Konkurs marketingowy w ramach spotkania z klasą biznesową

Nasza współpraca z klasą o profilu biznesowym z LO nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Oławie trwa już od zeszłego roku, a jej głównym celem jest przeprowadzanie edukacyjnych spotkań z młodzieżą o tematyce biznesowej. Niedawno opisaliśmy dokładnie szczegóły tej owocnej współpracy. Tym razem na spotkaniu został zorganizowany wakacyjny konkurs marketingowy.

Przypomnijmy – klasa biznesowa w Oławie została utworzona w zeszłym roku dzięki współpracy oławskiego liceum z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu. Jednym z podstawowych założeń programowych w klasie jest rozwijanie umiejętności uczniów w zakresie przedsiębiorczości, a także ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez realizację wybranych przedmiotów w zakresie rozszerzonym.

Kreatywność przede wszystkim

W ramach współpracy z klasą gwarantujemy przeprowadzanie warsztatów, na których dzielimy się z uczniami wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, przedstawiając sposób funkcjonowania firmy i wszelkie aspekty biznesowe. Ostatnie spotkanie odbyło się 12 czerwca i poprowadził je Michał Kliszczak. Tym razem bardzo liczyła się kreatywność i aktywność uczniów, gdyż najważniejszym punktem spotkania był wakacyjny konkurs marketingowy! Na uczestników czekały atrakcyjne nagrody, jednak aby je zdobyć należało użyć wyobraźni i wykazać się pomysłowością – zadaniem konkursowym było wymyślenie nazwy marki dla konkretnego biznesu oraz hasła reklamowego promujące tą wybraną działalność. W konkursie wziął udział gość specjalny – Leny Kliszczak, syn Michała, który dołączył do jednej z grup.

Przebieg konkursu

Pracę można było przygotować pracując w zespole 3-osobowym. Michał Kliszczak przedstawił kryteria, według których oceniał pracę wraz z wychowawczynią klasy Małgorzatą Wojciechowską:

Branża dla której należy wymyślić nazwę oraz hasło to:

Producent młodzieżowych T-shirtów

Kryteria dotyczące nazwy marki i hasła reklamowego:

  1. Im krótsze, tym lepsze

marka: najlepiej jedno słowo

hasło: najlepiej ok 3 słów, jednak nie ma tu reguły

  1. Nazwy muszą dobrze brzmieć (wpadać w ucho)

  2. Odróżniać firmę od konkurencji

  3. Zawierać korzyść istotną dla klientów

IMG_00000864

Na najlepsze pomysły czekały nagrody – zwycięzcy mieli otrzymać 3 bony o wartości 100 zł do sklepu Reserved, grupa, która zajęła drugie miejsce – bilety do kina, a grupa z miejscem trzecim czekolady.

Laureaci konkursu

Każda grupa miała 30 minut na wymyślenie oryginalnej nazwy biznesu oraz hasła reklamowego. Zadanie wymagało zaangażowania i pomysłowości, uczniowie jednak sprostali wyzwaniu i zaprezentowali szereg ciekawych prac. Po przeanalizowaniu wszystkich projektów Michał Kliszczak wraz z Małgorzatą Wojciechowską wybrali zwycięzców:

Miejsce nr 1.

Agnieszka Krasicka, Adrianna Matysiak, Dominika Wierzyk

marka: Wixa

hasło: „Bądź gwiazdą imprezy”

Kopia Wixa2

Miejsce nr 2.

Monika Choptiany, Michał Olender, Gabriela Węglarowicz

marka: Artide

hasło: #young #style #indyvidual

Artide

Miejsce nr 3.

Bartek Zabawka, Dagmara Sokal, Sara Kasprzak, Leny Kliszczak (syn Michała Kliszczaka)

marka: Oxygen

hasło: „Don’t breathe, your T-shirt will does it for you!”

Oxygen

Chcielibyśmy serdecznie podziękować Martynie Kroczak za pomoc w trakcie zajęć. Martyna sama zgłosiła się, aby asystować prowadzącym podczas przeprowadzania konkursu. Warto również wspomnieć o postawie całej klasy, która to zdecydowała się zrezygnować z głównej nagrody przeznaczając te pieniądze na leczenie swojego chorującego na nowotwór kolegi.

IMG_00000872

Michał Kliszczak postanowił przyznać im wcześniej przygotowane bony, a dodatkowo przekazać chorującemu uczniowi wspomniane 300 zł.

Cieszymy się, że konkurs marketingowy spotkał się z pozytywnym odbiorem uczniów i mogli oni w praktyce sprawdzić swoją pomysłowość i przedstawić autorskie pomysły.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem