EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 86,07% dla klienta rysztof.pl dzięki content marketingowi?

stronaglowna-klienta-zajawka

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu zaplanował i przeprowadził akcję marketingową dla klienta rysztof.pl w ramach usługi pozycjonowania stron, w wyniku której ruch organiczny na stronie wzrósł o 86,07%! Poznaj szczegóły akcji i inne efekty, które osiągnęliśmy! #wiemyjak Plan akcji marketingowej Rysztof.pl to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości artykuły pościelowe oraz tekstylia domowe, takie jak: kołdry, poduszki, pościel, ręczniki i dywaniki […]

Feed produktowy – jak o niego zadbać i tym samym zwiększyć skuteczność reklamy produktowej?

feed-produktowy-zajawka

Feed produktowy jest nierozerwalnie związany z reklamą Google Shopping – dlaczego pełni tak ważną rolę i jak o niego zadbać? Poznaj jego najważniejsze cechy i zastosuj nasze rady, aby zwiększyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Reklama produktowa, czyli inaczej mówiąc reklama Google Shopping to bez wątpienia atrakcyjna możliwość wyróżnienia się dla branży […]

Pozycjonowanie i optymalizacja plików pdf – co zrobić aby były widoczne w wyszukiwarce?

pozycjonowanie-pdf-zajawka

Temat optymalizacji strony i zwiększania jej widoczności w wyszukiwarce porusza się zazwyczaj w odniesieniu do strony głównej i podstron danego serwisu. Istnieje jednak wiele branż, które do przekazywania informacji swoim odbiorcom wykorzystują pliki pdf. Czy pozycjonowanie plików pdf jest możliwe? Choć mogłoby się wydawać, że sposób ten nie przynosi profitów stronie internetowej, to dotychczasowe doświadczenia mówią zupełnie coś innego. […]

Error 404: file not found – skąd ten komunikat?

error-404-zajawka

Z pewnością nie raz i nie dwa na Twoim monitorze w oknie przeglądarki pojawił się napis error 404 lub błąd 404. Jak się wtedy zachowałeś? Kliknąłeś odśwież? Sprawdziłeś poprawność wpisanego adresu internetowego? A może zacząłeś sprawdzać swoje połączenie z internetem? Aby poradzić sobie z komunikatem 404 not found i odpowiednio na niego zareagować, trzeba wiedzieć, co kryje się pod  tym sformułowaniem […]

Awans w Zespole SEO

zdjęcie-Asia-zajawka

Z Zespołu SEO nadchodzą bardzo pozytywne wieści Nasi Młodsi Specjaliści SEO – Asia Zenker i Michał Uryn zdali egzamin i awansowali na stanowisko Specjalistów SEO! #wiemyjak Oboje posiadają już duży zasób wiedzy i wykonują skuteczne działania z zakresu pozycjonowania stron dla naszych klientów, dlatego przyszedł czas na wyróżnienie. Nasi specjaliści musieli również zdać egzamin wewnętrzny sprawdzający ich umiejętności. Składał […]

Ponownie uczestniczymy w Programie Mentoring!

eactive_ilustracja-32_v2_300dpi

Michał Kliszczak ponownie wcieli się w rolę Mentora podczas VII edycji Programu Mentoring zorganizowanego przez Uniwersytet Wrocławski. To pozwoli kolejnym studentom nabyć wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania Inicjatywa jaką jest Program Mentoring zdecydowanie przypadła nam do gustu – pierwsza edycja zaowocowała wieloma cennymi spotkaniami, dlatego nie zamierzamy na tym poprzestawać. Zdecydowaliśmy się wziąć udział w kolejnej edycji Programu […]

Planowanie i wdrażanie kampanii display w 5 krokach

kampania-display

Reklama, która może pojawić się na najbardziej znanych portalach w Polsce nie bez powodu wzbudza zainteresowanie. Taką możliwość daje Google oferując reklamę display – jak działa i dlaczego warto w nią zainwestować? Poznaj 5 kroków wdrażania kampanii displayowej i zobacz jakie może przynieść korzyści! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords W książce „Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla […]

Strona 404 – jak powinna wyglądać by zatrzymywać klientów na stronie?

strona-404-zajawka

Gdy po intensywnych poszukiwaniach interesującej nas strony wydaje się nam, że właśnie odnaleźliśmy potrzebne informacje, a po wejściu w witrynę pojawia się komunikat – błąd 404 strona nie została odnaleziona – poziom naszej złości i rozczarowania jest tak duży, że jedyne co mamy ochotę w danej chwili zrobić, to opuścić stronę. Z pewnością spotkałeś się niejednokrotnie z taką sytuacją jako użytkownik. […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 185,60% dla sklepfryz.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona-klienta-zajawka

