EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

PraSEOwka #4

praSEOwka-listopad-zajawka

Listopad był niezwykle spokojnym miesiącem jeżeli przyjrzymy się wydarzeniom w branży SEO. Nie oznacza to jednak, że nie działo się nic ciekawego! Najwięcej zmian pojawiło się w niezastąpionym Google Search Console. Zapraszamy do lektury! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć grudzień. #wiemyjak Google, a czas wczytywania strony Nie musimy nikogo przekonywać, że prędkość wczytywania strony ma ogromny […]

Kampania social media – 5 sposobów na zdobycie klientów!

kampania-social-media-miniatura

Kampania social media to obecnie skuteczny i godny polecenia sposób na dotarcie do potencjalnego klienta w sieci, wypromowanie swoich produktów i zwiększenie sprzedaży. Na pewno wiesz, że najlepszym sposobem jest „polowanie” na klienta w jego naturalnym środowisku! A to środowisko to dzisiaj media społecznościowe. Przedstawiamy skuteczne w social media przykłady na zdobycie klientów. #wiemyjak Kampania w social media – reklama wielu możliwości! […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

reklama-sklepu-internetowego-wybierz-narzedzia-do-promocji-miniatura

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny przychód. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupiają się działania internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby reklamowanie […]

Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy na stronę? Optymalizacja formularza w praktyce

formularz-na-strone-2-miniatura

Z pewnością możemy przyznać, że najczęściej spotykanym miejscem konwersji na stronach internetowych są formularze. W zależności od typu serwisu, branży, czy miejsca na stronie, możemy wyróżnić wśród nich wiele rodzajów – zaczynając od kontaktowych, czy rezerwacyjnych, kończąc na formularzach zamówienia w sklepie internetowym. W zasadzie korzystając z wszelkich usług w internecie każdy z nas wypełnia je na co dzień. Jednak […]

eCommerce – 12 pomysłów na Black Friday 2019

Black Friday - 12 rad dla e-commerce

Eksperci z EACTIVE – Agencji Marketingu Online radzą: Black Friday to prawdziwe święto zakupów, na którym zyskują nie tylko konsumenci, ale także (jeśli nie przede wszystkim!) sprzedawcy. Nie ma przecież lepszego sposobu na wzrost sprzedaży, niż dostarczenie atrakcyjnej promocji osobom, które w tym czasie oddają się szaleństwu zakupów. Wystarczy wprowadzić kilka rozwiązań, które nie wymagają wielkich nakładów […]

E-senior – nowy profil klienta na rynku e-commerce

e-senior-miniatura

Osoby po 60. roku życia istnieją w naszych głowach jako stereotypowi staruszkowie, którzy zakupów najchętniej dokonują stacjonarnie, w ulubionych sklepach, a najbardziej zaawansowany technologicznie sprzęt jaki posiadają to telewizor. Ale czy taki profil klienta jest nadal aktualny? Przeczytaj nasz artykuł i zweryfikuj swoje informacje. #wiemyjak Nowy profil klienta – senior w sieci Na początek sprecyzujmy, kogo określamy mianem senior lub […]

PraSEOwka #3

praSEOwka-pazdziernik2-zajawka

Witamy w listopadzie! Jeżeli jesteście ciekawi co nowego wydarzyło się w branży SEO, jest BERT i jakie zmiany w ochronie prywatności szykuje Google – zapraszamy do lektury kolejnej praSEOwki. Oto skrót najważniejszych informacji, które przygotują Was na kolejny miesiąc. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Nowy algorytm wyszukiwarki Google Pod koniec października Google wprowadziło planowana aktualizację algorytmu pod nazwą BERT (ang. […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla naszego klienta cloveris.pl o 152,99% dzięki analityce internetowej?

case_study_cloveris_zajawka

Jakie czynniki wpływają na skuteczność firmowej strony internetowej? Co sprawia, że oprócz ruchu generuje ona równomierne przychody? Na potrzeby naszego klienta cloveris.pl odpowiedzieliśmy na te pytania i zamieniliśmy je w efekty. Przeczytaj i dowiedz się więcej. #wiemyjak Sklep internetowy Cloveris to firma oferująca wysokiej jakości meble ogrodowe. Priorytetem marki jest pomoc klientom w stworzeniu komfortowej przestrzeni, która będzie nie […]

Raport seo, czyli co otrzymasz współpracując z agencją

raport-seo-jak-czytac-zeby-zrozumiec-miniatura

Dobra współpraca z agencją seo jest niezbędna do osiągnięcia jak najlepszych wyników dla widoczności witryny w internecie. Komunikacja to jedno, ale analiza pracy specjalistów i stosowanie się do ich porad również jest bardzo ważne. Czy raport seo jest przydatny, czy to tylko strata czasu? Dowiedz się jak go analizować i na co zwracać uwagę. #wiemyjak SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI Czym […]

Co to jest social media marketing i jakie oferuje możliwości?

social-media-marketing-zbuduj-relacje-z-klientem-zajawka

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w social mediach, to nie istniejesz. Do niedawna dotyczyło to jedynie osób prywatnych. Jednak obecnie do tej teorii można odnieść również przedsiębiorców. Jeżeli firma nie ma swoich profili na portalach społecznościowych, to wiele osób, dla których społecznościówki są cennym źródłem informacji, nigdy się o niej nie dowie. […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-co-tworzysz-dla-klienta-zajawka

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. #wiemyjak SKONTAKTUJ SIĘ […]

PraSEOwka #2

praSEOwka-wrzesien-2-zajawka

Wrzesień nas nie zawiódł i oprócz pięknej pogody dostarczył mnóstwo ciekawych aktualizacji i newsów. Zebraliśmy je dla Was w kolejnej praSEOwce! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć kolejny miesiąc. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Nowe atrybuty linków Po prawie 15 latach od wprowadzenia atrybutu rel=“nofollow” Google dodało dwa nowe sposoby opisywania linków: rel=“sponsored” do oznaczania linków sponsorowanych np: […]

Jak zaplanować koszty reklamy – budżet kampanii reklamowej Google Ads pod kontrolą

koszty-reklamy-jak-zaplanowac-budzet-google-ads-zajawka

Szukanie nowych rozwiązań marketingowych dla firmy wiąże się z koniecznością zaplanowania, ile tak naprawdę jesteśmy w stanie przeznaczyć na nie pieniędzy. Dodatkowo dochodzi analiza potrzeb naszego klienta, gdzie przebywa i jakie mogą być punkty styku z naszą marką. Jeżeli ta analiza doprowadzi do wniosków, że nasz klient praktycznie żyje online, a w razie konieczności zdobycia wiedzy, pytań, wątpliwości czy chęci […]

Jak promować stronę internetową?

jak-promowac-strone-nie-daj-sie-przytloczyc-zajawka

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. #wiemyjak #wiemyjak wypromować Twoją stronę SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że […]

Kampania AdWords krok po kroku, czyli zacznij reklamować się w Internecie

Kampania AdWords krok po kroku

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords (Ads) są obecnie jedną z najbardziej popularnych form reklamy w Internecie. Widząc skuteczność internetowych działań marketingowych, teraz każdy chce lepiej poznać tajniki przeprowadzania kampanii AdWords. W dzisiejszym artykule pokażemy Ci jak zacząć w AdWords krok po kroku, stworzyć pierwszą kampanię i zacząć reklamować produkty lub usługi w wyszukiwarce Google. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

Jak wprowadziliśmy kluczową frazę dla naszego klienta familiasa.pl do TOP3 dzięki strategii link buildingu?

eactive-familiasa-case-study-zajawka

Pozycjonowanie strony to proces, w który zaangażowanych jest wiele czynników. W tym case study zwracamy uwagę na działania z zakresu link buildingu. Jakie linki zdobywać dla strony klienta? Czym charakteryzuje się dobry link? Jak profil linkowy wpływa na pozycje strony w rankingu wyszukiwarki? Przeczytaj case study!  #wiemyjak O naszym kliencie… Fundusz Hipoteczny Familia SA to wyspecjalizowana instytucja finansowa powołana […]

PraSEOwka #1

praSEOwka-sierpien-(2)-zajawka

Za nami sierpień – kolejny wakacyjny miesiąc, który upłynął pod znakiem urlopów oraz całkiem sporych zmian w świecie SEO. Spieszymy więc z nowym cyklem artykułów, czyli praSEOwką! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć wrzesień. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Wyciek czarnej listy fraz od Google Miano najważniejszego seo-newsa tego miesiąca przypadło, niestety niechlubnie, Google. Project Veritas, czyli […]

Obalamy mity o AdWords (Ads), czyli nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

obalamy-mity-o-adwords-zajawka

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o różnych mitach dotyczących AdWords. Większość z nich na szczęście mija się z prawdą. W tym artykule zestawimy ze sobą najważniejsze fakty oraz mity i rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i tak naprawdę stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. WYŚLIJ ZAPYTANIE Obecnie specjaliści Google Adwords mają wiedzę, umiejętności i lata doświadczeń. […]

Marketing szeptany w internecie… czyli jak być na ustach wszystkich

marketing-szeptany-w-internecie-zajawka

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w Internecie może przynieść firmie, jej produktom bądź usługom oraz klientom, wymierne korzyści. #wiemyjak Co to jest marketing szeptany? Przyszła więc pora na to, aby odpowiedzieć sobie na pytanie co […]

SEO poradnik dla ecommerce

poradnik-seo-znajdz-klientow-dla-swojego-sklepu-zajawka

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy na pewno zastanawiałeś się wielokrotnie kto kupuje online i jak pozyskać więcej użytkowników na swoją stronę. Określenie i zrozumienie zachowań swojej grupy docelowej ma ogromne znaczenie dla działań marketingowych. Optymalizacja witryny e-commerce to pierwszy krok do zwiększenia liczby klientów. Poniżej przedstawiamy SEO poradnik, jak wykorzystać potencjał sklepu internetowego, żeby był widoczny w wyszukiwarce i przynosił […]

Geotargetowanie jako strategia reklamy – znajdź klientów dzięki ich lokalizacji!

geotargetowanie-czyli-strategia-reklamy-zajawka

W ilu miejscach udostępniamy dane o naszej lokalizacji? Zapewne mało kto się nad tym zastanawia codziennie korzystając ze swojego smartfona. I o ile jako użytkownicy pogodziliśmy się z sytuacją albo wręcz nie zwracamy na to uwagi – to jako reklamodawcy nie możemy ignorować tych danych! Wykorzystując informacje zdobyte dzięki geolokalizacji mamy wiele możliwości, jak dotrzeć do naszego klienta! […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Agencja-seo-po-czym-poznac-wlasciwa_miniatura

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Jak promować sklep internetowy?

jak-promowac-sklep-internetowy-mini

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Podpowiadamy, w jakie kanały promocji warto zainwestować oraz, które działania sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojego sklepu online! #wiemyjak wypromować Twój sklep internetowy ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ […]

Co to jest marketing internetowy?

co-to-jest-marketing-internetowy-mini

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi firmie online marketing. W końcu możliwości dotarcia do naszej grupy docelowej jest wiele i nie warto chować się przed potencjalnymi klientami #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

SEO storytelling jako przykład skutecznej komunikacji z klientem

seo-storytelling-mini

Jaki komunikat skierować do odbiorców naszej marki? Jaką historię przekazać? Które wartości marki powinny być podkreślone w komunikatach marketingowych? Takich pytań można mnożyć, a ustalenie odpowiedzi jest częścią strategii marketingowych. Pozycjonowanie strony to jedno z działań, które wspierają komunikację naszej marki. SEO storytelling to przykład jak wzmocnić równocześnie stronę w rankingu wyszukiwarki i relację z klientem. #wiemyjak SEO Storytelling – od […]

Projekt kampanii reklamowej. 6 wskazówek tworzenia kampanii internetowej

kampania-internetowa-jak-reklamowac-online-mini

Podejście do projektu kampanii reklamowej może być różne, a sposobów dotarcia do potencjalnych klientów niezliczenie wiele. Możliwości, jakie zapewniają narzędzia reklamowe od Facebooka czy Google, są kuszącą opcją do tworzenia kampanii internetowej. W końcu skoro można ustawić kampanie reklamowe w oparciu o zainteresowania, wiek czy ostatnie ważne zmiany w życiu użytkownika – projekt kampanii reklamowej nabiera nowego znaczenia. 1. Ustal, […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

audyt-adwords-czyli-dobry-krok-mini

Audyt AdWords pozwoli Ci dokładnie przeanalizować prowadzoną kampanię Google Ads i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu potrafi ocenić czy obecna kampania spełnia swoje założenia, jaki potencjał ma założony budżet oraz  jaki może przynieść efekt sprzedażowy. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Prowadzenie firmy bez działań z zakresu marketingu […]

Psychologia reklamy – jak komunikować do pokoleń klientów?

