EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

12 niezbędnych aplikacji potrzebnych do przetrwania świąt

infografika-swiateczna-2018-zajawka.jpg

Zależy Ci na skutecznej promocji aplikacji mobilnej? Już w styczniu na naszym blogu pojawi się artykuł dotyczący sposobów reklamowania aplikacji. Chcesz porozmawiać z nami wcześniej? NAPISZ DO NAS  

Dlaczego warto być SMART? Cele marketingu pod kontrolą

koncepcja-smart-w-marketingu-miniatura

Planowanie działań marketingowych to wyzwanie dla każdego, kto kiedykolwiek musiał się z tym zmierzyć. W końcu nieograniczone możliwości, jakie zdaje się nam zapewniać współczesny świat zarówno w rzeczywistości wirtualnej, jak i rzeczywistej, trzeba jeszcze pogodzić z ograniczonymi budżetami i wizjami właścicieli firm czy zarządu. W ten sposób marketingowcy stają ze swoimi chęciami przenoszenia gór przed torem przeszkód do pokonania. Warto jednak wrócić […]

Świętujemy i pomagamy – mikołajki w EACTIVE

mikolajki-eactive-2018-zajawka

Świąteczna atmosfera zawitała wczoraj do EACTIVE! W tym roku nie tylko dzieliliśmy się prezentami we wspólnym gronie, ale również postanowiliśmy wesprzeć potrzebujące zwierzaki z TOZ Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. #wiemyjak Od wczoraj w EACTIVE można poczuć świąteczny klimat. W tym roku zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie mikołajkowego losowania pośród naszych pracowników. Każdy przygotował świąteczny prezent dla wylosowanej osoby. […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

przebudowa-strony-zalecenia-miniatura

Piękna, dopracowana w każdym szczególe strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

Reklamy spersonalizowane? Tylko ostrożnie…

zajawka-reklamy spersonalizowane - niedozwolone kategorie

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne inwestujesz w internetową reklamę swoich produktów. Raczej na próżno byłoby czekać, aż Twój potencjalny klient sam Cię znajdzie. Możesz wybrać m.in. pozycjonowanie, a także reklamy Google. Dzięki reklamom Twój reklamowy komunikat jest jednak nie tylko widoczny, ale i może wyświetlać się dokładnie tym, którzy są nim potencjalnie zainteresowani. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Jak wypromować sklep internetowy z Google Ads?

zajawka-promocja-sklepu-online-z-Google-Ads

Google Ads to narzędzie marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące przychody. Zastanawiasz się jak wypromować sklep internetowy? Czy Google Ads jest dobrym rozwiązaniem dla branży e-commerce? Jakie funkcje Google Ads można wykorzystać promując sklep online? Na jakich działaniach się skupić? Które z nich przyniosą pożądane efekty? O tym w artykule. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads […]

eCommerce – 11 pomysłów na Black Friday 2018

Black Friday Eactive

Eksperci z EACTIVE – Agencji 360 marketingu online radzą: Black Friday to prawdziwe święto zakupów, na którym zyskują nie tylko konsumenci, ale także (jeśli nie przede wszystkim!) sprzedawcy. Nie ma przecież lepszego sposobu na wzrost sprzedaży, niż dostarczenie atrakcyjnej promocji osobom, które w tym czasie oddają się szaleństwu zakupów. Wystarczy wprowadzić kilka rozwiązań, które nie wymagają wielkich […]

Zapomniany off-line istotą świata on-line. Współpraca z influencerami krok po kroku

wspolpraca-z-influencerami-wskazowki-miniatura

Ostatnio coraz częściej w kuluarach słyszy się o budowaniu świadomości marki, kreowaniu wizerunku, a co za tym idzie – o współpracy z influencerami, liderami opinii, przewodnikami i ekspertami w określonych dziedzinach życia. Pojawiają się na ten temat szkolenia, warsztaty, artykuły. Jakby wszyscy postawili sobie jeden cel: znaleźć kogoś, kto powie światu, że nasza marka jest jedyna w swoim rodzaju, że jest najlepsza. Moda […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday? (e-book)