W ramach usługi pozycjonowania stron nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta sklepfryz.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki wdrożonym zmianom, regularnym pracom w serwisie oraz mierzeniu efektów, strona klienta odnotowała wzrost ruchu organicznego o 185,60%! Przeczytaj case study i dowiedz się jakie dokładnie działania wykonali nasi specjaliści! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Analiza strony klienta i efekty wprowadzonych zmian Sklepfryz.pl […]

Poranek z email marketingiem, czyli EACTIVE na szkoleniu od FreshMaila

e-mail-marketing-fresh-mail-zajawka

Chętnie dołączamy do różnych wydarzeń pozwalających nam nabyć nowe kompetencje. A kiedy szkolenie jest tuż za rogiem, żal byłoby przepuścić taką okazję do poszerzenia naszej wiedzy 😉 Nie zabrakło nas zatem na tzw. Poranku z email marketingiem, gdzie wysłuchaliśmy prelekcji specjalistów z FreshMaila. Przeczytaj naszą krótką relację ze szkolenia! #wiemyjak Czas na email marketing Email marketing może być […]

3 cechy charakteryzujące dobry link

dobry-link-zajawka

Pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów wspierających działanie mające na celu wypozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej. Jednak w ostatnich latach w tej kwestii zmieniło się wiele. Przede wszystkim trzeba zapomnieć o pozyskiwaniu linków dla strony z tak zwanych farm linków, gdyż może to skutkować zupełnie innym rezultatem niż zamierzony. Podobnie jak przy optymalizacji strony, tak […]

EACTIVE uczestnikiem projektu Dolnośląski Akcelerator Kariery Zawodowej

akcelerator-kariery-zawodowej-zajawka

Cały czas powiększa się liczba różnorodnych inicjatyw, w których bierzemy udział Chętnie wspieramy m.in. młodych na rynku pracy, dlatego zostaliśmy partnerem projektu Dolnośląski Akcelerator Kariery Zawodowej i w naszym zespole możemy powitać stażystów! Celem wspomnianego projektu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z Dolnego Śląska. Projekt zakłada kompleksową aktywizację takich osób poprzez m.in. udział w szkoleniach podwyższających kompetencje, sesjach coachingowych, […]

Czym jest ecommerce seo, czyli optymalizacja sklepu internetowego?

ecommerce-seo-zajawka

Prowadzenie sklepu internetowego, szczególnie z bardzo popularnych branż to nie lada wyzwanie. W końcu konkurencja nie śpi i cały czas działa. Jedną z najważniejszych kwestii, od której zależy sukces Twojego sklepu online jest odpowiednia optymalizacja karty produktowej. Dobra optymalizacja sklepu internetowego, czyli ecommerce seo pozwala na zdobycie widoczności w wyszukiwarce, a co za tym idzie – na zwiększenie ruchu w witrynie i co […]

Dominik otrzymuje nowe certyfikaty!

certyfikaty-dominika

W EACTIVE mamy już bardzo dużo certyfikatów! Obecnie naszą pulę powiększył Dominik Zuber, który zdał pozytywnie egzaminy i otrzymał dwa nowe dokumenty potwierdzające jego wiedzę. #wiemyjak Ostatnio informowaliśmy o Tymoteuszu, który zdobył w krótkim czasie aż 4 nowe certyfikaty, a teraz swoją wiedzę poszerzał Dominik, co jest bardzo pozytywną informacją. Dominik już od ponad roku pracuje w EACTIVE i zajmuje się […]

11 sprawdzonych porad na zwiększenie ruchu na stronie!

zwiekszanie-ruchu-na-stronie-zajawka

Chcąc pozyskać ruch na naszą stronę mamy kilka możliwości wyboru jego źródła: ruch z witryn odsyłających, z social media, bezpośredni, płatny i ruch organiczny. Najbardziej efektywną metodą jest oczywiście pozyskiwanie ruchu z kilku źródeł, a 11 porad na zwiększenie ruchu na stronie przedstawimy Ci w dzisiejszym artykule! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Audyt SEO Chociaż możesz mieć wrażenie, że hasło […]