eactive-psychologia-reklamy-mini

Jak komunikować reklamy do Milenialsów? W jaki sposób wzbudzić zaangażowanie wśród grupy seniorów? Jak zainteresować daną ofertą pokolenie Z? Według IAB Polska w 2018 roku wydatki na reklamę wzrosły o 12% i wyniosły prawie 4,5 mld złotych! Codziennie do konsumentów docierają setki reklam, konkurencja jest ogromna. O tym jak tworzyć skuteczny przekaz marketingowy mówi psychologia reklamy. Naprawdę warto przyjrzeć się […]

Festiwal SEO 2019 – relacja z bonusem

festiwal-seo

Choć pogoda w Katowicach nie rozpieszczała, a na horyzoncie nieśmiało uśmiechał się zbliżający weekend, piątkowe popołudnie EACTIVE spędziło bardzo aktywnie. Przez 6 intensywnych godzin kilkunastu naszych specjalistów zgłębiało tajniki wiedzy SEO w trakcie siódmej już edycji – jak sami o sobie piszą jej organizatorzy – najważniejszej i największej konferencji w polskiej branży SEO, czyli Festiwalu SEO 2019. Wydarzenie odbywało się 10 […]

Audyt strony internetowej – wszystko co musisz o nim wiedzieć

po-co-firmie-audyt-eactive-mini

Myślałeś o analizie strony swojej firmy? Zastanawiasz się czy audyt witryny jest dla Ciebie? Poznaj rodzaje audytów. Dowiedz się, który audyt strony warto przeprowadzić i dlaczego. Przeczytaj nasz artykuł. Czym jest audyt strony internetowej? Audyt strony internetowej ma jeden cel – dokładne przeanalizowanie strony. Taka analiza powinna uwzględniać elementy mające bezpośredni i pośredni wpływ np. na pozycjonowanie witryny. […]

Jak zwiększyliśmy liczbę fanów o 175,46% dla fanpage’a SIEGENIA-Group Polska dzięki Facebook Ads?

wzrost-liczby-fanow-siegenia-case-study-eactive-zajawka

W funkcjonowaniu firmy ważne jest skuteczne łączenie różnych obszarów jej obecności w internecie. Strona internetowa to podstawa, ale ważne jest też wsparcie mediów społecznościowych. Dla naszego klienta Siegenia prowadziliśmy działania z zakresu Facebook Ads. Celem naszych działań było wzmocnienie fanpage’a firmy: SIEGENIA – Group Polska, co miało przełożyć się również na zwiększenie ruchu na stronie, a także zwiększenie […]

5 sposobów na… branding przez link building

czy-wiesz-co-to-link-branding-mini

Chcesz pracować nad brandingiem, a jednocześnie wiesz, że pozycjonowanie jest niezwykle ważne? A może już jesteś w TOP-ach, ale sprzedaż nadal nie jest Twoją mocną stroną? Sprawdź, jak można połączyć branding z link buildingiem i jakie korzyści może to przynieść Twojemu biznesowi. Podsłuchaj, co o Tobie mówią Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju powiedział przed laty […]

Tworzenie landing page pod konwersję czy SEO – która strona lądowania będzie lepsza?

konwersja-czy-seo-mini

Kiedy przychodzi czas na tworzenie landing page zazwyczaj jest to związane z prowadzonymi aktualnie kampaniami marketingowymi. Reklamy, czy to w mediach społecznościowych, czy w ramach kampanii Google Ads, odsyłają użytkownika do strony lądowania, która ma doprowadzić do zrealizowania określonego celu – konwersji. Jednak wykorzystanie landing page’a nie musi się kończyć na kampaniach reklamowych. Dzięki SEO możemy utrzymać naszą […]

Reklama LinkedIn i rekrutacja? O tym jak marketing może pomóc HR-owi.

eactive-reklama-LinkedIn-i-rekrutacja-mini

Wyścig o pracownika trwa. Obecna stopa bezrobocia w Polsce jest bardzo niska, według GUS w styczniu 2019 roku wynosiła 6,1%. Wciąż mówi się o rynku pracownika i o tym jak trudno pracodawcy znaleźć dobrego specjalistę. W jaki sposób wspomóc działania HR i sprawić by rekrutacja była skuteczniejsza?  Jak zdobyć więcej CV? W tym może okazać się pomocny marketing. Konkretnie – reklama LinkedIn, […]

EACTIVE najbardziej widoczną witryną wg Senuto

EACTIVE-najbardziej-widoczną-witryną-wg-Senuto

Wielki sukces naszej agencji! Znaleźliśmy się na 1. miejscu najbardziej widocznych witryn Google w kategorii Marketing wg Senuto #wiemyjak   Źródło: Raport Senuto Raport powstał na podstawie danych z narzędzia Senuto. Sklasyfikowanych zostało w nim 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing działających w polskim Google. Z najwyższym wynikiem widoczności i największą liczbą fraz w TOP10 związanych z marketingiem, triumfowaliśmy w wielkim zestawieniu. To bardzo […]

Jesteśmy w Raporcie ,,Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”

zajawka-raport-odpowiedzialny-biznes-eactive

Troska o lokalne środowisko jest dla nas bardzo istotna, co zostało również dostrzeżone przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Nasza akcja ,,Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew’’ znalazła się wśród wyróżnionych w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”. Naszymi działaniami przyczyniliśmy się do realizacji aż trzech Celów Zrównoważonego Rozwoju: Cel nr 11 – Zrównoważone miasta i społeczności, Cel nr 13 – Działania […]

Skuteczne pozycjonowanie lekiem na całe zło – jak rozwinąć firmę, żeby biznes w internecie się kręcił. CZĘŚĆ II

rozwoj-firmy-skuteczne-pozycjonowanie-zajawka

Zdecydowałeś: chcę pozycjonować firmową stronę! Na co zwrócić uwagę podczas współpracy z agencją SEO? Jakich efektów można oczekiwać? Droga do sukcesu, jakim niewątpliwie będzie wzrost sprzedaży Twojej firmy może wymagać czasu i poświęceń. Jeżeli jednak wiesz, że pozycjonowanie to rozwiązanie dla Ciebie, nie ma sensu odkładać tego w czasie. Konkurencja nigdy nie śpi, a w Internecie sytuacja zmienia się […]

Jak zwiększyliśmy zwrot z nakładów na reklamę ROAS o 132% dla galante.pl dzięki optymalizacji kampanii Google Ads?

eactive-galante-case-study-3-zajawka

Dla naszego klienta, sklepu internetowego galante.pl, prowadzimy kampanie Google Ads. Głównym działaniem, opisanym w poniższym case study, była optymalizacja kampanii, co w efekcie miało doprowadzić do zwiększenia zysków sklepu internetowego. Jakie wskaźniki decydują o rentowności kampanii? Przeczytaj i dowiedz się więcej. #wiemyjak O naszym kliencie Sklep internetowy Galante działa od 2007 roku, oferuje szeroki asortyment galanterii skórzanej i eleganckich prezentów. […]

Lejek marketingowy – dlaczego Twój e-commerce go potrzebuje?

lejek-marketingowy-droga-klienta-do-twojego-sklepu-zajawka

Obecność i sprzedaż w internecie jest dla większości firm czymś naturalnym. Jednak samo uruchomienie sklepu, ba, nawet rozpoczęcie kampanii reklamowej w wyszukiwarce czy social mediach, nie wystarcza do osiągnięcia sukcesu. Nie ważne w jakiej branży pracujesz, możesz być pewien jednego – konkurencja już tam jest. Miarą sukcesu nie zawsze będzie najlepszy asortyment czy atrakcyjne ceny. W e-commerce, gdzie sprzedaż (szczególnie […]

Reklama na LinkedIn – dowiedz się jak skutecznie promować swoją firmę

zajawka-linkedin

Reklama na LinkedIn ma ogromny potencjał. Na portalu jest zarejestrowanych ponad 600 milionów użytkowników z całego świata. Dla porównania Polska ma prawie 38 milionów mieszkańców. Społeczność LinkedIn to aż 13 razy więcej, ta liczba robi wrażenie! Warto wykorzystać tak wielką bazę kontaktów i komunikować do nich. #wiemyjak Dowiedz się jak reklamować swoją markę na LinkedIn. Przekonaj się […]

Pozycjonowanie firmy lekiem na całe zło. Nie zastanawiaj się jak pozycjonować swoją stronę – zacznij działać! CZĘŚĆ I

zajawka-seo-rozwiazaniem-problemow-twojej-firmy

Co jest największym problemem Twojej firmy? brak wyników sprzedaży mała rozpoznawalność marki porzucony koszyk zakupowy mało transakcji brak nowych klientów Czy te problemy brzmią znajomo? Inwestujesz w nowe rozwiązania, a one nie przynoszą pożądanych efektów? Pozycjonowanie firmy może być lekiem na całe zło. Dlaczego wysokie pozycje w wyszukiwarce mają znaczenie i jak to wpływa na rozwój Twojego biznesu? NAPISZ […]

Ostatnie szkolenia 2018 roku – SEO i social media bez tajemnic

Ostatnie szkolenia 2018 roku – SEO i social media bez tajemnic

Pod koniec 2018 roku, nasi pracownicy uczestniczyli w wielu branżowych szkoleniach i spotkaniach networkingowych. Tym razem górowały wydarzenia z zakresu SEO oraz social media – dowiedz się, gdzie zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe kontakty #wiemyjak SEO MeetUp To połączenie dużej dawki wiedzy branżowej i spotkania networkingowego, które w tym roku zawitało do Wrocławia. W wydarzeniu brał udział niemal cały Dział Sprzedaży. Podczas […]

Sprawdź jak reklamować aplikacje mobilne – POZNAJ 6 sposobów

jak-reklamowac-aplikacje-mobilne_zajawka

Niestety niewielki odsetek aplikacji ma szansę na sukces. Według badań Spicy Mobile 60% użytkowników w Polsce instaluje maksymalnie 2 aplikacje miesięcznie. Poza tym większość tego typu programów jest otwierana tylko raz – zaraz po instalacji, następnie użytkownicy o nich zapominają. W jaki sposób przekonać klientów do regularnego korzystania z aplikacji? Co zrobić by konsumenci je chętnie pobierali? Jak […]

EACTIVE członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji

EACTIVE członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji

Jednym z wielu zeszłorocznych sukcesów EACTIVE było dołączenie do Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Tym samym potwierdziliśmy, że wysoka jakość procesów rekrutacyjnych i zadowolenie kandydatów są dla nas priorytetem #wiemyjak Rekrutacja na najwyższym poziomie Celem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest dbałość o jakość procesów rekrutacyjnych. W EACTIVE staramy się aby każdy kandydat czuł się pewnie i komfortowo podczas rekrutacji, […]

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

zajawka-swieta-2018-eactive

Życzymy wesołych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnym gronie oraz szczęśliwego Nowego Roku!  Zespół EACTIVE #wiemyjak

Jak zwiększyliśmy widoczność o 231% dla klienta z branży szkoleniowej dzięki pozycjonowaniu?

eactive-branza-szkoleniowa-case-study-2-zajawka

Firma: serwis internetowy z branży szkoleniowo-doradczej Cel: praca nad pozycjonowaniem serwisu w wyszukiwarce Efekt: wzrost widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania  Porównując okres z początków współpracy od stycznia do października 2016 do tego samego okresu roku bieżącego, dzięki wprowadzonym zmianom: liczba UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 66,58% liczba NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 58,08% liczba SESJI wzrosła o 60,09% WIDOCZNOŚĆ TOP3 wzrosła o […]

12 niezbędnych aplikacji potrzebnych do przetrwania świąt

infografika-swiateczna-2018-zajawka.jpg

Zależy Ci na skutecznej promocji aplikacji mobilnej? Już w styczniu na naszym blogu pojawi się artykuł dotyczący sposobów reklamowania aplikacji. Chcesz porozmawiać z nami wcześniej? NAPISZ DO NAS  

Dlaczego warto być SMART? Cele marketingu pod kontrolą

koncepcja-smart-w-marketingu-miniatura

Planowanie działań marketingowych to wyzwanie dla każdego, kto kiedykolwiek musiał się z tym zmierzyć. W końcu nieograniczone możliwości, jakie zdaje się nam zapewniać współczesny świat zarówno w rzeczywistości wirtualnej, jak i rzeczywistej, trzeba jeszcze pogodzić z ograniczonymi budżetami i wizjami właścicieli firm czy zarządu. W ten sposób marketingowcy stają ze swoimi chęciami przenoszenia gór przed torem przeszkód do pokonania. Warto jednak wrócić […]

Świętujemy i pomagamy – mikołajki w EACTIVE

mikolajki-eactive-2018-zajawka

Świąteczna atmosfera zawitała wczoraj do EACTIVE! W tym roku nie tylko dzieliliśmy się prezentami we wspólnym gronie, ale również postanowiliśmy wesprzeć potrzebujące zwierzaki z TOZ Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. #wiemyjak Od wczoraj w EACTIVE można poczuć świąteczny klimat. W tym roku zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie mikołajkowego losowania pośród naszych pracowników. Każdy przygotował świąteczny prezent dla wylosowanej osoby. […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

przebudowa-strony-zalecenia-miniatura

Piękna, dopracowana w każdym szczególe strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to