EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Jak obniżyliśmy koszty kliknięć w reklamy Google Shopping o więcej niż 20%?

Jak obniżyć koszty za kliknięcie w Google Shopping

Reklama Google Shopping to podstawa dla każdego e-commerce. Obrazek, cena, link do sklepu to prosta droga do tego, by wygenerować jakościowy ruch na stronie sklepu.  Często zastanawiacie się, czy to musi tyle kosztować? Przedstawię Wam sposób, który pozwolił nam obniżyć koszty za kliknięcie o ponad 20%. #wiemyjak Nowe możliwości – nowe porównywarki cen Do niedawna Google […]

Wystąpienie EACTIVE na Festiwalu SEO 2020 – Sebastian Heymann

wystapienie-festiwalseo-sebastian-blog-mini

Festiwal SEO to jedno z najważniejszych wydarzeń w tej branży, co dla nas oznacza obowiązkową obecność! Każda edycja daje nowe spojrzenie na działania związane z pozycjonowaniem stron. Festiwal od lat przyciąga praktyków, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. W tegorocznej edycji ponownie reprezentant EACTIVE dołączył do tego grona. Nasz Head of SEO Sebastian Heymann postanowił pokazać, jak najlepiej analizować […]

Wystąpienie EACTIVE na konferencji InternetBeta 2020 – Jakub Lisiecki

internetbeta-eactive-jakub-lisiecki-mini

InternetBeta to miejsce spotkania specjalistów i pasjonatów związanych z Internetem i nowymi technologiami. Konferencja stawia nie tylko na jakość wystąpień, ale również na możliwość budowania relacji biznesowych. Tegoroczna odbyła się w formie online, nie zmienia to jednak faktu, że jest to prestiżowe wydarzenie w świecie biznesu. Nas oczywiście nie mogło tam zabraknąć! Zostaliśmy Partnerem tego wydarzenia, a swoją wiedzą i doświadczeniem podczas […]

EACTIVE 2. najlepiej widoczną witryną w kategorii marketing!

2-miejsce-senuto-eactive-miniatura

Kolejna edycja raportu Senuto zbierająca liderów branży marketingowej ukazała się we wrześniu 2020 roku. Dla nas jest to powód do radości i kolejny sukces, ponieważ utrzymaliśmy miejsce na podium. Nasz strona internetowa jest 2. najlepiej widoczną witryną w kategorii marketing! #wiemyjak Ranking 100 najlepiej widocznych witryn Raport Senuto jest wygenerowany na podstawie danych z tego narzędzia i przedstawia 100 […]

Jak osiągnęliśmy wzrost przychodów o 230% dla naszego klienta kardiff.pl dzięki Google Ads?

case-study-kardiff-google-ads-eactive-mini

W pracy nad kampaniami naszych klientów nadrzędną wartość stanowi innowacyjne podejście i otwarty umysł, dzięki którym nie boimy się testowania nowych rozwiązań. Droga do wysokich przychodów nie zawsze jest prosta i oczywista, a wymaga poszukiwań, doświadczenia oraz odpowiedniego dobrania narzędzi. Przedstawiamy, jak dla naszego klienta kardiff.pl osiągnęliśmy ponad 1000% ROAS i finalny wzrost przychodów o 230% dzięki wykorzystaniu kampanii inteligentnej oraz […]

20. urodziny EACTIVE #wiemyjak!

20-te-urodziny-miniatura

W ostatni piątek świętowaliśmy 20. urodziny naszej firmy. 4 września 2000 roku EACTIVE rozpoczęło swoją działalność. Z tej okazji spotkaliśmy się wszyscy w dość nietypowej formie, by powspominać dawne czasy i uczcić ten wielki dzień. Z uwagi na to, że nasz Zespół składa się już nie tylko z mieszkańców Wrocławia, w dzień 20. urodzin naszej firmy zobaczyliśmy się wszyscy „w […]

EACTIVE finalistą Global Search Awards 2020

global-search-awards-nominacja-miniatura

Global Search Awards to nagrody za najlepsze działania PPC, SEO i content marketingu na całym świecie. Tegoroczna edycja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ znaleźliśmy się w gronie finalistów tego prestiżowego konkursu. Prowadząc działania dla naszych klientów, zawsze dążymy do osiągnięcia jak najlepszych wyników i zrealizowania ich celów biznesowych. Docenienie naszej strategii działań SEO uznajemy za duży sukces! #wiemyjak […]

Jak zadbać o redesign strony internetowej?

redesign-strony-internetowej-zajawka

W ostatnim czasie można zaobserwować, że agencje marketingowe rozszerzają zakres swoich działań. Od kiedy użyteczność strony ma widoczny wpływ na wyniki w pozycjonowaniu, usługi związane z User Experience stają się coraz bardziej popularne. W tym wpisie chcemy przybliżyć kolejną z naszych usług – redesign strony internetowej. Jeżeli jesteście ciekawi, czym jest redesign strony oraz jak w praktyce przeprowadziliśmy ten proces […]

Jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu – 6 sposobów

jak-zwiekszyc-wspolczynnik-konwersji-na-blogu-mini

Każdy, kto kiedykolwiek zajmował się pozycjonowaniem stron, wie, że mierzenie i badanie danych z blogów jest skomplikowane i wymaga specyficznych i elastycznych metod. Blogi, nawet te z wartościową dla użytkowników treścią, odznaczają się dużym współczynnikiem odrzuceń. W tym wpisie podpowiemy, jak zwiększyć współczynnik konwersji na blogu oraz jak interpretować dane, analizując wyniki treści blogowych. #wiemyjak Najczęstszym powodem problemów z analizowaniem współczynnika odrzuceń […]

Makieta strony internetowej – jak projektować według zasad UX?

makieta-strony-internetowej-wg-zasad-ux-mini

W naszych usługach związanych z UX dla stron webowych działamy kompleksowo. Zaczynając od audytu UX, przez badania z użytkownikami, po projektowanie makiet gotowych do wdrożenia na stronę. I właśnie na tym, czyli ostatnim etapie w całym UX-owym procesie skupimy się w niniejszym wpisie. #wiemyjak Makieta strony internetowej według zasad UX Projektowanie makiet stron internetowych w UX Na samym początku warto wyjaśnić, czym […]

5 wskazówek tworzenia bloga wg trendów UX/UI na 2020 rok

tworzenie-bloga-tylko-zgodnie-z-ux-ui-zajawka

Mogłoby się wydawać, że blogi nie są już tak popularnym medium jak w 2015 roku, jednak okazuje się, że wielu twórców nadal gromadzi wokół swoich stron rzeszę fanów. Na rynku polskojęzycznym powstaje coraz więcej blogów z wartościowymi technicznymi poradami – na przykład o tematyce marketingowej, SEO, czy User Experience. I chociaż trendy w projektowaniu blogów, zarówno pod względem UX […]

Kupuję online! Zachowania konsumentów w czasie pandemii

kupuje-online-miniatura

Kiedy kolejny miesiąc pandemii mija, można powiedzieć, że przyzwyczajenie i zaadoptowanie do panujących warunków stało się nową normą. Wprowadzane obostrzenia wpłynęły na każdy aspekt życia, zarówno ekonomicznie, jak i społecznie. I chociaż koniec pandemii wyczekiwany jest z utęsknieniem, warto przyjrzeć się zachowaniom konsumenckim. Czy nowe nawyki utrzymają się w przyszłości? #wiemyjak Robienie zapasów Konieczność przebywania w domu wpływa na zachowania zakupowe. […]

SEO – Optymalizacja strony internetowej

SEO optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych

SEO – (z angielskiego search engine optimization), to inaczej optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. SEO to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych. Optymalizacja polega na poszukiwaniu najskuteczniejszego pod kątem pozycji danej witryny zestawu rozwiązań dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących oraz innych […]

Jak pozyskaliśmy ponad 23 tys. nowych użytkowników dla activeshop.com.pl dzięki content marketingowi?

case-study-activeshop-content-marketing-eactive-miniatura

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu w ramach usługi zwiększania widoczności stworzył dla naszego klienta activeshop.com.pl teksty na bloga firmowego. Jeden z przygotowanych przez nas artykułów przyciągnął na serwis 23 584 nowych użytkowników. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jakie działania doprowadziły do takiego wyniku. #wiemyjak Infografika prezentująca wzrost nowych użytkowników dzięki content marketingowi Cel: zwiększenie widoczności […]

Jak robić dobre SEO? Najlepsze praktyki wśród zasad optymalizacji!

dobre-seo-mini

W dzisiejszej rzeczywistości zdaje się być oczywistym, że zakładając przedsiębiorstwo, dla jego rozpoznawalności, musisz także zadbać o zbudowanie solidnej strony internetowej. Zadanie z pozoru proste, biorąc pod uwagę ilość platform oferujących łatwe procedury tworzenia domeny, poczynając od wyglądu, na technikaliach kończąc. Jednak aby strona internetowa osiągnęła rozpoznawalność i znalazła się na górze listy wyszukiwań, niezbędnym będzie zadbanie o funkcjonowanie […]

Zostaliśmy Certyfikowanym Partnerem Allegro Ads!

eactive-partner-allegro-ads-miniatura

Końcówka marca, mimo aktualnej sytuacji światowej, była dla nas bardzo miła. Otrzymaliśmy informację, że dołączyliśmy do elitarnego grona Certyfikowanych Partnerów Allegro Ads! Program Allegro Ads Partner to rozwiązanie dedykowane agencjom, które w swoich zasobach posiadają prawdziwych profesjonalistów zajmujących się kampaniami Allegro Ads. By zyskać to miano, trzeba nie tylko posiadać odpowiednią wiedzę, ale także umiejętności z zakresu […]

Marketing internetowy w czasie kryzysu – doradzamy!

marketing-internetowy-w-kryzysie-miniatura

Marketing Internetowy w Kryzysie – grafika Zespół naszych doradców Mając na uwadze dynamicznie rozwijającą się sytuację, ale także chęć jednoczenia się w czasach niepewności, nasi doradcy postanowili podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jeżeli chcesz skonsultować swoje działania, zastanawiasz się, jakie kroki podjąć lub po prostu chcesz zrobić rozeznanie na przyszłość – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI! Paweł Schmidt New […]

Co zrobić, aby reklama graficzna była jeszcze bardziej skuteczna?

reklama-graficzna-w-internecie-mini

Reklama graficzna to  jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Banery, o ile w przeglądarce nie jest ustawione blokowanie reklam, można dostrzec praktycznie na każdej stronie należącej do sieci partnerskiej Google. Reklama graficzna Google, często wykorzystywana w systemie Google AdWords jest ciekawą formą zachęcenia klienta do zakupu – należy jednak pamiętać o pewnych zasadach przy prowadzeniu kampanii banerowej, aby zapewnić jej […]

SEO Analiza, czyli co mogło spowodować spadek pozycji w Google?

seo-analiza-jak-nie-spasc-w-wynikach-google-mini

Spadek pozycji w Google – te słowa spędzają sen z powiek każdemu właścicielowi sklepu internetowego, bloga czy początkującego portalu internetowego. Jest to o tyle zła informacja, że zapowiada kolejne, bardziej intensywne działania, w celu wypromowania witryny na nowo. Oczywiście, najlepiej by tego rodzaju działania poprzedziła odpowiednia SEO analiza, dzięki której będzie można sprawdzić, co dokładnie spowodowało spadek pozycji w Google, a także […]

PraSEOwka #7

praSEOwka_7_mini

Po raz kolejny przychodzimy do Was z porcją newsów ze świata SEO. Co nowego czeka Was w Google Search Console? Czy szykuje się kolejna duża aktualizacja algorytmu? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższej praSEOwce! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć marzec. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Od początku lutego specjaliści seo zastanawiają, się czy czeka nas kolejna […]

