Marketing Festival 2015 – nie mogło nas zabraknąć!

Odbyła się kolejna edycja Marketing Festival, na której nie mogło zabraknąć EACTIVE! Wiedzę, inspiracje i doświadczenie na tym światowej klasy wydarzeniu dotyczącym marketingu cyfrowego pozyskiwał Filip Kaźmierczak, nasz analityk internetowy.

Marketing Festival 2015 miał miejsce w dniach 26-28 listopada w Brnie. Czwartek był dniem, w którym odbywały się warsztaty ze specjalistami przybyłymi na wydarzenie. Uczestnicy mieli okazje pracować w małych grupach i pozyskać wiedzę i pomysły bezpośrednio od prelegentów eventu. Warsztaty dotyczyły m.in. wdrożenia analityki internetowej w swojej firmie, budowania brandu, optymalizacji strony pod kątem SEO, zwiększania konwersji na stronie.

Piątek i sobota były dniami wykładowymi. Na scenę wyszło wielu wybitnych specjalistów, najbardziej rozpoznawalnych ludzi w branży digital marketingu m.in. : Oli Gardner z UnBounce, Marty Neumeier pracujący przy budowaniu takich brandów jak Google czy Apple, Daniel Gilbert z jednej z najlepszych agencji PPC w Europie – Brainlabs, Larry Kim – guru PPC z USA czy Daniel Waisberg analytics evangelist w Google.

Filipa najbardziej zaciekawili swoimi wystąpieniami:

  • Oli Gardner, który pokazał jak za pomocą danych oraz designu zwiększać konwersję strony internetowej.
  • Daniel Gilbert, który pokazał, że do wielkich kampanii nie potrzeba narzędzi typu DoubleClick, bo po prostu można napisać własne skrypty przy odrobinie wiedzy i tym samym dopasować rozwiązania techniczne lepiej pod swoich klientów.
  • Bart Schutz przedstawił ważny aspekt e-marketingu, czyli psychologię i jej zastosowanie przy tworzeniu przekazu marketingowego, tak aby trafiać do potencjalnego klienta jak najtrafniej.
  • Larry Kim, który nakreślił przyszłość rynku PPC w 2016 roku. Jak przekonywał, rok 2016 w branży ppc to reklamy w social media, które rozwijają się obecnie znacznie szybciej niż system Google AdWords.
  • Finałowe przemówienie dotyczyło tworzenia contentu wideo na YT, Facebooku i na firmowej stronie www – wygłosił je Phil Nottingham, który zarysował strategię tworzenia angażującego contentu zgodnego z SEO i jednocześnie przynoszącego konwersje.

Po każdym dniu eventu miało miejsce afterparty dzięki czemu, uczestnicy konferencji mogli poznać innych specjalistów z branży oraz zadać dodatkowe pytania prelegentom.

Dzięki temu wydarzeniu zyskaliśmy jeszcze więcej wiedzy, cenne wskazówki, nowe pomysły i zastrzyk energii do działania! #wiemyjak

Marketing festiwal 2015

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz