EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Wspomagamy akcję Fundacji Pociecha!

podziękowanie-fundacja-pociecha5

Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy możliwość współpracy z Fundacją Pociecha! Tym razem nasze wsparcie dotyczyło promocji akcji „Dawanie jest radością” – nasze działania przyniosły bardzo pozytywne rezultaty. Otrzymaliśmy specjalne podziękowanie za udział w przedsięwzięciu, które prezentujemy powyżej. Nasza współpraca z Fundacją Pociecha trwa już od dłuższego czasu – wcześniej zaangażowaliśmy się w akcję „Powrót do Szkoły”, a także […]

Skuteczna kampania reklamowa za kilkaset złotych? Sprawdź, jak działa reklama PPC

modele-rozliczeniowe

Obecnie inwestycja w marketing internetowy to podstawa, aby zaistnieć w sieci. Reklama PPC to bardzo dobre rozwiązanie – dowiedz się jak działa i dlaczego warto prowadzić kampanie PPC. Chcesz zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi? A może po prostu zależy Ci na wzroście sprzedaży i zwiększeniu widoczności strony? Wprowadzasz nowy produkt, chcesz poinformować o atrakcyjnej promocji? W każdym z tych przypadków doskonale sprawdzi […]

Poszukujemy Młodszego Specjalisty SEO!

specjalista-seo-rekrutacja

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line. Od 2000 roku nieustannie zdobywamy doświadczenie, stając się z roku na rok lepsi i bardziej otwarci na potrzeby naszych klientów. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. WYŚLIJ CV! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista SEO / Młodszy Specjalista […]

Poszukujemy Doradcy Klienta!

ogloszenie-doradca-klienta-3

Pracujemy wyłącznie w oparciu o zapytania przychodzące (nie sprzedajemy na „zimno”). Jeśli zostaniesz naszym pracownikiem i zwiążesz się z nami na dłużej dzięki „niekończącym” się szkoleniom zostaniesz prawdziwym ekspertem w dziedzinie marketingu online. Prawdziwym doradcą klienta a nie tylko sprzedawcą! Oferujemy więcej niż inni. Jeśli chcesz się rozwijać oraz szukasz zadań, które będą dla Ciebie wyzwaniem to napisz do nas. WYŚLIJ […]

Influencer marketing – w czym tkwi jego siła?

influencer-marketing-korzysci

Przypomnij sobie sytuację, w której musiałeś dokonać wyboru, na przykład jaki model telefonu kupić, jaką wybrać dietę czy gdzie pojechać na wakacje. Większość z nas poszukuje takich informacji w internecie. Informacji zarówno o dostępnych możliwościach jak i wskazówek jaką decyzję powinniśmy ostatecznie podjąć. Prawdopodobnie zdarzyło Ci się w takiej sytuacji przeczytać rekomendacje o planowanym zakupie na blogu czy też obejrzeć recenzję na […]

Sieć reklamowa Google i wyświetlanie reklam

sieć-reklamowa-metody-dopasowania

Sieć reklamowa Google to bardzo dobry sposób na dotarcie do potencjalnych klientów – sieć to ponad 2 miliony różnych witryn, w których można wyświetlać reklamy AdWords. Poznaj dokładniej możliwości, jakie daje sieć reklamowa i sposoby kierowania reklam, co pozwoli Ci skutecznie wypromować Twój biznes. Z wyszukiwarki Google korzystamy praktycznie każdego dnia. Jednak przeciętnego użytkownika interesują jedynie wyniki […]

Poszukujemy Specjalisty SEO!

specjalista-seo-rekrutacja

W firmie EACTIVE zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron w internecie przy pomocy najskuteczniejszych narzędzi z obszaru marketingu on-line, takich jak pozycjonowanie stron i reklamy Google. Od 16 lat działamy na rynku SEO/SEM w Polsce i nie mamy sobie równych. Zwiększamy rozpoznawalność w internecie naszych klientów – i #wiemyjak to robić. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista SEO Osoba na tym stanowisku będzie […]

Linki dofollow i linki nofollow, a ich rola w pozycjonowaniu

linki-dofollow-i-nofollow

Pozycjonowanie stron obejmuje nie tylko pisanie postów zawierających kluczowe słowa. Istotnym działaniem staje się również pozyskanie linków, które będą prowadziły do naszej strony internetowej. Pozyskiwanie linków to nic innego, jak umieszczenie linka z adresem naszej domeny na obcej stronie internetowej. Dzięki temu internauci odwiedzający tą stronę, mają możliwość przejścia na naszą stronę i zapoznania się z jej treścią. […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 275% dla centrumtlumaczen.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona_klienta