Co SEO daje branży e-commerce, czyli jak sprzedawać w Internecie

sprzedaz-w-internecie-wznies-wyniki-sprzedazy-mini

W Polsce, w przeciągu 6 lat, od 2013 do 2019 roku, liczba stron zajmujących się handlem online wzrosła z prawie 22 tysięcy do niemal 32 tysięcy (dane wg Bisnode Polska). Nie wystarczy założyć strony internetowej i czekać na napływające tłumy klientów. Rozrost e-commerce wymaga podejmowania zdecydowanych działań przez e-przedsiębiorców. Jednym z kroków, jakie zdecydowanie warto powziąć, aby sprzedaż w Internecie […]

Skuteczna reklama na facebooku – czy na pewno dobrze znasz to popularne narzędzie?

skuteczna-reklama-na-facebooku-mini

“Jeżeli nie ma Cię na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz”. To zdanie nie bez powodu jest jednym z najczęstszych opisów tego portalu społecznościowego. Ogromna ilość użytkowników równa się więc ogromnej liczbie klientów, do których można kierować reklamy swoich produktów i usług. Czym więc jest skuteczna reklama na Facebooku i jakie są jej elementy? #wiemyjak Skuteczna reklama na […]

Systemy Wymiany Linków (SWL) a pozycjonowanie (SEO)

swl-system-wymiany-linkow-mini

Systemy wymiany linków, czyli SWL swego czasu były bardzo często wykorzystywane przy pozycjonowaniu stron. Jednak nie każdy użytkownik Internetu wie czym one są i jak ich wykorzystanie może wpłynąć faktycznie na pozycję strony. Oto kilka podstawowych informacji na temat wymiany linków i tego, czy stosowanie ich w pozycjonowaniu stron jeszcze się opłaca. #wiemyjak Czy system wymiany linków jest […]

PraSEOwka #6

praSEOwka_luty_mini

Oddajemy w Wasze ręce kolejną praSEOwkę. Znajdziecie w niej najważniejsze zmiany, które przyniósł nam początek roku 2020, czyli m.in. styczniową aktualizację algorytmu Google. Zapraszamy do lektury! #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA 13 stycznia Google wprowadził kolejną sporą aktualizację algorytmu, nazwaną January Core Update. Jak zwykle, w niewielkim odstępie czasu od wprowadzenia zmian, mogliśmy zaobserwować wahania w wynikach w widoczności stron. Największe […]

Wytyczne UX – czyli 7 zasad tworzenia skutecznych stron internetowych

projektowanie-witryn-internetowych-zgodnie-z-ux-mini

Dbanie o doświadczenia użytkownika na stronie internetowej jest obecnie niemalże obowiązkiem właściciela każdej domeny, któremu zależy na wzroście konwersji. Bez odpowiednio dostosowanej strony internetowej nie dorównamy konkurencji, a co za tym idzie, stracimy potencjalnych klientów. UX a konwersja na stronie www – grafika Co zrobić, aby strona internetowa była bardziej przejrzysta i intuicyjna? Powinna przede wszystkim być komfortowa dla […]

Prowadzenie bloga firmowego wpływa na pozycjonowanie (SEO)

blog-firmowy-wplywa-na-seo-mini

Blog to niesamowicie użyteczna i popularna forma dzielenia się wiedzą, informacjami czy opiniami. Spektrum tematyczne jakie obejmuje, w zasadzie nie ma granic. Możemy znaleźć zarówno wpisy o najnowszych trendach w modzie, recenzje filmów czy nowinki ze świata nauki. Dla osób chcących stworzyć swoją indywidualną markę, blog to fantastyczny sposób, ale nie tylko tacy blogerzy mają szansę na skorzystanie z wielu […]

PraSEOwka #5

praSEOwka_grudzien_mini

Dołączamy do grona ekspertów, którzy przedstawiają prognozy i trendy w branży SEO. Jak nasz Head of SEO Sebastian Heymann widzi pozycjonowanie w roku 2020? Czy będzie równie intensywnie pod względem zmian co 2019? Zapraszamy do lektury. #wiemyjak Zanim przejdziemy do naszych prognoz na nowy rok, omówmy krótko najważniejsze zmiany w SEO z roku 2019: BERT – Google wprowadziło największą aktualizację […]

Pozycjonowanie sklepu internetowego – porady dobre na start!

pozycjonowanie-sklepu-online-zadbaj-o-widocznosc-miniatura

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż, odpowiedź jest bardzo prosta – zainwestuj w pozycjonowanie! W dzisiejszych czasach ciężko jest zaistnieć w świadomości internautów, gdy nie jest się dobrze widocznym. Nadal masz wątpliwości czy to dobry wybór? Sprawdźmy więc razem jak pozycjonować sklep internetowy, by poprawić Twoją widoczność w internecie! #wiemyjak Dlaczego pozycjonowanie sklepu internetowego jest tak […]

PraSEOwka #4

praSEOwka-listopad-zajawka

Listopad był niezwykle spokojnym miesiącem jeżeli przyjrzymy się wydarzeniom w branży SEO. Nie oznacza to jednak, że nie działo się nic ciekawego! Najwięcej zmian pojawiło się w niezastąpionym Google Search Console. Zapraszamy do lektury! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć grudzień. #wiemyjak Google, a czas wczytywania strony Nie musimy nikogo przekonywać, że prędkość wczytywania strony ma ogromny […]

Kampania social media – 5 sposobów na zdobycie klientów!

kampania-social-media-miniatura

Kampania social media to obecnie skuteczny i godny polecenia sposób na dotarcie do potencjalnego klienta w sieci, wypromowanie swoich produktów i zwiększenie sprzedaży. Na pewno wiesz, że najlepszym sposobem jest „polowanie” na klienta w jego naturalnym środowisku! A to środowisko to dzisiaj media społecznościowe. Przedstawiamy skuteczne w social media przykłady na zdobycie klientów. #wiemyjak Jak znaleźć klientów przy prowadzeniu kampanii social […]

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce – jakich narzędzi użyć, by wypromować swój sklep?

reklama-sklepu-internetowego-wybierz-narzedzia-do-promocji-miniatura

Przemyślane, odpowiednio dobrane działania marketingowe w internecie, to niemal obowiązek każdej firmy, która chce nie tylko zaistnieć w świadomości konsumentów, ale i osiągnąć realny przychód. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce zdaje się być podstawą – wartość wyszukiwarki Google jest dziś nieoceniona, bo to właśnie w tym miejscu skupiają się działania internautów. Zdecydowana większość osób rozpoczyna poszukiwanie produktów właśnie poprzez jej użycie. Aby reklamowanie […]

Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy na stronę? Optymalizacja formularza w praktyce

formularz-na-strone-2-miniatura

Z pewnością możemy przyznać, że najczęściej spotykanym miejscem konwersji na stronach internetowych są formularze. W zależności od typu serwisu, branży, czy miejsca na stronie, możemy wyróżnić wśród nich wiele rodzajów – zaczynając od kontaktowych, czy rezerwacyjnych, kończąc na formularzach zamówienia w sklepie internetowym. W zasadzie korzystając z wszelkich usług w internecie każdy z nas wypełnia je na co dzień. Jednak […]

eCommerce – 12 pomysłów na Black Friday 2019

Black Friday - 12 rad dla e-commerce

Eksperci z EACTIVE – Agencji Marketingu Online radzą: Black Friday to prawdziwe święto zakupów, na którym zyskują nie tylko konsumenci, ale także (jeśli nie przede wszystkim!) sprzedawcy. Nie ma przecież lepszego sposobu na wzrost sprzedaży, niż dostarczenie atrakcyjnej promocji osobom, które w tym czasie oddają się szaleństwu zakupów. Wystarczy wprowadzić kilka rozwiązań, które nie wymagają wielkich nakładów […]

E-senior – nowy profil klienta na rynku e-commerce

e-senior-miniatura

Osoby po 60. roku życia istnieją w naszych głowach jako stereotypowi staruszkowie, którzy zakupów najchętniej dokonują stacjonarnie, w ulubionych sklepach, a najbardziej zaawansowany technologicznie sprzęt jaki posiadają to telewizor. Ale czy taki profil klienta jest nadal aktualny? Przeczytaj nasz artykuł i zweryfikuj swoje informacje. #wiemyjak Jakim klientem jest e-senior? – grafika Nowy profil klienta – senior w sieci Na początek […]

