing-internetowy-w-kryzysie-miniatura

Zespół naszych doradców Mając na uwadze dynamicznie rozwijającą się sytuację, ale także chęć jednoczenia się w czasach niepewności, nasi doradcy postanowili podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jeżeli chcesz skonsultować swoje działania, zastanawiasz się, jakie kroki podjąć lub po prostu chcesz zrobić rozeznanie na przyszłość – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI! Paweł Schmidt New Business Leader +48 537 690 […]

Co zrobić, aby reklama graficzna była jeszcze bardziej skuteczna?

reklama-graficzna-w-internecie-mini

Reklama graficzna to  jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Banery, o ile w przeglądarce nie jest ustawione blokowanie reklam, można dostrzec praktycznie na każdej stronie należącej do sieci partnerskiej Google. Reklama graficzna Google, często wykorzystywana w systemie Google AdWords jest ciekawą formą zachęcenia klienta do zakupu – należy jednak pamiętać o pewnych zasadach przy prowadzeniu kampanii banerowej, aby zapewnić jej […]

SEO Analiza, czyli co mogło spowodować spadek pozycji w Google?

seo-analiza-jak-nie-spasc-w-wynikach-google-mini

Spadek pozycji w Google – te słowa spędzają sen z powiek każdemu właścicielowi sklepu internetowego, bloga czy początkującego portalu internetowego. Jest to o tyle zła informacja, że zapowiada kolejne, bardziej intensywne działania, w celu wypromowania witryny na nowo. Oczywiście, najlepiej by tego rodzaju działania poprzedziła odpowiednia SEO analiza, dzięki której będzie można sprawdzić, co dokładnie spowodowało spadek pozycji w Google, a także […]

PraSEOwka #7

praSEOwka_7_mini

Po raz kolejny przychodzimy do Was z porcją newsów ze świata SEO. Co nowego czeka Was w Google Search Console? Czy szykuje się kolejna duża aktualizacja algorytmu? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższej praSEOwce! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć marzec. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Od początku lutego specjaliści seo zastanawiają, się czy czeka nas kolejna […]

Co SEO daje branży e-commerce, czyli jak sprzedawać w Internecie

sprzedaz-w-internecie-wznies-wyniki-sprzedazy-mini

W Polsce, w przeciągu 6 lat, od 2013 do 2019 roku, liczba stron zajmujących się handlem online wzrosła z prawie 22 tysięcy do niemal 32 tysięcy (dane wg Bisnode Polska). Nie wystarczy założyć strony internetowej i czekać na napływające tłumy klientów. Rozrost e-commerce wymaga podejmowania zdecydowanych działań przez e-przedsiębiorców. Jednym z kroków, jakie zdecydowanie warto powziąć, aby sprzedaż w Internecie […]

Skuteczna reklama na facebooku – czy na pewno dobrze znasz to popularne narzędzie?

skuteczna-reklama-na-facebooku-mini

“Jeżeli nie ma Cię na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz”. To zdanie nie bez powodu jest jednym z najczęstszych opisów tego portalu społecznościowego. Ogromna ilość użytkowników równa się więc ogromnej liczbie klientów, do których można kierować reklamy swoich produktów i usług. Czym więc jest skuteczna reklama na Facebooku i jakie są jej elementy? #wiemyjak Czym jest reklama […]

Systemy Wymiany Linków (SWL) a pozycjonowanie (SEO)

swl-system-wymiany-linkow-mini

Systemy wymiany linków, czyli SWL swego czasu były bardzo często wykorzystywane przy pozycjonowaniu stron. Jednak nie każdy użytkownik Internetu wie czym one są i jak ich wykorzystanie może wpłynąć faktycznie na pozycję strony. Oto kilka podstawowych informacji na temat wymiany linków i tego, czy stosowanie ich w pozycjonowaniu stron jeszcze się opłaca. #wiemyjak Czym jest system wymiany linków? […]

PraSEOwka #6

praSEOwka_luty_mini

Oddajemy w Wasze ręce kolejną praSEOwkę. Znajdziecie w niej najważniejsze zmiany, które przyniósł nam początek roku 2020, czyli m.in. styczniową aktualizację algorytmu Google. Zapraszamy do lektury! #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA 13 stycznia Google wprowadził kolejną sporą aktualizację algorytmu, nazwaną January Core Update. Jak zwykle, w niewielkim odstępie czasu od wprowadzenia zmian, mogliśmy zaobserwować wahania w wynikach w widoczności stron. Największe […]