Zespół naszych specjalistów w ramach usługi pozycjonowania wprowadził na stronie klienta centrumtlumaczen.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 275% jak i wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się poprzez jakie działania osiągnęliśmy taki wynik! #wiemyjak Stan początkowy i efekty po wprowadzonych zmianach Centrumtlumaczen.pl to internetowe biuro tłumaczeń […]

Buduj świadomości marki z wykorzystaniem sieci reklamowej Google

eactive_ilustracja-150_v1

Budowanie świadomości marki obecnie nie jest proste, jednak wdrażając odpowiednie działania można już po pewnym czasie obserwować pierwsze pozytywne efekty. Kluczem do sukcesu jest też odpowiednia promocja biznesu – jednym ze sposobów może być sieć reklamowa Google i wyświetlanie w niej reklam displayowych, co przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców którym zależy właśnie na budowaniu świadomości marki. Masz […]

Już niedługo odbędzie się V edycja Mail My Day!

mmd plakat

22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji Mail My Day. Przez te dwa dni będzie można posłuchać ciekawych prelekcji ekspertów z branży e-marketingu. Podczas tego wydarzenia, specjaliści będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Organizatorzy przygotowali również warsztaty, podczas których będzie można nauczyć się jak zdobytą wiedzę przełożyć na konkretne działania. Eksperci konferencji W czasie […]

Wydajemy drugiego e-booka z bajkami dla dzieci!

zostan bajkowym bohaterem

Miło nam poinformować, że nasz konkurs na napisanie bajki dla dzieci ponownie cieszył się ogromną popularnością i jesteśmy naprawdę dumni z efektów tej akcji. Konkurs zaowocował stworzeniem drugiego e-booka z bajkami, którego obecnie przekazujemy Fundacjom. Już drugi raz daliśmy możliwość wszystkim chętnym, aby wykazali się swoją kreatywnością i stworzyli ciekawe bajki dla dzieci – ponownie zorganizowaliśmy ogólnopolski konkurs „Zostań […]

Co to jest SEM i czym różni się od SEO

eactive_SEM, SEO, PPC

Marketing internetowy nabiera coraz większego znaczenia w realizowaniu działań promocyjnych współcześnie działających przedsiębiorstw. Obecnie praktycznie każda organizacja posiada swoją stronę internetową, za pośrednictwem której chce oddziaływać na swoich klientów oraz uświadamiać ich o produkowanych wyrobach, świadczonych usługach oraz podejmowanych przedsięwzięciach czy inicjatywach. Aby strona  internetowa stała się widoczna w internecie, konieczne jest odpowiednie jej zoptymalizowanie. Specjaliści zajmujący się […]

Jakub zdobywa kolejne certyfikaty!

certyfikaty-jakuba

Szereg szkoleń, w których uczestniczy Jakub Lisiecki to kompleksowa dawka wiedzy z zakresu pozycjonowania stron – wcześniej opisywaliśmy szkolenia z link buildingu, a teraz skupimy się na pozycjonowaniu lokalnym w Google i migracji strony internetowej. #wiemyjak Jakub poszerza naszą pulę certyfikatów – w ostatnim czasie łącznie zdobył ich aż 4! Dla przypomnienia otrzymał je po szkoleniu z odzyskiwania linków z wygasłych domen, a także […]

Co to jest konwersja?

co-to-jest-konwersja

KONWERSJA  – jest to określone, oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę, potencjalnego klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową w internecie czy działania SEO. Inaczej konwersja zachodzi, gdy ktoś wykona ważną dla Twojej firmy czynność (np. dokona zakupu, wypełni formularz rejestracyjny) Konwersja to dla sporej części użytkowników internetu źródło zarobóków. Są oni właścicielami sklepów internetowych lub […]

Reklama display, która porwie tłumy

reklama-display

Reklama display to skuteczne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą wyświetlać reklamy w witrynach należących do sieci reklamowej Google. Chodzi aż o ponad 2 miliony witryn docierających do ok 90% internautów – dowiedz się więcej czym jest kampania displayowa i dlaczego warto w nią zainwestować. Wydawać by się mogło, że hasło kampania display w sieci reklamowej Google odnosi się jedynie do […]

Tanie pozycjonowanie (SEO) z agencją SEO? Czyli jak opłacać, żeby się opłacało

tanie-pozycjonowanie

Zlecić pozycjonowanie firmie, czy freelancerowi? Czy pozycjonowanie może być tanie? Dlaczego jedni chcą 50, a drudzy 500 zł za to samo? Płacić więcej kiedy pojawią się efekty, czy decydować się na stałą opłatę? A tak właściwie to za co mam płacić? Podobne pytania zadaje sobie wiele osób, które zdecydowały się zlecić pozycjonowanie strony agencji. Sprawdź od czego […]

Życzymy wszystkim Wesołych Świąt!

0302 życzenia BOŻE NARODZENIA PL

Zespół EACTIVE przekazuje wszystkim najlepsze życzenia świąteczne i noworoczne!

W EACTIVE zagościł Mikołaj!

spotkanie-firmowe-upominki

W EACTIVE zapanowała już w pełni świąteczna atmosfera! A gdy już mowa o Świętach, nie można zapomnieć o…. prezentach! Zobacz, jak wyglądało nasze spotkanie firmowe i jak Mikołaj zaznaczył swoją obecność w EACTIVE. Świąteczne niespodzianki Święta już tuż tuż – dlatego kontynuując tradycję w naszej firmie odbyło się spotkanie świąteczno-noworoczne i na wszystkich pracowników czekały świąteczne niespodzianki! Cała akcja utrzymana była w tajemnicy […]

Co to są meta tagi i czy znaczniki meta mają znaczenie?

jak-stworzyc-meta-tag-description

Jeszcze do niedawna opis strony, czyli popularny meta tag Description odgrywał znaczącą rolę jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron. Miał istotny wpływ na wyniki wyszukiwania, dlatego do granic możliwości nasycony był frazami kluczowymi adekwatnymi dla danej podstrony. Kilka lat temu sytuacja uległa drastycznej zmianie – dziś, według informacji wprost od Google, jego waga z punktu SEO jest zerowa. […]

Jak szukać w Google? 15 zaawansowanych trików.

jak-szukac-w-google

W języku potocznym przyjęło się już żartobliwe określenie, że „wujek Google, wszystko wie i znajdzie”. Nie wszyscy jednak stosują pozycjonowanie stron www i niekiedy się zdarza, że hasła, jakie wpisujemy w wyszukiwarkę nie są wystarczające, by odnaleźć interesujące nas informacje. W wynikach wyszukiwania pojawiają się informacje mało precyzyjne lub zupełnie nie związane z tym, co chcemy odnaleźć. Jak zatem szukać […]

Obalamy mity o AdWords, czyli – nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

mity-linki-sponsorowane

Zapewne niejednokrotnie słyszeliście o różnych mitach dotyczących AdWords. Jakie mity przylgnęły do linków sponsorowanych? Większość z nich mija się z prawdą – przedstawiamy te najbardziej popularne. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. Jak każda nowa usługa czy produkt, AdWordsy też cierpiały na „choroby wieku dziecięcego” i potrzeba było czasu aby specjaliści nauczyli […]

Poznajemy lepiej kolejną metodą pozyskiwania linków

content-outreach-szkolenie

W ostatnim wpisie informowaliśmy o szkoleniu dotyczącym metody pozyskiwania linków opartej o broken link building, w którym uczestniczył Jakub Lisiecki. Tym razem nasz Koordynator Zespołu SEO poszerzał wiedzę na kolejnym szkoleniu dowiadując się więcej o innej technice – tzw. content + outreach. #wiemyjak Wspomniana metoda wyróżnia się skutecznością, a także pozwala pozyskiwać linki bardzo dobrej jakości. Łączy działania content marketingowe […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 396,7% dla ubezpiecznia-inwestycyjne.com.pl dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Dla naszego klienta ubezpieczenia-inwestycyjne.com.pl w ramach usługi pozycjonowania zostały wprowadzone zmiany z zakresu User Experience przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Terminem User Exeprience (UX) określa się wrażenia użytkownika, których doznaje podczas korzystania z produktu. Zmiany UX mają służyć poprawieniu funkcjonalności i użyteczności produktu, tak aby użytkownik czerpał jak najwięcej satysfakcji podczas jego używania. Poprzez takie zmiany dąży się […]

Otrzymaliśmy specjalne odznaczenie od Google’a!

zespół-adwords

W naszej pracy dokładamy wszelkich starań aby prowadzić kampanie AdWords na najwyższym poziomie i już widać tego efekty! Otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Partnera Google Premium, a teraz w nasze ręce trafiło odznaczenie potwierdzające posiadanie tego wyróżnienia. Co oznacza status Partnera Google Premium? W jednym z naszych wpisów na blogu dokładnie opisywaliśmy znaczenie tego tytułu, przypomnijmy jednak pokrótce – Google w ten sposób wyróżnia agencje, […]