PraSEOwka #3

praSEOwka-pazdziernik2-zajawka

Witamy w listopadzie! Jeżeli jesteście ciekawi co nowego wydarzyło się w branży SEO, czym jest BERT i jakie zmiany w ochronie prywatności szykuje Google – zapraszamy do lektury kolejnej praSEOwki. Oto skrót najważniejszych informacji, które przygotują Was na kolejny miesiąc. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Nowy algorytm wyszukiwarki Google Pod koniec października Google wprowadziło planowana aktualizację algorytmu pod nazwą BERT […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla cloveris.pl o 152,99% w ramach projektu optymalizacji konwersji?

case_study_cloveris_zajawka

Jakie czynniki wpływają na skuteczność firmowej strony internetowej? Co sprawia, że oprócz ruchu generuje ona równomierne przychody? Na potrzeby naszego klienta cloveris.pl odpowiedzieliśmy na te pytania i zamieniliśmy je w efekty. Przeczytaj i dowiedz się więcej. #wiemyjak Firma: cloveris – sklep internetowy Cel: Optymalizacja współczynnika konwersji na stronie Usługa: Projekt optymalizacji konwersji O naszym kliencie… Sklep internetowy Cloveris […]

Raport seo, czyli co otrzymasz współpracując z agencją

raport-seo-jak-czytac-zeby-zrozumiec-miniatura

Dobra współpraca z agencją seo jest niezbędna do osiągnięcia jak najlepszych wyników dla widoczności witryny w internecie. Komunikacja to jedno, ale analiza pracy specjalistów i stosowanie się do ich porad również jest bardzo ważne. Czy raport seo jest przydatny, czy to tylko strata czasu? Dowiedz się jak go analizować i na co zwracać uwagę. #wiemyjak Czym jest raport seo? […]

Co to jest social media marketing i jakie oferuje możliwości?

social-media-marketing-zbuduj-relacje-z-klientem-zajawka

Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma Cię w social mediach, to nie istniejesz. Do niedawna dotyczyło to jedynie osób prywatnych. Jednak obecnie do tej teorii można odnieść również przedsiębiorców. Jeżeli firma nie ma swoich profili na portalach społecznościowych, to wiele osób, dla których społecznościówki są cennym źródłem informacji, nigdy się o niej nie dowie. […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-co-tworzysz-dla-klienta-zajawka

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. #wiemyjak POZNAJ naszą […]

PraSEOwka #2

praSEOwka-wrzesien-2-zajawka

Wrzesień nas nie zawiódł i oprócz pięknej pogody dostarczył mnóstwo ciekawych aktualizacji i newsów. Zebraliśmy je dla Was w kolejnej praSEOwce! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć kolejny miesiąc. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Nowe atrybuty linków Po prawie 15 latach od wprowadzenia atrybutu rel=“nofollow” Google dodało dwa nowe sposoby opisywania linków: rel=“sponsored” do oznaczania linków sponsorowanych np: […]

Jak zaplanować koszty reklamy – budżet kampanii reklamowej Google Ads pod kontrolą

koszty-reklamy-jak-zaplanowac-budzet-google-ads-zajawka

Szukanie nowych rozwiązań marketingowych dla firmy wiąże się z koniecznością zaplanowania, ile tak naprawdę jesteśmy w stanie przeznaczyć na nie pieniędzy. Dodatkowo dochodzi analiza potrzeb naszego klienta, gdzie przebywa i jakie mogą być punkty styku z naszą marką. Jeżeli ta analiza doprowadzi do wniosków, że nasz klient praktycznie żyje online, a w razie konieczności zdobycia wiedzy, pytań, wątpliwości czy chęci […]

Optymalizacja konwersji – co to takiego?

optymalizacja-konwersji

Optymalizacji konwersji może przynieść Ci wiele korzyści – sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na Twojej stronie, które mogą zwiększyć konwersję. Poznaj pojęcie stopy konwersji i zobacz, co możesz zrobić aby uzyskać oczekiwane efekty! #wiemyjak Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę. Mimo […]