Wytyczne UX – czyli 7 zasad tworzenia skutecznych stron internetowych

projektowanie-witryn-internetowych-zgodnie-z-ux-mini

Dbanie o doświadczenia użytkownika na stronie internetowej jest obecnie niemalże obowiązkiem właściciela każdej domeny, któremu zależy na wzroście konwersji. Bez odpowiednio dostosowanej strony internetowej nie dorównamy konkurencji, a co za tym idzie, stracimy potencjalnych klientów. Co zrobić, aby strona internetowa była bardziej przejrzysta i intuicyjna? Powinna przede wszystkim być komfortowa dla odbiorcy i ułatwiać mu znalezienie pożądanych informacji. W tym […]

Prowadzenie bloga firmowego wpływa na pozycjonowanie (SEO)

blog-firmowy-wplywa-na-seo-mini

Blog to niesamowicie użyteczna i popularna forma dzielenia się wiedzą, informacjami czy opiniami. Spektrum tematyczne jakie obejmuje, w zasadzie nie ma granic. Możemy znaleźć zarówno wpisy o najnowszych trendach w modzie, recenzje filmów czy nowinki ze świata nauki. Dla osób chcących stworzyć swoją indywidualną markę, blog to fantastyczny sposób, ale nie tylko tacy blogerzy mają szansę na skorzystanie z wielu […]

PraSEOwka #5

praSEOwka_grudzien_mini

Dołączamy do grona ekspertów, którzy przedstawiają prognozy i trendy w branży SEO. Jak nasz Head of SEO Sebastian Heymann widzi pozycjonowanie w roku 2020? Czy będzie równie intensywnie pod względem zmian co 2019? Zapraszamy do lektury. #wiemyjak Zanim przejdziemy do naszych prognoz na nowy rok, omówmy krótko najważniejsze zmiany w SEO z roku 2019: BERT – Google wprowadziło największą aktualizację […]

Pozycjonowanie sklepu internetowego – porady dobre na start!

pozycjonowanie-sklepu-online-zadbaj-o-widocznosc-miniatura

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż, odpowiedź jest bardzo prosta – zainwestuj w pozycjonowanie! W dzisiejszych czasach ciężko jest zaistnieć w świadomości internautów, gdy nie jest się dobrze widocznym. Nadal masz wątpliwości czy to dobry wybór? Sprawdźmy więc razem jak pozycjonować sklep internetowy, by poprawić Twoją widoczność w internecie! #wiemyjak Dlaczego pozycjonowanie (SEO) sklepu internetowego jest […]

PraSEOwka #4

praSEOwka-listopad-zajawka

Listopad był niezwykle spokojnym miesiącem jeżeli przyjrzymy się wydarzeniom w branży SEO. Nie oznacza to jednak, że nie działo się nic ciekawego! Najwięcej zmian pojawiło się w niezastąpionym Google Search Console. Zapraszamy do lektury! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć grudzień. #wiemyjak Google, a czas wczytywania strony Nie musimy nikogo przekonywać, że prędkość wczytywania strony ma ogromny […]

Kampania social media – 5 sposobów na zdobycie klientów!

kampania-social-media-miniatura

Kampania social media to obecnie skuteczny i godny polecenia sposób na dotarcie do potencjalnego klienta w sieci, wypromowanie swoich produktów i zwiększenie sprzedaży. Na pewno wiesz, że najlepszym sposobem jest „polowanie” na klienta w jego naturalnym środowisku! A to środowisko to dzisiaj media społecznościowe. Przedstawiamy skuteczne w social media przykłady na zdobycie klientów. #wiemyjak Kampania w social media – reklama wielu możliwości! […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

reklama-sklepu-internetowego-wybierz-narzedzia-do-promocji-miniatura

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny przychód. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupiają się działania internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby reklamowanie […]

Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy na stronę? Optymalizacja formularza w praktyce

formularz-na-strone-2-miniatura

Z pewnością możemy przyznać, że najczęściej spotykanym miejscem konwersji na stronach internetowych są formularze. W zależności od typu serwisu, branży, czy miejsca na stronie, możemy wyróżnić wśród nich wiele rodzajów – zaczynając od kontaktowych, czy rezerwacyjnych, kończąc na formularzach zamówienia w sklepie internetowym. W zasadzie korzystając z wszelkich usług w internecie każdy z nas wypełnia je na co dzień. Jednak […]

eCommerce – 12 pomysłów na Black Friday 2019

Black Friday - 12 rad dla e-commerce

Eksperci z EACTIVE – Agencji Marketingu Online radzą: Black Friday to prawdziwe święto zakupów, na którym zyskują nie tylko konsumenci, ale także (jeśli nie przede wszystkim!) sprzedawcy. Nie ma przecież lepszego sposobu na wzrost sprzedaży, niż dostarczenie atrakcyjnej promocji osobom, które w tym czasie oddają się szaleństwu zakupów. Wystarczy wprowadzić kilka rozwiązań, które nie wymagają wielkich nakładów […]

E-senior – nowy profil klienta na rynku e-commerce

e-senior-miniatura

Osoby po 60. roku życia istnieją w naszych głowach jako stereotypowi staruszkowie, którzy zakupów najchętniej dokonują stacjonarnie, w ulubionych sklepach, a najbardziej zaawansowany technologicznie sprzęt jaki posiadają to telewizor. Ale czy taki profil klienta jest nadal aktualny? Przeczytaj nasz artykuł i zweryfikuj swoje informacje. #wiemyjak Nowy profil klienta – senior w sieci Na początek sprecyzujmy, kogo określamy mianem senior lub […]

PraSEOwka #3

praSEOwka-pazdziernik2-zajawka

Witamy w listopadzie! Jeżeli jesteście ciekawi co nowego wydarzyło się w branży SEO, czym jest BERT i jakie zmiany w ochronie prywatności szykuje Google – zapraszamy do lektury kolejnej praSEOwki. Oto skrót najważniejszych informacji, które przygotują Was na kolejny miesiąc. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Nowy algorytm wyszukiwarki Google Pod koniec października Google wprowadziło planowana aktualizację algorytmu pod nazwą BERT […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla naszego klienta cloveris.pl o 152,99% dzięki analityce internetowej?

case_study_cloveris_zajawka

Jakie czynniki wpływają na skuteczność firmowej strony internetowej? Co sprawia, że oprócz ruchu generuje ona równomierne przychody? Na potrzeby naszego klienta cloveris.pl odpowiedzieliśmy na te pytania i zamieniliśmy je w efekty. Przeczytaj i dowiedz się więcej. #wiemyjak Sklep internetowy Cloveris to firma oferująca wysokiej jakości meble ogrodowe. Priorytetem marki jest pomoc klientom w stworzeniu komfortowej przestrzeni, która będzie nie […]

Raport seo, czyli co otrzymasz współpracując z agencją

raport-seo-jak-czytac-zeby-zrozumiec-miniatura

Dobra współpraca z agencją seo jest niezbędna do osiągnięcia jak najlepszych wyników dla widoczności witryny w internecie. Komunikacja to jedno, ale analiza pracy specjalistów i stosowanie się do ich porad również jest bardzo ważne. Czy raport seo jest przydatny, czy to tylko strata czasu? Dowiedz się jak go analizować i na co zwracać uwagę. #wiemyjak Czym jest raport seo? […]

Co to jest social media marketing i jakie oferuje możliwości?

social-media-marketing-zbuduj-relacje-z-klientem-zajawka

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w social mediach, to nie istniejesz. Do niedawna dotyczyło to jedynie osób prywatnych. Jednak obecnie do tej teorii można odnieść również przedsiębiorców. Jeżeli firma nie ma swoich profili na portalach społecznościowych, to wiele osób, dla których społecznościówki są cennym źródłem informacji, nigdy się o niej nie dowie. […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-co-tworzysz-dla-klienta-zajawka

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. #wiemyjak POZNAJ naszą […]

