EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne

optymalizacja-strony-pod-google

Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją również niezbędne dla widoczności witryny czynności o charakterze kreatywnym. Obydwa warianty, choć różnią się strategią są potrzebne, a zachowanie […]

Stosuj rozszerzenia reklam AdWords i bądź skuteczniejszy niż Lewandowski

rozszerzenia-reklam-adwords

Rozszerzenia reklam AdWords dają reklamodawcom wiele możliwości promocji swojego biznesu. Ich podstawowym zadaniem jest przede wszystkim zachęcenie większej liczby potencjalnych klientów do kliknięcia w reklamę. Poznaj rozszerzenia od podszewki! #wiemyjak Rozszerzenia dostępne w AdWords definiowane są jako specjalne funkcje udostępnione przez Google, które wyposażają reklamy w nowe możliwości. Korzystając z rozszerzeń wzbogacimy przekaz marketingowy o dodatkowe informacje o firmie prezentując np. […]

Zajęliśmy 3. miejsce w Wyzwaniu Search Excellence!

nagrody-google-search-excellence

Wakacje już się skończyły, ale my możemy cały czas cieszyć się z efektów wakacyjnych wyzwań w których przyszło nam wziąć udział! Nasz Zespół Reklam Google zajął 3 miejsce w Wakacyjnym Wyzwaniu Search Excellence i właśnie otrzymaliśmy paczkę z nagrodami. Przeczytaj o czym świadczy to wyróżnienie. #wiemyjak Stale śledzimy wszelkie konkursy Google’a i bardzo chętnie bierzemy w nich udział – w ostatnim czasie postanowiliśmy powalczyć […]

Poszukujemy Specjalisty SEO off-site

specjalista_seo_off_site

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział Realizacji firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista SEO […]

Poszukujemy Doradcy Klienta!

ogloszenie-doradca-klienta-3

Pracujemy wyłącznie w oparciu o zapytania przychodzące (nie sprzedajemy na „zimno”). Jeśli zostaniesz naszym pracownikiem i zwiążesz się z nami na dłużej dzięki „niekończącym” się szkoleniom zostaniesz prawdziwym ekspertem w dziedzinie marketingu online. Prawdziwym doradcą klienta a nie tylko sprzedawcą! Oferujemy więcej niż inni. Jeśli chcesz się rozwijać oraz szukasz zadań, które będą dla Ciebie wyzwaniem to napisz do nas. WYŚLIJ […]

Remarketing AdWords – skuteczne strategie

rodzaje-strategii-remarketingu

Remarketing AdWords to dobry krok jeśli zależy Ci na ponownym dotarciu do klientów, którzy opuścili Twoją stronę. Poznaj bliżej to pojęcie i dowiedz się jakie istnieją strategie remarketingowe – wybierając odpowiednią można poprawić skuteczność swoich działań. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Marketing internetowy to obecnie, obok marketingu bezpośredniego najpopularniejsza forma promocji produktu. Wśród […]

Web usability, czyli jak ważna jest użyteczność stron www

uzytecznosc-strony-www

Siadasz przed klawiaturą, włączasz komputer i szukasz interesujących stron w sieci. Jeszcze nie masz pojęcia, że za chwilę poddasz próbie web usability, czyli użyteczność przeglądanych witryn www. Z marszu pomijasz te, które odpychają szatą graficzną, są nieczytelne i wymagają instalacji dodatkowych wtyczek do przeglądarki. Nie chcesz tracić czasu na witryny, które nie chcą z Tobą współpracować. Wolisz czytać te, które […]

Poszukujemy analityka internetowego!

analityk-internetowy

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział Realizacji firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Analityk internetowy […]

Jak pozyskaliśmy ponad 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl dzięki content marketingowi?

strona-klienta1

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania, nasi specjaliści z działu promocji contentu zaplanowali i przeprowadzili publikację i promocję tekstu sponsorowanego na powiązanym tematycznie portalu. Dzięki tym działaniom pozyskaliśmy między innymi 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl. Przeczytaj case study i poznaj więcej uzyskanych efektów dzięki przeprowadzonej akcji! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Cel i plan publikacji Tezeusz.pl to […]

W jaki sposób wskaźnik CTR pomoże Ci odnieść sukces w sieci?

przykladowe-sposoby-na-poprawe-wskaznika-ctr

Prowadząc kampanie AdWords reklamodawcy bez wątpienia zależy na osiągnięciu jak najwyższej skuteczności. Wskaźnik CTR jest jednym z wyznaczników skuteczności, gdyż określa jak często osoby, które widzą reklamę w nią klikają, dlatego warto poznaj jego definicję i dowiedzieć się  jakimi działaniami możemy go poprawić! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Oczywistym jest, że inwestując w kampanie reklamowe AdWords pragniemy […]

Poznaj 18 kreatywnych sposobów na darmowe linkowanie

linkowanie-infografika

Linkowanie to dziedzina, którą musi zajmować się każda osoba pozycjonująca serwis internetowy. Linki prowadzące do witryny są niezwykle ważne, jeżeli chodzi o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele konwencjonalnych sposobów na zdobycie linków, ale bardzo często są one płatne. Czy można zatem pozyskać linki do strony całkowicie za darmo i zrobić to kreatywnie?  Oczywiście, że tak! W tym […]

Poszukujemy Specjalisty SEO on-site!

specjalista-seo-on-site

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Dział SEO firmy EACTIVE poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista SEO […]

Co to jest landing page i jak ją pozycjonować ?

eactive_ilustracja-112_v3

Landing page, czyli strona docelowa albo strona lądowania jest witryną, na którą kierujemy użytkownika w związku z prowadzoną kampanią i oczekujemy, że podejmie on na niej oczekiwane przez nas działanie, na przykład: dokona zakupu, zapisze się do newslettera, dołączy do wydarzenia czy założy konto. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Landing page może służyć jako narzędzie promocyjne w konkretnej […]

Uczestniczyliśmy w szkoleniu „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?”

szkolenie-pozycjonowanie-stron

Kolejne branżowe wydarzenie za nami! Tym razem Michał Kamiński poszerzał swoją wiedzę na warsztatach prowadzonych przez Pawła Gontarka (w środowisku funkcjonującego jako Zgred), który w trakcie spotkania zdradził „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?” #wiemyjak Odkrycie tajników, jakimi rządzi się wyszukiwarka Google, to niełatwe zadanie. By nie przegapić najnowszych rozwiązań i dbać o skuteczność naszych działań, […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

audyt-adwords

Audyt AdWords pozwoli Ci dogłębnie przeanalizować prowadzoną kampanię AdWords i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu może ocenić, czy obecna kampania spełnia swoje założenia – dowiedz się więcej o takich działaniach. #wiemyjak   POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Prowadzenie firmy bez działań z zakresu marketingu internetowego, jest mówiąc w dużym skrócie, […]

Wyszukiwanie głosowe a SEO

wyszukiwanie-glosowe

Do niedawna wydawanie poleceń głosowych komputerowi było zarezerwowane tylko dla filmów science-fiction, w których bohaterowie przemierzali kosmos, a jednostka centralna była ich jedynym towarzyszem. Firma Google postanowiła wcielić pomysły z sal kinowych w życie i udostępnia swoim użytkownikom wyszukiwanie głosowe. Wraz z jego rozwojem rozwojem, usługa ta staje się coraz bardziej istotna ze względu na SEO i może być znakiem nadchodzącej rewolucji. […]

Jak wykorzystać Narzędzia dla webmasterów Google?

narzedzia-dla-webmasterow-google

Narzędzia dla webmasterów Google, czyli Google Search Console, dawniej Google Webmasters Tools. Umożliwia monitorowanie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania oraz udostępnia szereg wartościowych zasobów dla webmasterów. W dzisiejszym artykule opiszemy, na co możemy liczyć korzystając z tych narzędzi i w jaki sposób wspomagają one konkretne działania związane z pozycjonowaniem stron. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Panel Google Search Console […]

Reklama Google Shopping, czyli krótko, jasno i na temat

skutecznosc-google-shopping

Reklama Google Shopping to dla reklamodawcy dobra okazja, aby pokazać swoje produkty w wyszukiwarce Google w formie graficznej. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy, a także sprawdź co wpływa na jej efektywność. Co przemawia do Ciebie bardziej – to, gdy ktoś przekonuje, że posiada produkt, który może Ci się przydać czy to, gdy faktycznie Ci go pokazuje? A może […]

Pozycjonowanie wizerunkowe – dlaczego opinie są ważne dla SEO?

opinie-google

Mówi się, że każdy PR to dobry PR, jednak jeśli chodzi o opinie konsumentów na temat produktów i usług w internecie, zdanie to się nie sprawdza. Doświadczony sprzedawca wie, że o klienta trzeba dbać, a negatywne komentarze mogą nieść za sobą serię niepowodzeń. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, dlaczego opinie wystawiane przez klientów są ważne dla Twojej firmy oraz co zrobić, […]

Jak zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249% dla Atu taxi dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-klienta

Nasi specjaliści reklam Google zaplanowali oraz wdrożyli dla naszego klienta Atu taxi kampanię linków sponsorowanych, w wyniku której zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249%. Przeczytaj case study i poznaj dokładne działania! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych Atu taxi to warszawska firma usługowa oferująca tanie przejazdy na terenie stolicy oraz w jej okolicach. Posiadają również specjalną […]

Jak sprawić, by strona docelowa i jakość szły w parze?

jakość-strony-docelowej

Gdy prowadzisz kampanie AdWords, Google nie tylko weryfikuje poprawność samej reklamy, ale też ocenia jakość Twojej strony docelowej. W końcu ważne jest, aby link sponsorowany kierował do strony, która trafnie odpowiada tematyce reklamy i jest użyteczna dla użytkownika. Na co warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o stronę docelową? I jak poprawić jej jakość? #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy […]

Wzięliśmy udział w Programie Mentoring!

mentoring-program

Niedawno zakończyła się VI edycja Programu Mentoring skierowanego dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego w której braliśmy czynny udział. Z przyjemnością dzielimy się naszą wiedzą – tym razem Michał Kliszczak spotkał się ze studentami w celu przekazania im swoich doświadczeń zawodowych i wiedzy z zakresu zarządzania i biznesu. Dowiedz się więcej o idei Programu! Bardzo chętnie uczestniczymy w różnych projektach i dzielimy się swoją wiedzą z innymi […]

Jak sprawdzić linki do strony, czyli dlaczego warto robić analizę linków przychodzących

jak-sprawdzic-linki-do-strony

Analiza linków to czynność, którą powinien niemal codzienne wykonywać dobry pozycjoner. Jak jednak sprawdzić linki prowadzące do strony i dlaczego to takie ważne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat analizy linków i danych, które możesz podczas tego procesu uzyskać. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Linki przychodzące, czyli jakie? Linki przychodzące (backlinki) do strony – to […]

Jak promować stronę internetową?

Gdzie-promowac-strone-internetowa

Już niejednokrotnie na blogu próbowaliśmy przekonać Was, jak ważna jest treść umieszczana na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy Jak wypromować stronę internetową i jakie kanały dystrybucji treści będą najlepsze. We wpisie Content is King dokładnie omawiamy temat wysokiej jakości treści internetowych. Jednak o jednym jeszcze warto powiedzieć – o tym, że równie ważna jest odpowiednia promocja przygotowywanych treści, bo […]

Kampania AdWords krok po kroku, czyli zacznij reklamować się w Internecie

pierwsza-kampania-adwords

Pierwsza kampania AdWords to krok do zwiększenia rozpoznawalności swojej firmy. System AdWords daje wiele możliwości wyboru typu kampanii oraz metod kierowania, dlatego ten sposób reklamy jest coraz częściej wybierany przez przedsiębiorców. W tym artykule pokażemy podstawy na początku przygody z AdWords – zobacz, jak powstaje kampania AdWords krok po kroku. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

EACTIVE na CEE Agency Day 2017, czyli relacja z konferencji w Pradze

konferencja-google

Staramy się nieustannie dbać o rozwój naszej wiedzy i umiejętności – tym razem mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji w Pradze CEE Agencji Day 2017 skierowanej dla agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, które uzyskały status Google Partner Premium. Bardzo się cieszymy, że jesteśmy w gronie najlepszych agencji i możemy korzystać z różnorodnych możliwości oferowanych przez Google. Przeczytaj relację z wydarzenia! Google Partner Premium to wyjątkowe […]

Zasady SEO – poznaj 7 podstawowych przykazań pozycjonera

zasady-seo

Pozycjonowanie stron WWW to temat niezwykle obszerny, który spędza sen z powiek nie jednemu specjaliście SEO oraz właścicielowi strony internetowej. Na dodatek, Google nie ułatwia sprawy, strzegąc sekretu zasad działania swojego algorytmu. Zmieniły się czasy, gdy wyszukiwarka brała pod uwagę tylko kilka najważniejszych aspektów. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Dzisiaj, by dobrze wypozycjonować stronę trzeba działać […]

Jak pozyskaliśmy 500 nowych użytkowników na stronę abacosun.pl dzięki współpracy z blogerkami?

strona-glowna-abacosun

Dzięki pracy naszych specjalistów z działu content marketingu i przeprowadzonej przez nich akcji marketingowej w ramach usługi pozycjonowania stron, na stronę naszego klienta pozyskaliśmy prawie 500 nowych użytkowników. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Cel i plan akcji marketingowej ABACOSUN.pl to firma specjalizująca się w wyposażeniu gabinetów kosmetycznych, SPA i salonów odnowy biologicznej. Swoich klientów obsługują […]

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe w Polsce i na świecie?

wyszukiwarki-internetowe

Wyszukiwarki internetowe napędzają ruch w sieci. Dane pokazują, że dzięki nim generowane jest nawet osiemdziesiąt pięć procent ruchu na stronach internetowych. Nic zatem dziwnego, że każdy, kto zamierza osiągnąć sukces w sieci, inwestuje w pozycjonowanie swojej strony. Ono z kolei sprawia, że strona zajmuje wysoką pozycję w rankingach wyszukiwania. Zanim rozpocznie się inwestowanie w pozycjonowanie stron, trzeba wybrać odpowiednią wyszukiwarkę, taką, […]

Udany związek po powrocie? Z remarketingiem wideo zdecydowanie tak!

Remarketing wideo

Remarketing na YouTubie? To możliwe – system AdWords daje możliwość stworzenia reklamy remarketingowej, która może pozwolić Ci dotrzeć do potencjalnych klientów. Poznaj remarketing wideo i zobacz, jakie posiada funkcje. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Wysoki zwrot z inwestycji, rosnący zasięg, wyjątkowo korzystna cena oraz elastyczność to główne zalety reklam remarketingowych AdWords wyświetlanych użytkownikom YouTube. Jeśli […]

Reklama internetowa na blogu – jak zarobić na współpracy z blogerami?

reklama-internetowa

Blogerzy to obecnie najbardziej wpływowa grupa twórców w internecie, aby się o tym przekonać, wystarczy spojrzeć na liczbę obserwatorów, followersów, czy fanów na najbardziej popularnych profilach w social mediach. Skuteczna reklama internetowa na blogu powoli zaczyna dorównywać popularnością i efektami reklamie telewizyjnej. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Pisaliśmy już o tym, dlaczego współpraca z blogerami się opłaca. Oprócz wiarygodnego źródła, docierającego do […]

Jak dotrzeć z reklamą do wybranej grupy docelowej na YouTube? Poznaj metody kierowania reklam wideo

Kierowanie reklam wideo

YouTube to bardzo dobry kanał dotarcia do klienta. Widząc potencjał tej platformy, Google udostępnia możliwość tworzenia kampanii wideo za pomocą systemu AdWords. Zobacz na czym polega reklamowanie się na YouTube oraz jakie formaty reklam można wykorzystać do promocji. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords YouTube to obecnie jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych. Serwis rokrocznie powiększa […]

Skuteczna reklama AdWords – jak pisać teksty reklamowe?

teksty-reklamowe-adwords

Teksty reklamowe w Google AdWords mają za zadanie zwrócenie uwagi klienta i zachęcenie go do kliknięcia właśnie w Twoją reklamę. Oznacza to, że treści muszą być na tyle atrakcyjne, aby faktycznie zainteresować odbiorcę – na co należy zatem zwrócić uwagę przy ich tworzeniu? Jak pisać teksty reklamowe? Dowiedz się z poniższego artykułu! POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords […]

EACTIVE w Murzasichle – relacja z wyjazdu

zdjecie-grupowe-eactive

Przyszedł czas na nasz firmowy wyjazd integracyjny! Z niecierpliwością czekaliśmy na piątek 2 czerwca, aby oficjalnie rozpocząć integrację – bardzo cieszył nas fakt, że pojechaliśmy do górskiej miejscowości Murzasichle i mogliśmy w pełni skorzystać z jej uroków i atrakcji! Przeczytaj, jak bawiliśmy się na wyjeździe. Piątek pełen wrażeń Rześkie górskie powietrze, przepiękne widoki i wiele atrakcji – czego chcieć więcej! To […]

Co to jest marketing internetowy?

marketing-internetowy

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE   Co to jest marketing? Zanim zaczniemy odpowiadać na pytanie co to jest marketing internetowy, pokrótce przedstawimy ogólnie co to jest marketing. MARKETING […]