Na górze czy na dole? Sprawdź, od czego zależy pozycja reklam w AdWords

ranking-reklamy-od-czego-zalezy

Pozycja reklam w AdWords nie jest przypadkowa, a jej wyświetlanie zależne jest od kilku czynników. Warto je poznać – dowiedz się, jak poprawić pozycję reklamy i poznaj podstawowe pojęcia związane z tym zagadnieniem. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Na górze, na dole, albo… wcale. To w tych miejscach może być wyświetlana reklama w AdWords. Loteria? Nic podobnego. Wszystko opiera […]

Szkolenie SEO online z podstaw pozycjonowania

pozycjonowanie stron - szkolenie online

Kup szkolenie SEO online i naucz się podstaw pozycjonowania! *Oglądaj z dźwiękiem! Prowadzący: Jakub Lisiecki, Koordynator Zespołu SEO W EACTIVE Jakub od 4 lat zasila szeregi zespołu SEO, a od prawie 2 lat pełni funkcję koordynatora zespołu SEO. Posiada ogromną wiedzę dotyczącą pozycjonowania, którą skutecznie wykorzystuje podczas pracy nad serwisami naszych klientów. Potwierdzeniem umiejętności Jakuba są również wyniki […]

Profesjonalne kampanie Google AdWords – jakie powinny być?

profesjonalne-kampanie-adwords-zajawka

Profesjonalna reklama powinna się charakteryzować odpowiednimi cechami, aby faktycznie osiągnęła wcześniej zamierzone cele. Zobacz, jak wygląda to w przypadku AdWords – jak powinno się prowadzić kampanie w pełni wykorzystując możliwości systemu AdWords. Zapoznaj się z naszym artykułem! #wiemyjak zwiększyć skuteczność Twoich reklam Google NAPISZ DO NAS POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Profesjonalne kampanie AdWords to marzenie […]

EACTIVE obchodzi 17-ste urodziny – relacja z imprezy firmowej

17 urodziny EACTIVE

EACTIVE istnieje już na rynku od 17 lat! To nas bardzo cieszy, dlatego w zeszły piątek zebraliśmy się z całym zespołem na wspólne świętowanie Przeczytaj relację z naszej imprezy firmowej i zobacz jak zorganizowaliśmy sobie ten wieczór. Najpierw jednak przenieśmy się na moment w przeszłość i odpowiedzmy na pytanie… Jak to się wszystko zaczęło? 17 lat istnienia firmy to imponujący wynik […]

Tymoteusz zdobywa 4 nowe certyfikaty!

certyfikaty-google-adwords

Bardzo się cieszymy, że nasz zespół chętnie rozwija swoje umiejętności i otrzymujemy nowe certyfikaty – tym razem Tymoteusz Krawczyk zdał egzaminy i w jego ręce trafiły 4 nowe certyfikaty: z reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy mobilnej, Google Shopping, oraz ze sprzedaży rozwiązań cyfrowych. #wiemyjak Tymoteusz niedawno rozpoczął pracę w EACTIVE jako Młodszy Specjalista Reklam Google i szybko opanował wiedzę niezbędną do […]

Praca w EACTIVE od podszewki – zobacz nasze nowe WIDEO

film-eactive

Kilka dni przygotowań, jeden dzień nagrywania, a następnie… szybki montaż i oto jest! Prezentujemy krótki filmik pokazujący EACTIVE Zapraszamy do zobaczenia pełnej wersji naszego najnowszego wideo: Film przygotował Michał Olender. Już jakiś czas temu w naszych głowach narodził się pomysł o stworzeniu filmu obrazującego naszą firmę. Bardzo się cieszymy, że pomysł faktycznie wszedł w życie! Na filmiku możecie zobaczyć: nasz […]

Google post – nowa funkcja do promocji firm lokalnych

google-post

Posiadasz małą lub średnią firmę i chcesz dotrzeć do Twoich lokalnych odbiorców? Google właśnie wprowadziło bezpłatną usługę Google post, dzięki której bezpośrednio w wyszukiwarce poinformujesz swoich klientów o promocjach, produktach i wydarzeniach związanych z Twoją firmą. Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega usługa Google posts, jak z niej skorzystać oraz co możesz dzięki temu zyskać, przeczytaj artykuł i wykorzystaj posty w swojej […]

Jak tworzyć skuteczne teksty SEO?

teksty-seo

Wartościowa treść to obecnie niezbędny element jeśli zależy nam na dobrze wypozycjonowanej stronie, dzięki której klienci będą mogli zapoznać się z ofertą świadczonych przez nas usług. Aby pozyskać tego typu treści, które pozytywnie wpłyną na pozycję strony w wyszukiwarkach, powinniśmy zainwestować w teksty SEO. #wiemyjak Artykuły SEO są tworzone pod indywidualne wymagania klientów. Ich przygotowaniem zajmują się najczęściej […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 15,56% dla Ogroland.pl dzięki analityce internetowej?

strona-glowna-klienta

Dla naszego klienta Ogroland.pl w ramach usługi pozycjonowania stron została przeprowadzona analiza strony www przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Wykazała ona potrzebę zmian pod kątem użyteczność (UX) witryny. Dzięki wprowadzonym przez nas zmianom, współczynnik konwersji wzrósł o 15,56%! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Mianem UX – User Experience – określa się wrażenie użytkownika, jakiego doświadcza podczas […]

Optymalizacja konwersji – co to takiego?

optymalizacja-konwersji

Optymalizacji konwersji może przynieść Ci wiele korzyści – sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na Twojej stronie, które mogą zwiększyć konwersję. Poznaj pojęcie stopy konwersji i zobacz, co możesz zrobić aby uzyskać oczekiwane efekty! Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę. Mimo iż […]

Drugie spotkanie z cyklu Aula Polska w Krakowie. Poznamy tajniki skutecznej reklamy!

aula-polska

Już 3 października 2017 roku odbędzie się po raz drugi w Krakowie spotkanie z cyklu Aula Polska. Pierwsza Aula w Krakowie odbyła się w maju tego roku i wprowadziła uczestników w tajniki e-commerce. Z kolei październikowa edycja dostarczy nam wiedzy o skutecznej reklamie. Idea Auli Polskiej Aula Polska to regularne, odbywające się od 2007 roku darmowe spotkania, których ideą jest promocja kultury przedsiębiorczości […]

Typy reklam Adwords, czyli jakie możliwości reklamowe oferuje Google

typy-reklam-adwords

System Google AdWords umożliwia reklamowanie się w różnych miejscach w internecie, w czym pomagają różne typy reklam AdWords. Dowiedz się więcej o dostępnych kampaniach AdWords i poznaj formaty reklam AdWords, co pozwoli Ci zyskać większą swobodę przy wyborze odpowiednich działań reklamowych. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Znając typy reklam AdWords zdecydowanie łatwiej można dopasować daną reklamę do […]

Niebezpieczne vs bezpieczne techniki seo – które wybrać?

techniki-seo

O „czarnym” SEO i wykorzystywanych w tym zakresie technikach pozycjonowania pisaliśmy na blogu już niejednokrotnie. Tym razem przypomnimy je pokrótce oraz przedstawimy dobre techniki SEO, które doskonale zastąpią nieetyczne pozycjonowanie. Jaka technika SEO jest najlepsza dla Twojej strony? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Dlaczego warto wykorzystywać dobre techniki SEO? Pozycjowanie stron i związane z nim techniki „czarnego” SEO mogą dać szybkie […]

Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne

optymalizacja-strony-pod-google

Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją również niezbędne dla widoczności witryny czynności o charakterze kreatywnym. Obydwa warianty, choć różnią się strategią są potrzebne, a zachowanie […]

Stosuj rozszerzenia reklam AdWords i bądź skuteczniejszy niż Lewandowski

rozszerzenia-reklam-adwords

Rozszerzenia reklam AdWords dają reklamodawcom wiele możliwości promocji swojego biznesu. Ich podstawowym zadaniem jest przede wszystkim zachęcenie większej liczby potencjalnych klientów do kliknięcia w reklamę. Poznaj rozszerzenia od podszewki! #wiemyjak Rozszerzenia dostępne w AdWords definiowane są jako specjalne funkcje udostępnione przez Google, które wyposażają reklamy w nowe możliwości. Korzystając z rozszerzeń wzbogacimy przekaz marketingowy o dodatkowe informacje o firmie prezentując np. […]

Zajęliśmy 3. miejsce w Wyzwaniu Search Excellence!

Nagrody Google Search Excellence

Wakacje już się skończyły, ale my możemy cały czas cieszyć się z efektów wakacyjnych wyzwań w których przyszło nam wziąć udział! Nasz Zespół Reklam Google zajął 3 miejsce w Wakacyjnym Wyzwaniu Search Excellence i właśnie otrzymaliśmy paczkę z nagrodami. Przeczytaj o czym świadczy to wyróżnienie. #wiemyjak Stale śledzimy wszelkie konkursy Google’a i bardzo chętnie bierzemy w nich udział – w ostatnim czasie postanowiliśmy powalczyć […]

Poszukujemy Specjalisty SEO off-site

specjalista_seo_off_site

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział Realizacji firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista SEO […]

Poszukujemy Doradcy Klienta!

ogloszenie-doradca-klienta-3

Pracujemy wyłącznie w oparciu o zapytania przychodzące (nie sprzedajemy na „zimno”). Jeśli zostaniesz naszym pracownikiem i zwiążesz się z nami na dłużej dzięki „niekończącym” się szkoleniom zostaniesz prawdziwym ekspertem w dziedzinie marketingu online. Prawdziwym doradcą klienta a nie tylko sprzedawcą! Oferujemy więcej niż inni. Jeśli chcesz się rozwijać oraz szukasz zadań, które będą dla Ciebie wyzwaniem to napisz do nas. WYŚLIJ […]

Remarketing AdWords – skuteczne strategie

rodzaje-strategii-remarketingu

Remarketing AdWords to dobry krok jeśli zależy Ci na ponownym dotarciu do klientów, którzy opuścili Twoją stronę. Poznaj bliżej to pojęcie i dowiedz się jakie istnieją strategie remarketingowe – wybierając odpowiednią można poprawić skuteczność swoich działań. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Marketing internetowy to obecnie, obok marketingu bezpośredniego najpopularniejsza forma promocji produktu. Wśród […]

Web usability, czyli jak ważna jest użyteczność stron www

uzytecznosc-strony-www

Siadasz przed klawiaturą, włączasz komputer i szukasz interesujących stron w sieci. Jeszcze nie masz pojęcia, że za chwilę poddasz próbie web usability, czyli użyteczność przeglądanych witryn www. Z marszu pomijasz te, które odpychają szatą graficzną, są nieczytelne i wymagają instalacji dodatkowych wtyczek do przeglądarki. Nie chcesz tracić czasu na witryny, które nie chcą z Tobą współpracować. Wolisz czytać te, które […]

Poszukujemy analityka internetowego!

analityk-internetowy

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział Realizacji firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Analityk internetowy […]

Jak pozyskaliśmy ponad 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl dzięki content marketingowi?

strona-klienta1

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania, nasi specjaliści z działu promocji contentu zaplanowali i przeprowadzili publikację i promocję tekstu sponsorowanego na powiązanym tematycznie portalu. Dzięki tym działaniom pozyskaliśmy między innymi 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl. Przeczytaj case study i poznaj więcej uzyskanych efektów dzięki przeprowadzonej akcji! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Cel i plan publikacji Tezeusz.pl to […]

W jaki sposób wskaźnik CTR pomoże Ci odnieść sukces w sieci?

przykladowe-sposoby-na-poprawe-wskaznika-ctr

Prowadząc kampanie AdWords reklamodawcy bez wątpienia zależy na osiągnięciu jak najwyższej skuteczności. Wskaźnik CTR jest jednym z wyznaczników skuteczności, gdyż określa jak często osoby, które widzą reklamę w nią klikają, dlatego warto poznaj jego definicję i dowiedzieć się  jakimi działaniami możemy go poprawić! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Oczywistym jest, że inwestując w kampanie reklamowe AdWords pragniemy […]

Poznaj 18 kreatywnych sposobów na darmowe linkowanie

linkowanie-infografika

Linkowanie to dziedzina, którą musi zajmować się każda osoba pozycjonująca serwis internetowy. Linki prowadzące do witryny są niezwykle ważne, jeżeli chodzi o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele konwencjonalnych sposobów na zdobycie linków, ale bardzo często są one płatne. Czy można zatem pozyskać linki do strony całkowicie za darmo i zrobić to kreatywnie?  Oczywiście, że tak! W tym […]

Poszukujemy Specjalisty SEO on-site!

specjalista-seo-on-site

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział SEO firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista SEO […]

Co to jest landing page i jak ją pozycjonować ?

eactive_ilustracja-112_v3

Landing page, czyli strona docelowa albo strona lądowania jest witryną, na którą kierujemy użytkownika w związku z prowadzoną kampanią i oczekujemy, że podejmie on na niej oczekiwane przez nas działanie, na przykład: dokona zakupu, zapisze się do newslettera, dołączy do wydarzenia czy założy konto. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Landing page może służyć jako narzędzie promocyjne w konkretnej […]

Uczestniczyliśmy w szkoleniu „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?”

