Marketing Festival 2015 – nie mogło nas zabraknąć!

Odbyła się kolejna edycja Marketing Festival, na której nie mogło zabraknąć EACTIVE! Wiedzę, inspiracje i doświadczenie na tym światowej klasy wydarzeniu dotyczącym marketingu cyfrowego pozyskiwał Filip Kaźmierczak, nasz analityk internetowy.

Marketing Festival 2015 miał miejsce w dniach 26-28 listopada w Brnie. Czwartek był dniem, w którym odbywały się warsztaty ze specjalistami przybyłymi na wydarzenie. Uczestnicy mieli okazje pracować w małych grupach i pozyskać wiedzę i pomysły bezpośrednio od prelegentów eventu. Warsztaty dotyczyły m.in. wdrożenia analityki internetowej w swojej firmie, budowania brandu, optymalizacji strony pod kątem SEO, zwiększania konwersji na stronie.

Piątek i sobota były dniami wykładowymi. Na scenę wyszło wielu wybitnych specjalistów, najbardziej rozpoznawalnych ludzi w branży digital marketingu m.in. : Oli Gardner z UnBounce, Marty Neumeier pracujący przy budowaniu takich brandów jak Google czy Apple, Daniel Gilbert z jednej z najlepszych agencji PPC w Europie – Brainlabs, Larry Kim – guru PPC z USA czy Daniel Waisberg analytics evangelist w Google.

Filipa najbardziej zaciekawili swoimi wystąpieniami:

  • Oli Gardner, który pokazał jak za pomocą danych oraz designu zwiększać konwersję strony internetowej.
  • Daniel Gilbert, który pokazał, że do wielkich kampanii nie potrzeba narzędzi typu DoubleClick, bo po prostu można napisać własne skrypty przy odrobinie wiedzy i tym samym dopasować rozwiązania techniczne lepiej pod swoich klientów.
  • Bart Schutz przedstawił ważny aspekt e-marketingu, czyli psychologię i jej zastosowanie przy tworzeniu przekazu marketingowego, tak aby trafiać do potencjalnego klienta jak najtrafniej.
  • Larry Kim, który nakreślił przyszłość rynku PPC w 2016 roku. Jak przekonywał, rok 2016 w branży ppc to reklamy w social media, które rozwijają się obecnie znacznie szybciej niż system Google AdWords.
  • Finałowe przemówienie dotyczyło tworzenia contentu wideo na YT, Facebooku i na firmowej stronie www – wygłosił je Phil Nottingham, który zarysował strategię tworzenia angażującego contentu zgodnego z SEO i jednocześnie przynoszącego konwersje.

Po każdym dniu eventu miało miejsce afterparty dzięki czemu, uczestnicy konferencji mogli poznać innych specjalistów z branży oraz zadać dodatkowe pytania prelegentom.

Dzięki temu wydarzeniu zyskaliśmy jeszcze więcej wiedzy, cenne wskazówki, nowe pomysły i zastrzyk energii do działania! #wiemyjak

Marketing festiwal 2015

Tagi:

01/12/2015
Agata Strzębska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to