Wynik Jakości, czyli o tym, jak Google ocenia użyteczność Twojej reklamy

Składniki Wyniku Jakości

Wynik Jakości to jedno z kluczowych pojęć jeśli chodzi o reklamy AdWords. Wskaźnik ten określa jakość reklam na podstawie wybranych czynników, które są również istotne odniesieniu do pozycji reklam. Dowiedz się więcej o Wyniku Jakości w AdWords i zobacz, jak możesz go poprawić i uzyskać satysfakcjonujące wyniki kampanii. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Przygotowanie właściwej i skutecznej reklamy AdWords nie […]

Sztuczna inteligencja Google – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

sztuczna-inteligencja-google

Wraz z innymi użytkownikami internetu wpisujemy codziennie w wyszukiwarkę Google około trzy miliardy zapytań. Jesteśmy przy tym bardzo kreatywni, bo jak się okazuje aż 450 milinów z nich to frazy, których nikt wcześniej nie wpisywał. Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest, że Google znajduje natychmiastowo odpowiedzi na tyle pytań? Jednym z tropów jest sztuczna inteligencja Google. Czym dokładnie jest […]

Skuteczna reklama w Internecie – jak ją przygotować?

skuteczna-reklama-w-internecie

Skuteczna kampania AdWords – coś, o czym marzy niejeden przedsiębiorca. Reklamy Google AdWords na stałe zakorzeniły się w przestrzeni internetowej i są ważnym elementem marketingu internetowego. Dzięki nim możliwe jest dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów i zaprezentowanie im oferty lub konkretnej akcji. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Skuteczna reklama w internecie wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. Dodatkowo, nie […]

Zwiększenie widoczności lokalnej, czyli parę słów o usłudze Google Moja Firma

google-moja-firma

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i jeszcze nie słyszałeś o usłudze Google Moja Firma – koniecznie przeczytaj ten artykuł. Dowiesz się, jak zyskać zaufanie klientów w internecie i zwiększyć widoczność Twojej firmy. Klienci dowiedzą się, jak najłatwiej dojechać do Twojego lokalu, w jakich godzinach jest otwarty, a także jakie ma opinie. #wiemyjak Czym jest Google Moja Firma? Na początek warto wspomnieć, że […]

Uczestniczyliśmy w Biegu Firmowym!

bieg-firmowy

W EACTIVE nie brakuje osób aktywnych, które chętnie biorą udział w różnorodnych inicjatywach – tym razem przyszedł czas na sportowe atrakcje! Mieliśmy okazję spróbować swoich sił w organizowanym już po raz piąty Biegu Firmowym. Sport nie jest nam obcy i wiele osób z EACTIVE pracuje nad kondycją i regularnie ćwiczy. Wśród nas znajdziecie miłośników piłki nożnej, jazdy na rowerze, pływania, […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 182% dla speed-dates.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona-speeddates

Działania SEO jakie podjął zespół naszych specjalistów dla klienta speed-dates.pl w ramach usługi pozycjonowania przyniosły rewelacyjne rezultaty! Dzięki nim nastąpił wzrost ruchu organicznego na stronie klienta o 182% a wszystkie pozycjonowane frazy znalazły się w TOP10! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE  Stan początkowy vs. efekty naszych działań Speed-dates.pl to firma specjalizująca się w organizowaniu szybkich randek. Istnieje od 2010 roku […]

Szkoliliśmy się z optymalizacji sklepów internetowych

certyfikaty-pozycjonowanie

Nie zwalniamy tempa! Wzięliśmy udział w kolejnym szkoleniu – Jakub Lisiecki i Jakub Dobrowolski poszerzali swoją wiedzę z zakresu optymalizacji sklepów internetowych. Nasz Zespół SEO chętnie uczestniczy w szkoleniach branżowych – niedawno Jakub Lisiecki szkolił się pod okiem Artura Strzeleckiego m.in. z migracji strony internetowej, a także metod pozyskiwania linków. Tym razem jednym z prowadzących szkolenie był również Artur Strzelecki, który wraz […]

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny internetowej?

domena-internetowa

Sytuacji, gdy przypadkiem wpadamy na pomysł powołania do życia nowej strony internetowej, otwarcia bloga czy stworzenia nowego start-upu jest zazwyczaj mnóstwo. Jeśli faktycznie dojdzie do realizacji naszych planów, pierwszymi niezbędnymi elementami będą: nazwa i domena internetowa, zazwyczaj mocno związane z tworzoną marką. Co w przypadku, gdy okaże się, że wszystkie sensowne nazwy domeny internetowej są zajęte? Warto je […]

Certyfikaty AdWords – o czym świadczą i co powinieneś o nich wiedzieć?

korzyści-z-uzyskania-certyfikatu

Certyfikat AdWords jest potwierdzeniem umiejętności i wiedzy z zakresu kampanii reklamowych Google i stanowi ważny dokument dla każdego specjalisty Google AdWords. Zobacz, czego dotyczą egzaminy AdWords i dlaczego warto współpracować z certyfikowaną agencją, która zatrudnia takich specjalistów! Rynek reklamy online rokrocznie zwiększa swoją wartość. Jednocześnie przybywa agencji marketingowych zajmujących się obsługą internetowych kampanii reklamowych. Wybór jest spory, jednak skąd wiedzieć, […]

Otrzymujemy certyfikaty z Online Marketing Maratonu

certyfikaty-online-marketing-2

Zdobywanie nowej wiedzy to dla nas sama przyjemność, co przekłada się też na wysoką jakość pracy – dlatego tak często uczestniczymy w różnych szkoleniach, konferencjach, a także sami uczymy się i dzielimy wiedzą. Niedawno skorzystaliśmy z możliwości udziału w Online Marketing Maratonie, czyli webinarach zorganizowanych przez Call Page i otrzymaliśmy certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. #wiemyjak Dobra dawka wiedzy ujęta w 11 webinarach […]

Weź udział w Auli Polskiej w Krakowie i poznaj tajniki e-commerce!

aula-polska-krakow

We wtorek, 23.05.2017 roku w Krakowie odbędzie się spotkanie z cyklu Aula Polska. Są to cykliczne, bezpłatne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością. Choć inicjatywa ta jest jedną z najstarszych w Polsce i najbardziej docenianych w branży, w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Co to jest Aula Polska? Aula Polska to darmowe, odbywające się od 2007 roku średnio […]

Co to jest content marketing i jakie oferuje korzyści?

content-marketing-infografika

Osoby pracujące w marketingu nie tylko zajmują się tworzeniem chwytliwych haseł reklamowych oraz sloganów, które mają zachęcić klientów do nabycia określonego produktu firmy. Z jednej strony w działach marketingu powstają bogate i rozbudowane kampanie promocyjne, a z drugiej strony wykorzystuje się content marketing, który zwraca uwagę na konieczność zawierania z klientem długoterminowych relacji w celu zdobycia jego zaufania, lojalności. Poprzez treści skierowane […]

Jakub poprowadzi wykład dla studentów Uniwersytetu w Lublinie!

zdjecie-jakuba

Już niedługo, a dokładniej w niedzielę 14 maja nasz Koordynator Zespołu SEO – Jakub Lisiecki poprowadzi wykład dotyczący wyszukiwarki Google i pozycjonowania stron. Bardzo się cieszymy, że mamy możliwość dzielenia się naszą wiedzą ze studentami Uniwersytetu w Lublinie! Wykład Jakuba odbędzie się za pośrednictwem skype’a i jest efektem naszej współpracy z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej. Przypomnijmy – uczelnia ta istnieje już od […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 120,75% dla Piątka Bus dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Nasi specjaliści z działu analityki internetowej przeprowadzili dla klienta Piątka Bus analizę strony internetowej pod kątem konwersji. Wykazała ona potrzebę zmian na stronie klienta z zakresu User Experience. User Experience (UX) oznacza wrażenie użytkownika, które odnosi podczas korzystania z usługi czy produktu. W wyniku wprowadzonych przez nas zmian, współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 120,75%. Poznaj szczegóły! Analiza strony klienta […]

Rozstrzygnięcie konkursu „Licelisto! Wygraj staż w EACTIVE!”

obrazek wyrozniajacy

10 kwietnia zakończył się konkurs przeznaczony dla uczniów klasy biznesowej LO nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie, w którym do wygrania był miesięczny, płatny staż w dziale marketingu naszej firmy. Serdecznie dziękujemy uczniom za przesłane zgłoszenia. Czas poznać decyzję naszej komisji konkursowej! #wiemyjak Decyzja Komisji Konkursowej Niezmiernie miło jest nam przyznać, że wszystkie prace konkursowe były […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to