szkolenie-pozycjonowanie-stron

Kolejne branżowe wydarzenie za nami! Tym razem Michał Kamiński poszerzał swoją wiedzę na warsztatach prowadzonych przez Pawła Gontarka (w środowisku funkcjonującego jako Zgred), który w trakcie spotkania zdradził „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?” #wiemyjak Odkrycie tajników, jakimi rządzi się wyszukiwarka Google, to niełatwe zadanie. By nie przegapić najnowszych rozwiązań i dbać o skuteczność naszych działań, […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

audyt-adwords

Audyt AdWords pozwoli Ci dogłębnie przeanalizować prowadzoną kampanię AdWords i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu może ocenić, czy obecna kampania spełnia swoje założenia – dowiedz się więcej o takich działaniach. #wiemyjak   POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Prowadzenie firmy bez działań z zakresu marketingu internetowego, jest mówiąc w dużym skrócie, […]

Wyszukiwanie głosowe a SEO

wyszukiwanie-glosowe

Do niedawna wydawanie poleceń głosowych komputerowi było zarezerwowane tylko dla filmów science-fiction, w których bohaterowie przemierzali kosmos, a jednostka centralna była ich jedynym towarzyszem. Firma Google postanowiła wcielić pomysły z sal kinowych w życie i udostępnia swoim użytkownikom wyszukiwanie głosowe. Wraz z jego rozwojem rozwojem, usługa ta staje się coraz bardziej istotna ze względu na SEO i może być znakiem nadchodzącej rewolucji. […]

Jak wykorzystać Narzędzia dla webmasterów Google?

narzedzia-dla-webmasterow-google

Narzędzia dla webmasterów Google, czyli Google Search Console, dawniej Google Webmasters Tools. Umożliwia monitorowanie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania oraz udostępnia szereg wartościowych zasobów dla webmasterów. W dzisiejszym artykule opiszemy, na co możemy liczyć korzystając z tych narzędzi i w jaki sposób wspomagają one konkretne działania związane z pozycjonowaniem stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Panel Google Search Console […]

Reklama Google Shopping, czyli krótko, jasno i na temat

skutecznosc-google-shopping

Reklama Google Shopping to dla reklamodawcy dobra okazja, aby pokazać swoje produkty w wyszukiwarce Google w formie graficznej. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy, a także sprawdź co wpływa na jej efektywność. Co przemawia do Ciebie bardziej – to, gdy ktoś przekonuje, że posiada produkt, który może Ci się przydać czy to, gdy faktycznie Ci go pokazuje? A może […]

Pozycjonowanie wizerunkowe – dlaczego opinie są ważne dla SEO?

opinie-google

Mówi się, że każdy PR to dobry PR, jednak jeśli chodzi o opinie konsumentów na temat produktów i usług w internecie, zdanie to się nie sprawdza. Doświadczony sprzedawca wie, że o klienta trzeba dbać, a negatywne komentarze mogą nieść za sobą serię niepowodzeń. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, dlaczego opinie wystawiane przez klientów są ważne dla Twojej firmy oraz co zrobić, […]

Jak zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249% dla Atu taxi dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-klienta

Nasi specjaliści reklam Google zaplanowali oraz wdrożyli dla naszego klienta Atu taxi kampanię linków sponsorowanych, w wyniku której zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249%. Przeczytaj case study i poznaj dokładne działania! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych Atu taxi to warszawska firma usługowa oferująca tanie przejazdy na terenie stolicy oraz w jej okolicach. Posiadają również specjalną […]

Jak sprawić, by strona docelowa i jakość szły w parze?

jakość-strony-docelowej

Gdy prowadzisz kampanie AdWords, Google nie tylko weryfikuje poprawność samej reklamy, ale też ocenia jakość Twojej strony docelowej. W końcu ważne jest, aby link sponsorowany kierował do strony, która trafnie odpowiada tematyce reklamy i jest użyteczna dla użytkownika. Na co warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o stronę docelową? I jak poprawić jej jakość? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Wzięliśmy udział w Programie Mentoring!

program mentoringowy

Niedawno zakończyła się VI edycja Programu Mentoring skierowanego dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego w której braliśmy czynny udział. Z przyjemnością dzielimy się naszą wiedzą – tym razem Michał Kliszczak spotkał się ze studentami w celu przekazania im swoich doświadczeń zawodowych i wiedzy z zakresu zarządzania i biznesu. Dowiedz się więcej o idei Programu! Bardzo chętnie uczestniczymy w różnych projektach i dzielimy się swoją wiedzą z innymi […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to