x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Konferencja Google Partners Serock 2014

28 października 2014 roku odbyła się Konferencja Google Partners Serock 2014, na której nie mogło nas zabraknąć. Celem konferencji było omówienie wszelkich działań związanych z marketingiem internetowym i kierunku, w jakim branża SEM będzie podążać w 2015 roku. Specjaliści z branży podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi m.in. z prowadzeniem efektywnych działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz funkcjonowaniem kampanii AdWords. Cenne były również prelekcje z dziedziny motywacji, przywództwa oraz rozwoju biznesu.

 

DSC_1041

Konferencja okazała się być dla nas bardzo ciekawa, a prezentowane informacje pomocne i warte wykorzystania. Najciekawsza okazały się prezentacje firm zagranicznych ze Szwecji, Holandii i USA. Praktycy z zagranicznych firm zaprezentowali kilka nowych pomysłów, nad którymi warto się dłużej zastanowić.

DSC_1049

Podczas konferencji wartych uwagi było kilka pomysłów, między innymi wystąpienie Robeberta Vissera z holenderskiej firmy Expand Online (http://www.expandonline.nl/), czy dostęp online klientów do danych dotyczących ruchu i konwersji ich stron. Na pewno niektóre z pomysłów zrealizujemy w najbliższym czasie.

Bardzo pouczający był również wykład Profesora PAN i SGH, Założyciela i Dyrektora Center for Leadership Cezarego Wójcika: „Przywództwo: sens, wolność i stan umysłu” (http://cezarywojcik.org/pl/ czy https://www.linkedin.com/pub/cezary-wojcik/60/905/66b). Wykład był cenny i pobudził nas do refleksji. Profesor podkreślił, jak ważne jest zadanie sobie pytania, dlaczego podejmujemy pewne działania i próba refleksji nad sensem swoich działań. Istotna jest również otwartość na nowe rozwiązania, bez stawiania sobie niepotrzebnych granic. Poszerzanie repertuaru działań i wprowadzanie nowych, innowacyjnych pomysłów zdecydowanie jest bardzo rozwojowe. Analizując powyższe elementy wiemy, że jesteśmy w idealnym miejscu i na najlepszej drodze do dalszego rozwoju.

Magnus Hasselteg, CEO szweckiej firmy Viva Media (http://vivamedia.se/) opowiadał o tym „jak pozyskać 2500 klientów”, natomiast Dave Booth – Founding Partner and Principal Consultat w firmie Cardinal Path opowiedział o Sztuce sprzedaży (http://www.cardinalpath.com/).

narwia 163Na samym końcu swoje wystąpienie miał polski kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, który przedstawił temat „Porażki jako część składowa sukcesu”. Udział w konferencji był bardzo dobrym i rozwojowym doświadczeniem, które na pewno wykorzystamy w naszej pracy.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz