EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Skuteczna reklama w Internecie – jak ją przygotować?

skuteczna-reklama-w-internecie

Skuteczna kampania AdWords – coś, o czym marzy niejeden przedsiębiorca. Reklamy Google AdWords na stałe zakorzeniły się w przestrzeni internetowej i są ważnym elementem marketingu internetowego. Dzięki nim możliwe jest dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów i zaprezentowanie im oferty lub konkretnej akcji. Skuteczna reklama w internecie wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. Dodatkowo, nie wystarczy tylko emitować reklamy bez większej kontroli […]

Zwiększenie widoczności lokalnej, czyli parę słów o usłudze Google Moja Firma

google-moja-firma

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i jeszcze nie słyszałeś o usłudze Google Moja Firma – koniecznie przeczytaj ten artykuł. Dowiesz się, jak zyskać zaufanie klientów w internecie i zwiększyć widoczność Twojej firmy. Klienci dowiedzą się, jak najłatwiej dojechać do Twojego lokalu, w jakich godzinach jest otwarty, a także jakie ma opinie. #wiemyjak Czym jest Google Moja Firma? Na początek warto wspomnieć, że […]

Uczestniczyliśmy w Biegu Firmowym!

bieg-firmowy

W EACTIVE nie brakuje osób aktywnych, które chętnie biorą udział w różnorodnych inicjatywach – tym razem przyszedł czas na sportowe atrakcje! Mieliśmy okazję spróbować swoich sił w organizowanym już po raz piąty Biegu Firmowym. Sport nie jest nam obcy i wiele osób z EACTIVE pracuje nad kondycją i regularnie ćwiczy. Wśród nas znajdziecie miłośników piłki nożnej, jazdy na rowerze, pływania, […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 182% dla speed-dates.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona-speeddates

Działania SEO jakie podjął zespół naszych specjalistów dla klienta speed-dates.pl w ramach usługi pozycjonowania przyniosły rewelacyjne rezultaty! Dzięki nim nastąpił wzrost ruchu organicznego na stronie klienta o 182% a wszystkie pozycjonowane frazy znalazły się w TOP10! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE  Stan początkowy vs. efekty naszych działań Speed-dates.pl to firma specjalizująca się w organizowaniu szybkich randek. Istnieje od 2010 roku […]

Szkoliliśmy się z optymalizacji sklepów internetowych

certyfikaty-pozycjonowanie

Nie zwalniamy tempa! Wzięliśmy udział w kolejnym szkoleniu – Jakub Lisiecki i Jakub Dobrowolski poszerzali swoją wiedzę z zakresu optymalizacji sklepów internetowych. Nasz Zespół SEO chętnie uczestniczy w szkoleniach branżowych – niedawno Jakub Lisiecki szkolił się pod okiem Artura Strzeleckiego m.in. z migracji strony internetowej, a także metod pozyskiwania linków. Tym razem jednym z prowadzących szkolenie był również Artur Strzelecki, który wraz […]

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny internetowej?

domena-internetowa

Sytuacji, gdy przypadkiem wpadamy na pomysł powołania do życia nowej strony internetowej, otwarcia bloga czy stworzenia nowego start-upu jest zazwyczaj mnóstwo. Jeśli faktycznie dojdzie do realizacji naszych planów, pierwszymi niezbędnymi elementami będą: nazwa i domena internetowa, zazwyczaj mocno związane z tworzoną marką. Co w przypadku, gdy okaże się, że wszystkie sensowne nazwy domeny internetowej są zajęte? Warto je […]

Certyfikaty AdWords – o czym świadczą i co powinieneś o nich wiedzieć?

korzyści-z-uzyskania-certyfikatu

Certyfikat AdWords jest potwierdzeniem umiejętności i wiedzy z zakresu kampanii reklamowych Google i stanowi ważny dokument dla każdego specjalisty Google AdWords. Zobacz, czego dotyczą egzaminy AdWords i dlaczego warto współpracować z certyfikowaną agencją, która zatrudnia takich specjalistów! Rynek reklamy online rokrocznie zwiększa swoją wartość. Jednocześnie przybywa agencji marketingowych zajmujących się obsługą internetowych kampanii reklamowych. Wybór jest spory, jednak skąd wiedzieć, […]

Otrzymujemy certyfikaty z Online Marketing Maratonu

certyfikaty-online-marketing-2

Zdobywanie nowej wiedzy to dla nas sama przyjemność, co przekłada się też na wysoką jakość pracy – dlatego tak często uczestniczymy w różnych szkoleniach, konferencjach, a także sami uczymy się i dzielimy wiedzą. Niedawno skorzystaliśmy z możliwości udziału w Online Marketing Maratonie, czyli webinarach zorganizowanych przez Call Page i otrzymaliśmy certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. #wiemyjak Dobra dawka wiedzy ujęta w 11 webinarach […]

Weż udział w Auli Polskiej w Krakowie i poznaj tajniki e-commerce!

aula-polska-krakow

We wtorek, 23.05.2017 roku w Krakowie odbędzie się spotkanie z cyklu Aula Polska. Są to cykliczne, bezpłatne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością. Choć inicjatywa ta jest jedną z najstarszych w Polsce i najbardziej docenianych w branży, w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Co to jest Aula Polska? Aula Polska to darmowe, odbywające się od 2007 roku średnio […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-infografika

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. Poprzez treści skierowane […]

Jakub poprowadzi wykład dla studentów Uniwersytetu w Lublinie!

zdjecie-jakuba

Już niedługo, a dokładniej w niedzielę 14 maja nasz Koordynator Zespołu SEO – Jakub Lisiecki poprowadzi wykład dotyczący wyszukiwarki Google i pozycjonowania stron. Bardzo się cieszymy, że mamy możliwość dzielenia się naszą wiedzą ze studentami Uniwersytetu w Lublinie! Wykład Jakuba odbędzie się za pośrednictwem skype’a i jest efektem naszej współpracy z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej. Przypomnijmy – uczelnia ta istnieje już od […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 120,75% dla Piątka Bus dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Nasi specjaliści z działu analityki internetowej przeprowadzili dla klienta Piątka Bus analizę strony internetowej pod kątem konwersji. Wykazała ona potrzebę zmian na stronie klienta z zakresu User Experience. User Experience (UX) oznacza wrażenie użytkownika, które odnosi podczas korzystania z usługi czy produktu. W wyniku wprowadzonych przez nas zmian, współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 120,75%. Poznaj szczegóły! Analiza strony klienta […]

Rozstrzygnięcie konkursu „Licelisto! Wygraj staż w EACTIVE!”

obrazek wyrozniajacy

10 kwietnia zakończył się konkurs przeznaczony dla uczniów klasy biznesowej LO nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie, w którym do wygrania był miesięczny, płatny staż w dziale marketingu naszej firmy. Serdecznie dziękujemy uczniom za przesłane zgłoszenia. Czas poznać decyzję naszej komisji konkursowej! #wiemyjak Decyzja Komisji Konkursowej Niezmiernie miło jest nam przyznać, że wszystkie prace konkursowe były […]

Firmowa strona internetowa – co powinna zawierać?

firmowa strona internetowa

Masz firmę i szukasz sposobu na to, jak dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Firmowa strona internetowa jest więc tym, czego potrzebujesz. Nie może to być jednak byle jaka strona. Aby witryna firmy była atrakcyjna dla potencjalnego klienta i mogła być pozycjonowana, koniecznie musisz zadbać o  kilka elementów. Z tego artykuł dowiesz się, co powinno zawierać profesjonalna strona www. Sprawdź, […]

Reklama mobilna, czyli kolejny skuteczny kanał dotarcia do klienta

typy-reklam-mobilnych

Reklama mobilna to atrakcyjny sposób dotarcia do użytkowników – system AdWords umożliwia tworzenie tego typu kampanii, co jest dobrą propozycją dla reklamodawców, którzy dostrzegają potencjał rynku mobilnego. Poznaj typy reklam mobilnych i poznaj bliżej ten typ reklamy AdWords. #wiemyjak Urządzenia mobilne – smartfony, tablety, stają się naszymi nieodłącznymi towarzyszami czasem już częściej niż laptopy czy tradycyjne […]

Pozycjonowanie i SEO to dwa różne pojęcia

optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO – (z angielskiego search engine optimization), to inaczej optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki. SEO to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych. Do optymalizacji stron zalicza się czynności związane ze zmianami wyglądu serwisu, na przykład treści na stronie oraz te związane ze zmianami […]

Jak zoptymalizować bloga pod kątem SEO?

jak-zoptymalizowac-bloga

Gdy przygotowujesz wpis na blogu, w pierwszej kolejności dbasz o to, by treść była ciekawa i interesująca, prawda? A czy pamiętasz o tym, by zoptymalizować bloga pod kątem SEO? Być może wydaje Ci się, że wymaga to specjalistycznej wiedzy i jest dla Ciebie zwyczajnie za trudne. A może uważasz, że nie przyniesie to wymiernych rezultatów? Pozwól mi rozwiać Twoje wątpliwości i powiedzieć… #wiemyjak […]

Ewa otrzymuje certyfikat z Google Analytics!

ewa-certyfikat-analytics

Mamy kolejne dobre wiadomości! W EACTIVE pracuje coraz więcej osób i każda z nich dba o rozwój swoich umiejętności i wiedzy – miło nam poinformować, że Ewa Suknarowska zdała egzamin z Google Analytics i otrzymała certyfikat. #wiemyjak Wcześniej pisaliśmy o Maćku, który ma już na swoim koncie 2 certyfikaty z Google AdWords, a teraz Ewa, Młodsza Specjalistka Analityki otrzymała certyfikat z Google Analytics. Ewa jest z nami […]

Krocząc w stronę sukcesu – wskaźnik ROI

wskaźnik-roi-monitoring

Wskaźnik ROI to bardzo istotny wyznacznik, pozwalający sprawdzić zwrot z inwestycji. Przydaje się szczególnie, gdy zależy nam na sprawdzeniu opłacalności reklamy, w którą zainwestowaliśmy – dowiedz się więcej i sprawdź, jak oblicza się wspomniany wskaźnik i dlaczego warto się nim zainteresować. #wiemyjak Każdy, kto prowadzi firmę pragnie zostać zauważony i generować zysk. By osiągnąć zamierzony cel korzysta z przeróżnych metod. Najczęściej […]

Celność ma znaczenie, czyli targetowanie reklam AdWords

kierowanie-reklamy-adwords

Targetowanie reklam to niezwykle ważny proces – dzięki temu możesz dotrzeć do odbiorców, którzy faktycznie mogą być zainteresowani kupnem Twojego produktu lub usługi. Poznaj metody kierowania reklam dostępne w reklamach AdWords, gdyż system ten pozwoli Ci skierować swój przekaz do grupy, na której Ci zależy. Żyjemy w czasach, w których targetowanie reklam jest bardzo ważne, a to, w jaki sposób […]

Maciek zdobywa 2 certyfikaty!

certyfikaty-macka

Kolejne certyfikaty trafiają do naszej puli – wszystko za sprawą Maćka Wojciechowskiego, który niedawno dołączył do naszego Zespołu Reklam Google i już otrzymał pierwsze wyróżnienia. Poniżej przedstawiamy dokumenty potwierdzające umiejętności Maćka. #wiemyjak Nasza firma rozrasta się, mamy coraz więcej klientów i potrzebujemy wielu osób do pracy! W ostatnim czasie nasz zespół powiększył się o kilka osób, a wśród nich był […]

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

grafika-zielono-biała22

Wszystkim Klientom, Współpracownikom, Partnerom Życzymy z okazji Świąt Wielkanocnych wszystkiego najlepszego! Aby Wasze strony jak najlepiej w wyszukiwarce rankingowały, a współczynniki konwersji stale wzrastały. Niech w ten świąteczny czas rośnie ruch na Waszych stronach, aby żaden algorytm Was nie pokonał. Życzymy Wam samych przyjaznych linków prowadzących do strony i aby każdy Państwa klient był zadowolony! Zespół EACTIVE

Optymalizacja grafiki – jak zwiększyć ruch na stronie przez zdjęcia

optymalizacja-grafiki

Efektywne pozycjonowanie stron nie kończy się na samym tekście. Dowiedz się, na czym polega prawidłowa optymalizacja grafiki i jakie może przynieść korzyści. Jeśli zdjęcia są ważną częścią Twojej strony lub jesteś właścicielem sklepu internetowego – nasz przewodnik został stworzony specjalnie dla Ciebie. Dlaczego optymalizacja grafiki na stronie jest ważna? Masz wątpliwości, czy optymalizacja zdjęć jest Ci […]

Dla amatora czy wyjadacza? Byliśmy na szkoleniu „SEO: Pozycjonowanie i Link Building”

bty

Największym problemem szkoleń branżowych jest ogromny rozstrzał poziomu wiedzy uczestników. Prowadzi to do sytuacji, w której prelegent zmuszony jest trafić z przekazem zarówno do kompletnych amatorów, jak i wyjadaczy. Efekt łatwo przewidzieć. Ani amator, ani tym bardziej wyjadacz, nie będą w pełni zadowoleni. Czują niedosyt, bo amator nie do końca zrozumie tajniki SEO, a wyjadacz momentami będzie czuć się jak […]

XXII SEMcamp – nasza relacja z wydarzenia!

semcamp-zespół-reklam-google

Uczestnictwo w konferencjach pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i rozwój naszych umiejętności, dlatego nie mogło nas zabraknąć na XXII SEMcampie! Przedstawiamy krótką relację z tego wydarzenia, na którym pojawił się cały nasz Zespół Reklam Google. #wiemyjak Czym jest SEMcamp? To nie nasza pierwsza wizyta na SEMcampie – mieliśmy okazję być na 19stej edycji tego wydarzenia w Warszawie. Jest […]

Czym jest Direct Answers i jak może Ci pomóc?

jak-znalezc-sie-w-direct-answers

Jeśli jesteś czynnym użytkownikiem wyszukiwarki Google to z pewnością zauważyłeś, że od pewnego czasu zaszły zmiany w prezentowaniu wyników zapytania niektórych fraz. Zadając proste pytanie wyszukiwarce Google możemy otrzymać bezpośrednią odpowiedź – Direct Answers, umiejscowioną w wyróżnionym boksie (answer box), tuż nad wyszukanymi pozycjami www. Ta nowa funkcja Google z angielskiego oznacza bezpośrednie odpowiedzi i to właśnie oferuje swoim użytkownikom […]

Rich snippets, czyli jak dogadać się z wyszukiwarką Google?

rich-snippets-zalety

Rich snippets. Dużo się o nich słyszy, ale mało kto zdaje sobie sprawę, czym są. Żeby to zrozumieć, musisz wiedzieć, że wyszukiwarka Google każdego roku przetwarza ponad dwa tryliony zapytań. Jest to spowodowane, wzrostem znaczenia Internetu dla społeczeństw. Dla wielu ludzi wyszukiwarka Google stała się głównym źródłem informacji. W jaki jednak sposób sprawić, by osoba szukająca […]

Reklamy na Gmailu czyli Gmail Sponsored Promotions

reklama-na-gmailu

Reklama na Gmailu pomaga dotrzeć do konkretnych grup użytkowników w nienachalny sposób, co niewątpliwie jest jej zaletą. Poznaj możliwości tego rodzaju reklamy i dowiedz się więcej o możliwościach jej kierowania. O reklamie możemy powiedzieć że jest skuteczna wówczas, gdy zachęciła zainteresowanego użytkownika do wykonania określonej akcji. By tak się stało, najpierw reklamy muszą do niego trafić. Do tego […]

Sławek Węgliński zdobywa certyfikaty związane z programowaniem!

certyfikaty-programowanie-slawek

Bardzo chętnie poszerzamy naszą wiedzę w różnych dziedzinach – Sławek Węgliński rozwija swoje umiejętności związane z programowaniem, czego dowodem jest uzyskanie certyfikatów z CSS, HTML i Java Script! #wiemyjak Z przyjemnością poszerzamy nasze umiejętności i wiele osób w EACTIVE szkoli się oraz otwiera na nową wiedzę. Doskonałym przykładem są ostatnie działania Sławka, który w wolnych chwilach uczestniczył w kursach online z CSS, HTML i Java […]

Czym jest współczynnik konwersji i dlaczego warto go zwiększać?

zwiększenie-współczynnika-konwersji

Współczynnik konwersji to bardzo ważny wskaźnik dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy – znajomość jego definicji i wiedza o optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie. Dowiedz się, jak poprawić konwersję w sklepie i przeczytaj poniższy artykuł. Współczynnik konwersji to pojęcie, które powinien znać każdy przedsiębiorca prowadzący biznes w internecie. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dokładnie jest współczynnik […]

Jak zwiększyliśmy ruch o 75,84% dla cemasz.pl dzięki content marketingowi?

content marketing dla cemasz.pl

Dla naszego klienta cemasz.pl w ramach usługi pozycjonowania zespół naszych specjalistów content marketingu zaplanował oraz przeprowadził publikację tekstów sponsorowanych na portalach internetowych. W efekcie tych działań, ruch organiczny na stronie klienta wzrósł o 75,84%! Poznaj szczegóły! Cemasz.pl to działający od 10 lat sklep internetowy z częściami do maszyn budowlanych. Świadczy także profesjonalne usługi serwisowe. Dla tego klienta w celu wygenerowania […]

Zdobywamy kolejną specjalizację AdWords!

specjalizacje-agencji

Mamy kolejny dowód na to, że posiadamy specjalistyczną wiedzę w zakresie prowadzenia kampanii AdWords i wiemy jak wykorzystać ją w praktyce, dzięki czemu nasze działania charakteryzują się bardzo dużą skutecznością! Google przyznało nam kolejną specjalizację – z reklamy w sieci reklamowej i obecnie posiadamy już prawie wszystkie wyróżnienia z zakresu Google AdWords. #wiemyjak Czym są specjalizacje agencji? Wspomniane specjalizacje to jeden […]

Wyszukiwarka grafiki Google – czyli wyszukiwanie po obrazie

wyszukiwanie-po-obrazie

Czy Tobie również zdarzyło się w sieci znaleźć ciekawe zdjęcie – ilustrację do artykułu, o którym chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? A może chcesz sprawdzić czy ktoś nie wykorzystuje Twoich fotografii umieszczonych na blogu lub profilu społecznościowym? Możesz dowiedzieć się tego, dzięki jednej z funkcji wyszukiwarki Google, jaką jest wyszukiwanie po obrazie. Ta funkcja przyda Ci się nawet wtedy, […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to