Relacja z Festiwalu SEO 2015 w Katowicach

29 maja odbyło się jedno z największych spotkań pasjonatów SEO, na którym nie mogło nas zabraknąć! Uczestniczyłem w nim wraz z Dariuszem Owczarkiem. Wydarzenie było okazją do wysłuchania ciekawych prelekcji, zaczerpnięcia nowych inspiracji i wymiany doświadczeń z innymi specjalistami.

Wszystko zaczęło się dwa lata temu, kiedy to Artur Strzelecki po raz pierwszy wpadł na pomysł zorganizowania wydarzenia,Festiwal SEO w Katowicach które zgromadzi przedstawicieli branży SEO i pozwoli na swobodną wymianę doświadczeń. Akcja została powtórzona rok później, pomysł się przyjął i obecnie możemy mówić już o cyklicznym wydarzeniu. Festiwal odbył się już trzeci raz i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jego program wzbogacany jest o owe tematy, a zaproszeni goście poruszają aktualne i znaczące kwestie ze świata SEO. Jesteśmy pod wrażeniem organizacji spotkania i z całą pewnością gratulacje należą się organizatorom, w szczególności Arturowi Strzeleckiemu, który przygotował je na najwyższym poziomie (www.silesiasem.pl).

W tym roku mieliśmy okazję wysłuchać prezentacji 11 prelegentów, a także odwiedzić stoiska różnych firm. Na festiwalu pojawili się specjaliści, którzy wcześniej prezentowali na konferencji BrightonSEO, czyli m.in.: Dixon Jones z Majestic, czy Kaspar Szymanski. Do grona prelegentów dołączyli również m.in: Łukasz Żelezny (szef SEO w uSwich w Londynie), Mateusz Michalik z Festiwal SEOAKM3 GmbH w Berlinie, czy Grzegorz Strzelec z Grupy Onet.pl S.A. Dla nas inspirująca była w szczególności prezentacja Łukasza Żeleznego (https://twitter.com/lukaszzelezny), który przedstawił casy study – „jak monetyzować i budować synergię działań w SEO i mediach społecznościowych?” Prelegent opowiedział o zaletach i wadach poszczególnych portali, opisał też 7 popularnych typów użytkowników takich serwisów. Dowiedzieliśmy się kilku ciekawych kwestii zapoznając się z prezentacją Macieja Woźniaka z Agencji Whites; na uwagę zasługiwało się w dużej mierze propagowanie przez nich metod WHS (White Hat SEO). Na festiwalu poruszony został również temat pozycjonowania stron dynamicznych, współpracy z klientami, czy wyjścia z kary nałożonej przez Google, a końcowy panel dyskusyjny pozwolił na ciekawą wymianę zdań.

Podsumowując, wydarzenie wywarło na nas bardzo pozytywne wrażenie i czekamy na kolejną edycję!

Tagi:

02/06/2015
Michał Kliszczak

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Zobacz również

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to