Wyjście integracyjne w EACTIVE

obiad_firmowy

Piątek to idealny czas, aby skończyć wcześniej pracę i… zintegrować się przy pysznym obiedzie! Taki pomysł wcieliliśmy w życie i w ramach integracji wspólnie wybraliśmy się do restauracji, aby miło spędzić czas poza biurem. Wiemy jak ważna jest pozytywna atmosfera w naszym miejscu pracy, dlatego dbamy, aby była jak najlepsza i staramy się spędzać czas również poza pracą. Mimo, […]

Jak zwiększyliśmy ruch o 83,97% dla hurtowniamegabrand.pl dzięki content marketingowi?

strona-glowna-furtowniamegabrand

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania przez zespół specjalistów z działu promocji contentu została zaplanowana i przeprowadzona publikacja tekstu sponsorowanego na blogu. W wyniku zrealizowanego działania, ruch na stronie hurtowniamegabrand.pl wzrósł o 83,97%. Przeczytaj jak uzyskaliśmy taki wynik! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING hurtowniamegabrand.pl to sklep internetowy będący importerem i dystrybutorem odzieży markowej. Megabrand Shop działa w branży od […]

Co to jest domena internetowa – nasz adres w sieci

co-to-jest-domena-internetowa

Domena internetowa to jeden z elementów adresu internetowego naszej strony www. Jest najbardziej rozpoznawalną częścią naszego adresu, albowiem to jej nazwę wpisujemy w wyszukiwarce i to ją jesteśmy w stanie zapamiętać. Domena internetowa, którą wybierzemy jako adres naszej strony, jest niepowtarzalna na całym świecie. Kiedy spytamy informatyka, co to jest domena internetowa, odpowie nam, że to ciąg nazw systemu […]

Szkolenie – link building z wygasłych domen

certyfikat-jakub-lisiecki

Ciągłe rozwijanie swoich umiejętności to podstawa w tak dynamicznej branży jaką jest marketing internetowy. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego jak tylko możemy nabywamy nową wiedzę. Tym razem Jakub Lisiecki wziął udział w szkoleniu online dotyczącym odzyskiwania linków z wygasłych domen, co może skutecznie wspomóc proces pozycjonowania strony. Szkolenie prowadzone było przez Artura Strzeleckiego i dotyczyło rzadziej stosowanej metody […]

Remarketing w Google Adwords – czyli „wróć do mnie”

jak-działa-remarketing

Remarketing w Google AdWords to spory potencjał dla przedsiębiorców – w końcu ta forma reklamy może prowadzić do odzyskania nawet do 73% porzuconych koszyków. W tym artykule przybliżymy to pojęcie, zobrazujemy również remarketing dynamiczny. Dowiedz się więcej! Czym jest remarketing w Google AdWords? Wiele osób zastanawia się dlaczego po wizycie w sklepie internetowym przez pewien czas przeglądając różne strony internetowe, wyświetlają […]

Przekierowanie 301 strony WWW

przekierowanie-301-strony

Wpisując w polu adresu przeglądarki internetowej adres pożądanej witryny internetowej bardzo często pomijamy przedrostek „www”. Mimo to zazwyczaj trafiamy w to samo miejsce, jakbyśmy użyli tych trzech liter. Odpowiada za to właśnie przekierowanie 301. Inna sytuacja – „wklepujemy” adres znanej nam strony internetowej i po naciśnięciu przycisku „przejdź” faktycznie lądujemy w miejscu do którego zmierzaliśmy, jednak widzimy, że jej […]

Specjalista AdWords – kim jest oraz dlaczego warto powierzyć mu prowadzenie kampanii AdWords?

powierzenie-kampanii-specjaliscie

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista AdWords? Dlaczego lepiej znaleźć dobrego specjalistę i jemu powierzyć prowadzenie kampanii, niż poprowadzić ją samodzielnie? W poniższym artykule opisujemy dokładniej kwestię korzyści wynikających ze zlecenia kampanii osobie z odpowiednią wiedzą, a także przybliżymy cechy takiego specjalisty. Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords, zdając sobie jednocześnie sprawę z możliwości oddania ich w ręce osoby dysponującej […]

Strona w Google – jak widzi ją robot?

jak-google-widzi-strone-grafika

Większość użytkowników ocenia stronę pod kątem jej wyglądu i użyteczności, ale to tylko część elementów, o które musi zadbać właściciel witryny. Oprócz przystosowania dla użytkowników, strona w Google powinna być prawidłowo widoczna dla robotów wyszukiwarki, dzięki którym pojawia się w wynikach wyszukiwania. Tajemniczy robot Google – każdy właściciel strony internetowej słyszał o nim, ale nigdy nie widział. Jednak nie chodzi […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to