PraSEOwka #2

praSEOwka-wrzesien-2-zajawka

Wrzesień nas nie zawiódł i oprócz pięknej pogody dostarczył mnóstwo ciekawych aktualizacji i newsów. Zebraliśmy je dla Was w kolejnej praSEOwce! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć kolejny miesiąc. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Nowe atrybuty linków Po prawie 15 latach od wprowadzenia atrybutu rel=“nofollow” Google dodało dwa nowe sposoby opisywania linków: rel=“sponsored” do oznaczania linków sponsorowanych np: […]

Jak zaplanować koszty reklamy – budżet kampanii reklamowej Google Ads pod kontrolą

koszty-reklamy-jak-zaplanowac-budzet-google-ads-zajawka

Szukanie nowych rozwiązań marketingowych dla firmy wiąże się z koniecznością zaplanowania, ile tak naprawdę jesteśmy w stanie przeznaczyć na nie pieniędzy. Dodatkowo dochodzi analiza potrzeb naszego klienta, gdzie przebywa i jakie mogą być punkty styku z naszą marką. Jeżeli ta analiza doprowadzi do wniosków, że nasz klient praktycznie żyje online, a w razie konieczności zdobycia wiedzy, pytań, wątpliwości czy chęci […]

Optymalizacja konwersji – co to takiego?

optymalizacja-konwersji

Optymalizacji konwersji może przynieść Ci wiele korzyści – sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na Twojej stronie, które mogą zwiększyć konwersję. Poznaj pojęcie stopy konwersji i zobacz, co możesz zrobić aby uzyskać oczekiwane efekty! #wiemyjak Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę. Mimo […]

Jak promować stronę internetową?

jak-promowac-strone-nie-daj-sie-przytloczyc-zajawka

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. #wiemyjak #wiemyjak wypromować Twoją stronę We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że równie ważna jest […]

Kampania AdWords krok po kroku, czyli zacznij reklamować się w Internecie

Kampania AdWords krok po kroku

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords (Ads) są obecnie jedną z najbardziej popularnych form reklamy w Internecie. Widząc skuteczność internetowych działań marketingowych, teraz każdy chce lepiej poznać tajniki przeprowadzania kampanii AdWords. W dzisiejszym artykule pokażemy Ci jak zacząć w AdWords krok po kroku, stworzyć pierwszą kampanię i zacząć reklamować produkty lub usługi w wyszukiwarce Google. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

Jak wprowadziliśmy kluczową frazę dla naszego klienta familiasa.pl do TOP3 dzięki strategii link buildingu?

eactive-familiasa-case-study-zajawka

Pozycjonowanie strony to proces, w który zaangażowanych jest wiele czynników. W tym case study zwracamy uwagę na działania z zakresu link buildingu. Jakie linki zdobywać dla strony klienta? Czym charakteryzuje się dobry link? Jak profil linkowy wpływa na pozycje strony w rankingu wyszukiwarki? Przeczytaj case study!  #wiemyjak O naszym kliencie… Fundusz Hipoteczny Familia SA to wyspecjalizowana instytucja finansowa powołana […]

PraSEOwka #1

praSEOwka-sierpien-(2)-zajawka

Za nami sierpień – kolejny wakacyjny miesiąc, który upłynął pod znakiem urlopów oraz całkiem sporych zmian w świecie SEO. Spieszymy więc z nowym cyklem artykułów, czyli praSEOwką! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć wrzesień. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Wyciek czarnej listy fraz od Google Miano najważniejszego seo-newsa tego miesiąca przypadło, niestety niechlubnie, Google. Project Veritas, czyli […]

Obalamy mity o AdWords (Ads), czyli nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

obalamy-mity-o-adwords-zajawka

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o różnych mitach dotyczących AdWords. Większość z nich na szczęście mija się z prawdą. W tym artykule zestawimy ze sobą najważniejsze fakty oraz mity i rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i tak naprawdę stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. Obecnie specjaliści Google Adwords mają wiedzę, umiejętności i lata doświadczeń. Sam system […]

Marketing szeptany w internecie… czyli jak być na ustach wszystkich

marketing-szeptany-w-internecie-zajawka

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w Internecie może przynieść firmie, jej produktom bądź usługom oraz klientom, wymierne korzyści. #wiemyjak Co to jest marketing szeptany? Przyszła więc pora na to, aby odpowiedzieć sobie na pytanie co […]

SEO poradnik dla ecommerce

poradnik-seo-znajdz-klientow-dla-swojego-sklepu-zajawka

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy na pewno zastanawiałeś się wielokrotnie kto kupuje online i jak pozyskać więcej użytkowników na swoją stronę. Określenie i zrozumienie zachowań swojej grupy docelowej ma ogromne znaczenie dla działań marketingowych. Optymalizacja witryny e-commerce to pierwszy krok do zwiększenia liczby klientów. Poniżej przedstawiamy SEO poradnik, jak wykorzystać potencjał sklepu internetowego, żeby był widoczny w wyszukiwarce i przynosił […]

Geotargetowanie jako strategia reklamy – znajdź klientów dzięki ich lokalizacji!

geotargetowanie-czyli-strategia-reklamy-zajawka

W ilu miejscach udostępniamy dane o naszej lokalizacji? Zapewne mało kto się nad tym zastanawia codziennie korzystając ze swojego smartfona. I o ile jako użytkownicy pogodziliśmy się z sytuacją albo wręcz nie zwracamy na to uwagi – to jako reklamodawcy nie możemy ignorować tych danych! Wykorzystując informacje zdobyte dzięki geolokalizacji mamy wiele możliwości, jak dotrzeć do naszego klienta! […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Agencja-seo-po-czym-poznac-wlasciwa_miniatura

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Jak promować sklep internetowy?

jak-promowac-sklep-internetowy-mini

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Podpowiadamy, w jakie kanały promocji warto zainwestować oraz, które działania sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojego sklepu online! #wiemyjak wypromować Twój sklep internetowy Jak reklamować sklep […]

Co to jest marketing internetowy?

co-to-jest-marketing-internetowy-mini

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi firmie online marketing. W końcu możliwości dotarcia do naszej grupy docelowej jest wiele i nie warto chować się przed potencjalnymi klientami #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

SEO storytelling jako przykład skutecznej komunikacji z klientem

seo-storytelling-mini

Jaki komunikat skierować do odbiorców naszej marki? Jaką historię przekazać? Które wartości marki powinny być podkreślone w komunikatach marketingowych? Takich pytań można mnożyć, a ustalenie odpowiedzi jest częścią strategii marketingowych. Pozycjonowanie strony to jedno z działań, które wspierają komunikację naszej marki. SEO storytelling to przykład jak wzmocnić równocześnie stronę w rankingu wyszukiwarki i relację z klientem. #wiemyjak SEO Storytelling – od […]

Projekt kampanii reklamowej. 6 wskazówek tworzenia kampanii internetowej

kampania-internetowa-jak-reklamowac-online-mini

Podejście do projektu kampanii reklamowej może być różne, a sposobów dotarcia do potencjalnych klientów niezliczenie wiele. Możliwości, jakie zapewniają narzędzia reklamowe od Facebooka czy Google, są kuszącą opcją do tworzenia kampanii internetowej. W końcu skoro można ustawić kampanie reklamowe w oparciu o zainteresowania, wiek czy ostatnie ważne zmiany w życiu użytkownika – projekt kampanii reklamowej nabiera nowego znaczenia. 1. Ustal, […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

audyt-adwords-czyli-dobry-krok-mini

Audyt AdWords pozwoli Ci dokładnie przeanalizować prowadzoną kampanię Google Ads i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu potrafi ocenić czy obecna kampania spełnia swoje założenia, jaki potencjał ma założony budżet oraz  jaki może przynieść efekt sprzedażowy. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Prowadzenie firmy bez działań z zakresu marketingu […]

Psychologia reklamy – jak komunikować do pokoleń klientów?

eactive-psychologia-reklamy-mini

Jak komunikować reklamy do Milenialsów? W jaki sposób wzbudzić zaangażowanie wśród grupy seniorów? Jak zainteresować daną ofertą pokolenie Z? Według IAB Polska w 2018 roku wydatki na reklamę wzrosły o 12% i wyniosły prawie 4,5 mld złotych! Codziennie do konsumentów docierają setki reklam, konkurencja jest ogromna. O tym jak tworzyć skuteczny przekaz marketingowy mówi psychologia reklamy. Naprawdę warto przyjrzeć się […]

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to