QuarticOn_Black-Friday-2018_PL_Thumbnail

Z okazji zbliżającego się Black Friday chcielibyśmy podzielić się e-bookiem, który odpowiada na pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday?”. Materiał został przygotowany przez naszego partnera i mamy nadzieję, że pomoże Ci przygotować się na 23-ciego listopada! Rynek zakupów internetowych przeżywa prawdziwy boom w okresie Black Friday. Trend ten widoczny jest już od kilku lat. […]

Październikowa moc szkoleń w EACTIVE

marketing-progress-zajawka

W zeszłym miesiącu postawiliśmy na solidną dawkę ogólnopolskich szkoleń i konferencji. Zobacz, podczas jakich wydarzeń zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe umiejętności z zakresu marketingu internetowego i nie tylko. #wiemyjak Kongres Best of Online Marketing Na jednej z najważniejszych branżowych konferencji naszą firmę reprezentowała Ania Bielat z Działu Link Buildingu. Podczas dwudniowego wydarzenia, Ania uczestniczyła w licznych prelekcjach dotyczących m.in. budowania strategii marketingowych, […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji na mobile o 176% dla plantica.pl dzięki analityce internetowej?

plantica-pl-strona-internetowa-miniatura

Firma: plantica.pl – sklep internetowy z branży akwarystycznej Cel: poprawienie skuteczności strony mobilnej Efekt: wzrost ilości transakcji na mobile o 176% dzięki analityce internetowej Pan Andrzej Gorzawski, właściciel sklepu plantica.pl: „Cieszymy się z osiągniętych wyników, wzrost sprzedaży jest ważny w naszej działalności, a współpraca z EACTIVE pomaga nam w rozwoju firmy. Ważne jest dla mnie również wspólne ustalanie, które zmiany zostaną wprowadzane […]

Wyszukiwarka głosowa google a rzeczywistość. Zoptymalizuj swoją stronę pod głosowe wyszukiwanie

strona-pod-wyszukiwanie-glosowe-miniatura

Głosowe wyszukiwanie jest wymieniane przez specjalistów jako jeden z ważniejszych trendów przyszłych lat. Istnienie asystentów głosowych i ich funkcjonowanie powoli staje się codziennością wielu użytkowników, zwłaszcza tych, dla których wirtualna rzeczywistość jest czymś naturalnym. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii przygotowania stron internetowych tak, aby wyszukiwarka głosowa google nie miała z nimi problemu. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

Ustawienia reklam Google – inteligentne kampanie w sieci reklamowej

zajawka-Inteligentne-kampanie-Google

Google Ads i pełna automatyzacja? To możliwe! Poznaj inteligentne kampanie, które automatyzują pracę przy tworzeniu i optymalizacji reklam. Dowiedz się dla kogo są przeznaczone i w jakim zakresie działają. Przekonaj się w jaki sposób automatyczne ustawienia reklam Google wpływają na pracę agencji takiej jak nasza! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Inteligentna kampania w sieci reklamowej od Google […]

Jak reklamować aplikacje mobilne za pomocą Google AdWords (Ads)?

zajawka-zalety-reklamy-aplikacji-mobilnych

Ponad półtora miliona aplikacji mobilnych w sklepie Google Play i miliardy pobrań robią wrażenie. Nic więc dziwnego, że rynek aplikacji mobilnych rośnie w siłę. Coraz więcej twórców, coraz więcej aplikacji i coraz większa trudność, by przebić się z wartościową aplikacją do klienta. Na szczęście istnieje sposób, by wyróżnić się pośród miliona konkurencyjnych rozwiązań. Z pomocą przychodzi system Google Ads (AdWords). Dlatego […]

Kolejna edycja Social Club za nami!

social-club-zajawka

Niedawno zakończyliśmy cykl integracji w EACTIVE! To już druga edycja programu Social Club mającego na celu organizację wspólnych spotkań naszych pracowników. Zobacz, co tym razem robiliśmy w ramach EACTIVE Social Club. #wiemyjak Pyszne jedzenie i mnóstwo pomysłów Spotkania integracyjne odbywały się w lipcu, sierpniu i wrześniu we wrocławskiej restauracji Drevny Kocur. W trakcie integracji, oprócz wielu okazji do rozmowy i lepszego poznania […]

Pozyskiwanie klientów przy pomocy content marketingu

pozyskiwanie-klientow-a-content-marketing-miniatura

Wszelkie akcje marketingowe zmierzają w kierunku content marketingu. Dzieje się tak z kilku powodów. Przede wszystkim content marketing jest nakierowany na klienta i jego potrzeby i oczekiwania względem przekazywanych mu informacji. Również algorytmy wyszukiwarek zmieniane są pod tym kątem. Treść umieszczana na stronie powinna być zatem ciekawa, ale i przydatna dla użytkownika. Czy ciekawe treści to też sposób na pozyskiwanie […]

Ciąg dalszy szkolenia ,,Sales Acceleration’’ w Google

zajawka-szkolenie-sales-acceleration

Pod koniec września Michał Kliszczak – założyciel EACTIVE oraz Tymoteusz Krawczyk – Specjalista ds. reklam PPC mieli przyjemność uczestniczyć w kolejnej części szkolenia ,,Sales Acceleration’’ organizowanego przez Google. Dowiedz się, nad czym pracowali przedstawiciele naszej firmy podczas wydarzenia. #wiemyjak Relacja z poprzedniego szkolenia ,,Sales Acceleration” Google Ads i nie tylko… Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej. […]

Reklama na Google – panel Ads i skróty klawiszowe, które musisz znać

zajawka-reklama-na-google

Rewolucja w Google AdWords zwanym teraz Google Ads trwa. Przygotowaliśmy zestawienie nowości, które warto znać. Nowy panel Ads prawdopodobnie od października zostanie z użytkownikami na stałe i nie będzie już możliwości przełączania się na poprzedni widok. Poznaj skróty klawiszowe i ustawienia, które ułatwią Ci codzienną pracę z reklamami na Google. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Skróty klawiszowe […]

Badanie użyteczności stron. Dlaczego ocena strony internetowej ma znaczenie?

badanie-uzytecznosci-miniatura

Kiedy można stwierdzić czy strona jest użyteczna i user friendly? Jeśli użytkownik trafi na naszą witrynę bardzo szybko jest w stanie zweryfikować czy prezentowane na niej treści odpowiadają jego zapytaniu. To, jak wygląda strona, jak ułożone są poszczególne elementy, jak dobrano kolorystykę witryny, a także parametry techniczne np. szybkość wczytywania się treści – to wszystko decyduje o użyteczności strony. […]

Jak zwiększyliśmy o 500% ilość transakcji dla kronos-shop.pl dzięki influencer marketingowi?

kronos-shop-strona-internetowa-miniatura

Firma: kronos-shop.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost transakcji o 500% dzięki akcji wizerunkowej Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania, przeprowadzili dla naszego klienta kronos-shop.pl akcję wizerunkową z zakresu influencer marketing. Jej efektem było zwiększenie liczby transakcji o 500% i wzrostu przychodów o 369,14%. Akcja była prowadzona na fanpage’u trenerki Anki Dziedzic, a polegała na publikacji materiałów video z obozu treningowego i innych […]

Web design i SEO mają wspólną misję

web-design-i-seo-wspolne-cele-miniatura

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treść czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a na samo pozycjonowanie wpływ […]

Wyjazd integracyjny z okazji 18-nastych urodzin EACTIVE!

impreza-firmowa-zajawka

Na początku września nasza firma obchodziła swoje 18-naste urodziny. Z tej okazji w dniach 6-7 września zorganizowaliśmy niezapomniany wyjazd integracyjny do Skorzęcina – małej miejscowości w Wielkopolsce. Gościliśmy w Hotelu Biały nad malowniczym jeziorem. Dowiedz się, jakie atrakcje czekały na nas na miejscu. #wiemyjak Igrzyska EACTIVE Po kilkugodzinnej drodze i zakwaterowaniu, nadszedł czas na pierwszą atrakcję. Michał i Przemek z Działu Sprzedaży […]

Konwersje AdWords (Ads)

zajawka-konwersja-google-adwords

Konwersja zachodzi, gdy użytkownik kliknie w reklamę, a następnie zachowa się w oczekiwany przez nas sposób np. dokona zakupu, wyśle zapytanie czy pozostawi dane kontaktowe. Konwersje AdWords (Ads) są bardzo ważne. Inwestując w kampanię na Google Ads właśnie na te konwersje liczymy. Możemy traktować je jako wskaźnik, który poinformuje nas o efekcie danej kampanii reklamowej bądź działań, które celowo prowadziliśmy. […]

Słowa kluczowe w Google AdWords (Ads)

zajawka-typy-dopasowan-slow-kluczowych

Ważnym etapem przygotowywania kampanii Google Ads jest dobór słów kluczowych. Dzięki frazom umieszczonym w reklamie dotrzesz do użytkowników zainteresowanych konkretnymi zagadnieniami. Poznaj szczegóły dotyczące słów kluczowych w Google AdWords, dowiedz się jak skutecznie promować swoją firmę w internecie. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Co to jest słowo kluczowe? Słowa kluczowe są zapytaniami wpisywanymi w Google, w […]

Reklamy Google Ads sposobem na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie

zajawka-jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-firmie

Zastanawiasz się w jaki sposób generować większą sprzedaż w Twojej firmie? Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz nowych klientów? Zainwestuj w marketing i wykorzystaj potencjał reklamy Google Ads! Kampanie skoncentrowane na reakcji bezpośredniej użytkowników są często wybierane przez reklamodawców. Zachęcają do działania, generują ruch na www i zwiększają sprzedaż. Dowiedz się jak pracować z Google Ads, by osiągać wysokie wskaźniki sprzedaży! […]

Kupony AdWords: dowiedz się co i jak!

zajawka-kupon-google

Z kuponami AdWords (Ads) można spotkać się już od dawna, ale nadal dużo osób nie do końca zdaje sobie sprawę, jak one działają i czy faktycznie zawsze warto z nich korzystać. Dowiedz się w jaki sposób pozyskać dodatkowe środki na promocję swojej firmy w internecie. Stwórz kampanię promocyjną w Google Ads korzystając z dostępnych kuponów. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Jaki powinien być idealny specjalista SEO?

specjalista-seo-cechy-zajawka

W obecnych czasach podstawą niemalże każdego biznesu jest odpowiednia widoczność w internecie. W celu osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów nierzadko korzystamy z usług profesjonalnych agencji SEO. To właśnie ich wykwalifikowani pracownicy są kluczem do sukcesu Twojej firmy w internecie. Dobry specjalista SEO to nie tylko osoba z bogatą wiedzą i doświadczeniem. Dowiedz się, jaki powinien być idealny pracownik na tym stanowisku, dzięki któremu […]

3 działania marketingowe, które warto łączyć!

eactive_działania-marketingowe-firmy

Marketing internetowy daje możliwość korzystania z wielu rozwiązań. Działania marketingowe prowadzone kompleksowo pozwalają zwiększyć widoczność firmy w sieci, dlatego warto łączyć kilka z nich i przygotować całościową kampanię. Wcześniej pisaliśmy o tym, że warto łączyć takie działania marketingowe jak SEO i PPC (reklamy Google). Dzisiaj przedstawimy połączenie SEO, content marketingu oraz social mediów. Sprawdzimy jakie korzyści daje nam połączenie tych trzech […]

Kolejne szkolenie w Google za nami!

szkolenie-w-google-zajawka

W EACTIVE ciąg dalszy wartościowych szkoleń! 31 lipca 2018 Działy Reklam PPC oraz Obsługi Klienta uczestniczyły w warsztatach we wrocławskiej siedzibie Google prowadzonych przez Oskara Braszczyńskiego – Head Strategist @ Agency Acceleration. Sprawdź, czego dowiedzieli się podczas wydarzenia! #wiemyjak Obsługa klienta i nie tylko… Tematem przewodnim warsztatów była wartość życiowa klienta. Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej, […]

Narzędzie propozycji słów kluczowych – jak wybrać słowa kluczowe?

slowa-kluczowe-jak-je-wybrac-miniatura

Słowa kluczowe są kwestią wyjściową dla działań SEO. Kiedy mamy już stronę internetową i zastanawiamy się nad jej pozycjonowaniem, dobór fraz, pod które chcemy się wyświetlać jest jednym z priorytetów. Dobieranie słów kluczowych jest istotne również przy pisaniu wszelkich tekstów na bloga firmowego czy artykułów sponsorowanych, jednym słowem ma znaczenie dla copywritingu SEO. Jak wybrać słowa kluczowe? […]

Crawling, indeksowanie strony, ranking stron – podstawy pozycjonowania w wyszukiwarce

crawling-indeksowanie-ranking-miniatura

O czynnikach wpływających na pozycję w rankingu wyszukiwania słyszy się sporo. Warto śledzić najnowsze doniesienia Google o wprowadzanych zmianach, co pozwoli na bardziej świadome ulepszanie naszej strony. Oczywiście kwestie takie jak: dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, poprawienie szybkości ładowania się strony czy optymalizacja dla osób dbających o pozycjonowanie są oczywiste. W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy wrócić do podstaw SEO i przyjrzeć […]

Szkolenie „Sales Acceleration” w siedzibie Google

cof

Trwają wakacje, a my cały czas się szkolimy! Tym razem byliśmy w Warszawie w siedzibie Google. Nasza trzyosobowa ekipa: Agata Borek z Działu Obsługi Klienta, Dominik Zuber i Paweł Salamonik z Działu Sprzedaży wzięli udział w szkoleniu „Sales Acceleration”. #wiemyjak Warsztat kreatywnego myślenia Szkolenie odbyło się 23 lipca w Biurze Google. Składało się z dwóch części. Pierwsza warsztatowa, druga – teoretyczna. Uczestników szkolenia czekały […]

Jak zwiększyliśmy liczbę użytkowników o 1040% dla NaprawimyTwojEkspres.pl dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-.naprawimytwojekspres.pl-screen-miniatura

Firma: NaprawimyTwojEkspres.pl – firma oferująca naprawę ekspresów do kawy Efekt: wzrost średniej miesięcznej liczby użytkowników o  1040% dzięki kampanii linków sponsorowanych POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Stworzenie nowej marki może być nie lada wyzwaniem. Poniższe case study obrazuje jak doświadczona firma, z długoletnią tradycją skutecznie wypromowała swoją nową usługę dzięki kampanii linków sponsorowanych. Takie działania pozwoliły […]

Dlaczego promowanie strony w Google jest takie popularne?

zajawka-promowanie-strony-google

Miliony osób z całego świata korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia, a nawet kilkanaście razy dziennie wpisują w pasek zapytania związane z tematami, które ich dotyczą. Użytkownicy pytają o najlepsze hotele w Grecji, ceny paliw na okolicznych stacjach benzynowych, szukają restauracji, nowych butów czy prezentu dla babci. Pytają jaki samochód kupić, jaką szkołę wybrać i co ugotować na kolację. Wyszukiwarka Google stała się […]

Praca w SEO – ścieżka kariery od stażysty do eksperta

pracownik-dzialu-seo-kariera-zajawka

Interesujesz się SEO i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową w tym kierunku? A może posiadasz już doświadczenie w optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek? W takim razie, praca w SEO to idealny pomysł na rozwój Twojej kariery! Dowiedz się, jak wygląda ścieżka awansu pracownika działu SEO, obowiązki na poszczególnych stanowiskach oraz wynagrodzenie. #wiemyjak Dołącz do zespołu SEO w EACTIVE Pracownik działu SEO […]

Co należy zrobić, aby rozpocząć zarabianie na AdSense?

zajawka-google-adsense

Z AdSense korzysta niemal 2 miliony internautów. Program jest jednym z popularnych sposobów na zarabianie online. Jest to bezpłatne narzędzie od Google, które umożliwia właścicielom witryn internetowych umieszczanie płatnych reklam na ich stronach. Czy warto założyć konto AdSense? Jak zarabiać na AdSense? Czego potrzeba, aby zacząć zarabiać z AdSense? Bazując na przykładzie wybranych stron internetowych wyjaśniamy działanie […]

Szkolimy się u najlepszych – relacja z LRT Certified Professional Workshop

certyfikat-linkresearchtools-zajawka

W EACTIVE przede wszystkim stawiamy na rozwój naszych pracowników. Z tego powodu Dawid Wójcik – Koordynator Zespołu Link Building – wziął udział w dwudniowych, międzynarodowych warsztatach LRT Certified Professional Workshop w Berlinie prowadzonych przez Cristopha C. Cemper’a. Sprawdź, czego nauczył się podczas wydarzenia. #wiemyjak O warsztatach Głównym celem szkolenia było poznanie zarówno podstawowych jak i zaawansowanych funkcji LinkResearchTools. Dzięki […]

Słownik SEO

slownik-seo-podstawowe-pojecia-miniatura

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest pierwszym krokiem do zrozumienia jak funkcjonuje pozycjonowanie stron www. Zapoznaj się z naszym słownikiem SEO i uzupełnij swoją wiedzę! #wiemyjak Algorytm Google Algorytm Google – proces matematyczny lub formuła do wykonywania zestawu funkcji, w przypadku Google […]

Kampania reklamowa YouTube

Zajawka-zalety-reklamy-na-yt

YouTube stworzony w 2005 roku trafia obecnie do 95% internautów. Daje to ogromny zasięg oraz możliwości branży reklamowej, z której Google uzyskuje największe dochody. Sposobów dotarcia do danej grupy docelowej jest wiele – kampania na YouTube może trafić do wybranych osób, określonych według np. płci, wieku, czy zainteresowań. Reklamy takie dają wiele możliwości promocji. Platforma reklamowa na […]

Nauka to podstawa – ciąg dalszy współpracy z Uniwersytetem w Lublinie!

warszaty-umcs-zajawka

Od prawie dwóch lat mamy przyjemność współpracować z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dzięki wspólnie prowadzonym działaniom, prowadzimy szkolenia i warsztaty dotyczące zagadnień związanych z marketingiem internetowym dla studentów lubelskiej uczelni. Z tego powodu, Jakub Lisiecki – Koordynator Zespołu SEO – poprowadził webinarium, a następnie szkolenie dla studentów Wydziału Politologii UMCS na kierunku ,,Marketing internetowy i brokering informacji’’. Sprawdź, czego dowiedzieli się […]

Słownik AdWords

slownik-adwords-miniatura

Zrozumienie jak działają linki sponsorowane wymaga przede wszystkim poznania podstawowej terminologii. Chcąc uprościć wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z tematyką Google AdWords, zebraliśmy najważniejsze znaczenia w jedno miejsce i stworzyliśmy słownik AdWords. Poniżej przedstawiamy pojęcia, które mamy nadzieję, pomogą wdrożyć się do tematu reklam Google. #wiemyjak Budżet dzienny Budżet dzienny – kwota, która określa ile średnio użytkownik planuje wydać […]

UX co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie? Sprawdzenie strony www zapewni wartościowe user experience

ux-co-to-jest-i-do-czego-sie-odnosi-miniatura

Konieczność funkcjonowania biznesu również w świecie wirtualnym nikogo już nie dziwi. W końcu posiadanie strony internetowej może przyczynić się do pozyskania nowych klientów. Jednak samo stworzenie witryny i umieszczenie na niej podstawowych informacji nie wystarczy. Kiedy użytkownik trafi na naszą stronę warto zadbać o to, żeby pozostał na niej jak najdłużej. Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Zadbanie […]

Zdobyliśmy pierwszy certyfikat DoubleClick Search

certyfikat_Sławek_doubleclik_search

Na początku roku informowaliśmy, że nasza firma rozpoczęła korzystanie z platformy DoubleClick by Google. Aby doskonalić umiejętności związane z obsługą tego narzędzia, w tym miesiącu Sławomir Węgliński – Kierownik Działu Reklam PPC – wziął udział w profesjonalnym szkoleniu z zakresu DoubleClick Search – platformy do zarządzania i optymalizowania kampanii w wyszukiwarkach. Szkolenie zostało zorganizowane przez firmę Group One zrzeszającą takie marki jak […]

Co to jest CMS? 4 możliwości jakie daje nam system zarządzania treścią

zalety-systemu-zarzadzania-trescia-cms-miniatura

Tworząc stronę internetową dla swojego biznesu rozważa się jej wygląd, jakie treści zostaną umieszczone i wiele innych elementów. Jeżeli decydujemy się na stworzenie witryny przez profesjonalistów należy uwzględnić podstawową kwestię: w jaki sposób będziemy mogli modyfikować treści na stronie w późniejszym czasie. Dlatego zainwestowanie w system zarządzania treścią może okazać się dobrym pomysłem. Co to jest CMS i jakie daje […]

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1266% dla specialfitness.pl dzięki pozycjonowaniu?

screen-specialfitness-pl-miniatura

Firma: specialfitness.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost widoczności o 1266% dzięki pozycjonowaniu Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jeżeli wśród Was są osoby mające do czynienia z tego rodzaju działalnością, na pewno zdajecie sobie sprawę z możliwości, ale i zagrożeń jakie niesie za sobą ten biznes. Zapewne wielu z nas potwierdzi, że podstawowym celem istnienia sklepu internetowego […]

Kolejne konferencje i szkolenia naszych pracowników

zajawka-szkolenie-sprzedaz

Nasz Dział Sprzedaży ma za sobą prestiżową konferencję i dwa ważne szkolenia. 6 czerwca odbyło się spotkanie na Politechnice Wrocławskiej, na którym wystąpił sam Brian Tracy, 21 maja szkolenie w siedzibie Google w Warszawie, a 17 maja szkolenie prowadzone przez Brand24. Zdobywanie wiedzy dla naszych pracowników to wartość sama w sobie, przekłada się też na jakość pracy i wysoki poziom całej […]

Certyfikowany Partner Google – wyznacznik dobrej agencji marketingowej

zajawka-nadawanie-certyfikatu-google

Najlepsze agencje e-marketingowe, specjaliści związani z marketingiem internetowym oraz osoby zarządzające kontami Google AdWords mogą brać udział w organizowanym przez Google programie Google Partners, który umożliwia uzyskanie statusu jakim jest Certyfikowany Partner Google. Tylko eksperci zostają Partnerami Google. Sprawdź jak to zrobić! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Czym jest Certyfikowany Partner Google i Google Partner […]

Seo copywriting na wagę złota

co-oznacza-seo-copywriting-dla-twojej-strony-miniatura

Zanim przeanalizujemy co to jest seo copywriting zacznijmy od samego pojęcia SEO. Pod tym pojęciem kryje się wiele czynności, które związane są z optymalizacją strony w taki sposób, aby była ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek internetowych. Większość osób działania SEO kojarzy jedynie z pozycjonowaniem – wymianą linków, czy umieszczeniem wpisów w katalogach tematycznych. Jednak jeśli chcemy zaistnieć w wyszukiwarce musimy […]

Prowadzisz kampanię Google AdWords? Sprawdź, jakie dane śledzić, by realizować wyznaczone cele

zajawka-cele-kampanii-adwords

Kampanie reklamowe Google AdWords są od lat stałym elementem strategii marketingowych wielu firm. Ta efektywna metoda promocji przynosi zyski wielu reklamodawcom – pod warunkiem, że znają oni metody skutecznego jej prowadzenia. W obrębie kampanii reklamowych Google’a dostępnych jest wiele opcji i narzędzi, pozwalających umiejętnie zarządzać reklamami. Zanim jednak z nich skorzystamy, będziemy musieli określić cel naszej kampanii – […]

Dobra strona internetowa, czyli jaka? Jak stworzyć stronę www wartą pozycjonowania

checklista-dobrej-strony-internetowej-miniatura

Posiadanie strony internetowej stało się nieodłączną częścią prowadzenia firmy. Zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i osoby prowadzące własny biznes, wiedzą, że zaistnienie w sieci może pomóc w zwiększeniu zysków, zdobyciu klientów i ukształtowaniu wizerunku firmy. Przychodzi jednak taki czas, kiedy zaczyna się myśleć o sposobach promowania swojej strony www, a w dalszej kolejności wszystkim marzy się pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Jednak należy […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to