Jak promować stronę internetową?

jak-promowac-strone-nie-daj-sie-przytloczyc-zajawka

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. #wiemyjak #wiemyjak wypromować Twoją stronę We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że równie ważna jest […]

Kampania AdWords krok po kroku, czyli zacznij reklamować się w Internecie

Kampania AdWords krok po kroku

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords (Ads) są obecnie jedną z najbardziej popularnych form reklamy w Internecie. Widząc skuteczność internetowych działań marketingowych, teraz każdy chce lepiej poznać tajniki przeprowadzania kampanii AdWords. W dzisiejszym artykule pokażemy Ci jak zacząć w AdWords krok po kroku, stworzyć pierwszą kampanię i zacząć reklamować produkty lub usługi w wyszukiwarce Google. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

Jak wprowadziliśmy kluczową frazę dla naszego klienta familiasa.pl do TOP3 dzięki strategii link buildingu?

eactive-familiasa-case-study-zajawka

Pozycjonowanie strony to proces, w który zaangażowanych jest wiele czynników. W tym case study zwracamy uwagę na działania z zakresu link buildingu. Jakie linki zdobywać dla strony klienta? Czym charakteryzuje się dobry link? Jak profil linkowy wpływa na pozycje strony w rankingu wyszukiwarki? Przeczytaj case study!  #wiemyjak O naszym kliencie… Fundusz Hipoteczny Familia SA to wyspecjalizowana instytucja finansowa powołana […]

PraSEOwka #1

praSEOwka-sierpien-(2)-zajawka

Za nami sierpień – kolejny wakacyjny miesiąc, który upłynął pod znakiem urlopów oraz całkiem sporych zmian w świecie SEO. Spieszymy więc z nowym cyklem artykułów, czyli praSEOwką! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć wrzesień. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Wyciek czarnej listy fraz od Google Miano najważniejszego seo-newsa tego miesiąca przypadło, niestety niechlubnie, Google. Project Veritas, czyli […]

Obalamy mity o AdWords (Ads), czyli nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

obalamy-mity-o-adwords-zajawka

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o różnych mitach dotyczących AdWords. Większość z nich na szczęście mija się z prawdą. W tym artykule zestawimy ze sobą najważniejsze fakty oraz mity i rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i tak naprawdę stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. Obecnie specjaliści Google Adwords mają wiedzę, umiejętności i lata doświadczeń. Sam system […]

Marketing szeptany w internecie… czyli jak być na ustach wszystkich

marketing-szeptany-w-internecie-zajawka

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w Internecie może przynieść firmie, jej produktom bądź usługom oraz klientom, wymierne korzyści. #wiemyjak Co to jest marketing szeptany? Przyszła więc pora na to, aby odpowiedzieć sobie na pytanie co […]

SEO poradnik dla ecommerce

poradnik-seo-znajdz-klientow-dla-swojego-sklepu-zajawka

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy na pewno zastanawiałeś się wielokrotnie kto kupuje online i jak pozyskać więcej użytkowników na swoją stronę. Określenie i zrozumienie zachowań swojej grupy docelowej ma ogromne znaczenie dla działań marketingowych. Optymalizacja witryny e-commerce to pierwszy krok do zwiększenia liczby klientów. Poniżej przedstawiamy SEO poradnik, jak wykorzystać potencjał sklepu internetowego, żeby był widoczny w wyszukiwarce i przynosił […]

Geotargetowanie jako strategia reklamy – znajdź klientów dzięki ich lokalizacji!

geotargetowanie-czyli-strategia-reklamy-zajawka

W ilu miejscach udostępniamy dane o naszej lokalizacji? Zapewne mało kto się nad tym zastanawia codziennie korzystając ze swojego smartfona. I o ile jako użytkownicy pogodziliśmy się z sytuacją albo wręcz nie zwracamy na to uwagi – to jako reklamodawcy nie możemy ignorować tych danych! Wykorzystując informacje zdobyte dzięki geolokalizacji mamy wiele możliwości, jak dotrzeć do naszego klienta! […]

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to